|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 24 Ian 2014 08:44:48 Titlul subiectului: |
170656 |
|
La Valea Ialomitei nu ajunge nici un TBM, TBM - urile ajung la Raul Doamnei.
Da, se demonteaza la Rau, se reintroduc la Academie si vor sapa spre Eroilor.
Oricum proiectul initial prevedea 3 TBM - uri, adica acum ar fi trebuit montat al 3-lea TBM la Academie care sa sape spre Eroilor, dar s-a renuntat, probabil ca lipseste maruntisul.
|
|
Sus |
|
|
boy4ever
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 22/Feb/2024 Mesaje: 355 Locație: Targu Jiu
|
Trimis: Sâm 25 Ian 2014 01:26:32 Titlul subiectului: |
170664 |
|
andrei11 a scris: | La finisajul statiilor se poate lucra. |
Si de ce nu se lucreaza?
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 25 Ian 2014 13:08:26 Titlul subiectului: |
170668 |
|
Am fost eu putin eliptic in exprimare.
1) Deocamdata nu e nici o statie disponibila pentru asa ceva.
2) Probabil ca finisarile sunt prinse in alt contract, deocamdata se executa statiile la rosu si tunelele.
|
|
Sus |
|
|
boy4ever
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 22/Feb/2024 Mesaje: 355 Locație: Targu Jiu
|
Trimis: Dum 26 Ian 2014 16:50:25 Titlul subiectului: |
170706 |
|
Ei (oficialii) spun ca:
"Graficul de lucrări prevede ca structura stațiilor și a tunelelor să fie gata în prima jumătate a anului 2015. Urmează apoi să fie realizate lucrările de montare a căii de rulare, cele de automatizări și finisajele."
Intrebarea mea este: de ce "apoi"? De ce nu se apuca si de finisaje, imediat ce o statie este terminata?
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Dum 26 Ian 2014 20:14:21 Titlul subiectului: |
170714 |
|
boy4ever a scris: | Intrebarea mea este: de ce "apoi"? De ce nu se apuca si de finisaje, imediat ce o statie este terminata? |
Poate ca vor sa evite stricaciunile care pot interveni daca se executa mai intai finisajele.Se stie de "durerea in cot" a unora dintre meseriasi patriei care pot spare o marmura sau lovii peretii proaspat finisati si sa-i doara la basca.Asa mai bine lasa finisajele la urma ca cine stie ce mai intervine .
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 27 Ian 2014 11:13:45 Titlul subiectului: |
170720 |
|
Este an electoral, asa ca trebuie sa se faca si ei ca se lucreaza, ca sa dea bine pentru alegatori. Pe cat punem pariu ca dupa alegeri nu se va mai lucra, din cauza..........crizei financiare ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 29 Ian 2014 16:17:45 Titlul subiectului: |
170779 |
|
Stai linistit, asta e politica romaneasca, sau cel putin est-europeana, dar sa nu fim off-topic.
Alt exemplu de "lucrare electorala" e pasajul Mihai Bravu, asa ca nu numai subteranul are de suferit
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
locutusus
Data înscrierii: 13/Feb/2014 Ultima vizita: 13/Iul/2017 Mesaje: 6
|
Trimis: Vin 14 Feb 2014 13:43:24 Titlul subiectului: Statia Parc Dr. Taberei va avea mai putine cai de acces ! |
171127 |
|
Metroul de Drumul Taberei: S-a abandonat ideea de mall în Stația Moghioroș
Stația Parc Drumul Taberei din Proiectul Metrou Drumul Taberei nu va mai avea nicio galerie comercială și niciun pasaj subteran, așa cum era proiectul inițial. Va fi o stație simplă, cu cinci ieșiri, spun reprezentanții Metrorex, pentru ECONOMICA.NET. De asemenea, nu mai este nevoie nici de devierea traseului tramvaiului 41 și nici de trecerea celei de-a treia linii, pentru manevre, pe sub parc. Aceasta va fi situată sub magazinul Tip Top, aproape de blocuri.
"Din rațiuni de costuri, nu vom mai face stația Parc Drumul Taberei cu galerie comercială. Va fi o stație simplă, cu cinci ieșiri, două la parc, două pe partea cu Tip Top și una la piață. Renunțăm la cea de-a șasea ieșire, cea dinspre patinoar, necesită un volum de lucrări prea mare, cu tăierea unei rețele magistrale de gaze și reconstrucția ei, costuri de 10 milioane de euro”, a precizat Aurel Radu, directorul Metrorex. Potrivit acestuia, din considerente de mediu, s-a renunțat și la trecerea celei de-a treia linii, suplimentare, opentru diverse manevre, pe sub parc. "Era nevoie de multiple avize pentru tăierea copacilor, pentru săpături, am renunțat. O facem pe sub Tip Top. Nu e chiar așa de aproape de blocuri”, a mai spus Radu.
În prezent, cele două freze care sapă tunelul pentru metrou sunt pe drumul dintre Favorit și Moghioroș. Varvara și Filofteia, cum sunt numite ele, se vor opri la Moghioroș până va fi gata stația.
Lucrările la Magistrala 5 de Metrou Drumul Taberei-Eroilor au fost sistate în prima parte a anului trecut din cauza lipsei banilor. Ulterior, Guvernul a alocat sumele necesare demarării lor și România a reușit să fie introdusă pe Programul Operațional Sectorial-Transporturi, beneficiind astfel de fonduri europene nerambursabile.
Pentru acest an, există o alocare bugetară de 640 de milioane de lei pentru lucrări. Banii vor fi decontați de UE.
Metroul de Drumul Taberei are o lungime totală de aproximativ șase kilometri și va avea zece stații: la Râul Doamnei, Valea Argeșului, Valea Ialomiței, Romancierilor, Parcul Drumul Taberei, Tudor Vladimirescu, Favorit, Orizont, Academia Militară, Eroilor. Magistrala 5 va acoperi, în principal, necesitățile de transport a peste 300.000 de locuitori din sectoarele 5 și 6 ale Capitalei. Costurile estimate pentru acest proiect sunt de 1,2 miliarde de euro.
http://www.economica.net/metroul-de-drumul-taberei-statia-moghioros-nu-va-deveni-mall-o-linie-trece-pe-langa-blocuri_73009.html
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 14 Feb 2014 13:49:35 Titlul subiectului: |
171128 |
|
Cea mai buna veste este ca nu se va mai devia traseul lui 41. Ar fi iesit haos.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 14 Feb 2014 15:19:20 Titlul subiectului: |
171131 |
|
Ba e o veste cat se poate de proasta.
Eu as renunta si la 5 accese, ce ne trebuie ? Un acces pe statie e arhisuficient, cine are nevoie de metrou il va gasi.
Haos pentru ce ? O metoda desteapta s-a aplicat in 1973 - 1979 odata cu constrructia primului tronson.
Acum de ce nu se poate aplica aceasi metoda ? Evident, noi de acum suntem mai destepti ca cei de acum 40 ani si avem alte metode.
Trebuia aplicata metoda din anii '70 si rezolvam problema.
Probabil ca nu sunt bani, aici e problema si se face economie la ce nu e strict necesar.
|
|
Sus |
|
|
locutusus
Data înscrierii: 13/Feb/2014 Ultima vizita: 13/Iul/2017 Mesaje: 6
|
Trimis: Vin 14 Feb 2014 16:15:05 Titlul subiectului: Lucrarile la Metroul Drumul Taberei sunt in grafic ... |
171134 |
|
Lucrarile la magistrala de metrou care va lega cartierele Drumul Taberei si Pantelimon se desfasoara in ritm alert in aceste zile, toti cei implicati dorind sa profite, din plin, de zilele calduroase din acest final de februarie.
Ritmul sustinut al lucrarilor a facut ca totul sa se desfasoare conform planului initial. Anterior, ministrul Transporturilor Ramona Manescu a declarat, in timpul unei editii a emisiunii Dupa 20 de ani, difuzata de postul Pro Tv, ca “Metroul va fi gata in anul 2016, in conditiile in care banii alocati sunt la zi, companiile si-au indeplinit toate conditiile, termenele fiind cele stabilite. In plus, vremea tine cu noi, lucrarile, atat la suprafata, cat si in subteran se desfasoara potrivit graficului”.
http://www.dr-taberei.ro/2014/02/14/lucrarile-la-metroul-drumul-taberei-sunt-in-grafic-galerie-foto-din-subteran/
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 14 Feb 2014 21:16:59 Titlul subiectului: |
171141 |
|
andrei11 a scris: | Haos pentru ce ? |
Se vede ca nu circuli cu 41 in orele de varf
Sa nu te auda locuitorii din Ghencea si Drumul Taberei ca esti partizanul devierii lui 41 ca s-ar putea sa iit spuna "cuvinte dulci". Tu ai vazut cum arata 41 dimineata ? Stii ca la Lujerului spre Piata Presei Libere de exemplu nu poti sa te urci in primul 41, fiindca vine plin deja ?
E foarte usor de vorbit de deviere de traseu, dar ai alternative de aceeasi capacitate cu 41 ?
Sau vorbim, doar asa sa ne aflam in treaba.....
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 14 Feb 2014 22:02:10 Titlul subiectului: |
171144 |
|
Nu, nu vorbim sa ne aflam in treaba, am si precizat metoda de deviere, pentru ca acolo se poate.
Metoda este cea aplicata cand s-a construit primul tronson de metrou, Timpuri Noi - Semanatoarea.
Acea metoda trebuie aplicata, si nu alta.
Nu stiu la ce te-ai gandit cand am spus "deviere". Dar cu siguranta nu la metoda din '77. Bine, am spus generic '77, dar se intelege. Trebuie s-o explic ? Sau e cunoscuta deja ? S-a aplicat atat la Timpuri Noi, cat si in Piata Unirii / Izvor si Grozavesti.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
234.89 kb |
Vizualizat: |
de 15224 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
locutusus
Data înscrierii: 13/Feb/2014 Ultima vizita: 13/Iul/2017 Mesaje: 6
|
Trimis: Lun 24 Feb 2014 12:09:22 Titlul subiectului: Statiile Metroului din Drumul Taberei incep sa prinda contur |
171402 |
|
Lucrarile de la Magistrala 5 care va lega cartierele bucurestene Drumul Taberei si Pantelimon continua in ritm sustinut. TBM-urile Varvara si Filofteia foreaza metru cu metru tunelele in timp ce muncitorii lucreaza in paralel, si la finalizarea statiilor de metrou din cartierul Drumul Taberei.
Astfel, conform planului initial lucrarile de suprafata vor fi incheiate la termenul stabilit de cele doua parti, finalul primaverii anului 2015. In continuare aveti o galerie foto cu stadiul lucrarilor care se desfasoara la statiile propriu-zise ale Magistralei 5.
http://www.dr-taberei.ro/2014/02/19/statiile-metroului-din-drumul-taberei-incep-sa-prinda-contur-galerie-foto/
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 24 Feb 2014 12:42:01 Titlul subiectului: |
171403 |
|
Un articol foarte slab, chiar debil, nu inteleg cui foloseste un astfel de articol publicat pe forum.
1) TBM - urile Varvara si Filofteea nu foreaza metru cu metru, ci in alternanta, cand unul / cand altul. Enel nu e in stare sa asigure curent pentru amandoua ca sa lucreze in paralel, decalate inte ele cu 150 metri.
Asadar viteza de inaintare este redusa fata de ceea ce se planificase, nu inteleg cum lucrarile sunt in termen.
2) Prin finalizarea statiilor se intelege finalizarea statiilor la rosu, fara scari, fara accese, fara acopirea golurilor tehnologice. Reportajul lasa impresia ca statiile se finalizeaza ca sa fie data in folosinta, dar nici pe departe. Sunt finalizate ca si structura de rezistenta.
Sunt 3 statii care nu au fost atacate practic deloc, si anume Eroilor ( M 5 ) - Parc Dr.Taberei - Dr. Taberei ( Raul Doamnei ).
Inclusiv tunelele de la Academie la PSS Opera - trecand prin Eroilor nu vor fi atacate prea curand.
Asadar ne aflam in treaba cu articole de genul de mai sus.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 24 Feb 2014 13:21:03 Titlul subiectului: |
171404 |
|
Concret, cam cu cat sunt intarziate lucrarile ? Un an ? Sau mai mult ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 15 Apr 2014 12:47:36 Titlul subiectului: |
172386 |
|
Un articol cu stadiul lucrarilor la magistrala 5 de metrou. Se pare ca s-a stabilit un............record mondial la Bucuresti, s-au sapat intr-o singura zi 45 m de tunel. Articolul se gaseste aici.
Citat: | Cârtița Varvara a ajuns la stația Tudor Vladimirescu.Stadiul lucrărilor la metroul de Drumul Taberei
FOCUS 15 Aprilie 2014 - 07:49 Amalia Balabaneanu
Varvara, cârtița uriașă care sapă tunelul pe primul fir la Magistrala 5 de metrou, a ajuns la stația Tudor Vladimirescu. Vă prezentăm mai jos stadiul lucrărilor la stațiile de metrou de pe Magistrala 5.
Varvara, primul TBM – Tunelling Boring Machine care sapă tunelul de metrou din Drumul Taberei, a plecat, pe 26 martie, din stația Favorit către stația Tudor Vladimirescu (fosta Drumul Taberei 34). Pe 11 aprilie, după 17 zile de la începerea săpăturilor, Varvara a ajuns în stația Tudor Vladimirescu, după ce a săpat 421 de metri de tunel. Cârtița uriașă urmează să fie translatată către celălalt capăt al stației, pentru a începe săpăturile la tunelul de metrou către stația Parc Drumul Taberei.
Între timp, la stația Favorit se lucrează la pereții interiori și se fac ultimele pregătiri pentru pornirea celui de-al doilea TBM, botezat Filofteia. La stația Orizont vor fi gata pereții interiori în aproximativ o lună. Săptămâna trecută, la stația Romancierilor, se lucra la pereții interiori. De asemenea, mai trebuiau făcute trei turnări de radier. La stația și depoul Valea Ialomiței s-a excavat tot pământul din perimetrul unde va avea loc următoarea turnare pentru un nou segment de radier.
Record mondial, stabilit la București
Sâmbătă, 5 aprilie, pe parcursul a patru schimburi a câte șase ore, cârtița Varvara a stabilit un nou record mondial, săpând 45 de metri de tunel de metrou, într-o singură zi, cu 1,5 metri mai mult față de recordul mondial stabilit, în 2012, la Varșovia. Recordul pe plan mondial a fost depășit de Varvara pe sensul de mers dintre stațiile Favorit și stația Tudor Vladimirescu (fosta Drumul Taberei 34). „S-a înaintat cu 45 de metri liniari și s-au montat 30 de inele de beton armat în 24 de ore!", a declarat, pentru evz.ro, Constantin Mustățea, șeful Serviciului Urmăriri Lucrări din cadrul Metrorex.
"Recordul precedent, de 43,5 metri, a fost stabilit la Varșovia, acum doi ani, într-un sol similar și cu aceeași tehnică! Cea mai bună tehnologie pentru mediul urban și pentru un sol îmbibat cu apă", a spus inginerul Mihai Divlan, responsabilul cu execuția al constructorului Astaldi – FCC – Delta/ACM – AB Construct. „Ca la femei, contează fiecare centimetru!", a completat, râzând, inginerul.
Media de înaintare pe zi a cârtiței uriașe, spune Mustățea, este de 25-27 de metri pe zi, ceea ce înseamnă montarea a 18 inele de beton de 1,5 metri.
Când vor fi gata lucrările la metroul din Drumul Taberei
Se estimează că în prima jumătate a anului 2015 structura stațiilor și tunelelor de metrou de pe Magistrala 5 va fi gata. Urmează lucrările de montare a căii de rulare, cele de automatizări și finisajele. Termenul preconizat pentru darea în folosință a tronsonului Râul Doamnei - Eroilor 2 este al doilea semestru al anului 2016. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Sheena
Data înscrierii: 22/Mar/2008 Ultima vizita: 09/Oct/2019 Mesaje: 281 Locație: Braila
|
Trimis: Joi 17 Apr 2014 13:20:02 Titlul subiectului: |
172448 |
|
Eu zic ca e un ritm bun de lucru 17-20 zile/statie. Il vom termina repede. Poate chiar cu multa anticipatie incat sa ne invidieze arabii.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 18 Apr 2014 06:57:13 Titlul subiectului: |
172455 |
|
Depinde de finantare. Daca se inchide robinetul, iar stam pe loc.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Sheena
Data înscrierii: 22/Mar/2008 Ultima vizita: 09/Oct/2019 Mesaje: 281 Locație: Braila
|
Trimis: Vin 18 Apr 2014 13:10:25 Titlul subiectului: |
172461 |
|
Dar parca se spunea ca acele cartite o data pornite nu se mai opresc pana isi termina treaba.
|
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Vin 18 Apr 2014 15:59:00 Titlul subiectului: |
172463 |
|
Din punct de vedere al tehnologiei de constructie galerii de metrou, "treaba" "cartitei" este sa sape interstatiile - adica traseul dintre doua statii. O data ajunse la "destinatie", se opresc, se translateaza la capatul celalalt al statiei, apoi isi reincep "treaba".
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 11 Mai 2014 16:12:10 Titlul subiectului: |
172820 |
|
Pe site-ul oficial al Magistralei 5 de metrou, nu s-au mai postat poze noi din........februarie: http://www.magistrala5.ro/
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
claudiu_samy
Data înscrierii: 25/Ian/2007 Ultima vizita: 31/Oct/2017 Mesaje: 223 Locație: Galati; Bucuresti
|
Trimis: Mar 19 Aug 2014 09:19:17 Titlul subiectului: |
174349 |
|
Trec zilnic pe Drumul Taberei si, cu mici exceptii, lucrarile par sa stea pe loc, cel putin asta se vede din autobuz. In afara de Valea Ialomitei, Valea Argesului, Parc Drumul Taberei si Academia Militara nu prea sunt muncitori pe santier, iar aspectul statiilor e acelasi ca in urma cu cateva luni.
S-a redus ritmul de lucru?
Unde mai sunt cele 2 TMB-uri?
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 19 Aug 2014 10:28:36 Titlul subiectului: |
174350 |
|
Exista o confirmare oficiala ca lucrarile vor intarzia cel putin un an. Articolul se gaseste aici.
Citat: | VESTE PROASTĂ pentru bucureșteni: metroul de Drumul Taberei întârzie încă UN AN
Inaugurarea metroului din Drumul Taberei a fost amânată din nou. Potrivit italienilor de la Astaldi, compania care lucrează la Magistrala 5 de metrou, lucrările vor fi gata abia în 2017 și nu în semestrul doi al anului 2016, după cum au anunțat autoritățile.
Constructorul italian Astaldi, care lucrează la Magistrala 5 de metrou din cartierul Drumul Taberei, anunță că proiectul ar urma să fie gata în 2017, la finalul primului semestru din 2014 circa 42% din lucrări fiind finalizate, potrivit raportului pe primele șase luni publicat de grupul din Peninsulă.
În replică, oficialii Metrorex spun că lucrările la metroul de Drumul Taberei trebuie finalizate până la finele lui 2016. "Magistrala 5 de metrou, Râul Doamnei - Pantelimon, are trei faze de punere în funcțiune. Pentru prima secțiune, de la Eroilor la Râul Doamnei, punerea în funcțiune cu călători este sfârșitul anului 2016. În momentul de față, Astaldi are contractate doar lucrările de structură și infrastructură. Pentru a pune în funcțiune secțiunea respectivă la finele lui 2016 Astaldi, conform contractului, trebuie să termine lucrările de structură și infrastructură în septembrie 2015, urmând ca lucrările de finisaje, cale de rulare și instalații să se finalizeze într-un an și jumătate. În momentul de față acestea sunt datele contractuale și trebuie respectate de către toată lumea. Poate cel mult în ianuarie 2017 să se facă formele de recepție, dar lucrările în sine trebuie finalizate în 2016", a declarat, pentru B365.ro, Cătălin Homor, directorul de investiții al Metrorex. |
Ca sa fiu carcotas, daca metroul va fi inaugurat in 2017, ar fi o veste excelenta pentru bucuresteni, dar ma indoiesc ca va fi respectat si acel termen
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 19 Aug 2014 12:59:54 Titlul subiectului: |
174360 |
|
2019 mi se pare o data optimista, asta fara sa ma aflu in treaba.
Daca tunelele ( inclusiv TOATE statiile la rosu ) se vor termina la sfarsitul anului 2015, pentru finalizari / montat echipamente / linii le trebuie minim 3 ani. Minim.
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|