Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 19/Apr/2024 Mesaje: 9880 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 22 Mar 2013 08:11:22 Titlul subiectului: |
163571 |
|
Eu unul sunt de acord cu punctul de vedere. Din pacate, politicienii nu gandesc in acest mod. Bunaoara cei din actuala putere ii acuzau pe ceilalti ca ar fi umflat preturile. Nu am mai citat acest articol aici, fiindca nu merita. Daca asa este cum spun sa lase Justitia sa isi faca treaba. Rolul celor care sunt acum la putere este sa se gandeasca la modalitatile posibile ca lucrarile sa continue. Adica cum sa faca rost de BANI ! Fiindca la asta se rezuma tot, ai BANI lucrarea merge inainte, nu ai BANI, la revedere, drum bun !
In schimb am citit un alt articol, in care scria ca lucrarile la catedrala mantuirii neamului merg in grafic, iar patriarhul Daniel a mai cerut finantare de la buget. Se pare ca astea sunt prioritatile.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 22 Mar 2013 10:15:02 Titlul subiectului: |
163575 |
|
1) De unde a rezutat ca un TBM dupa 10 - 15 ani e "depasit" ( imbatranit moral ? )
2) V-am mai spus de mai multe ori, suntem fraierii fraierilor, daca l-am fi "intronat" pe PF Daniel in fruntea Metrorexului & a Metroului S.A. din '90 incoace am fi avut pana acum construite in totalitate M 5 / M 6 / M 7 ba chiar am fi inceput lucrarile si la Inelara Sud.
Fraierii fraierilor.
|
|
Sus |
|
|
alias69
Data înscrierii: 31/Ian/2010 Ultima vizita: 17/Dec/2021 Mesaje: 14 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 22 Mar 2013 13:57:09 Titlul subiectului: |
163580 |
|
Salut. Asa cum am mai spus durata de viata este ceva relativ pentru ca variaza in functie de mediul in care se sapa. Inovatiile tehnologice se intampla in toate domeniile si chiar daca nu este ca in IT unde un calculator este depasit dupa 2-3 ani(poate si mai repede, depinde la ce-l folosesti), totusi si TBM-urile sunt permanent perfectionate. E drept ca daca la sistemul de sapare tehnologia tinde sa stagneze, la alte sisteme, cum ar fi evacuarea materialului sapat , capul de taiere sau ghidarea(laser) inca mai pot fi imbunatatite. Progresul tehnologic exista peste tot, vizibil sau nu, el exista si din acest motiv atunci cand se produc noi TBM-uri sunt mai performante si mai eficiente decat modelele mai vechi. Evident ca la costurile de productie pe care le au TBM-urile, nu se produc TBM-uri noi doar pentru a fi mai bune decat modelele mai vechi, ci pentru ca este nevoie de ele si exista comenzi si contracte ferme in acest sens. Ma opresc aici.
Un film animat ce arata cum functioneaza un TBM desi probabil il sti deja, poate alti membri il vor gasi interesant:
http://www.youtube.com/watch?v=yFHrI3HFMDg
_________________ Sa faci rau cuiva este cel mai usor lucru... |
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 22 Mar 2013 16:03:03 Titlul subiectului: |
163583 |
|
Filmuletul nu e cel bun, se refera la un TBM pentru tunele in stanca...poate cauti un TBM pentru 'soft soil'!
|
|
Sus |
|
|
moonshadow
Data înscrierii: 18/Apr/2011 Ultima vizita: 27/Aug/2014 Mesaje: 199 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 27 Mar 2013 19:02:48 Titlul subiectului: |
163661 |
|
http://www.antena3.ro/romania/cum-vor-finantate-lucrarile-la-reteaua-de-metrou-pe-tronsonul-drumul-taberei-universitate-208684.html
Citat: |
Lucrările la extinderea rețelei de metrou pe tronsonul Drumul Taberei - Universitate urmează să fie finanțate cu 104 milioane lei din sumele obținute de stat prin comercializarea certificatelor de emisii de gaze cu efect de seră, potrivit unei ordonanțe de urgență aprobată în ședința de miercuri a Guvernului.
Potrivit actului normativ, sumele obținute din comercializarea certificatelor de emisii de gaze cu efect de seră pot fi utilizate și pentru proiecte urgente, cu condiția ca asemenea investiții să fie permise de directivele europene în domeniu, informează Mediafax.
Astfel, Guvernul a propus alocarea sumei de 104 milioane lei Ministerului Transporturilor pentru finanțarea în anul 2013 a proiectului de investiții "Magistrala V Metrou Etapa I-a Drumul Taberei - Universitate" în vederea decongestionării traficului și a reducerii emisiilor de gaze cu efect de seră.
Acest proiect se încadrează în lista destinațiilor pentru care pot fi utilizate veniturile obținute din comercializarea certificatelor de emisii de gaze cu efect de seră. |
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 19/Apr/2024 Mesaje: 9880 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 07 Apr 2013 13:56:15 Titlul subiectului: |
163859 |
|
Site-ul http://www.magistrala5.ro/ este "inghetat". Nici macar o noutate, din 19 februarie. Macar sa mai puna niste poze noi de la santiere. In teren se mai intampla ceva pe la santiere ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Mar 09 Apr 2013 17:46:49 Titlul subiectului: |
163900 |
|
Eu am inteles ca tovarasii de la guvernare au sistat lucrarile din lipsa de bani. Ca vezi Doamne, tov. Ponta a citit el contractele si ca erau umflate, desi multe ziare au spus ca contractele si sumele au fost bine facute. Tare mi-e ca o sa ramina numai niste mari gauri fara nici o finalitate pe termen scurt sau mediu.
Oricum cel mai bine ar fi sa ii intrebam pe pagina lor de FB cam care ar mai fi treaba, ca nici acolo nu au mai postat nimic.
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
demonseye
Data înscrierii: 15/Aug/2012 Ultima vizita: 19/Apr/2024 Mesaje: 24 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 15 Apr 2013 15:00:49 Titlul subiectului: |
164014 |
|
Am avut astazi drum pana la Moghioros si am fost surprins sa vad o urma de activitate la statia Orizont-Favorit, dupa luni bune de "inghet". E drept, nu erau mai mult de 10 muncitori plus un utilaj de turnat beton precomprimat care, in mod surprinzator, parea a fi in actiune, dar dupa atata inactivitate, orice miscare ajunge sa iti dea fiori de bucurie . De fapt, poate sa nu insemne nimic.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 15 Apr 2013 18:49:22 Titlul subiectului: |
164025 |
|
Eu n-am auzit in viata mea de un utilaj care sa toarne beton precomprimat, asa, direct, pe deasupra si in santier.
Am facut precizarea pentru a nu se intelege din intamplare altceva.
Ceea ce se comprima, de fapt ceea ce se intind sunt armaturile si nu betonul, dar intram in detalii ce nu tin de subiect.
|
|
Sus |
|
|
demonseye
Data înscrierii: 15/Aug/2012 Ultima vizita: 19/Apr/2024 Mesaje: 24 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 15 Apr 2013 19:32:06 Titlul subiectului: |
164026 |
|
OK, am gresit eu exprimarea, e de fapt un camion cu un brat f. lung care contine un furtun gros prin care se toarna beton. Dar asta era mai putin important.
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 15 Apr 2013 21:02:48 Titlul subiectului: |
164032 |
|
Turna beton de egalizare.
|
|
Sus |
|
|
costy92
Data înscrierii: 01/Sep/2010 Ultima vizita: 25/Dec/2022 Mesaje: 109 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 15 Apr 2013 22:24:45 Titlul subiectului: |
164033 |
|
Se numeste cifa elefant
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 16 Apr 2013 19:45:09 Titlul subiectului: |
164047 |
|
Cifa = masina cu care se transporta betonul de la statia de preparat betoane pe santier.
Masinaria aceea cu brat lung cu care se toarna betonul la distanta (fie distanta pe lungime, fie pe inaltime) este pompa sau in limbaj popular "elefant".
Practic, datorita acestor pompe pe roti, acum poti sa construiesti un bloc sau o statie de metrou fara sa mai ai nevoie de macara. Pe vremuri, cand nu existau aceste pompe, betonul venea cu cifa si era transferat in niste "recipiente" mai mici (bene) care erau ridicate cu macaraua si asa se turna betonul la distanta.
Exista si utilaje "hibride", care sunt cifa si pompa in acelasi timp (cea galbena din poza a treia), dar ele sunt rare. In mod normal ai nevoie de mai multe cife de beton (o cifa are cam 9 m cubi) la o turnare si nu te ajuta cu prea mult daca ai o cifa-pompa pentru ca tot trebuie sa mai aduci beton suplimentar cu cife simple.
Acum sper ca este mai clar pentru toata lumea.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
27.34 kb |
Vizualizat: |
de 16306 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.96 kb |
Vizualizat: |
de 16306 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.42 kb |
Vizualizat: |
de 16306 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 19/Apr/2024 Mesaje: 9880 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 22 Apr 2013 07:31:27 Titlul subiectului: |
164157 |
|
Se vor relua lucrarile la magistrala 5 de metrou. Articolul se gaseste aici
Citat: | Se REIAU lucrările la METROUL DRUMUL TABEREI. Tramvaiul 41 va fi DEVIAT sau SUSPENDAT
Lucrările la Magistrala 5 de metrou, Drumul Taberei - Universitate, se reiau, iar această decizie va afecta o bună parte a bucureștenilor. Linia tramvaiului 41 va fi deviată sau suspendată.
ucrările la Magistrala 5 de metrou Drumul Taberei - Universitate au fost oprite de peste două luni, după ce Guvernul nu a alocat fonduri suficiente în bugetul pe 2013 pentru continuarea lucrărilor. "Firmele au fost de acord să lucreze din fonduri proprii pentru a finaliza lucrările, până la venirea iernii, la străpungerea Valea Ialomiței în Drumul Taberei și să fie terminate și lucrările la Parcul Moghioroș", a declarat Dan Trifu, consultant la Magistrala 5, scrie evz.ro.
Dacă lucrările la metrou vor decurge conform planului și nu vor mai avea întârzieri, acestea vor forța devierea sau suspendarea tramvaiului 41. La momentul actual ar exista mai multe variante de deviere a tramvaiului, dar nu s-a convenit la folosirea vreuneia dintre ele. Astfel, tramvaiul 41 se va alătura unui lung șir de mijloace de transport în comun care sunt deviate pentru realizarea metroului din Drumul Taberei. |
Nota: eventualele discutii despre devierea tramvaiului 41 vor avea loc la acest topic
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 30 Apr 2013 21:52:24 Titlul subiectului: |
164327 |
|
Pohta ce-am pohtit:
http://www.mediafax.ro/social/comisia-europeana-a-aprobat-extinderea-metroului-cu-fonduri-structurale-10825680
"Comisia Europeană a aprobat extinderea metroului cu fonduri structurale
Comisia Europeană a aprobat marți includerea magistralelor de metrou M4 (Parc Bazilescu - Străulești) și M5 (Drumul Taberei - Universitate), precum și a tronsonului de autostradă Sebeș-Turda în rândul proiectelor care sunt finanțate prin Programul Operațional Sectorial de Transport (POS-T).
Comisia Europeană a aprobat extinderea metroului cu fonduri structurale (Imagine: Andrei Pungovschi/Mediafax Foto/AFP)
Obiectivele de investiții menționate au o valoare estimată de peste 2 miliarde de euro și urmează să fie finanțate din instrumente structurale, cu durată de implementare până la sfârșitul anului 2015, se arată într-un comunicat transmis de Ministerul Transporturilor.
În urma discuțiilor purtate de ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, săptămâna trecută, la Bruxelles, în vederea includerii acestor proiecte în POS-T, Comisia Europeană a aprobat modificările solicitate de către partea română, ceea ce înseamnă că Ministerul Transporturilor va putea deconta din bugetul Uniunii Europene contribuția de 85% din fonduri structurale.
În prezent sunt în pregătire documentațiile tehnico-economice, iar până în luna septembrie vor fi transmise cererile de finanțare și de ra"
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 19/Apr/2024 Mesaje: 9880 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 08 Mai 2013 21:55:22 Titlul subiectului: |
164404 |
|
Se pare ca au reinceput lucrarile la M5. Articolul se gaseste aici
Citat: | Ce se întâmplă pe șantierele stațiilor de metrou din Drumul Taberei
În urmă cu o săptămână, Comisia Europeană aproba finanțarea din fonduri europene a lucrărilor la magistralele M5 și M4 de metrou din fonduri europene. Săptămâna aceasta, muncitorii lucrează în forță la stațiile de metrou din Drumul Taberei.
După o lungă perioadă în care lucrările au stagnat din cauza lipsei finanțării și după ce subcontractorii au realizat "pe datorie" o serie de lucrări, se pare că ritmul lucrărilor a reintrat în normal.
Se lucrează la stațiile de metrou din Drumul Taberei, care au ajuns la plafonul superior, iar la stația de la Academia Militară mega-mașinile de forat TBM se pregătesc să înceapă forarea tunelurilor.
Obiectivele de investiții magistralele de metrou M4 (Parc Bazilescu - Străulești) și M5 (Drumul Taberei - Universitate), precum și a tronsonului de autostradă Sebeș-Turda au o valoare estimată de peste 2 miliarde de euro și urmează să fie finanțate din instrumente structurale, cu durată de implementare până la sfârșitul anului 2015, se arată într-un comunicat transmis de Ministerul Transporturilor.
În urma discuțiilor purtate de ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, săptămâna trecută, la Bruxelles, în vederea includerii acestor proiecte în POS-T, Comisia Europeană a aprobat modificările solicitate de către partea română, ceea ce înseamnă că Ministerul Transporturilor va putea deconta din bugetul Uniunii Europene contribuția de 85% din fonduri structurale.
În prezent sunt în pregătire documentațiile tehnico-economice, iar până în luna septembrie vor fi transmise cererile de finanțare și de rambursare a cheltuielilor.
Duupă ce au oprit lucrul, în prezent constructorii au reînceput lucrările la mai multe stații de pe viitoarea magistrală 5 de metrou din Drumul Taberei. Firmele de construcție lucrează din fonduri proprii, în așteptarea banilor promiși de Victor Ponta printr-o Ordonanță de Guvern. Odată cu progresul lucrărilor, linia tramvaiului 41 ar putea fi deviată. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 19/Apr/2024 Mesaje: 9880 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 12 Iun 2013 18:05:33 Titlul subiectului: |
165100 |
|
Un reportaj despre evolutia lucrarilor la santierul M5 se gaseste aici
Citat: | Lucrările la Magistrala 5 de metrou au fost reluate și avansează. La sfârșitul săptămânii trecute, muncitorii au turnat planșeul superior la stația de metrou Favorit. Timp de mai multe săptămâni lucrările au fost sistate din cauza lipsei de fonduri. Activitatea a fost reluată, după ce fondurile europene pentru Transport au fost deblocate. Astfel, România a primit peste 4 milioane de euro pentru infrastructură. Cu banii proveniți din POS Transport vor fi finanțate atât lucrările la magistrala de metrou 5 cât și la magistrala 4, Parc Bazilescu -- Lac Străulești. Magistrala de metrou Drumul Taberei -- Universitate va rezolva preluarea fluxului de călători, pe direcția spre centru și va ușura circulația rutieră, prin diminuarea numărului de mijloace de transport în comun de suprafață. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Aventurierul
Data înscrierii: 04/Oct/2009 Ultima vizita: 20/Ian/2022 Mesaje: 141 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 12 Iun 2013 22:26:33 Titlul subiectului: |
165112 |
|
Trebuie să fie o greșeală, poate au vrut să spună 4 miliarde de euro, nu 4 milioane. Doar tronsonul din Drumul Taberei costă 1,2 miliarde. Dar, în fine, așa sunt reporterii, fac anumite confuzii în punctele esențiale. Eu zic să-i iertăm.
_________________ Albumul meu de fotografii, aici:
http://www.panoramio.com/user/5989097 |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 19/Apr/2024 Mesaje: 9880 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 14 Iun 2013 18:49:40 Titlul subiectului: |
165145 |
|
Vesti bune pentru locuitorii din Drumul Taberei. Articolul se gaseste aici
Citat: | 4 miliarde € pentru Transporturi, deblocate de UE: Magistrala M5 de metrou, între beneficiari
Programul Operațional Sectorial de Transport pentru România va fi deblocat în sfârșit de Comisia Europeană, informează România tv. Fondurile reprezintă o sumă de aproximativ patru miliarde de euro, bani ce ar trebui cheltuiți până la finalul lui 2015.
Fondurile pentru România din Programul Operațional Sectorial de Transport a fost suspendat anul trecut, aflându-se în încetare de plăți. Acum, fondurile ar fi deblocate de către Comisia Europeană, chiar dacă nu a venit încă o hârtie oficială în acest sens. Între proiectele ce ar urma să fie finanțate din banii europeni se numără, pe lângă autostrăzi, și magistrala M5 de metrou, către Drumul Taberei, dar și magistrala M4.
"Așteptăm un document oficial în acest sens, de la Comisia Europeană. Toate auditurile din România și de la Comisia Europeană la Ministerul Transporturilor au confirmat că Autoritatea de Management a implementat corect procedurile" - a declarat ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, la România tv. "Ar intra la bugetul statului 4 miliarde de euro, adică de zece ori mai mult decât toți banii care intrat la bugetul României de la UE din 2007 încoace. Trebuuie să contractăm în acest an toți banii și să îi cheltuim până la finele lui 2015" - a adăugat ministrul.
"Prin Scrisoarea de Intrerupere Plati (iunie 2012) si Scrisoarea de Pre-suspendare (decembrie 2012), Comisia Europeana a stabilit pentru POS-T implementarea unui numar de opt masuri specifice cu termen 13 februarie 2013, data limita conform scrisorii de pre-suspendare transmisa de catre Comisia Europeana", mai sustin reprezentantii MT.
Obiectivele de investiții magistralele de metrou M4 (Parc Bazilescu - Străulești) și M5 (Drumul Taberei - Universitate), precum și a tronsonului de autostradă Sebeș-Turda au o valoare estimată de peste 2 miliarde de euro și urmează să fie finanțate din instrumente structurale, cu durată de implementare până la sfârșitul anului 2015, se arată într-un comunicat transmis de Ministerul Transporturilor.
Lucrările la magistrala M5 de metrou se află în întârziere, după ce finanțarea de la bugetul statului a fost mult diminuată. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 19/Apr/2024 Mesaje: 9880 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 19 Iun 2013 22:51:28 Titlul subiectului: |
165260 |
|
Controale la santierul M5 in Drumul Taberei din cauza mizeriei. Articolul se gaseste aici
Citat: | Controale la șantierul metroului din Drumul Taberei, din cauza mizeriei
Inspectorii Serviciului Control și Monitorizare a Stării Mediului și Salubrizare din cadrul Primăriei Sectorului 6 au derulat o amplă acțiune de control în zona Drumul Taberei-buclă, fiind în mod special vizate șantierele Magistralei 5 de metrou Drumul Taberei - Universitate.
În urma verificărilor din teren, inspectorii Primăriei Sectorului 6 au somat toate șantierele să-și amplaseze sau, acolo unde a fost cazul, să-și completeze plasele protectoare pentru praf și să utilizeze la capacitate maximă rampele pentru spălarea cauciucurilor autoutilitarelor, la ieșirea din șantier.
În plus, inspectorii au verificat zona, s-au deplasat printre blocuri, au monitorizat spațiile verzi, parcările și depozitele necontrolate de deșeuri, precum și mașinile abandonate. Lucrătorii Administrației Domeniului Public și Dezvoltare Urbană vor acționa în zilele următoare, evacuând tot ce ocupă ilegal domeniul public.
Cartierul Drumul Taberei era iubit de locuitorii săi tocmai pentru că era un cartier verde și liniștit. De peste un an, însă, apar numai motive pentru a ocoli cartierul din Vestul Capitalei: pomii au fost defrișați pentru lucrările la metrou, iar praful se ridică înecăcios - chiar dacă lucrările întârzie. Locuitorii din Drumul Taberei se plâng încă de când au început lucrările la metrou că acestea cauzează mizerie în cartierul lor |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Aventurierul
Data înscrierii: 04/Oct/2009 Ultima vizita: 20/Ian/2022 Mesaje: 141 Locație: Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 19/Apr/2024 Mesaje: 9880 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 21 Aug 2013 18:47:27 Titlul subiectului: |
166552 |
|
TBM-urile nu fac in curand un an de cand stau degeaba ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 22 Aug 2013 00:38:38 Titlul subiectului: |
166566 |
|
In iarnă.
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 22 Aug 2013 23:58:46 Titlul subiectului: |
166599 |
|
guest a scris: | TBM-urile nu fac in curand un an de cand stau degeaba ? |
Ba da...
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 19/Apr/2024 Mesaje: 9880 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 27 Aug 2013 07:26:09 Titlul subiectului: |
166690 |
|
Ieri la investirea noului ministru al transporturilor (de fapt ministra), presedintele Traian Basescu a facut referire si la lucrarile la metroul din Drumul Tabarei. Dupa cum se exprima, se pare ca lucrarile la metrou sunt oprite. Care este situatia din teren ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
|