Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele DAC 112 bucurestene
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Vin 24 Ian 2014 19:50:55    Titlul subiectului: 170659

Da, ai dreptate, la Alexandria era si 554 care era foarte aranjat de soferii lui si avea acel "parasolar" de aluminiu. Din pacate si acest autobuz era turat pe liniile preoresenesti (prietenii stiu de ce) Twisted Evil
Alt autobuz frumos era si #569, acest autobuz aavut usi de Rocar de Simon cand a venit de la Militari la Alexandria si dupa RK a fost aranjat de soferii lui si mai frumos Smile daca nu ma insel acest autobuz a venit la Alexandria cu tot cu soferii de la Militari.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bus_maniac



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Dec/2023
Mesaje: 18
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 25 Ian 2014 19:14:44    Titlul subiectului: 170677

Legat de 554 si de turarea pe liniile preorasenesti, eu nu pot spune decat ca m am bucrat de acest lucru Very Happy , fiind foarte mult turat pe 439 la Clinceni unde am rude si petreceam mult timp. Este un traseu foarte ok chiar si pt Ciataro si nu avea de suferit de pe acea turare. Bine intretinut si prindea viteze recor pentru un DAC 112. Am mai facut cateva "cercatari" si lista parasolarelor de care vorbim e foarte lunga, uitasem cat de multe aveau de la Alexandria si mi s au trezit amintiri frumoase de aceste masini minunate. Titularul de la schimbul 2 de pe 554, care era titularull de baza al masinii, daca pot spune asa, e acum pe 4739. Smile
_________________
isaac asimov "sally" - automatobus
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Sâm 25 Ian 2014 20:34:14    Titlul subiectului: 170678

Da pe 439 era turat si desi comuna Clinceni este o comuna frumoasa si cuminte din punct de vedere al "faunei" linia trecea prin zona numita de cei de acolo "Km8" adica prin zona Penitenciarului Rahova unde vis-a-vis sunt cateva locatii de "bastinasi" unde pe timpuri daca nu opreai autobuzul unde vroiau ei iti spargeau geamurile sau iti "faceau vizite" la capat de linie.Alt DAC care a fost casat de foarte mult timp si pe care l-a avut cei de la Alexandria dotat cu,cutie cu 6 viteze,punte RABA,foarte bun din toate punctele de vedere era #1944 care era turat cu preponderenta pe 407 sau 173(cand linia era la Alexandria) dar scapa des si pe 439.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bus_maniac



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Dec/2023
Mesaje: 18
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 26 Ian 2014 22:18:06    Titlul subiectului: 170715

Mi l amintesc pe 1944, asa este, mult 407 si uneori 439. Jalnic estetic dar "tapan" tehnic. Cand a inceput marea reorganizare a autobazelor prin '97 , '98 si au fost transferate toate DAC urile de pe la Nordului, Militari, etc spre Alexandria sau Ferentari, a avut parte de o "moarte" rapida. Ca multe altele. Ar fi multe de spus si despre acea generatie care s a stins intre 1998 si 2000. Si as aminti aici 553- foarte bine intretinuta si mult turat pe 303, 2040, un etern al liniei 439 care pe vremuri avea reclama la Jelibon, 1939, ultimul vopsit in clasica schema de pe vremea ITB, 1760, albastru cu alb, frumos estetic, nu stiu insa tehnic cum era sau 1927 care avea la schimbul 1 un titular ce o facea sa zboare. Si cate altele... Nu cred ca peste ani vom mai vorbi despre vreun alt model de autobuze astfel. Crying or Very sad
_________________
isaac asimov "sally" - automatobus
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Lun 27 Ian 2014 10:17:24    Titlul subiectului: 170717

Oho ce amintiri mi-ai readus aminte #2040 mi-l amintesc cu reclama lui la jeleurile turcesti cum era turat doar la periferie sau #1927 care daca imi amintesc bine era titular pe linia 173 si mi se pare ca titulari ei dupa casarea autobuzului l-au preluat pe #1827 venit de la Nordului era un DAC vopsit alb-verde.As mai aduce aici aminte si de #1932 titular pe linia 173 si care era condus la schimbul doi de o femeie Smile Smile sau #1943 alt autobuz jalnic din punct de vedere estetic dar foarte bun tehnic.Alexandria a avut niste autobuze care aveau cutie cu 6 trepte(bine soferii plateau banii buni la RT2 la Titan ca sa-si inlocuiasca cutiile cu unele cu 6).Si vorba ta sunt atatea de multe autobuze despre care putem vorbi dar care se vor pierde in "meandrele timpului".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bus_maniac



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Dec/2023
Mesaje: 18
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 28 Ian 2014 21:38:31    Titlul subiectului: 170762

Asa este. Da- mi totusi voie la cateva mici corectii:
- 1828 era alb-verde dar cei de pe 1927 au trecut pe 2278 alb-albastru insa nu a rezistat prea mult
- doamna era pe 1931 la schimbul 2, care era in schema rosie, 1932 era deja trecut de RK si era pe alb-galben-gri si facea ceva linii de oras dar apoi a trecut pe preorasenestii si a stat mult pe 458.

_________________
isaac asimov "sally" - automatobus
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Mar 28 Ian 2014 22:10:59    Titlul subiectului: 170763

Da ai dreptate asa este #1828 era alb-verde tin minte ca era un autobuz curat desi a facut ceva timp linii gen 164(actualul 422) care circula pe atunci in rau-famata comuna Chitila care intre timp s-a transformat in oras si s-a mai civilizat sau pe 460 care mergea pe atunci in Buftea nu ca acum in Mogosoaia.DAC-urile Alexandriei au mers de la sud vest la vest in oras "acaparand" practic toate liniile preoresenesti din zona .Cand au aparut Rocar De Simon la Militari acestia au cedat toate liniile preoresenesti Alexandriei -421,458 sau 152 care mergea in Chiajna-tot atunci Militariul a cedat si ceva autobuze DAC si cum am mai spus au fost unele autobuze care au venit cu tot cu soferi la Alexandria gen #569 sau #2474 acesta din urma a facut majoritatea timpului linia 421 Lujerul-Sos de Centura-Dragomiresti Vale -Zurbaua.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bus_maniac



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Dec/2023
Mesaje: 18
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 30 Ian 2014 09:59:19    Titlul subiectului: 170796

2474 este cred autobuzul cu cea mai interesanta poveste. El a fost numai la Alexandria din seria de la 2473 pana la 2517. Acest autobuz mi-l amintesc prima data tot pe 439. Avea un titular Iulica daca nu ma insel, vitezoman inascut si foarte nervos de fel. Multa vreme a fost pe acolo. Dupa 1996 sau '97 a fost scos din circuit si trasnformat in autocar. Usa 2 a fost "acoperita" ramanand 1 si 3, a primit scaune tapitate duble de la cap la cap,linoleu, stopuri si semnalizatoare de Ikarus, noi dungi verzi si a disparuta sigla RATB si nr de parc. E o poza pe un forum cu el din acea perioada. Apoi dupa 2000 a revenit in circuit de transport public, au disparut dungile, scaunele tapitate si a reaparut sigla. A fost printre cele mai longevive din Alexandria, circuland pana la finele lui 2007.
_________________
isaac asimov "sally" - automatobus
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Dum 02 Feb 2014 20:13:34    Titlul subiectului: 170872

Totusi imi scapa ceva care este autobuzul care a venit de la Militari si care a circulat foarte mult timp pe linia 421 -soferul de la schimbul 2 unul in varsta,locuia in Zurbaua- imi storc creierul si nu imi dau seama care era ori #2472,ori #2476 dar parca seria #2470-#2517 a apartinut in totalitatea celor de la Alexandria.Nu imi mai aduc aminte acum,deh sufar un lapsus Laughing ,ce autobuze DAC din seria #24.. a fost la Militari,este vorba despre DAC-urile alb-verzi ultimile fabricate de ROCAR Bucuresti(aici exceptand seria #27-#37 de la Ferentari serie ce a fost refuzata la export dar din punctul meu de vedere o serie excelenta).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bus_maniac



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Dec/2023
Mesaje: 18
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 08 Feb 2014 18:03:39    Titlul subiectului: 170999

Alexandria a avut cum ziceam 2473 - 2517 initial. Apoi au venit si altele cu numere mai mici, 2454 fiind cel mai "mic" 24xx. Am tot cautat ce spui despre acest 24xx de pe 421, nu le stiu nici eu prea bine cum mai erau, dar din cautarile de pe alte site-uri si forum uri am gasit la ratb.stfp.net o poza veche cu 2471 pe 421. Restul nu prea aveau treaba cu linia decat ocazional, deci tind sa cred ca acesta este. Smile
Cat despre seria 28 - 37 de la Ferentari, (27 a fost un Ikarus de interventii), era deosebita. In prima faza, avea o schema deosebita de vopsire, alb-albastru, dar in niste combinatii de dungi intereseante si geamuri cu deschidere tip Ikarus. Extraordinare! Very Happy

_________________
isaac asimov "sally" - automatobus
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Lun 10 Feb 2014 18:32:57    Titlul subiectului: 171028

Prin cautarile pe net am gasit o poza exceptionala nu stiu cine este autorul,dar poza este facuta la fostul capat de la Danubiana al fostei linii 244 (Piata Sudului-Popesti Leordeni-Platf.Danubiana),iar autobuzul este unul din seria scurta pe care a avut-o Ferentariul de care vorbeam si mai sus(autobuzul este nr #36).Poza este oarecum nostalgica deoarece cel putin trei elemente nu mai sunt in prezent,autobuzul,linia si mare parte din fosta fabrica de cauciucuri Danubiana(fabrica care as vorbi mai multe despre ea dar nu vreau sa intru in politica Evil or Very Mad ).


1891396_590075577733975_585569019_o.jpg
 Descriere:
Autobuzul #36 de pe linia 244 la capatul de la Danubiana.
 Mărime fișier:  215 kb
 Vizualizat:  de 23191 ori

1891396_590075577733975_585569019_o.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Doban4



Data înscrierii: 04/Aug/2014
Ultima vizita: 25/Mar/2024
Mesaje: 41
Locație: Bucuresti, Sector 2

MesajTrimis: Mar 23 Dec 2014 09:32:40    Titlul subiectului: 176136

Cate autobuze au fost fabricate de acest model,de la prima fabricatie pana la ultima fabricatie. Question
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Andrei96



Data înscrierii: 08/Sep/2013
Ultima vizita: 09/Feb/2016
Mesaje: 28
Locație: Voluntari

MesajTrimis: Mar 05 Mai 2015 20:21:24    Titlul subiectului: 178958

Dac x 12, linia 226, #2037.


Bucuresti_199005_02.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.7 kb
 Vizualizat:  de 21653 ori

Bucuresti_199005_02.jpg



_________________
Andrei96
Ador troleibuzele-VECHI! Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Andrei96



Data înscrierii: 08/Sep/2013
Ultima vizita: 09/Feb/2016
Mesaje: 28
Locație: Voluntari

MesajTrimis: Dum 06 Dec 2015 19:23:50    Titlul subiectului: 182760

#258, linia 126. Anul 2005.
Sursa: http://flickrhivemind.net/Tags/flickrhivermind



8579985852_f8e4f86b5f_o.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  145.62 kb
 Vizualizat:  de 20625 ori

8579985852_f8e4f86b5f_o.jpg



_________________
Andrei96
Ador troleibuzele-VECHI! Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bus_maniac



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Dec/2023
Mesaje: 18
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 11 Dec 2015 13:47:00    Titlul subiectului: 182798

E vorba de 2585. Cazuse ultima cifra...
_________________
isaac asimov "sally" - automatobus
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 691
Locație: Buzau

MesajTrimis: Lun 20 Mai 2019 01:20:01    Titlul subiectului: 200832

Autobuzele DAC #1832 și #2497 în perioada lor de glorie. Smile


1832.jpg
 Descriere:
1832/B 25 NOR - linia 163, autor: Al Barry (castrosua)
 Mărime fișier:  71.57 kb
 Vizualizat:  de 12277 ori

1832.jpg



2497.jpg
 Descriere:
2497/B 17 RIB - linia 173, autor: Al Barry (castrosua)
 Mărime fișier:  84.95 kb
 Vizualizat:  de 12277 ori

2497.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
anndrey



Data înscrierii: 04/Apr/2008
Ultima vizita: 27/Iun/2022
Mesaje: 94
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 20 Mai 2019 17:58:51    Titlul subiectului: 200847

Autobuzul DAC 1832 a fost transferat de la Autobaza Nordului la Autobaza Alexandria. Din aceasta cauza avea nr. de inmatriculare preferential cu ,,NOR".
Ce nu am inteles eu, de ce nu au pastrat cei de la Autobuzul prima schema de pozitionare a lampilor din spate. Era logic ca luminile de frana trebuiau puse in partea de sus si luminile de marsarier in partea de jos. Cand s-a redenumit in ROCAR au schimbat din nou, revenind la prima schema cu lampile de frana in partea de sus, cum este si normal.
Autobaza Alexandria a mai avut autobuzele DAC 2309 - B 17 WHA (sofer schimbul 1 era Nea Dobre) si 2482 - B 17 BXR. Acesta (2482) trecuse printr-o reparatie generala pentru ca avea masca si embleme ROCAR, volan model nou cu inscriptie AB, robineti exteriori pentru scoaterea aerului comprimat din cilindrii usilor. Din pacate aceste autobuze nu sunt fotografiate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Mar 20 Aug 2019 09:35:55    Titlul subiectului: 202214

ADK a scris:
Autobuzele DAC #1832 și #2497 în perioada lor de glorie. :

Pentru moment am zis, "iata niste comori pe care nu le stiam" doar ca sa vad ca-s poze facute de mine lol.

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 691
Locație: Buzau

MesajTrimis: Mar 20 Aug 2019 22:21:40    Titlul subiectului: 202235

Am precizat autorul în fotografii. Laughing Ar fi frumos să vedem mai multe fotografii. Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Joi 26 Sep 2019 05:23:20    Titlul subiectului: 202998

Nu ziceam de asta. Ziceam, ca sunt destul de rare pozele vechi, si asa la prima vedere mi-au prins ochii lol. Dupa aia le-am recunoscut.

Cand am timp sa ma scanze poze, am sa postez, dar cel mai probabil pe un website dedicat lor. Sa vedem, inca nu stiu.

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 691
Locație: Buzau

MesajTrimis: Joi 16 Ian 2020 23:19:21    Titlul subiectului: 205118

Doban4 a scris:
Cate autobuze au fost fabricate de acest model,de la prima fabricatie pana la ultima fabricatie. Question

Cel puțin la RATB au fost 10 bucăți, seria 28-37 care au aparținut dintotdeauna autobazei Ferentari. Aceste autobuze au fost cumpărate de RATB în urma unui refuz de către un alt ”client”, nu cunosc însă cauza. Evident că au fost mai multe, cel puțin un alt asemenea autobuz a circulat în cadrul MAI (nu știu dacă mai există) iar de restul prin alte părți, probabil și prin țară.

LE: o poză găsită pe phototrans.eu, cu autobuzul DAC #2129 pe linia 178 în anul 1996.
Autor: hinerkduetz



dOkEq6t.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  167.4 kb
 Vizualizat:  de 10064 ori

dOkEq6t.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Mike1966



Data înscrierii: 21/Oct/2019
Ultima vizita: 27/Mar/2020
Mesaje: 15
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 24 Mar 2020 10:40:54    Titlul subiectului: 206329

Dr2006 a scris:
M-am uitat mai cu atenție la stâlpii din interior ai lui 1824 și 1828.... penultimul stâlp e mai lat... probabil că e la fel al toate 18xx și 17xx... dar nu cred că aceste autobuze au fost scurtate.
Am observat că la #1824 și #1828 acel stâlp este mai lat ca la Dac-urile 25xx, 26xx (din astea erau la capăt atunci....și se vedea cu ochiul liber)... Însă urme de suduri nu se observă. (Autobuzele au trecut prin 2 RK-uri din 1992 până acum).
Dac-uri 17xx și 18xx sunt la toatre garajele cu Dac.... peretele ce desparte șoferul de salon are un geam mai mare (cel din mijloc) față de alte Dac-uri(2xxx și 19xx).

#2107 nu circulă doar pe 101...ci pe toate traseele deservite de Autobaza Ferentari.... l-am văzut și pe 139, 232 și 173. Și probnabil că mai intră și pe 220, 141, 323. Poze cu el pe 139 are Whitewolfcata. Eu nu am decât pe 101:
FER, FRT, FRN, FRR și LCJ (!!) sunt numere de Ferentari.
2. Ia uitați-vă la ăsta... săracul... cred că are ceva probleme:
De unde are de ars atâta motorină?
Autobuzul ăla a turat la maxim motorul vreo 5 minute (scoțând acel fum) apoi a plecat pe traseu, continuând să scoată fum, dar mai puțin ca în poză și mai albicios.
3. - 4. Ăsta e unul din Dac-urile cu cea mai ... morbidă schemă de vopsire!
Și interiorul:

_________________________________________________

Imaginea #3 - 3f1010011_124.jpg - este foarte prețioasă, reprezentând unul din cazurile foarte rare când un autobuz ITB avea aplicat în față un număr de parc, respectiv 1913, iar lateral dreapta un alt număr de parc, respectiv 2512. Merită să fie bine păstrată.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 22/Feb/2023
Mesaje: 490
Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)

MesajTrimis: Mie 25 Mar 2020 11:55:32    Titlul subiectului: 206348

E o iluzie optica. Poza respectiva se poate vedea la rezolutie mai mare aici:
http://i304.photobucket.com/albums/nn194/bucuresti-autobuze/Dac-1900/19131260025ha.jpg

_________________
Proiect OMSI "Rocar De Simon" - https://www.facebook.com/pg/roomsicorner/posts/?ref=page_internal
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Joi 26 Mar 2020 00:24:19    Titlul subiectului: 206363

Recunosc că din acea foto (cea mică postată demult, nu linkul de mai sus) așa mi s'a părut și mie că e numărul schimbat.
Dar, deși este clar că s'au făcut renumerotări între autobuze, nu cred că nici măcar pe vremurile acelea nu erau atât de neglijenți să "uite" unul din numere și tocmai în față.
În general, ITB/RATB avea un stil de a-și acoperi bine aceste renumerotări, iar o singură dată am văzut acest lucru vizibil, un DAC 117 UD cu numărul 1047 pe sub care încă se vedea alt număr ceva cu 37xx. Faptul că 474 nu era scund din fabrică, dar mai târziu a fost unul renumerotat, acestea sunt lucruri vizibile doar pentru cunoscători, dar cifre pictate peste altele, mai rar, iar numere uitate de-a dreptul, e cam prea mare gafa sa fie reală (și nu doar iluzie optică).
Nu pun aici la socoteală autocolantele cu cifre individuale de la remorcile Rathgheber.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 691
Locație: Buzau

MesajTrimis: Joi 26 Mar 2020 00:43:05    Titlul subiectului: 206364

Plus că fotografia este realizată în anul 2005, la 15 ani după schimbarea din ITB în RATB. N-am prea înțeles sensul renumerotărilor... cum a fost în cazul Ikarusurilor 152 și 620 parcă, caz unde și numerele de înmatriculare au fost inversate. Sau a RdS-urilor 1017 și 1047 sau 1057. Dar în fine.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
Pagina 8 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community