Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele V3A-93M

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 03 Ian 2006 23:06:11    Titlul subiectului: *Tramvaiele V3A-93M 10830

V3A-93M sunt 10 bucăți.
#246 este V3A-93M (adică un V3A-H realizat 100% de români. Se observă diferența la controller: V3A-H-urile au o manetă, V3A-93M-urile au ,,clasica" manivelă.).
Roțile sunt aceleași, motorul e probabil același....
S-au jucat puțin și la bord... VxA nemodernizate nu au vitezometru.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Lun 09 Ian 2006 00:31:02    Titlul subiectului: Tramvaiele V3A-93-M 11501

Hm...sunt mai multe rezistente pe acoperis decat la un V3A nemodernizat.. deci probabil s-a schimbat si ceva la partea de tractiune (probabil doar imbunatatiri: nu te mai zgaltaie cand porneste din statie), boghiurile motoare(?) au frana de tintuire (federele(?)) electro-hidraulica (se aude motorul cand defraneaza)
La cele modernizate la URAC puteau totusi sa se chinuie putin si sa faca un face-lift si la bord, ca arata urat... brrr...

Fisa tehnica a unui V3A-M



scan1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.68 kb
 Vizualizat:  de 37740 ori

scan1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
qwerty



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Feb/2023
Mesaje: 55
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 18 Ian 2006 19:16:58    Titlul subiectului: 57851

Ce tip de V3A e tramvaiul #014? Ca la exterior pare a fi V3A-93M, dar are scaune portocalii de V3A-93 clasic... și schema de culoare este cea obișnuită alb cu galben.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 18 Ian 2006 22:53:53    Titlul subiectului: 57856

Este V3A-93M.... a avut scaune din alea micuțe (dar mă bucur că le-au schimbat...nu încăpeam în ele). A fost revopsit în schema clasică a RATB-ului.
Oricum, e mai bine decât RC-ul (a se citi ,,cârpeala") de pe celelalte V3A-93M... la unele, scaunele vandalizate au fost înlocuite cu scaune de Tatra (ce-i drept, mai confortabile)!


Ultima modificare efectuată de către Dr2006 la Dum 02 Apr 2006 19:52:12, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 19 Ian 2006 09:40:05    Titlul subiectului: 57869

Iata o poza cu #014 in schema (deja...) veche.
Probabil cand au trebuit sa inlature autocolantele cu reclama, au trebuit sa-l si revopseasca . . . Evil or Very Mad



RF_0014-012-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.58 kb
 Vizualizat:  de 37200 ori

RF_0014-012-001.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf


Ultima modificare efectuată de către Catalin Ghita la Joi 19 Ian 2006 15:50:59, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TsE



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 02/Oct/2019
Mesaje: 44
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Mie 01 Feb 2006 20:52:37    Titlul subiectului: 58141

014 este V3A-93EP, a fost fabricat/modernizat in 1997 la Electroputere. Acum a trecut prin RK la URAC, dar nu i-au modificat caroseria, cel putin nu la exterior.
014 este fratele mai sarac (actionare clasica V3A) din seria de 10 V3A-93EP modernizate la Electroputere si este primul care a trecut prin URAC la refacere/vopsire. Forma aerodinamica este aceeasi la cele 13 tramvaie re-construite la EP Craiova.

_________________
TsE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Iun/2022
Mesaje: 149

MesajTrimis: Mie 01 Feb 2006 21:23:12    Titlul subiectului: 58143

Ce pot sa zic, mie nu imi place de nici un fel. Spatiul ala de caroserie de deasupra usilor si a geamurilor e prea mare...
De altfel tot designul este invechit si ma duce cu gandul la anii '80.
Nici V3A nu este prea estetic.
Dintre toate tramvaiele, imi place cel mai mult Bucur, mi se pare care finisajele mai atent facute, nu pare facut din topor. Chit ca are faruri de Dacie, daca e sa ma iau dupa voi, nu arata rau deloc, mai ales in albastrul ala inchis.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 03 Feb 2006 01:34:29    Titlul subiectului: R3R3 58186

Farurile lui #137 sunt mult mai apropiate decât la V3A-C sau V3A-93.
#137 deservește linia 15
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 21 Noi 2006 17:13:14    Titlul subiectului: 66649

OAB a scris:
#137 deservește linia 15
...deservea...
#137 e la Dep. Alexandria. Este V3A-93M, modernizat la Craiova. La fel sunt și celelalte identice cu el.
Catalin Ghita a scris:
Iata o poza cu #014 in schema (deja...) veche
Frumos... e exact în aceeași stație. Se pot observa și schimbările prin care a trecut zona. De exemplu a dispărut chioșcăria din stânga tramvaiului (dreapta pozei).
Au ieșit la traseu V3A-93M cu RK recent: #180 era pe 7, iar #267 era pe 32.
Acesta din urmă chiar avea în parbriz niște pliante cu Depoul Alexandria (!), dar nu am apucat să-i fac poză și lui. L-am pozat doar pe #180 (cam grăbit...a ieșit tremurat Sad ).

Vagonul #246 este mult mai diferit față de V3A-H-uri: deși are 2 motoare, el are un singur chopper.



RF_0180-007-002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  158.82 kb
 Vizualizat:  de 37330 ori

RF_0180-007-002.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Sâm 07 Iul 2007 22:48:26    Titlul subiectului: tramvaielev3a-h si v3a-93 246 80107

Lamuriti-ma si pe mine, dupa cate stiu #246 e un tramvai fabricat la Electroputere atunci ar trebui sa fie un V3A-H si nu un V3A-93M nu? Vreau argumente in sensul ca #246 e un V3A-93M.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Dum 08 Iul 2007 00:07:45    Titlul subiectului: 80110

V3A-H are choppere (2 per tramvai - electronica de tractiune) facute de Holec (Olanda) - mare tam-tam la vremea aia, reportaj la televizor, vise mari de viitor... #246 cum mai spunea si Dragos are unul [chopper] singur si e facut(?) de INDA Craiova...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Electroputere Vasile



Data înscrierii: 18/Dec/2006
Ultima vizita: 24/Dec/2023
Mesaje: 4
Locație: Craiova

MesajTrimis: Lun 17 Mar 2008 09:45:46    Titlul subiectului: Tramvai V3A-93M #246 90233

bercenicity a scris:
#246 cum mai spunea si Dragos are unul [chopper] singur si e facut(?) de INDA Craiova...
Tramvaiul #246 a fost livrat din Electroputere cu sistem de tractiune clasic (rezistente de demaraj/franare), ca si restul seriei V3A-93M (10 tramvaie). Ulterior acesta a fost dotat in URAC cu un sistem de tractiune constand dintr-un singur chopper pentru ambele motoare de tractiune, chopper realizat de ICPE-SAERP Bucuresti si nu de INDA.
Spre comparatie, sistemele de tractiune livrate de firma olandeza Holec (ulterior Traxis, actualmente Alstom-Traxis) montate pe tramvaiele V3A-H la Electroputere erau formate din doua choppere identice, fiecare alimentand cate un motor de tractiune, un sistem electronic de comanda si un controler de tractiune/franere (denumit de unii colegi de forum mansa). Tramvaiul V3A-H poate functiona cu ambele sisteme de tractiune sau, in caz de avarie a unuia din ele, cu unul singur. Din pacate, din acest tip de tramvaie s-au realizat doar trei Sad .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
226 Alexandria



Data înscrierii: 25/Aug/2008
Ultima vizita: 06/Mai/2009
Mesaje: 6
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 25 Aug 2008 17:16:41    Titlul subiectului: 97370

#097 si #246 stau, deocamdata, la depoul Bucurestii Noi si circula pe liniile 20 si 34:


#097.JPG
 Descriere:
#097 pe linia 34
 Mărime fișier:  245.26 kb
 Vizualizat:  de 35166 ori

#097.JPG



#246.JPG
 Descriere:
#246 pe linia 34
 Mărime fișier:  271.24 kb
 Vizualizat:  de 35166 ori

#246.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 25 Aug 2008 22:44:50    Titlul subiectului: 97383

Oare cui era adresată dedicația de "La Mulți Ani" de pe parbrizul lui #097? Rolling Eyes
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
George85



Data înscrierii: 01/Sep/2009
Ultima vizita: 18/Noi/2011
Mesaje: 119
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 01 Oct 2010 20:15:48    Titlul subiectului: 134262

Sunt repartizate astfel:
- Depoul Victoria: #133
- Depoul Titan: #014
- Depoul Dudesti: #097, #137, #180, #246, #267, #293, #326, #352
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Le 3400



Data înscrierii: 12/Apr/2008
Ultima vizita: 23/Iul/2011
Mesaje: 22
Locație: Bucuresti 3 (Salajan)

MesajTrimis: Sâm 02 Oct 2010 00:47:16    Titlul subiectului: 134271

#133 este inca la Titan, a ajuns la Victoria cu imprumut din cauza ca Depoul Victoria are probleme cu cateva vagoane!
_________________
91-53-0-476-692-5 o adevarata bijuterie pe 6 osii. 5100kw rullzz!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
George85



Data înscrierii: 01/Sep/2009
Ultima vizita: 18/Noi/2011
Mesaje: 119
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 28 Ian 2011 18:12:31    Titlul subiectului: 139271

#133 s-a intors, acum cateva saptamani, la Depoul Titan.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 17/Feb/2021
Mesaje: 258
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Lun 31 Ian 2011 00:12:15    Titlul subiectului: 139318

George85 a scris:
#133 s-a intors, acum cateva saptamani, la Depoul Titan.
O sa il urmeze si restul vagoanelor de Craiova in curand.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George85



Data înscrierii: 01/Sep/2009
Ultima vizita: 18/Noi/2011
Mesaje: 119
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 31 Ian 2011 14:24:07    Titlul subiectului: 139339

Ice a scris:
O sa il urmeze si restul vagoanelor de Craiova in curand.
Ce primeste Dudestiul in schimb? Sau pleaca cu tot cu vatmani?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 22/Feb/2023
Mesaje: 490
Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)

MesajTrimis: Sâm 28 Ian 2012 19:23:23    Titlul subiectului: 152480

O fotografie din 2003 de pe http://www.shugotram.jp/trampage/tpagero/tpagrobc2.html


hdro_006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.06 kb
 Vizualizat:  de 27346 ori

hdro_006.jpg



_________________
Proiect OMSI "Rocar De Simon" - https://www.facebook.com/pg/roomsicorner/posts/?ref=page_internal
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
robert174



Data înscrierii: 18/Feb/2013
Ultima vizita: 07/Aug/2015
Mesaje: 10
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Mar 2013 22:56:52    Titlul subiectului: 163242

#137 a ajuns si el la Titan, acum vreo 2 luni ! #014 pe linia in care este titular acum (data pozei - 6 martie):


#014.JPG
 Descriere:
#014
 Mărime fișier:  182.34 kb
 Vizualizat:  de 25135 ori

#014.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 551
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 25 Mar 2014 15:35:52    Titlul subiectului: 171934

Acest model circula si pe linia 14, l-am vazut astazi din troleu la Foisor.
Nu am apucat sa-i fac poze.

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Vin 29 Mar 2019 13:37:08    Titlul subiectului: 199751

Recent, tramvaiul #014 a revenit la traseu. Însă, din ce am auzit, cam huruie la frânare, chiar și pe linie modernizată.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community