Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
ClaudiuBadita
Data înscrierii: 13/Iun/2014 Ultima vizita: 28/Oct/2023 Mesaje: 15 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 16 Iun 2014 18:58:14 Titlul subiectului: M3: propunere de extindere magistala |
173434 |
|
Propun 2 modalitati de extindere a ariei de acoperirea pentru magistrala M3
1) - Statii aditionale la galeria M3 - (implicit M1) existenta
2) - Extindere linie Pacii - Centrul Comercial West Park
----------------------------------------------------------------------------------
Subiectul 1)
- Statii propuse:
a) Apusului - peron central ( intre Pacii si Gorjului - actual aprox 1430 m intre statii)
Obiectiv: - prinderea in raza de acoperire a zonei Apusului, peste 30 de blocuri in raza de 500 m, multi coboara la Gorjului cand vin din centru pentru a transborda la liniile RATB pentru a ajunge in zona si invers.
Distante rezultate:
Pacii - aprox. 700 m
Gorjului - aprox. 750 m
- amplasamentul tunelelor nu este sigur, astfel distanta intre tunele este identica cu cea de la statia Pacii. Stim foarte bine ca referitor la distantele dintre tunele in ceea ce priveste statia Gorjului este una anormala astfel forma statiei Apusului poate fi diferita.
b) Tudor Vladimirescu - peron central ( intre Lujerului si Politehnica - actual aprox. 1900 m intre statii.
Obiectiv: prinderea in raza de acoperire a Lic. T.V. cat si a peste 20 de blocuri in raza de 500 m, altfel acesti calatori trebuie sa strabata peste 750 m pentru a ajunge la Lujerului sau Politehnica, automat rezulta intermediere la suprafata prin RATB sau chiar pierderea calatorilor.
Distante rezultate:
Lujerului - aprox. 850 m
Politehnica - aprox. 1000 m
Datorita statie Tudor Vladimirescu de pe M5 trebuie gasit inlocuitor la nume dar nu prea ai altceva in jur. Liceul T.V. este singurul reper din zona, Strazile adiacente sunt Politehnica, Pirotehniei si Baia de Aries.
c) Natiunile Unite - peron lateral - statie tip Izvor ( intre Izvor si Unirii 1 - aprox. 1250 m)
Obiectiv: Scurtarea distantei intre statii, degrevarea statie Unirii 1 de calatorii ce doresc acces catre centrul vechi fiind plasata la capatul opus al acestuia, acces din Calea Victoriei cat si prinderea in schema a locatarilor invecinati prin reducerea distantei parcurse.
Distante rezultate:
Izvor - aprox. 600 m
Unirii 1 - aprox. 650 m
d) Camera de Comert - peron lateral - statie tip Izvor ( intre Unirii 1 si Timpuri Noi - aprox 1550 m)
Obiectiv: - prinderea in raza de acoeprire a tuturor caselor de pe malul drept al Dambovitei dar si a tuturor blocurilor de pe malul stang in aval. Realizarea unei pasarele supraterane peste Dambovita cu acces direct la statie pentru facilitarea fluxului de calatori spre blocuri.
Distante rezultate:
Unirii 1 - aprox. 880 m
Timpuri Noi - aprox. 670 m
e) Vitan - peron lateral - ( intre Mihai Bravu si Dristor 1 - aprox. 1600 m)
Obiectiv: prinderea in raza de actiune a peste 30 de blocuri din cartier Vitan , cresterea potentialului de utilizare a metroului pe magistrala. Mihai Bravu fiind o statie cu flux redus de calatori datorita amplasarii intr-o zona ce nu a mai apucat sa fie sistematizata si plina de blocuri de locuit. vitan ar prelua un flux destul de mare de calatori + fluidizare trafic in intersectie prin realizarea de pasaj subteran pentru pietoni.
Distante rezultate:
Mihai Bravu - aprox. 750 m
Dristor 1 - aprox. 850 m
Este posibil ca deja in zona Vitan sina sa se desparta din galerie comuna in tunele separate, dupa cum am studiat situatia in teren cred ca varianta postata in poza este cea reala astfel avem o statie cu peron lateral.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.06 kb |
Vizualizat: |
de 12483 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
145.74 kb |
Vizualizat: |
de 12483 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
150.53 kb |
Vizualizat: |
de 12483 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
146.05 kb |
Vizualizat: |
de 12483 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
131.02 kb |
Vizualizat: |
de 12483 ori |
|
_________________ Mereu in miscare. |
|
Sus |
|
|
ClaudiuBadita
Data înscrierii: 13/Iun/2014 Ultima vizita: 28/Oct/2023 Mesaje: 15 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 16 Iun 2014 19:41:04 Titlul subiectului: 2) - Extindere linie Pacii - Centrul Comercial West Park |
173435 |
|
partea a-2-a - Extindere linie Pacii - Centrul Comercial West Park - M3-B
Dupa cum se tot zvoneste Metrorex are in plan extinderea liniei pana la centrele comerciale din zona militari dar prin prelungire din statia Preciziei astfel se pierde unul dintre cele mai importante obiective - cartierul Militari Residence si Militari Shopping (Auchan si Practiker) astfel vin cu aceasta varianta de proiect ce ar putea prinde in proiect si statia aceasta.
Obiectiv: realizare legatura cu linia de centura ( ce ar trebui transformata in linie de metrou usor pentru asigurarea fluxului de calatori in cadrul parcurilor industriale dezvoltate in apropierea soselei de centura.)
Si de asemenea extinderea razei de acoperire pentru a creste fluxul de calatori catre marile centre comerciale ale cartierului Militari.
Statii propuse si mod organizare:
- din statia Pacii se inteapa tunelele si se prelungesc noi tunele pe sub B-dul Iuliu Maniu. Tunelul sens centura se continua la acelas nivel cu cel actual pe cand tunelul sens Eroilor vine de la centura pe B-dul Iuliu Maniu si supratraverseaza tunelele existente M3 urmand sa intepe in zona restaurant Turbotequila.
Statii : de la Pacii
-Militari Shopping sau Drumul Osiei???
- Iuliu Maniu ( liceul auto)
- Centura Militari - acces Metrou usor - Linia de Centura
- Centrul Comercial Militari (Carrefour si Bricostore - Brico Depot mai nou.)
- Centrul West Park - capat de linie cu 3 remize si macaz in x. ( Hornbach si Fasion House) - de asemenea parcare supraterana si subterana multimodala - Park & Ride de 500-1000 locuri pentru localitatile limitrofe din jurul A1 cat si din raza localitatilor din jurul Sos. de Centura deoarece la statia Centura Militari nu ar fi spatiu pentru asa ceva.
La ce trebuie lucrat intre timp pentru realizarea acestei linii:
- Sos. de centura extinsa la 2 benzi pe sens cu sensuri giratorii in zona si sub pod pentru facilitarea accesului catre A1 dinspre centura.
- Metrou usor - Linia de centura - cu statie intermodala intre Centura Militari M3-B
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.62 kb |
Vizualizat: |
de 12474 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.39 kb |
Vizualizat: |
de 12474 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
138.96 kb |
Vizualizat: |
de 12474 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.56 kb |
Vizualizat: |
de 12474 ori |
|
Descriere: |
Nod de legatura M3 -B cu M3 |
|
Mărime fișier: |
100.32 kb |
Vizualizat: |
de 12474 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.69 kb |
Vizualizat: |
de 12474 ori |
|
_________________ Mereu in miscare. |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 18 Iun 2014 14:16:09 Titlul subiectului: |
173480 |
|
2 statii in Complexul Comercial Militari ?
Cum propui sa indesesti statiile de pe M 1, presupunand ca ai banii necesari. Asa, ca idee, adica vreau sa spun ce faci cu trenurile in timpul santierului ? Circula sau nu ?
|
|
Sus |
|
|
ClaudiuBadita
Data înscrierii: 13/Iun/2014 Ultima vizita: 28/Oct/2023 Mesaje: 15 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 18 Iun 2014 22:32:27 Titlul subiectului: Probleme la implementare |
173492 |
|
Ca situatie la centrele comerciale se poate opta pentru o singura statie dar trebuie facut in asa fel incat calatorii sa nu simta distanta dintre centre, ca solutie ar fi o singura statie si cu tunel de corespondenta drept pe sub A1 cu banda rulanta (aprox 200-300 m) ca la marile aeroporturi in asa fel incat distanta sa nu fie resimtita, lucru nu prea ieftin de asemenea. Acum daca facem doar statia de la Carrefour tot ai nevoie de remize si acolo nu prea e loc, daca o ducem la Hornbach e ok, ai loc dar tot trebuie sa mai tragi tunelul pentru calatori catre A1, la cat o sa coste tunelul cam tot pe acolo o sa fie costul +/- cateva milioane in plus la cate deturnari am avut in Romania nu e bai, macar aici construiesti nu furi . Daca ai o solutie optima chiar te invit, asta e si ideea topicului.
In privinta statiilor intermediare introduse pe tunelele existente in nici un caz nu trebuie oprita circultia, pierderea ar fi enorma (trafic blocat la suprafata si in subteran = dezastru). Ar trebui amplasati peretii laterali ai statiilor, turnarea betoanelor de plafon si saparea statie pana la tunele. Se construieste mai toata infrastructura statiilor si la final eventual in week-end indepartat betonul din dreptul tunelelor pentru reducerea impactului asupra traficului in asa fel incat icursul saptamanii garniturile sa circule normal. Intradevar este o adevarata incercare dar nu imposibila.De aceea se numesc inginerii ingineri, sa gaseasca o solutie.
De aceea am spus propunere, trebuie sa analizam impactul acestor statii, merita? cresc fluxul suficient? poate suprasolicita anumite portiuni ale magistralelor si e mai bine sa nu ii prinzi in sistem pe acei potentiali clienti si sa ii lasi la suprafata.
Ideea e ca Bucurestiul o sa creasca si problemele de trafic se inrautatesc din ce in ce mai rau de la an la an. Sa nu uitam ca Romania e inca mult sub media U.E de masini pe cap de locuitori aprox 150 masini la 1000 loc, e adevarat Bucuresti e peste medie la aprox 500 masini la 1000 loc ( pot furniza date oficiale daca se doreste acest aspect - Ziarul Financiar de luna asta)
_________________ Mereu in miscare. |
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 19 Iun 2014 11:15:19 Titlul subiectului: |
173496 |
|
Statii într-un centru comercial în afara orașului? Ce ar avea de câștigat primăria din așa ceva? Carrefour și Hornbach sunt poziționate acolo tocmai pentru că se adresează cumpărătorilor de categorie grea, care vin lunar și umplu un portbagaj întreg, nu ție care vii cu metroul și pleci cu o plăsuță.
|
|
Sus |
|
|
ClaudiuBadita
Data înscrierii: 13/Iun/2014 Ultima vizita: 28/Oct/2023 Mesaje: 15 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 19 Iun 2014 12:10:02 Titlul subiectului: centre comerciale |
173499 |
|
Sa nu uitam ca ar servi mai mult ca nod multimodal park&ride pentru locuitorii din Ilfov ce vin in Bucuresti, desigur din ratiuni de cost renuntam la o statie si ramane numai una la capat
La centura nu ai unde sa faci park&ride pentru ca sunt prea multe proietati private si spatiu pa, asa cu centrele comerciale poti sa negociezi santierul fara expropieri pentru ca este si in interesul lor.
O sa avem ocazia sa vedem ce rezultate da park&ride-ul de la Straulesti cand dau drumul la linie pentru ca oricum pana facem rost de fonduri pentru asa ceva mai dureaza. Iar daca rezultatul este nesatisfacator renuntam la linie.
_________________ Mereu in miscare. |
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 19 Iun 2014 12:21:17 Titlul subiectului: |
173500 |
|
Există park&ride la Păcii folosit de fix nimeni. Cu ce ne-ar ajuta dacă l-am muta mai în exteriorul Bucureștiului?
|
|
Sus |
|
|
ClaudiuBadita
Data înscrierii: 13/Iun/2014 Ultima vizita: 28/Oct/2023 Mesaje: 15 Locație: Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 19 Iun 2014 16:17:44 Titlul subiectului: |
173507 |
|
Greșești. Era folosită în sistem park & uită de ea de cei din zonă, nu în scopul său declarat, pentru locuitorii din suburbii care vor să ia metroul. Însă acum este parcarea de la Kaufland acolo care poate fi folosită nestingherit gratuit în același regim park&ride (adică doar pe zi).
Oricum, per total ceea ce ai propus tu aici mi se pare extrem de inutil și la nivelul anilor 2050, darmite acum. Aceiași bani pot fi utilizați mult mai bine (excluzând deja M5, și Otopeni care sunt deja în executare/proiect) pentru a pune în funcțiune ceva către Rahova / Ferentari sau Colentina. Nu stații de metrou în cartiere deja deservite ireproșabil de sistem.
|
|
Sus |
|
|
ClaudiuBadita
Data înscrierii: 13/Iun/2014 Ultima vizita: 28/Oct/2023 Mesaje: 15 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 20 Iun 2014 00:04:53 Titlul subiectului: M3 |
173519 |
|
Recunosc acest proiect nu este de importanta imediata dar anumite statii pe tronson ar putea realiza un rezultat benefic pentru aproximativ 50.000 de locuitori ( Apusului, T Vladimirescu, Camera de comert si Vitan).
Daca sistemul este atat de ireprosabil de ce in intervalul orar 7:45 - 9 45 este un chin sa iesi din Militari pana in centru cu RATB sau masina . Oare pentru ca toti folosesc metroul!?
Adevarat, prioritate ar trebui sa fie M5 pana la capat, M4 pana la Progresu si M7 Sos Alexandriei - Colentina. M6 Otopeni e partial important mai degraba si cu doar 100 mil euro refaci infrastructura CFR pe ruta GN-Chitila-Gara Baneasa si nu mai duci in halta aia in camp la Balotesti sa te manance cainii acolo ci tragi pe sub pamant la aeroport pana la terminal si ai terminat balciul. Nu mai faci 1 h pt cativa km si sa il scoti in 20-30 minute. Ruta 783 o treci la rute normale si o finatezi de la stat nu in regim privat RATB cum e acum pt ca se lovesc de limita teritoriala si Oprescu nu vrea sa o finanteze iar Otp zice ca nu are nevoie de ea si nu pune bani. reduci costul calatoriei, distanta intre statii si intervalul de succedare si in nici un caz nu costa 1 mild euro iar calatorii vor incepe sa o utilizeze mai des. Lucrez in Otp, mai bine dau banii pe microbuz decat sa stau jumatate de ora dupa el si cand ma urc sa stau sardina pana la primaria Otp si sa mai dau si 80 de lei pt abonament.
_________________ Mereu in miscare. |
|
Sus |
|
|
|