Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Ikarus 620

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuze
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 31 Dec 2005 01:36:03    Titlul subiectului: Ikarus 620 10117

Am făcut referiri frecvente la acesti tip de autobuz. A circulat între 1958 și 1972. Iată variant standard
Acest autobuz putea avea o remorcă distinctă. Practic, era ca un "Timiș 2" pe cauciucuri: NU se putea trece din vehicului tractor în remorcă. Ulterior, s-a lungit, fiind transformat în autobuz articulat. Iată o variantă cu două punți pe remorcă



IK 620 standard 1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  26.75 kb
 Vizualizat:  de 12522 ori

IK 620 standard 1.jpg



IK 620 standard 3 interior.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  35.87 kb
 Vizualizat:  de 12522 ori

IK 620 standard 3 interior.jpg



ik_620__art_2a_203.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  9.94 kb
 Vizualizat:  de 11590 ori

ik_620__art_2a_203.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 31 Dec 2005 02:00:39    Titlul subiectului: 10123

1. Voi posta o poză a unui Ikarus 60 curemorcă distinctă. Din Ikarus 60 a derivat Ikarus 620
2. Este autobuzul din care a derivat IK 620. Sincer să fiu, mi se pare mai prietenos. Voi începe cu varianta standard, având dimensiunile unui midibus
3. Așa cum era de așteptat, s-a renunțat la remorca distinctă, autobuzul respectiv devenind articulat.
Ikarus 620 sau alte Ikarusuri cu remorcă nu mai circulă. Nu uita că remorca era, pe de o parte incomodă, pe de altă parte riscantă. Transformarea autobuzelor standard cu remorcă în autobuze articulate a avut ca scop tocmai sporirea capacității fără a fi nevoie de remorcă distinctă.



IK 60 cu remorcă.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.07 kb
 Vizualizat:  de 12518 ori

IK 60 cu remorcă.jpg



2ik_60_s2_164.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  18.91 kb
 Vizualizat:  de 11585 ori

2ik_60_s2_164.jpg



3ik_60_articulat_schem__144.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  45.88 kb
 Vizualizat:  de 11585 ori

3ik_60_articulat_schem__144.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 819

MesajTrimis: Joi 29 Mai 2014 14:31:31    Titlul subiectului: 173145

O prezentare video cu un Ikarus 630 (varianta interurbana a 620) restaurat pana la cele mai mici detalii

http://auto.indavideo.hu/video/Harminc_eve_nem_lattunk_ilyet_az_utakon
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuze Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community