Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
darius_somolan
Data înscrierii: 15/Dec/2009 Ultima vizita: 31/Mar/2024 Mesaje: 73 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 25 Iul 2013 11:22:08 Titlul subiectului: |
165955 |
|
Am auzit ca tramvaiele vor fi testate iar cele care consuma multa energie electrica vor fi casate.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Sâm 27 Iul 2013 16:25:03 Titlul subiectului: |
166017 |
|
pai doua garnituri T4D-B4D cu 4 motoare de cate 40kW si cu aceleasi componente electrice teoretic ar avea acelasi consum, insa din cauza vechimii precis apare o rezistenta sporita in firele electrice, coroziuni si oxidari la contacte care duc la un consum sporit. Nu sunt din domeniu, tocmai de asta cineva imi poate confirma sau infirma presupunerea mea?
|
|
Sus |
|
|
darius_somolan
Data înscrierii: 15/Dec/2009 Ultima vizita: 31/Mar/2024 Mesaje: 73 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 01 Aug 2013 09:51:41 Titlul subiectului: |
166125 |
|
Un alt caz in care tramvaiele ar consuma mult ar fi acela ca vatmanii accelereaza mai tot timpul. Daca nu ar accelera si ar lasa vagonul sa circule de bunavoie unde are posibilitatea (panta/coborare) atunci vagoanele nu ar consuma atat de mult curent electric.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 01 Aug 2013 14:24:32 Titlul subiectului: |
166137 |
|
Crede-ma, vatmanii din Oradea nu sunt vitezomani si nu abuzeaza de pedala de acceleratie. La pornire accelereaza 7-10 secunde, decupleaza, ruleand 10 secunde din inertie, mai accelereaza 3-5 secunde, iar lasa sa mearga din inertie, chiar prea mult, este cand scade viteza sub 20 km/h. Cand trebuie sa ma duc dupa un tramvai cu masina cu 30-35 km/h ma apuca dracii pentru ca stiu ca din cauza lui nu apuc urmatorul semafor verde (tramvaiul oricum are statie la acel semafor), au un grafic destul de permisiv si daca se grabesc deja ii apare pe GPS (pentru necunoscatori nu e cel stiut si folosit pe masini pentru orientare) daca se incadreaza sau nu in grafic.
Ultima modificare efectuată de către zsizsi la Joi 01 Aug 2013 17:55:40, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
pisti91
Data înscrierii: 28/Mai/2008 Ultima vizita: 07/Iun/2016 Mesaje: 89 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 01 Aug 2013 16:19:11 Titlul subiectului: |
166146 |
|
Si o alta chestie ar mai fi ca de multe ori vagoanele autofraneaza (senzatia aia cand accelereaza si dupa ce lasa pedala, imediat si franeaza, apoi iara accelerare, iara franare), deci e inevitabil sa folosesti acceleratia in acest caz.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Mie 07 Aug 2013 19:32:19 Titlul subiectului: |
166266 |
|
Am vazut o poza cu doua vagoane remorca care au pornit spre Oradea pe trailere cu numere de Mures. Unul este #2127. Voi fi cu ochii in patru.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Sâm 10 Aug 2013 13:25:52 Titlul subiectului: |
166354 |
|
Ieri au sosit 7 din cele 25 de vagoane T4D si B4D cumparate de OTL.
T4D 1168, 1185, 1216 1248 (tramvaiul grupului de pasionati ai mijloacelor de transport din Magdeburg - IGNah), 1272
B4D 2128, 2130.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Mar 13 Aug 2013 06:33:15 Titlul subiectului: |
166405 |
|
Luni dimineata au mai sosit 3 vagoane remorca, deci s-au descarcat 10 vagoane, 5 vagoane T4D: 1168, 1185, 1216, 1248, 1272 si 5 B4D: 2127, 2128, 2129, 2130, 2140.
Primele vagoane au fost 1216 si 2140.
Foto: Nagy István (istvan_eloc)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.45 MB |
Vizualizat: |
de 17650 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.27 MB |
Vizualizat: |
de 17650 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.44 MB |
Vizualizat: |
de 17650 ori |
|
Descriere: |
#2140 pulled by a tractor to couple with #1216 |
|
Mărime fișier: |
1.43 MB |
Vizualizat: |
de 17634 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către zsizsi la Mar 13 Aug 2013 20:35:18, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Mar 13 Aug 2013 17:40:30 Titlul subiectului: |
166423 |
|
Urmatoarele vagoane descarcate au fost 1168, 1272+2127
1168 are chopper este T4D-C. Vagonul nu a fost vandalizat cu grafitti, ci poarta o reclama pictata pentru o revista saptamanala de cultura.
1272 a circulat in pereche cu 1248 cu ocazia festivitatii de adio a Tatrelor T4D/B4D din 27.01.2013 au fost doua din cele 4 vagoane reprezentative tip T4D al acestui eveniment (celelalte doua nu vor veni la Oradea), inca pe afisaj se poate observa textul, dar nu a fost ultima lor cursa, deoarece in data de 28.01.2013 au fost scoase, fiind nevoie de ele.
Descriere: |
#1168 T4D-C pulled by a tractor |
|
Mărime fișier: |
1.5 MB |
Vizualizat: |
de 17624 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.24 MB |
Vizualizat: |
de 17624 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.34 MB |
Vizualizat: |
de 17624 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.42 MB |
Vizualizat: |
de 17624 ori |
|
Ultima modificare efectuată zsizsi la Mar 13 Aug 2013 20:39:23, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Mar 13 Aug 2013 18:11:22 Titlul subiectului: |
166424 |
|
#1185 un vagon din cuplul decorat de copii cu ocazia unui simpozion in anul 2006(!). La mijlocul lui decembrie 2011 fiind condus de perechea lui 1184 (care la fel va veni la Oradea) au suferit o tamponare serioasa pe partea stanga ocazie cu care ambele vagoane au fost pensionate.
#2129 probabil viitoarea pereche din Oradea.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.35 MB |
Vizualizat: |
de 17616 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.35 MB |
Vizualizat: |
de 17616 ori |
|
Descriere: |
#1185+2129 The 1185 had been stopped after a crash in middle of December 2011). |
|
Mărime fișier: |
1.26 MB |
Vizualizat: |
de 17616 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.49 MB |
Vizualizat: |
de 17616 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către zsizsi la Mar 13 Aug 2013 20:54:12, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Mar 13 Aug 2013 18:29:28 Titlul subiectului: |
166426 |
|
#1248 si 2130 au fost urmatoarele vagoane descarcate.
1248 a fost in Magdeburg tramvaiul grupului de pasionati din Magdeburg denumit IGNah fiind abrevierea a Interessegruppe Nahverkehr. Liderii formatiunii au tot sustinut ca acest vagon nu va fi instrainat, nu au reusit sa obtina acest lucru, iar membrii grupului sunt dezamagiti de cele intamplate. Sunt convins ca vor fi numeroase "pelerinaje" la Oradea din partea membrilor datorita acestui vagon.
Foto: Nagy István (istvan_eloc)
Descriere: |
#1248 the IGNah tram very well loking on that trailer. |
|
Mărime fișier: |
1.5 MB |
Vizualizat: |
de 17614 ori |
|
Descriere: |
#1248 Five feet up in the air |
|
Mărime fișier: |
1.35 MB |
Vizualizat: |
de 17614 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.42 MB |
Vizualizat: |
de 17614 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Mar 13 Aug 2013 18:34:02 Titlul subiectului: |
166427 |
|
#2128 B4D-M
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.22 MB |
Vizualizat: |
de 17613 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.32 MB |
Vizualizat: |
de 17613 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Joi 15 Aug 2013 21:19:42 Titlul subiectului: |
166462 |
|
Inca 5 vagoane au pornit spre Oradea.
Sursa :http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?5,6528936.
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Vin 16 Aug 2013 17:08:10 Titlul subiectului: |
166474 |
|
Ieri 3 garnituri erau in hala RT 1216+2140 are deja numar provizoriu pentru proba (ca deobicei este 5-105) 1272+2127 si 1185+2129, Afara erau 1168 (poza 1), iar 1248 (poza 2) a fost decuplat de 2130 (se vede o mica parte in stanga lui #1248) care era impreuna cu 2128 pe o alta line.
1248 si remorca 105 ar arata bine impreuna daca si remorca ar fi vopsita in schema lui 1248.
Descriere: |
#1248 "the new" arrived and #26 "the old" before scrapping |
|
Mărime fișier: |
344.59 kb |
Vizualizat: |
de 17453 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 16 Aug 2013 17:16:56 Titlul subiectului: |
166475 |
|
Organizatia din Magdeburg poate incerca sa solicite OTL pastrarea identitatii acestui tramvai, in baza legaturii vechi existente intre cele doua orase in privinta transportului public. Incercarea moarte n-are, asa ca propune-le celor din Magdeburg sa faca acest lucru!
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Vin 16 Aug 2013 17:33:14 Titlul subiectului: |
166477 |
|
Mie imi place doar schema nu am nimic in comun cu organizatia din Magdeburg, nu cunosc pe nimeni de acolo, deci nu simt nevoia sa le ofer ceva ce nu au reusit sa obtina la ei acasa. Daca se vroia cu adevarat acest lucru deja cineva lua masuri venea la Oradea, faceau poze cu descarcarea, vorbeau cu cei de la OTL. Daca vagonul asta era o donatie aveau dreptul sa puna conditii ca si in cazul vostru cu Be4/4, dar daca MVB-ul nu a dorit sa ii ajute pe membrii IGNah, pastrandu-le vagonul, ar fi sanse ca OTL sa le pastreze vagonul cu numarul original si reclama originala? Stiind, ca decizia unei casari se ia doar pe considerente tehnico-economice, nu conteaza (sau nu cunosc) istoria, pentru ca nu sunt interesati sa cunoasca acel vagon, ci sa il exploateze cat mai eficient, (astfel se taie un vagon care este cap de serie vezi #230). Pentru ei este doar un obiect ce trebuie sa functioneze cu costuri cat mai mici, nu sunt legati sentimantal, nu fac diferenta intre un vagon sau altul (exceptie cateva persoane care din pacate degeaba isi spun parerea, nu sunt ascultati). OTL este o societate orientata spre profit, nu un muzeu, dar macar daca este vreun eveniment cei de la OTL sunt deschisi catre noi, pasionati.
De la prietenii mei nemti privind aceasta organizatia IGNah am auzit multe, dar mai bine imi pastrez parerea. formata..
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Dum 18 Aug 2013 20:45:06 Titlul subiectului: |
166503 |
|
Sambata dupamiaza au sosit 3 din cele 5 vagoane care au fost incarcate joi: 1169, 2132, 2133.
Celelalte doua vagoane se pare ca au fost mai in urma si au prins restrictia de weekend pe Ungaria. Azi la ora 22 pot porni mai departe spre Oradea. Cel tarziu pe luni dimineata trebuie sa ajunga.
Pozele sunt cele mai bune ce am reusit sa fac din exterior. La locul unde s-ar putea face poze bune au acces niste caini de paza de la o coinstructie si nu am spray tranchilizant.
Si legat de vagoanele deja descarcate sambata dimineata garnitura 1272+2129 au fost in proba pana la Nufarul avand numerele provizorii 7+107. Nu am poza din pacare.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
175.45 kb |
Vizualizat: |
de 17298 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
139.19 kb |
Vizualizat: |
de 17298 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
143.8 kb |
Vizualizat: |
de 17298 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Lun 19 Aug 2013 07:55:25 Titlul subiectului: |
166509 |
|
In cursul noptii au sosit si celelalte vagoane, dar surpriza nu 2, ci 4 bucati din care 2 sunt cunoscute iar celelalte din 2 am reusit sa identific unul: #1167.
Deci azi dimineata erau 7 vagoane: 1167, 1169, 1217, 1222, 2132, 2133, si unul inca neidentificat.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Lun 19 Aug 2013 20:57:34 Titlul subiectului: |
166516 |
|
Vagoanele mai sus amintite au fost descarcate (la care eu nu am avut posibilitatea sa particip). Am auzit numerele vagoanelor care au sosit se pare ca a mai sosit in cursul zilei un vagon pentru ca acum sunt 1167, 1169, 1201(!), 1217, 1222. 2132, 2133, 2141(!). Deci in total 8 au venit cu aceasta tura.
Cuplajele efectuate au fost
1201+2133 (impins in hala de catre #227 de cateva ore, oare va fi noul 6+106?)
1222+2141
Garnitura 1216+2140 cu numarul 5+105 se pare ca va pastra ovreme schema original de MVB.
Garnitura 1272+2127 se pare ca este in vopsitorie si u;tima data a purtat numarul provizoriu 7+107.
Garnitura 1185+2129 a primit numarul provizoriu 1+101.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
779.82 kb |
Vizualizat: |
de 17164 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
199.27 kb |
Vizualizat: |
de 17147 ori |
|
Descriere: |
#227 pushing backwards the 1201&2133 |
|
Mărime fișier: |
74.27 kb |
Vizualizat: |
de 16994 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dragosh01
Data înscrierii: 19/Iul/2007 Ultima vizita: 18/Ian/2021 Mesaje: 18
|
Trimis: Mar 20 Aug 2013 13:11:11 Titlul subiectului: |
166527 |
|
1168 care are chopper, e chopper cu tranzistoare? Sa inteleg ca nu vor mai fii acele socuri la accelerare si nu se va mai auzi acea pocnitura cand se lasa pedala de acceleratie?
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Mie 21 Aug 2013 09:25:42 Titlul subiectului: |
166541 |
|
Da un chopper se bazeaza pe tranzistori. Aceste doua vagoane 1168 si 1169 sunt echipate cu chopper dezvoltat de KIEPE in colaborare cu MVB AG special pentru o instalare usoara. Astfel s-a renuntat la "accelerator" si pedale, accelerarea si franarea fiind comandata printr-un controller (maneta) dar controlul integral al dinamicii este efectuata electronic de catre chopper nu mai sunt sucituri si pocnituri cand se elibereaza pedala de acceleratie se aude doar un tiuit la accelerare si franare. Poti sa dai controllerul de la pozitia "0" direct pana la ultimul contact, ca chopperul va accelelera uniform fara sa patineze rotile.
Legat de noile tramvaie. Am lipsit o zi si deja sunt pregatite 4 garnituri noi, inca 2 se afla in formare, iar unul este in vopsitorie.
5-105 dupa cum am aratat alaltaieri o poza ex 1216+2140
6-106 ex 1185+2127 (alaltaieri avea numarul provizoriu 1-101)
7-107 ex 1271+2129 vopsitorie (inca nu e sigur numarul 7-107)
15-115 ex 1167+2133
18-118 ex 1201+2128 (ca si curiozitate a fost remorca cuplului 1168+1169)
si azi se pregatesc
19-119 ex 1222+2132 (ele au fost perechi in ultima perioada pana la oprirea definitiva remorcilor in decembrie 2011, formand garnitura 1222+1223+2132)
26-126 ex 1217+2130 (alaltaieri a fost legat inca cu 2133, dar 2130 are si culoarea si bandajele mai potrivite)
A mai ramas 1248 si vagonul remorca 2141 care inca nu sunt cuplate respectiv cele doua vagoane motor cu chpopper 1168 si 1169 care inainte sa fie puse in circulatie vor fi testate in prealabil in diferite combinatii. Ar fi un test in mod Grosszug T4D-C+T4D-C+B4D-M, oricum in Oradea nu isi are rostul o garnitura de capacitate asa mare si nu ar incapea in unele zone ca Emanuel linia 2 unde tramvaiul acorda prioritate la masini si remorca se intinde pana pe celalalt sens retinind masinile care au prioritate.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
146.21 kb |
Vizualizat: |
de 17017 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
143.06 kb |
Vizualizat: |
de 17017 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
138.51 kb |
Vizualizat: |
de 17017 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
marcel
Data înscrierii: 25/Aug/2008 Ultima vizita: 08/Noi/2021 Mesaje: 117 Locație: Budapesta (Ungaria); Oradea
|
Trimis: Mie 21 Aug 2013 11:10:35 Titlul subiectului: Vai |
166545 |
|
Chiar este asa de greu ca cineva sa masoare distanta dintre stopuri si sa vopseasca numarul de parc in mijloc?...
|
|
Sus |
|
|
darius_somolan
Data înscrierii: 15/Dec/2009 Ultima vizita: 31/Mar/2024 Mesaje: 73 Locație: Oradea
|
Trimis: Mie 21 Aug 2013 22:17:04 Titlul subiectului: |
166563 |
|
Vagoanele care au venit au pantografele automate la fel ca si 21-121?
|
|
Sus |
|
|
Timi
Data înscrierii: 07/Feb/2008 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 151 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 22 Aug 2013 10:52:33 Titlul subiectului: |
166571 |
|
Pana acum, toate care le-am vazut sunt cu pantograf automat.
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Joi 22 Aug 2013 21:55:21 Titlul subiectului: |
166597 |
|
Afisajele atat cele frontale cat si cele laterale pot fi facute functionale sau se va merge in continuare cu ,,placute`` ?
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
|