Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Stiri si articole din presa locala - ( Ploiesti )
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul PRAHOVA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 15 Noi 2013 17:31:45    Titlul subiectului: 168883

Citat:
Acest lucru nu se-ntampla doar pe traseul 1, ci pe mai multe trasee din oras, trasee pe care RATP Ploiesti introduce masini mai batrane decat soferul lor.

Asta este o exagerare. Concret, cati ani au cele mai vechi autobuze ale RATP-ului ?

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Vin 15 Noi 2013 20:35:48    Titlul subiectului: 168894

Cati ani poate sa aibe un Ikarus scurt sau unul lung cand eu am 28 ani si de cand ma stiu ele sunt pe traseu.

1997 - 20 Isuzu
2000 - 16 Man
2002 - 5 Man
2003 - 29 Man
2004 - 50 Bmc

si cam atat.

Pe trasele 1, 2, 2B, 5, 30, 104 sunt zilnic Ikarus scurte si cele 2 Dac-uri pe langa autobuze Man sau Bmc cu specificatia ca 104 e numai Ikarus articulate.

Pe traseele muncitoresti 28, 44B, 36 si 106 sunt tot Ikarus lungi si doar in week-end Man sau Bmc.

Nu mai zic ca ne-am intors iar in timp si avem Ikarus articulate prin centru pe 2 si 2B.

Pe 104 un bilet este 1,6 lei la fel ca pe orice alt traseu insa calatori de pe 104 sunt batjocoriti de ani de zile cu Ikarus lungi care vara se ridica tot praful de abia mai poti sa respiri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Joi 28 Noi 2013 13:45:12    Titlul subiectului: 169229

http://adevarul.ro/locale/ploiesti/foto-licean-lectii-societatii-transport-ploiesti-1_5296dde1c7b855ff564a57be/index.html

Fara cuvinte...

Abia astept sa vina martie sa nu ma mai injosesc urcandu-ma zilnic in mijloacele TCE.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 28 Noi 2013 14:34:22    Titlul subiectului: 169230

Tanarul din poveste trebuie, insa, sa inteleaga ca, dincolo de faptul ca TCE are nevoie de infuzie de tinerete si idei proaspete, aceasta trebuie pusa impreuna si cu maturitatea in gandire si in aprecierea lucrurilor. Deci, solutia este ca TCE sa nu-l alunge pe tanarul entuziast, ci sa-l ia alaturi si sa-l ajute sa nu ramana la stadiul de abordare copilareasca a aspectelor legate de functionarea serviciului de transport public, sa-l "creasca" astfel incat mai tarziu sa aiba in institutie un tanar care gandeste solutii in pas cu vremurile, dar in deplina cunostinta de cauza. Si tanarul din povestea noastra sa fie multiplicat, astfel incat in final sa cada si aceasta reduta a comunismului, care sa fie preluata de oameni cu gandire proaspata, sanatoasa, dar matura in acelasi timp.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
PREZIOSO



Data înscrierii: 02/Oct/2008
Ultima vizita: 03/Aug/2023
Mesaje: 149
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 27 Feb 2014 11:33:46    Titlul subiectului: Stiri si articole 171474

Consilierii liberali nu votează garantarea de către Consiliul Local a leasingului pentru autobuzele TCE!

În ședința operativă Consiliului Local Ploiești care a avut loc ieri, consilierii liberali au anunțat că nu vor vota în întâlnirea de azi a consiliului garantarea de către Consiliul Local Ploiești a unui leasing în valoare de aproximativ patru milioane euro prin care actuala firmă de transport public a municipalității, TCE, intenționează să achiziționeze un număr de 15 autobuze noi. Motivul prezentat de consilierii liberali este acela că deja s-au acordat suficiente facilități operatorului de transport în comun, iar situația economică și financiară a operatorului poate genera riscul ca această garanție acordată să fie executată, ceea ce ar duce la o scădere a bugetului municipiului Ploiești.

Consilierul liberal George Botez a declarat pentru Jurnalul Prahovean : „Nu vom vota acest proiect. Dacă TCE dorește să achiziționeze autobuze noi în leasing să ia măsuri de eficientizare a activității și să își garanteze singură leasingul. Alta era situația dacă autobuzele s-ar fi cumpărat de către Consiliul Local și să fie date în administrare acestei societăți, situație care nu ar fi comportat riscuri. Însă, am înțeles că gradul de îndatorare al municipiului este maxim și că nu există fonduri pentru aceasta achiziție. Ca atare, având prețul majorat la bilete și cu un management pe care îl dorim mult mai bun, dacă conducerea TCE dorește să dezvolte firma, să o facă din fonduri proprii și fără a implica ConsiliulLocal”.

Sursa : http://www.jurnalulph.ro/administratie/6703-consilierii-liberali-nu-voteaza-garantarea-de-catre-consiliul-local-a-leasingului-pentru-autobuzele-tce.html#sthash.wEFTJyvU.dpbs

_________________
PREZIOSO - Salvati transportul electric!!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PREZIOSO



Data înscrierii: 02/Oct/2008
Ultima vizita: 03/Aug/2023
Mesaje: 149
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 27 Feb 2014 11:35:10    Titlul subiectului: Stiri si articole 171475

Abonamentul unic, pe lista proiectelor dezbătute în ședința Consiliului Local

Pe lista de azi a proiectelor aflate în dezbaterea Consiliului Local Ploiești se afla și cel privind stabilirea valorii abonamentului unic pe toate mijloacele de transport din Ploiești.
Valoarea lunară propusă de inițiatorul proiectului este de 65 lei, abonamentul urmând a fi valabil pe toate mijloacele de transport în comun din municipiu.

Abonamentul unic lunar nu este o creație a administrației ploieștene, el fiind deja aplicat și în alte orașe din țară. În acest mod se dorește ca abonamentul unic să fie un mijloc de încurajare a transportului public, cu atât mai mult cu cât în anul 2014 ar trebui să fie dat startul reabilitării rețelei de tramvai, ceea ce va cauza mari neajunsuri participanților la traficul rutier din Ploiești.

Sursa : http://www.jurnalulph.ro/administratie/6704-abonamentul-unic-pe-lista-proiectelor-dezbatute-in-sedinta-consiliului-local.html#sthash.maNqAzbI.dpbs

_________________
PREZIOSO - Salvati transportul electric!!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Joi 27 Feb 2014 21:13:04    Titlul subiectului: 171486

Deci concluzia este ca o lalaie prea mult. Se trage de timp si se gaseste tot felul de scuze, daca nu se apuca acum in martie de liniile de tramvai o sa stam 3 ani pana vom mai vedea din nou tramvaiul ploiestean.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PREZIOSO



Data înscrierii: 02/Oct/2008
Ultima vizita: 03/Aug/2023
Mesaje: 149
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 28 Feb 2014 16:39:12    Titlul subiectului: Stiri si articole 171500

De la 1 aprilie se vor putea cumpăra doar abonamente pe toate traseele

În ședința Consiliului Local de ieri, aleșii au aprobat tarife unice pentru abonamente lunare, săptămânale și bilunare, dar și pentru legitimațiile de o zi. Asta înseamnă că de la începutul lunii aprilie călătorii mijloacelor de transport public în comun nu își vor mai putea lua abonamente pentru un singur traseu sau pentru două, așa cum se întâmplă acum. Potrivit noilor tarfie, care vor intra în vigoare de la 1 aprilie, un abonament săptămânal pe toate traseele va costa 20 de lei, iar unul lunar va fi 65 de lei. Elevii și studenții au în continuare reducere și vor plăti doar jumătate din tarifele respective. Prețul legitimației pentru o zi va fi mai mare decât până acum, adică 7 lei. Călătoria cu mijloacele de transport în comun fără legitimație de călătorie valabilă, va fi sancționată pe loc cu bilet de suprataxă în valoare de 65 lei. Ploieștenii se vor supune noilor reguli doar dacă primăria nu va aproba transportul gratuit în municipiu pe durata lucrărilor la liniile de tramvai, așa cum a promis primarul Iulian Bădescu. În acest din urmă caz noile tipuri de abonamente vor putea fi cumpărate doar de cei din afara Ploieștiului, până se vor termina lucrările.

Sursa : http://ploiestiri.altphel.ro/2014/02/28/de-la-1-aprilie-se-vor-putea-cumpara-doar-abonamente-pe-toate-traseele/

_________________
PREZIOSO - Salvati transportul electric!!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Dum 02 Mar 2014 00:04:04    Titlul subiectului: 171531

La 65 lei pe toate traseele trebuie sa fi nebun cu capul sa mai faci blatul, in conditiile in care suprataxa pe loc se face de la 30 la 65 lei, iar un abonament lunar pe toate traseele va fi 65 lei.

20 lei abonamentul pe o saptamana pe toate traseele si 7 lei legitimatia pe toata ziua, se vor vinde ca painea calda abonamentele saptamanale si lunare, vor scadea legitimatiile pe o zi, iar controlori vor incepe sa someze, adio procese-verbale, adio controlori care alearga dupa spaga, adio blat.

In sfarsit se anunta vremuri bune si pentru locuitori acestui oras, in sfarsit s-a trezit si primarul sa faca primul lucru bun din cariera lui, ca pana acum nu a facut absolut nimic.

Prea mare si de speriat se anunta lucrarile astea la liniile de tramvai, sa vedem daca Dorel va munci pe cat se preconizeaza sau va sta la umbra plopilor de pe margine uitandu-se dupa eleve si minore.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Lun 10 Mar 2014 23:47:11    Titlul subiectului: 171708

http://www.observatorulph.ro/exclusiv/37441-ce-documente-sunt-necesare-pentru-a-circula-gratuit-in-ploiesti

Citat:
CE DOCUMENTE SUNT NECESARE PENTRU A CIRCULA GRATUIT ÎN PLOIEȘTI

De la 31 martie, ploieștenii vor circula gratuit pe mijloacele de transport în comun. Anunțul a fost făcut astăzi de primarul Bădescu, iar pe ordinea de zi a ședinței extraordinare a consiliului Local Ploiești, din 12 martie, se regăsește acest proiect.
entru a circula gratuit pe toate traseele TCE va fi nevoie însă de obținerea unei autorizații speciale. Aceasta va fi eliberată de la casieria TCE de pe strada Găgeni, dar și de la tonetele TCE amplasate în stațiile de transport. Atebnție, nu vor emite autorizații de călătorie gratuită magazinele partenere ale TCE, care comercializează acum doar bilete. Potrivit directorului TCE, Cristian Iancovici, autorizația de călătorie va fi emisă în baza a două documente. Este vorba de cartea de identitate a solicitantului, care să ateste că domiciliul acestuia se află în Ploiești, precum și o adeverință de venit, de la angajator, din care să reiasă veniturile mai mici de 3.000 de lei lunar, cât prevede proiectul de acordare a gratuității pe mijloacele de transport în comun.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Vin 14 Mar 2014 10:24:14    Titlul subiectului: 171743

HARTA CASIERIILOR DIN PLOIEȘTI PENTRU LEGITIMAȚII DE TRANSPORT GRATUITE

Harta casieriilor din Ploiești unde se eliberează legitimații gratuite de transport

Conducerea SC Transport Călători Express a stabilit în urmă cu puțin timp care vor fi casieriile care vor elibera legitimații de transport gratuite pentru ploieșteni. Momentan au fost identificate șase spații, urmând să se stabilească încă trei astfel de centre.
Potrivit Primăriei Ploiești, persoanele cu venit sub 3.000 de lei, care domiciliază pe raza municipiului, vor putea să-și ridice legitimațiile gratuite, pe bază de buletin și adeverință de venit, de la mai multe casierii RATP. Este vorba de casieria centrală, de pe strada Găgeni, de cea de pe strada Armoniei (capătul de linie pentru traseul 104), casieria de la Gara de Sud, de la Podul Înalt, de la Complexul Nord și de la Hale (stația Coreco). Distribuirea legitimațiilor va avea loc începând de pe 21 - 22 martie, în momentul de față fiind dată comandă pentru tipărirea acestora. De precizat este faptul că pensionarii vor putea circula în continuare gratuit pe baza legitimației vechi, până la sfârșitul anului.


http://www.observatorulph.ro/exclusiv/37660-harta-casieriilor-din-ploiesti-pentru-legitimatii-de-transport-gratuite



harta-casierii-legitimatii-gratuite-ploiesti.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.47 kb
 Vizualizat:  de 14047 ori

harta-casierii-legitimatii-gratuite-ploiesti.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Lun 17 Mar 2014 17:17:19    Titlul subiectului: 171774

Transport Calatori Express elibereaza, de miercuri, autorizatiile de calatorie gratuita pentru ploiesteni

Gratuitatea pe mijloacele de transport ale societății care asigură acest serviciu public pe raza municipiului Ploiești – Transport Călători Express (TCE) – va intra în vigoare începând cu ultima zi a lunii martie, pentru ploieșteni.
Începând de miercuri, TCE va elibera autorizațiile de călătorie gratuită în baza cărora se va putea circula fără niciun cost pe autobuzele și troleibuzele societății de transport public. Astfel, toți ploieștenii care au un venit mai mic sau egal cu 3.000 de lei (30 de milioane de lei vechi) își vor putea ridica, în anumite condiții, legitimațiile de călătorie, fiecare dintre aceste documente având o valabilitate de un an de la eliberare.
Conform reprezentanților Transport Călători Express, pentru elevii ploieșteni care urmează cursuri la învățământul de zi, valabilitatea autorizației va expira la 30 septembrie 2014, când va putea fi reînnoită. Pentru această categorie, actele necesare eliberării autorizației (care va putea fi înmânată la unitatea de învățământ de către împuterniciții TCE) sunt adeverințe individuale sau colective de la unitatea de învățământ care atestă calitatea de elev, pentru elevii cu vârsta până în 14 ani este necesară o copie a certificatului de naștere și o copie a actului de identitate al uniua dintre părinți sau documentul prin care se dovedește domiciliul în municipiul Ploiești al elevului, pentru elevii cu vârsta peste 14 ani este necesară doar o copie a actului de identitate.
Pentru studenții de la UPG Ploiești, de asemenea se pot elibera autorizațiile de călătorie gratuite la sediul universității, de către împuterniciții TCE, în aceste cazuri fiine nevoied de adeverințe individuale sau colective care să ateste calitatea de student la cursuri de zi, fie o copie a carnetului /legitimației de student vizate la zi, respectiv copie a actului de identitate care să ateste faptul că solicitantul are domiciliul în Ploiești. Studenții de la UPG, cursuri de zi, își vor putea ridica legitimațiile de călătorie și de la punctele fixe de eliberare, stabilite de către reprezentanții TCE: casieria colectoare din strada Găgeni nr. 88, casieria de la Podul Înalt, casieria Armoniei, toneta de la Gara de Sud, toneta de la Hale Coreco, toneta de la Complex Nord. Legitimațiile pentru studenți vor fi valabile până la data de 30 octombrie 2014, după care vor trebui neînnoite.


http://www.ziarulprahova.ro/ultimele_stiri#transport-calatori-express-elibereaza-de-miercuri-autorizatiile-de-calatorie-gratuita-pentru-ploiesteni
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Joi 20 Mar 2014 10:50:49    Titlul subiectului: 171831

MERGI CU AUTOBUZUL? ÎNCEPE NEBUNIA!

Coincidență sau nu, ieri, în ziua în care au început să fie eliberate autorizațiile de călătorie gratuită, la Ploiești a fost aglomerație în autobuze.


În jurul orei 17.00, cele mai multe autobuze care au oprit în stația de la Hale (Coreco) erau aglomerate la maxim, unii dintre călători fiind nevoiți să circule pe scările mijlocului de transport. Un cititor ne-a transmis la redacție mai multe fotografii, pentru exemplificare. De pe data de 31 martie, transportul în Ploiești va fi gratuit. Beneficiarii sunt numai ploieștenii cu venituri sub 3.000 de lei.


http://www.observatorulph.ro/administratie/37899-mergi-cu-autobuzul-incepe-nebunia



inghesuiala-autobuze.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  40.07 kb
 Vizualizat:  de 13925 ori

inghesuiala-autobuze.jpg



circulatie-scara-autobuz-ploiesti.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.38 kb
 Vizualizat:  de 13925 ori

circulatie-scara-autobuz-ploiesti.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 20 Mar 2014 18:16:05    Titlul subiectului: 171837

De ce nu se baga mai multe masini, pe linia respectiva, la ora cand sunt mai multi calatori ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Bogdan Costin



Data înscrierii: 20/Mar/2014
Ultima vizita: 08/Mar/2015
Mesaje: 40
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Joi 20 Mar 2014 19:26:03    Titlul subiectului: 171841

Sunt multe mașini pe aproape toate traseele, exceptând traseele ce au un interval orar mai mare de 15 minute Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Vin 21 Mar 2014 20:13:08    Titlul subiectului: 171860

CIRCULAȚIA TRAMVAIELOR, ÎNTRERUPTĂ ÎN ZONA DE NORD A PLOIEȘTIULUI

Pentru mai multe minute, circulația tramvaielor în zona de nord a fost întreruptă în jurul orei 14.00. Societatea TCE a rezolvat pe moment problema, prin înlocuirea tramvaielor cu autobuze.


Traficul în zona de nord a orașului, în apropierea Complexului Mare, a fost aproape paralizat, după ce un tramvai a avut o defecțiune la sistemul electric. ”Ca urmare a unei manevre, tramvaiul nu a mai putut circula din cauza unei probleme la firul de contact. Până la rezolvarea problemei, tramvaiele au fost înlocuite pe respectivul tronson cu autobuze”, a declarat Cristian Iancovici, directorul general al SC Transport Călători Express.


http://www.observatorulph.ro/eveniment/37975-circulatia-tramvaielor-intrerupta-in-zona-de-nord-a-ploiestiului



1798528_621659671242050_1542525244_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  145.75 kb
 Vizualizat:  de 13824 ori

1798528_621659671242050_1542525244_n.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Lun 07 Apr 2014 16:37:14    Titlul subiectului: 172210

CE MĂSURĂ VA FI APLICATĂ AUTOBUZELOR DIN PLOIEȘTI

Primarul Ploieștiului, Iulian Bădescu, propune ca 50 dintre autobuzele din parcul TCE, care folosesc motorină drept combustibil, să fie dotate cu instalații de GPL.


Consiliul Local al Municipiului Ploiești a fost convocat de primar în ședință extraordinară în data de 8 aprilie pentru a vota proiectul de hotărâre privind transformarea motoarelor autobuzelor din parcul auto al S.C. Transport Călători Express S.A. Ploiești din alimentare cu motorină în alimentare cu gaz petrolier lichefiat. Investiția este evaluată la 5 milioane de euro, bani ce vor fi solicitați Ministerului Mediului si Schimbarilor Climatice.
Expunerea de motive:
Serviciul de transport public local regulat in Ploiești este executat de S.C. Transport Calatori Express S.A. Ploiesti, infiintată in 2013 prin reorganizarea Regiei Autonome de Transport Public, la care acționar unic este Municipiul Ploiești. Societatea are o flotă cu o vechime mai mare de 8 ani si execută un serviciu de transport local cu autobuze pe 36 trasee, cu tramvaie pe 2 trasee și cu troleibuze pe 2 trasee, transportând lunar circa 6.400.000 călători.
Trebuie mentionat faptul ca Municipiul Ploiești iși desfășoară activitatea administrativ-edilitară pe o suprafață de 58,2 kmp și are o populație de circa 280.000 locuitori.
Având in vedere protejarea mediului, reducerea emisiei de poluanți, dezvoltarea durabilă, propunem aprobarea unui program de transformare a alimentării unei părți a parcului auto cu gaz petrolier lichefiat (G.P.L.), in locul carburantului clasic- motorina.
Modificarea motorului din alimentare cu motorină in alimentare cu gaz petrolier lichefiat se face pentru un număr de aproximativ 50 autobuze , care in următoarele 12 luni vor intra in acest program, având ca sursă de finanțare fonduri nerambursabile de la Ministerul Mediului și Schimbărilor Climatice. Valoarea investiției este de 5.000.000 euro.


http://www.observatorulph.ro/administratie/38541-ce-masura-va-fi-aplicata-autobuzelor-din-ploiesti



autobuze-ploiesti-gpl.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.31 kb
 Vizualizat:  de 13704 ori

autobuze-ploiesti-gpl.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mie 09 Apr 2014 09:37:50    Titlul subiectului: 172249

IN ATENTIA CALATORILOR!


IN PERIOADA 9.04.2014-13.04.2014, S.C. TCE S.A. PLOIESTI DESFASOARA ACTIUNEA DE CONSULTARE A CALATORILOR CU PRIVIRE LA ALEGEREA TRASEULUI/TRASEELOR CARE STRABAT ZONA BD.INDEPENDENTEI SI CARE VOR FI SCURTATE CA PARCURS PENTRU DESCONGESTIONAREA TRAFICULUI RUTIER IN ZONA SI EVITAREA BLOCAJELOR.
IN ACEST SENS, CALATORII SUNT RUGATI SA-SI EXPRIME OPINIA PRIN COMPLETAREA CHESTIONARULUI DE MAI JOS. OPINIA POATE FI TRANSMISA PRIN RETURNAREA CHESTIONARULUI LA PERSONALUL TCE SAU PRIN E-MAIL LA ADRESA office@ratph.ro.


CHESTIONAR DE OPINIE!

Pentru a se descongestiona circulatia pe Bd.Independentei, pe perioada lucrarilor la calea de rulare, se impune reducerea numarului de autobuze care circula pe acest tronson. Stiind ca mai multe trasee regulate strabat zona, este necesar ca o parte dintre acestea sa fie scurtate ca parcurs, calatorii urmand ca in baza abonamentului unic sau autorizatiei de calatorie gratuita, sa foloseasca celelalte trasee care isi mentin ruta.

Va rugam sa va exprimati opinia fata de alternativa apreciata ca fiind oportuna:
- scurtarea traseului 101 la Hale (calatorii folosind spre Sud unul dintre traseele 202, 44, 30, 1/21, 32/32 barat);
- scurtarea traseului 2 la Liceul Mihai Viteazul (calatorii folosind spre Sud unul dintre traseele 202, 44, 30, 101, 1/21, 32/32 barat);
- scurtarea traseului 1/21 la Hale (calatorii folosind spre Sud unul dintre traseele 202, 44, 30, 101, 32/32 barat);

Dupa completare, in perioada 09.04.2014-13.04.2014 chestionarul poate fi returnat personalului S.C. TCE SA Ploiesti (la tonete, conducatorilor de autovehicule sau persoanei de la care a fost primit).


VA MULTUMIM PENTRU COLABORARE!

Conducerea S.C. TCE S.A. Ploiesti
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PREZIOSO



Data înscrierii: 02/Oct/2008
Ultima vizita: 03/Aug/2023
Mesaje: 149
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 09 Apr 2014 12:01:58    Titlul subiectului: Stiri 172254

"Ploiestiul ar putea fi primul oras din tara cu transport public ecologic

Consilierii locali ploieșteni au aprobat, ieri, în cadrul unei ședințe extraordinare, transformarea motoarelor unui număr de aproximativ 50 autobuze din parcul auto al
SC Transport Călători Express SA din alimentare cu motorină în alimentare cu gaz petrolier lichefiat.

Astfel, Ploieștiul ar putea deveni primul oraș din România în care va fi implementat acest sistem ecologic pentru alimentarea autobuzelor destinate transportului public, valoarea investiției fiind de 5.000.000 euro.
Având în vedere protejarea mediului, reducerea emisiei de poluanți, dezvoltarea durabilă, programul de transformare a alimentării unei părți a parcului auto cu gaz petrolier lichefiat (GPL), în locul carburantului clasic – motorina, fondurile nerambursabile pentru acest proiect urmează să provină de la Ministerul Mediului și Schimbărilor Climatice.
Ploieștiul se va alinia, în acest fel, cerințelor UE în privința reducerii emisiilor poluante, angajament european care presupune ca, la nivelul anului 2020, emisia să fie mai redusă cu 20% față de anul 1990.
Transformarea motoarelor Diesel în motoare care funcționează cu GPL va conduce la diminuarea emisiilor poluante, la reducerea costurilor pe kilometru cu circa 40%, datorită costului redus al gazului petrolier lichefiat față de costul motorinei, precum și la activarea autobuzelor vechi, a căror uzură a motorului nu mai permite încadrarea în standardele de mediu comunitare, singura condiție fiind starea bună a caroseriei.
Strategia de dezvoltare durabilă a Uniunii Europene este “de a se asigura că sistemele de transport îndeplinesc nevoile economice, sociale și de mediu, minimizând în același timp efectele nedorite asupra economiei, societății și mediului”. Reducerea emisiilor de dioxid de carbon provenite din transportul rutier urban trebuie să fie realizată printr-o abordare integrată, eficientă din punct de vedere al costurilor, care să combine inovația din domeniul tehnologiei de propulsie a autovehiculelor și utilizarea combustibililor ecologici.
V.STOICA
"

Sursa : http://www.ziarulprahova.ro/stiri/administratia-locala/171697/ploiestiul-ar-putea-fi-primul-oras-din-tara-cu-transport-public-ecologic

_________________
PREZIOSO - Salvati transportul electric!!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Joi 10 Apr 2014 08:48:09    Titlul subiectului: 172277

Deci s-o luam incet :

-traseul 21 nu mai exista de ceva ani, e practic traseul 1 care avea ca si capete de traseu KM.5 si Comat, acest traseu nu mai exista de cel putin 6 ani insa el este afisat pe toate tablitele TCE din statiile TCE.

Scurtarea traseului 1 la Hale nu cred ca e solutie buna, el ar trebui sa circule cum circula si pana acum, doar sa lase 2 masini pe ora cu plecare la 00 si la si 30 de la capete si introdus traseul 1Barat Hale.Coreco-Ploiesti Shpoing City - Decathlon/Baumax - Hale Coreco din 10 in 10 min cu Bmc-uri.

Scurtarea traseului 101 clar nu e o idee buna, nu stiu cine s-a gandit la asta, fiind cea mai proasta varianta auzita in 2014 la TCE, daca sunt prea multe pe bulevard, sa mai devieze din ele pe Bobalna.

- Cu traseul 2 e buna ideea dar tot asa cu conditia sa se scurteze 2-ul pana la Liceul Mihai Viteazu apoi sa intre in intersectia de la Posta si statie la Jurnalist Gabi Dobre si apoi traseul de baza pana la Gara de Vest.

La 2 ar fi mai multe de discutat :

- in primul rand trebuie sa lase in circulatie zilnica traseul 2B Gara.De.Vest-Gara.De.Sud-Hipodrom pentru cei care vin cu trenul la Vest si merg la Sud ca sa plateasca un singur bilet, acei calatori nefiind ploiesteni sa aibe gratuitate tot asa cu frecventa din 30-30 min.

Daca pe 2 il scurteaza la Liceul Mihai Viteazu pe sensul de intoarcere Jurnalist Gabi Dobre - Gara de Vest autobuzele vor megre aproape goale, cum fac calatori care vin dinspre Gara de Sud sa ajunga in statie la Gabi Dobre din moment ce, cele mai apropiate statii sunt la Ana Ipatescu sau la Palatul Administrativ.

Aici ar fi bine daca s-ar infiinta statia PTTR pe sensul Sud-Hale unde a fost inainte pana acum cativa ani iar ca sa aibe calaltori legatura dar nici traficul sa nu fie incurcat sa opreasca acolo doar traseul 30 si 2-ul, in felul asta se renunta la statia Gabi Dobre, dar opreste 2-ul la statia noua PTTR, apoi stanga pe Tache Ionescu statie la Tache Ionescu unde opreste si 7-le si apoi revenire pe traseul de baza.

Cam astea ar fi solutiile.

32-ul se poate devia pe Bobalna la fel cum circula 401 si 101 ar putea sa circule pe acolo, graficele modificate astfel incat sa nu mai existe capatul de la Gara de Sud cu stationare, sa stea soferi mai mult la un singur capat, ca sa poata calatori sa coboare in statia 13 decembrie sau Ana Ipatescu dar mai intai so ia roata pe la Gara de Sud pe strada Bobalna.

Solutii ar fi, sa vedem ce se va face, dar asta cu descongestionare traficului de pe bulevard e cea mai mare gogoasa pe anul 2014, sa zica adevarul, ca n-au autobuze si cu asta basta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
p1tz1man



Data înscrierii: 07/Noi/2009
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 230
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Joi 10 Apr 2014 11:22:29    Titlul subiectului: 172285

Guvernul a aprobat: 22,3 milioane de lei pentru transportul public ploiestean

În cadrul ședinței de ieri, Guvernul Ponta a adoptat un act normativ – ordonanță de urgență – referitor la trecerea autobuzelor destinate transportului în comun ploieștean de la combustibil tip motorină – la gaz petrolier lichefiat (GPL). Astfel, prin intermediul Ministerului Mediului, Ploieștiul va fi primul oraș din țară care va beneficia de fonduri pentru modificarea motoarelor autobuzelor în scopul diminuării poluării. Pe de altă parte, și societatea de transport public din Ploiești va avea de câștigat din această finanțare, pentru că, după modificările de rigoare, autobuzele incluse în program vor funcționa pe bază de GPL, care este mai ieftin decât combustibilul actual.
Prin ordonanța de urgență adoptată ieri, Ploieștiul va beneficia de suma de 22,315 milioane de lei, bani care nu vor intra propriu-zis în bugetul municipiului, ci vor fi folosiți pentru realizarea modificărilor la motoarele autobuzelor care vor fi incluse în acest program de mediu.

http://www.ziarulprahova.ro/stiri/administratia-locala/171885/guvernul-a-aprobat-22-3-milioane-de-lei-pentru-transportul-public-ploiestean
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 11 Apr 2014 18:03:30    Titlul subiectului: 2-ul ajuta mult calatorii ocazionali 172305

Cu scurtarea lui 2 nu e o idee buna DELOC. Pe mine si alti calatori ce veneam din CLUJ 2-ul ne-a ajutat foarte mult .A intarziat trenul si nu mai aveam nici o sansa sa prindem trenul la Bucuresti asa ca hai sa il prindem la Ploiiesti. Trenul de Cluj oprise la Gara de Vest urmand sa se duca la Bucuresti deci nu trecea prin gara de Sud. Toti calatorii eram vreo 2 vagoane care veneam de la Cluj am umplut 2-ul pana la refuz. Daca 2-ul nu ar fi mers intre cele 2 gari, multi calatori ar fi trebuit sa isi piarda vremea prin Ploiesti.
Acu ca e gratis, asta e. Dar pe vremea cand era cu plata, Calatorii ocazionali, ce soseau la Vest si aveau trenuri la Sud, au contribuit destul de gros la conturile TCE.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Vin 11 Apr 2014 19:30:06    Titlul subiectului: 172308

Cum am mai zis 2-ul daca vrea poate sa-l scurteze pana in centru, dar sa lase 2barat cu 2 masini/ora sa adapteze programul de plecare al traseului 2Barat cu sosirile trenurilor importante la Ploiesti Vest.

2-ul a cu MAN-uri si cu Bmc-uri doar pana la Liceul Mihai Viteazu e plin apoi pe bulevard merge cu maxim 10 insi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Sâm 12 Apr 2014 07:23:06    Titlul subiectului: 172314

Si daca trenurile alea intarzie? Si de ce 2 masini pe ora? E prea putin la jumatate de ora. E bine cum e acum.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 12 Apr 2014 13:27:42    Titlul subiectului: 172318

Nu e normal sa sincronizeze orarul autobuzului cu orarele trenurilor din Ploiesti Sud respectiv Ploiesti Vest ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul PRAHOVA Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Următoare
Pagina 9 din 13

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community