Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Ce ati face daca ati fi directorul unei regii de transport ?
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Cafeneaua Tramclub
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
FBW58



Data înscrierii: 15/Dec/2006
Ultima vizita: 01/Iun/2021
Mesaje: 322
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 03 Noi 2011 17:22:25    Titlul subiectului: 150103

Eu aș începe cu transformare în SRL sau SA cu un consiliu de administrare.
-studiu de piată legat de trasee
-2 depouri de vehicule (mixte)
-reintroducerea troleibuzului pe majoritatea liniilor
-un tren urban inelar W-S-E-N-W (Aeroport-Noua-Aeroport) - parțial suspendat
-trasee 1-50 (S-E) cu plecare din Gara Centrală, 51-100 (N-W)cu plecare din Aeroport și întâlnire în Centrul Civic
-trasee rapide E-W linii E1-E10 unde E1: Gara Centrală - Poiana Brașov, E5: Aeroport - Poiana Brașov, E10: Gara Centrală - Aeroport
-Linii speciale pentru diferite evenimente S1-S10
-Linii de noapte (troleibuz) N1-N5 cu plecare de la Gara Centrala N6-N10 cu plecare de la aeroport, N5: Gara Centrala - Aeroport
-Linii 700-799 suburbane cu tarife diferențiate pe zone
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
turbul3nce



Data înscrierii: 12/Mar/2013
Ultima vizita: 20/Mar/2014
Mesaje: 2

MesajTrimis: Mie 24 Iul 2013 00:38:04    Titlul subiectului: 165896

Daca as fi directorul RATC prima masura ar fi reintroducerea tramvaielor si troleibuzelor, acestea din urma inlocuind toate autobuzele de pe trasee si a doua reinfiintarea liniilor 103, 104, 105.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 24 Iul 2013 07:14:02    Titlul subiectului: 165899

Suna frumos, dar ... cu ce finantare ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mie 24 Iul 2013 16:48:44    Titlul subiectului: 165935

Raspuns la intrebare ta: vorba lu Georghiu Dej cand i-a zis Bodnaras ca Hrusciov insista ca Romania sa cultive graul in patrat dupa inventia omului de stiinta Ivan V. Miciurin, din p***!!! Wink

(E fapt istoric relatat, e pe bune!)

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Joi 25 Iul 2013 07:08:13    Titlul subiectului: Ce ati face daca ati fi directorul unei regii de transport ? 165948

Inainte de orice investitie, primul lucru care trebuie facut este de a gasi o modalitate (fara a risca ca regia sa fie data in judecata si sa plateasca daune) prin care sa se renunte la contractele paguboase pentru regie, incheiate de obicei cu äfaceristi"" locali, ori cu firmele unora din Consiliul local! Aici este principalul mod prin care se pierd bani si se produc pagube financiare regiei!
In momentul in care as lua mandatul, primul lucru: o discutie cu autoritatile locale si consiliul local, in care cer sa fiu lasat a-mi face treaba fara nici un fel de presiune politica (adica sa nu ma sune primarul ori vreun consilier local si sa-mi zica ""vezi contractul ala tre'sa castige firma lu'varu sau a lu'nepotu""), iar evaluarea performantei sa se faca dupa un anumit termen, pe baza documentelor contabile si a bugetului de venituri si cheltuieli.

Apoi in privinta personalului TESA si administrativ, acesta sa fie doar numarul strict necesar pentru desfasurarea normala a activitatii. Se poate folosi ca o comparatie ce personal TESA sau administrativ are o regie de transport dintr-un oras de acceleasi dimensiuni din Franta sau Germania sa zicem.
La angajarea acestui personal trebuie tinut cont de: respingerea oricaror angajari pe "criterii"" de spaga sau pile, rezultatele anterioare la vechiul loc de munca, experienta si sa fie exact de specialitatea respectiva (daca vreau sa angajez un director tehnic obligatoriu sa fi terminat facultatea de transporturi, nu ca ma suna primarul sa-l angajez pe varu'' care a terminat facultatea de textile-incaltaminte!).
Apoi stabilite prin contractul de munca sarcini precise cu termene de finalizare pentru acest personal.

Apoi, pentru reducerea cheltuielilor, sistate pe cat posibil contractatele cu firme private, iar activitatile de: intretinere a vehiculelor si retelelor, statiilor, garajelor si depourilor, curatenie, etc sa se faca in regie proprie, cu oamenii unitatii! Decat sa platesc o firma privata sa faca curateni in autobuze sau troleibuze prefer sa angajez cateva femei de serviciu!
Inclusiv orice regie care se respecta ar trebui sa aiba si o mini baza sportiva si o cantina pentru angajatii ei.

Atunci cand totusi trebuie apelat la firme private pentru achizitionarea de vehicule noi sau constructia de retele noi, voi cauta a selecta numai firme de renume din tara sau strainatate (pentru tramvaie::: Ästra Arad, Bombardier, Alstom, PESA, etc- pentru troleibuze Astra ARAD, Van Hool, Skoda, Irisbus, Hess, etc)), care sa poata oferi vehicule noi. In mod normal, la o licitatie nu trebuie sa conteze in primul rand pretul, ci calitatea vehiculelor si bunul renume a firmei respective. In plus, un lucru foarte important:: sa se incheie si un contract de mentenanta cu firma respectiva, pentru a asigura intretinerea optima a vehiculelor achizitionate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Joi 25 Iul 2013 07:35:56    Titlul subiectului: Ce ati face daca ati fi directorul unei regii de transport ? 165949

Acuma daca ne referim strict la partea tehnica si investitii:

1. Tramvaie

In orasele care aveeau in anul 1991 retele de tramvai, putine din acestea au retelele modernizate sau in curs de modernizare. In urma unui studiu bine facut, cu personalul si inginerii regiei (fara a mai apela la vreo firma de çonsultanta"") voi vedea, in functie de fluxurile de calatori, cum trebuie gandite reconstructia infrastructurii de tramvai (cale de rulare, depouri, retea de alimentare, utilaje de intretinere), iar apoi se va intocmi un proiect tehnic si de oportunitate, pentru care voi cauta a obtine finantare din bani europeni.
Este bine ca astfel de proiecte sa includa costurile totale, indiferent cat de mari ar fi. Oricum, intr-un oras mai mic ca Resita ori Botosani reabilitarea completa a infrastructurii de tramvai si achizitionarea de tramvaie noi cred ca s-ar ridica la cca 100 milioane euro.

2. Troleibuze

Acestea trebuie introduse in orasele de dimensiuni medii, unde exista fluxuri constante de calatori pe anumite directii.
in general in cele 19 orase in care exista troleibuz in 2000 ar trebui reintrodus.

3. Aspecte generale

Pentru ca o retea si vehicule noi sa poata fi valorificate la intregul lor potential (degeaba am investit in ele daca nu pot fi valorificate) ar trebui si alte masuri conexe, impreuna cu politia rutiera si primaria:

-pe marile strazi si bulevarde, cu mai multe benzi pe sens, o banda rezervata special pentru transportul in comun. Aceasta sa fie separata fizic de restul carosabilului, chiar prin tepi sau garduri metalice, pentru ca ceilalti soferi sa nu poata intra pe ea sub nici o forma;
-in marile intersectii, implementat un sistem prin care sa se dea prioritate mijloacelor de transport in comun
-la reabilitarea retelelor de tramvaie, acestea sa fie separate de restul traficului auto, pe cat posibil.
-in acest fel, s-ar realiza primul deziderat: cresterea vitezei comerciale a vehiculelor, iar cand omul ar vedea ca daca foloseste masina personala face un drum intr-o ora iar cu tramvaiul sau troleibuzul numai 30 de minute, cu siguranta l-ar folosi pe acesta din urma.
-apoi frecventa vehiculelor pe trasee sa fie urmarita cu strictete, pentru incarcarea uniforma a acestora si evitarea aglomeratiei. Acuma nu-i o nenorocire daca stai sa zicem un 10 minute in picioare in troleibuz, dar sa nu stai ingramadit ca sardelele. Exista probabil un indice optim de numar de calatori pe metru patrat in vehicule. Astfel s-ar respecta un al doilea deziderat- confortul calatoriei.
-pentru siguranta calatorilor in vehicule si statii incheiat un contract cu jandarmeria care sa aiba mai multe patrule inarmate in vehicule, si utilizate camerele video de supraveghere din vehicule intr-un mod mai eficient.

Atragerea calatorilor spre transportul in comun se face si prin alte mijloace:: politica tarifara (prefer sa las pretul biletului sau a abonamentului mai mic, dar sa stiu ca se vand mai multe bilete sau abonamente), diverse promotipromovarea abonamentelor, etc.

In privinta diferitelor subventii ori reduceri pentru anumite categorii de calatori (pensionari, veterani de razboi, revolutionari, etc)) acestea le voi acorda numai dupa ce primaria deconteaza contravaloarea lor, si banii intra in conturile regiei. Trebuie sa se termine cu practicile prin care de multe ori regiile de transport subventioneaza din banii lor aceste categorii de calatori.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
darius_somolan



Data înscrierii: 15/Dec/2009
Ultima vizita: 09/Mar/2024
Mesaje: 73
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 25 Iul 2013 14:06:58    Titlul subiectului: 165965

Daca as fi directorul O.T.L. as reduce tarifele la bilete si abonamente. As interzice persoanelor in varsta sa circule la orele de varf in timpul perioadelor scolare, doar pe baza de bilet. As angaja mai multi vatmani si soferi si as infiinta mai multe linii de tramvai.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Mie 31 Iul 2013 11:05:22    Titlul subiectului: 166105

Daca as fi numit director, as face tot posibilul sa ma pun bine cu primarul, cu cei de deasupra acestuia si/sau cu cei de care depinde finantarea proiectelor si/sau as gasi modalitati sa-i am la mana cu ceva.
Pe urma putem discuta de orice idei, in masura in care sunt si realizabile.

Dar, pentru cele spuse mai sus, n'o sa ajung niciodata directorul unei regii de transport Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alexioanpopa



Data înscrierii: 08/Ian/2012
Ultima vizita: 06/Aug/2020
Mesaje: 188
Locație: Braila

MesajTrimis: Mie 31 Iul 2013 15:19:28    Titlul subiectului: 166108

Daca as fii directorul BRAICAR SA:
-as introduce un sistem de informare care sa anunte urmatorul vehicul care va veni, atat cu LCD (pentru surzi), cat si audio (penrtu orbi);
-as pune in vehicule un sistem de informare audio si text ce anunta statia care urmeaza;
-as innoi parcul autobuzelor si al tramvaielor;
-as adauga cateva linii de troleibuz;
-as scadea pretul biletelor, crescand amenzile;
-as pune harti in fiecare statie, pentru turisti;
-as acoperi statiile, ca zilele ploioase sa nu afecteze oamenii care asteapta;
-voi incerca sa elimin privatii si sa le "iau" liniile;
-voi inlocui compostoarele cu niste controlori-ei vor composta biletele.
Toate acestea depind de parerile primarului si de bani.

_________________
ALEX
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Marius26102001



Data înscrierii: 15/Iun/2013
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 5

MesajTrimis: Dum 27 Oct 2013 11:34:14    Titlul subiectului: 168358

Eu, daca as fi directorul RATT Timisoara:
-As reintroduce biletele cu doua calatorii (desfiintate in prezent)
-M-as asigura ca pe toate troleibuzele si autobuzele functioneaza sistemul de anuntare a statiei urmatoare
-As reabilita linile de tramvai din Calea Buziasului, din Ronat, de la UMT, din Ciarda Rosie, de pe strada Victor Hugo si de pe strada Drubeta.
-As cumpara de la Giroceana liniile Giroc-Timisoara si Chisoda-Timisoara.
-As reabilita depourile din Bulevardul Dambovita, din Calea Buziasului si de pe Take Ionescu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 28 Oct 2013 18:08:18    Titlul subiectului: 168404

Vezi, aici e un topic pur fantezist, in care fiecare poate "visa" orice doreste. Insa faptul ca tu, daca ai fi director, iti doresti reintroducerea biletelor cu 2 calatorii in loc sa-ti doresti introducerea/extinderea sistemulul de ticketing electronic cu carduri contactless ... ce crezi, e de bine? Progresam sau regresam ?
Si apoi, daca ai fi director, crezi ca n-ar fi rusinos sa nu stii sa scrii romaneste ?!? ... am fost nevoit sa-ti corectez mesajul anterior, ca na, ne facem de ras, ca forum, d-apoi daca erai director ... haideti, limba romana nu poate fi chiar atat de grea, studiati-o macar ca prima limba straina si tot ar trebui s-o stiti mai bine ... Rolling Eyes

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Marius26102001



Data înscrierii: 15/Iun/2013
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 5

MesajTrimis: Mie 30 Oct 2013 14:31:39    Titlul subiectului: 168481

Am scris aici ca as reintroduce biletele cu doua calatorii pentru ca acele bilete erau 3,50 lei. Acuma toata lumea este nevoita sa cumpere bilete cu o calatorie care sunt 2 lei, si, acuma, pentru doua calatorii lumea este nevoita sa plateasca 4 lei.
Si deja exista carduri pe care sunt contravaloarea biletelor, daca la asta te refereai.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 30 Oct 2013 14:42:16    Titlul subiectului: 168482

Pai daca sunt carduri, de ce anume mai vrei bilete, cand de fapt poti cere doar introducerea unei "oferte", astfel ca atunci cand incarci mai multe calatorii sa primesti anumite discount-uri, eventual progresive, cu cat mai multe calatorii, cu atat mai mare discount-ul.
Vremea biletelor a trecut.

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alexioanpopa



Data înscrierii: 08/Ian/2012
Ultima vizita: 06/Aug/2020
Mesaje: 188
Locație: Braila

MesajTrimis: Dum 13 Iul 2014 16:45:19    Titlul subiectului: 173845

Catalin Ghita a scris:
Vremea biletelor a trecut.

Vremea biletelor n-a trecut! Cardurile nu cred că sunt mai ieftine decât biletele (la fabricare!), iar daca e cu portofel electronic, controlul e greu de făcut. Sunt pro bilete!

alexioanpopa a scris:
voi inlocui compostoarele cu niste controlori-ei vor composta biletele.

Aș stabili puncte de control cu controlori disponibili (cel puțin unul) și cel puțin o rezervă.
Aș alege ca puncte de control:

  • Piața Concordia (doar autobuze și microbuzul de Selgros)
  • Piața Mare (doar tramvaie și autobuzul 11
  • Dispercerat Central BRAICAR (doar tramvaiul 21 și autobuzul 6)
  • Hipodrom (doar microbuzul de ANL Lacu Dulce)

Prefer să fac un control/tur ca să evit unele suspiciuni.

_________________
ALEX
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bluepuffle20



Data înscrierii: 27/Ian/2015
Ultima vizita: 02/Mar/2024
Mesaje: 44
Locație: Bucuresti 3 (Titan)

MesajTrimis: Vin 30 Ian 2015 22:46:02    Titlul subiectului: 176894

Asta as face eu:
-Mai multe autobuze si troleibuze articulate,
-Echiparea tuturor vehiculelor cu instalatii de AC,
-Modernizarea liniilor vechi de tramvai (toate cele vechi)
-Refacerea liniei 102 cu traseul initial (Cora - Gara Progresu),cu 202 asa (C.E.T. Sud - Complex Apusului).
-Desfiintarea liniilor inutile
-Refacerea tuturor vehiculelor defecte cu piesele compatibile
-Punerea in schema initiala a vehiculelor

Astept pareri
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 01 Feb 2015 13:37:06    Titlul subiectului: 176954

De unde surse de finantare ? Astept pareri.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
truscamihai



Data înscrierii: 04/Ian/2015
Ultima vizita: 05/Aug/2018
Mesaje: 1
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 07 Feb 2015 19:20:08    Titlul subiectului: 177124

Din amenzi, si publicitate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Raul21



Data înscrierii: 03/Ian/2015
Ultima vizita: 16/Feb/2017
Mesaje: 15
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 18 Feb 2015 20:25:52    Titlul subiectului: 177378

Eu, daca as fi directorul CTP Arad, as reface tronsonul Radna-Pâncota si refacerea tuturor săgeților verzi si tot ce tine de ele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
luk777



Data înscrierii: 01/Iun/2015
Ultima vizita: 25/Mar/2024
Mesaje: 95
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 24 Feb 2016 14:00:48    Titlul subiectului: 183849

Daca as fi directorul R.A.T.P. Iasi as repune troleibuzele si as scoate din circulatie Van Hool-urile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 691
Locație: Buzau

MesajTrimis: Mie 15 Iul 2020 00:16:11    Titlul subiectului: 207839

Ca director la TBZ (TransBus Buzău):
-(re)introducea cabinelor cu ușă separată la șoferi (măcar pe autobuzele Mercedes Citaro);
-numere de parc/inventar asupra tuturor vehiculelor societății (în funcție de venirea acestora, și oarecum pe serii, gen BMC 100-129, VDL 130-159 etc);
-un program fix și mai stabil pentru toată lumea (lucrat un schimb anume, nu o săptămână așa și una așa și fiecare să știe strict ce are de făcut și într-un loc anume, nu joburi universale);
-cumpărarea de mai multe vehicule de intervenții (în momentul de față nu există NICI-O depanare pentru cele 100 și ceva de autobuze, ceea ce consider un lucru cam grav);
-amenajarea unei spălătorii cu perii ca la RATB, nu la furtun ca-n secolul trecut;
-și celor care se ocupă de lipirea afișelor de informații, lipiți-le oameni buni cu capul și într-un loc fix în fiecare autobuz (nu la nimereală și strâmbe);
-un țarc făcut pentru mașinile defecte sau donatoare pentru a împiedica furturile de pe acestea (exemplu TCE Ploiești);
-măcar accesul să se facă cu călători dacă nu și pe retrageri;
Ar mai fi și altele dar sunt prea obosit să le mai enumăr.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Scania



Data înscrierii: 18/Sep/2020
Ultima vizita: 26/Dec/2020
Mesaje: 31
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 18 Sep 2020 08:07:08    Titlul subiectului: 208367

Daca as fi directorul S.C. Troleibuzul SA Piatra Neamt:

- modernizarea intregii retele de troleibuz;
- extinderea retelei de troleibuz atat pana in localitatile Roznov si Garcina, cat si in interiorul orasului;
- achizitia de 40 de troleibuze noi marcile Solaris, Hess, Astra Bus si Skoda/SOR;
- (re)introducerea autotaxarii pe toate mijloacele de transport in comun;
- modernizarea depoului Dumbrava Rosie si infiintarea unui nou depou de troleibuze in cartierul Darmanesti;
- eliminarea Higer-ilor, a Isuzu Novociti-urilor si a Karsan Jest-urilor si inlocuirea lor cu autobuze Mercedes Citaro K Hybrid si microbuze Iveco Daily Electric;
- instalarea de display-uri pe toate statiile de transport public;
- stabilirea unui program fix pentru toate mijloacele de transport in comun;
- infiintarea unei linii de tramvai intre Gara si cartierul Brasauti (traseul liniei de autobuz A15);
- ieftinirea biletelor de transport public cu 1,5 lei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 691
Locație: Buzau

MesajTrimis: Vin 18 Sep 2020 15:52:50    Titlul subiectului: 208373

La partea cu troleibuzul/tramvaiul rămân doar niște vise, odată desființat transportul electric. ”Autobuzele” acelea sunt într-adevăr niște prostii, și ar trebuii scoase și înlocuite cu ceva serios. Însă Piatra Neamț ar trebui să-și schimbe denumirea societății din motive logice...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 22/Feb/2023
Mesaje: 490
Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)

MesajTrimis: Sâm 19 Sep 2020 09:26:36    Titlul subiectului: 208381

Anul trecut pe 20 septembrie a fost ultima zi de circulație a troleelor. Reteaua a fost demontata anul asta, vechiturile (adica Renault-urile) duse la casat iar singurele care inca mai exista fizic in depou sunt cele 5 Rocar E412.
_________________
Proiect OMSI "Rocar De Simon" - https://www.facebook.com/pg/roomsicorner/posts/?ref=page_internal
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 691
Locație: Buzau

MesajTrimis: Sâm 19 Sep 2020 09:35:52    Titlul subiectului: 208382

Nu este prima dată când troleibuzele din Piatra Neamț sunt scoase din uz. Însă de data aceasta au fost scoase definitiv, cu tot cu rețea, ultimele troleibuze Rocar (ex. Constanța) mai având o șansă în Tg. Jiu, pentru a nu fi casate, însă nimic sigur.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andreirosu14



Data înscrierii: 02/Feb/2017
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 393
Locație: Craiova, Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 19 Sep 2020 19:55:39    Titlul subiectului: 208396

Masuri pe care le-as aplica daca as fi director RAT Craiova:

- punerea la punct a sistemului de e-ticketing in absolut toate mijloacele de transport (bus + tramvai), eliminarea sistemului clasic bilet + compostor si inlocuirea acestora cu titluri de calatorie in format card (atat abonamente, reincarcabile cat si carduri cu un nr. limitat de calatorii);
- montarea mai multor automate de bilete in statiile unde nu exista tonete;
- montarea si punerea in functiune atat a afisajelor din statiile de autobuz, cat si a GPS-urilor din mijloacele de transport. Pe langa asta, locatia tuturor vehiculelor va putea fi vazuta in timp real atat pe site-ul RAT cat si in aplicatia deja existenta "Craiova Transport", prin intermediul unei harti interactive;
- preluarea de catre RAT a mai multor trasee din Zona Metropolitana Craiova catre comunele Podari, Leamna, Dutulesti, Mischii, Pielesti, cu eventuale extinderi ale traseelor 2b de la Cernele la Breasta, 9 de la Metro la Carcea, respectiv 4 de la Facai la Preajba;
- regandirea traseului 23b, avand itinerariul Piata Centrala - Gara - Bld. Dacia - str. Garlesti - Bld. Carpenului - Prelungirea Teilor - Ghercesti si retur, devenind din linie fantoma in linie metropolitana si care va trece printr-o zona neacoperita de transport public;
- solicitare catre primarie/CJ pentru desfiintarea buclei de la CET Isalnita si extinderea tramvaiului pana in interiorul comunei adiacente;
- solicitare pentru accesarea de fonduri europene pentru (re)infiintarea troleibuzului si transformarea liniilor 1b si 24 in troleibuz. Construirea unui nou depou in apropiere de capatul de linie OLASPROD si achizitionarea a 20 de troleibuze noi (eventual Solaris Trollino 12). Autobuzele electrice articulate care vor fi pe 1b relocate pe traseele E1T/R, iar cele diesel pe liniile metropolitane sau periferice;
- proiecte pentru reamenajarea si renovarea autobazei, respectiv depoului de tramvaie;
- prelungirea programului de transport public pana la ora 00:30 pentru traseele importante (E1T/R, 3b, 25, 100);

Ca si ultime prioritati, adoptarea treptata a unei scheme unitare de culoare (albastru-alb, exact ca pe BMC-uri) si eventual amenajarea in incinta depoului de tramvaie a unei mici expozitii cu cateva vehicule statice (Timis 2, Tatra T4D, DAC 112 UDM, BredaMenarini).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Cafeneaua Tramclub Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
Pagina 2 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community