Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autogarile constantene

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CONSTANȚA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Dec/2018
Mesaje: 6198
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 26 Ian 2011 11:20:17    Titlul subiectului: Autogarile constantene 139178

Efectele "modernizarii" tip RRomanistan, in loc de autogara facem loc de promenada pentru cocalari manelisti si pitipoance... Evil or Very Mad

http://www.adevarul.ro/locale/constanta/Constanta-_Centru_comercial_inaltat_pe_ruinele_Autogarii_0_415758446.html

"Constanța: Centru comercial înălțat pe ruinele Autogării

Loredana Sandu

Miercuri 26 ian 2011

Pe spațiul unde zeci de ani a existat Autogara Nord, acum este amenajat un șantier

În aproximativ trei ani, constănțenii vor avea un nou spațiu pentru cumpărături ce se construiește lângă piața Tomis III. După ce clădirea fostei autogări a fost demolată în urmă cu cinci luni, constructorii se pregătesc să ridice un centru comercial ce aparține celei mai mari rețele de magazine din Europa.

Compania Lidl România a început amenajarea terenului pentru construirea unui nou centru comercial. Pe o suprafață de aproximativ 5.500 de metri pătrați, constructorii vor înălța clădirea pe structura P +1. În iunie 2010, societatea Westhouse Group SRL a obținut autorizația de construcție.

Societatea a primit în data de 17 august 2010 o decizie favorabilă din partea Agenției pentru Protecția Mediului, care a decis că nu este necesară evaluarea impactului asupra mediului, întrucât complexul de magazine nu se află în preajma unor spații protejate.

Centrul comercial Lidl de la Constanța va avea o suprafață totală de 5437, 09 metri pătrați, din care suprafață construită pe 1739, 05 metri pătrați și o suprafață utilă de 1631,88 metri pătrați.

Vor fi amenajate 87 de locuri de parcare în incinta centrului și 12 pe locul public. De asemenea, suprafețele carosabile, pietonale și platformele vor avea 3509,64 de metri pătrați, iar spațiile verzi vor avea 321,41 metri pătrați. În curte se vor realiza două căi de acces din aleea ce face legătura cu strada Soveja.

Una se dărâmă, alta prosperă

Șeful Autorității Rutiere Române din Constanța, Titi Stan, a explicat că terenul pe care era construită autogara Nord este un spațiu privat. Fiind proprietate personală, patronul are voie prin lege să dărâme construcția.

De șase ani, alături de fosta autogară Nord funcționează societatea privată „Trace Trans Corporation“, ce are în administrare mai multe microbuze de transport în comun.

„Autogările sunt particulare, iar operatorii fac contracte cu cine vor. În principiu e vorba de bani, patronii aleg autogările ce au un tarif mai mic pentru fiecare plecare. Eu am societate de transport și activități conexe, adică autogări. Niciodată nu am avut legătură cu Autogara Nord, nu mă deranjează cu nimic faptul că se va contrui un centru comercial în loc“, a spus Cătălin Mihalache, directorul societății.

Autogării Sud, din zona stației Gară CFR, a rămas singura stație de autobuze și microbuze din oraș. Mircea Constantinescu, directorul firmei Herli Sof, cea care administrează autogara, a explicat că microbuzele circulă des și au numeroase destinații.

„De la noi din autogară pleacă microbuze ce se îndreaptă de obicei către sudul Dobrogei. Noi nu avem legătură cu alte autogări, suntem o societate privată“, a spus directotul.

Pro și contra

Călătorii nu sunt deranjați de faptul că vechea autogară din Tomis III nu mai există și că în locul ei se construiește acum un centru comercial. „Nu mă deranjează că au dărâmat autogara, important este că am cu ce să plec acasă. Eu sunt din Slobozia, dar locuiesc și muncesc în Constanța. E foarte greu cu naveta, mai ales vara, microbuzele sunt foarte aglomerate și nu obișnuiesc să ne dea bilete“, a spus Daniela Popa (28 de ani).

Adolescenții sunt însă mai optimiști. Este cazul lui Andrei Botez (17 ani) care spune că naveta nu i se pare obositoare. „Am auzit că se contruiește în locul autogării un centru comercial și nu mă deranjează, din contră. Eu sunt elev în clasa a XI-a la Colegiul Tehnic de Marină Alexandru Ioan Cuza și locuiesc în Mihail Kogălniceanu“, a spus elevul.

Cine este Lidl

Compania Lidl deține cea mai mare rețea de magazine alimentare din Europa și datează încă din anii ’30 în Neckarsulm, Germania. În prezent, are peste 8.000 de filiale în care activează peste 170.000 de angajați. Lidl România SCS are ca asociați persoanele juridice Lidl România SEL și Lidl România GMBH."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Dec/2018
Mesaje: 7027
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 26 Ian 2011 20:42:40    Titlul subiectului: 139194

In principiu in Constanta zona garii este un fel de autogara ad-hoc, in parcarea din fata garii vin si pleaca autocare spre Bucuresti dar si alte orase mari, si tot de la gara pleaca masinile de Mangalia, Eforie, etc....
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Dec/2018
Mesaje: 7027
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 05 Ian 2014 12:39:55    Titlul subiectului: 170046

Au scumpit biletul toate cele patru firme care fac curse pe ruta Constanta-Bucuresti. Astfel: Simpatrans, GSM Trans, Comato si SIR Trans au crescut pretul biletului de la 55 RON la 60 RON. Aproape cat un bilet la clasa a II-a pe trenul Interregio (costa 62 RON). Ca timp, autocarele fac cu 15-20 de minute mai mult decat trenul.
Intre Constanta si Mangalia, preturile sunt la fel, 9,5 RON/calatoria la Metropolitan (o ia prin Eforie Nord) respectiv 10 lei/calatoria SimpaTrans.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CONSTANȚA Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community