Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Intentie achizitie 5 tramvaie Tatra T4D - B4D
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
darius_somolan



Data înscrierii: 15/Dec/2009
Ultima vizita: 09/Mar/2024
Mesaje: 73
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 25 Iul 2013 11:22:08    Titlul subiectului: 165955

Am auzit ca tramvaiele vor fi testate iar cele care consuma multa energie electrica vor fi casate. Confused
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 27 Iul 2013 16:25:03    Titlul subiectului: 166017

Question pai doua garnituri T4D-B4D cu 4 motoare de cate 40kW si cu aceleasi componente electrice teoretic ar avea acelasi consum, insa din cauza vechimii precis apare o rezistenta sporita in firele electrice, coroziuni si oxidari la contacte care duc la un consum sporit. Nu sunt din domeniu, tocmai de asta cineva imi poate confirma sau infirma presupunerea mea?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
darius_somolan



Data înscrierii: 15/Dec/2009
Ultima vizita: 09/Mar/2024
Mesaje: 73
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 01 Aug 2013 09:51:41    Titlul subiectului: 166125

Un alt caz in care tramvaiele ar consuma mult ar fi acela ca vatmanii accelereaza mai tot timpul. Daca nu ar accelera si ar lasa vagonul sa circule de bunavoie unde are posibilitatea (panta/coborare) atunci vagoanele nu ar consuma atat de mult curent electric.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 01 Aug 2013 14:24:32    Titlul subiectului: 166137

Crede-ma, vatmanii din Oradea nu sunt vitezomani si nu abuzeaza de pedala de acceleratie. La pornire accelereaza 7-10 secunde, decupleaza, ruleand 10 secunde din inertie, mai accelereaza 3-5 secunde, iar lasa sa mearga din inertie, chiar prea mult, este cand scade viteza sub 20 km/h. Cand trebuie sa ma duc dupa un tramvai cu masina cu 30-35 km/h ma apuca dracii pentru ca stiu ca din cauza lui nu apuc urmatorul semafor verde (tramvaiul oricum are statie la acel semafor), au un grafic destul de permisiv si daca se grabesc deja ii apare pe GPS (pentru necunoscatori nu e cel stiut si folosit pe masini pentru orientare) daca se incadreaza sau nu in grafic.

Ultima modificare efectuată de către zsizsi la Joi 01 Aug 2013 17:55:40, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pisti91



Data înscrierii: 28/Mai/2008
Ultima vizita: 07/Iun/2016
Mesaje: 89
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 01 Aug 2013 16:19:11    Titlul subiectului: 166146

Si o alta chestie ar mai fi ca de multe ori vagoanele autofraneaza (senzatia aia cand accelereaza si dupa ce lasa pedala, imediat si franeaza, apoi iara accelerare, iara franare), deci e inevitabil sa folosesti acceleratia in acest caz.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 07 Aug 2013 19:32:19    Titlul subiectului: 166266

Am vazut o poza cu doua vagoane remorca care au pornit spre Oradea pe trailere cu numere de Mures. Unul este #2127. Voi fi cu ochii in patru.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 10 Aug 2013 13:25:52    Titlul subiectului: 166354

Ieri au sosit 7 din cele 25 de vagoane T4D si B4D cumparate de OTL.

T4D 1168, 1185, 1216 1248 (tramvaiul grupului de pasionati ai mijloacelor de transport din Magdeburg - IGNah), 1272
B4D 2128, 2130.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 13 Aug 2013 06:33:15    Titlul subiectului: 166405

Luni dimineata au mai sosit 3 vagoane remorca, deci s-au descarcat 10 vagoane, 5 vagoane T4D: 1168, 1185, 1216, 1248, 1272 si 5 B4D: 2127, 2128, 2129, 2130, 2140.

Primele vagoane au fost 1216 si 2140.

Foto: Nagy István (istvan_eloc)



DSC_0723.JPG
 Descriere:
#1216
 Mărime fișier:  1.45 MB
 Vizualizat:  de 17296 ori

DSC_0723.JPG



DSC_0729.JPG
 Descriere:
#2140
 Mărime fișier:  1.27 MB
 Vizualizat:  de 17296 ori

DSC_0729.JPG



DSC_0746.JPG
 Descriere:
#2140
 Mărime fișier:  1.44 MB
 Vizualizat:  de 17296 ori

DSC_0746.JPG



DSC_0754.JPG
 Descriere:
#2140 pulled by a tractor to couple with #1216
 Mărime fișier:  1.43 MB
 Vizualizat:  de 17280 ori

DSC_0754.JPG




Ultima modificare efectuată de către zsizsi la Mar 13 Aug 2013 20:35:18, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 13 Aug 2013 17:40:30    Titlul subiectului: 166423

Urmatoarele vagoane descarcate au fost 1168, 1272+2127
1168 are chopper este T4D-C. Vagonul nu a fost vandalizat cu grafitti, ci poarta o reclama pictata pentru o revista saptamanala de cultura.
1272 a circulat in pereche cu 1248 cu ocazia festivitatii de adio a Tatrelor T4D/B4D din 27.01.2013 au fost doua din cele 4 vagoane reprezentative tip T4D al acestui eveniment (celelalte doua nu vor veni la Oradea), inca pe afisaj se poate observa textul, dar nu a fost ultima lor cursa, deoarece in data de 28.01.2013 au fost scoase, fiind nevoie de ele.



DSC_0758.JPG
 Descriere:
#1168 T4D-C pulled by a tractor
 Mărime fișier:  1.5 MB
 Vizualizat:  de 17270 ori

DSC_0758.JPG



DSC_0795.JPG
 Descriere:
#1272 & 2127
 Mărime fișier:  1.24 MB
 Vizualizat:  de 17270 ori

DSC_0795.JPG



DSC_0798.JPG
 Descriere:
#2127
 Mărime fișier:  1.34 MB
 Vizualizat:  de 17270 ori

DSC_0798.JPG



DSC_0796.JPG
 Descriere:
#1168 & 1272+2127
 Mărime fișier:  1.42 MB
 Vizualizat:  de 17270 ori

DSC_0796.JPG




Ultima modificare efectuată zsizsi la Mar 13 Aug 2013 20:39:23, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 13 Aug 2013 18:11:22    Titlul subiectului: 166424

#1185 un vagon din cuplul decorat de copii cu ocazia unui simpozion in anul 2006(!). La mijlocul lui decembrie 2011 fiind condus de perechea lui 1184 (care la fel va veni la Oradea) au suferit o tamponare serioasa pe partea stanga ocazie cu care ambele vagoane au fost pensionate.
#2129 probabil viitoarea pereche din Oradea.



DSC_0805.JPG
 Descriere:
#1185
 Mărime fișier:  1.35 MB
 Vizualizat:  de 17262 ori

DSC_0805.JPG



DSC_0805.JPG
 Descriere:
#1185
 Mărime fișier:  1.35 MB
 Vizualizat:  de 17262 ori

DSC_0805.JPG



DSC_0856.JPG
 Descriere:
#1185+2129
The 1185 had been stopped after a crash in middle of December 2011).
 Mărime fișier:  1.26 MB
 Vizualizat:  de 17262 ori

DSC_0856.JPG



DSC_0855.JPG
 Descriere:
#2129
 Mărime fișier:  1.49 MB
 Vizualizat:  de 17262 ori

DSC_0855.JPG




Ultima modificare efectuată de către zsizsi la Mar 13 Aug 2013 20:54:12, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 13 Aug 2013 18:29:28    Titlul subiectului: 166426

#1248 si 2130 au fost urmatoarele vagoane descarcate.

1248 a fost in Magdeburg tramvaiul grupului de pasionati din Magdeburg denumit IGNah fiind abrevierea a Interessegruppe Nahverkehr. Liderii formatiunii au tot sustinut ca acest vagon nu va fi instrainat, nu au reusit sa obtina acest lucru, iar membrii grupului sunt dezamagiti de cele intamplate. Sunt convins ca vor fi numeroase "pelerinaje" la Oradea din partea membrilor datorita acestui vagon.

Foto: Nagy István (istvan_eloc)



DSC_0825.JPG
 Descriere:
#1248 the IGNah tram very well loking on that trailer.
 Mărime fișier:  1.5 MB
 Vizualizat:  de 17260 ori

DSC_0825.JPG



DSC_0838.JPG
 Descriere:
#1248 Five feet up in the air
 Mărime fișier:  1.35 MB
 Vizualizat:  de 17260 ori

DSC_0838.JPG



DSC_0847.JPG
 Descriere:
#2130
 Mărime fișier:  1.42 MB
 Vizualizat:  de 17260 ori

DSC_0847.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 13 Aug 2013 18:34:02    Titlul subiectului: 166427

#2128 B4D-M


DSC_0850.JPG
 Descriere:
#2128
 Mărime fișier:  1.22 MB
 Vizualizat:  de 17259 ori

DSC_0850.JPG



DSC_0854.JPG
 Descriere:
#2128 in the air
 Mărime fișier:  1.32 MB
 Vizualizat:  de 17259 ori

DSC_0854.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Joi 15 Aug 2013 21:19:42    Titlul subiectului: 166462

Inca 5 vagoane au pornit spre Oradea.
Sursa :http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?5,6528936.

_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 16 Aug 2013 17:08:10    Titlul subiectului: 166474

Ieri 3 garnituri erau in hala RT 1216+2140 are deja numar provizoriu pentru proba (ca deobicei este 5-105) 1272+2127 si 1185+2129, Afara erau 1168 (poza 1), iar 1248 (poza 2) a fost decuplat de 2130 (se vede o mica parte in stanga lui #1248) care era impreuna cu 2128 pe o alta line.
1248 si remorca 105 ar arata bine impreuna daca si remorca ar fi vopsita in schema lui 1248.



IMG_6027- 1248 & 26 new & old.jpg
 Descriere:
#1248 "the new" arrived and #26 "the old" before scrapping
 Mărime fișier:  344.59 kb
 Vizualizat:  de 17099 ori

IMG_6027- 1248 & 26 new & old.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 16 Aug 2013 17:16:56    Titlul subiectului: 166475

Organizatia din Magdeburg poate incerca sa solicite OTL pastrarea identitatii acestui tramvai, in baza legaturii vechi existente intre cele doua orase in privinta transportului public. Incercarea moarte n-are, asa ca propune-le celor din Magdeburg sa faca acest lucru!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 16 Aug 2013 17:33:14    Titlul subiectului: 166477

Mie imi place doar schema nu am nimic in comun cu organizatia din Magdeburg, nu cunosc pe nimeni de acolo, deci nu simt nevoia sa le ofer ceva ce nu au reusit sa obtina la ei acasa. Daca se vroia cu adevarat acest lucru deja cineva lua masuri venea la Oradea, faceau poze cu descarcarea, vorbeau cu cei de la OTL. Daca vagonul asta era o donatie aveau dreptul sa puna conditii ca si in cazul vostru cu Be4/4, dar daca MVB-ul nu a dorit sa ii ajute pe membrii IGNah, pastrandu-le vagonul, ar fi sanse ca OTL sa le pastreze vagonul cu numarul original si reclama originala? Stiind, ca decizia unei casari se ia doar pe considerente tehnico-economice, nu conteaza (sau nu cunosc) istoria, pentru ca nu sunt interesati sa cunoasca acel vagon, ci sa il exploateze cat mai eficient, (astfel se taie un vagon care este cap de serie vezi #230). Pentru ei este doar un obiect ce trebuie sa functioneze cu costuri cat mai mici, nu sunt legati sentimantal, nu fac diferenta intre un vagon sau altul (exceptie cateva persoane care din pacate degeaba isi spun parerea, nu sunt ascultati). OTL este o societate orientata spre profit, nu un muzeu, dar macar daca este vreun eveniment cei de la OTL sunt deschisi catre noi, pasionati.
De la prietenii mei nemti privind aceasta organizatia IGNah am auzit multe, dar mai bine imi pastrez parerea. formata..
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 18 Aug 2013 20:45:06    Titlul subiectului: 166503

Sambata dupamiaza au sosit 3 din cele 5 vagoane care au fost incarcate joi: 1169, 2132, 2133.
Celelalte doua vagoane se pare ca au fost mai in urma si au prins restrictia de weekend pe Ungaria. Azi la ora 22 pot porni mai departe spre Oradea. Cel tarziu pe luni dimineata trebuie sa ajunga.

Pozele sunt cele mai bune ce am reusit sa fac din exterior. La locul unde s-ar putea face poze bune au acces niste caini de paza de la o coinstructie si nu am spray tranchilizant.

Si legat de vagoanele deja descarcate sambata dimineata garnitura 1272+2129 au fost in proba pana la Nufarul avand numerele provizorii 7+107. Nu am poza din pacare.



IMG_6050-.jpg
 Descriere:
#1169
 Mărime fișier:  175.45 kb
 Vizualizat:  de 16944 ori

IMG_6050-.jpg



IMG_6048-2133&1169.jpg
 Descriere:
#1169 & #2133
 Mărime fișier:  139.19 kb
 Vizualizat:  de 16944 ori

IMG_6048-2133&1169.jpg



IMG_6044-2132.jpg
 Descriere:
#2132
 Mărime fișier:  143.8 kb
 Vizualizat:  de 16944 ori

IMG_6044-2132.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Lun 19 Aug 2013 07:55:25    Titlul subiectului: 166509

In cursul noptii au sosit si celelalte vagoane, dar surpriza nu 2, ci 4 bucati din care 2 sunt cunoscute iar celelalte din 2 am reusit sa identific unul: #1167.
Deci azi dimineata erau 7 vagoane: 1167, 1169, 1217, 1222, 2132, 2133, si unul inca neidentificat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Lun 19 Aug 2013 20:57:34    Titlul subiectului: 166516

Vagoanele mai sus amintite au fost descarcate (la care eu nu am avut posibilitatea sa particip). Am auzit numerele vagoanelor care au sosit se pare ca a mai sosit in cursul zilei un vagon pentru ca acum sunt 1167, 1169, 1201(!), 1217, 1222. 2132, 2133, 2141(!). Deci in total 8 au venit cu aceasta tura.

Cuplajele efectuate au fost
1201+2133 (impins in hala de catre #227 de cateva ore, oare va fi noul 6+106?)
1222+2141

Garnitura 1216+2140 cu numarul 5+105 se pare ca va pastra ovreme schema original de MVB.
Garnitura 1272+2127 se pare ca este in vopsitorie si u;tima data a purtat numarul provizoriu 7+107.
Garnitura 1185+2129 a primit numarul provizoriu 1+101.



IMG_6057-5-105 ex1216+2140.jpg
 Descriere:
#5-105 (ex 1216+2140)
 Mărime fișier:  779.82 kb
 Vizualizat:  de 16810 ori

IMG_6057-5-105 ex1216+2140.jpg



IMG_6051- 1167.jpg
 Descriere:
#1167
 Mărime fișier:  199.27 kb
 Vizualizat:  de 16793 ori

IMG_6051- 1167.jpg



img_6064-227+1201+2133.jpg
 Descriere:
#227 pushing backwards the 1201&2133
 Mărime fișier:  74.27 kb
 Vizualizat:  de 16640 ori

img_6064-227+1201+2133.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dragosh01



Data înscrierii: 19/Iul/2007
Ultima vizita: 18/Ian/2021
Mesaje: 18

MesajTrimis: Mar 20 Aug 2013 13:11:11    Titlul subiectului: 166527

1168 care are chopper, e chopper cu tranzistoare? Sa inteleg ca nu vor mai fii acele socuri la accelerare si nu se va mai auzi acea pocnitura cand se lasa pedala de acceleratie?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 21 Aug 2013 09:25:42    Titlul subiectului: 166541

Da un chopper se bazeaza pe tranzistori. Aceste doua vagoane 1168 si 1169 sunt echipate cu chopper dezvoltat de KIEPE in colaborare cu MVB AG special pentru o instalare usoara. Astfel s-a renuntat la "accelerator" si pedale, accelerarea si franarea fiind comandata printr-un controller (maneta) dar controlul integral al dinamicii este efectuata electronic de catre chopper nu mai sunt sucituri si pocnituri cand se elibereaza pedala de acceleratie se aude doar un tiuit la accelerare si franare. Poti sa dai controllerul de la pozitia "0" direct pana la ultimul contact, ca chopperul va accelelera uniform fara sa patineze rotile.

Legat de noile tramvaie. Am lipsit o zi si deja sunt pregatite 4 garnituri noi, inca 2 se afla in formare, iar unul este in vopsitorie.

5-105 dupa cum am aratat alaltaieri o poza ex 1216+2140
6-106 ex 1185+2127 (alaltaieri avea numarul provizoriu 1-101)
7-107 ex 1271+2129 vopsitorie (inca nu e sigur numarul 7-107)
15-115 ex 1167+2133
18-118 ex 1201+2128 (ca si curiozitate a fost remorca cuplului 1168+1169)
si azi se pregatesc
19-119 ex 1222+2132 (ele au fost perechi in ultima perioada pana la oprirea definitiva remorcilor in decembrie 2011, formand garnitura 1222+1223+2132)
26-126 ex 1217+2130 (alaltaieri a fost legat inca cu 2133, dar 2130 are si culoarea si bandajele mai potrivite)
A mai ramas 1248 si vagonul remorca 2141 care inca nu sunt cuplate respectiv cele doua vagoane motor cu chpopper 1168 si 1169 care inainte sa fie puse in circulatie vor fi testate in prealabil in diferite combinatii. Ar fi un test in mod Grosszug T4D-C+T4D-C+B4D-M, oricum in Oradea nu isi are rostul o garnitura de capacitate asa mare si nu ar incapea in unele zone ca Emanuel linia 2 unde tramvaiul acorda prioritate la masini si remorca se intinde pana pe celalalt sens retinind masinile care au prioritate.



IMG_6096-15-115.jpg
 Descriere:
#15-115
 Mărime fișier:  146.21 kb
 Vizualizat:  de 16663 ori

IMG_6096-15-115.jpg



IMG_6097- 18-118 ex 1201-2128.jpg
 Descriere:
#18-118
 Mărime fișier:  143.06 kb
 Vizualizat:  de 16663 ori

IMG_6097- 18-118 ex 1201-2128.jpg



IMG_6105- 6-106 ex 1185-2129.jpg
 Descriere:
#6-106
 Mărime fișier:  138.51 kb
 Vizualizat:  de 16663 ori

IMG_6105- 6-106 ex 1185-2129.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
marcel



Data înscrierii: 25/Aug/2008
Ultima vizita: 08/Noi/2021
Mesaje: 117
Locație: Budapesta (Ungaria); Oradea

MesajTrimis: Mie 21 Aug 2013 11:10:35    Titlul subiectului: Vai 166545

Chiar este asa de greu ca cineva sa masoare distanta dintre stopuri si sa vopseasca numarul de parc in mijloc?...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
darius_somolan



Data înscrierii: 15/Dec/2009
Ultima vizita: 09/Mar/2024
Mesaje: 73
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 21 Aug 2013 22:17:04    Titlul subiectului: 166563

Vagoanele care au venit au pantografele automate la fel ca si 21-121?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Timi



Data înscrierii: 07/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Mar/2024
Mesaje: 151
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 22 Aug 2013 10:52:33    Titlul subiectului: 166571

Pana acum, toate care le-am vazut sunt cu pantograf automat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Joi 22 Aug 2013 21:55:21    Titlul subiectului: 166597

Afisajele atat cele frontale cat si cele laterale pot fi facute functionale sau se va merge in continuare cu ,,placute`` ?
_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
Pagina 2 din 7

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community