Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Bucur LF
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Lun 13 Ian 2014 21:28:37    Titlul subiectului: 170345

Pana in momentul de fata s-a ajuns pana la numarul de parc #411 acesta era astazi in exercitiul functiunii pe linia 1 vazut in jurul orei 17:45 la statia Bd Timisoara sau cum este cunoscuta mai nou Afi Palace.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 13 Ian 2014 22:05:19    Titlul subiectului: 170346

Deci in total, 10 vagoane. Cam putin totusi, dar URAC-ul nu are capacitate mare de productie.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Mar 14 Ian 2014 18:53:19    Titlul subiectului: 170386

URAC-ul nu are fonduri suficiente, asta este problema, ca poate alta ar fi fost situatia daca erau fonduri, poate acum erau undeva la numarul de parc #420.
Totusi este pacat de ce primaria nu sustine mai bine proiectele din URAC ca banii de tramvaie noi aduse din alta parte nu cred ca vor fi nici peste 5 ani Evil or Very Mad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Joi 16 Ian 2014 19:09:10    Titlul subiectului: 170477

In seara asta mi-a placut enorm ce am vazut intre Bd Timisoara si Grozavesti, am vazut LF-urile in formatie "crescatoare", #408-#411, toate 4 erau pline desi erau la distanta oarecum mica intre ele Smile ,dar mi-a placut teribil chestia asta pus cu numarul de parc unul dupa altul crescator Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
demonseye



Data înscrierii: 15/Aug/2012
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 24
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 12 Feb 2014 14:48:27    Titlul subiectului: 171080

Astazi l-am vazut la Razoare, venind dinspre Timisoara, pe 407 cu afisajul PROBE. Sa fi inceput deja sa aiba probleme?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 27 Aug 2014 13:07:16    Titlul subiectului: 174463

Conform informatiilor de pe site-ul RATB, in afara de modelele deja aflate in circulatie, BUCUR LF-CC si BUCUR LF-CA, URAC-ul ar fi inceput "evaluarea altor două proiecte de perspectivă: BLF 2 si BLF - CA- 41".
Are cineva idee ce anume "ascund" codificarile BLF 2 si BLF - CA- 41 ?

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
diesel_power



Data înscrierii: 16/Sep/2008
Ultima vizita: 24/Aug/2016
Mesaje: 53
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 27 Aug 2014 14:28:37    Titlul subiectului: 174464

BLF - CA- 41
CA ma astept sa semnifice un tramvai cu motor cu curent alternativ.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 27 Aug 2014 14:35:07    Titlul subiectului: 174465

E, asta pare clar, iar "41" probabil ca e destinat liniei 41.
Dar care o fi "adaptarea" speciala pentru linia 41? O avea mai multe module?

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 16 Oct 2014 14:43:48    Titlul subiectului: 175223

Ieri l-am vazut pe 409 pe linia... SCOALA. Nu are inscriptii aplicate pe el, doar afisajul arata SCOALA in fata si respectiv S in spate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 30 Dec 2014 22:08:09    Titlul subiectului: 176227

Tramvaiul Bucur LF, cu numarul de parc #403, pozat sambata trecuta la terminalul de la Sf. Gheorghe, cu ocazia paradei tramvaielor electrice.


Parada tramvaielor electrice, 27 decembrie 053.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.06 kb
 Vizualizat:  de 21431 ori

Parada tramvaielor electrice, 27 decembrie 053.jpg



Parada tramvaielor electrice, 27 decembrie 060.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.16 kb
 Vizualizat:  de 21431 ori

Parada tramvaielor electrice, 27 decembrie 060.jpg



Parada tramvaielor electrice, 27 decembrie 068.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.64 kb
 Vizualizat:  de 21431 ori

Parada tramvaielor electrice, 27 decembrie 068.jpg



Parada tramvaielor electrice, 27 decembrie 054.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.9 kb
 Vizualizat:  de 21430 ori

Parada tramvaielor electrice, 27 decembrie 054.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 30 Dec 2014 22:10:36    Titlul subiectului: 176228

Si acum cateva poze cu interiorul tramvaiului Bucur LF. Din cate am inteles se lucreaza pentru un viitor tramvai Bucur cu podeaua 100 % coborata. Stie cineva mai multe, referitor la acest subiect ?


Parada tramvaielor electrice, 27 decembrie 055.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.8 kb
 Vizualizat:  de 21427 ori

Parada tramvaielor electrice, 27 decembrie 055.jpg



Parada tramvaielor electrice, 27 decembrie 056.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.63 kb
 Vizualizat:  de 21427 ori

Parada tramvaielor electrice, 27 decembrie 056.jpg



Parada tramvaielor electrice, 27 decembrie 057.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.15 kb
 Vizualizat:  de 21427 ori

Parada tramvaielor electrice, 27 decembrie 057.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 27 Ian 2015 08:10:58    Titlul subiectului: 176744

Stiam de ceva vreme de intentia URAC-ului, de la un prieten care lucreaza la RATB, dar postez acum stirea, a aparut si in presa. In principal, cei de la URAC au in plan un tramvai Bucur LF, mai lung, pentru linia 41. Articolul se gaseste aici.

Citat:
URAC vrea să construiască tramvaie cu 320 de locuri și internet wireless pentru călători

Uzina de Reparații "Atelierele Centrale" (URAC), din cadrul Regiei Autonome de Transport București, vrea să construiască tramvaie mai mari, care să ofere și internet wireless pentru călători. Propunerea a fost înaintată deja Primăriei Capitalei.

În Capitală circulă zilnic 280 de tramvaie. Unele au fost construite acum 40 de ani, iar cele mai multe au o vechime de peste 20 de ani. La URAC sunt aduse zilnic tramvaie pentru a fi reparate. Unele sunt scoase din circulație și aduse aici pentru că au nevoie de intervenții minore, altele sunt refăcute aproape în totalitate.

Cei de la URAC au și o propunere de tramvai pe care au prezentat-o primăriei. "Este un model Bucur LF (low floor), cu o capacitate de 320 de locuri (modelele vechi au 230 de locuri - n.r.), cu 80% podea coborâtă, 4 uși la nivelul peronului și cu 5 tronsoane. Va avea și internet wireless pentru călători", a declarat ing. Gheorghe Cazan, directorul URAC. Dacă Municipalitatea le va da bani, angajații uzinei se vor apuca de lucru, iar până la sfârșitul anului ar putea apărea acest tramvai pe străzi.

Unul dintre cei mai vechi angajați ai uzinei a lucrat cu inventatorul Justin Capră

Zeci de oameni lucrează la URAC să le modernizeze, iar Victor Nelea este unul dintre cei mai bătrâni reparatori de tramvaie, potrivit libertatea.ro. Maistrul Victor Nelea (57 de ani) a venit la URAC pe când era încă elev. Acesta s-a angajat direct din școala profesională. "Când am venit eu la uzină, am avut ocazia să lucrez cu inventatorul Justin Capră. El voia să facă aici automobile electrice, dar ideea nu s-a mai concretizat. Oricum, am avut foarte multe de învățat de la el", spune Victor Nelea. În tinerețe a confecționat vagoane, apoi a trecut la reparații caroserii, iar acum lucrează la montaj. Peste 200 de tramvaie i-au trecut prin mână. Când le vede pe stradă, doar uitându-se la indicativ știe pe dinafară ce "bubă" a avut fiecare. Anul trecut, spre exemplu, Victor Nelea și colegii săi de la URAC au modernizat 24 de tramvaie, modificarea principală fiind aceea că au coborât podeaua, ca să fie accesibilă persoanelor cu dizabilități.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Ian/2024
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 28 Ian 2015 21:36:14    Titlul subiectului: 176784

Decat sa bata campii cu prostia de wireless (cine va fi in stare sa foloseasca wireless ul cand va fi inghesuit ca sardelele?), mai bine ar pune aer conditionat in tramvaie, cred ca ar fi mult mai apreciat de calatori la momentul actual.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 551
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 10 Iun 2015 16:02:45    Titlul subiectului: 179536

Dupa ce am avut sansa sa circul de cateva ori cu Bucur LF, acesta este parerea mea.Lucruri bune:
-podea coborata pe aproape toata suprafate tramvaiului
-schema de culoare mult mai placuta(cele verzi)
-este mai rapid decat un V3A normal
-scaunele sunt mult mai confortabile(dar nu ar strica ca pe viitor sa avem si scaune tapitate)
-viteza de actionare a usilor mi se pare mai mare decat la V3A
-organizarea interiorului(este una foarte buna)
Lucruri rele:
-din pacate zdrangane aproximativ la fel ca un V3A cand linia se intersecteaza cu alta
-zdrangane destul si in mers
-la viteze mai mari(peste 30 km/h) incepe sa se balangane usor, un lucru intalnit si la V3A
Ar putea fi facute cateva imbunatatiri:
-sa fie instalat un sistem de anuntare a statiilor sau macar sa fie activat
-pentru zilele mai calduroase sau cand tramvaiul este plin sa fie montat aer conditionat
-in fiecare segment sa fie oferite informatii despre statia care urmeaza, nu numai in primul segment

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 22/Feb/2023
Mesaje: 490
Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)

MesajTrimis: Mie 10 Iun 2015 17:07:48    Titlul subiectului: 179541

Nu stiu daca ai mers cu LF-urile pe Sincai si Nerva Traian. Linia aia e deja pericol public (si nu de-azi de-ieri...), si "omoara" orice tramvai, fie "lacusta", fie Tatra.
Scaune tapitate? Cele mai bune ar fi scaune de plastic, cu o "pojghita" subtire de material textil, lipita pe plastic. Sunt "vandal-proof". Garantat! Wink
Eu as imbunatati modalitatile de construire, precum si designul.
LF-urile imi par fragile, in comparatie cu V3A (d.p.d.v. al caroseriei).

_________________
Proiect OMSI "Rocar De Simon" - https://www.facebook.com/pg/roomsicorner/posts/?ref=page_internal
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 551
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 10 Iun 2015 17:27:46    Titlul subiectului: 179542

Nu am mers in zonele specificate de tine, am mers pe Mihai Bravu respectiv pe Pasajul Basarab si faceau destul de urat tinand cont ca linia este reabilitata si nu erau curbe destul de mari exceptand-o pe cea de la intrarea pe Basarab dinspre victoriei.
In cazul design-ului sunt de acord, trebuie schimbat.Ceva asemanator cu Imperio sau CAF nu ar strica.

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 29 Sep 2015 07:00:30    Titlul subiectului: 181713

Tramvaiele BucurLF vor fi dotate cu aer conditionat. Articolul se gaseste aici.

Citat:
RATB montează aer condiționat în tramvaiele din București. Cât costă echipamentele de climatizare

În curând, pe străzile din Capitală vor circula primele tramvaie cu aer condiționat. Regia Autonomă de Transport București a achiziționat primele echipamente de aer condiționat ce vor fi instalate în saloanele de pasageri.

Potrivit unui anunț postat în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP), RATB va plăti aproape 1 milion de lei cu TVA inclus pentru 3 seturi de echipamente de salon climatizare. Aceste echipamente sunt valabile, conform caietului de sarcini, pentru tramvaie Bucur LF-CA și Bucur LF-41.

Câștigătorul contractului este compania austriacă VOSLOCH KIEPE GES MBH. Contractul a fost atribuit prin negociere, iar câștigătorul a fost desemnat după criteriul prețul cel mai scăzut, după ce Regia a primit două oferte la anunțul de participare lansat în SEAP pe 10 august.

Echipamentele de climatizare se montează pe acoperișul tramvaiului și vor avea efect de încălzire în sezonul rece. "Echipamentul de climatizare pentru vagoanele de tramvai Bucur LF-CA și Bucur LF-41 este destinat asigurării atât a aerului condiționat, cât și a încălzirii salonului de pasageri și se montează pe acoperișul tramvaiului. Echipamentul de climatizare este compus din două aparate de aer condiționat cu funcționare independentă, alimentate dintr-o sursă statică, montate pe acoperișul vagonului de tramvai Bucur LF-CA și trei aparate de aer condiționat cu funcționare independentă dintr-o sursă statică, montate pe acoperișul vagonului Bucur LF-41", se precizează în caietul de sarcini.

Echipamentele de climatizare pentru tramvaie trebuie să facă față agenților exteriori și condițiilor meteo nefavorabile (praf, ploaie, nisip, zăpadă, chiciură, gheață, raze ultraviolete), dar și agenților interiori (umezeală, fungi, mucegai și bacterii). De asemenea, conform caietului de sarcini, echipamentul de aer condiționat trebuie să reziste la șocuri și la vibrații sinusoidale și să nu depășească un nivel de zgomot în salonul de pasageri mai mare de 66 decibeli, în toate condițiile de funcționare.

"Garanția echipamentului va fi de minim 24 de luni de la punerea în funcțiune, dar nu mai mult de 36 de luni de la livrare", se mai precizează în caietul de sarcini.

Fostul director general al RATB, Vincențiu Daniel Antonescu, a anunțat încă din primăvară că Regia va dota cu aer condiționat trei dintre tramvaiele RATB care vor fi modernizate în acest an. "Pe partea de investiții vom avea trei tramvaie noi pe anul 2015, iar alte trei tramvaie din parc, model V3A, vor fi modernizate. În aceste tramvaie care vor fi modernizate se va monta aer condiționat, se va coborî podeaua la 85% din suprafața de utilizare și vor avea trapă pentru persoane cu dizabilități. Tramvaiele noi vor fi livrate spre sfârșitul anului, pentru că achiziția pieselor este de durată", a declarat anterior, pentru B365.ro, șeful RATB, Vincențiu Daniel Antonescu.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 05 Feb 2016 08:18:34    Titlul subiectului: 183657

Un articol referitor la numarul de tramvaie construite anul trecut. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Câte TRAMVAIE NOI a promis RATB anul trecut și câte a realizat. Care au fost COSTURILE

Majoritatea tramvaielor care circulă acum în Capitală au depășit deja durata maximă de utillizare. RATB are capacitatea de a construi zece tramvaie noi pe an, însă în ultimii ani nu a reușit să termine mai mult de două pe an. Culmea este că nici pe cele vechi nu reușește să le modernizeze. În 2015, a avut alocați bani suficienți pentru a construi trei tramvaie noi și pentru a moderniza tot atâtea. La sfârșitul anului 2015 însă, doar două tramvaie noi fuseseră terminate și unul modernizat, dar fără aer condiționat. Costul unui tramvai nou cu aer condiționat și podea coborâtă, construit în București, este de aproape un milion de euro.

Tramvaiele aflate în circulație pe străzile Capitalei au depășit durata maximă de utilizare. Astfel, durata normală de utilizare a tramvaielor este de 12-18 ani. Confom unui raport al Autorității Municipale de Reglementare a Serviciilor Publice București (AMRSPB), în 2014 tramvaiele din Capitală aveau o vechime de 17,75 de ani. În acest moment, acest indicator a ajuns astfel la 19 ani.

Reprezentanții RATB susțin că Uzina de Reparații "Atelierele Centrale" (URAC) are capacitatea necesară pentru a realiza zece tramvaie în fiecare an. Cu toate acestea, RATB nu a reușit în ultimii ani să construiască mai mult de două tramvaie noi anual. Astfel, în 2013 a construit un tramvai nou, iar în 2014 - două. Nici în 2015, situația nu a stat mai bine, deși au existat fonduri suficiente.

La începutul anului trecut, Regia anunțase că va construi trei tramvaie și va moderniza alte trei dintre cele mai vechi. În bugetul aprobat pe 2015, RATB alocase suma de 13 milioane lei pentru construcția a trei tramvaie Bucur cu podea coborâtă și aer condiționat, iar alți 5,7 milioane lei fuseseră alocați pentru modernizarea a trei tramvaie vechi tip V3A.

Bilanțul de la sfârșitul anului arată însă că doar jumătate din acest plan de investiții a și fost realizat.

"În anul 2015, nu s-au realizat decât două tramvaie BLF (n.r. Bucur Low Floor), față de cele trei prevăzute în planul de investiții și un tramvai modernizat, față de trei prevăzute în planul de investiții. Tramvaiele finalizate au fost recepționate și livrate la depouri în decembrie 2015 și au fost introduse în circulație. Atat tramvaiul BLF, cât și cele două modernizări rămase nefinalizate în 2015 se află în acest moment în fabricație, într-un stadiu avansat", a precizat purtătorul de cuvânt al RATB, Constantin Tobescu, într-un răspuns transmis B365.ro.

Cât costă un tramvai "Made in București"

Conducerea RATB susține că motivul pentru care planul nu a fost realizat este modul de bugetare a acestora.

"Una dintre problemele cu care se confruntă uzina în realizarea unui număr mai mare de tramvaie tip BLF sau de tramvaie modernizate este bugetarea anuală, și nu multianuală a investițiilor. Dacă bugetarea pentru acest tip de investiții ar fi multianuală s-ar putea realiza un flux de fabricație continuu, care ar permite realizarea a cel puțin 10 tramvaie pe an, în condițiile tehnologice actuale ale uzinei și ale unei aprovizionări ritmice", a explicat pentru B365.ro, reprezentantul RATB.

"Procedurile actuale de aprovizionare, care respectă OUG 34/ 2006, durează cel puțin patru luni de la declanșare, până la momentul în care piesele (reperele) ajung în procesul de fabricație. La această perioadă de timp se adaugă faptul că, de regulă, investițiile pe anul în curs se aprobă de către Consiliul General al Capitalei abia în luna aprilie a fiecărui an. Situația a fost identică în 2015, acesta fiind și motivul pentru care nu s-au realizat decât două tramvaie BLF, față de cele trei prevăzute în planul de investiții și un tramvai modernizat, față de trei prevăzute în planul de investiții", a adăugat Constantin Tobescu.

Prețurile tramvaielor Bucur Low Floor, dotate cu instalație de climatizare, produse în anul 2015 la Uzina de Reparații a RATB, au fost de 4.297.741 lei, respectiv 4.293.568 lei, iar prețul tramvaiului modernizat a fost de 1.751.130 lei.

Pentru acest an, RATB solicită Consiliului General al Municipiului București aprobarea unui buget suficient pentru modernizarea a 10 tramvaie tip V3A-PPC-CA și execuția unui tramvai tip BLF.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 1026
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 05 Feb 2016 20:56:27    Titlul subiectului: 183667

În acest ritm în câți ani va fi modernizat parcul? Eu am calculat minim 10, iar atunci o să aibă 30 de ani unele tramvaie. Fără o achiziție de tramvaie noi din afară nu prea sunt șanse mari...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 819

MesajTrimis: Vin 05 Feb 2016 22:11:06    Titlul subiectului: 183668

Ori asta, ori se face investitie multianuala, adica se stie clar ca in fiecare an trebuie sa realizeze 10 tramvaie si cum zicea si reprezentatul RATB, exista un flux constant de piese. Nu sunt expert in acest domeniu, dar din ce am inteles din articol problema este ca abia in aprilie se aproba budgetul (adica abia atunci stiu pentru cate tramvaie primesc bani), pana cand vin pisele de la furnizori sunt in iunie si hop asa a mai trecut jumatate de an fara sa faca nimic, si cum bugetul este pana luna in luna decembrie, degeaba ar mai putea sa continue munca pana in aprilie, nu va deconta nimeni facturile (sau daca o sa faca hopp apare DNA si ii duce pe cative pentru nerespectarea legii).

Inca un exemplu de ce la noi totul merge cu viteza melcului. Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Joi 04 Apr 2019 09:06:00    Titlul subiectului: 199950

Bugetul PMB pe 2019 prevede reluarea producției seriei Bucur LF, cu numerele de parc 417-434:


untitled (1).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  37.41 kb
 Vizualizat:  de 10927 ori

untitled (1).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Sâm 03 Aug 2019 07:02:20    Titlul subiectului: 201950

Și iată că PMB a lansat licitația pentru refacerea designului tramvaiului Bucur LF. Link SICAP.
Și un articol de pe mobilitate.eu
Citat:
STB SA investește 6 milioane de euro în proiectul de design și construcția unei noi generații de tramvai Bucur LF

STB SA a lansat licitația pentru „AMENAJARE INTERIOARA SI EXTERIOARA TRAMVAIE BUCUR LF-CA (Amenajare interioara si exterioara tramvai Bucur LF - CA, si Servicii de proiectare specializata :proiectare design; matrite, SDV PAFS; proiectare de executie; SDV parbrize; asistenta montaj prototip) conform caietului de sarcini. Contractul se va executa in doua etape aferente anilor 2019 si 2020”, contract în valoare de 6,6 milioane de euro și o durată de derulare de 24 de luni. Ofertele pot fi depuse până la data de 09.09.2019, urmând ca atribuirea să aibă loc până la data de 09.12.2019. STB SA deține în prezent 16 tramvaie Bucur LF, proiectate și construite exclusiv în cadrul fostei RATB, pentru care se dorește schimbarea designului și modernizarea/simplificarea procesului de construcție și a rezultatului final.

Astfel, STB SA angajează o companie specializată care să realizeze noul design interior și exterior al tramvaiului Bucur LF CA, care apoi să fie predat către STB SA cu drept exclusiv, înregistrat la OSIM, livrând inclusiv matrițele și proiectele tehnice ale componentelor. Prototipul noului tramvai va fi de asemenea construit, asamblat și testat împreună cu prestatorul. Noua construcție va fi realizată modular, cu detalii bine definite și ușor de înlocuit și obținut în caz de avarii, în timp ce toate materialele vor fi rezistente la coroziune și dedicate acestui tip de vehicul feroviar. Mai mult, noile tramvaie vor fi dotate la exterior cu rame pentru reclame, asemeni celor montate pe autobuzele Otokar. Vor fi asigurate semnalizatoare luminoase și reflectorizante, spații pentru bagaje și persoane cu dizabilități, bare din inox sau vopsite și materiale interioare anti-vandalism. Capacitatea va fi de minim 220 călători, din care 40 pe scaune. Toate materialele și subansamblele vor fi garantate minim 8 ani fără intervenții. Farurile și sistemele de iluminat vor fi cu LED și pentru toate serviciile auxiliare vor fi utilizate sisteme economice. Tramvaiele vor fi dotate din construcție cu aer condiționat atât în salon cât și în cabina manipulantului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Sâm 03 Aug 2019 13:26:00    Titlul subiectului: 201953

Vă prezint caietul de sarcini:


MIM 32 - AMENAJARE INTERIOARA SI EXTERIOARA PENTRU TRAMVAIE BUCUR LF-CA -.10.06.2019.pdf
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  MIM 32 - AMENAJARE INTERIOARA SI EXTERIOARA PENTRU TRAMVAIE BUCUR LF-CA -.10.06.2019.pdf
 Mărime fișier:  1.8 MB
 Descărcat:  de 225 ori

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 11/Ian/2024
Mesaje: 364
Locație: Bucuresti 3 - Vitan

MesajTrimis: Joi 08 Aug 2019 15:18:56    Titlul subiectului: 202052

Din ce am citit in caietul de sarcini, STB vrea o cosmetizare a tramvaiului Bucur LF. Asta inseamna cel putin inca 15 ani cu un proiect de-a dreptul istoric, structura vehiculului ramane la stadiul actual, podea joasa pe sectiunea centrala si capetele cu podea inalta, pe boghiurile depasite model 1962.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Lun 09 Sep 2019 14:30:33    Titlul subiectului: 202520

Licitația a intrat în evaluare tehnică. În curând ar trebui să aflăm participanții.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
Pagina 5 din 6

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community