|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Dum 14 Iul 2013 19:14:16 Titlul subiectului: |
165703 |
|
Din 22 iunie s-au lungit trei trasee spre Mamaia - si anume 40 si 102 (de la Pescarie) si 100 (de la satul de vacanta). O cursa din 3 sau 4 merge pe varianta lunga; aceste curse sunt identificate cu 40 MAMAIA, 102 MAMAIA samd.
Mai jos anuntul din autobuze (nu l-o fi citit nimeni inainte de a-l tipari sa remarce greseala de la primul cuvant?) precum si graficul plecarilor liniilor 40 Mamaia si 100 Mamaia din gara Constanta.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
115.6 kb |
Vizualizat: |
de 15629 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
345.34 kb |
Vizualizat: |
de 15628 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
BadeaCartzan
Data înscrierii: 12/Iun/2010 Ultima vizita: 20/Ian/2019 Mesaje: 40 Locație: Constanta, Piata Badea Cartan
|
Trimis: Sâm 24 Aug 2013 23:53:12 Titlul subiectului: |
166648 |
|
Acum trei saptamani, eram cu un prieten la Gara si am vazut un microbuz apartinand RATC Constanta. Microbuzul respectiv era chiar inscriptionat cu sigla regiei si circula pe linia 13B. Din pacate, fiind in masina, nu am apucat nici sa vad ce marca era microbuzul respectiv, darmite sa il mai si pozez, dar cand voi putea, promit sa revin cu detalii.
Probabil ca nu a mai rentat circulatia unui autobuz pe aceasta linie, care si asa facea doar doua curse pe zi si autobuzul era mai mult gol. Asa ca s-or fi gandit sa puna pe aceasta linie o duba: lume putina, consum mic.
_________________ Badea Cârțan-cel mândru că e român! |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 27 Aug 2013 16:28:28 Titlul subiectului: |
166723 |
|
Pe 22.08 am trecut prin zona garii Constanta si, cu ochii dupa autobuze - ca nu stiam ca RATC-ul sa mai detina si altceva - tocmai cand ma pregateam sa trec una dintre stradutele din zona garii m-am trezit langa mine cu un microbuz inscriptionat RATC. Pe moment am crezut ca e vreo dubita de interventii sau un mijloc de transport pentru personalul care colecteaza incasarile sau altceva similar. Luat prin surprindere, pana am deschis aparatul foto, pana m-am chinuit sa-l incadrez, lumina fiind foarte puternica si reflectata, microbuzul a iesit din cadru iar poza a iesit ... cum se vede.
Abia acum, citind mesajul tau, am examinat mai atent "poza" si am vazut ca intr-adevar are pe el indicativul traseului 13B!
Bizar ca RATC s-a orientat catre cotinete, e drept ca numarul de calatori o fi redus, insa macar microbuze specializate pentru transport PUBLIC URBAN trebuiau sa aduca, cu usi largi si automate, cu podea coborata, sisteme de informare s.a.m.d. Asa ... tare mi-e eteama ca se creaza un precedent periculos pentru decaderea si mai accentuata a transportului constantean, dupa desfiintarea tramvaielor si troleibuzelor...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
139.95 kb |
Vizualizat: |
de 15355 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
virgilius
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 18/Iun/2023 Mesaje: 316 Locație: Constanta
|
Trimis: Mie 28 Aug 2013 08:30:13 Titlul subiectului: |
166740 |
|
Azi dimineata, in jurul orei 06:30, la Radio Romania Actualitati, s-a dat stirea cum ca, primele 3 primarii din tara, din punct de vedere al fondurilor alocate, sunt Timisoara, Bucuresti si Cluj-Napoca. Lucru care se reflecta si-n achizitiile pt.modernizarea transportului in comun. Numai cine n-a trecut prin aceste 3 municipii ,in ultimul timp, nu cunoaste realitatea. Iar aici la malul Marii Negre, atat putem face ! Vreti sa vedeti si care alegorice pline cu fete dragute si mai vreti si microbuz specializat in transportul public ! Nu se pot face toate odata, iar pe traseul "13 B" ,este destul de OK si cu acest microbuz, pentru cele 2-3 curse zilnice.
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 28 Aug 2013 22:43:13 Titlul subiectului: |
166752 |
|
E, cumva, un microbuz "prizonier" pe 13b? Indicativul de traseu pare a fi aplicat pe caroserie. E o situație care îmi amintește de autobuzele "prizoniere" liniilor 7 și 173 din Budapesta; pe caroseria lor scrie 7-173 Györs, asa cum se poate vedea aici:
http://kepfeltoltes.hu/130516/7-173_GYORS_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
|
|
Sus |
|
|
virgilius
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 18/Iun/2023 Mesaje: 316 Locație: Constanta
|
Trimis: Joi 20 Mar 2014 09:20:26 Titlul subiectului: |
171829 |
|
Si la Radio Romania Actualitati ,dar si pe site-ul www.ratc.ro, am fost informati ca incepand cu 1 aprilie 2014, se vor introduce experimental doua noi trasee de autobuz, de fapt doua comasari de linii. Astfel : traseul 5 / 40 care va avea un capat de linie in cartierul Km.5, va trece pe la Gara CFR, continuand pe traseul liniei 40 pana la Pescarie (la intrarea in Mamaia !); iar celalalt traseu va fi 2 / 43, cu un capat de linie in Faleza Sud (Poarta 6 Port), va trece si el pe la Gara CFR si va continua pe linia 43 pana in Tomis Nord la Ciresica. Deci vor fi 2 trasee extrem de lungi, multi nu vor mai fi nevoiti sa schimbe autobuzul la Gara CFR, iar pretul pe aceste trasee, ca si pe toate celelalte din Constanta, va fi tot de 1,50 lei ! Sa vedem ce o sa iasa ! Nu se spune nimic despre o eventuala noua numerotare a acestor trasee si nici daca liniile 2 ,5 ,40 si 43 vor mai circula si ele ,de sine statatoare, stiut fiind faptul ca , de exemplu ,linia 2, merge pe la Poarta 2 Port, pana jos la faleza, la Poarta 1 Port, lucru care nu se va mai intampla odata cu comasarea cu linia 43 !
|
|
Sus |
|
|
ducu
Data înscrierii: 20/Oct/2007 Ultima vizita: 09/Apr/2024 Mesaje: 84 Locație: Eforie Sud
|
Trimis: Joi 20 Mar 2014 10:20:09 Titlul subiectului: |
171830 |
|
O tampenie a unor minti crete din primarie! Chiar sunt curios cum vor face, unde va fi statia spre Poarta 6 si unde spre Ciresica? Daca vreau sa merg cu 5 de la Gara la Primarie, nu se mai poate, cu ce voi ajunge?
Cu ce ajungi in Poarta 2/Poarta 1? Sa mai pastreaza si 2 si 5 de sine statator, separat? De unde autobuze? Intervalele si-asa nesimtite de cand au bagat traseele spre mall-uri (de cativa ani incoace), se vor mari si mai mult!
Un traseu complet de la un cap la altul ar dura aproape 1 ora, daca nu peste (cand prinde toate stopurile+aglomeratia).
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 20 Mar 2014 12:46:52 Titlul subiectului: |
171833 |
|
Nu mi se pare deloc o idee buna, lungirea traseului prin comasare va face foarte dificila respectarea orarelor si va afecta negativ calitatea serviciilor pe ambele linii.
Cred ca mult mai bine era ca traseele sa ramana cum erau, independente, dar sa fie sincronizate plecarile in cursa si introduse biletele cu valabilitate in timp, nu pe calatorie, in acest fel s-ar rezolva problema in mod favorabil calatorului...
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Joi 20 Mar 2014 14:18:51 Titlul subiectului: |
171835 |
|
Ideea nu e rea. Iar asta cu traseul ep rea lung pica. Daca managementul e prost traseul merge prost si daca are 3km si daca are 20km. Traseele trebuie sa fie lungi, sunt mai eficiente si acopera mai multe necesitati de transport. E bine sa ai mai putine trasee, dar mai lungi si cu acoperire mia bune, decat o puzderie de trasee mici care te obliga sa faci schimbari mai mult sau mai putin complicate. Singura problema este daca se implementeaza bine treaba asta. Practic prin comasare, se foloseste un numar de masini aproape de valoarea sumei celor doua linii, nu ar trebui sa fie problema. Mai mult, sistemul primitv de la noi cu trasee drepte care nu intra prin cartiere si nu au devieri e cam depasit.
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 20 Mar 2014 18:14:26 Titlul subiectului: |
171836 |
|
Intrebare ? Pe traseul lung, rezultat din unirea celor doua trasee mai scurte circula toate autobuzele, care circulau pe cele doua trasee sau mai reduc din numarul total de autobuze care circulau pe cele doua trasee ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Vin 21 Mar 2014 14:14:16 Titlul subiectului: |
171855 |
|
Eu sunt curios ce indicativ de traseu vor primii noile linii. De asemenea stie cineva, linile spre centrele comerciale ( 43C, 43M, 5R ) si spre Campus ( 40C ) vor ramane de sine statatoare pe actualele trasee sau vor fi comasate si ele cu noile trasee? In plus sunt curios ce tip de autobuze vor introduce pentru ca pe 43 circula autobuze MAZ 107, pe 40 circula autobuze MAZ 203, iar pe 2 si pe 5 circula autobuze MAZ 103. Daca le vor amesteca vor trebui confectionate noi afisaje pentru MAZ-urile 103 cu texte de tipul "Poarta 6 - Gara - Tomis nord" sau "KM5 - Gara - Pescarie".
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Vin 21 Mar 2014 14:36:48 Titlul subiectului: |
171856 |
|
Cred ca asta cu confectionarea unor placi de carton sau a unor hartii, e ultima chestie si e absolut banala.
Emil a pus o intrebare foarte buna. Prin comasarea celor doua trasee se aduna pur si simplu numarul de masini?
Un raspuns empiric pe baza de intuitie stiintifica imi spune ca nu. Problema nu este cu solutie constanta si nici macar liniara. Sunt multi factori, ca traficul, numarul de persoane, intervale orare si asa mai departe care variaza. Comasarea nu inseamna put si simplu adunarea aritmetica. In mod normal cred ca o astfel de problema se rezolva presupunind ca anumite constrangeri sunt fixe, gen intervalul intre statii. De aceea cred ca se poate ca numarul de masini obtinut prin comasare sa fie uneori mai mic, alteori mai mare decat simpla suma. Mai mult, nu cred ca insumarea numarului de masini de pe cele doua trasee reprezinta solutia optima care se vrea a fi calculata.
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
virgilius
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 18/Iun/2023 Mesaje: 316 Locație: Constanta
|
Trimis: Sâm 22 Mar 2014 13:13:47 Titlul subiectului: |
171872 |
|
Mergeti cu presupunerile putin prea departe ! Ideea de la care s-a pornit ,este foarte simpla : traseele particulare de dube, aglomerate si murdare, cum sunt "301" ,"302" , "303" etc., strabat municipiul din nord in sud si din est in vest, cu doar 1 leu calatoria ( aici, nu intram in amanunte de genul, pt. 1 leu nu primesti nici bilet si nici confort !), iar pentru a-i contracara pe "dubari", RATC-ul are nevoie de trasee lungi ,scutindu-i pe calatori de transbordari de pe o linie pe alta si fara a "umbla" la pretul biletului, cum s-a si anuntat deja, calatoria ramanand 1,50 lei. ( tot asa cum s-a procedat vara trecuta, cand liniile 40 Mamaia si 102 Mamaia, iti permiteau sa ajungi la "Butoaie" in nordul statiunii, cu doar 1,50 lei, lucru pe care cu greu l-au inghitit "dubarii", care nu si-au putut permite acest tarif !). Vom vedea, cele 2 trasee care incep sa circule de marti 1 aprilie, sunt experimentale, dar sper sa iasa bine "totul" si lumea sa fie multumita !
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Dum 23 Mar 2014 18:07:32 Titlul subiectului: |
171901 |
|
Pai pentru asta exista solutia mult mai simpla de a introduce taxarea cu carduri contactless, precum cele din Bucuresti, iar tariful in loc sa fie "pe calatorie", ca acum, ar putea sa fie "pe ora", in aceste fel calatorii plateau tot tariful unui bilet actual, dar nu s-ar mai fi unificat liniile.
Sa nu fiu inteles gresit, si mie ca oricui altcuiva, mi-ar placea sa merg cu acelasi autobuz, de la un capat la altul, insa ma tem ca implementarea masurii de unificare in conditiile din tarisoara noastra nu va face decat sa sperie calatorii; degeaba platesti un singur bilet daca autobuzele circula haotic, incapabile sa respecte un orar clar pentru fiecare statie...
Pentru asta ar trebui rezolvate atat problemele de trafic, cat si cele de dispecerizare si sincer ma tem ca respectarea unui orar va fi imposibila, cel putin din cauza problemelor de trafic.
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 23 Mar 2014 21:04:20 Titlul subiectului: |
171903 |
|
Referitor la ce a spus Catalin cu problemele de trafic, am si eu o intrebare. Exista banda speciala pentru transportul in comun in Constanta ? Banuiesc ca nu, poate exista banda speciala pentru...............carnavalul de la Rio
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Charger
Data înscrierii: 23/Feb/2014 Ultima vizita: 02/Iun/2014 Mesaje: 3 Locație: Constanta
|
Trimis: Mie 26 Mar 2014 16:07:44 Titlul subiectului: |
171974 |
|
Ieri am vazut MAZ 203 pe traseul 2.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 08 Apr 2014 09:07:51 Titlul subiectului: |
172219 |
|
2 articole care vorbesc despre traseele din perioada de glorie a transportului public constantean, cand nu erau pirati cu maxi-taxi-uri si nici municipiile nu erau conduse de clovni si parnaiasi...
http://www.ziuaconstanta.ro/rubrici/actualitate/va-mai-amintiti-ce-linii-de-transport-in-comun-functionau-acum-trei-decenii-in-municipiul-constanta-galerie-foto-40683.html
"VĂ MAI AMINTIȚI? CE LINII DE TRANSPORT ÎN COMUN FUNCȚIONAU ACUM TREI DECENII ÎN MUNICIPIUL CONSTANȚA (GALERIE FOTO)
24 Feb - Nicoleta BACIU
În anul 1980, în municipiul Constanța erau funcționale tramvaie, troleibuze și autobuze, care aparțineau Întreprinderii Județene de Transporturi Locale (actuala Regie Autonomă a Transportului în Comun). Acestea deserveau atât locuitorii municipiului Constanța (liniile interne), cât și pe cei din restul județului (linii externe). Mai jos, prezentăm liniile funcționale în municipiul Constanța între anii 1980-1981. Menționăm că informațiile ne-au fost puse la dispoziție de RATC Constanța, iar denumirile instituțiilor și străzilor sunt cele de atunci.
Linia 1: Tomis Nord - Șoseaua Aurel Vlaicu - DIF.
Linia 3: Institutul de Marină - strada Poporului - strada Negru Vodă.
Linia 4: Cartier CFR - Șoseaua Filimon Sârbu (actualul bd IC Brătianu) - Poarta 2
Linia 5: Km. 5 - Șoseaua Mangaliei - Poarta 2
Linia 6: Gara - bd. Lăpușneanu - Sat Vacanță.
Linia 7: ICH Palas - Șoseaua Mangaliei - Gară - Poarta 1
Linia 7 B: ICH Palas - DIF - Șoseaua Industriei - bd. Aurel Vlaicu.
Linia 9: Tomis Nord - Palazu Mare.
Linia 14: Intrare Energia - Baba Novac - Poarta 2
Linia 18: Gară Constanța - bd. 1 Mai - Poarta 6.
Linia 22: Complex Orizont - bd. Lăpușneanu - bd. Tomis - strada Mihai Viteazu - Poarta 1
Linia 27: BJATM - Șoseaua Filimon Sârbu - Centru
Linia 28: Complex Orizont - Tomis Nord - Șoseaua Aurel Vlaicu - ICRAL
Linia 31: Gară Constanța - Fabrica de Oxigen - Dep. 4 Sud Chimpex
Lina 32: Gară Constanța - bd. Lăpușneanu - Mamaia Tabăra Turist
Linia 33: ICRAL - Complex Km 4-5 - Șoseaua Mangaliei - Poarta 2
Linia 39: Institutul de Marină - DIF
Linia 40: Pescărie - bd. Lenin (actual Mamaia) - Centru - Gară Constanța
Linia 43: Complex Orizont - bd. Tomis - bd. Republicii (actual ferdinand)- Gară
Linia 44: Pescărie - bd. Lenin - I.G. Duca - Gară Constanța
Linia 45: Complex Orizont - Maramureș - Farmacia Miga.
Linia 50: Gară - bd. Lăpușneanu - bd. Tomis - bd. Aurel Vlaicu - Sat Vacanță.
Linii Troleibuze
Linia 40: Pescărie - Gară
Linia 41: Gară - Mamaia
Linia 42: Tomis Nord - Poarta 2
Linia 43: Tomis Nord - Centru - Gară
Linia 44: Energia - Poarta 2
Linia 45: Tomis Nord - Centru
Linia 46: Gară - Centru
Linia 47: Pescărie - Mamaia
Linia 48: CFR Palas - Poarta 1
Linia 49: BJATM - Centru
Linia 50: Mamaia - Centru
Câțiva ani mai târziu au fost date în folosință și liniile de tramvai:
Linia 100: Gară - Sat Vacanță
Linia 101: Gară - Strada Industriei
Linia 101b: Gară - ICH Palas
Linia 102: Faleză Nord - Inel II - strada Industriei"
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 08 Apr 2014 09:12:18 Titlul subiectului: |
172224 |
|
Al doilea articol:
http://www.ziuaconstanta.ro/stiri/social/stiti-ca-autobuzele-actualului-ratc-circulau-si-in-judet-cum-puteai-ajunge-de-la-constanta-in-statiuni-si-alte-localitati-acum-trei-decenii-450042.html?imagini=1#scroll
"ȘTIȚI CĂ AUTOBUZELE ACTUALULUI RATC CIRCULAU ȘI ÎN JUDEȚ? CUM PUTEAI AJUNGE DE LA CONSTANȚA ÎN STAȚIUNI ȘI ALTE LOCALITĂȚI ACUM TREI DECENII
02 Mar, 2013
În anul 1980, în municipiul Constanța erau funcționale troleibuze și autobuze, care aparțineau Întreprinderii Județene de Transporturi Locale (actuala Regie Autonomă a Transportului în Comun). Acestea deserveau atât locuitorii municipiului Constanța (liniile interne), cât și pe cei din restul județului (linii externe). Astăzi vă vom prezenta liniile externe ale fostei IJTL.
Menționăm că informațiile ne-au fost puse la dispoziție de RATC Const.anța
Linia 2: Constanța – Eforie - Mangalia Sud
Linia 10: Gara Constanța - Eforie – Tuzla
Linia 11: Gara Constanța – Eforie Nord – Techirghiol
Linia 11 A: Gara Constanța - Eforie Nord – Techirghiol – Sanatoriu
Linia 12: Tomis Nord – Ovidiu Lumina – Năvodari
Linia 13: Gara Constanța – Agigea – Sanatoriu 2
Linia 15: Tomis Nord – Ovidiu – Lumina – Peninsulă – Năvodari
Linia 17: Gara Constanța - Eforie – Tuzla – Costinești
Linia 19: Tomis Nord – Ovidiu – Poiana
Linia 20: Gara Constanța – Eforie – 23 August – Mangalia Nord – Mangalia Sud
Linia 23: Tomis Nord – Mamaia – Năvodari
Linia 24: Neptun (Calul Bălan ) - Mangalia – Frontieră
Linia 25: Limanu – Mangalia Sud – Mangalia Nord – Stațiuni (Hotel Oltenia – Olimp)
Lina 26: 23 August – Pecineaga – Moșeni
Linia 34: Gara Constanța – Ovidiu – Lumina
Linia 35: Tomis Nord – Culme – Nazarcea
Linia 36: Tomis Nord – Mamaia – Ovidiu
Linia 38: CHCH Năvodari – Platforma Petromidia – Năvodari
Linia 52: Tomis Nord – Mamaia – Platforma Petromidia – Năvodari
Linii care circulau doar în sezonul estival
Linia 2** : Gara Constanța – Eforie – 23 August – Mangalia Sud
Linia 10** : Gara Constanța – Eforie – Tuzla
Linia 10 B**: Gara Constanța – Eforie Nord
Lina 11 A**: Gara Constanța – Eforie Nord – Techirghiol – Sanatoriu
Linia 16**: Năvodari – Tabăra Copii Năvodari – Mamaia
Linia 20**: gara Constanța – Eforie – 23 August – Mangalia Nord – Mangalia Sud
Linia 21**: Mangalia Sud – Mangalia Nord – Stațiuni
Linia 23B**: Tomis Nord – Mamaia – Tabăra Turist
Linia 29**: Eforie Nord – Techirghiol
Linia 30**: Tabăra Nord – Mamaia – Centru Constanța
Linia 32**: Gara Constanța – bd. Lăpușneanu – Mamaia – Tabăra Turist"
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
alinv1991
Data înscrierii: 13/Oct/2013 Ultima vizita: 25/Mar/2015 Mesaje: 5
|
Trimis: Mar 29 Apr 2014 11:36:46 Titlul subiectului: |
172630 |
|
Referitor la intrebarea lui guest. Din cate am inteles eu, tot ce era pe liniile 5 si 40 circula pe linia 5-40, iar toate autobuzele care circulau pe liniile 2 si 43 circula acum pe traseul 2-43. Insa liniile speciale 5R,40C,43C SI 43M au ramas neschimbate.
Am mai inteles ca se pregateste comasarea liniilor 100 si 101. Stie cineva de cand ?
_________________ Alin V |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mie 30 Apr 2014 06:12:27 Titlul subiectului: |
172639 |
|
Iar cele 2 trasee deja comasate ce indicativ de traseu au? 2 sau 43? respectiv 5 sau 40? Iar pe aceste trasee au fost amestecate autobuze Maz 103, cu Maz 107 si Maz 203? Pentru ca pe 2 si 5 circulau autobuze Maz 103, pe 40 circulau Maz 203, iar pe 43 circulau Maz 107.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
virgilius
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 18/Iun/2023 Mesaje: 316 Locație: Constanta
|
Trimis: Mie 30 Apr 2014 11:13:32 Titlul subiectului: |
172652 |
|
Autobuzele au afisat urmatorul text : " 2 - 43 Poarta 6-Gara-Centru-Tomis Nord " si respectiv : " 5 - 40 Km.5-Gara-Centru-Pescarie " astfel ca nimeni nu are vreo confuzie in ceea ce priveste traseul respectiv. Pe ambele trasee circula toate tipurile de MAZ-uri. In continuare, doar pe traseele "100" , "100C" , "102" si "102N" ,circula doar MAZ-uri 107. Sa vedem ce va fi cand incepe sezonul estival ( 15 mai ??? , 1 iunie ???) si vor circula si traseele "40 Mamaia" , "100 Mamaia" si "102 Mamaia" .Au ramas neschimbate traseele "40 Campus" , "43C" (merge la Carrefour) si "43M" ( merge la Maritimo ), care impreuna cu "100" si "100C" au capatul de linie in fata Garii CFR.
|
|
Sus |
|
|
alinv1991
Data înscrierii: 13/Oct/2013 Ultima vizita: 25/Mar/2015 Mesaje: 5
|
Trimis: Mie 30 Apr 2014 12:25:06 Titlul subiectului: |
172660 |
|
Anul trecut au introdus dupa 15 iunie liniile speciale estivale. 40 Mamaia, 100 Mamaia si 102 Mamaia. Pe aceste linii circulau de obicei autobuze MAZ 107 si MAZ 203 (dar la un moment dat au circulat si doua autobuze MAZ 103 pe linia 40 Mamaia). In week-end-uri, odata cu paradele carelor alegorice, au aparut si liniile 2 Mamaia, 5 Mamaia si 48 Mamaia, pe care circulau MAZ-uri 103. Eu am mers de cateva ori pe aceste linii si erau foarte aglomerate (cred ca din cauza pretului mic al calatoriei de 1,5 lei, fata de 3,5 lei cat era mai demult).
_________________ Alin V |
|
Sus |
|
|
rzv
Data înscrierii: 19/Oct/2013 Ultima vizita: 07/Apr/2024 Mesaje: 9 Locație: Constanta
|
Trimis: Vin 16 Mai 2014 06:59:50 Titlul subiectului: |
172898 |
|
Se zvoneste ca reprezentanti ai RATC au plecat in Turcia pentru achizitia de autobuze .Stie cineva detalii?
|
|
Sus |
|
|
Radu Tudor
Data înscrierii: 21/Aug/2013 Ultima vizita: 02/Feb/2020 Mesaje: 38 Locație: Targoviste
|
Trimis: Sâm 17 Mai 2014 09:11:37 Titlul subiectului: |
172918 |
|
Nu cred ca este nimic adevarat. RATC este in prag de faliment si abia poate sa isi plateasca angajatii.
|
|
Sus |
|
|
alinv1991
Data înscrierii: 13/Oct/2013 Ultima vizita: 25/Mar/2015 Mesaje: 5
|
Trimis: Sâm 17 Mai 2014 18:27:44 Titlul subiectului: |
172922 |
|
Se zvoneste. Ar fi frumos sa avem si autobuze mai noi, dar cine stie cat va dura pana la achizitia de noi autobuze. Cei de la RATC nu prea au fonduri. Mai mult, au spus ca vor introduce sistemul de validare al calatoriei cu cartele, dat trebuie sa faca rost de 1 milion de euro din fondurile europene.
_________________ Alin V |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|