Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 03 Aug 2013 17:50:25 Titlul subiectului: |
166189 |
|
Astazi, cursa cu 81 pe intreaga retea, pentru presa:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.57 kb |
Vizualizat: |
de 20214 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.28 kb |
Vizualizat: |
de 20214 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.86 kb |
Vizualizat: |
de 20214 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.84 kb |
Vizualizat: |
de 20214 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.33 kb |
Vizualizat: |
de 20214 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.51 kb |
Vizualizat: |
de 20214 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.78 kb |
Vizualizat: |
de 20214 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.72 kb |
Vizualizat: |
de 20214 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.39 kb |
Vizualizat: |
de 20214 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 04 Aug 2013 15:50:11 Titlul subiectului: |
166198 |
|
Au inceput sa iasa vagoane din depoul de pe bd. Muncii. 46 e in probe, 03 se duce in Manastur.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 05 Aug 2013 12:11:42 Titlul subiectului: |
166207 |
|
Tocmai s-a plecat de la Gara in cursa inaugurala a liniei 100, cu vagonul 82.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 05 Aug 2013 13:10:58 Titlul subiectului: |
166210 |
|
De-acum se circula normal, cu calatori. PESA 82, apoi si 81 au intrat pe 102 dupa cursa inaugurala.
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Lun 05 Aug 2013 20:44:43 Titlul subiectului: |
166212 |
|
Interesant pentru ca cei din RATUC spuneau ca tramvaiele PESA vor fi introduse numai pe 101, am fost surprins sa le vad in Manastur pe linia 102 si nu stiu cat de rentabila este aceasta miscare in conditiile in care din Manastur plecau goale. De asemenea linia 102 si-a pastrat capatul la Unimet, nu a fost prelungita pana la Depou, pentru ca din Manastur tramvaiele PESA plecau cu afisajul "102 UNIMET". De asemenea, fata de anul 2011, linia 102 are intervale de succedare mult mai mici. In 2011 venea cate un 102 la 2 sau chiar 3 de 101. Acum circula un 102 la un 101, adica circula intercalate si nu cred ca este cea mai buna decizie pentru ca nu exista calatori. De exemplu azi in jurul orei 15.30, ora de varf, a plecat 82 pe 102 cu circa 10 calatori, iar dupa cateva minute a plecat 79 pe 101, gol, cu absolut niciun calator. Poate va fi rentabil de la toamna cand scolile si unitatile comerciale de pe B-dul Muncii isi vor relua activitatea 100%.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 06 Aug 2013 11:17:39 Titlul subiectului: |
166216 |
|
Graficele de circulatie vor mai fi ajustate pe baza constatarilor din teren. Este o perioada de acomodare.
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mar 06 Aug 2013 11:37:26 Titlul subiectului: |
166218 |
|
Ar mai fi o explicatie. O parte din vatmanii de pe tramvaiele PESA sunt in concediu, pe fiecare tramvai PESA fiind repartizat un singur vatman pentru mentinerea lor in circulatie. Astfel ca de exemplu ieri 81 si 82 au fost introdu-se pe 102 in ore de varf (linia 102 circula doar in ore de varf) iar 83 a fost la schimb cu 84 pe linia 101. Azi 81, 82 si 84 sunt pe 102, in timp ce 83 este pana la amiaza pe 101, cand in locul lui va intra un KT4D. In alta ordine de idei, Tatrele 03 si 46 au fost introdu-se in circulatie pe linia 102. Deocamdata sunt singurele care au fost reactivate, pentru ca pentru programul de vara nu sunt necesare alte tramvaie in afara de acestea si de Tatrele reactivate anul trecut. Probabil vor mai fi reactivate inca 4 -5 Tatre la toamna.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 06 Aug 2013 12:03:48 Titlul subiectului: |
166219 |
|
Ilustrarea momentelor de mai sus:
- duminica au iesit din depoul mare 46 si 03 - le vedem mai jos in cateva imagini de pe bd. Muncii si str. Oasului
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.34 kb |
Vizualizat: |
de 19819 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.73 kb |
Vizualizat: |
de 19819 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.64 kb |
Vizualizat: |
de 19819 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.93 kb |
Vizualizat: |
de 19819 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 06 Aug 2013 12:18:11 Titlul subiectului: |
166220 |
|
- inaugurarea de ieri
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.61 kb |
Vizualizat: |
de 19814 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.36 kb |
Vizualizat: |
de 19814 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.42 kb |
Vizualizat: |
de 19814 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.78 kb |
Vizualizat: |
de 19814 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.31 kb |
Vizualizat: |
de 19814 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.82 kb |
Vizualizat: |
de 19814 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.25 kb |
Vizualizat: |
de 19814 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.72 kb |
Vizualizat: |
de 19814 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.24 kb |
Vizualizat: |
de 19814 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.73 kb |
Vizualizat: |
de 19814 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 06 Aug 2013 12:41:35 Titlul subiectului: |
166221 |
|
Si, gata, se circula normal...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.6 kb |
Vizualizat: |
de 19809 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126.59 kb |
Vizualizat: |
de 19809 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.82 kb |
Vizualizat: |
de 19809 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.15 kb |
Vizualizat: |
de 19809 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.77 kb |
Vizualizat: |
de 19809 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
139.28 kb |
Vizualizat: |
de 19809 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.02 kb |
Vizualizat: |
de 19809 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 06 Aug 2013 13:05:40 Titlul subiectului: |
166222 |
|
Ultimele "zvacniri" ale autobuzelor de pe linia 100:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.56 kb |
Vizualizat: |
de 19802 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.07 kb |
Vizualizat: |
de 19802 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
marcel
Data înscrierii: 25/Aug/2008 Ultima vizita: 08/Noi/2021 Mesaje: 117 Locație: Budapesta (Ungaria); Oradea
|
Trimis: Mar 06 Aug 2013 13:10:03 Titlul subiectului: :) |
166223 |
|
A calatorit cineva cu PESA-urile pe podul peste Nadas? Cum se comporta pe calea veche?
Alta chestie - interesant sensul giratoriu din intersectia Bdul, Muncii - Str. Fabricilor... Astept sa vad reportajele despre accidentele din intersectia respectiva, ca e cam aiurea.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 06 Aug 2013 14:47:24 Titlul subiectului: |
166225 |
|
Evident, si ele, si Tatrele circula cu viteza redusa, dar reactia vagoanelor de la PESA e ceva mai putin dura decat a Tatrelor. E o situatie temporara, prezentata mult exagerat de presa si de unii care cauta cu tot dinadinsul nod in papura tramvaiului si proiectului de reabilitare a infrastructurii. S-au luat masuri pentru ca efectele sa fie minime si, din ce declara oficialii Primariei, problema isi va gasi rezolvarea cat de repede cu putinta.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 06 Aug 2013 15:47:26 Titlul subiectului: |
166226 |
|
Cum se vede tronsonul reabilitat prin ochii vatmanilor? Facem impreuna o semicursa pe traseul 100, de la Gara la Unimet, pentru a-l vedea in intregime la sfarsit de lucrari.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.09 kb |
Vizualizat: |
de 19755 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.63 kb |
Vizualizat: |
de 19755 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.48 kb |
Vizualizat: |
de 19755 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.33 kb |
Vizualizat: |
de 19755 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.2 kb |
Vizualizat: |
de 19755 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 06 Aug 2013 16:13:24 Titlul subiectului: |
166228 |
|
Ajungem la "maretul" pod peste Nadas, devenit peste noapte subiect de dezbatere nationala. Cineva, pe un alt forum, plangea de grija soferilor care sunt tinuti in frau de tramvaie cand acestea trec pe acea portiune. Ne dam cu fundul de pamant pentru false probleme, dar nu se gandeste nimeni la faptul ca traficul greu, de tranzit - crancen pe Oasului, Muncii sau prin Piata Garii - nu-si are locul in spatiul urban si va afecta in timp linia de tramvai, reabilitata pe o solutie elastica, usoara, normala pentru strazile unui oras.
Deci, continuam cu "vedeta", podul peste Nadas...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.5 kb |
Vizualizat: |
de 19747 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.03 kb |
Vizualizat: |
de 19747 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 06 Aug 2013 16:19:06 Titlul subiectului: |
166229 |
|
Mai departe, pe str. Oasului:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.62 kb |
Vizualizat: |
de 19740 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.73 kb |
Vizualizat: |
de 19740 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.91 kb |
Vizualizat: |
de 19740 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.07 kb |
Vizualizat: |
de 19740 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.15 kb |
Vizualizat: |
de 19740 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.04 kb |
Vizualizat: |
de 19740 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.14 kb |
Vizualizat: |
de 19740 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.59 kb |
Vizualizat: |
de 19740 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.42 kb |
Vizualizat: |
de 19740 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 06 Aug 2013 16:20:38 Titlul subiectului: |
166230 |
|
Intersectia reconfigurata de la intrarea pe bd. Muncii:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.28 kb |
Vizualizat: |
de 19736 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.74 kb |
Vizualizat: |
de 19736 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.4 kb |
Vizualizat: |
de 19736 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 06 Aug 2013 16:25:02 Titlul subiectului: |
166231 |
|
Intram pe bd. Muncii:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.16 kb |
Vizualizat: |
de 19730 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.83 kb |
Vizualizat: |
de 19730 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 06 Aug 2013 16:30:17 Titlul subiectului: |
166232 |
|
Intersectia cu str. Fabricii, si ea reconfigurata:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.43 kb |
Vizualizat: |
de 19718 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.83 kb |
Vizualizat: |
de 19718 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.53 kb |
Vizualizat: |
de 19718 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 06 Aug 2013 16:34:13 Titlul subiectului: |
166233 |
|
Parcurgem mai departe bd. Muncii, pana la capatul traseelor 100 si 102:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
124.86 kb |
Vizualizat: |
de 19713 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.66 kb |
Vizualizat: |
de 19713 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.92 kb |
Vizualizat: |
de 19713 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.22 kb |
Vizualizat: |
de 19713 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.16 kb |
Vizualizat: |
de 19713 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.9 kb |
Vizualizat: |
de 19713 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.52 kb |
Vizualizat: |
de 19713 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.31 kb |
Vizualizat: |
de 19713 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.44 kb |
Vizualizat: |
de 19713 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.95 kb |
Vizualizat: |
de 19713 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.9 kb |
Vizualizat: |
de 19710 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 06 Aug 2013 19:13:27 Titlul subiectului: |
166239 |
|
radub a scris: | [ . . . ]nu se gandeste nimeni la faptul ca traficul greu, de tranzit - crancen pe Oasului, Muncii sau prin Piata Garii - nu-si are locul in spatiul urban si va afecta in timp linia de tramvai, reabilitata pe o solutie elastica, usoara, normala pentru strazile unui oras. | Evident, e o cretinatate ca traficul greu sa se deruleze in perimetrul urban in loc sa existe o centura civilizata. Insa, vrand-nevrand, asta e situatia concreta de pe teren si mi se pare bizar faptul ca nu s-a proiectat si executat o linie de tramvai care sa corespunda exact situatiei reale din teren, sa reziste solicitarilor dure datorate traficului greu... sau macar pe portiunea cea mai expusa sa fi fost utilizata o solutie adaptata situatiei din teren...
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 06 Aug 2013 19:26:29 Titlul subiectului: |
166240 |
|
Situatia data e acum, in prezent, insa ea trebuie schimbata, rezolvandu-se ce e de rezolvat pentru a trimite camioanele in afara orasului. Linia de tramvai e facuta acum pentru niste zeci de ani si nu poti merge nici pe solutii vechi, depasite, dar ieftine, nici pe altele, tot din gama celor moderne, dar mult mai scumpe, din cauza unei situatii care - probabil - se va schimba in viitorul apropiat. Totul e ca "viitorul apropiat" sa fie adus in prezent cat mai repede.
Situatia de la Cluj este valabila si la Iasi si se va regasi si la Craiova, pe bd. Decebal.
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mie 07 Aug 2013 13:31:08 Titlul subiectului: |
166256 |
|
Am consultat site-ul oficial al RATUC, la sectiunea "orare pe linii", si am observat ca linia 102 a fost introdusa ca inainte in ore de varf, in timp ce linia 100 a fost introdusa doar in afara orelor de varf. Foarte buna ideea, pentru ca inainte linia 102 dubla 100% linile 100 si 101, acum situatia s-a schimbat.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
bianca
Data înscrierii: 27/Apr/2011 Ultima vizita: 15/Dec/2018 Mesaje: 18 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 08 Aug 2013 21:36:09 Titlul subiectului: |
166301 |
|
Nu vad pe unde ar putea devia traficul greu, drumul care ocoleste Apahida si se continua in Muncii fost construit tocmai cu scopul asta, un fel de centura.....
O solutie ar fi sa rezerve banda a 1-a pentru camioane pe tot parcursul liniei de tramvai. Trebuie sa fi avut in vedere problema asta cand au demarat proiectul.
|
|
Sus |
|
|
|