|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
p1tz1man
Data înscrierii: 07/Noi/2009 Ultima vizita: 31/Mai/2019 Mesaje: 230 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Sâm 31 Aug 2013 12:45:35 Titlul subiectului: Autobuze noi |
166802 |
|
Consiliul de Administrație a aprobat azi achiziționarea a 15 autobuze noi
Peste 180 de autobuze de la Regia Autonomă de Transport Public Ploiești au uzura depățită chiar și de 319%. Prin urmare, astăzi, Consiliul de Administrație al RATP a luat astăzi în discuție achiziționarea a 15 autobuze noi, urmând ca, în următorii doi ani, să mai fie cumpărate încă 25.
Peste 180 de vehicule din parcul de autobuze de la RATP au uzura depășită. La data de 31 iulie, erau trei autobuze DAC 112 UDL cu o uzură de 248,3%, 68 de Ikarus cu uzură de 319,5%, 21 Ikarus 260 – 281,7%, 20 Izuzu – 189,6%, un autobuz Karosa B931 – 193,85, 15 Man SL 222 – 164,6%, cinci Man SL 283 – 133,3%, Man SL 223 – 128,6%, BMC 215 SCB – 106,8%. În total este vorba de 183 de autobuze care au un grad de uzură mai mare de 100%. „Se ia în calcul achiziționare de noi autobuze, având în vedere gradul avansat de uzură al parcului existent, dar și pentru că municipalitatea a demarat procedurile de achiziție pentru reabilitarea totală a traseelor de tramvai, urmând ca după finalizarea licitației, tramvaiele să fie înlocuite cu autobuze pe toată durata lucrărilor. Acesta este motivul pentru care este necesară suplimentarea numărului de autobuze cu minimum 15 bucăți în primă fază, urmând ca încă 25 de autobuze să fie achiziționate în următorii doi ani”, ne-a declarat Raul Petrescu, viceprimarul municipiului Ploiești.
http://www.observatorulph.ro/administratie/29308-autobuze-pericol-public-ca-aproba-achizitionarea-de-noi-vehicule
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 685 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Sâm 31 Aug 2013 18:16:46 Titlul subiectului: |
166803 |
|
O idee buna cu aceste autobuze, insa mi se pare termenul de livrare (1 Octombrie) destul de scurt.
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
p1tz1man
Data înscrierii: 07/Noi/2009 Ultima vizita: 31/Mai/2019 Mesaje: 230 Locație: Ploiesti
|
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Joi 05 Sep 2013 09:33:42 Titlul subiectului: |
166870 |
|
De unde 3 DAC-uri ca nu-s decat 2 !!!
Poate autobuzele astea, mult asteptatele autobuze de 3 ani care nu mai vin, poate vor fi si ele hidramate, ca multe orase din tara au astfel de autobuze, s-au cam saturat si calatori si soferi de astea cu schimbatoare, intr-un fel le usureaza munca si la soferi chiar daca consuma mai mult alte regii din tara au multe, foarte multe autobuze hidramate.
|
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Joi 05 Sep 2013 10:57:53 Titlul subiectului: |
166871 |
|
Care este legatura dintre tipul de cutie de viteze si modul in care se schimba vitezele si consumul de carburant la 100 km? De asemenea, care este legatura dintre tipul de cutie de viteze si comfortul calatorilor sau aspectul interior si exterior al vehiculului? Vreau o explicatie fundamentata!
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Joi 05 Sep 2013 12:37:30 Titlul subiectului: |
166874 |
|
Pentru calatori, nu are nici o importanta tipul de transmisie. Este insa foarte important pentru sofer. Cutia automata ii creeaza un confort si atentie sporita, pentru ca nu se mai disipa atentia si pentru cuplarea sau decuplarea ambreiajului si pentru cuplarea vitezei corespunzatoare. O face masina pentru el. Aceasta idee este valabila si pentru autoturisme. Gandeste-te la aglomeratiile din trafic ce muschi faci tot cupland si decupland ambreiajul si "frecand" mamaliga la cutia de viteze. Ei bine imagineaza-ti ca acest efort creste neliniar pentru un sofer profesionist.
Referitor la consumul de carburant, se spune ca, deoarece practic tu nu mai ai control asupra turatiei motorului si asupra momentului de schimbare a vitezei, consumul depinde destul de mult de modul cum cutia e construita si de cum schimba ea vitezele. In trecut se spunea ca masinile pe cutie automata consuma mai mult decat cele pe cutie manuala, tocmai din considerentele enumerate mai sus. Acum, avand in vedere ca tehnologia a avansat semnificativ, cele de mai sus sunt destul de mult compensate prin designul electro-mecanic al cutiei, precum si cel foarte computerizat al motorului, asa incat, dupa parerea mea, cred ca diferentele sunt cel putin nesemnificative.
Deasemenea pentru un teren mai accidentat sau foarte deluros asa cum am eu acum de infruntat, masina automata e ideala. Gandeste-te la o panta de cel putin 20% sa pleci de pe loc sau sa efectuezi manevre de parcare/garare. E destul de complicat si ti-o spune un sofer cu multa experienta. Mereu tre sa accelerezi tare sa nu fuga masina la vale, trebuie sa te joci cu frana si cu ambreiajul, pe cand o masina automata sau mai noua cu sistem automat de mers in rampa/panta te poate ajuta foarte mult...
Repet, gandeste-te cum ar fi pentru un sofer profesionist sa aiba de infruntat toate astea.
Cu toate astea exista un argument fundamental si in favoarea cutiei manuale, si naume, placerea de a conduce, pe care masina automata o reduce semnificativ
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
p1tz1man
Data înscrierii: 07/Noi/2009 Ultima vizita: 31/Mai/2019 Mesaje: 230 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Mie 26 Mar 2014 08:00:10 Titlul subiectului: |
171941 |
|
Societatea Transport Calatori Express a fost lasata cu buza umflata,
Licitația pentru achiziționarea a 15 autobuze noi a fost anulată
Surpriză majoră în cadrul procedurii de achiziție demarată de societatea Transport Călători Express pentru cumpărarea a 15 autobuze noi! Licitația deschisă a fost anulată, pe motiv că, până la termenul-limită de depunere a ofertelor, niciuna dintre firmele de profil care fuseseră interesate de încheierea unui contract cu TCE Ploiești nu a mai depus oferta, în cele din urmă.
Conform sumarului licitației deschise, publicat ieri în Sistemul Electronic de Achiziții Publice, ofertanții participanți, dar care nu au mai fost evaluați pentru simplul motiv că nu au mai depus niciun document până la termenul limită, au fost șase. Unul s-a retras (o firmă din Ciolpani), iar alți cinci – printre care s-a aflat și o societate din Ploiești – nu au mai intrat în discuție, din cauza lipsei ofertelor.
Principala cauză a lipsei ofertelor pare să fi fost solicitarea expresă a firmelor care au cerut clarificări pentru ca municipalitatea să garanteze contractul de leasing prin care ar fi trebuit să fie achiziționate cele 15 autobuze. Pentru că în ședința Consiliului Local Ploiești nu a fost aprobată propunerea de garantare de către municipalitate a leasingului, rezultatul a fost, în final, anularea acestei licitații.
Atât directorul Transport Călători Express, Cristian Iancovici, cât și primarul Ploieștiului, Iulian Bădescu, ne-au declarat, ieri, că procedura de achiziție va fi reluată, în aceleași condiții. Iulian Bădescu a precizat, pe de altă parte, că speră ca licitația reluată să conducă, cel târziu în vara acestui an, la reîmprospătarea flotei societății de transport public ploieștean. „Intrarea în vigoare a gratuității pentru transportul public în comun, serviciu asigurat la Ploiești de Transport Călători Express, va conduce la un cash-flow sporit către această societate și, prin urmare, TCE va sta mai bine din punct de vedere financiar, astfel încât firmele care vor dori să participe la licitație probabil vor renunța la a solicita garantarea de către municipalitate a leasingului. Dacă va fi totuși nevoie, vom reanaliza posibilitatea aceasta, de a garanta creditul prin care TCE va achiziționa aceste autobuze noi”, ne-a declarat primarul Ploieștiului, Iulian Bădescu.
Potrivit edilului, caietul de sarcini va rămâne același ca și pentru procedura de achiziție care a fost anulată, momentan. Prin urmare, atât numărul de autobuze va rămâne același (15), precum și condițiile tehnice pe care trebuie să le îndeplinească noile mijloace de transport în comun ce vor fi cumpărate de către Transport Călători Express.
Cele 15 autobuze vor avea obligatoriu o lungime de 12 metri, iar podeaua va fi complet coborâtă pe toată lungimea vehiculului, pentru accesul facil inclusiv pentru persoanele care se deplasează greu sau au probleme de handicap, iar valoarea estimată a contractului va fi de circa patru milioane de euro.
Având în vedere parcul auto învechit al Transport Călători Express, dar și întreruperea – pentru cel puțin un an și jumătate – a circulației tramvaielor, ca urmare a începerii lucrărilor la căile de rulare ale traseelor 101 și 102, achiziționarea celor 15 autobuze este strict necesară și ar îmbunătăți parțial condițiile în care se va derula transportul public ploieștean până la finalul anului 2015.
http://www.ziarulprahova.ro/stiri/administratia-locala/170359/societatea-transport-calatori-express-a-fost-lasata-cu-buza-umflata
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
35.59 kb |
Vizualizat: |
de 10500 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
p1tz1man
Data înscrierii: 07/Noi/2009 Ultima vizita: 31/Mai/2019 Mesaje: 230 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Vin 18 Apr 2014 09:23:28 Titlul subiectului: |
172458 |
|
Transport Calatori Express a reluat licitatia pentru autobuze
Ieri, în Sistemul Electronic de Achiziții Publice, a fost lansată a doua oară licitația pentru achiziționarea, în leasing, a 15 autobuze noi pentru îmbunătățirea parcului auto al societății Transport Călători Express.
Anterioara tentativă de încheiere a unui contract pentru furnizarea autobuzelor în sistem leasing a eșuat, după ce firmele care se arătaseră interesate, inițial, de participarea la procedura de achiziție, nu au mai depus ofertele până la data-limită stabilită în acest sens de către organizatorul licitației – societatea de transport public ploieșteană.
Principala cauză a lipsei ofertelor, de la prima procedură lansată de TCE, pare să fi fost solicitarea expresă a societăților care au cerut clarificări pentru ca municipalitatea să garanteze contractul de leasing prin care ar fi trebuit să fie achiziționate cele 15 autobuze. Pentru că în ședința Consiliului Local Ploiești nu a fost aprobată propunerea de garantare de către municipalitate a leasingului, rezultatul a fost, în final, anularea acestei licitații.
Acum, procedura a fost din nou inițiată, cu aceeași documentație de atribuire, însă cu mici modificări rezultate din solicitările de clarificări depuse de firmele interesate în cadrul primei lansări a anunțului de participare.
Potrivit draftului de contract, câștigătorul licitației va fi obligat să furnizeze, în sistem leasing financiar, 15 autobuze pentru transportul urban, de 12 metri, cu podea complet coborâtă pe toată lungimea autovehiculului.
Pentru că autobuzele vor fi de ultimă generație, în contract se vor prevedea și condiții referitoare la furnizarea unui aparat de diagnoză, dar și referitoare la furnizarea pieselor de schimb și a materialelor consumabile pentru asigurarea mentenanței pentru 24 de luni, dar și obligativitatea instruirii și autorizării personalului Transport Călători Express. În fiecare zi trebuie să fie disponibil un număr de autobuze de minimum 95% din parcul auto care va fi livrat, iar fiecare autobuz în parte va trebui să fie disponibil cel puțin 347 zile pe an.
Pentru această nouă procedură de achiziție a celor 15 autobuze, termenul pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente pentru firmele interesate este 2 iunie 2014, în timp ce depunerea ofertelor poate fi făcută până la 3 iunie, pentru ca, ulterior, după evaluarea dosarelor depuse, deschiderea ofertelor să aibă loc pe 20 iunie.
Există speranța ca, la a doua strigare, situația să se schimbe față de prima procedură de achiziție, dat fiind că, până la deschiderea ofertelor, situația financiară a TCE se va schimba, date fiind subvențiile pe care le va suporta Primăria Ploiești pentru asigurarea transportului gratuit pe perioada lucrărilor la liniile de tramvai.
http://www.ziarulprahova.ro/stiri/administratia-locala/172731/transport-calatori-express-a-reluat-licitatia-pentru-autobuze
|
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Vin 25 Apr 2014 18:58:55 Titlul subiectului: |
172590 |
|
Deci pana in luna septembrie, octombrie nu vine niciun autobuz nou la Ploiesti. Acum sunt agitați cu altele, au inceput sa viseze altele, urmeaza peste 2 luni vacanta de vara, graficele se vor rari deci nu mai e nevoie de autobuze. O sa vedeti ca pana la sfarsitul luni septembrie nu vine nimic.
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|