Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Politica si transportul public
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Cafeneaua Tramclub
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
zzz



Data înscrierii: 26/Aug/2007
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 913
Locație: Bacau

MesajTrimis: Mar 17 Iun 2008 06:24:47    Titlul subiectului: 94680

In legatura cu autobuzele speciale pentru pensionarri, tu crezi ca pensionarii or sa stea aproape o ora in statie pana vine autobuzul special pentru el in timp ce prin statie trec alte autobuze pe acelasi traseu? Greu de crezut.
Mai bine s-ar acorda abonemente gratuite sau cu o reducere pentru pensionari.
La Bacau se acorda astfel de abonamente (gratuite sau cu reducere) si sunt pensionari care merg cu autobuzul chiar numai o statie, asta chiar daca autobuzul este aglomerat cu pensionari care pot merge pe jos o statie...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Iun/2022
Mesaje: 149

MesajTrimis: Mar 17 Iun 2008 08:02:58    Titlul subiectului: 94683

Referitor la problema pensionarilor, si la Arad ei au gratuitati pe mijloacele de transport in comun, insa cu tot respectul fata de varsta a III-a, mie nu mi se pare corect fata de restul populatiei ca ei sa beneficieze de gratuitati totale.
As acorda reduceri de pana la 50% pentru pensionari, insa gratuitati as oferi numai pentru persoanele cu dizabilitati si pentru veteranii de razboi, atat si nimic mai mult pentru ca masurile astea populiste pe care le fac politicienii tot noi le platim.
Imi pare rau daca sunt cam transant insa asa vad eu lucrurile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 17 Iun 2008 08:22:47    Titlul subiectului: 94684

zzz a scris:
In legatura cu autobuzele speciale pentru pensionarri, tu crezi ca pensionarii or sa stea aproape o ora in statie pana vine autobuzul special pentru el in timp ce prin statie trec alte autobuze pe acelasi traseu? Greu de crezut.

Nu eu cred, ci, asa cum am spus, un nene, fost rector al Universitatii Al. I. Cuza, care isi dorea sa ajunga primar. Toate enormitatile prezentate in partea a doua a mesajului meu anterior au fost lansate de respectivul personaj in cadrul "dezbaterilor electorale", pe la diverse posturi TV, racnind si manifestandu-se in contradictie cu statutul sau de universitar (mai mult, de fost conducator al unei mari universitati).

Ce am scris in prima parte a mesajului anterior reprezinta obiective ale primarului ales, unele incepute in mandatul trecut.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Dum 22 Iun 2008 20:01:12    Titlul subiectului: 94893

Se pare ca Iasul cu Nichita primar va avea numai de castigat, din punctul meu de vedere, si poate va reprezenta un exemplu si pentru celelate orase mari din tara (ex.Brasov, Constanta etc.)!
In Bucuresti insa sper ca Primarul Sorin Oprescu sa preia din proiectele fostilor sai contracandidati si chiar va continua proiecetele incepute!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Mie 25 Iun 2008 10:14:41    Titlul subiectului: Sorin Oprescu in Desteptarea, la Europa FM 94996

Daca aveti intrebari sau propuneri pe care vreti sa le adresati noului primar general al Bucurestiului, Sorin Oprescu, dati un clic aici, puneti intrebarile/propunerile pe site si, maine, incepand din ora 8.30 pana la 10 veti putea afla raspunsurile ascultand postul de radio Europa FM sau online, pe www.europafm.ro .
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Dum 05 Oct 2008 19:32:16    Titlul subiectului: Politica si transportul in comun 99200

Zilele acestea am primit un pliant electoral din partea candidatului PNL care candideaza in colegiul electoral al sectorului 1,Bogdan Olteanu in care cerea locuitorilor sectorului "sa-l voteze" si el va rezolva problema metroului pe magistrala 4 adica va urgenta lucrariile care se desfasoara in prezent!Deh vin alegerile si politicienii nostri se folosesc de toate tertipurile electorale,insa ma intreb cum va putea urgenta Bogdan Olteanu lucrariile pe magistrala 4,pana acum domnia sa nu cunostea aceasta problema?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
florin



Data înscrierii: 16/Iul/2006
Ultima vizita: 30/Iun/2023
Mesaje: 79
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 06 Oct 2008 08:30:10    Titlul subiectului: 99220

Ba cunoștea foarte bine problema, când s-a făcut bugetul anul trecut a votat împotriva alocării de fonduri pentru acest tronson. Detalii în acest link (Domnul X este Bogdan Olteanu):
Citat:
Domnul X (de la tribuna): Stimați colegi,
Pentru ca lucrurile să fie cât se poate de clare, Grupul … nu susține toate aceste amendamente de alocare de bani de la Ministerul Transporturilor către Municipiul București dintr-un motiv foarte simplu. Banii de la Guvern se cheltuiesc pentru comunitățile care n-au. Bucureștiul este o comunitate care are, dar este prost condusă.
Atâta vreme cât bugetul Municipiului București, pe care eu și alți concetățeni ai mei îl plătim din taxe și impozite, este aruncat pe ferească într-un mod incompetent sau este ținut în conturi bancare și neutilizat ani de zile, considerăm inoportun și imoral să alocăm bani de la comunitățile sărace către cea mai bogată comunitate din România, care este Municipiul București.
Vă mulțumesc. (Aplauze.)(Domnul președinte X își reia locul la prezidiu.)

Credeți că Bogdan Olteanu nu știa că metroul nu ține de PMB? Ba știa foarte bine, dar cum primarul era de la "adversar"...
Știu deja pe cine nu voi vota. Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 28 Sep 2009 10:48:50    Titlul subiectului: 117672

Se apropie alegerile prezidentiale si, bineinteles, incepe balciul acuzelor privind diversele manareli care se pare ca se fac pentru influientarea rezultatelor alegerilor, pe sistemul "Votati pe cine vreti, ca de iesit avem noi grija sa iasa "ai nostri"".

Ministrul de Interne Dan Nica s-a trezit vorbind cum ca va lua el masuri pentru descurajarea turismului electoral prin confiscarea autobuzelor si microbuzelor depistate ca sunt sau au fost folosite pentru transportul turistilor electorali.

Se dadea el rotund cum ca are el "informatii" ca deja toate autobuzele si microbuzele sunt ocupate pentru datele de 21 si 22 noiembrie si ca asta ar fi o posibila dovada ca sunt pentru turism electoral. Astia de la presa au facut verificari si se pare ca mai sunt inca vehicule disponibile, deci ministrul facea si el un mic chat... (pentru care la noi si-ar fi luat un ban pe spinare Laughing )

Evident, dupa declaratia asta, pentru care probabil n-a cerut voie de la "stapanirea" politica, a fost chemat la Guvern si a fost, foarte frumos, demis! Asa-i trebuie, daca mananca ce nu trebuie, ca doar de "turism" are nevoie toata lumea, si "ai nostri", si "ai lor"...

Yak! Mi-e o sila de papagalii astia politici de la noi, de-mi vine sa vars, nu mai trec odata si panaramele astea de alegeri, cu aia care s-or duce la vot, cu tot!

Una peste alta, ramane suspiciunea care a mai fost prezenta si la alte alegeri "democratice" cum ca autobuzele si dubele/maxi-taxi sunt folosite pentru transportul "votantilor", iar nenumaratele nereguli grave din transportul public care nu sunt sanctionate de autoritati nu pot decat sa credibilizeze varianta unui troc, transport votanti contra inchiderii ochilor la nereguli sau "recompense" la "licitatiile" care au loc... Evil or Very Mad

Vedeti in Arhiva Videoo captura TV pe aceasta tema.

Si sa vedem si un articol pe aceasta tema:

http://www.sansabuzoiana.ro/evenimente.html?aid=8036

"articol de: (D.G.)

[ . . . . . . ]

La trei luni după expirarea termenului de plată numitul Adrian Popa n-a plătit un leu redeventă, dar nici nu i-a cerut nimeni rezilierea contractului. Lăudîndu-se că intră oricînd la primar, Popa spune că-si va plăti datoria cînd PSD îi va achita factura de 100 de milioane de lei datorată de la alegerile locale din 2004, cînd a transportat cu microbuzele sale etnici romi la sectia de votare de la Scoala 14.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 13 Oct 2009 10:59:32    Titlul subiectului: 118352

Un articol extrem de interesant din Academia Catavencu care pune punctul pe "i", scriind negru pe alb multe lucruri pe care le intuiam multi dintre noi:

http://www.catavencu.ro/pd_l_a_lasat_psd_fara_70_din_logistica_de_stat_pentru_campania_electorala-10426.html

E vorba de articolul la care faceam referire aici:
http://tramclub.org/viewtopic.php?t=5883&start=75

Cateva selectiuni din articol:

"Cum se împart instituțiile în funcție de beneficiile electorale

Din punct de vedere strict electoral, instituțiile de stat județene se împart în trei categorii: cele care aduc voturi, cele care aduc fonduri și cele care nu prea contează. În cadrul celor care aduc voturi am putea enumera Spitalul Județean, Serviciul de Ambulanță, Casa Județeană de Pensii, Agenția Județeană de Ocupare a Forței de Muncă, Oficiul Județean de Poștă sau Inspecția Socială.

Apoi sînt instituțiile aducătoare de bani, care se împart în două categorii: cele cu rol de control asupra agenților economici și cele care împart bani. Printre cele cu rol de control sînt Oficiul pentru Protecția Consumatorului, Inspectoratul Teritorial în Construcții, Inspectoratul Teritorial de Muncă, Direcția Generală a Finanțelor Publice, Garda Financiară, Agenția pentru Protecția Mediului ori Garda de Mediu. Iar procesul prin care acestea pot atrage fonduri către partid este destul de simplu și funcționează pe principiul „Eu te scap de amendă, iar tu, agentul economic, te scapi cu niște donații la partid. O altă categorie de instituții făcătoare de bani sînt cele care împart fonduri, aici funcționînd principiul „Cine-mparte, la partid se-ntoarce-o parte“. Adică primitorul de fonduri se va simți obligat moral și va dona la partid. Iar aici se încadrează instituții precum Agenția de Dezvoltare Regională, Drumurile Naționale, Direcția Agricolă ori Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură.
"

apoi

"Armata PSD numără 12.000 de soldați, din care o mie de șefi

Potrivit unor surse din interiorul PSD, după alegerile de anul trecut, din noiembrie, partidul și-a plantat în întregul aparat de stat o armată de 11.500 de furnicuțe muncitoare și degrabă aducătoare de profit. Cei mai mulți dintre cei aproape 12.000 de oameni sînt membri PSD, restul fiind susținuți de partid pentru a ocupa funcții. Din totalul acestei armate, conducătorii de oaste, adică șefi plini sau directori generali, sînt aproximativ 950. Astfel, în medie, în fiecare județ, PSD conduce, prin oamenii săi, 23 dintre instituțiile deconcentrate. Sau, altfel spus, unul din doișpe pesedei din sistem este șef. De exemplu, în județul Constanța, la baronul Mazăre acasă, PSD conduce 23 de instituții locale. Printre acestea se află Direcția Generală a Finanțelor Publice, Autoritatea de Sănătate Publică, Autoritatea Rutieră și Casa Județeană de Pensii. Toate numai una și una. E drept, nimeni nu se aștepta să iasă Mazăre prost de la negocierile pentru putere și influență. Urcăm ceva mai sus, în județul ăla plin de fete mișto. Corect, despre Iași e vorba. Aici, PSD a numit 26 de directori generali la instituții precum Direcția Regională de Poștă, Registrul Auto Român, Oficiul de Cadastru, Centrul Regional de Plăți pentru Dezvoltare Rurală și Pescuit și Garda de Mediu. Mai răbdați un pic, că mai avem un singur județ de dat exemplu. Este vorba despre Maramureș, acolo unde partidul lui Geoană & Co. are 26 de șefi. Aici, PSD controlează Garda Financiară, Agenția Județeană de Ocupare a Forței de Muncă, Oficiul pentru Protecția Consumatorului și Secția de Drumuri Naționale (filială a Regionalei de Drumuri și Poduri).
"

sau


"Întrebare: unde se duce logistica statului în campanie?

Un partid aflat la guvernare deține o întreagă țesătură producătoare de beneficii la nivel local. Spre exemplu, într-un județ de mărime medie, din inima țării, cele două partide aflate pînă nu de mult de aceeași parte a sacului cu bani publici și-au împărit frățește posturile. Din cele 59 de instituții publice, PSD luase 26, PD-L 27, două aveau independenți în frunte iar alte patru rămăseseră cu șefi de pe vremea PNL. Într-un calcul simplu, ieșirea de la guvernare a PSD înseamnă, într-o primă fază și la un calcul scurt, 26 de cotizații de partid dispărute. Adică cei 10% din salariu pe care îi donează partidului fiecare director ajuns pe post prin partid.

Deci vreo 3.000 de euroi lunar, dacă ne gîndim că fiecare director de instituție are un venit ce sare de mia de euroi lunar. Apoi se mai pierd și cotizațiile oamenilor din jurul directorilor, care pleacă odată cu aceștia. Adică încă vreo 3.000 lunar. Pierderea majoră, însă, suferită din cauza ieșirii de la guvernare constă în logistică. Așadar, în cele 26 de secretare și cei 26 de șoferi, plus mașini cu rezervorul mereu plin. Ba chiar vreo 35, dacă e să ne gîndim că unele instituții beneficiază de mai multe mașini de serviciu aflate la îndemîna șefului.


Răspuns: în 70% din cheltuielile de partid

În plus, prin poziționarea în afara Guvernului, se mai pierde și o importantă parte de materiale publicitare, respectiv pliante sau scrisori personalizate. Ce pot fi executate în cadrul și cu resursele instituțiilor publice, precum și accesul la aparatura (telefoane, fax, Internet, copiatoare) acestor instituții. Iar toate astea, la un calcul sumar (dacă ar fi ca un partid să le închirieze pentru o lună de campanie), ar ajunge ușor la 60.000 de euroi. Iar dacă la astea mai adăugăm și sponsorizările pe care le poate atrage un director – în cazul în care conduce Garda de Mediu, Finanțele Publice (care controlează agenții economici) sau Direcția de Sănătate Publică (ce autorizează farmaciile care pot vinde medicamente compensate și deci beneficiază de un profit mai mare) ori Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură (ce împarte fonduri europene) – pentru a numi doar cîteva –, gaura în bugetul de campanie al unui partid care nu se află la guvernare se ridică la peste suta de mii de euro. Deci la aproape 70% din bugetul unei campanii pe un județ.
"

Foarte tare:

"Mic tratat de manipulat electoral instituțiile publice

Cum funcționează toate instituțiile astea de mai sus în interesul partidului? Păi, să le luăm pe rînd. Autoritatea Rutieră, de exemplu, emite autorizații de transport. Sau retrage, după caz, în situația în care te prinde la un filtru al Poliției că faci turism electoral. Deci prinde foarte bine la casa partidului să controleze așa ceva. Trecem mai departe: OPC, Direcția Generală de Finanțe Publice și Garda Financiară sînt atuuri foarte importante atunci cînd vrei să atragi sponsori de campanie. Sau să-i convingi că au de ce să-și dorească să dea bani pentru cauze nobile, de partid. Conducerea Direcției Regionale de Poștă înseamnă enorm într-o campanie electorală. Păi, gîndiți-vă numai cîți poștași veseli și zîmbitori ar putea să fie drăguți și să ducă pensiile spunînd că partidul X sau Y le-a dat bani pensionarilor amărîți și luna asta. Ca să nu mai vorbim de parcul auto al Poștei, care pică la fix dacă ai de transportat niște afișe de campanie sau pachetele cu zahăr și ulei care se distribuie în mod obișnuit în lunile cu alegeri. Mai punem la socoteală și instituțiile care distribuie banii europeni și avem un tablou complet al necesarului de instituții județene în zestrea de partid. Acum, imaginați-vă că PSD va pierde conducerea acestora din cauza ieșirii de la guvernare. Iar asta se va întîmpla cu siguranță, chiar dacă unii dintre pesedei refuză să plece, căci nici măcar nu e nevoie să demisioneze. Acum înțelegeți de ce erau așa de triști oamenii ăia cînd și-a lansat Geoană candidatura la prezidențiale pentru a ’enșpea oară?"


Sigur, trebuie sa priviti relativ toate aceste articole, sa nu va inchipuiti ca doar unul sau alt partid face magarii d-astea, sunt convins ca toti se balacesc cam in aceeasi mocirla si folosesc aceleasi metode, numai ca fiecare ii acuza pe "ailalti" ca sunt (mai) hoti...
Asa cum Nica a lansat bomba cu "turismul electoral" facut de "ailalti", sa nu cumva sa credeti ca ei ar fi "altfel"...

Yak! Cand vom scapa de circul asta?!?

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 13 Noi 2009 09:27:39    Titlul subiectului: 119956

Un articol despre aceast subiect a aparut si in Jurnalul National. Atentie insa, sunt unele informatii interesante dar articolul nu este impartial http://www.jurnalul.ro/stire-special/autobaza-lui-basescu-527109.html

Citat:
PESTE 130 DE AUTOBUZE FOLOSITE PENTRU MITINGUL DE LA CRAIOVA
Mijloacele de transport în comun puse la dispoziție de companiile miniere și energetice din Gorj, aflate în subordinea Ministerului Economiei, pentru mitingul lui Traian Băsescu desfășurat la Craiova, la 8 noiembrie 2009, au fost în număr de 134. Reporterii Jurnalului Național au verificat fiecare autobuz și microbuz plecat din Gorj în convoiul portocaliu, pe baza filmărilor făcute și a numerelor de înmatriculare, aflând astfel care sunt și proprietarii acestora.

Deși căutat de duminică pentru a lămuri situația autobuzelor, directorul general al Societății Naționale a Lignitului Oltenia, Daniel Burlan, refuză să spună o vorbă despre acțiunea de duminică în care autobuzele închiriate de SNLO pe mulți bani au fost puse la dispoziție organizației PD-L Gorj. În loc să lămurească aceste aspecte, Burlan a ieșit marți seară la un post local de televiziune, într-o emisiune de promovare electorală, pentru a îndemna minerii să voteze cu Traian Băsescu, fiind prezentat ca membru al Partidului Democrat-Liberal.

La SNLO, nimeni nu dorește să vorbească despre acest subiect, invocând faptul că "singurul abilitat să discute cu presa este directorul general". Un director general pierdut în spațiu, care suportă cu stoicism toate acuzațiile venite din partea presei și a politicienilor, fără a lămuri în vreun fel acuzațiile.

SUMELE DEVIN PUBLICE ÎN MONITORUL OFICIAL
Nici la Organizația Județeană a PD-L Gorj nu am întâlnit transparență. Șeful de campanie pe Gorj al lui Traian Băsescu, Ionel Manțog, refuză și el să comunice sumele pe care le-a folosit filiala pentru deplasarea la Craiova a membrilor și simpatizanților de partid. "Informațiile vor fi date publicității imediat după campania electorală, atunci când vor fi publicate în Monitorul Oficial", a susținut reprezentantul Biroului de Presă al PD-L Gorj, Oana Pănescu.

Doar Complexul Energetic Turceni a menționat care este valoarea pe care o va factura către PD-L Gorj pentru trei autobuze închiriate partidului: "Deși patru mijloace de transport în comun ce aparțin Complexului Energetic Turceni s-au văzut pe imagini, noi am oferit PD-L Gorj doar trei autocare. Unul era în trafic cu angajații instituției care asigura transportul de la serviciu la domiciliu. Pentru cele trei s-a facturat suma de 6.600 de lei", a explicat purtătorul de cuvânt al Complexului Turceni, Elena Zamfir.

ÎNCHIRIERI ILEGALE!
Despre acțiunea complexului, fostul director al Termocentralei Rovinari, Laurențiu Ciurel, a declarat că sumele obținute de Turceni în urma închirierii de mijloace de transport către PD-L ar trebui confiscate de comisarii Gărzii Financiare Gorj, întrucât în obiectul de activitate al termocentralelor nu există închirierea de autovehicule cu sau fără șofer. El mai spune că în ziua mitingului de la Craiova al președintelui-candidat, Traian Băsescu, numai troleele au rămas neachiziționate în Gorj.
"Dacă exista sârmă, le duceau și pe acestea la Craiova. Este pentru prima dată, în câte alegeri am văzut, când mijloace de transport ale unor întreprinderi de stat sunt puse la dispoziția unui partid. Am condus și eu Complexul Energetic Rovinari, dar acest lucru nu s-a întâmplat niciodată, pentru că nu era cadru legal pentru închirierea de autovehicule cu sau fără șofer", a declarat Ciurel.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 13 Noi 2009 10:14:54    Titlul subiectului: 119957

La Galati, de exemplu, amploarea reclamelor electorale pe mijloacele de transport in comun pare in scadere comparativ cu ultima campanie... Nu sunt decat doua midibuze, un tramvai si vreo doua maxi-taxi care promoveaza reclame electorale pentru aceelasi membru de partid, ce-i drept, aceste mijloace de transport ies zilnic pe traseu si sunt mereu spalate si curatite...
De obicei, pentru promovarea campaniilor electorale se aleg "reprezentanti" din randul mijloacelor de transport care se stie ca sunt apte si au sanse minime sa cedeze tehnic (unul dintre midibuze a trecut de I.T.P. fara nici o problema tehnica, celalalt a avut RK in urma cu putin timp si se comporta ca nou, tramvaiul de care vorbeam este si el in stare exceptionala de functionare). In plus, mijloacele de transport implicate in campania politica au o distributie pe traseele comune mai larga (schimbari de ruta zilnice, in timpul turei sau intre ture) si asta "pentru a putea fi vazute de majoritatea oamenilor din toate cartierele orasului", ca doar... asta e si scopul, nu?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 07 Dec 2009 09:10:05    Titlul subiectului: 120957

Ieri in Constanta erau filtre de politie la intrarea si iesirea din oras. De asemenea politia era prezenta si la intrarea in Mangala. Si la iesirea de pe autostrada soarelui era un echipaj de politie care oprea tot ce li se parea suspect.
Dimineata cand m-am dus inspre Constanta, eram intr-un midibuz al companiei SirTrans, politia ne-a oprit la intrarea in oras. Soferul ne avertizase inainte ca o sa fim opriti. Politistii au verifcat doar actele soferlui si ale masinii, pe noi nu ne-au verificat asa cum se zvonea acum cateva zile, ca o sa fie verificat fiecare calator in parte. Seara cand m-am intors dinspre Mangalia inspre Constanta, eram intr-un midibuz al Metropolitanului. Am fost opriti chiar la intrarea in Constanta dinspre Lazu. Soferu a exclamat disperat: "-Iarasi, este a treia oara pe ziua de astazi cand suntem opriti, astia nu pot sa deosebeasca o cursa de linie de un microbuz elctoral ? Laughing ".
De la Constanta la Bucuresti am venit cu un autocar mare apartinand companiei GSM Trans. Politia ne-a oprit la Cernavoda, chiar inainte de a intra pe autostrada, si ca in bancurile cu politisti, autocarul a fost oprit chiar in curba, cei care erau in spatele autocarului cu greu puteau sa ne ocoleasca pentru a intra pe autostrada. Si in acest caz am stationat cam 5 minute. Cam asta a fost situatia de ieri, ma intreb daca masurile astea chiar au avut efect pentru stoparea "autocarelor si microuzelor electorale".

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lucius_1982



Data înscrierii: 21/Mar/2007
Ultima vizita: 04/Mar/2015
Mesaje: 6
Locație: Brasov; Bucuresti

MesajTrimis: Lun 07 Dec 2009 15:46:34    Titlul subiectului: 120977

Aseara pe la ora 21 pe Calea Plevnei era plin de microbuze ale C&I, de la Fluviului pana la Vespasian (zeci de microbuze). Avand in vedere ca au garajul la Gara Obor si aglomeratia de la sectia speciala de la Gara de Nord tind sa cred ca au fost folosite pentru turism electoral.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 21 Ian 2010 19:45:31    Titlul subiectului: 122571

Transportatorii romani au sustinut financiar campania electorala, conform lui Augustin Hagiu, presedintele Federatiei Operatorilor romani de transport. Articolul se gaseste aici

Citat:
Hagiu: Transportatorii românii au susținut financiar campanii electorale

O campanie pentru prezidențiale cu mult turism electoral, asigurat de mașinile transportatorilor români. O spune președintele Federației Operatorilor Români de Transport, Augustin Hagiu. Acesta spune că transportatorii romani au susținut campaniile electorale cu sute de mii de euro și că 70% din companiile românești fac donații în campania electorală.

"Am dat microbuze, autobuze, am făcut turism electoral cât nu s-a făcut ever în România, transportatorii au susținut financiar campaniile electorale cu zeci și sute de mii de euro", a declarat, la Realitatea FM, președintele Federației Operatorilor de Transport Rutier, Augustin Hagiu.
Președintele Federației Operatorilor de Transport Rutier spune că sectorul, al cărui reprezentant este, pompează cei mai mulți bani în campaniile electorale și solicită Guvernului "să dea înapoi celor care au susținut ascensiunea politică ceea ce aceștia așteaptă".
Mai mult, acesta afirmă că donațiile sunt "un fenomen de masă", în condițiile în care 60-70% dintre companiile românești dau bani către toate partidele, sub diverse formule mai mult sau mai puțin legale.
Nemulțumirile transportatorilor sunt legate de faptul că nu există o lege unitară pentru aceștia, statul nu asigură o concurență loială și de imposibilitatea de a se efectua un transport european din cauza drumurilor nereabilitate și a limitărilor de greutate impuse pe anumite sectoare.
Acestea sunt și motivele pentru care 500 de operatori de transport rutier vor organiza, vineri, un miting de protest în fața Guvernului.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 25 Noi 2010 21:20:35    Titlul subiectului: 136761

Daca mai era nevoie de confirmare... Evil or Very Mad

http://www.adevarul.ro/locale/timisoara/adevarul_de_seara_timisoara_zoopas_samffirescu_cum_sa_capusezi_o_multinationala_0_378562429.html

"[ . . . . .]

Transport, controale, politică

Transportul muncitorilor din orașele limitrofe până la fabrici este o afacere extrem de profitabilă. Marile firme de transport sunt impuse pentru că patronii sunt sponsori de partide. Partidele au puterea și directorii la ITM-uri, la finanțe, la Vamă, peste tot unde multinaționalele au contact cu statul. Tratamentul instituțiilor poate să fie unul moale cu firmele mari sau unui dur, în funcție de cum sunt alese anumite firme pentru servicii. Transportul este unul dintre aceste servicii", spune un lider de sindicat de la una dintre cele mai mari multinaționale din Banat.
[ . . . . .. ]"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 12 Apr 2011 06:48:14    Titlul subiectului: 142494

Mai este pana la campania electorala din 2012..........dar deja a inceput circul in Bucuresti. Articolul se gaseste aici

Citat:
Liberalii s-au supărat crunt pe RATB.

PNL a anunțat luni că va formula o plângere penală împotriva conducerii RATB, acuzată de distrugerea bannerelor stradale ce fac parte din campania "Apără Bucureștiul" inițiată de ACD și înlocuirea acestora cu materiale de campanie ale Elenei Udrea.

PNL denunță transformarea regiilor autonome din subordinea Consiliului General al Municipiului București în instrumente de război politic aflate necondiționat la dispoziția Partidului Democrat și a Elenei Udrea", se arată într-un comunicat semnat de liderul PNL București, Andrei Chiliman, remis luni NewsIn.

Potrivit acestuia, materialele distruse de RATB aveau autoriza?ie de la autoritățile competente.

"În dimineața de 11 aprilie, echipe de angajați ai RATB, plătiți din banii bucureștenilor pentru a asigura buna funcționare a transportului în comun din Capitală, au fost desemnate să vandalizeze cele 60 de bannere stradale prin intermediul cărora sunt denunțate intențiile mafei PD de jefuire a banului public prin așa-numita Lege a Capitalei, promovată de Elena Udrea. Transformarea angajaților RATB în vandali politici de către slugile numite în fruntea regiei de Elena Udrea și mafia PD explică deturnarea banului public al bucureștenilor de la investițiile cerute de dezvoltarea orașului, la aceste regii autonome", acuză liberalul.

Chiliman adăugă că "vandalismul politic" al RATB a fost "plătit" de consilierii generali ai PD cu o suplimentare de fonduri în cuantum de 141 de milioane de lei, bani luați din fondurile destinate Stadionului Național și marilor lucrări de infrastructură din București.

"PNL consideră că slugărnicia specific pedistă și vandalismul politic al conducerii RATB trebuie sancționate. De asemenea, apreciem că faptele comise au un vădit caracter penal, considerent pe baza căruia vom formula plângere penală împotriva conducerii RATB pentru săvârșirea infracțiunii de abuz în serviciu ?i distrugere", se mai arată în comunicat.

RATB: PNL nu a închiriat stâlpii

În replică la acuzațiile PNL, reprezentanții Regiei Autonome de Transport București (RATB) au precizat, luni, că nu au primit nicio cerere de la PNL București în vederea închirierii stâlpilor regiei, motiv pentru care s-a procedat la demontarea tuturor panourilor publicitare, afișelor și bannerelor.

"În ultima perioadă, ne confruntăm cu un număr tot mai mare de panouri publicitare, bannere și afișe montate abuziv pe stâlpii aflați în administrarea Regiei", au mai spus cei de la RATB.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 13 Apr 2011 19:09:51    Titlul subiectului: 142552

RATB vine cu lamuriri, la acuzatiile formulate ieri http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=128

Citat:
Având în vedere acuzațiile formulate de domnul Andrei Chiliman, Președintele filialei PNL București, la adresa Regiei Autonome de Transport București, în comunicatul „RATB- vandalism politic și slugărnicie pedistă, pe banii bucureștenilor”, emis în data de 11.04.2011, facem următoarele precizări:

Nu a existat și nu există nicio solicitare din partea organizației PNL București pentru montarea afișelor publicitare pe stâlpii aflați în administrarea RATB.

Menționăm că agrearea unei convenții privind exploatarea spațiilor de expunere, obligă RATB să verifice dacă amplasarea materialelor publicitare respectă prevederile Hotărârii Consiliului General al Municipiului București nr. 2/2011, privind aprobarea Regulamentului local de publicitate al Municipiului București, precum și normele de siguranța circulației, conform OUG nr. 195/2002, privind circulația pe drumurile publice, art. 30, alin.1, alin. 7.

De asemenea precizăm că, stâlpii în cauză sunt în administrarea RATB și nu a existat o convenție privind acceptul nostru pentru montarea afișelor publicitare respective. Prin încheierea unei convenții pentru exploatarea spațiilor de expunere, RATB își exercită prerogativele de proprietar și totodată verifică dacă nu sunt încălcate prevederile legale, stabilind în acest sens condițiile standard privind locația, perioada, așezarea, dimensiunile, etc.

Pentru încălcarea dispozițiilor legale și a regimului proprietății, RATB urmează a se îndrepta împotriva celor vinovați.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 31 Mai 2011 11:32:25    Titlul subiectului: 144136

http://www.adevarul.ro/actualitate/Transportatorii-rutieri-Guvernul-clientelism-politic_0_68393647.html

"Transportatorii rutieri acuza Guvernul de clientelism politic
28 iunie 2004

Autor: Iulius CEZAR |

* Un proiect de OUG ar putea prelungi licentele de transport, fara licitatie, pentru inca trei ani * Proiectul normativ dezavantajeaza flagrant firmele cu parcuri auto ultramoderne

Revolta in randul transportatorilor rutieri din Romania. Operatorii de transport acuza Guvernul ca urmareste promovarea pe sest a unei ordonante de urgenta, prin care se favorizeaza firmele de transport ale clientelei PSD in detrimentul altor cateva sute de societati de profil. Transportatorii care se considera nedreptatiti sustin ca, in proiectul normativ cu pricina, Ministerul Transporturilor prin Autoritatea Rutiera Romana (ARR) doreste prelungirea cu inca trei ani a valabilitatii licentelor de traseu fara organizarea de licitatii. Transportatorii mai spun ca prelungirea licentelor, date acum trei ani, intra in contradictie cu orice principiu al economiei de piata, dar si al normelor prevazute de Uniunea Europeana. Practic, transportul pe autostrazile europene se va face cu niste harburi, care nu doar ca sunt neconfortabile, dar care nu respecta nici normele Euro 3. In asteptarea unei licitatii pentru licente de transport, unele firme si-au schimbat complet parcul auto, investind milioane de euro, dar neputand folosi nici o masina. In opinia operatorilor de transport, obstructionarea accesului pe piata al firmelor cu dotari moderne a inceput inca din luna aprilie a acestui an. In vederea protejarii societatilor clientelare, ARR a fragmentat, fara temei, eliberarea licentelor de transport din 3 in 3 luni, pana cand proiectul de prelungire a acestor licente cu 3 ani va fi promulgat de Guvern, mai spun transportatorii. Acest lucru nu ar fi decat in dezavantajul pasagerilor, care ar fi nevoiti sa calatoreasca in masini vechi de 20-30 de ani, in timp ce automobilele de ultima generatie stau in garaje."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 31 Mai 2011 11:42:22    Titlul subiectului: 144139

Un articol la obiect despre sabotarea firmelor de transport proprii chiar de catre ... autoritatile locale...:

http://www.adevarul.ro/actualitate/Primariile-pornit-Operatiunea-Autobuzul_0_55194945.html

"Primăriile au pornit Operațiunea "Autobuzul"
10 februarie 2006

Autor: Dan Boicea |

În multe orașe mari din țară, fostele regii locale de transport public au fost băgate în faliment, cu acordul tacit al autorităților locale. Societățile cu pricina au fost îngropate chiar de către proprietarii lor, adică de primării. În acest fel, s-a dat undă verde transportatorilor privați, care au ocupat traseele publice cu microbuze. Multe dintre acestea lucrează la negru, fără licență și fără evidențe ale pasagerilor. Profiturile patronilor vin pe bandă rulantă, iar evaziunea fiscală este ignorată de autoritățile locale și centrale.
La Suceava - garaje luate cu japca și autobuze puse pe butuci
Prin "grija" autorităților locale din Suceava, regia de transport local (Transport Public și Servicii SA) a intrat, încă din 2004, în blocaj financiar. Datoria acumulată de firma primăriei către Fisc ajunsese la 62 miliarde de lei. De cum a intervenit procedura de faliment, care a însemnat tragerea pe dreapta a autobuzelor din Suceava, transportul cu microbuzele a luat o amploare fără precedent. În paralel, bunurile firmei de stat au fost scoase la mezat de cei de la Finanțe. Clădirile și o parte din activele autobazei au fost cumpărate la licitație de către firma Transporturi Auto Suceava (TASA), un pui al holdingului Atlassib din Sibiu. Restul bunurilor ce aparțineau firmei de transport urmau să fie și ele vândute pentru acoperirea găurii de 62 miliarde de lei către stat. Scandalul a izbucnit atunci când cei de la Atlassib și-au manifestat intenția să preia ei traseele de transport ale orașului Suceava. Era vorba de un plan de refacere a transportului orășenesc, tot prin sistem de autobuze, ce ar fi presupus investiții de 3 milioane de euro. Solicitarea strica planurilor celor din primărie, care ochiseră deja "mafia microbuzelor" și așteptau probabil roadele acestui gest. Sprijinită de un grup de consilieri locali, primăria a refuzat să garanteze atribuirea vreunui traseu din Suceava și nici nu a acceptat o variantă de subvenție a abonamentelor pentru anumite categorii sociale. Mai mult, fentând practic bugetul statului, primăria și-a reînființat o nouă firmă de transport public, unde au fost introduse ca active autobuzele de la cea veche, băgată în faliment. Datoria către cei de la Finanțe nu a mai putut fi recuperată, dar autobuzele palmate de autorități sunt și ele neoperaționale, întrucât autobaza veche a fost vândută celor de la TASA. Singurii care câștigă acum de pe urma circului făcut de primărie sunt exact transportatorii privați, ale căror microbuze operează în voie în toată Suceava.
Taxă de protecție pentru șoferii autobuzelor din Brăila
În urmă cu puțin timp, viceprimarul Brăilei, Daniela Vasioiu, a ieșit la rampă cu o serie de declarații-șoc. Aceasta a fost primul oficial care a recunoscut public existența unei mafii a transportatorilor privați, care coordonează din umbră transportul de călători. Edilul din Brăila a povestit că, la capătul liniilor de maxi-taxi, care, culmea, coincid cu cele ale transportului public ajuns aproape de faliment, se percep taxe de protecție. Autobuzele care nu plătesc "birurile" rămân fără geamuri și cauciucuri. În paralel, microbuzele de tip maxi-taxi își programează cursele în funcție de influența patronilor. Cei care au "blatul" cu poliția fac de două-trei ori mai multe curse decât cei care lucrează legal. Acest lucru nu pare să-l deranjeze pe comisarul-șef Antonel Colceag, adjunct la poliția Brăila, care declară: "Noi știm că la capăt de linie există anumiți indivizi care percep o mică taxă. Am chemat însă șoferii de pe autobuze și nici unul nu a fost dispus să recunoască acest aspect. Unii chiar au dat de înțeles că sunt mulțumiți de acest lucru".
Ilfovul - tranzitat de microbuze preorășenești
Nici în vecinătatea Bucureștiului nu se mai tolerează existența transportului public. Anul trecut, prefectul de Ilfov, Marian Petrache, a avut o tentativă de introducere a autobuzelor preorășenești. Proiectul s-a lăsat cu un val de proteste de la o asociație a patronilor de microbuze. Fără s-o recunoască oficial, prefectul a fost chiar amenințat cu linșajul, în cazul în care nu-și vede de treabă. Rezultatul a fost păstrarea aceluiași regim de transport, bazat pe microbuze, până în ziua de azi."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 14 Iul 2011 12:24:04    Titlul subiectului: 145893

Ca sa vedeti cum profita, in fel si chip, pramatiile politice de "facilitatile" - a se citi POMENI ELECTORALE - date la tot felul de categorii de atarnatori, pomeni care sunt platite din bani publici, ai nostri, ai tuturor, dar doar in folosul unor categorii usor de manipulat electoral! Evil or Very Mad
D-aia eu militez pentru sistarea TOTALA a acestor pomeni, cine vrea sa calatoreasca, sa plateasca, n-am nicio vina sa duc in carca tot septelul asta beneficiar de gratuitati! Evil or Very Mad

http://www.evenimentul.ro/articol/senatorul-flutur-invins-de.html

"01-11-2003

Suceava
Senatorul Flutur, "invins" de un pensionar

De citeva zile, filiala PNL a inceput campania stringerii de semnaturi in vederea sustinerii parlamentare a proiectului de modificare a Legii privind sistemul public de pensii. Operatiunea se desfasoara oarecum greoi, atit la sediul PNL, cit si la cabinetul senatorului Flutur, din incinta Prefecturii. In urma cu doua zile, masa de lucru a acestuia era cam saraca, putini suceveni trecindu-i pragul biroului pentru a-si exprima adeziunea la noul proiect.
Senatorul a fost "invins" la acest capitol de liberalul Constantin Moraru, membru al Asociatiei pensionarilor "Bucovina 2000". In numai citeva ore, "recolta" acestuia a depasit 350 de semnaturi, strinse fara prea multa bataie de cap. Stiind ca joi, la Asociatie, era zi de "inscriere" pentru abonamente gratuite la troleibuz, Constantin Moraru nu a avut altceva de facut decit sa se prezinte in mijlocul pensionarilor cu formularele de rigoare si sa le explice avantajele noii legi. (B.B.)"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Sep/2020
Mesaje: 931

MesajTrimis: Mar 02 Aug 2011 11:59:20    Titlul subiectului: 2006-09-06 147024

http://www.evenimentul.ro/articol/primul-ministru-si-autobuzul-cu-interese-0.html

"06-09-2006

Notes
Primul-ministru și autobuzul cu interese

Primul-ministru Tăriceanu și-a depășit, sigur, norma de gîndire pentru acest mandat. Pentru a explica afirmația anterioară, o să-l citez exact pe premierul României, potrivit căruia "microbuzele sînt foarte, foarte primejdioase pentru călători, numai autobuzele cu minim 22 locuri sînt sigure". Într-adevăr, dacă se ciocnește un autobuz cu un microbuz, cei din microbuz au șanse să o pățească mai rău. Nu știu care sînt grupurile de interese pe care le slujește Călin Popescu Harley Tăriceanu cu măsura asta, ce prieten al său are firmă de autobuze, care nu face față concurenței. Măsura plănuită este însă în deplină concordanță cu ideologia statului maximal, promovată de liberali, prin care se pun piedici birocratice micilor afaceriști, astfel încît doar marile firme să poată supraviețui în așa-zisa economie de piață. În loc să se ocupe de micșorarea birocrației, inclusiv prin eliminarea completă a noțiunii de "licență de transport" ca modalitate prin care se încasează mulți, mulți bani negri, Tăriceanu vrea creșterea birocrației. Că sînt foarte multe situații în care, pur și simplu, e neeconomic să faci transport cu autobuzul, că n-ai destui clienți să-ți ocupe locurile, nu-l interesează pe "Harley" Tăriceanu! (Relu Ursache)"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Joi 19 Sep 2013 17:03:15    Titlul subiectului: 167269

Cred ca aici este cel mai potrivit loc pentru ceea ce vreau a spune in continuare.
Este vorba despre subventiile de transport. Oricat de privatizat si de independent ne dprim a fi un sistem de transport in comun, acesta, ca si agricultura, nu se poate realiza fara o subventie consistenta din partea statului. Dimensiunea acestor subventii este foarte ridicata peste tot pe unde exista sisteme de transport sa le zicem bine puse la punct.
Pana aceste subventii nu sunt calculate asa cum trebuie, astfel incat sistemul de transport sa raspunda corespunzator in prezenta unei sarcini ridicate data de cerere, nu se va putea face prea mare lucru. Subventia nu trebuie sa fie nici exagerata, asa cum face experimentul care va esua din Letonia si care a esuat, dupa cum se stie, la Roma. Este un dezechilibru si asa ceva nu se poate.
La fel subventie zero, practic dezintegreaza un sistem de transport in comun. Nu mai zic ca acelasi lucru este valabil si la transportul pe calea ferata....
Asa ca, ar trebui sa vina cineva cu cap din politica (pentru ca deciziile astea sunt exclusiv politice) si sa se apuce de calculat asa cum trebuie asa ceva. Cand aceasta problema se va rezolva iar subventile vor fi onorate, atunci lucrurile se vor ameliora. Spun asta, pentru ca l-am ascultat pe unul de la RATB care spunea ca de obicei subventiile nu sunt onorate de Primarie, iar apoi ceea ce nu s-a dat este trecut la pierderi pentru Regie...

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
V3A-93



Data înscrierii: 24/Feb/2018
Ultima vizita: 02/Ian/2024
Mesaje: 71
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 02 Sep 2018 19:30:41    Titlul subiectului: 196305

Se pare că România va deveni un oraș cu transport în comun turcesc.
Până în 2002 am avut transport românesc,dar cineva de sus a vrut distrugerea sa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 551
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 02 Sep 2018 21:24:53    Titlul subiectului: 196306

Si chit ca am fi pastrat acele companii, unde am fi ajuns? Rocar nu ar fi putut face fata cu marcile ca Isuzu, Solaris, Otokar, Mercedes, MAZ si multe altele. De ce? Pentru ca niciodata nu au incercat sa se extinda si in alte parte decat Romania. Vedem dupa 89 vreo incercare de a a vinde autobuze si in alte tari? Inafara de autobuzul si troleibuzul Autodromo, mai vedem vreo incercare de a crea un autobuz modern? Sa fim seriosi, in timp ce Mercedes lansa Citaro si MAN clasa A21 noi inca produceam 112-uri de proasta calitate care mureau dupa cativa ani. Au existat alte companii care au incercat ceva, si unde au ajuns? Roman a stat cu mana intinsa ca la pomana, asteptand sa spuna unul ca le cumpara autobuzele, Astra a avut ceva succes si inca are(oricum nu au un produs propriu, pana si Autentic e o copie dupa Imperio exceptand fata), iar Eurobus e abia la inceput, dar le merge ok.
Prefer sa vad autobuze turcesti care pot fi intretinute si de o calitate ok decat autobuze care cad mereu si pe care abia stie sa le repare producatorul.

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 02 Sep 2018 22:05:09    Titlul subiectului: 196307

Te contrazic. Rocar Autodromo cred ca putea face fata concurentei.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Cafeneaua Tramclub Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
Pagina 2 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community