Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Intentie achizitie 5 tramvaie Tatra T4D - B4D
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 09 Oct 2013 06:45:35    Titlul subiectului: 167834

bogdan a scris:
Cele care au avut probleme sunt acum functionale?

Se pare ca totusi cele doua vagoane care au fost donoare de piese (1183, 1209) momentan nu se intentioneaza sa fie reparate. Cele doua vagoane T4D-C nu au cheia de la chopper. "istvan_eloc" mi-a dat ideea ca totusi este vorba de un contactor intre doua fire, Teoretic se pot lega pe direct firele. Gresesc?
Mai sunt doua vagoane disponibile #1182 si #1223 care isi asteapta noul numar OTL. Unul cel mai probabil va fi cuplat cu remorca 105''.

Noua garnitura 2''-102'' de care v-am amintit acum cateva zile, compusa din vagonul wx 1184 si vechea remorca 115'' a fost finalizata. Este un vagon "shock"Shocked, adica isi pastreaza stilul impresionist (si in prealabil fiind decorat cu "opere de arta"), deoarece: 1- se vede de la o posta si jumatate ca vagonul motor e din Magdeburg, dar este vopsit in schema din Dresden; 2- schimba o garnitura in stare exterioara buna, 3- garnitura e o "struto-camila" pentru ca are o remorca ex Dresden...
Aparent vechea garnitura 2-102 a fost oprita.



IMG_8015- 2''-102''.jpg
 Descriere:
The next generation: 2''-102'' ex 1184 & 115'' (ex DVB 274 045).
 Mărime fișier:  192.85 kb
 Vizualizat:  de 23299 ori

IMG_8015- 2''-102''.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 17 Noi 2013 16:33:04    Titlul subiectului: 168934

Tram-fan a scris:
E posibil, deci, ca în curând să fie pregătit de circulație și 1169 ? Am observat că nu mai era astăzi în depou în spatele lui 1168... Așadar, gândesc că ar urma să-l vedem pe stradă.

Am adus aici postarea lui "Tram-fan" pentru ca inca vorbim de vagoane care nu au intrat in circulatie.
Nu am dat raspuns pana acum doar pentru a scrie si sa nu zic nimic si chiar nimic altceva nu s-a intamplat.
In sfarsit 1169 a fost pornit. Cred ca echipa tehnica merita respect. Ei au primit un vagon cu chopper fara cheie de start fara schita a schemei electrice. La 1169 intrerupatorul de la controlet este defect, rapid au luat controlerul de pe 1168 si asa au reusit sa porneasca vagonul 1169. Zilele urmatoare va isei in teste se va cupla un vagon remorca si se vor efectua masuratori in mers. 1168 probabil va fi pornit dupa repararea intrerupatorului de la controler.
Tram-fan a scris:
Mai sunt două T4D-M-uri pregătite, dar care nu au (?) număr de parc: cel alb, amintit mai sus, și încă unul vopsit în verde, identic cu noul 1 sau 15. Se știe ceva de ele ?

Nu stiu vagoanele 1182 si 1223 de ce nu se introduc in circulatie, dar posibil inca nu este niciun vagon motor demn pentru "pensionat". Vagoanele remorca disponibile 102, 105'' se pare ca vor fi cuplate la vagoanele cu chopper, depinde si de rezultatele din teste.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 17 Noi 2013 17:03:19    Titlul subiectului: 168935

1168, 1169 - 14 noiembrie


IMG_8651.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91 kb
 Vizualizat:  de 22771 ori

IMG_8651.JPG



IMG_8666.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.96 kb
 Vizualizat:  de 22771 ori

IMG_8666.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Dum 17 Noi 2013 22:57:31    Titlul subiectului: 168944

Si mai raman si cele 2 vagoane donoare..
_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 20 Noi 2013 12:03:45    Titlul subiectului: 169015

Ieri 1169 a si iesit in proba cu numar provizoiru 2. Eu am fost in Polonia insa... Din cele aflate acest voagon se comporta mai bine in regim solo decat cu remorca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Lun 02 Dec 2013 12:56:20    Titlul subiectului: 169304

In privinta vagoanelor cu chopper nu este nimic nou, 1169 in proba dupa primii metri de sarcina a intrat in regim de avarie, are ceva defectiune. Ambele vagoane au fost puse deoparte. Sper sa primesc in curand si restul documentatiei (de 600 de pagini) cu instalatia electrica a acestor vagoane si tehnicenii sa descopere problema.

Vom avea doua numere de parc noi 47 si 48. #1182 (este in vopsitorie) si 1223 (este pregatit deja din vara). Deocamdata nu s-a luat o hotarare daca vor primi sau nu remorca.
Cert este ca un T4 solo la ora de varf provoaca doar nemultumiri. In 1999 cand au decuplat vagoanele T4 "tandem", de fiecare data cand sosea un vagon solo era un murmur accentuat de nemultumire din partea calatorilor aflati in statie. Din 2002 nu a mai existat T4D unidirectional solo (#36 a fost doar un test de cateva ture).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tram-fan



Data înscrierii: 19/Sep/2009
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 176
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 04 Dec 2013 13:41:06    Titlul subiectului: 169335

Vagonul 47 este pregătit. Schema de culoare: roșu-alb-albastru. Deocamdată nu i-a fost cuplată vreo remorcă.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tram-fan



Data înscrierii: 19/Sep/2009
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 176
Locație: Oradea

MesajTrimis: Lun 30 Dec 2013 16:05:12    Titlul subiectului: 169894

47 si 48 sunt ambele gata. Le-au fost montate compostoare si validatoare, iar numarul de parc a fost imprimat si pe spate, ceea ce indica (lucru confirmat de revizorul cu care am vorbit) ca nu vor primi remorca. In urmatoarea perioada cele doua vagoane nu vor iesi in circulatie.
Daca am retinut bine, 1209 se afla zilele trecute in vopsitorie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 09 Ian 2014 22:07:02    Titlul subiectului: 170188

Dupa 1209 si 1183 a fost activat, au reusit sa repare vagonul cu chopper 1169. Singurul vagon ramas inca neactivat este celallat vagon cu chopper 1168. Insa aceste vagoane se vor pune in functiune doar in cazul in care un vagon vechi va pica, deci deocamdata sunt rezerve. Numere noi de parc in acest an nu se vor crea. Asigurarea de pe anul 2014 acopera doar pana la numerele 48.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 17 Ian 2014 12:02:45    Titlul subiectului: 170501

Trabuie sa ma contrazic fata de postarea mea de mai sus (am fost informat gresit sau s-a gasit intretimp o solutie pentru extinderea RCA si pentru numarul #49).
A aparut vagonul #49 (ex 1209), este verde.
Aceste vagoane (47, 48, 49) vor circula solo si vor iesi astfel: majoritatea ULF-urilor in jurul orei 19 intra in depou, vatmanii respectivi revenind pe traseu cu alt vagon (de regula KT4D) pana la terminarea serviciului. Acum vor avea la dispozitie 3 vagoane solo. Aceste vagoane vor fi numai bune pentru cererea de capacitate existenta dupa ora 19.
Nu inteleg de ce nu se pune in functiune tocmai vagonul cu chopper (daca tot au reusit sa-l repare) care ar fi mai eficient pentru regimul solo (din cauza consumului mai redus).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 23 Ian 2014 11:00:22    Titlul subiectului: 170635

Ca o continuare a postarii de mai sus am primit raspuns la toate nelamuririle mele:
Admit, ca am fost pe pista gresita presupunand ca unui vagon de tramvai I se poate atribui un numar de parc numai daca dispune si de asigurare cum e in cazul autovehiculelor, zic asta in cazul vagonului #49 si in viitor #60 (ex 1183) care cu toate ca au numere de parc nu vor iesi pe traseu public pentru ca nu vor avea asigurare in acest an. Iar vagonul cu chopper nu are validatoare si implicit nici nu i se poate face asigurare anul asta pe un numar nou de parc. Deci aceste trei vagoane vor ramane reserve. #47, #48 in curand vor fi puse in exploatare.

Vagonul bidirectional a primit un "facelift" adica o cosmetizare a capetelor care s-au vopsit in rosu
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Sâm 08 Mar 2014 22:47:49    Titlul subiectului: 171677

Ceva informatii despre aceste vagoane?
Care au iesit la strada?

_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Timi



Data înscrierii: 07/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Mar/2024
Mesaje: 151
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 14 Mar 2014 12:48:37    Titlul subiectului: 171744

Deocamdata nimic nou. Nici unul dintre aceste vagoane nu a iesit pana acum in circulatie, ele aflandu-se si acum pe aceeasi linie in depou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 16 Mar 2014 12:18:08    Titlul subiectului: 171753

De cateva saptamani garnitura cu schema DVB #41-141 a primit o noua culoare.
Tot o garnitura ex DVB cu schema originala #40-140 a primit culoarea mov ceea ce m-a facut sa cred ca va purta o reclama a Lotis Center dar de saptamani bune nu a primit nici o reclama.
Si in fine o poza cu bidirectionala #44 care a fost retusata si astfel mai mult seamana cu un vagon utilitar al DVB #201 002-0, oricum si #44 e un vagon special Smile.



IMG_8731-.jpg
 Descriere:
#41-141 ex DVB has lost its original scheme.
 Mărime fișier:  379.07 kb
 Vizualizat:  de 20884 ori

IMG_8731-.jpg



IMG_8716-.jpg
 Descriere:
Like the #201 002-0 DVB Schienenschleifwagen (track grinding work tram)
 Mărime fișier:  651.97 kb
 Vizualizat:  de 20883 ori

IMG_8716-.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 22 Mar 2014 16:25:16    Titlul subiectului: 171877

Pentru ca nimeni nu a pus pana acum o poza cu ultimele vagoane activate, am incercat cat de cat sa le cuprind intr-un cadru, macar sa avti idee cum arata. In ordina #47 (ex 1182), #48 (ex 1223), #49 (ex 1209) si viitorul #60 (inca cu numarul 1183), respectiv 14+114 care pare oprit. Oare? Cand l-ati vazut ultima data pe traseu?


IMG_8744-.jpg
 Descriere:
#47, #48, #49, #1183 (60), #14+114
 Mărime fișier:  979.52 kb
 Vizualizat:  de 20744 ori

IMG_8744-.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alex_trs



Data înscrierii: 23/Apr/2012
Ultima vizita: 26/Mar/2024
Mesaje: 31
Locație: Oradea

MesajTrimis: Lun 24 Mar 2014 18:12:10    Titlul subiectului: 171918

Astazi cuplul 14+114 a circulat pe linia 1.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 26 Mar 2014 23:47:12    Titlul subiectului: 171987

Da, il vazusem si eu in acceasi zi dimineata la Pod.

Vagonul #47 a fost scos din miezul de vagoane oprite.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 27 Mar 2014 22:36:53    Titlul subiectului: 172007

Ieri #47 azi #24"' cu remorca #124" dupa el. Si asa ii zicem adio la 24" care avea o fiabilitate scazuta de ani de zile. Nu inteleg de ce nu l-au folosit pe 1183...


Fotografie0022.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  567.48 kb
 Vizualizat:  de 20402 ori

Fotografie0022.jpg



Fotografie0023.jpg
 Descriere:
24'" (ex 47, ex 1182)+124" in "Probefahrt"
 Mărime fișier:  564.86 kb
 Vizualizat:  de 20402 ori

Fotografie0023.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 09 Apr 2014 11:38:39    Titlul subiectului: 172252

Si iata ca 24'''+124'' si-a intrat in "mana" (roti). La prima vedere de aceasta pozitie nu ai zice ca are atasat un vagon remorca ex DVB si nu ex MVB! Totusi sunt semne graitoare pentru cunoscatori (grupul de pozitii si semnalizare rama ferestrelor, capac de aerisire pe acoperis (desfiintate cu ocazia modernizarii la toate vagoanele MVB) de ex.)
Fostul #24 deocamdata este rezerva pana la decizia de casare.
Luand in considerare doar starea exterioara a vagonului urmatorii candidati ar putea fi 23-123 (vopsea veche+bandaje uzate) 31-131 (bandaje uzate), si cu o oarecare rezerva 3-103, 27-127. Dar in cele mai multe cazuri rugina de pe sasiu sau gradul de fiabilitate isi zice ultimul cuvant, indiferent de starea bandajelor sau a vopselei.
Cert este ca doar 2 vagoane vor fi folosite ca si solo. Cele cu chopper 1168 nu este functional, celalalt inca nu exista posibilitatea sa il scoata.



IMG_2153- 24'''+124''.jpg
 Descriere:
24''' (ex 1182) + 124'' ex DVB
 Mărime fișier:  272.12 kb
 Vizualizat:  de 20162 ori

IMG_2153- 24'''+124''.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tram-fan



Data înscrierii: 19/Sep/2009
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 176
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 09 Apr 2014 13:39:29    Titlul subiectului: 172259

Da, am constatat și eu că 23+123 nu mai circulă de ceva timp, în schimb 3+103 și 27+127 ies regulat... deocamdată.
Cele două remorci vechi 102 și 105 mai există ? Dacă da, sunt șanse să fie reactivate ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Timi



Data înscrierii: 07/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Mar/2024
Mesaje: 151
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 10 Apr 2014 09:58:20    Titlul subiectului: 172280

Mai exista cele doua remorci, 102 si 105, dar nu stiu ce va fi cu ele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
marcel



Data înscrierii: 25/Aug/2008
Ultima vizita: 08/Noi/2021
Mesaje: 117
Locație: Budapesta (Ungaria); Oradea

MesajTrimis: Joi 10 Apr 2014 11:16:07    Titlul subiectului: intrebare 172284

Uitându-mă la pozele postate de zsizsi mi-a venit și mie în cap o întrebare la acest subiect. Oare care este conceptul OTL, conform căruia se păstrează dispozitivele de cuplaj electric de deasupra cuplajelor Scharfenberg în partea din față a vagoanelor motor, dar cele din spatele vagoanelor remorcă se desființează? Așa, în cazul unei avarii, două garnituri cuplate mecanic oricum nu se pot cupla și electric, iar garnituri vagon motor+vagon motor n-am mai văzut la Oradea de vreo 15 ani...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 15 Apr 2014 22:28:19    Titlul subiectului: 172413

Cred ca observatia de mai sus este un pic off topic, dar voi raspunde aici, Vagoanele remorca unidirectionale nici nu au avut cutie pentru cuplaj electric in spate (bara B). Un T4D nu se poate cupla electric cu un vagon motor avand intre ele un vagon remorca (T4D-B4D-T4D). La Oradea exista doar doua situatii in care doua vagoane motor pot ajunge sa fie cuplate unul dupa celalalt se defecteaza un KT4D ori bidirectionala #44. Din prudenta un vagon defect nu este indicat sa se cupleze electric cu cel impingator. Iar un KT4D cu T4D eu zic ca este chiar interzis deoarece la KT4D prin aceasta cupla se transmitea spre vagonul secund si curentul pentru motoare (nu doar comenzi) al doilea vagon circuland cu pantograful coborat. La Dresden si Magdeburg insa fiecare vagon se alimenta de la pantograful propriu.
In concluzie este buna observatia ta ca aceste cuple electrice de pe bara "A" a vagoanelor T4D cat si ambele de pe KT4D la Oradea sunt inutile, deoarece cupluri T4D-T4D sau T4D-T4D-B4D sau tandemuri KT4D ori KT4D-B4D (este chiar imposibil, vezi la Berlin nu s-au cuplat electric KT4D cu B6A2 doar mecanic pentru manevre) nu vor exista la Oradea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 15 Apr 2014 22:51:32    Titlul subiectului: 172414

Vagonul 48 ex. 1223 a preluat remorca 123, deci 48 va fi noul 23'''.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
darius_somolan



Data înscrierii: 15/Dec/2009
Ultima vizita: 09/Mar/2024
Mesaje: 73
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 30 Apr 2014 17:32:55    Titlul subiectului: 172666

Astazi noul vagon 23-123 si-a inceput ,,misiunea". L-am vazut pe linia 3/2, dar nu am reusit sa-i fac niste fotografii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
Pagina 5 din 7

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community