Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Depoul Victoria

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Depouri si autobaze RATB
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 12 Dec 2005 23:33:52    Titlul subiectului: 05 56683

Depoul Victoria, din spatele Palatului Victoria, e CEL MAI VECHI DEPOU DIN BUCUREȘTI.
Cred ca ar trebui transformat în muzeu, în nici un caz desființat. Deasemenea, propun să trimtem o scrisoare RATB-ului pentru a împiedica, poate, desființarea celui mai vechi depou de tramvaie din București (poate chiar din țară).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
falizwim



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Aug/2013
Mesaje: 56
Locație: Bucuresti 3 (Labirint+Traian) - Israel

MesajTrimis: Joi 15 Dec 2005 10:14:19    Titlul subiectului: 56763

Cred ca ar fi recomandabil sa se trimita o cerere in acest gen la Muzeul de Istorie al Orasului Bucuresti (cu o copie personala la Primarul Bucurestiului), cu recomandarea ca Depoul Victoria sa devina o sectie a acestui muzeu Exclamation
Acolo sa fie garate cele mai vechi vagoane de tramvaie din BUCURESTI. Cum ar fi: toatevagoanele EP, V9, V10, V12, V56, primul vagon V3A si V2A dar si vagoanele trase de cai (tramcar) . . .
Poate ca cel putin Depoul Laughing "Conul" Bonaparte = Laughing "Tov" Ilie Pintilie Laughing = "Doamna" Victoria sa fie retrocedat muzeului de istorie al orasului Bucuresti pentru reconstructie si readaptare intr-o forma "multilateral dezvoltata" Question
Depoul Victoria: Nascut "Bonaparte", botezat "Ilie Pintilie" si renumit "Victoria" !

_________________
ENG(tram)=ROM(vai)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dexter23



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Dec/2018
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 15 Ian 2006 01:17:35    Titlul subiectului: 57736

Daca se va desfiinta depoul Victoria, se va vinde terenul respectiv si pe banii aceia vor putea lua teren la periferie, sa faca un depou nou...parerea mea...
Or fi ei lacomi, dar chiar nu au unde sa puna atatea tramvaie... tot vor trebui sa faca ceva undeva....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
icsilviu



Data înscrierii: 23/Oct/2005
Ultima vizita: 06/Feb/2013
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti 5

MesajTrimis: Mie 18 Ian 2006 19:52:48    Titlul subiectului: 57852

Asta-seara, Videanu a anuntat foarte clar la Antena 1 la stiri ca vrea sa dea terenul pe care e Depoul Victoria in schimbul propietatii asupra parcului Bordei.
Eu pana acuma am sperat ca treaba cu desfintatul de depouri e doar un zvon, dar se pare ca nu e asa. Pacat, tare pacat. Si cred ca asta e doar inceputul unui lung sir de surprize neplacute pe care ni le pregateste acest individ fara scrupule. Crying or Very sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2018
Mesaje: 1105
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Mie 13 Dec 2006 23:07:27    Titlul subiectului: 68058

Nu stiu cat de vechi e depoul Victoria, dar oricum dateaza din perioada cand inca mai existau tramvaie cu cai. Unii vatmani il numeau "depoul de la grajd", sau cam asa ceva, ca tot asociau cele doua denumiri.

Daca se inchide, sunt sanse mari de vazut deplasari de vagoane: vagonul xxxx-fm (V12 platforma), vagoanele de sare si utilitarele. Probabil noaptea sau la ore matinale. Problema e: daca se inchide Victoria, se mai redeschide Question

Iata un plan al depoului.
Cu rosu este marcata o posibila modificare, in sensul sa ramana doar partea aceea, ca depou secundar si muzeu al RATB. Cu sageata este marcata o posibila strapungere a unei strazi care se opreste acolo, pentru acces la noile locuinte pentru "les nouveaux riches", vorba lui Falco.

De la RATB am fost informat ca depoul Victoria nu se desfiinteaza si este inca functional, in afara de ce este acolo fiind si capatul temporar al lui 34. Iar desfiintarea depoului va avea loc nu inainte sa apara ceva in locul lui. In prezent, cu depoul Colentina blocat si cu depoul Dudesti in reparatii, nu se pune problema desfiintarii lui. Chiar daca la un moment dat se va hotari asta, nu va fi o decizie imediata, din motive tehnice.



RF_victoria_587.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  18.69 kb
 Vizualizat:  de 18418 ori

RF_victoria_587.png


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 23 Ian 2007 14:41:28    Titlul subiectului: *Depoul Victoria 44480

Victoria este cel mai vechi depou de tramvaie din Bucuresti. Acesta are un parc de aproximativ 45 vagoane V3A-93 si deserveste total/partial liniile 34, 46. Odata cu inceperea lucrarilor de modernizare a liniei 34 si blocarii accesului in depou acesta va fi desfiintat definitiv.
Trix a scris:
De la RATB am fost informat ca depoul Victoria nu se desfiinteaza si este inca functional, in afara de ce este acolo fiind si capatul temporar al lui 34. Iar desfiintarea depoului va avea loc nu inainte sa apara ceva in locul lui. In prezent, cu depoul Colentina blocat si cu depoul Dudesti in reparatii, nu se pune problema desfiintarii lui. Chiar daca la un moment dat se va hotari asta, nu va fi o decizie imediata din motive tehnice.
Deci sa inteleg ca cel care va intra in modernizare sau se va inchide temporar este Colentina?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2018
Mesaje: 1105
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Mie 14 Feb 2007 22:42:01    Titlul subiectului: 75938

Depoul nu va fi desfiintat si nici nu va fi inchis. El va functiona si dupa ce vor incepe lucrarile la Stefan cel Mare, cand se va deschide linia spre gara pe Titulescu. Nu stiu insa ce linii va deservi acest depou. RATB a insistat ca depoul sa nu fie inchis pe perioada lucrarilor. De desfiintare nu se pune inca problema, ci doar se stie ca va avea loc la un moment dat, dar nu in acest moment.
Probabil ca dupa incheierea modernizarii caii de rulare in tot orasul si a depourilor, se va pune problema construirii unui nou depou, iar in acel moment se va desfiinta depoul Victoria. Asta nu va avea loc insa anul acesta.
Dupa ce se gaseste o locatie, va trebui construit depoul si pe urma desfiintat depoul Victoria. Asa ca treaba asta mai dureaza.

Chiar si la o asa-numita inchidere a depoului, asta nu inseamna ca nu va mai fi folosit, cum a fost depoul Giulesti in perioada lucrarilor de acolo. Niciunul din ele nu va fi desfiintat cu aceasta ocazie. Exista totusi aceasta posibilitate sub rezerva faptului ca "astazi orice este posibil". Dar RATB doreste deschiderea depoului Victoria imediat ce va fi disponibil tronsonul de pe Titulescu. Poate cu aceasta ocazie se va face o varianta prin Dr. Felix spre Bucurestii Noi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Mie 18 Iul 2007 10:02:56    Titlul subiectului: 80406

Daca ar fi sa mentionam la rubrica "Marlanii si batjocura la nivel inalt", trebuie sa mentionam disputa acida in legatura cu depoul Victoria. In conditiile in care cladirea guvernului este din anii '30 si unii spusesera ca are risc seismic, acum are nu stiu ce pretentii sa fie extinsa.

Dincolo de imbecilitatea si de realismul situatiei ca Palatul Parlamentului nu este inca o cladire terminata si nu concentreaza macar cladirea Senatului (o alta relicva din anii comunismului, fostul CC) iar guvernul era mai logic sa se mute in aceeasi cladire cu Parlamentul...

Ei bine in toate aceste conditii se doreste distrugerea unui depou central de tramvaie care ar putea fi modernizat, cu hale noi ca sa nu mai strambe din nas alesii ca vad acoperisul corodat al unor V3A-uri mai vechi.

Tot asa, din istoria Bucurestiului... depoul se numea inainte depoul Bonaparte si este cel mai vechi depou al STB adapostind pe vremuri tramvaie cu cai. Si daca nici in epoca ceausista nu a fost incomod nu vad de ce sa ii credem pe acesti mari smecheri de la guvern si primarie care si-au batut joc cat cuprinde de votul nostru.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2018
Mesaje: 1105
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Mie 18 Iul 2007 10:58:37    Titlul subiectului: 80407

Inca odata: guvernul are in spate cladiri probabil legate de acesta sau oricum in proprietatea statului. Acolo s'ar putea extinde.
Depoul Victoria este la 3 strazi de guvern, dar desfiintarea sa nu are legatura cu extinderea guvernului, ci cu retrocedarea dubioasa a parcului Bordei, pe care acum Videanu vrea sa-l schimbe cu depoul, dar "omul de afaceri" beneficiar al parcului n'ar prea vrea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Mie 18 Iul 2007 22:36:38    Titlul subiectului: 80422

Trix a scris:
Inca odata: guvernul are in spate cladiri probabil legate de acesta sau oricum in proprietatea statului. Acolo s'ar putea extinde.
Depoul Victoria este la 3 strazi de guvern, dar desfiintarea sa nu are legatura cu extinderea guvernului, ci cu retrocedarea dubioasa a parcului Bordei, pe care acum Videanu vrea sa-l schimbe cu depoul, dar "omul de afaceri" beneficiar al parcului n'ar prea vrea.
Nu neg informatia, chiar daca dedesubturile afacerii probabil le vom afla mult mai tarziu. Indiferent de situatia care trebuia musamalizata, nu este deloc justificata aceasta optiune. Intr-un fel este ca si cum cineva ar decide ca trebuie retrocedat nu stiu ce teren intre Gara de Nord si gara Basarab. Ce facem acum, tocmai avem un motiv bun sa demolam gara si sa o mutam mai departe, nu, ca tot nu ne plac trenurile sau alte chestii inutile care nu transporta pe cei avuti? La fel mi se pare treaba si cu depoul Victoria. Puteau sa despagubeasca proprietarul, se pastra si parcul Bordei si depul Victoria. Oricum din statisticile bugetului local al PMB reiese ca pot avea excedent anul acesta cu niste sute de mii de lei daca nu chiar un milion. Deci nu era problema de a despagubi financiar contravaloarea terenului. Totul era sa se vrea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 10/Dec/2018
Mesaje: 1100
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mie 15 Aug 2007 16:43:11    Titlul subiectului: 81550

Iata niste extrase din niste planuri cadastrale pe 1911. Cine vrea originalele (sunt destul de mari si *.tif), sa-mi zica.


Bonaparte.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  223.89 kb
 Vizualizat:  de 19613 ori

Bonaparte.jpg



depou.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  287.69 kb
 Vizualizat:  de 19613 ori

depou.jpg



_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Joi 08 Noi 2007 17:45:04    Titlul subiectului: 84634

Se pare ca depoul Victoria nu se mai desfiinteaza deoarece asa zisul "afacerist" Constanda nu este multumit de pretul zonei si ar dori pe langa depou si niste teren tot in zona centrala in schimbul parcului Bordei. Tot raul spre bine, sa speram ca depoul cat si parcul, nu vor disparea de pe fata pamantului!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cos



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2012
Mesaje: 83
Locație: Bucuresti; Sibiu

MesajTrimis: Joi 08 Noi 2007 19:42:36    Titlul subiectului: 84647

Da, dar macazul dinspre bulevard deja nu a fost montat... O decizie care arata ca cineva mai-mai ca vrea sa scape de depou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 10/Dec/2018
Mesaje: 1100
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Sâm 10 Noi 2007 17:24:34    Titlul subiectului: 84674

Poate fi remontat destul de usor, asa cum au facut in intersectia V Milea cu Timisoara, cand au dat drumul la tramvaie fara macaz drept inainte, dupa care au sistat si au refacut macazul.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Dec/2018
Mesaje: 1738
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 17 Ian 2008 18:36:18    Titlul subiectului: 87137

Din cate am auzit la radio (nu mai tin minte ce post) Primaria ar fi rezolvat diferendul cu Costica Costanda in ceea ce priveste parcul Bordei oferindu-i acestuia o bucata din Satul Francez. Se pare ca depoul RATB Victoria nu mai face parte din intelegere.

Totusi stie cineva care va fi soarta acestuia? Ramane? Va fi mutat si terenul refolosit in alte scopuri?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Joi 30 Oct 2008 20:56:57    Titlul subiectului: 100282

Reiau aici discutia care are loc in alt topic acolo Dragos (dr 2005) afirma ca in depoul Victoria mai sunt ceva vagoane de tramvai!Dragos poti sa ne spui cu aproximatie cam cate vagoane se afla blocate in depoul Victoria,pentru ca eu trec doar printr-o zona relativ aproape cu depoul dar din pacate nu trec prin zona depoului !Dupa ce ca exista criza de vagoane RATBul isi permite sa tina vagoane blocate in depoul Victoria! Evil or Very Mad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rasnitza



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 07/Sep/2010
Mesaje: 39
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Sâm 01 Noi 2008 18:43:47    Titlul subiectului: 100364

Am fost eu azi in excursie pana la depoul Victoria si gasit tramvaie inauntru, sunt sigur 6 bucati, printre care #141, #239, #340, #344, la care se adauga EP/V3A #6097, Rathgeber #2518 si plugul #20.
Avem si ceva poze:



6097 0141.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  148.25 kb
 Vizualizat:  de 17525 ori

6097 0141.jpg



Picture 1000.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  218.14 kb
 Vizualizat:  de 17524 ori

Picture 1000.jpg



Picture 1001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  148.13 kb
 Vizualizat:  de 17524 ori

Picture 1001.jpg



Picture 995.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  220.92 kb
 Vizualizat:  de 17524 ori

Picture 995.jpg



Picture 999.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.94 kb
 Vizualizat:  de 17525 ori

Picture 999.jpg



Picture 996.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  160.22 kb
 Vizualizat:  de 17525 ori

Picture 996.jpg



_________________
Tramway Rider
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 20/Mar/2018
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Mie 18 Mar 2009 12:25:20    Titlul subiectului: Istoricul parcului de tramvaie de la Depoul Victoria 108153

Depoul Victoria s-a numit in trecut Depoul Ilie Pintilie. In anii 70 depoul avea parcul format din vagoane tip V51 , apoi au aparut si vagoanele V3A clasice, care au avut urmatoarele nr. de parc: 086, 087, 088, 090, 091, 092, 093, 094, 096, 099, 260, 263, 273, 277, 317, 321, 329, 332, 333, 337, 338, 343, 344, 346, 348, . In anul 1981 au fost scoase din circulatie toate vagoanele EPV51, in locul acestora aducandu-se noile tramvaie model EP-V3A, in total 30 de bucati , cu nr de parc 6142-6342 pana la 6172-6372, fiind ultima serie de acest model fabricata, deci erau cele mai noi. In anul 1987 au aparut urbanele, iar la Depoul Ilie Pintilie au fost formate 4 urbane compuse din cate 2 vagoane V3A clasice. Acestea erau 088-087, 332-096, 092-094 si 317-321. Bineinteles ca uneori circulau si invers, adica vagoanele motor deveneau remorci si invers. In anul 1988 a fost demolat depoul Splaiul Unirii iar toate tramvaiele de la acel depou, au fost aduse la Depoul Ilie Pintilie. Acetea erau model EP-V3A, dar fiind primele fabricate, erau numai junghiuri in comparatie cu vagoanele EP-V3A de la depoul Ilie Pintilie. Vagoanele de la depoul Splaiul Unirii care au fost aduse la Depoul Ilie Pintilie au avut nr de parc de la 6003-6203 pana la 6105-6305, iar cele existente pana in acel moment la depoul Ilie Pintilie au fost imprastiate la mai multe depouri. Vagoanele V3A clasice 0xx si 2xx au fost duse la depoul Colentina, cele cu nr 3xx la depoul Giurgiului, iar vagoanele EP-V3A 6142-6342...............6172-6372, au fost duse la depoul Bucurestii Noi. Tot in anul 1988 au inceput sa apara tramvaiele cu 2 remorci. Primul a fost 6046-6246-6208, iar al 2-lea a fost 6005-6205-6236. Primul tramvai taiat de acest tip la depoul Victoria a fost 6028-6228, si a fost taiat in depoul Victoria si nu la URAC. Apoi a inceput sa le schimbe nr de ITB in prostie, imi aduc aminte ca odata existau 2 remorci de 6220!!!.Prin anul 1998 au fost aduse cateva vagoane v3a clasice cum ar fi 138, 141, 255, apoi au inceput sa fie aduse si electronice iar vagoanele EP-V3A au fost duse la dep. Bucurestii Noi, iar ultima oara in care au mai circulat cu calatori astfel de vagoane EP-V3A a fost anul 2000.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2018
Mesaje: 1105
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Vin 05 Iun 2009 21:21:56    Titlul subiectului: 112045

In perioada 1990-1995, depoul avea 106 tramvaie EP/V3A, 6001-6106/6201-6306, pluguri si destul de multi magari.
Dintre magari erau acolo: 152,154,156,166,204,328 si 348. Cel putin asta se vedea dintr'o cladire din apropiere.
Din tramvaiele EP/V3A, multe erau trase pe dreapta si ramasesera in schema de culoare veche. 6029 si 6045 erau asa, iar pe 6013 l-am vazut dus la URAC pentru reparatii. Si pe 6009+6209 l-am vazut mergand singur la URAC, dar era carpit si arata foarte urat.

O perioada a existat o intrare la intersectia str Londra cu str Berna, unde era o poarta sau un gard care continea inclusiv elemente din tramvaie (masti de articulatie, usi &c), un spatiu cat un teren de vila si inca un gard tot cam la fel. Prin gaurile din el se vedeau vagoane vechi, trase la capetele liniilor de garare din acea zona.

O alta intrare era pe strada Rozelor (Washington), dupa Policlinica (intrarea Praga sau ce e acolo), unde la un moment dat scria ceva legat de sindicatele ITB/RATB).

Multa vreme a stat la intrare vagonul 6001+6201 cu o fata modificata sa semenea a tramvai EP vechi pentru un film. El statea pe a doua sau a 3'a linie din stanga, privind spre depou. Pe linia de langa gard stateau tramvaie EP/V3A defecte. Pe 6002+6202 l-am vazut tot prin zona Stefan cel Mare. Pe 6028+6228 cred ca l-am vazut pe linia 16, dar inainte de 1990.

Cred ca pana la transformarea EP/V3A in VU95 sau in magari, se taiau si in depouri. Multe tramvaie casate prin '95 nu cred ca mai existau decat sub forma de piese, cum ar fi 6169+6369 din Bucurestii Noi.

P.S. Intrarile mentionate nu erau pentru tramvaie, doar pentru personal. Cea dela str Londra nici nu cred ca era intrare propriu-zisa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 07/Noi/2018
Mesaje: 947
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 02 Iun 2010 15:20:24    Titlul subiectului: 127884

Din "Muncitorul I.T.B." (anii '50).


21.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  377.12 kb
 Vizualizat:  de 14926 ori

21.JPG



_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0721.240.479/0749.28.38.15 h 9.30-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
George85



Data înscrierii: 01/Sep/2009
Ultima vizita: 18/Noi/2011
Mesaje: 120
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 01 Oct 2010 19:38:05    Titlul subiectului: 134257

UPDATE:
Parcul depoului: V3A-93, V3A-93-2S (cele produse in 2010), un V3A-93M EPC (#133)
Deserveste liniile: 20, 34, 46
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Andrei96



Data înscrierii: 08/Sep/2013
Ultima vizita: 09/Feb/2016
Mesaje: 28
Locație: Voluntari

MesajTrimis: Mie 09 Iul 2014 13:32:54    Titlul subiectului: 173777

2014: 1 (jumatate) 5, 20, 46
_________________
Andrei96
Ador troleibuzele-VECHI! Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Depouri si autobaze RATB Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community