Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Germania, Nuremberg : Transport de suprafata

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Europa de Vest
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 25 Feb 2010 13:16:53    Titlul subiectului: Germania, Nuremberg : Transport de suprafata 124072

Transportul de suprafata din Nuremberg este alcatuit din tramvaie si autobuze. Pentru inceput o prezentare sumara a tramvaiului (CityBahn). Exista 6 linii de tramvaie in Nuremberg, numerotate de la 4 la 9. Cat am stat in Nuremberg am mers cu autobuzul si metroul, din pacate din lipsa timpului nu am reusit sa merg cu tramvaiele. Am facut poze in zona garii (Hauptbahnhof), capat de linie pentru liniile 5 si 7. Tot in zona garii mai treceau tramvaiele de pe liniile 8 si 9. Tramvaiele sunt de tip Bombardier, nu dispun din pacate de informatii suplimentare referitor la ele. Schema de culoare este alb cu rosu, unele dintre ele au un niste desene mai frumoase (pozele 8-9).


Captured 2010-2-19 00017.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.71 kb
 Vizualizat:  de 20132 ori

Captured 2010-2-19 00017.JPG



Captured 2010-2-19 00018.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.17 kb
 Vizualizat:  de 20132 ori

Captured 2010-2-19 00018.JPG



Captured 2010-2-19 00019.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.27 kb
 Vizualizat:  de 20132 ori

Captured 2010-2-19 00019.JPG



Captured 2010-2-19 00020.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.7 kb
 Vizualizat:  de 20132 ori

Captured 2010-2-19 00020.JPG



Captured 2010-2-19 00021.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.92 kb
 Vizualizat:  de 20132 ori

Captured 2010-2-19 00021.JPG



Captured 2010-2-19 00022.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.14 kb
 Vizualizat:  de 20132 ori

Captured 2010-2-19 00022.JPG



Captured 2010-2-19 00028.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.44 kb
 Vizualizat:  de 20132 ori

Captured 2010-2-19 00028.JPG



Captured 2010-2-19 00030.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.51 kb
 Vizualizat:  de 20132 ori

Captured 2010-2-19 00030.JPG



Captured 2010-2-19 00031.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.15 kb
 Vizualizat:  de 20132 ori

Captured 2010-2-19 00031.JPG



Captured 2010-2-19 00033.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.62 kb
 Vizualizat:  de 20132 ori

Captured 2010-2-19 00033.JPG



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 25 Feb 2010 13:22:59    Titlul subiectului: 124073

Aici se poate vedea harta cu reteaua de tramvaie din Nuremberg. O alta zona in care am facut cateva poze a fost la Plarrer, situata la 2 statii de metrou de gara.


Captured 2010-2-20 00228.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.57 kb
 Vizualizat:  de 20129 ori

Captured 2010-2-20 00228.JPG



Captured 2010-2-20 00230.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.32 kb
 Vizualizat:  de 20129 ori

Captured 2010-2-20 00230.JPG



Captured 2010-2-20 00231.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.97 kb
 Vizualizat:  de 20129 ori

Captured 2010-2-20 00231.JPG



Captured 2010-2-20 00232.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.52 kb
 Vizualizat:  de 20129 ori

Captured 2010-2-20 00232.JPG



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 25 Feb 2010 13:31:05    Titlul subiectului: 124076

Si cateva detalii cu calea de rulare in zona Garii (foto 1-2) si apoi la Plarrer (foto 3-4, am impreisa ca una dintre linii este nefolosita). Exista cel putin doua tipuri de infrastructura, sine inglobate in beton si sine de tip CF. Acum nu m-am plimbat prin tot orasul sa vad daca exista si alte tipuri de infrastructura, sine de tip green-track, etc. Pe bulevarde, cel putin pe unde am fost, sinele de tramvai erau pe mijloc, oarecum separate de trafic.
In pozele 5-6 cateva detalii despre reteaua de contact, din zona Garii.



Captured 2010-2-19 00023.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.81 kb
 Vizualizat:  de 20127 ori

Captured 2010-2-19 00023.JPG



Captured 2010-2-19 00024.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.7 kb
 Vizualizat:  de 20127 ori

Captured 2010-2-19 00024.JPG



Captured 2010-2-20 00226.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.97 kb
 Vizualizat:  de 20127 ori

Captured 2010-2-20 00226.JPG



Captured 2010-2-20 00227.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.34 kb
 Vizualizat:  de 20127 ori

Captured 2010-2-20 00227.JPG



Captured 2010-2-19 00025.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.91 kb
 Vizualizat:  de 20127 ori

Captured 2010-2-19 00025.JPG



Captured 2010-2-19 00026.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  34.83 kb
 Vizualizat:  de 20127 ori

Captured 2010-2-19 00026.JPG



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 25 Feb 2010 13:55:16    Titlul subiectului: 124077

In statiile de tramvai/autobuz din zona garii era totul de-a gata, ma refer la informatii. Sunt harti cu transportul in comun de suprafata si cu zonele de tarifare, orarele tramvaielor care trec pe acolo (poza 3). De asemenea este si un afisaj electronic cu liniile de tramvai care trec in statie (pozele 1-3). Ultima poza este cu refugiul de statie de la Plarrer. De remarcat inca o data disciplina nemtilor, care nu se urca ca disperatii in tramvai, asa cum se intampla la noi in orele de varf, cand apar multe situatii cand cei care vor sa coaboare din tramvai nu pot cobora din pricina celor disperati sa se urce.


Captured 2010-2-19 00027.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.37 kb
 Vizualizat:  de 20120 ori

Captured 2010-2-19 00027.JPG



Captured 2010-2-19 00029.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.34 kb
 Vizualizat:  de 20120 ori

Captured 2010-2-19 00029.JPG



Captured 2010-2-19 00032.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.88 kb
 Vizualizat:  de 20120 ori

Captured 2010-2-19 00032.JPG



Captured 2010-2-20 00229.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.73 kb
 Vizualizat:  de 20120 ori

Captured 2010-2-20 00229.JPG



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată de către guest la Joi 25 Feb 2010 19:57:14, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 25 Feb 2010 14:14:07    Titlul subiectului: 124079

Acum cate ceva despre autobuzele din Nuremberg. Exista 59 de linii urbane, operate de VAG si 16 linii suburbane, unul dintre operatori fiind OVF. Harta cu liniile urbane din Nuremberg se gaseste aici

Ca autobuze am vazut MAN-uri scurte si articulate, Mercedes Citaro articulat, precum si o bijuterie de autobuz, un Citaro scurt cu trei osii.
Cu ocazia expozitiei de produse ecologice, Biofach 2010, a fost pusa in circulatie si o linie speciala de autobuze, pe care circulau autobuze articulate. Acestea aveau o frecventa de invidiat, cand se deschidea si inchidea expozitia veneau o data la 1-2 minute, iar in rest la 5-10 minute.



Captured 2010-2-20 00001.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.34 kb
 Vizualizat:  de 20115 ori

Captured 2010-2-20 00001.JPG



Captured 2010-2-20 00002.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.51 kb
 Vizualizat:  de 20115 ori

Captured 2010-2-20 00002.JPG



Captured 2010-2-20 00074.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.11 kb
 Vizualizat:  de 20115 ori

Captured 2010-2-20 00074.JPG



Captured 2010-2-20 00077.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.68 kb
 Vizualizat:  de 20115 ori

Captured 2010-2-20 00077.JPG



Captured 2010-2-20 00003.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  54.95 kb
 Vizualizat:  de 20115 ori

Captured 2010-2-20 00003.JPG



Captured 2010-2-20 00075.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.2 kb
 Vizualizat:  de 20115 ori

Captured 2010-2-20 00075.JPG



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată guest la Joi 25 Feb 2010 19:58:41, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 25 Feb 2010 14:30:35    Titlul subiectului: 124080

In zona garii am vazut MAN-uri articulate (pozele 1-2). In centrul vechi al orasului am vazut autobuze MAN scurte (pozele 3-7). Cu o exceptie (pozele 4-5) schema de culoare a autobuzelor era rosu cu alb. Prin centrul istoric stradutele erau destul de inguste, iar masinile care veneau de sus, acordau prioritate autobuzelor care urcau si apoi virau la dreapta (poza 8 ). Imi aduc aminte ca pe melegurile mioritice, in Brasov se spunea ca autobuzele nu pot merge prin centru, fiind inlocuite cu midibuze. La nemti cum pot sa mearga ? Am uitat noi suntem "destepti" si ei "prosti" in viziunea unor edili de pe la noi.
Revenind la subiectul acestui topic, mentionez ca gradul de ocupare al autobuzelor era unul mediu. Nu am vazut nici cand am circulat in orele de varf autobuze arhipline cum se intampla la noi in Bucuresti de exemplu, unde multi se bat cu pumnul in piept ca avem Citaro. Spre deosebre de Bucuresti aici frecventa autobuzelor este in asa fel reglata incat la orele de varf sa vina mai des, pentru ca sa nu se adune puhoi de lume in statie. Pe site-ul VAG-ului se mentioneaza ca in fiecare zi se transporta cu auobuzul, tramvaiul si metroul 600000 calatori.
Autobuzele scurte au doua usi, cele articulate trei usi, in statii urcarea se face pe la prima usa.



Captured 2010-2-20 00091.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.81 kb
 Vizualizat:  de 20109 ori

Captured 2010-2-20 00091.JPG



Captured 2010-2-20 00092.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.36 kb
 Vizualizat:  de 20109 ori

Captured 2010-2-20 00092.JPG



Captured 2010-2-20 00137.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.04 kb
 Vizualizat:  de 20109 ori

Captured 2010-2-20 00137.JPG



Captured 2010-2-20 00196.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.35 kb
 Vizualizat:  de 20109 ori

Captured 2010-2-20 00196.JPG



Captured 2010-2-20 00197.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.15 kb
 Vizualizat:  de 20109 ori

Captured 2010-2-20 00197.JPG



Captured 2010-2-20 00199.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.94 kb
 Vizualizat:  de 20109 ori

Captured 2010-2-20 00199.JPG



Captured 2010-2-20 00200.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.54 kb
 Vizualizat:  de 20109 ori

Captured 2010-2-20 00200.JPG



Captured 2010-2-20 00164.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.9 kb
 Vizualizat:  de 20109 ori

Captured 2010-2-20 00164.JPG



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată guest la Joi 03 Ian 2013 18:49:34, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 25 Feb 2010 14:48:20    Titlul subiectului: 124083

Ca tot a venit vorba de statii si orarele de circulatie, va prezint in detaliu cateva aspecte legate de aceasta problematica. Ca si la tramvai in fiecare statie este un refugiu pentru calatori (poza 1), o harta cu reteaua de transport in comun, precum si orarul la care vine autobuzul (poza 2), respectat la fix, doar suntem in Germania. Voi prezenta in detaliu in pozele 4 si 5 orarele de functionare a doua linii de autobuz care trec pin zona centrala (46 si 47) ca sa va faceti o idee despre frecventa acestor autobuze.


Captured 2010-2-20 00201.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.31 kb
 Vizualizat:  de 20099 ori

Captured 2010-2-20 00201.JPG



Captured 2010-2-20 00131.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.35 kb
 Vizualizat:  de 20099 ori

Captured 2010-2-20 00131.JPG



Captured 2010-2-20 00132.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.76 kb
 Vizualizat:  de 20099 ori

Captured 2010-2-20 00132.JPG



5.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.16 kb
 Vizualizat:  de 20099 ori

5.JPG



6.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.26 kb
 Vizualizat:  de 20099 ori

6.JPG



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată de către guest la Joi 25 Feb 2010 20:01:14, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 25 Feb 2010 15:06:23    Titlul subiectului: 124085

Am vorbit despre liniile urbane de tramvai si autobuz din Nuremberg, acum sa ne indreptam putin atentia si asupra transportului preorasenesc. Ei bine in acest caz nu exista termen de comparatie cu ce se intampla pe la noi din principalul motiv ca noi avem o "caricatura" de transport preorasenesc. In primul rand la nemti nu exista in vocabular microbuz, duba, midibuz ridicate la mare rang de cinste la noi. Aici exista S-bahn, R-bahn si unde nu ajunge transportul pe sine, avem autobuze care learga Nurembergul de localitatile din jur. Noi am stat in Rothenbach, o localitate aflata la aproximativ 14 km de Nuremberg. Ca sa ajungem la expozitia de la Messe, mergeam zilnic cu autobuzul pana la Langwasser Mitte.
Aici este un terminal foarte mare, unde au capat multe linii de autobuz, care merg in Nuremberg sau in afara lui. Seamana oarecum cu terminalele de la Piata presei Libere sau Ghencea, sunt acoperite, sunt mai multe peroane, si tot acolo se afla si statia de metrou (U1) de unde poti ajunge facil in orice punct al orasului, inclusiv la gara sau aeroport.
Ca autobze preorasenesti avem Citaro scurte cu trei osii, sau MAN-uri scurte. De unde stateam noi pana la Nuremberg (Langwasser Mitte) faceam 11-12 minute, in afara orasului autobuzul circula cu 90 km/ora. Faceam 4 statii. Sambata seara si duminica dimineata am facut chiar si mai putin, 9 minute, deoarece nu a oprit in cele trei statii care se aflau in Nuremberg.
Mai jos va prezint cum arata o statie a unei linii preorasenesti la nemti, iar in ultima poza un autobuz MAN de pe linia 602. Interesant este faptul ca la anumite intervale orare circula doua linii 602 si 603, iar la alte intervale orare, circula o linie sub indicativul 602/603 care are un traseu mai scurt, comun cu al celor doua linii.



Captured 2010-2-18 00000.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  232.58 kb
 Vizualizat:  de 20096 ori

Captured 2010-2-18 00000.JPG



Captured 2010-2-18 00002.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  243 kb
 Vizualizat:  de 20096 ori

Captured 2010-2-18 00002.JPG



Captured 2010-2-18 00004.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  216.13 kb
 Vizualizat:  de 20096 ori

Captured 2010-2-18 00004.JPG



Captured 2010-2-18 00005.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  143.62 kb
 Vizualizat:  de 20096 ori

Captured 2010-2-18 00005.JPG



Captured 2010-2-18 00006.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  251.55 kb
 Vizualizat:  de 20096 ori

Captured 2010-2-18 00006.JPG



Captured 2010-2-20 00000.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  214.8 kb
 Vizualizat:  de 20096 ori

Captured 2010-2-20 00000.JPG



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 25 Feb 2010 15:25:42    Titlul subiectului: 124088

Va prezint mai in detaliu cateva orare de circulatie, ale liniilor preorasenesti. Linia 602/603 circula pana dupa miezul noptii (poza 2). De asemenea avem si o linie de noapte care pleaca din Langwasser Mitte si merge in afara orasului, mergand o data pe ora (poza 3). Cica intr-o capitala europeana din Romania nu este posbil sa avem linii de noapte nici in interiorul orasului.

Acum tarfiul unei calatorii dintre Rothenbach si Nuremberg (Langwasser Mitte) era de 2,8 euro (pozele 4, 5 si 6). Pana la urma eu cu colegul meu am luat un abonament valabil 2 zile pe toate liniile urbane si pe liniile care ajung la Rothenbach cu 9,4 euro.
Biletul se cumpara de la sofer, am remarcat ca langa acesta, in partea dreapta era un fel de cutie (mai tineti minte cutia aia in care erau bani de la Saviemurile de pe liniile expres din Bucurest ?). Aceasta avea butoane, iar in dreptul fiecarui buton era simbolul unei monede: 1 eurocent, 5 eurocenti, 10 eurocenti, 20 eurocenti, 50 eurocenti, 1 euro si 2 euro. Daca restul era in monede, el apasa pe butoanele aferente fiecarei monede si imediat aparea intr-o fanta restul corespunzator. Acest lucru reducea timpul aferent pentru datul restului la jumatate. Atat de simplu si de eficeint.

Cu greu am parasit Germania, revenind la mizeria si balacareala autohtona si intrebandu-ma cand vom reusi sa ajungem macar la un sfert din nivelul nemtilor. Probabil ca niciodata.



1.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.81 kb
 Vizualizat:  de 20091 ori

1.JPG



2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.37 kb
 Vizualizat:  de 20091 ori

2.JPG



3.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.79 kb
 Vizualizat:  de 20091 ori

3.JPG



b 2 (fata).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  37.23 kb
 Vizualizat:  de 20091 ori

b 2 (fata).jpg



b 2 (verso).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  33.74 kb
 Vizualizat:  de 20091 ori

b 2 (verso).jpg



b 3 (fata).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  37.97 kb
 Vizualizat:  de 20091 ori

b 3 (fata).jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 556
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 19 Mai 2010 13:55:04    Titlul subiectului: 127285

Nuremberg: sedinta foto 2009.
Partea intai.



DSC02472.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.27 kb
 Vizualizat:  de 19857 ori

DSC02472.JPG



DSC02495.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.72 kb
 Vizualizat:  de 19857 ori

DSC02495.JPG



DSC02505.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.79 kb
 Vizualizat:  de 19857 ori

DSC02505.JPG



DSC02506.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.69 kb
 Vizualizat:  de 19857 ori

DSC02506.JPG



DSC02512.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.57 kb
 Vizualizat:  de 19857 ori

DSC02512.JPG



DSC02515.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.49 kb
 Vizualizat:  de 19857 ori

DSC02515.JPG



DSC02518.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.54 kb
 Vizualizat:  de 19857 ori

DSC02518.JPG



DSC02519.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.59 kb
 Vizualizat:  de 19857 ori

DSC02519.JPG



DSC02520.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.38 kb
 Vizualizat:  de 19857 ori

DSC02520.JPG



DSC02521.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.21 kb
 Vizualizat:  de 19857 ori

DSC02521.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 556
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 19 Mai 2010 13:57:10    Titlul subiectului: 127286

Partea a doua.


DSC02522.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.32 kb
 Vizualizat:  de 19855 ori

DSC02522.JPG



DSC02526.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  51.55 kb
 Vizualizat:  de 19855 ori

DSC02526.JPG



DSC02544.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.26 kb
 Vizualizat:  de 19855 ori

DSC02544.JPG



DSC02545.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.23 kb
 Vizualizat:  de 19855 ori

DSC02545.JPG



DSC02550.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.44 kb
 Vizualizat:  de 19855 ori

DSC02550.JPG



DSC02560.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.5 kb
 Vizualizat:  de 19855 ori

DSC02560.JPG



DSC02562.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.62 kb
 Vizualizat:  de 19855 ori

DSC02562.JPG



DSC02567.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.91 kb
 Vizualizat:  de 19855 ori

DSC02567.JPG



DSC02572.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.84 kb
 Vizualizat:  de 19855 ori

DSC02572.JPG



DSC02573.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.31 kb
 Vizualizat:  de 19855 ori

DSC02573.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 556
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 19 Mai 2010 13:59:13    Titlul subiectului: 127287

Partea a treia.


DSC02585.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.1 kb
 Vizualizat:  de 19853 ori

DSC02585.JPG



DSC02589.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.33 kb
 Vizualizat:  de 19853 ori

DSC02589.JPG



DSC02590.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  50.63 kb
 Vizualizat:  de 19853 ori

DSC02590.JPG



DSC02591.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.87 kb
 Vizualizat:  de 19853 ori

DSC02591.JPG



DSC02592.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.9 kb
 Vizualizat:  de 19853 ori

DSC02592.JPG



DSC02595.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.87 kb
 Vizualizat:  de 19853 ori

DSC02595.JPG



DSC02596.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.12 kb
 Vizualizat:  de 19853 ori

DSC02596.JPG



DSC02597.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.12 kb
 Vizualizat:  de 19853 ori

DSC02597.JPG



DSC02601.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.46 kb
 Vizualizat:  de 19853 ori

DSC02601.JPG



DSC02609.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91 kb
 Vizualizat:  de 19853 ori

DSC02609.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 19 Mai 2010 22:09:05    Titlul subiectului: 127300

Interesante fotografii. Interiorul tramvaielor este relativ asemanator cu cel al tramvaielor Siemens Combino din Budapesta.
Acum cateva intrebari. Ai circulat cu ele, ma intereseaza cam care ar fi gradul de ocupare al tramvaielor ?
De asemenea cam care este frecventa de succedare a tramvaielor ?
Liniile sunt separate in totalitate fata de trafic ?

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 556
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 21 Mai 2010 13:34:05    Titlul subiectului: 127358

Gradul de ocupare tramvaielor, cel putin pe linia 8, era undeva la 40 pana in 50%.
Frecventa cam la 10 minute.
Liniile nu sunt separate in totalitate de traficul auto.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adryyan



Data înscrierii: 10/Ian/2007
Ultima vizita: 14/Noi/2015
Mesaje: 57
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Sâm 07 Iun 2014 15:23:08    Titlul subiectului: 173343

Tramvaie vechi in Numberg, scoase cu ocayia festivalului de rock.

http://youtu.be/KksNmwOok4s
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pTn



Data înscrierii: 29/Iul/2014
Ultima vizita: 17/Mar/2024
Mesaje: 215

MesajTrimis: Joi 20 Feb 2020 10:11:26    Titlul subiectului: Nuremberg actual pics 205755

Nuremberg, some pics from a short trip: https://public-transport.net/tram/Nuernberg/Bilder2020/


9111_136.jpg
 Descriere:
Variobahn, one of a total of eight trams of this type
 Mărime fișier:  96.52 kb
 Vizualizat:  de 6668 ori

9111_136.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Europa de Vest Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community