Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Spatii si galerii "secrete" la metroul bucurestean
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
addisoft1991s



Data înscrierii: 06/Sep/2010
Ultima vizita: 13/Aug/2016
Mesaje: 18
Locație: Bucuresti (GdN)

MesajTrimis: Joi 09 Feb 2012 23:11:52    Titlul subiectului: 152949

Are cineva poze cu adapostul de la Gara de Nord, intrarea de la muzeul CFR?
_________________
http://www.youtube.com/user/adisoft1991s
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Andrei Bardas



Data înscrierii: 04/Feb/2012
Ultima vizita: 09/Noi/2012
Mesaje: 2

MesajTrimis: Sâm 11 Feb 2012 22:05:46    Titlul subiectului: 153036

Adapostul de la Gara de Nord 1 nu exista. De unde ai cules aceasta "informatie"? Intrarea din fata muzeului CFR da in remiza GN2, zona de garare a unui tren IVA ASTRA de 4 vagoane.
Momentan nu se mai gareaza nimic acolo, hotii descompletand un tren de metrou abandonat in urma cu 2 ani.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Sep/2018
Mesaje: 1815
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 11 Feb 2012 22:30:57    Titlul subiectului: 153037

Adapostul exista si cu siguranta are si o intrare. Remiza GdN 2 cu 2 tunele - unul cu linie si unul fara linie se afla foarte departe de acea intrare. Adapostul este la nivelul vestibulului, sa spun asa si nu la nivelul liniilor de metrou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 12 Feb 2012 18:08:47    Titlul subiectului: 153072

Andrei Bardas a scris:
Intrarea din fata muzeului CFR da in remiza GN2, zona de garare a unui tren IVA ASTRA de 4 vagoane. Momentan nu se mai gareaza nimic acolo, hotii descompletand un tren de metrou abandonat in urma cu 2 ani.

Mereu m-am intrebat cum ajungeau in statii mecanicii care garau trenuri in galeria fostei M3 intre anii 1987 si 1989 (deci pana s-a inceput M4), cand se stie ca acolo era spatiu de garare.
Cel mai probabil, in opinia mea, ei ajungeau cumva la Basarab. Imi este greu sa cred ca o luau pe jos pana la GdN1 (eventual pe linia de legatura dintre etajele tunelului dintre GdN1 si Basarab, linie care a fost ulterior "reciclata" ca linie tehnologica M1-M4) sau ca ieseau la suprafata printr-o trapa langa Muzeul CFR (pe vremea aceea nu exista M4, deci daca se iesea pe acolo, se iesea in acea parcare, printr-o iesire improvizata).
Trecand la adapost, este posibil ca accesul (daca adapostul nu a fost distrus sau a devenit nefunctional) sa se faca prin acea gura de acces GDN2 M4 de langa Muzeul CFR (era un spatiu ca o usa pe partea dreapta cand coborai scarile, insa posibil sa fi fost lasat pentru lift).
A doua varianta ar fi prin acea aerisire din parcare. Altceva eu nu vad ...
Insa oricum accesul ar trebui sa se faca prin zona GdN2, care este mai aproape, dar nu este exclus sa fie si o legatura cu GdN1, undeva in zona pasajului pietonal care da in incinta garii. Sa ne amintim ca GdN2 a aparut tarziu in plan, iar adapostul trebuie sa fi avut o intrare si pana a aparut aceasta statie.
Interesanta informatia ca hotii au descompletat acea rama. Totusi ea a disparut intre timp, sper ca nu au furat-o cu totul.. Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
icee



Data înscrierii: 19/Apr/2012
Ultima vizita: 24/Dec/2014
Mesaje: 2
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 19 Apr 2012 23:23:42    Titlul subiectului: 155169

Aveti vreo informatie despre tuneluri sau apeducte in zona Panduri-Cotroceni?
In documentatia de licitatie pentru lucrarile M5 era mentionat ceva:
Citat:
TEHNOLOGIA DE EXECUTIE A STAȚIILOR ACADEMIA MILITARĂ ȘI EROILOR 2
Aceasta stație este amplasata la intersecția străzilor Progresului, Răzoare și Șoseaua Panduri.
Stația are spațiile tehnice dezvoltate pe două nivele și o declivitate de 30/00 în rampă înspre stația Eroilor 2.
Modul de conformare a structurii stației a ținut seama de încărcările date de un viitor pasaj rutier și de intersecția în plan a unuia din accese cu o galerie existentă în zonă.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
addisoft1991s



Data înscrierii: 06/Sep/2010
Ultima vizita: 13/Aug/2016
Mesaje: 18
Locație: Bucuresti (GdN)

MesajTrimis: Dum 22 Apr 2012 22:25:58    Titlul subiectului: 155262

Andrei Bardas a scris:
Adapostul de la Gara de Nord 1 nu exista. De unde ai cules aceasta "informatie"? Intrarea din fata muzeului CFR da in remiza GN2, zona de garare a unui tren IVA ASTRA de 4 vagoane.
Momentan nu se mai gareaza nimic acolo, hotii descompletand un tren de metrou abandonat in urma cu 2 ani.
Informatia am primit-o dela un user cu ceva timp in urma cand am intrebat de acea Gaura in perete acoperita cu plasa de la intrarea de la muzeul CFR cum ca ar fi un adapost sau buncar.
Cu certitudine acolo exista ceva Very Happy

_________________
http://www.youtube.com/user/adisoft1991s
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Sep/2018
Mesaje: 1815
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 22 Apr 2012 23:23:20    Titlul subiectului: 155263

Sunt niste confuzii la mijloc :
a) In remiza cu pricina nu mai e de mult nici un tren IVA.
b) Adapostul de la GdN 2 a existat si a fost functional pana in Septembrie 1989 cand a inceput constructia magistralei M 4. Dupa aceea nu mai stiu ce s-a intamplat cu el.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
addisoft1991s



Data înscrierii: 06/Sep/2010
Ultima vizita: 13/Aug/2016
Mesaje: 18
Locație: Bucuresti (GdN)

MesajTrimis: Mar 24 Apr 2012 11:26:47    Titlul subiectului: 155295

Pe unde se facea intrarea in adapost? Prin actuala gaura acoperita cu plasa?
Cred ca se coboara mai bine de 5 metri in jos.
Stiu ca acum cativa ani cand se construia Pasajul Basarab au intrat niste pasionati in remiza si anumite spatii, unde pe atunci era garata acea IVA.

_________________
http://www.youtube.com/user/adisoft1991s
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
andy



Data înscrierii: 14/Iul/2009
Ultima vizita: 12/Sep/2017
Mesaje: 1
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 28 Aug 2012 12:23:47    Titlul subiectului: 158407

Salutari!
Am primit astazi pe mail acest articol:

Citat:
Sigur ai vazut filme din alea cu agentii secrete, cu organizatii ascunse, gen “Eyes Wide Shut”, unde intri doar cu parola. Eu nu cred in asa ceva, sunt povesti. Dar cred in altceva. Peste tot in lume, chiar si in Bucuresti, sunt cateva chestii la care ai acces doar intr-un cerc restrans. Si pot sa va asigur de asta. Eu, cel putin, am sa va dau un singur exemplu. Si chiar daca suna ciudat, precum povestea de ieri cu stelele, cortul si pitzipoanca, va spun ca aceasta este reala. Deci, cum am ajuns sa vad unul dintre cele mai bine ascunse secrete ale Bucurestiului?

Sincer, nu o sa va spun cum am ajuns sa-l cunosc pe Frone. Da, cica si-a tras porecla dupa ce a vazut toata tara “Romanii au talent” si au ras de chitaristul Gigel Frone. Si ce-i drept, daca ma uit mai bine la el, chiar seamana. Cel putin, asa zice el. Prima oara am vorbit la telefon, i-am zis cine sunt si de unde am numarul sau. Cam precaut la inceput, drept dovada mi-a dat intalnire doua statii mai departe de locul faptei, la Unirea.

- Ti-a zis Vlad ca plimbarea face 350 de lei, da?

- Da domne’, mi-a povestit, e totul in regula, zic eu…

Ne intalnim clasic, in fata la Mc Donald’s, ca tot romanul. La ora 23:00 sunt in fata magazinului si ma uit dupa unul mai inalt si slab, cu un tricou alb si o sapca rosie. Dinamovist, al naibii…

Frone vine, il salut, ii zic cum ma cheama si spune ca are masina dupa colt, lasata pe avarii. Ne urcam intr-o Dacia Solenza alba si o luam spre Berceni. Ciudat, dar merge aerul conditionat in Solenza, ca desi e noapte, inca sunt 35 de grade. Si e bine si racoare.

Nu o sa va zic despre ce statie de metrou e vorba, imi pare rau. As vrea sa va zic, dar nu pot. Pentru ca stiu ca odata ce s-ar afla, tot romanul s-ar duce acolo sa caste gura si secretul se strica. La fel si farmecul locului. Unde mai pui ca se trezeste vreun bou sa o distruga?

Coboram la metrou. Racoare, pustiu, casiera isi numara banii. Frone imi zice sa cumpar o cartela si mergem mai jos, in statie. La capatul scarilor ne asteapta un paznic din asta de la Scorseze. Pesemne ca se cunoaste bine cu Frone, e “de-al casei”. Mergem toti 3 pe peron, printre cei 4-5 pasageri care asteapta metroul, printre ultimele din aceasta zi.

La capat de peron, asa cum stie oricine, acolo unde este semaforul si oglinda, este un gard mic. Paznicul descuie un lacat si da gardul la o parte. Sunt vreo 4 usi metalice, rosii, pe care scrie diverse informatii de pe vremea comunistilor: depozit, statie releu, etc. Tot omul de la Scorseze deschide o usa cu cheia pe care scrie “Nepreluat” cu vopsea alba. Naiba stie ce inseamna asta.

Frone scoate o bancnota de 100 de lei, din banii pe care i-am dat in fata la Unirii si i-o da paznicului.

- Te sun cam intr-o ora, sa deschizi usa, da?

Eu nu spun nimic, asa cum am fost “dresat”, intru cu Frone si in spatele nostru se inchide usa cu cheia.

Se aprinde o lumina cam chioara si vad ca sunt niste scari metalice care coboara. Ma iau dupa ghidul meu din seara asta, cobor scarile, si ajung intr-o camera ceva mai mare, dar care nu are lumina. Imediat simt cum temperatura este mai scazuta, ba chiar incep sa ma intreb de ce naiba nu mi-am luat o jacheta, asa cum imi recomandase amicul meu, Vlad.

Frone bajbaie nitel si ajunge la o usa normala, de lemn. Zici ca e din aia de la bucataria unui bloc facut in anii ’80, din placaj, cu clanta coclita. O deschide si intinde mana dupa un intrerupator. Am ajuns.

Cand s-a facut lumina, atat cat poate face o lampa din aia de plafon cu 2 neoane, va spun sincer ca mi s-a facut putin frica si m-au luat emotiile. Nu de alta, dar nu stiam ce urmeaza. Ce se ascundea aici, la cativa metri sub soseaua pe care circulam zilnic?

Eram exact la mijlocul unor scari pavate, dintr-o fosta statie de metrou, intr-o zona din aia de pauza, in care este o scara mai mare, de cativa metri. La dreapta scari in sus, la stanga scari care coborau. In dreapta, puteam sa vad ca era totul betonat, infundat. La stanga, dupa ce m-am uitat mai bine, am vazut apa. Toata statia de metrou dinaintea mea era indundata. Ma uitam la scari si nu imi venea sa cred ca le vad prin apa. O apa din aia parca extrasa dintr-un lac de munte, incredibil de limpede.

- La ce adancime suntem aici?

- La 17 metri sub nivelul strazii. Pe vremea lui Ceausescu au facut statia asta si cand au venit cu tunelul si-au dat seama ca au iesit prea sus, asa ca a fost mai usor sa inchida statia asta si sa faca una deasupra ei.

Frone incepe sa trebaluiasca la ceva. Ma uit mai bine si vad doua caiace legate de balustrada. Da, caiace din alea de plastic, de le poti inchiria pe malul marii, de cate o persoana si cu o vasla mare. Sunt rosii, par destul de vechi.

Trage unul din caiace de sfoara si il urca cu botul pe platforma pe care ne aflam. Imi zice sa urc si sa-l astept. Vad ca are intr-un colt un sac din ala mare cu mancare pentru caini. Ia de acolo doua maini si pune grauntele intr-o punga de un leu, pe care mi-o arunca la picioare. Auzisem eu despre asa ceva, dar nu credeam…

Se urca si el in caiacul celalat si ne facem vant in bezna, spre necunoscut. Ma trage cu o mana langa barca lui si apasa un intrerupator ascuns sub carena caiacului, acolo unde bagi picioarele. Si el face la fel. Deodata, lumina! Ambele barci au cate un proiector in fata si unul in spate, prinse stangaci, cu nituri si coliere de plastic. Par niste proiectoare din alea pe LED, din Vitan.

Dar isi fac treaba, si emotia mea incepe sa creasca din ce in ce mai mult. E vis sau realitate? Incep sa realizez ca nu am vazut nimic, niciodata, ceva mai frumos decat asta. Nu ma descurc cu vasla, dar nici nu trebuie, pentru ca mergem incet, pe apa limpede, parca invizibila, si incremenita precum un lac inghetat.

Luminile de pe caiace ajung pana la fund. Scarile metroului se termina si incepe peronul. In dreapta si in stanga se vad sinele metroului, acum pustii. Ne departam putin unul de altul, ca lumina sa acopere o suprafata mai mare. Bancile rosii sunt acolo, noi, fara sa fi vazut un calator obosit pe ele. Plafonul a coborat, fara sa-mi dau seama. Este doar un metru intre apa si tavan. Iar de la caiac si pana jos, pe peron, cred ca sunt vreo 4-5 metri.

Plutim incet, ca sa nu facem valuri care ne incomodeaza la admiratul comorii inundate si blocate in timp. Totul pare nou acolo jos, luceste, fara mizerie, fara gume de mestecat pe peron, fara grafitti, fara reclame… O liniste asurzitoare ma cuprinde. Aud doar picaturile care cad de pe vasla cand o ridic si se zdrobesc de apa. Numai cand suprafata este deranjata de picaturi ce fac valuri minuscule, realizez ca sunt pe apa. In rest, mi se pare ca levitez. Este infricosator. Este incredibil. E frumos.

Trecem pe langa niste stalpi imensi, atat de curati in partea de jos, inundata, incat poti numara caramizile, dar complet calcarizati deasupra suprafetei. Frone intoarce un proiector de pe caiac in sus, sa-mi arate tavanul. E plin de turturi din aia, stalactite, stalagmite, nu stiu care sunt, ca am lipsit la ora de speologie. Este sinistru.

Dar eu ma uit in jos. O lume a apelor uitata de lume si uitata de timp. Ghidul imi spune ca apa este asa curata pentru ca are un izvor care curge dintr-un lac de la suprafata, dintr-un parc. Nu sunt alge pentru ca nu e lumina deloc. Si daca nu sunt alge, nu miroase urat.

Ajungem la capat, unde dam iar de scari. Insa aici, peretele de beton turnat ulterior este la limita apei, nu mai avem unde sa inaintam. Asa ca ne intoarcem spre becul care se vede in departare.

Pe la mijloc, Frone imi face semn sa ma opresc. Imi zice sa arunc in apa, langa perete, spre sinele de metrou, niste boabe din alea. Scot un pumn si il arunc. Zgomotul ca de pietricele cazute in apa strica oglinda apei. Ma uit curios pe fund, doar-doar zaresc ceva. Nimic.

Imi zice sa mai arunc un pumn. Tot nimic. Se asterne linistea absoluta din nou. Am invatat sa nu misc niciun milimetru caiacul. Apa este mai dreapta decat o oglinda dintr-o camera de proba. Vad fiecare boaba pe care am aruncat-o pe fund, cum sta linistita. Vreo 2 plutesc.

E atat de liniste incat simt cum imi bate inima. Si simt cum urla limba secundarului de la ceasul de mana, secunda cu secunda, ca un gong al unei catedrale. Nimic, absolut, pace, liniste, pustiu. O alta dimensiune.

Dar nu dureaza mult. Pentru ca ceva se misca acolo jos. De sub peron, de la intuneric, acolo unde nu ajunge lumina noastra, o vietate incepe sa ciuguleasca boabele. Incet si suav, cu miscari de balerina, fara sa se grabeasca, un somn urias, mare cam cat caiacul, cu un cap gigantic, cat volanul, se invarte sub mine.

- Sa vezi cand iese la suprafata cum e! L-am pus aici acum 10 ani, l-am prins in IOR, avea doar 9 kile pe atunci. Naiba stie ce mananca aici, cred ca sobolani, ca altceva nu este… zice Frone.

- I-am tot adus si cateva perechi, dar mai mici, cum le prindeam si eu, de 3-4 kile, dar le-a mancat pe toate. Trebuie sa-i aduc o gagica barosana, pe care nu poate s-o haleasca!

Arunc toata punga de boabe in apa. Dar somnul pe care Frone l-a botezat “Ariciul” dispare, probabil deranjat de luminile noastre. Mai ramanem 10 minute pe apa si ne indreptam spre scarile de unde am plecat. Frone ii da un bip paznicului, sa ne deschida usa de sus.

Cobor din caiac si ma uit in bezna, la statia de metrou aflata sub apa. Am uitat de frig, de timp, de mine. Nu credeam sa traiesc asa ceva vreodata. Nu credeam sa gasesc in Bucuresti un asemenea loc, parca extras dintr-un film din seria Alien. Dar suprasaturat de liniste si impacare. As putea sa stau acolo jos o vesnicie, departe de tot, departe de viata, departe de oameni. Dar chiar si asa, aceasta scurta incursiune mi-a ajuns pentru mult timp.

Frone parcheaza caiacele la locul lor. Pesemne ca maine are un alt client misterios. Leaga sacul cu mancare de caini la gura si-l agata sus, pe o sarma, sa nu ajunga rozatoarele la el. Imi pare rau ca plec, imi pare rau ca nu pot sa arat tuturor locul meu secret cu pestele urias care sta ascuns in intuneric. Spune-i cuiva ca ai mers cu un caiac printr-o statie de metrou si ca ai dat pelete pentru caini, unui somn de 80 de kg. O sa te intrebe ce ai fumat.

Frone inchide lumina si tranteste usa de lemn in urma noastra. Ne urcam pe scara de metal, incet, cu grija. E cam ruginita. Deodata, totul incepe sa tremure si aud un suierat ascutit care imi ajunge in maduva oaselor.

- Hehehe! rade Frone uitandu-se la mine… Tocmai ce ai pierdut ultimul metrou!

Sursa:
http://www.4tuning.ro/bloguri/ganduri-octanice/2012/08/24/secretul-de-sub-bucuresti/
Ce parere aveti? Exista asa ceva? As vrea si eu sa merg acolo Very Happy.


Ultima modificare efectuată de către andy la Mar 28 Aug 2012 15:34:08, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 28 Aug 2012 13:53:07    Titlul subiectului: 158408

Mie îmi pute rău de tot. Un spațiu dezafectat aș fi crezut. Poate chiar o stație întreagă, însă dacă mi-a zis că sunt finisaje, șine și scaune de plastic e clar vrăjeală maximă.
În plus, cum să fie făcută stația și să nu se potrivească cu tunelul? N-am mai auzit asta niciodată nicăieri. Iar stație la -17m când ai doar șosea deasupra e stupid. Cum au putut să construiască o stație între suprafață și un gol în pământ?

Și somnul văr îndepărtat cu monstrul din Loch Ness e capacul Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 28 Aug 2012 13:56:07    Titlul subiectului: 158409

Fabulatii. Cum adica s-a ajuns cu tunelul mai sus decat trebuia ? Laughing Chiar daca atunci se sapa la tarnacop nu se intamplau astfel de baliverne.
Si cum sa fie si sina montata si inundata si scaune de plastic ? Laughing

Singura statie care a patit ceva asemanator este GdN1, care se stie ca trebuia sa aiba doua niveluri. Insa nu stiu daca sub statia actuala este ceva sau nu. Se spune ca nu este nimic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Sep/2018
Mesaje: 1093
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mie 29 Aug 2012 23:31:52    Titlul subiectului: 158456

Incitanta povestirea, dar suna de parca metroul nostru ar avea varsta celor din Londra, Paris sau NewYork, unde au portiuni abandonate ca urmare a dezvoltarii firesti a retelei si mutarii fluxurilor de trafic.
Daca in practica s-ar intampla ca dupa ce statia e finisata si aproape de intrare in exploatare iti dai seama ca e gresit facuta atunci constructorul are o problema grava.
Constantin Brancoveanu s-a dat mai tarziu in exploatare din cauza ca nu genera destul trafic la momentul deschiderii M2 tronson 1 (?) - nu erau terminate ansamblurile de blocuri de pe bulevardul Brancoveanu pana in spital. De parca statea in blocurile alea, erau parcul, erau blocurile de pe Oltenitei, casele din jur, avea destui calatori (asa si Tineretului a fost data in exploatare mai tarziu). Motivele intarzierilor ar fi ca nu au terminat unele lucrari de ordin tehnic.
Tot de Braocoveanu citisem ori aici pe forum ori pe alt forum in subiecte dedicate subteranelor cum pe langa statie, in subteranul acestuia s-a afla un mare adapost atomic (era o descriere tot asa cu cineva care a intrat prin remiza in respectivul subteran, ramand mirat de numarul mare de paturi si ce mai era pe acolo).
Asa, daca ne punem imaginatia la incercare vom ajunge sa spunem ca sub Bucuresti se afla vaste spatii subterane si ca unele lucrari, chipurile de realizare a vreunui apeduct, de modernizare a casetei de ape uzate de sub Dambovita, ar fi de fapt paravan pentru realizarea si amenajarea de alte spatii in adanc. Noi de ce sa nu fim mai prejos decat Moscova sau New York cu subteranele lor celebre?
Fabulatii. In Bucuresti nu exista statii de metrou finisate si apoi abandonate, avem doar modificari in faza incipienta de lucrari, cum a fost la Gara de Nord.

Incercati sa frunzariti pe aici:
http://forum.computergames.ro/7-generalitati/378517-forturile-bateriile-tunelurile-din-bucuresti-si-din-jurul-sau-expeditie.html
http://www.motociclism.ro/forum/index.php?/topic/68778-tunele-sub-bucuresti/

Si pe blogul de unde era articolul (opera de fictiune nu are voie omul?) sareau unii cu comentariile ca stiau despre ce statie e vorba si ca se intra "gratis" prin nu stiu ce canalizare; altul debita ca oamenii mergeau prin tunel de la o statie la alta - poate muncitorii de la intretinere, nu calatori care sa umble creanga - care e ala s-o ia iavas-iavas prin intunecime ca asa i sa trezit, sa nu mai astepte trenul (il asteapta sigur in tunel! Twisted Evil ).
Pentru cei care folosesc metroul ce nu e accesibil publicului sunt spatii secrete - banalele spatii tehnice, remize, canalizari si galerii edilitare de care stiu doar cei care se ocupa de ele, nu e nici un secret de stat, nu sunt tuneluri care duc in centrul pamantului, desi unii si-ar dori asta.
E in firea omului sa fie fascinat de spatii subterane.
Metroul nostru poate sa aiba niste secrete amarate, care insa palesc in fata celor din marile metrouri.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 30 Aug 2012 00:58:57    Titlul subiectului: 158460

Total de acord cu tine...si 'marturisesc' ca mi-am dorit si eu sa 'descopar' catacombele si tunelele din 'misterele Bucurestilor'...si am visat cu 'ochii deschisi' la historii hieroglifice din comoditatea fotoliului din sufragerie...mai ales ca viata mi-a oferit ocazia de a vedea, tot cu ochii proprii, ceva 'vestigii' ale subteranelor bucurestene...
Din pacate, nimeni n-a putut sa-mi ofere si o 'explicatie' ne-fantezista a existentei lor...
Dar revenind strict la metrou, pot sa te asigur ca absolut toate spatiile existente sunt cunoscute si in administrarea mai mult sau mai putin 'ingrijita' a Metrorex, aici nu e loc de nici cel mai mic 'secret'...
Nasol...sa fiu tocmai eu cel care 'infirma' existenta lui Mos Craciun...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
luchesse5508



Data înscrierii: 24/Oct/2012
Ultima vizita: 18/Aug/2017
Mesaje: 5
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 16 Iun 2014 15:34:03    Titlul subiectului: 173432

Revenind la "teoria conspiratiei" as avea o intrebare:
De ce conducta magistrala de gaze (diam mare, aprox 20 cm) care trece pe langa MAPN este la suprafata?
(ma refer la portiunea dintre poarta de acces MAPN de la Piata Arsenalului, pe toata lungimea gardului dinspre strada Izvor, pana aproape de intersectia cu strada Dr. Nicolae Staicovici)
Nu cumva exista un tunel ce leaga parcarea parlamentului cu MAPN ul?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ClaudiuBadita



Data înscrierii: 13/Iun/2014
Ultima vizita: 20/Iul/2014
Mesaje: 15
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 19 Iun 2014 11:32:18    Titlul subiectului: tunel 173497

luchesse5508 a scris:
Revenind la "teoria conspiratiei" as avea o intrebare:
De ce conducta magistrala de gaze (diam mare, aprox 20 cm) care trece pe langa MAPN este la suprafata?


Cu siguranta exista ceva legaturi intre aceste obiective, ar fi si normal sa existe. Adevarul ca o magistrala de gaz destul de mare nu prea "sare" din pamant pe fiecare strada in oras..

Problema e ca nu prea ai de unde sa faci rost de informatia asta, cum vin acolo legaturile. Ideea e ca iese pe o distanta de aprox 220m lucru ce face dificila identificarea lor.

_________________
Mereu in miscare.


Ultima modificare efectuată de către ClaudiuBadita la Joi 19 Iun 2014 11:35:32, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3
Pagina 3 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community