Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Propuneri de infiintari/modificari de trasee

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Mai/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 29 Oct 2011 00:06:11    Titlul subiectului: 149964

Se discuta mereu despre Tiglina -> Micro 18-19-20-21... Eu as vrea fostul traseu 12 din Tiglina 3 la Cimitirul Israelit sa fie 13 si sa mearga pe acelasi traseu. Ar ajuta mai multa lume. Iar pentru populatie, atat timp cat maxi-taxi exista in Galati, traseele de Transurb in majoritate sunt nerentabile pe trasee secundare sau artere gen Cosbuc. Actualele trasee 63, 68, 76 si 79 de maxi taxi propun sa fie dupa 2015 date la Transurb cu alte numere.

63->18 dar care sa mearga in capat la Real.
68->24 exact pe acelasi traseu.
76+79 -> 27 si sa fie circular.

iar fostul traseu 7 de autobuz sa fie functional si sa mearga cu numarul 28 pe acelasi itinerariu.

Traseul 16 sa mearga Bac - Gara Mare
Traseul 23 sa mearga Real - Piata Centrala - Gara
Traseul 11 sa mearga Micro 13 - Str. Balcescu
Traseul 25 sa mearga Filesti - Biserica Sf. Mina
Traseul 21 sa fie reintrodus
Traseul 32 sa mearga Micro 40 - Palatul Navigatiei (traseu nou)
Traseul 106 sa mearga Tiglina 3 - Piata Centrala

_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Mai/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 06 Dec 2011 17:30:59    Titlul subiectului: 150844

Pe 16 nu vor sa il mai bage....... Si mie mi se parea un traseu aberant. Trebuie facut alt parcurs. Piata-Bac nu merge. Trebuie gandit bine. Cred ca mai degraba 23 este bun pentru Centru - Real sau Piata - Real, iar 16 ma gandesc deja la 2 rute pentru BAC. Una din Micro 40 spre Bac si alta din Port sau Parc C.F.R./Gradina Publica sau Bariera-Piata-BAC.
_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 12/Apr/2016
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Joi 08 Dec 2011 16:55:22    Titlul subiectului: 150884

Nu ar fi mai bine daca ar fi un singur traseu: M40-Centru-Bac-Real iar la retur sa fie Real-Bac-Centru-Parc CFR-Bariera Traian-M40?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Mai/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 09 Dec 2011 22:14:34    Titlul subiectului: 150916

Nu. Nu se justifica acest traseu. In schimb as putea propune traseul 23 sa fie Micro 40 - INTFOR.
_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 09 Dec 2011 22:57:36    Titlul subiectului: 150921

Daca am tine cont de imprejurari... Dimitrie Cantemir - Trecere Bac, cu deplasare pe Otelarilor si stadionului ar fi cel mai bine pentru 16.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Mai/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 10 Dec 2011 14:07:39    Titlul subiectului: 150936

Amyrale, nu se justifica nici asta. Trebuie reorganizat de la 0 transportul galatean. Cateva trasee lungi si principale iar restul scurte si secundare, o retea densa. Cand zic trasee principale insemnand TRAMVAIE si TROLEIBUZE iar trasee secundare AUTOBUZE.

Am un model aici:

TRASEUL 1: MICRO 19 - CIMITIR ISRAELIT.

traseul 25: Filesti - Micro 40

TRASEUL 9: TIGLINA 3 - GARA MARE.

traseul 33: Bac - Centru
traseul 37: Str. Levaditti - Complex Siret - Doja - etc.

Asta insemnand traseu principal pe strazile mari, traseu secundar pe strazile mici, pe care se poate baga transport in comun.

_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 10 Dec 2011 14:47:32    Titlul subiectului: 150939

Pai solutia propusa tine cont de repartitia actuala atat a privatilor cat si a mijloacelor de la Transurb. Plus pareri culese din zonele mentionate si care - sper eu - sa se concretizeze si in propuneri adresate Transurb-ului, nu numai in discutii la colt de strada. Eu am facut primul pas, oricum, la o analiza (pur teoretica - ce-i drept) 16-le de la Trecere in Cantemir ar avea mai mult succes decat in forma actuala.

Stefane, o organizare ar fi excelenta in momentul in care s-ar renunta la privati. Atunci da, va fi necesara o noua strategie.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Mai/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 11 Dec 2011 00:59:57    Titlul subiectului: 150949

Eu gandesc la fel ca tine. Tot ce planuiesc fac pentru viitor, un viitor cu 90% transport in comun ecologic. Tramvai + Troleu si Autobuze doar pe linii mai in afara orasului, sau la margine.

Tramvai pe dig.
Tramvai pana la Smardan.
Troleu pana la Vanatori.
Troleu pana in Barbosi.
Troleu in gara mare.
Tramvai pe Traian, Portului etc.
...................................

_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 12/Apr/2016
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Mie 14 Dec 2011 22:44:43    Titlul subiectului: 151035

BaditaStefanGalati a scris:
Pai sa se gandesca dumnealor ca au 2 strazi care trebuiesc deservite. Daca pe Domneasca retur este suficient traseul 104, care vine la 20 de minute, pe Balcescu nu este suficient 9 care vine la 30 de minute. Sa pui 2 masini la 9, 2 trolee la 104 si 2 masini la 106 este o alta idiotenie. Apoi intr-un timp 106 avea doar un autobuz la 54 de minute. Acum sunt cate 2 masini pe traseele ce deservesc 9 si 104.
Eu propun ca 104 si 9 sa ramana in forma actuala, iar 105 si 106 sa mearga pana la Parc CFR.


Pai 102 si 104 merg pana la Parcul CFR. 105 si 106 sunt formele lor scurtate pana la Gradina Publica. Deci propunerea ta nu se justifica fiindca ar fi vorba de acelasi traseu dar cu 2 indicative diferite in ambele cazuri 102 vs 105 si 104 vs 106. Ai mai vazut undeva asa ceva?
Chestia e sa se bage mai multe autobuze pe 102 si 104 si se rezolva problema ta cu frecventa intre Gradina Publica si Parc CFR. Ar trebui sa le dea drumul traseelor de troleibuz 103 Tiglina III-Parc CFR si sa mai bage un 101 barat pe ruta Centru-Parc CFR practic cealalta jumatate a lui 102 pe care 101 nu o efectueaza. Si gata rezolvata problema cu frecventa intre Gradina Publica si Parc CFR.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Mai/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 15 Dec 2011 14:36:31    Titlul subiectului: 151048

Nu merge. Ar fi o prostie sa spargi un traseu in 2 cum au cei de la Cluj 100, 101 si 102......
_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 12/Apr/2016
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 16 Dec 2011 14:21:04    Titlul subiectului: 151064

Nu am zis sa se sparga in 2 traseul lui 102 si a lui 104. Am zis ca pe langa 102 si 104 sa fie bagate in paralel si 103 si 101barat. Parerea mea e ca ar trebui sa se investeasca serios in trolee si sa avem trasee de troleibuz in felul urmator:
Sa prelungim reteaua din M19 pana la Real si cea din Bariera Traian de la depou pana la Metro, sa fie si la Gara si pe Siderurgistilor. Sa avem asa:
100: Real-M19-Brailei-Domneasca-Bariera Traian-Metro
101: Real-M19-Centru
102: Real-M19-Parc CFR
103: Tiglina III-Centru-M19-Real
104: Tiglina III-Centru-Parc CFR
105: Real-M19-Centru-Gradina Botanica-Bariera Traian-Metro
106: Tiglina III-Centru-Gradina Botanica-Bariera Traian-Metro
107: Metro-Bariera Traian-M40-Siderurgistilor-Ultimul leu-Tiglina III-Ultimul Leu-Brailei-Gara CFR
Apoi anumite trasee sa mai devina troleibuz:
9 = 109
22=122
29=129
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
NightWishMaster



Data înscrierii: 03/Sep/2009
Ultima vizita: 21/Iul/2014
Mesaje: 133
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 20 Feb 2012 21:29:08    Titlul subiectului: 153289

Decat sa urmeze strada Frunzei, care e un cosmar pentru orice vehicul, mai bine s-ar abate pe la piata M17 (basarabeni) si apoi pe strada Barbosi (care leaga piara rusilor de capatul lui 9) urmand ca pe apoi sa urmeze prelungirea Brailei apoi Ghe. Asachi, pe la Casa Rosie, Ultimul Leu, Constructorilor (biserica de Carton), M Kogalniceanu si apoi pe Cosbuc pana la Metro.
Ar acoperi o groaza de zone ce nu beneficiaza de transport Trasurb desi strazile permit cel putin Cobre (dpdv al gabaritului).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 20 Feb 2012 23:13:26    Titlul subiectului: 153299

Din punctul meu de vedere, propunerea ar strange un numar semnificativ de calatori, dar zonele de acces propuse sunt al naibii de greu de strabatut.
Nici macar cu o Cobra nu poti trece pe langa Piata Rusilor iar strada Barbosi e destul de frecventata si inca de unele persoane care obisinuiesc sa-si lase masinile pe unde apuca.
Chiar de s-ar reglementa acest aspect, cu doua coloane de masini (chiar parcate regulamentar), spatiul ramas ar putea oricand crea ambuteiaje la aparitia unei Cobre.

Inteleg interesul fata de regia noastra de transport in comun, interes la care ma inscriu si eu dar... pana nu se face putina ordine si educatie atat in mentalitatea riveranilor cat si a gomosilor care au impresia ca... "toata strada e a lor", bunul simt si pasiunea nu-si pot gasi un raspuns direct.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
gekadox



Data înscrierii: 20/Feb/2012
Ultima vizita: 05/Sep/2013
Mesaje: 13
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 21 Feb 2012 12:41:28    Titlul subiectului: Propunere traseu rentabil! 153305

Un traseu care ar fi rentabil: Trecere bac - Liceul sportiv - Casa rosie - Micro 40 - Bariera Traian - Metro!
Programul de circulatie sa fie corelat cu programul bacurilor, iar cel putin pe timp de vara, cand se duc multi oameni la bazine, peste Dunare, pe faleza, o sa aiba si multi calatori, deservind jumatate de oras!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 21 Feb 2012 14:04:35    Titlul subiectului: 153313

Zona cuprinsa intre Inelul de Rocada si Bariera Traian este acoperita de mijloacele de transport ale regiei locale precum si de microbuzele private. Aici este flux mare de calatori dar acoperit in prezent intr-un mod adecvat.

Si spre Metro se circula bine. Sunt trei trasee care intorc aici.

Propunerea dvs, gekadox, face ca pe acest segment (Casa Rosie / Metro), traseul pe care l-ati formulat sa se suprapuna cu linia 17.

Cealalta portiune nu prea apare nici ea rentabila: principala legatura intre Trecere Bac si restul orasului este Piata Tiglina I (dar si aici, unii dintre precupeti se grupeaza cu sarsanalele si apeleaza la cate un taxi), Piata Micro 19 sau Zona Centrala.

Cu toata bunavointa Transurb-ului, introducerea unui traseu intre Zona Centrala (Piata si Centru) si Trecere Bac nu s-a bucurat de suficienti calatori. Pana la o noua analiza/propunere/modificare care sa-si dovedeasca eficienta, traseul 16 va ramane suspendat.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
gekadox



Data înscrierii: 20/Feb/2012
Ultima vizita: 05/Sep/2013
Mesaje: 13
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 21 Feb 2012 15:23:19    Titlul subiectului: 153317

Parerea mea este ca Transurbul pierde multi calatori in favoarea transportului maxi-taxi si din cauza orarelor de circulatie, uneori chiar aberante!
Cum de exemplu este 29, care circula din ,,25 in 48 de minute", cu ghilimelele de rigoare! Ma intreb: cine sa mearga cu 29, daca trebuie sa stai si cate trei sferturi de ora in statie!? Te duci cu 64, pentru gara, ca alta varianta nu ai din Micro 19!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 21 Feb 2012 21:05:27    Titlul subiectului: 153328

Concret: sa privim putin asupra celor doua itinerarii:

-portiune comuna: Otelarilor, Galati, Dunarea: castig au microbuzele datorita raportului capacitate/frecventa;

-portiune diferita: Otelarilor, Stadionului pentru 64, Brailei, intre Otelarilor si Stadionului, pentru 29. Calatorii care respecta transportul local cunosc/se informeaza despre graficul lui 29 si stiu cand/cat s-astepte in statii. Din pacate, unii isi pierd rabdarea si fug la maxi-taxi;

-portiune comuna: Brailei, intre Stadionului si Regiment 11 Siret: din nou, castig de cauza au privatii;

-portiune diferita: Brailei, intre Regiment 11 Siret si Prelungirea Cosbuc pentru 64, Regiment 11 Siret si Prelungirea Cosbuc pentru 29. Din pacate, desi traseul Transurb-ului beneficiaza de un bonus in ceea ce priveste statiile, acestea ofera rareori suficienti calatori;

-portiune comuna: Brailei, intre Prelungirea Cosbuc si Domneasca. Din nou, raportul capacitate/frecventa inclina balanta pentru privati.

-portiune diferita: Domneasca, Garii pentru 64, Navelor, Portului, Dogariei, Ana Ipatescu pentru 29. Aici, doar la anumite ore (in special cele de varf si cele la care incepe/se termina activitatea scolara) traseul 29 beneficiaza de flux mare de calatori.

Sunt convins ca multi dintre noi, galatenii, isi amintesc cum arata traseul 29 in urma cu... sa zicem 10 ani: deplasare pe Garii, Balcescu, Brailei, Dunarea, Otelarilor. Din pacate, traseul privat 64 a inlaturat rentabilitatea unuia dintre cele mai vechi linii ale regiei noastre de transport local. Cred ca nu are rost sa precizez faptul ca in anii in care transportul local de stat detinea suprematia in urbea noastra, la 29 alergau trei si chiar patru masini!

Din pacate, a trebuit sa apara "virusul protejat de lege dar condamnat de bunsimt": adica maxi-taxi. Extinderea acestui fenomen dupa primii ani ai secolului nostru coroborata cu cerintele unor galateni a impins traseul 29 spre forma de acum care, pentru a-si justifica rentabilitatea, opereaza la frecvente destul de mici.

Prin urmare, amintesc doua aspecte:

-pana nu ne disciplinam si intelegem ceea ce inseamna TRANSPORT LOCAL, CARE SUNT ATRIBUTIILE SALE SI CE ROL ARE IN CADRUL ORASULUI DESERVIT, degeaba visam noi frumos si constructiv. Politica sprijinita de legi mioape nu ne intelege si nu ne sprijina pasiunea.

-marea nefericire locala, tolerata de politica, a permis ca multe trasee private sa se suprapuna peste cele detinute de Transurb, trasee cu vechime si stabilite in urma unor analize amanuntite a celor care au activat si care activeaza in cadrul acestei societati. A devenit evident faptul ca interesele unor persoane nu permit modificarea itinerariilor acaparate de transportul privat. Prea bine, daca nu luam initiativa, din respect fata de noi insine, atunci o va face Uniunea Europeana... In doi ani.

Inca odata, constat cu tristete faptul ca nu ne putem organiza eficient si nu putem stabili un raport adecvat intre castiguri si implicare personala. Asa se intampla cand lucrurile scapa de sub control si orice cioflingar tampit ajunge mare boier...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
NightWishMaster



Data înscrierii: 03/Sep/2009
Ultima vizita: 21/Iul/2014
Mesaje: 133
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 21 Feb 2012 23:09:32    Titlul subiectului: 153332

Daca imi permiteti, doresc sa va contrazic partial.
Nu sunt de parere ca maxi-taxi au dus traseul 29 in situatia de fata (au contribuit, e drept) ci faptul ca 102 a devenit traseu mixt. Practic, odata cu aparitia midibuzelor (Isuzu in speta), traseul 102 si-a pierdut caracteristica de traseu electric si odata cu casarea DAC-urilor, a fost aproape sa devina definitiv al autobuzelor. Insumat cu traficul tot mai mic de calator pe calea ferata (culmea, tot vina maxi-taxi), interesul de a se ajunge la gara a scazut simtitor, iar automat traseul 29 nu a mai putut razbi (cred ca de aici si decizia de reconfigurare).
Sunt de parere ca trasul 102 trebuia sa ramana (sau sa revina) in exclusivitate al troleibuzelor, traseul 105 (practic batranul 10 barat) sa primeasca numar mic sau sa se investeasca acele amarate 3 parale cat costa o adaptare a liniei cu o bucla la "statuie" pentru troleibuze si astfel sa avem atat 102 cat si 105 electrice, iar 29 sa redevina traseul "cu fum" ce leaga Micro 19 de centru-gara. Cred ca nu aberez cand imi exprim aceste pareri si nici nu abuzez de nostalgie.
Eventual, daca se pune problema actualului intinerariu al 29, atunci sa existe un 29 barat sau 30 daca bararea nu mai e practica, ca odinioara.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 22 Feb 2012 11:53:32    Titlul subiectului: 153339

Si-o fi pierdut gara din numarul de "fani" dar tin sa va spun ca autobuzele care coboara in gara rareori pleaca fara un minim de calatori. Iar la orele la care vin trenurile, exista calatori care prefera s-asteapte "al doilea 22" sau "urmatorul 26", de exemplu, pentru a evita ingramadeala.

Pe langa 64, sunt de acord ca in prezent, fluxul mare de mijloace de transport de la cupla 102/105, a saracit substantial linia 29. Dar... (fiindca intotdeauna exista un dar), haideti sa dam putin timpul inapoi, cum ziceam si eu, pe la sfarsitul anilor 90:

-nu era 105 ci 102 la care rulau troleibuzele articulate si midibuzele Isuzu.

-la 29 rulau autobuzele DAC (de capacitate medie precum si, uneori, pe la orele de varf intra la suplinire si cate un articulat autohton).

-mai exista si traseul 21 pentru orele de varf, traseu care in a doua jumatate a anilor 2000 ajunsese nerentabil.

-aveam microbuze private dar care inca nu cunoscusera expansiunea din prima jumatate a anilor 2000 cand, potrivit unui articol de presa, in oras rulau 850 (!) de microbuze dintre care "doar" vreo 600 aveau licenta?!.

Acum:

-avem o mai buna organizare a traseului 102, sustinut de jonctiunea 105: frecventa optima, perioada de asteptare de sub 3 minute la ora de varf!

-microbuzele private desi sunt mai putine, s-au organizat mult mai bine pe traseele 64 si 75, astfel ca pe portiunea pe care candva alerga 29 (Brailei (Inelul de Rocada) - Domneasca (Parfumul Teilor)), serviciul spre gara are o frecventa optima.

Parerea mea este ca daca traseul 29 n-ar fi urmat itinerariul din prezent, ar fi fost de multa vreme desfiintat (pe itinerariul vechi nu si-ar fi pastrat rentabilitatea).

Concluzii:

-chiar si-n forma actuala, 29 are clienti chiar si la orele mai inaintate: in urma cu doua seri unul dintre DAB-urile care a intrat la 29 rula prin Francezi cu numar mare de calatori;

-pana nu se ajunge la o intelegere in care transportul privat si transportul local sa nu alerge pe aceeleasi rute sau pe portiuni care sunt comune intr-o proportie mai mai mare de 40-50%, transportul local nu poate sa respire asa cum ar trebui. Pana acum, unii edili au tinut in brate transportul privat (din interese personale, desigur) si in loc sa-l organizeze satisfacator, pe rute alternative si nu pe cele pe care Transurb-ul le are de ani si ani de zile.

Sa nu uitam ca principalul operator care ar trebui sa gestioneze transportul local de calatori este Transurb-ul, nu al' de Mini, Piti, Moha, Hoha...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 07 Iul 2013 22:54:29    Titlul subiectului: 165608

Parerile galatenilor - mai mult sau mai putin fezabile - in ceea ce priveste extinderea serviciilor de transport local: http://www.viata-libera.ro/societate/43922-galati-viata-libera-trasee-estivale-pentru-mijloacele-de-transport-in-comun

"Gălățenii vor trasee estivale pentru mijloacele de transport în comun

Autor: Cristina S. Carp Publicat Duminică, 07 Iulie 2013 11:00

După ce un cititor ne-a scris cu propunerea ca stația de autobuze să fie mutată cu câțiva zeci de metri mai spre Inelul de Rocadă, mai mulți gălățeni au comentat pe site-ul www.viata-libera.ro, pe acest subiect. Dacă unii s-au declarat total împotriva mutării stației, mai ales că aglomerația invocată nu este un motiv plauzibil, alții au propus ca stația să fie mutată mai degrabă la intersecția Str. Brăilei cu Str. Constructorilor. Mai mult, un gălățean se declară nemulțumit de actualele trasee de transport în comun. „Inclusiv iarna sau în timpul sezonului competițional de la Sala Siderurgistul, unde mai vin și copiii la antrenamente (ar trebui introdus un autobuz pe acest trasue, n.r.). Maxi-taxi pe Coșbuc de ce nu exista? Sunt magazine, depozite, licee până la Patinoar, bașca se face mall. Pe Traian, la parcul Rizer, cum e de ajuns? Sau la Spitalul Militar, Penitenciar?”
Câțiva cititori cred că ar fi o idee bună introducerea unor trasee estivale. „Vara, plaja și Gradina Botanica sunt aglomerate, de ce nu se face un traseu și pe acolo?”, se întreabă unul dintre aceștia. „Puneți transport în weekend spre Gârboavele și veți fi surprinși câtă lume va veni acolo”, ne scrie, tot pe internet, un alt gălățean.
Cu doleanțele lor, gălățenii pot merge în audiență la Primăria Galați, la viceprimarul Radu Cosca."

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 3 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community