Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Lun 16 Sep 2013 16:41:49 Titlul subiectului: |
167162 |
|
517 si 518 au numere definitive, adica numere de inmatriculare negre. Ar putea sa fie cele de pe 463 si 464 pe care nu le-am vazut de mult tinand cont si de faptul ca au afisaje " Cartier Grigorescu - Strada Aurel Vlaicu" specific Agorelor Long din lotul 462 - 471. Probabil ca 463 si 464 au fost trimise la transformat. Si s-ar putea chiar si 471 sa fi fost dus la transformat pentru ca nici acest autobuz nu a iesit de mult pe traseu. _________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
korby
Data înscrierii: 02/Apr/2013 Ultima vizita: 06/Feb/2020 Mesaje: 82 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 16 Sep 2013 17:02:02 Titlul subiectului: |
167163 |
|
De o oră am văzut 523 pe linia 48. N-am văzut prea bine pentru că eram la distanță, ieșeam din mall, dar pare bunicel autobuzu'. |
|
Sus |
|
|
razwy
Data înscrierii: 04/Sep/2009 Ultima vizita: 25/Mai/2019 Mesaje: 190 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 16 Sep 2013 17:13:40 Titlul subiectului: |
167164 |
|
Circula si 463 si 464 si 471. Le-am vazut azi pe 30 si 43b, iar legat de numerele de inmatriculare, intr-adevar la 518 este CJ 15 ... nu mai tin minte exact. |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Lun 16 Sep 2013 17:44:11 Titlul subiectului: |
167165 |
|
korby a scris: | De o oră am văzut 523 pe linia 48. | Eu sunt curios cu a intors la capatul de pe Aleea Baisoara, pentru ca acolo este foarte stransa intoarcerea. Si ma mir cum de au bagat articulat pe 48, pentru ca tocmai asta era motivul pentru care nu introduceau pe 48 articulate, faptul ca nu pot intoarce pe Aleea Baisoara. _________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 16 Sep 2013 21:26:40 Titlul subiectului: |
167171 |
|
511 are numărul de înmatriculare CJ 15 KJD iar 517 CJ 15 KJE. Autobuzele din lotul 2009 (cele peri-urbane ) au numere de înmatriculare de tipul CJ 13 XA-, adică XAB (fostul 462), apoi de la XAD (463) până la XAL (471). Nu am văzut XAC.
Numărul RATP al lui 511 este 1610 |
|
Sus |
|
|
neobluenet
Data înscrierii: 20/Iul/2011 Ultima vizita: 09/Iun/2023 Mesaje: 36 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 17 Sep 2013 08:46:38 Titlul subiectului: |
167189 |
|
Astazi le-am vazut pe 512, 513 si 515 fara calatori, in fata primariei, mergeau catre Grigorescu presupun. Aveau numere rosii, deci au fost pe la RAR si sunt inmatriculate provizoriu. Probabil se asteapta expirarea numerelor rosii si apoi se inmatriculeaza definitiv.
Autobuzele aratau foarte bine la exterior, se vede ca au fost vopsite de curand. Scaunele in spate sunt in semicerc din cate am putut observa. Asteptam sa le vedem pe traseu |
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 17 Sep 2013 11:20:50 Titlul subiectului: |
167198 |
|
Azi la ora 10:30 521 se îndrepta spre zorilor pe linia 43B. are numărul de înmatriculare CJ 15 KJH. Ca detaliu observat pe ultima ușă are alt model decât restul articulate văzute în Cluj din vechile loturi aduse. _________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
BusFan
Data înscrierii: 18/Iul/2012 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 318 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 17 Sep 2013 12:41:10 Titlul subiectului: |
167207 |
|
515 era în Florești acum aproximativ o oră. Și eu am presupus că vine de la RAR. |
|
Sus |
|
|
razwy
Data înscrierii: 04/Sep/2009 Ultima vizita: 25/Mai/2019 Mesaje: 190 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 18 Sep 2013 15:30:23 Titlul subiectului: |
167233 |
|
Am vazut azi 520 si 524 fara calatori, indreptandu-se spre garaj in sensul giratoriu din Marasti. Ambele aveau numere rosii. |
|
Sus |
|
|
neobluenet
Data înscrierii: 20/Iul/2011 Ultima vizita: 09/Iun/2023 Mesaje: 36 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 18 Sep 2013 15:35:35 Titlul subiectului: |
167234 |
|
Azi dimineata le-am vazut pe 518 si 523, autobuz cu care am mers aseara pe linia 24. La interior arata destul de bine, pacat ca unele geamuri sunt zgariate si sunt destul de scumpe pentru a fi inlocuite. Nici cele care au fost la Arad la transformat nu au fost schimbate, probabil pentru ca sticla este mai inchisa la culoare decat cea normala. |
|
Sus |
|
|
ikarus
Data înscrierii: 20/Iun/2007 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 135 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 18 Sep 2013 16:26:18 Titlul subiectului: |
167236 |
|
521 RATUC-1631 RATP! _________________ ikarusurile viata mea |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 18 Sep 2013 17:08:07 Titlul subiectului: |
167237 |
|
Notati, oameni buni, si VIN-urile impreuna cu numerele de parc RATP, pentru ca e posibil ca la un moment dat numai pe baza lor sa se mai poata face vreo legatura! |
|
Sus |
|
|
StormChaser92
Data înscrierii: 15/Oct/2010 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 96
|
Trimis: Vin 20 Sep 2013 08:45:09 Titlul subiectului: |
167290 |
|
Se pare că, cel puțin dimineața, se preferă Agora L pe linia 48. Acum 2 zile 48*(cred că 483) era la cap de linie, la Băișoara (de menționat că, dacă nu sunt alte autobuze acolo, Agora L-ul se descurcă foarte bine la întors), iar astăzi 468 (fotografie) se afla pe sensul giratoriu de la intersecția Rebreanu cu Titulescu.
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 20 Sep 2013 10:46:10 Titlul subiectului: |
167292 |
|
Dacă, într-adevăr, autobuzul era 483, înseamnă că a avut loc o reatribuire de număr de parc. 483-ul venit în 2010 este transformat în troleibuz; a se vedea lista corespondenței Agora L - ICE SAERP. |
|
Sus |
|
|
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 746 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 20 Sep 2013 18:28:40 Titlul subiectului: |
167304 |
|
OAB a scris: | Numărul RATP al lui 511 este 1610 |
Eu am vazut ca 517 are numarul RATP 1610
522 are numarul RATP 1645, iar numarul de inmatriculare cred ca este CJ15KJI (nu am vazut bine)
523 are numarul RATP 1646, iar numarul de inmatriculare este CJ15KJJ |
|
Sus |
|
|
korby
Data înscrierii: 02/Apr/2013 Ultima vizita: 06/Feb/2020 Mesaje: 82 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 20 Sep 2013 18:41:05 Titlul subiectului: |
167305 |
|
Ceva mai devreme am fost cu 521. Nu arată ca nou, dar nici bătut nu e. Sunt destule din cele aduse în 2010 care arată și se comportă mult mai nasol. |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Vin 20 Sep 2013 21:04:55 Titlul subiectului: |
167311 |
|
Odata cu sosirea noilor articulate, 522 este condus de fostii soferi de pe 376, iar 376 a fost mutat la coloana Gheorgheni. _________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 20 Sep 2013 23:06:56 Titlul subiectului: |
167312 |
|
Citat: | Eu am vazut ca 517 are numarul RATP 1610 |
Posibil să fi greșit. În ziua aia, au fost pe traseu atât 511 cât și 517.
Pe 484 l-ați mai văzut careva din voi? |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Sâm 21 Sep 2013 19:42:54 Titlul subiectului: |
167327 |
|
Eu nu am vazut 484 din mai, cand avea niste smucituri foarte urate la schimbarea treptelor de viteza, iar din cate stiu a si fost dus la garaj si desfacut pentru rezolvarea problemei cutiei de viteze insa nu l-am mai vazut pe traseu de atunci. _________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 746 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 23 Sep 2013 21:12:54 Titlul subiectului: |
167372 |
|
511 are numarul RATP 1548 |
|
Sus |
|
|
doodoo_74
Data înscrierii: 28/Iun/2007 Ultima vizita: 26/Mar/2024 Mesaje: 163 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 24 Sep 2013 12:44:07 Titlul subiectului: |
167383 |
|
Cat estimati ca vor mai rula in mod decent aceste second-uri de autobuze ?
A fost o afacere profitabila oare sa se cumpere autobuzele avand un asemenea rulaj urias (parca > 500.000km) ?
Am observat ca la pornirea lor din statii degaja o caldura de-a dreptul infernala... _________________ SA CIRCULAM MAI BINE !!! |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 24 Sep 2013 23:12:54 Titlul subiectului: |
167411 |
|
Citat: | Cat estimati ca vor mai rula in mod decent aceste second-uri de autobuze ? |
8 ani, deși caietul de sarcini specifică 15. Evident, cu un RK făcut ca lumea, rezistă și mai mult
Citat: | A fost o afacere profitabila oare sa se cumpere autobuzele avand un asemenea rulaj urias (parca > 500.000km) ? |
Eu văd un compromis. Autobuzele nu sunt noi, dar au capacitate mare, lucru esențial pentru un transport civilizat. E bine să se pună problema astfel: ce e mai bine?
-Autobuze noi, standard, aduse în cantitate mare.
-Autobuze articulate, la mâna a doua, în cantitate mai mică
Calculul conform căruia 3 autobuze standard fac cât două articulate nu se potrivește totdeauna realității.
Am pus problema transformării DAC-urilor în remorci după modelul experimentului practicat cu autobuzele SM 11 în București (eliminarea spațiului corespunzător ușilor 1 și 3 rezultând, în cazul DAC-urilor 112 UDM, o scurtare cu 2,6 m, deci o remorcă puțin mai lungă de 8,5m). Mi s-a răspuns ceva de genul că transformarea unei caroserii uzate într-o remorcă nu ar face-o mai bună.
Legat de anunțarea stațiilor. E CD, sau nu? Dacă e CD, cum se evită disfuncționalitățile cauzate de vibrații? Este știu faptul că orice CD player are tendința de a "sări" sau a se bloca atunci când este supus vibrațiilor / smuciturilor. |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mie 25 Sep 2013 09:13:32 Titlul subiectului: |
167412 |
|
In cazul Agorelor L din ultima serie rulajul lor este de maxim 350.000 de km. _________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
BusFan
Data înscrierii: 18/Iul/2012 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 318 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 27 Sep 2013 19:47:27 Titlul subiectului: |
167456 |
|
Se implementează / s-a implementat anunțarea stațiilor și la Agorele L? |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Vin 27 Sep 2013 20:21:59 Titlul subiectului: |
167458 |
|
Nu, din cauza faptului ca cei din Paris au demontat softul de programare al sistemului de anuntare a statiilor, iar cei din Cluj au demontat display-urile de afisare a statiilor. Un singur Agora L, de Grigorescu mai are display-uri, 476 sau 475, nu imi amintesc exact. Acest sistem este implementat doar pe troleibuzele Agora L, insa cu sistem nou montat la Arad, si cu softuri noi. _________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
|