Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

1,5 hours in Targu Jiu

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GORJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Stephan-Hamburg



Data înscrierii: 11/Sep/2013
Ultima vizita: 30/Sep/2013
Mesaje: 1
Locație: Hamburg (Germania)

MesajTrimis: Dum 29 Sep 2013 21:04:34    Titlul subiectului: 1,5 hours in Targu Jiu 167501

Hello,
here some Pictures from Targu Jiu.
17.09.2013.


























































Salutări de la Hamburg
Stephan
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Dec/2017
Mesaje: 1048
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 30 Sep 2013 00:05:41    Titlul subiectului: 167509

Stephan,


besten Dank fuer deine Fotos! Tg. Jiu ist die einzige Stadt in Rumaenien dass noch rumaenische Busse und Obusse Rocar E212 (solo) und E217 (3x) in bester Lage besitzt.
Die Fotos sind super!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 13/Dec/2017
Mesaje: 290
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Lun 30 Sep 2013 07:52:51    Titlul subiectului: 167512

Pacat de ele... Cat de curand vor disparea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 30 Sep 2013 09:41:55    Titlul subiectului: 167523

Nu, pacat de ele nu este, pentru ca-s niste troace si oamenii trebuie sa calatoreasca in conditii civilizate, demne de anul 2013. Pacatul este ca municipalitatea nu s-a ingrijit sa achizitioneze pana acum vehicule noi - troleibuze si autobuze - pentru a inlocui infectiile astea. Un exemplar pastrat pentru ca generatiile viitoare sa cunoasca trecutul, restul la topit...
_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Dec/2017
Mesaje: 1048
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 30 Sep 2013 22:55:10    Titlul subiectului: 167530

As tine sa te contrazic. Este adevarat ca ele nu mai sunt de mult la standardele din 2013 dar dovada cea mai buna ca ele pot fi masini bune sunt intocmai orase ca Tg Jiu si Cluj-Napoca. Trebuiau achizitionate si masini mai noi si chiar si troleibuze SH. Dar eu le gasesc inca atractive si interesante. E drept ca vorbesc din punctul de vedere al unui nostalgic, sunt convins ca au bubele lor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 30 Sep 2013 23:22:58    Titlul subiectului: 167532

Tu vorbesti din perspectiva pasionatului si aici sunt de acord cu tine, dar eu am spus ce am avut de spus din perspectiva celui care lucreaza in domeniu si caruia calatorii ii cer conditii civilizate, ceea ce masinile de mai sus nu ofera sub nici o forma. Transportul public se adreseaza, totusi, calatorilor, nu pasionatilor. Asadar, oriunde in tara mai circula asa ceva e valabila urmatoarea insiruire: unul la muzeu, restul la topitorie si vehicule noi pentru pasageri, pentru ca si in Romania sunt oameni cei care folosesc mijloacele de transport public, nu doar la Salzburg...

Cluj-Napoca are inca asa ceva in circulatie dintr-un cumul de motive, nicidecum de bune ce-ar fi, si, dupa cum prea bine cunosti, se descotoroseste de ele ca de raie dupa ce si-a venit in fire si a si gasit metode de a le inlocui. Targu Jiu le tine doar din nepasarea de ani de zile a municipalitatii fata de utilizatorii transportului public. Evident ca intervenind abia cand a ajuns cutitul la os, rezultatul e ca vor fi autobuze noi in locul troacelor (trolee si autobuze) dar asta e cu totul alta poveste, ce iese din ceea ce am dorit sa comunic in mesajul anterior.

_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 6508
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 01 Oct 2013 07:56:47    Titlul subiectului: 167535

radub a scris:
eu am spus ce am avut de spus din perspectiva celui care lucreaza in domeniu si caruia calatorii ii cer conditii civilizate

Si jegurile de MAZ-uri care au invadat tara, inclusiv Iasiul, ofera conditii mai civilizate de calatorie decat DAC-urile ? Nu prea as crede.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 01 Oct 2013 10:31:54    Titlul subiectului: 167538

1. Tu ai asteptari ceva mai mari de la viata decat sa circuli prin oras cu DAC-ul?
2. Umbli prin strainataturi si vad ca iti plac vehiculele pe care le vezi. Cand te intorci in Romania iti place sa fii masochist?
3. Banuiesc ca te simti bine cand circuli prin Bucuresti cu autobuzele si troleibuzele noi. Locuitorii altor orase nu merita, nu au dreptul, sau care e problema?! Trebuie sa mearga cu DAC-ul pana la sfarsitul lumii, ca sa aiba pasionatii pe unde sa mai pozeze in circulatie astfel de relicve?

Eu zic sa fiti cu totii rezonabili, ca e mai sanatos pentru prestanta!

Iar daca tot ai ajuns la eterna "disputa" DAC vs. MAZ, hai sa batem putin apa-n piua pe ea! Ca au invadat tara, m-as cam indoi, si sigur as vedea ca nu e asa daca as face calcule comparative, insa, probabil ca pe diverse filiere or fi fost la un moment dat sursa buna de afaceri pentru unii sau altii (oricum, in lipsa de docomente, sunt simple palavre, deci nu-mi pierd acum vremea cu discutii despre asa ceva, ca nu ajungem nicaieri). Acum, ca ele exista prin niste orase si le tot blamati (in mare masura, aiurea - adica nu ca n-ar fi motive sa fie blamate, dar nu le stiti voi pe cele reale si va legati doar de fleacuri sau chiar de nimic concret - pentru ca tehnic nu cunoasteti efectiv absolut nici o problema de-a lor, astfel incat sa fiti in stare sa prezentati cap-coada ceva pe directia asta) nu schimba cu nimic realitatea. Voi cand luati in discutie aceasta poveste cu "nenorocitele de masini MAZ", nici nu stiti exact la ce va referiti: tehnic, estetic, confort?! Estetic, evident ca ofereau conditii civilizate, ca orice produs nou. Ca viziunea proiectantilor bielorusi a fost limitata si, ca design, capodopera lor nu se ridica la nivelul autobuzelor nemtesti, e altceva, dar fara vreo legatura cu civilizatia. Din punctul de vedere al confortului, singura problema o reprezinta scaunele, care in unele masini din Romania sunt tapitate 100%, in altele sunt si de plastic, teoretic antivandalism. Aici e discutabil, dar nu asta face din vehicul unul ce ofera sau nu conditii civilizate (te du la Viena si vezi ca tot ce inseamna vehicul nou achizitionat in ultimii ani e cu scaune de plastic, ce arata chiar mai crancen ca alea de MAZ; mai mult, la RK-uri, ULF-urile din prima generatie primesc si ele scaune de plastic si e posibil ca si la trenurile T ale liniei de metrou U6 sa se intample acelasi lucru; la U-uri stiu ca exista si scaune de plastic dupa RK). Ca in n ani de exploatare au ajuns sa arate deplorabil, tine de proasta intretinere (si asta e cauzata de doi factori, ce ajung sa se completeze: subfinantarea transportului public de catre municipalitati, care genereaza si munca de mantuiala, din motive usor de explicat nu doar de catre un psiho) si de comportamentul unor specimene care le folosesc dupa ce abia au coborat din copac. Tehnic, da, sunt sub asteptarile pe care orice specialist le are de la un produs nou, dar asta afecteaza intr-o mai mica masura calatorii (cel mult cand masina e total kaputt si calatorii trebuie dati jos). Ei, troaca numita DAC, nici cand era noua nu oferea calatorilor macar conditiile estetice si de confort ale "nenorocitelor" de MAZ-uri si asta e o realitate pe care nu o poate schimba nimeni, nici macar un pasionat, oricat de mult s-ar stradui el sa-si apere jucaria.

A, nu sunt deloc fan MAZ (ca sa nu fiu luat la injurat) - orice o fi insemnand asta... Si nu e o chestie de bonton...

Din pacate, cadeti in capcana ticaloselului intitulat... hmm... hai sa nu-i dam, totusi, "numele", care e incapabil sa inteleaga ca discursul sau despre DAC-uri si Tatre si naiba mai stie ce altceva trebuie sa tina seama de natura discutiei la care participa. Eu am spus doar atat: oamenii au dreptul sa circule in conditii civilizate, iar un autobuz sau troleibuz DAC NU LE POATE OFERI. PUNCT. Asta nu inseamna ca, pasionat fiind, nu tin la DAC-uri. La fel cum, desi teribil de proaste tehnic, iubesc Timisurile. La fel cum, desi avand un mare calcai al lui Ahile, Tatrele n-au cum sa nu-mi fie dragi. Dar una e una si alta e alta. Repet: calatorii au dreptul la conditii de transport civilizate!

Priviti pozele de mai sus cu foarte mare atentie si observati cat e de socanta atmosfera de Romanie de inceput de ani '90, proaspat iesita din 50 de ani de conditii de trai demente, desi fotografiile sunt facute in 2013! Si, inca o data: fiti rezonabili!

_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi


Ultima modificare efectuată de către Radu Czech la Mar 01 Oct 2013 11:42:15, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 6508
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 01 Oct 2013 11:34:46    Titlul subiectului: 167539

radub a scris:
Locuitorii altor orase nu merita, nu au dreptul, sau care e problema?! Trebuie sa mearga cu DAC-ul pana la sfarsitul lumii, ca sa aiba pasionatii pe unde sa mai pozeze in circulatie astfel de relicve?

Si care e problema mea ca locuitorii altor orase nu au Citaro ? Vor mijloace moderne de transport in comun, pai sa le cumpere. Cine ii opreste ? Eu cumva ? Bucurestenii cumva ? Ba din contra, le luati si pe banii nostri, fiindca banii bucurestenilor se redistribuie in toata tara. Nu imi convine ca unul din Iasi, sa faca pe nebunul, si pe banii mei, dar ma opresc aici, ca o dam in alta discutie.

radub a scris:
Acum, ca ele exista prin niste orase si le tot blamati (in mare masura, aiurea - adica nu ca n-ar fi motive sa fie blamate, dar nu le stiti voi pe cele reale si va legati doar de fleacuri sau chiar de nimic concret - pentru ca tehnic nu cunoasteti efectiv absolut nici o problema de-a lor, astfel incat sa fiti in stare sa prezentati cap-coada ceva pe directia asta)

Cadem in penibil, daca ridicam in slavi MAZ-urile. iarasi revenim la discutiile anterioare referitoare la pasiunea de transport in comun. Pai de ce nu postezi detalii tehnice daca le stii ? De ce nu le impartasesti si noua, "muritorilor de rand" ?

Citat:
Din pacate, cadeti in capcana [...] care e incapabil sa inteleaga ca discursul sau despre DAC-uri si Tatre si naiba mai stie ce altceva trebuie sa tina seama de natura discutiei la care participa.

Nu cad in nici o capcana. Imi plac DAC-urile, chiar mi-a facut placere cand am circulat cu un DAC articulat la Cluj, Asta nu inseamna ca vreau sa le vad in continuare. Normal ca lucrurile evolueaza, la fel si in transportul in comun. Ar trebui sa evolueze si mintea unora, din pacate nu e asa............

radub a scris:
Eu am spus doar atat: oamenii au dreptul sa circule in conditii civilizate,

Pai si cine ii opreste ? aaaa, am uitat se duc la vot ca vitele, il voteaza pe cine le da un mic. Dar, iar o dam in alta discutie.....

radub a scris:
Priviti pozele de mai sus cu foarte mare atentie si observati cat e de socanta atmosfera de Romanie de inceput de ani '90, proaspat iesita din 50 de ani de conditii de trai demente, desi fotografiile sunt facute in 2013!

Pozele mi se par foarte frumoase. Nu stiu care e problema cu ele.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 01 Oct 2013 13:43:20    Titlul subiectului: 167559

A zis cineva ca pozele nu sunt frumoase? Am zis ca au un aer trist de inceput de ani '90. Si pozele triste pot fi frumoase... In rest, discutia a pornit de la "Pacat de DAC-uri!"...

Restul mesajului e de necomentat (iar varianta initiala era si mai de necomentat)...

_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GORJ Ora este GMT + 3 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community