Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

M3: propunere de extindere magistala

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
ClaudiuBadita



Data înscrierii: 13/Iun/2014
Ultima vizita: 28/Oct/2023
Mesaje: 15
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 16 Iun 2014 18:58:14    Titlul subiectului: M3: propunere de extindere magistala 173434

Propun 2 modalitati de extindere a ariei de acoperirea pentru magistrala M3

1) - Statii aditionale la galeria M3 - (implicit M1) existenta

2) - Extindere linie Pacii - Centrul Comercial West Park
----------------------------------------------------------------------------------


Subiectul 1)
- Statii propuse:

a) Apusului - peron central ( intre Pacii si Gorjului - actual aprox 1430 m intre statii)

Obiectiv: - prinderea in raza de acoperire a zonei Apusului, peste 30 de blocuri in raza de 500 m, multi coboara la Gorjului cand vin din centru pentru a transborda la liniile RATB pentru a ajunge in zona si invers.

Distante rezultate:
Pacii - aprox. 700 m
Gorjului - aprox. 750 m

- amplasamentul tunelelor nu este sigur, astfel distanta intre tunele este identica cu cea de la statia Pacii. Stim foarte bine ca referitor la distantele dintre tunele in ceea ce priveste statia Gorjului este una anormala astfel forma statiei Apusului poate fi diferita.



b) Tudor Vladimirescu - peron central ( intre Lujerului si Politehnica - actual aprox. 1900 m intre statii.

Obiectiv: prinderea in raza de acoperire a Lic. T.V. cat si a peste 20 de blocuri in raza de 500 m, altfel acesti calatori trebuie sa strabata peste 750 m pentru a ajunge la Lujerului sau Politehnica, automat rezulta intermediere la suprafata prin RATB sau chiar pierderea calatorilor.

Distante rezultate:
Lujerului - aprox. 850 m
Politehnica - aprox. 1000 m

Datorita statie Tudor Vladimirescu de pe M5 trebuie gasit inlocuitor la nume dar nu prea ai altceva in jur. Liceul T.V. este singurul reper din zona, Strazile adiacente sunt Politehnica, Pirotehniei si Baia de Aries.

c) Natiunile Unite - peron lateral - statie tip Izvor ( intre Izvor si Unirii 1 - aprox. 1250 m)

Obiectiv: Scurtarea distantei intre statii, degrevarea statie Unirii 1 de calatorii ce doresc acces catre centrul vechi fiind plasata la capatul opus al acestuia, acces din Calea Victoriei cat si prinderea in schema a locatarilor invecinati prin reducerea distantei parcurse.

Distante rezultate:
Izvor - aprox. 600 m
Unirii 1 - aprox. 650 m

d) Camera de Comert - peron lateral - statie tip Izvor ( intre Unirii 1 si Timpuri Noi - aprox 1550 m)

Obiectiv: - prinderea in raza de acoeprire a tuturor caselor de pe malul drept al Dambovitei dar si a tuturor blocurilor de pe malul stang in aval. Realizarea unei pasarele supraterane peste Dambovita cu acces direct la statie pentru facilitarea fluxului de calatori spre blocuri.

Distante rezultate:
Unirii 1 - aprox. 880 m
Timpuri Noi - aprox. 670 m


e) Vitan - peron lateral - ( intre Mihai Bravu si Dristor 1 - aprox. 1600 m)

Obiectiv: prinderea in raza de actiune a peste 30 de blocuri din cartier Vitan , cresterea potentialului de utilizare a metroului pe magistrala. Mihai Bravu fiind o statie cu flux redus de calatori datorita amplasarii intr-o zona ce nu a mai apucat sa fie sistematizata si plina de blocuri de locuit. vitan ar prelua un flux destul de mare de calatori + fluidizare trafic in intersectie prin realizarea de pasaj subteran pentru pietoni.

Distante rezultate:
Mihai Bravu - aprox. 750 m
Dristor 1 - aprox. 850 m

Este posibil ca deja in zona Vitan sina sa se desparta din galerie comuna in tunele separate, dupa cum am studiat situatia in teren cred ca varianta postata in poza este cea reala astfel avem o statie cu peron lateral.



Apusului1.jpg
 Descriere:
Statia Apusului - M3
 Mărime fișier:  86.06 kb
 Vizualizat:  de 12185 ori

Apusului1.jpg



TUDOR VLADIMIRESCU1.jpg
 Descriere:
Tudor Vladimirescu - M3
 Mărime fișier:  145.74 kb
 Vizualizat:  de 12185 ori

TUDOR VLADIMIRESCU1.jpg



Natiunile Unite1.jpg
 Descriere:
Natiunile Unite - M1-M3
 Mărime fișier:  150.53 kb
 Vizualizat:  de 12185 ori

Natiunile Unite1.jpg



Camera de Comert1.jpg
 Descriere:
Camera de Comert - M1-M3
 Mărime fișier:  146.05 kb
 Vizualizat:  de 12185 ori

Camera de Comert1.jpg



Vitan1.jpg
 Descriere:
Vitan - M1-M3
 Mărime fișier:  131.02 kb
 Vizualizat:  de 12185 ori

Vitan1.jpg



_________________
Mereu in miscare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ClaudiuBadita



Data înscrierii: 13/Iun/2014
Ultima vizita: 28/Oct/2023
Mesaje: 15
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 16 Iun 2014 19:41:04    Titlul subiectului: 2) - Extindere linie Pacii - Centrul Comercial West Park 173435

partea a-2-a - Extindere linie Pacii - Centrul Comercial West Park - M3-B

Dupa cum se tot zvoneste Metrorex are in plan extinderea liniei pana la centrele comerciale din zona militari dar prin prelungire din statia Preciziei astfel se pierde unul dintre cele mai importante obiective - cartierul Militari Residence si Militari Shopping (Auchan si Practiker) astfel vin cu aceasta varianta de proiect ce ar putea prinde in proiect si statia aceasta.

Obiectiv: realizare legatura cu linia de centura ( ce ar trebui transformata in linie de metrou usor pentru asigurarea fluxului de calatori in cadrul parcurilor industriale dezvoltate in apropierea soselei de centura.)
Si de asemenea extinderea razei de acoperire pentru a creste fluxul de calatori catre marile centre comerciale ale cartierului Militari.

Statii propuse si mod organizare:
- din statia Pacii se inteapa tunelele si se prelungesc noi tunele pe sub B-dul Iuliu Maniu. Tunelul sens centura se continua la acelas nivel cu cel actual pe cand tunelul sens Eroilor vine de la centura pe B-dul Iuliu Maniu si supratraverseaza tunelele existente M3 urmand sa intepe in zona restaurant Turbotequila.

Statii : de la Pacii
-Militari Shopping sau Drumul Osiei???
- Iuliu Maniu ( liceul auto)
- Centura Militari - acces Metrou usor - Linia de Centura
- Centrul Comercial Militari (Carrefour si Bricostore - Brico Depot mai nou.)
- Centrul West Park - capat de linie cu 3 remize si macaz in x. ( Hornbach si Fasion House) - de asemenea parcare supraterana si subterana multimodala - Park & Ride de 500-1000 locuri pentru localitatile limitrofe din jurul A1 cat si din raza localitatilor din jurul Sos. de Centura deoarece la statia Centura Militari nu ar fi spatiu pentru asa ceva.


La ce trebuie lucrat intre timp pentru realizarea acestei linii:

- Sos. de centura extinsa la 2 benzi pe sens cu sensuri giratorii in zona si sub pod pentru facilitarea accesului catre A1 dinspre centura.
- Metrou usor - Linia de centura - cu statie intermodala intre Centura Militari M3-B



cap ext M3 1.jpg
 Descriere:
Capat de linie M3 - B
 Mărime fișier:  100.62 kb
 Vizualizat:  de 12176 ori

cap ext M3 1.jpg



CENTURA MILITARI 1.jpg
 Descriere:
Statia Centura Militari
 Mărime fișier:  68.39 kb
 Vizualizat:  de 12176 ori

CENTURA MILITARI 1.jpg



Iuliu Maniu M3 1.jpg
 Descriere:
Iuliu Maniu M3
 Mărime fișier:  138.96 kb
 Vizualizat:  de 12176 ori

Iuliu Maniu M3 1.jpg



Militari Shopping M3 1.jpg
 Descriere:
Militari Shopping M3
 Mărime fișier:  106.56 kb
 Vizualizat:  de 12176 ori

Militari Shopping M3 1.jpg



ext centru comercial M3 1.jpg
 Descriere:
Nod de legatura M3 -B cu M3
 Mărime fișier:  100.32 kb
 Vizualizat:  de 12176 ori

ext centru comercial M3 1.jpg



ext m3.jpg
 Descriere:
extindere M3-B
 Mărime fișier:  66.69 kb
 Vizualizat:  de 12176 ori

ext m3.jpg



_________________
Mereu in miscare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 18 Iun 2014 14:16:09    Titlul subiectului: 173480

2 statii in Complexul Comercial Militari ? Very Happy
Cum propui sa indesesti statiile de pe M 1, presupunand ca ai banii necesari. Asa, ca idee, adica vreau sa spun ce faci cu trenurile in timpul santierului ? Circula sau nu ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
ClaudiuBadita



Data înscrierii: 13/Iun/2014
Ultima vizita: 28/Oct/2023
Mesaje: 15
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 18 Iun 2014 22:32:27    Titlul subiectului: Probleme la implementare 173492

Ca situatie la centrele comerciale se poate opta pentru o singura statie dar trebuie facut in asa fel incat calatorii sa nu simta distanta dintre centre, ca solutie ar fi o singura statie si cu tunel de corespondenta drept pe sub A1 cu banda rulanta (aprox 200-300 m) ca la marile aeroporturi in asa fel incat distanta sa nu fie resimtita, lucru nu prea ieftin de asemenea. Acum daca facem doar statia de la Carrefour tot ai nevoie de remize si acolo nu prea e loc, daca o ducem la Hornbach e ok, ai loc dar tot trebuie sa mai tragi tunelul pentru calatori catre A1, la cat o sa coste tunelul cam tot pe acolo o sa fie costul +/- cateva milioane in plus la cate deturnari am avut in Romania nu e bai, macar aici construiesti nu furi Very Happy. Daca ai o solutie optima chiar te invit, asta e si ideea topicului.

In privinta statiilor intermediare introduse pe tunelele existente in nici un caz nu trebuie oprita circultia, pierderea ar fi enorma (trafic blocat la suprafata si in subteran = dezastru). Ar trebui amplasati peretii laterali ai statiilor, turnarea betoanelor de plafon si saparea statie pana la tunele. Se construieste mai toata infrastructura statiilor si la final eventual in week-end indepartat betonul din dreptul tunelelor pentru reducerea impactului asupra traficului in asa fel incat icursul saptamanii garniturile sa circule normal. Intradevar este o adevarata incercare dar nu imposibila.De aceea se numesc inginerii ingineri, sa gaseasca o solutie.

De aceea am spus propunere, trebuie sa analizam impactul acestor statii, merita? cresc fluxul suficient? poate suprasolicita anumite portiuni ale magistralelor si e mai bine sa nu ii prinzi in sistem pe acei potentiali clienti si sa ii lasi la suprafata.

Ideea e ca Bucurestiul o sa creasca si problemele de trafic se inrautatesc din ce in ce mai rau de la an la an. Sa nu uitam ca Romania e inca mult sub media U.E de masini pe cap de locuitori aprox 150 masini la 1000 loc, e adevarat Bucuresti e peste medie la aprox 500 masini la 1000 loc ( pot furniza date oficiale daca se doreste acest aspect - Ziarul Financiar de luna asta)

_________________
Mereu in miscare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 19 Iun 2014 11:15:19    Titlul subiectului: 173496

Statii într-un centru comercial în afara orașului? Ce ar avea de câștigat primăria din așa ceva? Carrefour și Hornbach sunt poziționate acolo tocmai pentru că se adresează cumpărătorilor de categorie grea, care vin lunar și umplu un portbagaj întreg, nu ție care vii cu metroul și pleci cu o plăsuță.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ClaudiuBadita



Data înscrierii: 13/Iun/2014
Ultima vizita: 28/Oct/2023
Mesaje: 15
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 19 Iun 2014 12:10:02    Titlul subiectului: centre comerciale 173499

Sa nu uitam ca ar servi mai mult ca nod multimodal park&ride pentru locuitorii din Ilfov ce vin in Bucuresti, desigur din ratiuni de cost renuntam la o statie si ramane numai una la capat

La centura nu ai unde sa faci park&ride pentru ca sunt prea multe proietati private si spatiu pa, asa cu centrele comerciale poti sa negociezi santierul fara expropieri pentru ca este si in interesul lor.

O sa avem ocazia sa vedem ce rezultate da park&ride-ul de la Straulesti cand dau drumul la linie pentru ca oricum pana facem rost de fonduri pentru asa ceva mai dureaza. Iar daca rezultatul este nesatisfacator renuntam la linie.

_________________
Mereu in miscare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 19 Iun 2014 12:21:17    Titlul subiectului: 173500

Există park&ride la Păcii folosit de fix nimeni. Cu ce ne-ar ajuta dacă l-am muta mai în exteriorul Bucureștiului?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ClaudiuBadita



Data înscrierii: 13/Iun/2014
Ultima vizita: 28/Oct/2023
Mesaje: 15
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 19 Iun 2014 15:19:56    Titlul subiectului: Park&ride 173506

Flo a scris:
Există park&ride la Păcii folosit de fix nimeni. Cu ce ne-ar ajuta dacă l-am muta mai în exteriorul Bucureștiului?


Pentru ca nu mai exista Smile)

http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-14645605-exclusiv-parcarea-publica-700-locuri-autogara-militari-inchis-trei-ani-inaugurare-primaria-sectorului-6-investit-patru-milioane-lei-pentru-amenajarea.htm

cu putin timp inainte de aceasta stire avem scanare Google Earth din 05.03.2013 cu parcarea plina

si inca o scanare la 03.09.2013 cu ea goala, de asemenea a ramas goala si pana azi.

Si asta nu se poate numii Park & Ride de 1 mil euro investitie, un beton turnat la misto si deja in mijlocul aglomeratiei.



park&ride 03.09.2013.png
 Descriere:
Park&ride goala
 Mărime fișier:  513.14 kb
 Vizualizat:  de 11987 ori

park&ride 03.09.2013.png



park&ride 05.03.2013.png
 Descriere:
Park&ride plina
 Mărime fișier:  521.59 kb
 Vizualizat:  de 11987 ori

park&ride 05.03.2013.png



_________________
Mereu in miscare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 19 Iun 2014 16:17:44    Titlul subiectului: 173507

Greșești. Era folosită în sistem park & uită de ea de cei din zonă, nu în scopul său declarat, pentru locuitorii din suburbii care vor să ia metroul. Însă acum este parcarea de la Kaufland acolo care poate fi folosită nestingherit gratuit în același regim park&ride (adică doar pe zi).

Oricum, per total ceea ce ai propus tu aici mi se pare extrem de inutil și la nivelul anilor 2050, darmite acum. Aceiași bani pot fi utilizați mult mai bine (excluzând deja M5, și Otopeni care sunt deja în executare/proiect) pentru a pune în funcțiune ceva către Rahova / Ferentari sau Colentina. Nu stații de metrou în cartiere deja deservite ireproșabil de sistem.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ClaudiuBadita



Data înscrierii: 13/Iun/2014
Ultima vizita: 28/Oct/2023
Mesaje: 15
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 20 Iun 2014 00:04:53    Titlul subiectului: M3 173519

Recunosc acest proiect nu este de importanta imediata dar anumite statii pe tronson ar putea realiza un rezultat benefic pentru aproximativ 50.000 de locuitori ( Apusului, T Vladimirescu, Camera de comert si Vitan).

Daca sistemul este atat de ireprosabil de ce in intervalul orar 7:45 - 9 45 este un chin sa iesi din Militari pana in centru cu RATB sau masina Smile. Oare pentru ca toti folosesc metroul!? Smile

Adevarat, prioritate ar trebui sa fie M5 pana la capat, M4 pana la Progresu si M7 Sos Alexandriei - Colentina. M6 Otopeni e partial important mai degraba si cu doar 100 mil euro refaci infrastructura CFR pe ruta GN-Chitila-Gara Baneasa si nu mai duci in halta aia in camp la Balotesti sa te manance cainii acolo ci tragi pe sub pamant la aeroport pana la terminal si ai terminat balciul. Nu mai faci 1 h pt cativa km si sa il scoti in 20-30 minute. Ruta 783 o treci la rute normale si o finatezi de la stat nu in regim privat RATB cum e acum pt ca se lovesc de limita teritoriala si Oprescu nu vrea sa o finanteze iar Otp zice ca nu are nevoie de ea si nu pune bani. reduci costul calatoriei, distanta intre statii si intervalul de succedare si in nici un caz nu costa 1 mild euro iar calatorii vor incepe sa o utilizeze mai des. Lucrez in Otp, mai bine dau banii pe microbuz decat sa stau jumatate de ora dupa el si cand ma urc sa stau sardina pana la primaria Otp si sa mai dau si 80 de lei pt abonament.

_________________
Mereu in miscare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community