Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Stiri / Articole de presa despre transportul local - Cluj
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5 ... 23, 24, 25  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 22/Mai/2020
Mesaje: 1620
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 14 Aug 2013 17:53:39    Titlul subiectului: 166452

Citat:
Primăria Cluj-Napoca a pus în circulație, miercuri, primele patru troleibuze noi

Primarul Emil Boc a declarat, miercuri, într-o conferință de presă, că pentru municipalitatea clujeană transportul în comun este o prioritate, pentru că reprezintă "o interfață cu cetățenii".

"Până la sfârșitul anului, Primăria Cluj-Napoca dorește achiziționarea a zece troleibuze noi, din care patru le introducem acum în circulație. Sunt troleibuze de ultimă generație, cu toate dotările europene în materie, de la sistem de aer condiționat, la camere video de supraveghere, sistem de afișare cu led, GPS, computer de bord sau rampă de îmbarcat cărucioare pentru copii sau persoane cu dizabilități. Consumul energetic este mai redus cu 40 la sută decât cele vechi. Costul unui troleibuz se ridică la 1,9 milioane de lei. Troleibuzele sunt de fabricație franceză și sunt asamblate la Astra Arad, care a câștigat o licitație ce a permis semnarea unui acord - cadru pentru achiziționarea a maximum zece troleibuze noi. Pentru municipalitatea clujeană, transportul în comun este o prioritate, pentru că reprezintă o interfață cu cetățenii", a spus Boc.

Durata de utilizare a unui astfel de troleibuz este de 15 ani.

Potrivit primarului, în perioada următoare vor fi aduse la Cluj-Napoca și autobuze electrice, în urma unei finanțări din partea Guvernului Elveției.


Sursa: Mediafax:

http://www.mediafax.ro/social/cluj-troleibuze-de-2-milioane-de-lei-bucata-cu-aer-conditionat-si-camere-video-puse-in-circulatie-foto-11252697#comments
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 01/Iun/2020
Mesaje: 662
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 22 Aug 2013 19:01:26    Titlul subiectului: 166592

http://www.citynews.ro/eveniment/trenuri-metropolitane-propunerea-pentru-noul-pug-al-clujului-1249993

Trenuri metropolitane și transformarea RATUC din regie în companie publică pentru a putea accesa fonduri europene sunt câteva din proiectele discutate astăzi la Agenția de Dezvoltare Regională de Nord-Vest, care a organizat o întâlnire cu reprezentanții administrației publice din județul Cluj.

Ideea constituirii unei rețele de transport de nivel european, care să includă trenuri regionale, menite să deservească zona metropolitană, după modelul care funcționează deja la Paris, Barcelona ori Roma, propusă de PNL Cluj, a fost luată astăzi în discuție și de reprezentanții Agenției de Dezvoltare Regională de Nord-Vest.

Potrivit reprezentanților Grupului Consilierilor PNL, trenurile regionale sau metropolitane vor trebui să asigure fluxul de forță de muncă și de mărfuri care să lege Clujul de platfome industriale, cum ar fi Tetarom III din Jucu, precum și de căi de comunicație importante, precum Autostrada Transilvania, viitoarea autostradă Turda – Sebeș și Aeroportul Internațional Cluj-Napoca.

Viitoarele trenuri metropolitane pot să fie operaționalizate de RATUC, se arată într-un comunicat al liberalilor Clujeni .

Însă pentru a putea obține fondurile europene cu ajutorul cărora să poată fi achiziționate aceste noi mijloace de transport în comun, Grupul Consilierilor PNL propun spre analiza opiniei publice ideea transformării RATUC din regie autonomă în companie publică pentru că, spun aceștia, în conformitate cu actualele reguli europene, regiile autonome nu sunt eligibile pentru a derula proiecte europene precum cel propus. De asemenea se propune transformarea viitoarei companii publice de transport într-un operator regional în adevăratul sens al cuvântului, care să deservească întreagă zonă metropolitană.

De asemena, pentru a evita cheltuirea inutilă a fondurilor publice pentru a crea infrastructura necesară pentru viitoarele trenuri regionale, consilierii PNL propun și încheierea unui contract prin care viitoarea companie publică de transport să poată închiria căile ferate ale CFR, în condițiile în care acestea sunt departe de a fi utilizate la capacitate maximă.

Aceste propuneri, consideră consilierii PNL, ar trebui să se regăsească în noul Plan Urbanistic General al Clujului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
doodoo_74



Data înscrierii: 28/Iun/2007
Ultima vizita: 22/Mai/2020
Mesaje: 152
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 31 Aug 2013 22:51:55    Titlul subiectului: 166807

Chiar daca nu e filmat in Cluj, cam asa o fi si la noi Smile

http://oradecluj.oradestiri.ro/te-vei-mai-inghesui-sa-ocupi-loc-in-autobuz-iata-ce-se-intampla-cu-scaunele-video/national/2013/08/31/

_________________
SA CIRCULAM MAI BINE !!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 22/Mai/2020
Mesaje: 1620
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 19 Sep 2013 23:34:18    Titlul subiectului: 167278

Un articol preluat de pe entertrainer.tv care are legătură și cu transportul clujean; a se citi comentariile. Postez articolul care - atenție - are unele greșeli de "tastare" (să nu spunem ortografie):

Citat:
Trei lucruri pe care nu au voie sa le faca controlorii companiilor de transport public
On August 7, 2013 by Gabriel Gorgan With 52 Comments - Diverse
Ieri, mergand cu tramvaiul, pe traseul Gara-Manastur, in statia din fata Teatrului Maghiar urca decat doi controlori RATUC. Sa pregatesc biletul, zic. Bun! Cand ajunge la mine, observ in mana unuia un buletin. La vreo patru randuri de scaune de mine, o dimnisoara, care nu parea trecuta de adolescenta, statea zgribulita in scaun asteptand urmatoarea statie. Atunci dedus-am ca controlorul ii luase buletinul pentru ca nu avea bilet si statea cu ochii pe ea, nu cumva sa dispara. Daca nu eram cu bagaj, proaspat intors la Cluj dupa o vizita la Oradea, va dau cuvantul meu ca coboram si eu la statia aia, macar sa le fac o poza, sa nu para ca vorbesc baliverne.

Aparent, tot mai multi controlori ai companiilor de transport public, din tot mai multe orase, braveaza si fac abuzuri grosolane. Mai ales cei tineri si plini de “litera legii”. In consecinta, zic sa va fac decat trei recomandari vis-a-vis de astfel de situatii. Fie ca sunteti adolescenti proaspeti posesori de buletine, fie ca sunteti studenti sau buni contribuabili, cred ca v-ar prinde bine urmatoarele trei recomandari, in caz de controlori nesimtiti:

1. Controlorii nu pot sa te oblige sa te legitimezi si in nici un caz nu au voie sa te deposedeze de actul de identitate. Punct! Procedura de legitimare este o conventie social acceptate, nimic mai mult. Obligatia lor este sa verifice (ATENTIE!) legitimatia de calatorie (in termeni specifici). Au in schimb dreptul de a solicita interventia politiei pentru legitimare si n-au decat s-o faca. Punct! Si Jandarmeria Romana mai are dreptul sa te legitimeze, conform legii 550/ 2004.

2. Controlorii nu au dreptul sa te coboare din tramvai cu forta, sa te bruscheze, sa te perchezitioneze sau sa-ti retina vreun bun personal cu scopul de a cobora cu ei. In momentul in care se intampla vreo astfel de fapta, ai obligatia sa suni imediat la politie! Nu le intra in joc si nu fa dracu mai stie ce compromis in schimbul rambursarii bunului. Este recomandabil ca in astfel de cazuri sa faci putin scandal si sa rogi pe cineva sa te insoteasca. Ei sunt tot timpul (minim) doi si-ti trebuie martor. Dupa ce suni la politie, astepti si, dupa caz, mergi la sectie pentru a depune o plangere pe numele controlorului, in care sa punctezi cu lux de amanunte faptele. Controlorii au legitimatii si sunt obligati sa se legitimeze nominal, asa ca nu-i foarte greu de aflat cu cine ai de-a face.

3. Controlorii nu au voie sa te retina in autobuz/tramvai sau statie mai mult de cateva minute/jumatate de ora. Maximum! Orice retinere dureaza mai mult, se transforma automat in privare de liberate si se pedepseste cu inchisoare de la 3 la 10 ani, conform articolului 189 din Codul Penal. Si chiar daca cheama politia, tot nu esti obligat s-o astepti mai mult de cateva minute!

Later edit pt. punctul 3: controlorii va pot retine intre cinci si zece minute. A se verifica si legile 333/2003 si 40/2010.

Si nu va faceti griji pentru aspecte juridice. Nu sunteti obligati sa stiti codul penal(de ex.)! Politia este obligata sa incadreze legal abuzul pe care il declarati in plangere, nu voi! Consider ca este important de stiut si acest lucru pentru ca nu odata am auzit oameni care ziceau ca nu se pot lua cu controlorii in gura pentru ca nu stiu ce legi sa invoce cand sunt umiliti de acesti marlani.

Indiferent de situatie, nu tolerati nesimtirea unor controlori!

P.S.2.: Un ultim sfat: daca cumva te-a prins fara abonament pentru ca l-ai uitat acasa, semneaza amenta cu mentiunea ca ai abonament, dar l-ai uitat acasa si apoi contest-o. Sunt obligati s-o anuleze! Si mai sunt obligati sa-ti ofere si aceasta informatie, trage-i de limba.

sursa foto: bzi.ro


Notă: treaba cu timpul cât au voie să te rețină e specificat nu în Legile 333 / 2003 și 40 / 2010, ci în Articolul 97 a normelor de aplicare a Legii 333.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 01/Iun/2020
Mesaje: 765
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Sâm 21 Sep 2013 10:32:52    Titlul subiectului: 167315

Scenariu de film cu Bruce Willis... Lasand gluma la o parte, nu prea este normal ce se intampla, gestul controlorilor poate trece lejer la categoria hartuire. Unde mai pui ca nu fac la fel cu toata lumea, ci doar cu cei cu care se simt "in putere" Evil or Very Mad .

Clujean fugărit de controlorii RATUC: M-am refugiat în Kaufland și m-au alergat printre rafturi

21 septembrie 2013

Un clujean susține că a trecut printr-o aventură demnă de scena unui film de acțiune. A fugit de controlorii RATUC, pe strada Câmpului, și s-a refugiat în supermarketul Kaufland.

”Azi m-au dat jos boacterii din troleu, pe Campului. Era unu mare si urat, de vreo 40 de ani, si a inceput sa ma impinga si sa ma ameninte ca ma bate. A vrut sa imi ia geanta la control si i-am spus ca nu are voie sa ma retina si nici sa ma controleze cat timp nu sunt pe un bus. M-a amenintat iar cu bataia, ca sunt ”figurant” si ca el nu e degeaba pus ca eu sa umblu fara bilet”.

A chemat un echipaj de jandarmi. Cand a terminat convorbirea, am luat-o la fuga. Am fugit in Kaufland. Ma gandeam ca sunt in siguranta, dar a dat Dumnezeu sa vina dupa mine boacterii aia nenorociti. Am sarit peste gardul de la casierii si am intrat intre rafturi, ei inca veneau dupa mine si ma cautau si vroiau sa ma prinda, nu pentru ca am omorat un om, nu pentru ca am violat o femeie neajutorata, ci pentru ca nu aveam bilet. Aadica am facut RATUC-ului o paguba de 4 lei, de fapt nici atat, am abonament gratuit, doar ca era expirat de 2 zile si nu vroiam o amenda.

Dupa 20 de minute petrecute in Kaufland, a dat unul de mine si striga si fugea dupa mine, am sarit iar gardul de la caserii si am fugit afara, reusind sa scap de ei. De acum incolo voi umbla cu spray paralizant”, potrivit paginii de Facebook Boacteri Cluj.


Sursa articolului: Stiri de Cluj

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 02/Iun/2020
Mesaje: 8023
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 21 Sep 2013 11:17:45    Titlul subiectului: 167316

Am abonament, dar e expirat, deci n-am abonament valabil, dar nu vreau amenda si nici sa fac ceva pentru a avea legitimatie de calatorie valabila. Dar ma dau cu transportul public. Care inca mai exista, chiar daca eu si altii n-avem chef sa mergem cu legitimatii valabile. A, si vreau sa vad si cine e mai toparla, eu sau controlorul...

Sigur, si controlorii ies din cadrul legal in cazul de mai sus. Daca e reala intamplarea. Experienta de la locul meu de munca ma face sa fiu rezervat in privinta unor astfel de relatari (chiar recent am vazut rostogolita prin presa nationala si locala din alte orase, data ca exemplu, o presupusa intamplare de la Iasi: un individ dat drept student era compatimit pentru ce zicea el ca ar fi avut de indurat din partea controlorilor, ancheta ulterioara aratand ca lucrurile stateau cu totul si cu totul altfel fata de cum fusesera prezentate de "sarmanul student", care nici macar student nu era; dar pentru cine mai conta ulterior aparitiei relatarii initiale care a fost adevarul? A ramas relatarea initiala, cum am zis, rostogolita si la un an prin presa locala si nationala).

Solutie?

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
TatalLor



Data înscrierii: 21/Noi/2011
Ultima vizita: 28/Apr/2020
Mesaje: 119
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 21 Sep 2013 13:22:21    Titlul subiectului: 167318

Daca e asa, bine le face. Pai inseamna ca eu is mai prost ca-mi cumpar bilet si altii nu, este?

Ce nu-mi place mie, cand mai ies sambata seara prin oras la o bere cu baietii sau cu nevasta la plimbare iau tot timpul 1,6 sau 25-ul din Manastur. In 90% din cazuri se opreste troleul in plina strada aproape de Lukoil dupa statia Campului. Urca controlorii pe la usa din fata, se inchide dupa ei, apoi dupa vreo 5 minute ii da jos pe cei fara bilet si-i prezinta jandarmilor (aflati si ei acolo) pentru a fi legitimati. Mie personal nu-mi place treaba asta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
doodoo_74



Data înscrierii: 28/Iun/2007
Ultima vizita: 22/Mai/2020
Mesaje: 152
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 21 Sep 2013 22:35:33    Titlul subiectului: 167329

Exact asa faceau si acum 10 ani, tot in acelasi loc, dupa ora 22 Smile
_________________
SA CIRCULAM MAI BINE !!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
doodoo_74



Data înscrierii: 28/Iun/2007
Ultima vizita: 22/Mai/2020
Mesaje: 152
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 17 Oct 2013 23:31:15    Titlul subiectului: 168139

http://www.stiridecluj.ro/politic/ratuc-poate-prelua-transportul-in-floresti-baciu-ciurila-chinteni-si-apahida-s-a-facut-un-pas-urias

Citat:
RATUC poate prelua transportul în Florești, Baciu, Ciurila, Chinteni și Apahida. S-a făcut un pas URIAȘ!

Consiliul Județean Cluj a decis să retragă de la licitație traseele de transport public din comunele Florești, Baciu, Ciurila, Chinteni și Apahida.

Propunerea președintelui CJ Cluj, Horea Uioreanu, a fost aprobată de consilierii județeni. ”Prin această decizie firmele private nu vor mai putea efectua transport public de la sfârșitul acestui an, pe 19 trasee din Florești, Baciu, Ciurila, Chinteni și Apahida. Traseele nu vor mai fi scoase la licitație și vor fi atribuite societății de transport a Asociației metropolitane de la nivelul Clujului. Problema este că dacă RATUC nu va deveni societate pe acțiuni nu va putea prelua aceste trasee și se va ajunge ca oamenii să nu mai aibă cu ce circula”, a declarat Uioreanu.

Directorul RATUC Cluj, Liviu Neag, a declarat că transformarea regiei în societate pe acțiuni se va face repede și are deja și planuri pentru Apahida și Florești.

”S-au făcut unele calcule la prețurile actuale. Tarifele vor fi cu ceva mai jos decât cele actuale. Floreștiul este undeva la 3,5 lei - 4 lei acum și va fi undeva la 3 lei un bilet. Floreștiul fiind una dintre cele mai mari comune și cu probleme de trafic.

Eu vreau să îi aduc pe floreșteni până la un nod de circulație al RATUC, de unde ei să aibă legături cu tot Clujul. Acest nod ar putea fi în Mănăștur sau în zona centrală, dar această zonă este mai grea. Vrem să le facem un bonus ca în prețul unui abonament pe care îl avem să le dăm și o linie la alegere, pe lângă abonamentul Cluj - Florești. Vin până în Cluj-Napoca se dau jos și au legătură în orice zonă a Clujului. Nu mai poartă grija aboamentului și al biletului. Acest abonament ar fi cel mult la actualul preț pe ruta Cluj-Florești, undeva la 80 de lei, parcă. Nu știu exact.

Zona Apahida este mult mai lejeră. O dată cu centura de Apahida avem un flux mult mai bun, față de ceea ce se întâmplă pe relația Florești. Din Apahida am putea să îi aducem până în Piața Mărăști, unde avem suficiente linii și oamenii să plece unde vor. Am evita să tot aglometăm Clujul. Sunt momente când stațiile sunt blocate din cauza unor acte de indisciplină. Se fac eforturi mari pentru a intra în alveole.

Prețul pentru Apahida este mare. Acum este la 135 de lei, un abonament, dacă nu greșesc. Noi am putea coborî mult mai jos și să includem și o linie la alegere în oraș. Repet, toți acești oameni care vin în Cluj-Napoca au nevoie de a merge în diverse zone. Prețul maxim al unui abonament ar fi de 120 de lei.

Apahida se pretează și pentru transportul electric. E linie dreaptă și ecartamentul străzii este foarte bun. Apahida s-ar preta la transportul cu troleibuzul. Primarul din Apahida mi-a spus că s-ar asocia la acest lucru”, a mai spus Liviu Neag.

_________________
SA CIRCULAM MAI BINE !!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 01/Iun/2020
Mesaje: 662
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 08 Noi 2013 17:47:50    Titlul subiectului: 168699

http://www.citynews.ro/eveniment/ratuc-se-transforma-societate-pe-actiuni-cum-va-fi-denumita-1255874

"Consiliul Local Cluj-Napoca va analiza în 14 noiembrie proiectul privind reorganizarea Regiei Autonome de Transport Urban de Călători Cluj-Napoca prin transformarea acesteia în societate pe acțiuni sub numele de Compania de Transport Public Cluj-Napoca.

Capitalul social subscris și vărsat de acționarul Municipiul Cluj-Napoca, reprezentat de Consiliul Local al Municipiului Cluj-Napoca este divizat în 159.000 acțiuni nominative, cu o valoare nominală de 1000 lei/acțiune. Patrimoniul propriu al RATUC Cluj-Napoca, în valoare de 159.000.000 lei va fi preluat de „COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC CLUJ NAPOCA S.A.”.

Acționarul unic al societății este unitatea administrativ-teritorială Municipiul Cluj Napoca, reprezentată prin Consiliul Local în calitate de Adunarea Generală a Acționarilor. Consiliul de Administrație este compus din 7 membri care sunt numiți prin Actul Constitutiv.

Personalul RATUC Cluj-Napoca, existent la data reorganizării, va fi preluat în totalitate de către „COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC CLUJ-NAPOCA S.A.” și își va păstra toate drepturile și obligațiile stabilite prin Contractul Individual de Muncă și Contractul Colectiv de Muncă la nivelul regiei, în vigoare la data reorganizării.

Începând cu data înregistrării la Oficiul Registrului Comerțului „COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC CLUJ-NAPOCA S.A.” se subrogă în drepturile și obligațiile RATUC Cluj Napoca.
"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 01/Iun/2020
Mesaje: 662
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Lun 25 Noi 2013 20:58:56    Titlul subiectului: 169151

http://www.stiridecluj.ro/politic/fany-a-reusit-sa-invinga-in-instanta-ratuc-in-lupta-pentru-transportul-public-din-floresti

Citat:
Fany a atacat în instanță hotărârea de Consiliu Județean prin care erau scoase de la licitație traseele din zona metropolitană și a primit câștig de cauză. Sentința a fost dată de Tribunalul Cluj.

Prin Hotărârea de Consiliu Județean 354/2013 a fost care modifică HCJ 328/2012, fiind retrase mai multe trasee de la licitația de transport public de persoane prin curse regulate în trafic județean pe anii 2014-2019, scrie gilău-florești.ro

Decizia a fost atacată în contencios administrativ de firmele GVP, Ovid Trans, Fany, Favorit Trans și MV Trans, ca fiind nelegală. Motivul invocat a fost acela că forul județean nu avea nici un temei legal pentru a scoate traseele din Zona Metropolitană de la licitație, fiind vorba de o licitație la nivel național pentru transport intrajudețean. ”Îmi pare rău că cei de la Consiliul Județean nu cunosc Legile. Vom cere și daune. O situație similară s-a petrecut la Vâlcea și țin să vă spun că acolo transportatorul a câștigat procesul. Soluția nu este ca cei de la Consiliul Județan să scoată traseele și apoi să le atribuie prin încredințare directă către RATUC. Soluția era ca RATUC să se transforme în SA în timp util și să participe la licitație”, a spus Cristi Măhălean, directorul Fany.

RATUC a devenit deja Compania de Transport Public SA având acționar unic Consiliul Local, tocmai pentru a putea prelua aceste rute din Zona Metropolitană.

”Traseele respective se scot acum la licitație. Decizia este fără recurs. Termenul limită de depunere al dosarelor este azi, 25 noiembrie 2013, ora 19.00. Din câte știu RATUC nu și-a depus dosarul. Probabil că nu e interesată de aceste trasee. Oricum, nu se putea ca aceste trasee să fie acordate direct unui transportator”, a spus Cristi Măhălean, directorul Fany.

Primarul comunei Florești, Horia Șulea, a declarat că va rezolva altfel problema. ”Am făcut tot ceea ce omenește s-a putut. Nu te poți împotrivi unei decizii a Justiției. Nu cunosc detalii despre proces, dacă este sau nu cu recurs. Mă gândesc însă foarte serios să propun realizarea unei regii locale de transport, pe raza localității Florești. Până în Polus, care e pe raza comunei”, a spus primarul Șulea.

Conducerea Consiliului Județean Cluj nu a putut fi contactată.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TothDC



Data înscrierii: 13/Oct/2013
Ultima vizita: 11/Apr/2016
Mesaje: 83
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 26 Noi 2013 09:11:57    Titlul subiectului: 169163

http://ziuadecj.realitatea.net/administratie/ratuc-pierde-prima-batalie-cu-fany--120364.html
Am gasit o cu totul alta versiune a povestii. Care e cea adevarata? Question Question Question
Totusi tind sa cred ca e vorba doar de o suspendare a HCJ si hotararea instantei se poate ataca cu recurs. Oricum, se pare ca CJ va fi obligat sa scoata la licitatie traseele cu pricina si odata atribuite licentele, chiar daca HCJ va fi intre timp declarata legala, o eventuala alta scoatere de la licitatie se va putea face abia la expirarea licentei in cauza. Sunt destepti cei cu firmele...chiar si suspendarea HCJ le poate aduce temporar castig de cauza daca nu se suspenda in acelasi timp si licitatia.

http://legeaz.net/legea-92-2007-actualizata-transportului-public/art-30-operatorii-serviciului-de-transport-public-local-operatori-si-utilizatori
Am incercat sa gasesc legea transportului public. Sincer, mi se pare cam ambigua.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BusFan



Data înscrierii: 18/Iul/2012
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 253
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 26 Noi 2013 21:32:44    Titlul subiectului: 169184

Ce mi se pare mai tragic este următorul fapt: odată reintroduse aceste trasee la licitație, CJCJ trebuie să adauge o cursă Cluj-Napoca - Florești care circulă până la Polus Center. Momentan, aceasta arată așa: curse cu plecare din jumătate în jumătate de oră, capătul din oraș fiind Autogara Fany.

Vă las pe voi să vă imaginați ce efect are acest fapt...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TothDC



Data înscrierii: 13/Oct/2013
Ultima vizita: 11/Apr/2016
Mesaje: 83
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 26 Noi 2013 23:18:24    Titlul subiectului: 169196

De ce s-ar infiinta o cursa autogara-Polus? Crezi ca e posibil sa se treaca pe licitatie si actualele trasee RATUC pentru Polus, in ideea ca Polus e oficial in Floresti ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BusFan



Data înscrierii: 18/Iul/2012
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 253
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 27 Noi 2013 00:42:56    Titlul subiectului: 169198

Nu doar că așa cred, este deja un fapt concret. Poți verifica și tu la următoarea adresă: https://www.autorizatiiauto.ro/LicentePersoane/Public/ProgramTrasee.aspx (număr ofertă 47).

Rațiunea este simplă și ai enunțat-o tu: în decursul actualei licențe (cea care expiră la finele anului) s-a concluzionat că Polus fiind pe teritoriul comunei Florești, nu poate fi deservită de transportatorul municipiului Cluj-Napoca. Motivul este același pentru care este ilegal ca RATUC să deservească întreaga comună Florești.

Mențiune: link-ul funcționează doar pe Internet Explorer.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TothDC



Data înscrierii: 13/Oct/2013
Ultima vizita: 11/Apr/2016
Mesaje: 83
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 27 Noi 2013 08:17:12    Titlul subiectului: 169201

Daca e chiar adevarat, atunci situatia e tragica. Crying or Very sad Speram ca cei din conducerea Polus sa aiba un cuvant de spus...desi sincer nu prea au ce sa faca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BusFan



Data înscrierii: 18/Iul/2012
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 253
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 27 Noi 2013 10:57:51    Titlul subiectului: 169203

Nu știu dacă ai sesizat prin presă, primarul Floreștiului declarase la un moment dat că se gândește la înființarea propriei regii care să deservească întreaga comună Florești și să aibă capătul dinspre oraș la... Polus!

Nu văd ce ar putea să zică cei din conducerea Polus...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rooovidiu



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 08/Oct/2017
Mesaje: 339
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 27 Noi 2013 17:14:16    Titlul subiectului: 169208

Dacă Polus nu face nimic asta înseamnă desfințarea a 24B, 28B, 43P și 87B. Cred că Polus numai dacă ar face lini private ar câștiga așa cum e cu CORA și REAL alceva nimic...
Și deschiderea unei rute Florești - Polus de către primăria Florești ar fi cam inutilă, nu are lega decât marginea comunei cu centru ei nu Clujul... Mai ales dacă vor scoate linile menționate mai sus.

_________________
TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BMC



Data înscrierii: 04/Noi/2013
Ultima vizita: 26/Mai/2020
Mesaje: 34
Locație: Braila

MesajTrimis: Mie 27 Noi 2013 17:48:19    Titlul subiectului: 169209

De ce crezi tu ca s-ar desfiinta acele linii? Liniile respective leaga Clujul cu Polus. O linie venind din Floresti la Polus de unde ai dedus ca ar desfiinta celelalte linii? Crzi ca Polus s-ar multumi doar cu clientii tarani?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TothDC



Data înscrierii: 13/Oct/2013
Ultima vizita: 11/Apr/2016
Mesaje: 83
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 27 Noi 2013 18:17:18    Titlul subiectului: 169211

Polus se afla oficial in Floresti, deci conform formidabilelor legi romanesti RATUC depaseste limitele orasului, facand astfel transport intrajudetean, ceea ce teoretic se obtine prin licitatie. Probabil ca intre RATUC si Polus exista ceva conventie privind transportul si totusi nu se pune problema de licitatie. Dar cu legile din Romania nu se stie niciodata. Ar fi culmea penibilului ca Floresti, e adevarat o comuna foarte mare, dar situata in imediata apropiere a unui ditamai oras sa aiba propria regie de transport pentru interiorul comunei (premiera nationala: o comuna cu regie proprie de transport). Evident nici regia lor nu ar avea dreptul sa treaca de limitele administrative. Posibilul scenariu ar fi prostia absoluta:
-RATUC ar opera exclusiv in oras
-regia din Floresti ar face legatura intre Polus si restul de comuna
-Fany sau alta firma privata ar face legatura oras-Polus

Dar sa speram ca lucrurile vor ramane macar la fel cum sunt acum...totusi nu se poate ignora nici link-ul de mai sus (oferta 47)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 01/Iun/2020
Mesaje: 9175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 27 Noi 2013 18:19:15    Titlul subiectului: 169212

Din cate am inteles, a fost un fel de referendum, in Floresti si locuitorii comunei nu au vrut ca localitatea sa devina un cartier al Clujului.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TothDC



Data înscrierii: 13/Oct/2013
Ultima vizita: 11/Apr/2016
Mesaje: 83
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 27 Noi 2013 18:19:46    Titlul subiectului: 169213

Oferta 47 se refera la o cursa Autgara Fany-Polus cu o frecventa de 30 de minute, operata evident de Fany.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rooovidiu



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 08/Oct/2017
Mesaje: 339
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 27 Noi 2013 18:30:51    Titlul subiectului: 169215

Am spus asta pt că POLUS nu e pe teritoriul Cluj-Napoca ci pe teritoriul comunei Florești. Autobuzele care merg acolo au rovinietă pt a circula în afara localități. Deci cum Polus e în altă localitate cele 4 linii ar deveni tot linii intrajudețene, putând fi puse la licitație, dar nu sub forma actuală.
_________________
TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rooovidiu



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 08/Oct/2017
Mesaje: 339
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 27 Noi 2013 18:38:39    Titlul subiectului: 169217

Îmi aduc și eu aminte că ar fi fost un referendum pentru ca Florești și Apahida să devină cartiere ale Clujului, dar au refuzat datorită taxelor mai mari din oraș.
_________________
TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 01/Iun/2020
Mesaje: 662
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 27 Noi 2013 19:19:41    Titlul subiectului: 169218

Interviu luat primarului comunei Apahida in care vorbeste despre preturile transportului in comun intre Cluj-Napoca si comuna Apahida, dar si intre satele comunei Apahida: http://www.youtube.com/watch?v=A5PkQsfeRJY
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5 ... 23, 24, 25  Următoare
Pagina 4 din 25

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community