Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

New trams for Braila

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRĂILA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
aad



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 08/Ian/2016
Mesaje: 35
Locație: (Olanda)

MesajTrimis: Dum 22 Apr 2012 00:37:37    Titlul subiectului: New trams for Braila 155233

Hello all.

The city of Braila bought 10 trams from the RET in Rotterdam again. This time 10 trams from the 700 serie, build in 1982-84. The trams went out of service in Rotterdam due to the comming of 53 new Citadis trams. The trams look almost the same as the 800 series from Galati, but technical they are a lot newer and diffirent.
When I know more, Ill let you know ...



RET_734_(2).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  235.89 kb
 Vizualizat:  de 7724 ori

RET_734_(2).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ramona



Data înscrierii: 02/Iun/2012
Ultima vizita: 18/Iul/2012
Mesaje: 11
Locație: Braila-Sibiu

MesajTrimis: Mar 05 Iun 2012 17:05:07    Titlul subiectului: 156280

I don't know where you have this info, but I haven't seen on the streets of Braila such trams...

From what I know, Braicar, the company that operates public transport in Braila, does not have intention to buy new or second hand trams in the near future, only second hand buses.Wink

I would start by saying that, even though Braila needs trams, this doesn't mean that the local council or whoever is in charge of buying rolling-stock for Braicar should consider the tram presented above as a viable option for Braila.
Also this does not mean that whenever a foreign public transport company wants to get rid of the old rolling-stock, we must go and buy it with frenzy. Braicar is not a junkyard in which all the foreign companies can dump their old rolling-stock.

_________________
It-s your Nightmare !!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 759
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mar 05 Iun 2012 17:41:46    Titlul subiectului: 156284

Can I find out some good reasons from you to backup your above statements? And I mean good reasons, like a comparison between price and technical features, or between it's engineering design and other models' design, some technical features that don't recommend it to be used on Braila's tram network etc., maybe if you can also present a technical sheet of this tram model.
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 05 Iun 2012 17:54:28    Titlul subiectului: 156285

In Galati, an older version of the ZGT model Braicar is interested in, worked fine on old and bended lines. They've served us for almost six years and they will do their job for many more! The ZGT's are in an exceptional technical state, offering good capacity and also great inner conditions. They don't betray their age. And they never did too much trouble.
In my oppinion, the ZGT is a very good model for Braila.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici


Ultima modificare efectuată de către AmiralAOV la Mar 05 Iun 2012 20:05:07, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 06 Iun 2012 12:59:33    Titlul subiectului: 156311

Se vorbeste despre diferenta dintre ZGT seria 7 si ZGT seria 8... "The good and the bad" (lipseste "the ugly").

Transurb-ul galatean are, din a doua jumatate a lui 2006, ZGT-uri din seria 800 si, in viitorul apropiat, asteapta inca o duzina pe cand Braicar-ul vizeaza seria 700.

Ce diferenta este intre seriile 700 si 800? M-am documentat si iata, mai jos, rezultatul (de altfel disponibil si pe blogul personal: http://transportlocalgalati.blogspot.ro/2012/06/fisa-de-prezentare-1-tramvaiul-zgt6.html ): ya, tehnic vorbind...



Proprietati.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  188.4 kb
 Vizualizat:  de 7237 ori

Proprietati.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Sep/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 06 Iun 2012 13:07:13    Titlul subiectului: 156312

Pe langa cele constructive (seria 800 provine dintr-o serie mai veche, transformata), diferenta importanta e de ordin tehnic, si anume controlul electronic al tractiunii.
_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
aad



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 08/Ian/2016
Mesaje: 35
Locație: (Olanda)

MesajTrimis: Sâm 30 Iun 2012 14:24:29    Titlul subiectului: 156887

Hello all.

I have heard that a delegation of the Direction from the Braila tram was in Rotterdam to pick out 10 trams from 700 series. At the moment there are 18 trams out of service from that serie. 12 have already been scrapped and the rest is still in service.

I expect that the trams will be soon deliverd to Braila ,because Galati last week also received the first 5 from the total of 11 800 serie trams.
At the moment there are some trams from the 700 serie in the workshop to make them ready for transport. That means that they will be in technical good order for delivery.

I keep you all informed I've more news ...



744cbvbvvc.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.92 kb
 Vizualizat:  de 6954 ori

744cbvbvvc.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alexioanpopa



Data înscrierii: 08/Ian/2012
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 146
Locație: Braila

MesajTrimis: Mie 18 Iun 2014 14:51:34    Titlul subiectului: 173477

Din păcate, aceste tramvaie nu au ajuns în mâna noastră, ci a autogenului. Sad Confirmarea e aici.
Cand vom vedea tramvaie noi în oraș, nu știu.

_________________
ALEX
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRĂILA Ora este GMT + 3 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community