Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Folositi maxi-taxi?
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Cafeneaua Tramclub
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 25 Ian 2012 20:48:57    Titlul subiectului: 152356

Din pacate cand sunt viscole, cum este cel de acum, are mult de suferit transportul in comun dintre Bucuresti si localitatile limitrofe (in special cele aflate la o distanta de 5-40 km) ! De ce ? Explicatia este simpla, in majoritatea cazurilor transportul este asigurat de microbuze ! Revin cu cazul microbuzelor care fac legatura intre Fundulea si Bucuresti. Am povestit intr-un topic aferent despre ce se intampla cand sunt controale, cand dispar masinile de pe traseu si calatorii care trebuie sa ajunga la munca asteapta in statii. Acum din cauza conditiilor meteo, s-a circulat destul de greu pe DN 3, in special in zonele deschise, intre localitatile Branesti si Islaz precum si intre Islaz si Fundulea. Daca dimineata, microbuzele circulau greu, cand am plecat inspre Bucuresti, dupa masa, microbuzele nu mai circulau. Astea sunt din pacate dezavantajele acestui sistem, nu te poti baza pe el in situatiile astea. Una este sa mergi cu un autobuz sau chiar midibuz (desi nici midibuzele nu sunt foarte stabile la drum in unele cazuri), alta este sa mergi in conditii de iarna cu un microbuz, care a fost la origine destinat pentru transportul de................marfa ! Asa ca in caz de viscol, pur si simplu microbuzele nu mai circula, chiar daca drumul national spre Bucuresti este deschis, si se poate circula (e adevarat cu dificultate si viteza redusa)i.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 02 Mar 2012 16:49:17    Titlul subiectului: 153690

Un lucru bun la margine de Bucuresti si o sumedenie de lucruri rele referitor la transportul cu maxi-taxi, ma refer la liniile care pleaca din Bucuresti si merg in localitatile din jurul capitalei. La statia de la Selgros Pantelimon (aflata pe DN3 la iesirea din comuna cu acelasi nume) avem un refugiu de statie ramas de pe timpul cand erau liniile preorasenesti ale RATB-ului, in stare destul de buna (poza 1). Avem si placuta cu indicativul traseului de maxi-taxi care trece pe aici (e vorba de 346) si numele statiei. Asta este partea buna. Cand am vazut cum arata microbuzele care deservesc fosta linie RATB, 346, fata de acestea, microbuzele de pe ruta Fundulea-Bucuresti sunt autocare de lux Very Happy


Captured 2012-3-2 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.95 kb
 Vizualizat:  de 19355 ori

Captured 2012-3-2 001.jpg



Captured 2012-3-2 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  38.13 kb
 Vizualizat:  de 19355 ori

Captured 2012-3-2 002.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 14 Oct 2013 07:02:30    Titlul subiectului: 167933

Astazi cand ma duceam la munca, se circula greu pe DN3, intre Pantelimon si Branesti. Motivul ? Un microbuz, marca Iveco, apartinand liniei 346, luase foc si a ars aproape complet !!!
Mai exact nu stiu ce s-a intamplat, dar o sa revin mai incolo cu detalii.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată de către guest la Lun 14 Oct 2013 09:14:41, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 14 Oct 2013 09:13:38    Titlul subiectului: 167937

A aparut si stirea in mass-media. Din fericire, nu au fost victime, microbuzul era gol. Incidentul s-a intamplat la capatul de linie al microbuzului care circula pe fosta linie preoraseneasca a RATB, 346.
Articolul se gaseste aici.

Citat:
Trafic îngreunat pe DN 3: Un microbuz a luat foc

În județul Ilfov, începând cu ora 6:50, traficul rutier a fost reluat alternativ, pe o bandă, pe DN3 Pantelimon - Brănești. Amintim că circulația a fost întreruptă aproximativ 10 minute din cauza unui microbuz (fără pasageri) care a luat foc. Nu au fost victime. Circulația va fi reluată normal după ce autospecialele pompierilor vor pleca de la locul incendiului (peste circa un sfert de oră).

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 17 Dec 2013 12:09:30    Titlul subiectului: 169631

O aberatie mai mare ca asta, nu mi-a fost dat sa aud. Se vrea ... INTERZICEREA ... autostopului. Pe motiv ca, ar dauna firmelor de transport in comun Laughing
Eu sper ca articolul citat de mai jos nu este decat o gluma (facuta inainte de 1 aprilie).

Citat:
Proiect de Guvern: Faci autostopul și te ridică direct mașina de Poliție

Din disperarea Guvernului de a strânge cât mai mulți bani la bugetul de stat, se nasc și proiecte aberante: dacă Guvernul își va da acordul, autostopiștii se vor trezi că vor fi luați de pe marginea drumului direct cu mașina de Poliție, situație care nu se regăsește în statele europene.
Guvernul planuieste sa interzica autostopul prin lege pentru ca aceasta practica ar avea un impact negativ major asupra firmelor de transport si asupra circulatiei rutiere, potrivit Ziare.com.
Potrivit Proiectului de Ordonanta de urgenta propus de Ministerul Transportului, transportul rutier de persoane prin utilizarea autoturismelor neautorizate "are un impact negativ asupra bugetului de stat prin diminuarea veniturilor incasate ca urmare a neplatii taxelor si impozitelor aferente activitatilor de transport rutier".
Potrivit proiectului de OUG, șoferii care vor lua autostopiști vor fi sancționați cu amenzi de la 1.000 lei la 5.000 lei.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Condurache Florin



Data înscrierii: 23/Oct/2007
Ultima vizita: 07/Mai/2021
Mesaje: 250
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 17 Dec 2013 14:05:29    Titlul subiectului: 169635

O fi o aberatie, dar in multe orase din tara firmele de transport au de suferit din cauza piratilor care iau autostopisti. Probabil vazand ca nu reusesc sa stopeze pirateria s-au gandit ca e mai usor sa bage in sperieti clientii acestora.
Sa presupunem ca sunt autostopist, carnet si masina nu am si ca trebuie sa ajung intr-un sat unde autobuz nu circula, tren nu circula. Cum sa ajung altfel la destinatie?? Deci clar ca o asemenea lege e aberanta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 17 Dec 2013 14:56:58    Titlul subiectului: 169636

E o aberatie sa interzici "autostopul", fie nu au inteles bine astia de la presa, fie mafia transportatorilor isi impune interesele.

Da, as intelege sa ia masuri aspre impotriva acelor "taximetristi pirat" care si-au creat "vad" pe anumite trasee si se ocupa numai cu asta, cu caratul in sistem pirat a calatorilor pe un traseu atribuit unor operatori, insa cum poti interzice "autostopul" ?!? Si de ce nu iau masuri dure si impotriva transportatorilor care nu respecta numarul maxim de locuri? Ca mai periculos mi se pare un maxi-taxi arhiplin cu sofer care numara bani si da bilete in timp ce conduce si care da bilete doar "ocazional", cand se anunta controale...

Un exemplu tare bun e ce se intampla la un moment-dat in Slobozia, cu cateva minute inainte de a trece maxi-taxi-ul pleca cate unul cu taxi-ul si oprea in statiile din parcurs si intreba calatorii din statii daca vor sa mearga la gara la pret de maxi-taxi... asta mi s-a parut chiar tare, pirati (cu maxi-taxi-urile) piratati de prirati (cu taxi-urile) ... Laughing

Legat de treaba cu interzicerea "autostopului", parca nu cu mult timp in urma era o campanie oarecum contrara, ziceau ca e de bine sa te "grupezi", sa mergi cu masina (autoturismul) plin, sa-ti iei prietenii, colegii etc etc., ca sa micsoreze poluarea, aglomeratia; acum zicem ca e mai bine sa mearga omul singur in masina si sa-si lase vecinii, cunoscutii, rudele pe jos, ca sa mearga cu piratul cu maxi-taxi, nu?

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BMC



Data înscrierii: 04/Noi/2013
Ultima vizita: 12/Mar/2024
Mesaje: 34
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 27 Dec 2013 13:04:00    Titlul subiectului: 169851

Da, folosesc maxi-taxi frecvent.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 27 Dec 2013 16:03:00    Titlul subiectului: 169853

Si eu folosesc maxi - taxiurile la greu. Intre Bucuresti si orasul Pantelimon. Nici nu stiu ce as putea folosi. 346* ( maxi taxi ) oricum e full pe distanta aceea de 1 km, nici nu stiu daca e mai mult de 1 km până la primarie ( biserica ), ca dupa aia se goleseste.
Nu inteleg de ce taxiul care porneste inaintea maxi - taxiului - si are tarif de maxi taxi il numesti pirat ?
E pur si simplu concurenta. Este absurd sa interzici un astfel de lucru. Inseamna - pentru cetateanul care-l foloseste - ca e mai avantajos taxiul decat maxi.
Ceea ce ar trebui sa propui este ca firma de maxi sa-si imbunataseasca prestatia, astfel incat cetateanul de rand sa foloseasca maxi - ul si nu taxiul. La asta te-ai gandit ? Adica de ce prefer taxiul in locul maxi - ului ?
Din Piata Iancului pana-n orasul Pantelimon taxiul e undeva pe la 6 - 7 lei, sa vedem, un RATB + 346 ( maxi taxi ) + nervii ca nu-ti vine RATB - ul, parca ai da 7 lei pe un taxi din cand in cand.
N-am dreptate ?
____________
* Intre Bucuresti si Orasul Pantelimon nu exista RATB.


Ultima modificare efectuată andrei11 la Vin 27 Dec 2013 20:24:15, modificat de 3 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
costy92



Data înscrierii: 01/Sep/2010
Ultima vizita: 25/Dec/2022
Mesaje: 109
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 27 Dec 2013 17:46:48    Titlul subiectului: 169854

Ai foarte mare dreptate, mai ales pe traseele pre-orasenesti unde se circula la intervale mari.
Si eu folosesc maxi-ul catre munca in defavoarea 112 (vine la intervale de 20-30 minute) pentru ca ma incurca cu munca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 27 Dec 2013 22:10:46    Titlul subiectului: 169857

Si inca ceva, prin taxi pirat inteleg un taxi care-si inseala cetatenii prin practicarea unor tarife exagerate - si care nici nu sunt prea bine evidentiate pe portiera sau / si care nu-si plateste taxele. Ori daca eu sunt cu taxele la zi si nici nu practic un tarif exagerat, asta nu se cheama ca as fi un taxi pirat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Vin 23 Mai 2014 15:52:17    Titlul subiectului: 173031

Cred ca aici pot vorbi despre C&I. A trebuit sa plec spontan la Brasov de la Bucuresti. Pentru ca tovarasii de la CFR au facut in asa fel orarul incat sa nu te poti folosi de trenuri pe aceast cel mai circulat tronson cam vreo 4 ore in mijlocul zilei, nu mi-a ramas decat sa apelez la microbuzele/autocarele C&I.
Avantaje:
- orare foarte bune cu plecari la 30-60 minute din autogara C&I din Str. Ritmului.
- Bilete de 41 lei mai ieftin cu 6-7 lei decat la CFR, se da acum bilet obligatoriu si sunt urmariti ca pe butelie prin GPS.
- masinile le sunt limitate la 90km/h, nu rea mai sunt manarite si se circula in conditii de mai buna securitate.
- posibilitatea de a circula in autocare.
- pauzele in locuri cu mancare, bautura si toalete.
- disponibilitatea soferilor mai de treaba de a te lasa mai aproape de puctul in care vrei sa ajungi la dstinatie. De exemplu la Brasov, m-a lasat sa cobor la Gemeni, 5 minute pe jos de casa, evitan mersul la gara si biletul de troleu. Foarte cool. LA intoarcere m-a lasat la Verdi in statia de tramvai a lui 5, ajungand astfel direct pe jos la CASMB.
- un site foarte bun si usor de folosit.

Dezavantaje:
- Deoarece nu sunt autostrazi si sunt limitati la 90km/h si datorita aglomeratiei de pe DN1 sau din Bucuresti poti sa faci intre 3-5h pana la Brasov.
- Disponibilitatea redusa a firmei de a folosi autocarele. Desi la reinnoirea licentei se pare ca celor de la C&I li s-a impus sa foloseasca autocare, ei cauta tot felul de pretexte pentru a le ascunde si a pune in loc microbuzele, evident pentru reducerea fortata a costurilor de exploatare.
- desi pentru o mica spaga te lasa si la Otopeni unde chipurile e ilegal sa opreasca si trebuie sa imparta darul si cu fluierasii de la Plecari, de multe ori la ducerea la aeroport nu te lasa la terminal ci pe vreo strada la 3-400m de acesta. Pai mai taticule, daca tot percepi spaga de 15 lei ca sa ma duci la aeroport, apai du-ma la aeroport! Nu-i corect.

In total experienta a fost placuta, am stat destul de comod chiar si in microbuz si am ajuns si am plecat fix cand am vrut, mult mai putin restrictiv decat CFR.

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 21 Iun 2014 15:47:54    Titlul subiectului: 173550

Perfect de acord cu ceea ce spui in legatura cu C&I. Insa, compania C&I are doua standarde. Unul pe rute medii sau lungi, inclusiv Brasov-Bucuresti, conditiile de calatorie fiind bune, exact cum le-ai enumerat. Dar, pe rutele mici (intre Bucuresti si localitatile din jur), pe care compania a castigat multe licente de traseu, standardele nu mai sunt aceleasi. E drept ca si calatorii nu prea sunt civilizati. Un exemplu referitor la ceea ce am spus este ruta Bucuresti-Fundulea: http://tramclub.org/viewtopic.php?p=172858#172858
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 1238
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Dum 16 Iul 2017 22:49:21    Titlul subiectului: 191141

Pe cat pot, nu folosesc maxi-taxi. Mai ales datorita conditiilor deloc atractive pe care ni le ofera.
Prefer sa merg pe jos, cu bicicleta, cu autobuzul, sau cu masina. Dar m-am saturat sa intru intr-o cocioaba intunecata care miroase urat, cu un culoar intre cele doua randuri de scaune de maxim 50 cm, și sa stau inghesuit ca intr-o oala de sarmale, cu o mana tinandu-ma de o bara subreda, care uneori nici ea nu exista, si cu cealalta de buzunare (am patit-o in maxi-taxi mai demult, mi s-au furat niște bani Smile).

Sa mai trebuiasca sa ma imping cu ceilalti calatori ca sa ajung la o usa, fie in spate, unde o gasesc blocata, fie în fata, unde nu se inchide/deschide bine, de se mai si rasteste soferul la tine ca nu ai inchis-o corect și ca pierde el timp din cauza ta, ca sa te astepte sa o mai inchizi inca o data.

Sa mai spun ca aceste dube nu sunt low-floor, nu au aer conditionat, nici wi-fi, si ca merg intr-o rana, fiind majoritatea timpului supraincarcate? Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Joi 20 Iul 2017 14:21:15    Titlul subiectului: 191204

Din păcate s'a ajuns în situația în care maxi-taxi comunal merge mai bine decât linii RATB urbane. Și mă refer chiar la firma C&I. Cu toate că nu dau bilete (deși de fapt dau dacă le ceri), uneori nici nu opresc în toate stațiile dacă nu le spui, vin cu 3-5 minute înainte de autobuzul RATB (la care insă n'ai de unde lua bilete de prin comuna lui Pește oricare ar fi ea), dar în final ajungi cu otobelul comunal în oraș, unde descoperi că acele 10 minute maximum de așteptat la el sunt nimic pe lângă cele 15-20 de la o linie urbană importantă.
Ca să fie mai clar, e vorba de combinația liniilor 406(sau otobelul cu același număr) și 178.
Iar atunci când unde ai treabă, întârzii 3 sferturi academice + cel din oficiu și peste asta se mai adaugă și așteptatul la autobuze plus mersul funerar al autobuzelor RATB (aici otobelul e bun că are o viteză rezonabilă), e foarte neplăcut.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 1238
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 20 Iul 2017 20:24:09    Titlul subiectului: 191206

Asa este, de multe ori ajungi mai repede cu duba decat cu autobuzele.

In Constanta, spre exemplu, 310 merge uneori la fel de incet ca autobuzele de pe RATC ale liniilor 100 si 100C. Sau chiar mai incet, daca soferul e jmecher si opreste la fiecare stop ca sa mai prinda niste clienti, indiferent daca duba e full. Și când spun full, ma refer la aglomeratia dintr-un grup de pinguini, care stau pe timp de iarna lipiti si inghesuiti unii de altii, ca sa se incalzeasca.

Liniile 100 si 100C sunt exclusiv patrulate de MAZ-uri 107, aduse pe la inceputul lui 2009, mai noi ca majoritatea autobuzelor din oras. Si da, uneori și ele se aglomereaza, dar numai cand mai ies elevii de la licee sau scoli. In schimb, microbuzele sunt cam mereu incarcate la refuz.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 1238
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 30 Sep 2017 22:55:07    Titlul subiectului: 191847

Inca un exemplu de distribuit in cazul transportului necivilizat care se face cu dubele. Poza de mai jos spune multe...

Reclame dezlipite, dupa care nu s-a curatat lipiciul, pe care se depune si azi praful, cauciucurile cam dezumflate, foarte aglomerat si, in plus, s-a mai si bagat in fata celorlalte masini care asteptau cuminti la stop sa se faca verde, in spatele trecerii de pietoni, cum este normal si de bun simt, pana la urma.



Duba infecta.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.11 kb
 Vizualizat:  de 12454 ori

Duba infecta.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Cafeneaua Tramclub Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 6 din 6

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community