|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
TothDC
Data înscrierii: 13/Oct/2013 Ultima vizita: 11/Apr/2016 Mesaje: 83 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 07 Noi 2013 18:50:12 Titlul subiectului: |
168658 |
|
"pe bd-ul Muncii, in capatul liniilor de autobuze o utilitara ratuc lucra la liniile de troleibuz acum o ora, chiar inainte de bucla...
Stie cineva ceva despre asta, exista intentii de reactivare a retelei in viitorul apropiat? "
Destul de putin probabil sa fie vorba de reactivare, desi linia 48 indeplineste toate premisele transformarii in troleibuz. Si spun asta deoarece cei de la RATUC au specificat (intru-un raspuns de solicitare) ca pana la reabilitarea completa a tronsonului liniei de tramvai nu vor circula troleibuze pe Bulevardul Muncii.
|
|
Sus |
|
|
macicasan
Data înscrierii: 09/Apr/2008 Ultima vizita: 27/Feb/2024 Mesaje: 302 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 08 Noi 2013 00:49:55 Titlul subiectului: |
168675 |
|
Daca cumva nu s-a intamplat recent(in ultimele 5 saptamani) o restructurare, coloanele sunt exact cele descrise mai sus. Daca, insa, s-a intamplat, ma indoiesc ca s-au infiintat inca 2 coloane, as paria mai degraba pe una.
Liniile sunt/erau repartizate exact cum le-am prezentat mai sus, iar sefii de coloana erau in total DOI, fiecare avand "parcul" aferent si cele 3 linii(4 in cazul coloanei 2, daca luam in calcul 5-ul).
Observatiile publicului vis-a-vis de prezenta sistematica a unui troeibuz pe o linie(sau doua) au legatura cu locul de parcare a troleibuzului in primul rand, dar si de tipul acestuia si de preferintele soferilor.
Astfel, un troeibuz scurt apartinand coloanei 1 ce parcheaza in Gheorgheni va aparea constant pe 3, ocazional pe 25 si strict in cazuri exceptionale pe 1(Ex: 164). Se incearca deservirea liniei 3(si 4/5) exclusiv de catre troleibuze scrte(standard, 12m)
Alt troleibuz scurt apartinand aceleiasi coloane, dar care parcheaza in Manastur va fi planificat pe 1 si 25, iar doar in cazuri exceptionale pe 3(EX: 150).
Un troleibuz lung apartinand coloanei 1 va fi planificat pe 25 mai mereu daca parcheaza in Gheorgheni, respectiv pe 25 si 1 daca parcheaza in Manastur. Exceptiile sunt rare si se datoreaza situatiilor deosebite(schimb temporar de soferi-implicit si parcarea domiciliu, defectare unor masini cand vehiculul e planificat rezerva).
Marea majoritate a troleibuzelor scurte apartinand coloanei 2 parcheaza in Marasti pentru ca se incearca deservirea liniei 4(mai nou si 5 se pare) exclusiv cu troleibuze scurte. Troleibuzele lungi apartinand acestei coloane vor prinde 6 si 7 in egala masura, indiferent de locul de parcare, accesul din Bucium pe linia 7 fiind facil(semicursa pe 6 pana la IRA).
Am mai spus pe forum, un vehicul/sofer nu deserveste o linie anume. E planificat, prin rotatie, pe toate liniile apartinand coloanei aferente(1 col tramvaie, 2 col troleibuze, 4 col autobuze). Coincidentele aparente sunt, dupa cum am zis, coincidente. A nu se confunda coloana cu Cap de linie sau Parcare/Garaj.
Personal, nu consider oportuna transformarea liniei 48 in troleibuz, in pofida existentei retelei pe 80% din traseu. Ar complica enorm reteaua si ar incetini traficul de troleibuze(datorita macazelor si crucilor, nu a prezentei in trafic) pe toate liniile clujene in afara de 1. Consider, insa, foarte oportuna reactivare liniei 14(Manastur-CUG), dar prin P-ta Marasti si str. Fabricii. Axa Est-Vest(tronsonul din oras cu cel mai numeros flux de calatori) nu are relatie directa spre B-dul Muncii, iar statiile de pe Calea Manastur, Motilor, Memorandumului, Sora si P-ta Marasti ar beneficia mult de o legatura directa cu zona Muncii. Aceasta linie ar implica o cruce,bun macaz electric si unul mecanic in plus la reteaua existenta, la Piata Marasti.
O data cu utopia reactivarii retelei de pe Muncii, ar fi mininunat ca 23-ul sa redevina troleibuz. Asta, insa, ar fi imposibil, 23-ul intorcand de niste ani deja la Emerson, dupa Unimet(unde intorc tramvaiele) si mult dupa CUG(unde intorc 26,48,50), iar retea actualmente exista pana la CUG.
_________________ www.macicasanul.com |
|
Sus |
|
|
TothDC
Data înscrierii: 13/Oct/2013 Ultima vizita: 11/Apr/2016 Mesaje: 83 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 08 Noi 2013 07:43:24 Titlul subiectului: |
168678 |
|
Parerea mea este ca transformarea liniei 48 in troleibuz nu ar complica reteaua mult mai mult decat o eventuala linie 14 cu varianta Piata Marasti-Fabricii-Muncii, cel putin pe linia principala. O mica complicatie ar fi la sensul giratoriu dintre Unirii-Slanic-Titulesc-Rebreanu, daca linia si-ar pastra traseul actual si s-ar construi retea pe Rebreanu. Pe linia de baza (bulevardul mare) ar fi vorba despre un macaz mecanic dupa sensul giratoriu Marasti (sens Gheorgheni), un macaz mecanic imediat dupa pasajul Marasti si un macaz electric inainte de sensul giratoriu Marasti (sens Muncii). In plus linia are destul de multi calatori, deci nu cred ca nu ar fi rentabila, plus ca e pacat ca atatia km de retea stau in paragina. Oricum, e binevenita si aceasta idee cu linia 14, chiar sugerez o propunere oficiala spre RATUC (desi e putin probabil sa fie luata in calcul). Cat despre linia 23, personal, in forma actuala, cred ca este inutila si as desfiinta-o, deoarece are ca punct de plecare, respectiv tranziteaza o zona in care sunt foarte putini oameni care doresc sa ajunga in zona industriala. Mare lucru sa vezi pe 23 mai mult de 7-8 oameni, poate tocmai din aceasta cauza a devenit autobuz, ca nu era rentabila. Probabil ca nu prea e folosita si datorita faptului ca are o frecventa foarte slaba si oamenii prefera variante alternative. Stiu ca RATUC se axeaza pe sistemul radial, insa nu e neaparat cea mai buna solutie.
|
|
Sus |
|
|
macicasan
Data înscrierii: 09/Apr/2008 Ultima vizita: 27/Feb/2024 Mesaje: 302 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 08 Noi 2013 09:31:58 Titlul subiectului: |
168690 |
|
La schimburi de tura, cand ies angajati de la Ekerle, Emerson, Unimet, etc 23-ul se cam umple. De asemenea, anumite firme din zona industriala platesc abonamente pe 23 angajatilor. Este strict exclusa desfiintarea lui 23 datorita numarului mare de abonamente, insa e si absolut necesar in contextul in care nici 100 nici 102 nu intorc in depou, ci la Unimet.
Revenind la 48, zone dificile la retea ar fi si in P-ta Marasti, dupa cum ai zis, similare cu o linie 14. La care se adauga macazul mecanic de dupa pasaj. Imagineaza-ti, insa, pentru o secunda bucla Unirii. Ipoteticul troleibuz 48, venind spre Marasti, ar traversa in felul urmator: Macaz de separare a buclei lui 3 de linia catre garaj(exista de mult), macaz de separare de la bucla lui 3, cruce cu iesirea lui 3, cruce cu iesirea din garaj a lui 25(in imediatat vecinatate e deja o cruce, parcursa la iesirea din garaj/intrarea dinspre Marasti), cruce cu intrarea spre garaj dinspre Marasti, dupa care eventual un macaz mecanic care sa permita accesul spre Nord dinspre Depoul principal. Prin comparatie cu ipoteticul 14, ar trebui per total IN PLUS la reteaua existenta: 4 macaze mecanice(Interservisan, Unirii, Pod Marasti,P-ta Marasti la intoarcere), 3 macaze electrice(Interservisan, Unirii, P-ta Marasti) si minim 5 cruci(3 in Unirii, 1 la Interservisan, 1 la p-ta Marasti). Consider, totusi, ca ar complica mult prea tare reteaua.
Ar incetini, fata de prezenta exploatare, urmatoarele liniile in urmatoarele puncte cheie:
3(in ambele sensuri) si 25 la interservisan(cruci + macaz, sens spre vest)
3(la iesirea din bucla Unirii)
4,5,6,7 la macazele de dupa pod Marasti, atat mecanic cat si electric.
Aceleasi linii la crucea din sensul giratoriu.
4,5,6,7,25 la intoarcere, la P-ta Marasti.
_________________ www.macicasanul.com |
|
Sus |
|
|
Joldos
Data înscrierii: 06/Noi/2013 Ultima vizita: 08/Noi/2015 Mesaje: 88 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 08 Noi 2013 20:46:48 Titlul subiectului: |
168702 |
|
Care este diferenta intre Macaz Electric si Macaz Mecanic?
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Vin 08 Noi 2013 22:05:02 Titlul subiectului: |
168706 |
|
Macazul electric este cel de despartire a firelor, comandat prin bobine de comanda, iar cel mecanic este cel de impreunare a linilor.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
Joldos
Data înscrierii: 06/Noi/2013 Ultima vizita: 08/Noi/2015 Mesaje: 88 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 18 Noi 2013 15:31:49 Titlul subiectului: |
168948 |
|
Sambata seara s-au uns firele pe strada Aurel Vlaicu spre IRA.
Ceea ce n-am inteles este de ce era numai un captator de ungere agatat de fire si de ce nu doua?
|
|
Sus |
|
|
TothDC
Data înscrierii: 13/Oct/2013 Ultima vizita: 11/Apr/2016 Mesaje: 83 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 18 Noi 2013 19:39:31 Titlul subiectului: |
168959 |
|
S-a facut cumva ungere si la firele din Someseni?
|
|
Sus |
|
|
Joldos
Data înscrierii: 06/Noi/2013 Ultima vizita: 08/Noi/2015 Mesaje: 88 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 18 Noi 2013 20:20:17 Titlul subiectului: |
168961 |
|
Asta nu stiu sa iti spun exact dar am trecut prin Someseni si am vazut ca reteaua este unsa.Mam mirat cand am vazut ca au inceput sa puna si Citelisuri 12 pe linia 5.Citelisurile sunt prea bune ca sa mearga pe retele uscate.Sambata cand am vazut masian de interventii era la benzinarie si se apropia spre macazul de la IRA.De-acolo n-am mai vazut pe unde s-a dus dar mai mult ca posibil ca in Someseni deoarece acolo este nevoie de reparatii si ungeri.Ceea ce era ciudat era ca masina ungea numai firul drept al retelei
|
|
Sus |
|
|
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 746 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 18 Noi 2013 22:07:14 Titlul subiectului: |
168965 |
|
macicasan a scris: | Imagineaza-ti, insa, pentru o secunda bucla Unirii. |
Acest lucru s-ar putea evita daca s-ar crea sensul giratoriu de la Iulius Mall, astfel linia 48 de troleibuze ar putea circula pe Aleea Slanic.
macicasan a scris: | 4,5,6,7 la macazele de dupa pod Marasti, atat mecanic cat si electric. |
Dupa parerea mea nu ar fi nevoie de macaze in zona respectiva pentru ca linia 48 ramane tot pe partea dreapta.
|
|
Sus |
|
|
TothDC
Data înscrierii: 13/Oct/2013 Ultima vizita: 11/Apr/2016 Mesaje: 83 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 19 Noi 2013 07:30:56 Titlul subiectului: |
168967 |
|
Oricum, intr-un oarecare viitor (mai apropiat sau indepartat), reteaua din zona industriala cu siguranta se va reactiva, sub o forma sau alta, ca altfel nu se pastra. Trebuie doar sa vina momentul potrivit. A se vedea situatia retelelor de pe Dorobantilor, piata Avram Iancu est (sens spre Gheorgheni), aleea Slanic etc, care efectiv nu-si mai aveau rostul, in mare parte si datorita noilor reglementari de circulatie adoptate pe aceste strazi. Dezvoltarea retelelor de troleibuz pe plan intern cel mai probabil se va realiza dupa preluarea transportului in zona metropolitana si o eventuala extindere a troleibuzului in comunele Apahida si Floresti, deci 2015+.
|
|
Sus |
|
|
Joldos
Data înscrierii: 06/Noi/2013 Ultima vizita: 08/Noi/2015 Mesaje: 88 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 19 Noi 2013 09:40:27 Titlul subiectului: |
168971 |
|
Reteaua de pe Aleea Slanic a disparut de vreo cateva saptamani..Am trecut pe acolo si n-am mai vazut nimic. Numai pe Teodor Mihali,Alexandru Vaida Voievod,Unirii, si pe Titulescu mai este pe ambele sensuri.Reteaua veche a 25-lui nu are rost sa mai fie pastrat deoarece nu este nevoie de troleibuz pe strada respectiva.Pacat ca ar fi fost frumos ca 48 sa mearga pe acolo ca troleibuz.
|
|
Sus |
|
|
TothDC
Data înscrierii: 13/Oct/2013 Ultima vizita: 11/Apr/2016 Mesaje: 83 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 19 Noi 2013 10:04:16 Titlul subiectului: |
168972 |
|
Nu stiu exact cand s-a inlaturat complet reteaua pe aleea Slanic, insa in vara lui 2011 treceam destul de des prin zona si tin minte ca era intr-o stare foarte avansata de degradare...erau consolele si ici colo cate-un fir. Posibil sa fi fost inlaturata chiar in cursul anului 2011, dar nicidecum in urma cu cateva saptamani. Oricum, in forma in care era nu avea utilitate, odata cu crearea bandei separate de coborare ambele sensuri ale retelei fiind pe sensul de urcare al strazii...desfiintarea se justifica.
|
|
Sus |
|
|
Joldos
Data înscrierii: 06/Noi/2013 Ultima vizita: 08/Noi/2015 Mesaje: 88 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 19 Noi 2013 11:18:30 Titlul subiectului: |
168975 |
|
Dar cand a fost folosita ultima data reteaua de pe Aleea Slanic?
|
|
Sus |
|
|
Berti
Data înscrierii: 02/Apr/2010 Ultima vizita: 16/Iul/2014 Mesaje: 37 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 19 Noi 2013 12:58:17 Titlul subiectului: |
168977 |
|
Prin '94.
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 19 Noi 2013 16:36:29 Titlul subiectului: |
168980 |
|
Se unge un singur fir pt că mașina de intervenție cu captator petru uns are doar un captator !!! Face de 2 ori sau numai odată traseul nu știu. Mai demult prin 95 cred exista și un troleibuz DAC scurtat ungător, dar a ajuns cred că la Sibiu sau Brașov...
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
macicasan
Data înscrierii: 09/Apr/2008 Ultima vizita: 27/Feb/2024 Mesaje: 302 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 20 Noi 2013 23:02:04 Titlul subiectului: |
169038 |
|
48-ul troleibuz pe aleea Slanic ar fi minunat pentru buna circulatie a vehiculelor, insa si-ar pierde utilitatea ca linie. Statiile de pe Unirii si Al. Vaida Voievod genereaza un procent semnificativ din fluxul de calatori al acestei linii.
Reteaua de pe Al. Slanic a fost folosita ultima oara in perioada 2003-2005 , cand 25-ul venea spre Gheorgheni pe ruta actuala pana dupa statia FSEGA, dupa care urca pe Slanic, parcurgea sensul giratoriu de la Interservisan(intersecta reteaua lui 3 in ambele sensuri) si mergea pe Unirii spre capatul comun cu linia 3(Detalii la topicul "Trasee RATUC, istoric si modificari", pagina 2).
Macazul care actualmente separa bucla lui 3 de accesul spre garaj(situat inaintea buclei, chiar la iesirea din ultima statie) pana in 2005 separa buclele de intoarcere a lui 25 si 3. 25-ul intorcea pe bucla stransa(pe unde intoarce actualmente 3-ul), iar 3-ul ocolea suplimentar si iesea spre Unirii pe unde ies actualmente troleibuzele din garaj. Pentru accesul in garaj se mutau manual captatorii pe linia aferenta.
In figura atasata am prezentat reteaua pana in anul 2005, cand 25-ul a dobandit traseul lui actual.
negu: bucla lui 25
rosu: bucla lui 3
galben: accesul spre garaj
verde: accesul dinspre garaj
bulinele portocalii sunt macaze mecanice
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
145.16 kb |
Vizualizat: |
de 10765 ori |
|
_________________ www.macicasanul.com |
|
Sus |
|
|
TothDC
Data înscrierii: 13/Oct/2013 Ultima vizita: 11/Apr/2016 Mesaje: 83 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 22 Noi 2013 10:33:58 Titlul subiectului: |
169075 |
|
"48-ul troleibuz pe aleea Slanic ar fi minunat pentru buna circulatie a vehiculelor, insa si-ar pierde utilitatea ca linie"
Foarte adevarat...numai la Iulius Mall daca ne gandim, cam cati calatori genereaza.
|
|
Sus |
|
|
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 746 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 22 Noi 2013 15:01:42 Titlul subiectului: |
169082 |
|
Atunci ar ramane inlocuirea macazelor actuale cu unele mai moderne prin care troleibuzele sa poata trece cu o viteza mai mare.
|
|
Sus |
|
|
TothDC
Data înscrierii: 13/Oct/2013 Ultima vizita: 11/Apr/2016 Mesaje: 83 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 22 Noi 2013 15:28:09 Titlul subiectului: |
169083 |
|
Macazele actuale se vehiculeaza a fi conform tehnologiei anilor 50-60. Daca e adevarat, inseamna ca sunt ultraprimitive. Probabil ca niste macaze noi ar fi destul de scumpe...dar s-ar putea incerca un proiect de reabilitare si extidere a retelelor de troleibuz din fonduri europene. Ar fi bine daca ar exista si vointa din partea municipalitatii si RATUC.
|
|
Sus |
|
|
macicasan
Data înscrierii: 09/Apr/2008 Ultima vizita: 27/Feb/2024 Mesaje: 302 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 22 Noi 2013 19:23:34 Titlul subiectului: |
169087 |
|
TothDC a scris: | Macazele actuale se vehiculeaza a fi conform tehnologiei anilor 50-60. Daca e adevarat, inseamna ca sunt ultraprimitive. Probabil ca niste macaze noi ar fi destul de scumpe...dar s-ar putea incerca un proiect de reabilitare si extidere a retelelor de troleibuz din fonduri europene. Ar fi bine daca ar exista si vointa din partea municipalitatii si RATUC. |
Ca sunt din perioada interbelica sau noi, cu o patina de comanda, doua sau nici una, chiar si wireless sa fie(exista, se practica) la macaz trebuie incetinit. Asijderea si la cele mecanice, si la cruci. Macazele din Cluj s-au dovedit fiabile in timp, ridicand probleme minime de mentenanta si cauzand rareori sarirea captatorilor.
_________________ www.macicasanul.com |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Vin 22 Noi 2013 21:04:55 Titlul subiectului: |
169092 |
|
Iata ce planuri are RATUC cu reteaua de troleibuz. Intr-o prima faza se va face retea pana in Apahida si odata cu aceasta vor fi introdu-se troleibuze si pe linia 8. Intr-o a doua etapa se va introduce retea pana in Floresti, si de asemenea racord pe str Bucium, pana la depoul Manastur, iar odata cu aceste investitii, pe langa linia de Floresti vor fi introduse troelibuze si pe linile 9 si 24. Iar intr-o a treia etapa se va face retea si pe strazile Brancusi ( linile 32 si 32B vor fi unificate pe actualul traseu al liniei 32B, pentru a se renta o linie de troleibuz cu 7 - 8 plecari pe ora ) si Liviu Rebreanu pentru linia 48, si va fi reactivata reteau de pe str Fabricii si B-dul Muncii.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 22 Noi 2013 23:02:35 Titlul subiectului: |
169099 |
|
Sursa? (fara suparare, dar intreb pentru ca banuiesc ca nu ai pretentia sa credem doar pe cuvant utilizatorul cutare de pe un forum, despre care nu stim absolut nimic, dar care ne povesteste directiile de actiune ale unei institutii in materie de investitii).
Sursa ta ti-a spus care ar fi orizontul de timp pentru fiecare etapa despre care ne spui?
|
|
Sus |
|
|
Berti
Data înscrierii: 02/Apr/2010 Ultima vizita: 16/Iul/2014 Mesaje: 37 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 22 Noi 2013 23:50:45 Titlul subiectului: |
169100 |
|
macicasan a scris: | 48-ul troleibuz pe aleea Slanic ar fi minunat pentru buna circulatie a vehiculelor, insa si-ar pierde utilitatea ca linie. Statiile de pe Unirii si Al. Vaida Voievod genereaza un procent semnificativ din fluxul de calatori al acestei linii.
Reteaua de pe Al. Slanic a fost folosita ultima oara in perioada 2003-2005 , cand 25-ul venea spre Gheorgheni pe ruta actuala pana dupa statia FSEGA, dupa care urca pe Slanic, parcurgea sensul giratoriu de la Interservisan(intersecta reteaua lui 3 in ambele sensuri) si mergea pe Unirii spre capatul comun cu linia 3(Detalii la topicul "Trasee RATUC, istoric si modificari", pagina 2).
Macazul care actualmente separa bucla lui 3 de accesul spre garaj(situat inaintea buclei, chiar la iesirea din ultima statie) pana in 2005 separa buclele de intoarcere a lui 25 si 3. 25-ul intorcea pe bucla stransa(pe unde intoarce actualmente 3-ul), iar 3-ul ocolea suplimentar si iesea spre Unirii pe unde ies actualmente troleibuzele din garaj. Pentru accesul in garaj se mutau manual captatorii pe linia aferenta.
In figura atasata am prezentat reteaua pana in anul 2005, cand 25-ul a dobandit traseul lui actual.
negu: bucla lui 25
rosu: bucla lui 3
galben: accesul spre garaj
verde: accesul dinspre garaj
bulinele portocalii sunt macaze mecanice |
Am circulat des cu 25 pana in capat Gheorghieni in 2003-2004 si traseul era tot cel de acum.
|
|
Sus |
|
|
macicasan
Data înscrierii: 09/Apr/2008 Ultima vizita: 27/Feb/2024 Mesaje: 302 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 23 Noi 2013 00:36:06 Titlul subiectului: |
169101 |
|
Berti a scris: |
Am circulat des cu 25 pana in capat Gheorghieni in 2003-2004 si traseul era tot cel de acum. |
Eu imi amintesc a fi 2002-2004, pe forum am gasit 2003-2005. Ce inseamna la tine des?
Insa ca au circulat nu e o parere, e o certitudine. Ca a fost 2003 sau 2004, troleibuzele au circulat pe Al. Slanic deceniul trecut, pe sensul de urcare, timp de aproximativ doi ani. Mai exact din momentul renuntarii la reteaua din p-ta. M Viteazu si pana in momentul aducerii 25-ului la traseul actual.
_________________ www.macicasanul.com |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|