|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 10 Aug 2014 11:05:56 Titlul subiectului: Proiect: fara pensionari seara si dimineata |
174222 |
|
Citat: | Consilierii locali consideră că un astfel de proiect este necesar penttru a se evita aglomerația în trafic.
Deocamdată nu a fost stabilit un program clar, dar se iau în calcul mai multe variante, astfel, pensionarii din Iași nu vor mai putea folosi mijloacele de transport în comun seara și dimineața, între orele 7-9:00 dimineața, între 15-17:00 sau între 16-18:00.
De asemenea, prin acest proiect, consilierii locali vor să modifice valoarea abonamentului pentru pensionari, astfel încât municipalitatea să deconteze 90 de lei. În prezent valoarea unui abonament este de 120 de lei și până acum Primăria deconta jumătate din sumă, cealaltă jumătate fiind suportată de Regia de Transport Public Iași.
În prezent, la Iași, peste 30.000 pensionari cu venituri sub salariul minim pe economie beneficiază de abonamente de transport gratuite oferite de municipalitate. |
Sursa: http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Social/Proiect+fara+pensionari+seara+si+dimineata+RATP+Iasi |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 10 Aug 2014 12:05:56 Titlul subiectului: |
174223 |
|
Cum adica nu vor mai putea folosi mijloacele de transport in comun ? Nu se poate ingradi dreptul la libera circulatie a oamenilor.
Cred ca nu vor mai avea reduceri in acele intervale orare, dar nu ai cum sa interzici unui om sa circule. _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
d4n
Data înscrierii: 25/Mai/2009 Ultima vizita: 25/Dec/2015 Mesaje: 53 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 10 Aug 2014 13:12:40 Titlul subiectului: |
174225 |
|
Normal ca e vorba de a anula gratuitatile intre anumite ore. Deh, ziaristii astia... |
|
Sus |
|
|
yeeeeman
Data înscrierii: 05/Oct/2012 Ultima vizita: 08/Mar/2024 Mesaje: 391 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 10 Aug 2014 13:21:22 Titlul subiectului: |
174227 |
|
Nu înțeleg cu ce ne deranjează pensionarii?! Ei sunt cei cărora le datorăm existența, cărui deștept i-a venit în minte așa ceva?
Ce-ar fi să limităm traficul rutier în intervalele orare menționate? Să obligăm tinerii iluștri să folosească transportul în comun! Sau personajele care s-au gândit la așa o măsură să meargă ei la orele respective cu autobuzul și nu cu merțanul din dotare.
Se zice bine că prostia și răutatea nu au limite... _________________ UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 10 Aug 2014 14:29:44 Titlul subiectului: |
174228 |
|
Restrictionari ale utilizarii abonamentelor cu pret redus destinate populatiei inactive exista si in Vest si sunt normale, pentru a nu perturba transportul public la anumite ore, cand prioritara este deplasarea populatiei active intre diversele puncte ale unui oras. Imi vine in minte exemplul Augsburgului, unde pensionarii pot circula in baza legitimatiilor cu pret redus dupa ora 9.
Avand in vedere ca transportul public urmeaza sa functioneze prin autofinantare dupa ce isi va intra in paine CTP, varianta cea mai buna este ca CTP sa invete sa isi caute singura metodele prin care sa castige bani - iar asta nu se poate altfel decat luand masuri menite a incuraja cu adevarat oamenii CARE PLATESC sa foloseasca transportul public, ceea ce ar duce implicit la cresterea calitatii serviciului prestat. Or, asta inseamna sa nu se bazeze pe bani adusi artificial de la bugetul local pentru a acoperi aceste gratuitati. Este evident pentru orice om cu judecata ca marea majoritate a pensionarilor nu folosesc aceste libere asa cum le-ar folosi persoanele active care isi cumpara astfel de abonamente, ci mult, mult mai putin, deci cresterea valorii subventiei n-ar face decat sa puna aiurea presiune asupra bugetului, iar CTP ar sta sa astepte pomeni (cam cum face in prezent RATP - aici discutia comporta si niste amendamente, dar acum ma refer la mersul lucrurilor dpdv logic) in loc sa puna osul la treaba.pentru cresterea calitatii serviciului de transport public. Solutii: un numar de bilete gratuite lunar (variabil in functie de valoarea pensiei) plus abonamente la jumatate de pret (pe o linie, doua sau pe toate liniile) pentru cine calatoreste mai mult SAU mentinerea gratuitatii in linii mari ca acum, dar cu introducerea taxarii electronice, cu obligatia validarii (si amenda pentru cei care nu valideaza), astfel incat subventia primita sa fie cea reala, in functie de numarul calatoriilor efectuate (in acest caz - in primul nu neaparat, pentru ca exista alte mecanisme de autoreglare - ar merge si restrictionarea perioadelor din zi cand se pot utiliza aceste gratuitati - eu as merge pe introducerea unei singure restrictii, pana la ora 9, pentru ca altfel e mai complicat si pot aparea situatii conflictuale). Orice altceva e vrajeala si incurajeaza perpetuarea starii actuale de fapt, care indeparteaza tot mai mult platitorii de transportul public. Cat despre imbecilitatea municipalitatii de a da libere gratuite unor pensionari de lux, obisnuiti sa ciupeasca orice banut de oriunde... |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 10 Aug 2014 14:45:22 Titlul subiectului: |
174229 |
|
Putem inchide deja subiectul, pentru ca onor Primaria s-a grabit sa infiereze cu manie proletara initiativa PNL (ma rog, si ea plina de ipocrizie, pentru ca PNL putea initia acest demers cat timp a condus alaturi de PSD orasul, avand chiar viceprimar in subordinea caruia era transportul public):
Primaria Municipiului Iasi a scris: | Conducerea Primăriei Municipiului Iași asigură toate persoanele care beneficiază de „liber pe transportul în comun” că măsura va fi păstrată în continuare, indiferent de numele operatorului de transport.
Transportul public are, pe lângă componenta economică, și o componentă socială, asumată explicit atât de operator, cât și de primarul Gheorghe Nichita. De aceea, toate categoriile defavorizate care au nevoie de transportul public vor fi sprijinite în continuare, fără ca acest lucru să afecteze în vreun fel bugetul operatorului.
„Dacă luăm o măsură de ajutor, trebuie să o luăm până la capăt. Este absurd să obligi pensionarii să circule cu tramvaiul sau autobuzul strict între anumite ore, ca de altfel pe orice cetățean. Consiliul Local a aprobat subvenția pentru decontarea transportului persoanelor cu o situație dificilă, iar măsura se aplică indiferent de numele operatorului”, a declarat viceprimarul Mihai Chirica.
Transportul public din Municipiul Iași este în plin proces de reformă și modernizare. Căile de rulare ale tramvaielor sunt refăcute cu fonduri europene nerambursabile, iar tot cu fonduri europene vor fi achiziționate noi mijloace de transport. Prin reorganizarea traseelor, operatorul de transport public va eficientiza fluxul financiar, iar subventia asigurată de către municipalitate va permite acordarea în continuare de facilități.
„Spre deosebire de colegii liberali, care se gândesc exclusiv la profit, noi avem dreptul și obligația de a veni în ajutorul tuturor categoriilor defavorizate. Îi asigur pe pensionarii din Municipiul Iași că drepturile lor nu vor fi afectate”, a mai spus viceprimarul Mihai Chirica. |
https://www.facebook.com/PrimariaMunicipiuluiIasi/posts/761875943871716?fref=nf
Ce tu dezbatere publica, ce tu dorinta de a imbunatati calitatea transportului public in Iasi... |
|
Sus |
|
|
yeeeeman
Data înscrierii: 05/Oct/2012 Ultima vizita: 08/Mar/2024 Mesaje: 391 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 10 Aug 2014 16:23:37 Titlul subiectului: |
174231 |
|
Sunt convins că modelul vestic funcționează, chiar bine. Totuși, trebuie să mai și gândim înainte de a lua decizii, nu doar să copiem din vest că lor le-a mers.
Problemele mari ale RATP-ului or fi și bătrânii, însă mai problematic este faptul că mai nimeni nu compostează bilet. Controlorii care sunt obligați să verifice pe toți călătorii se uită doar la persoanele pe care le-ar putea convinge să plătească sau doar să se facă că nu văd. Am trimis și sesizări celor de la RATP cu datele necesare și nici măcar nu mi s-a răspuns.
Altă problemă este faptul că oamenii nu mai văd transportul în comun ca o soluție viabilă. De asta toți folosesc mașinile personale și transportul se desfășoară așa cum știm cu toții.
Dar bănuiesc că lucrurile astea sunt mai puțin dăunatoare decât pensionarii. _________________ UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 10 Aug 2014 16:29:08 Titlul subiectului: |
174232 |
|
In an electoral nu cred ca se vor concretiza asemenea masuri. _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 10 Aug 2014 16:51:25 Titlul subiectului: |
174233 |
|
yeeeeman a scris: | Sunt convins că modelul vestic funcționează, chiar bine. Totuși, trebuie să mai și gândim înainte de a lua decizii, nu doar să copiem din vest că lor le-a mers.
Problemele mari ale RATP-ului or fi și bătrânii, însă mai problematic este faptul că mai nimeni nu compostează bilet. Controlorii care sunt obligați să verifice pe toți călătorii se uită doar la persoanele pe care le-ar putea convinge să plătească sau doar să se facă că nu văd. Am trimis și sesizări celor de la RATP cu datele necesare și nici măcar nu mi s-a răspuns.
Altă problemă este faptul că oamenii nu mai văd transportul în comun ca o soluție viabilă. De asta toți folosesc mașinile personale și transportul se desfășoară așa cum știm cu toții.
Dar bănuiesc că lucrurile astea sunt mai puțin dăunatoare decât pensionarii. |
Nu vii sa faci voluntariat o saptamana la Compartimentul Control de la RATP? Dupa care ne povestesti aici cum ti s-au schimbat perceptiile despre viata... (Atentie! Nu sariti, ca nu vorbesc despre despre cat de mirovolanti sau nemirovolanti sunt controlorii, ci despre cu totul altceva!)
Eu ce am avut de zis, am zis. Cine vrea sa priceapa, bine, cine nu... se poate bucura la nesfarsit (sau pana cand se termina de tot si se inchide sandramaua) de conditiile actuale de calatorie... |
|
Sus |
|
|
yeeeeman
Data înscrierii: 05/Oct/2012 Ultima vizita: 08/Mar/2024 Mesaje: 391 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 10 Aug 2014 17:22:52 Titlul subiectului: |
174235 |
|
Eu am punctat două aspecte pe care le consider măcar la fel de importante ca și cea legată de pensionari. Că nu se vor rezolva, asta este clar. _________________ UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR |
|
Sus |
|
|
Condurache Florin
Data înscrierii: 23/Oct/2007 Ultima vizita: 07/Mai/2021 Mesaje: 250 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 10 Aug 2014 19:30:47 Titlul subiectului: |
174237 |
|
Hai sa fim seriosi si sa nu lovim in pensionari. Multi dintre ei ne dau lectii de viata, sunt batranii nostri si merita respectul nostru. Ca unii dintre ei sunt cum sunt, asta e soarta. Uite mie nu imi plac blatistii si controlorii care fac exces de zel si amendeaza pe cei mai fraieri care poate in ziua aia nu au avut un ban de paine, pe care ii jupoaie de bani. Asa ca mai bine nu ar fi blatisti si atunci ai sa incapi in autobuz de pensionari, te asigur eu. |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 10 Aug 2014 21:09:01 Titlul subiectului: |
174240 |
|
Of, of, cata ignoranta, cat vorbit din stele... In fine... E bine asa cum e si va fi din ce in ce mai bine... Over & out... |
|
Sus |
|
|
thevlad15
Data înscrierii: 01/Iul/2010 Ultima vizita: 06/Mai/2024 Mesaje: 47 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 11 Aug 2014 09:33:35 Titlul subiectului: |
174249 |
|
yeeeeman a scris: | ...însă mai problematic este faptul că mai nimeni nu compostează bilet. Controlorii care sunt obligați să verifice pe toți călătorii se uită doar la persoanele pe care le-ar putea convinge să plătească sau doar să se facă că nu văd... |
Din experienta mea de calator, cu exceptia majoritatii "mexicanilor", cu exceptia copiilor de 12-15 ani (in special in perioada asta), si cu exceptia muncitorului intoxicat cu alcool care vine acasa seara tarziu, TOATA lumea composteaza.
Exista bineinteles exceptii, dar exact asta e rolul controlorilor. Si ca tot a venit vorba de controlori, eu sunt de parere ca in marea majoritate a cazurilor ei verifica toti calatorii din mijlocul de transport. Probabil mai sar peste cate un om care pare a fi pensionar, dar asta e normal, e uman. Problema cu controlorii din iasi e ca folosesc tactici de intimidare pentru a convinge oamenii sa plateasca (studentii tineri in luna octombrie sunt "prada" perfecta).
In opinia mea exact asta e problema RATP-ului, oamenii folosesc autobuzele, composteaza, cumpara abonamente si totusi regia n-are bani.
Revenind la subiect, cred ca solutia cu pensionarii e cea amintita mai sus de Radu, introducerea taxarii electronice cu obligatia validarii. Numai in felul acesta e posibil ca regia sa stie exact cine, cat si cand foloseste mijlocul respectiv de transport (si poate lua decizii in consecinta). |
|
Sus |
|
|
cipricherr
Data înscrierii: 25/Iul/2012 Ultima vizita: 09/Oct/2023 Mesaje: 118 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 11 Aug 2014 11:09:55 Titlul subiectului: |
174250 |
|
Sa luam exemplu traseul 11.
Plecam din Tatareasi cu autobuzul plin de pensionari,indiferent de ora.
La prima vedere nimic interesant.
Dar mergand 2-3 statii ,stai si auzi tot felul de glasuri...in piata,mergi?...in piata?
Desi sunt 2 piete in Tatarasi te miri de ce nu coboara nimeni.
Intre timp autobuzul se umple la refuz,iar atmosfera devine sufocatoare.
Ajungand in dreptul pietei Nicolina,coboara 3 sferturi de autobuz,si spui,o ce bine voi merge mai departe,cand deodata se umple din nou autobuzul si te intrebi ce se intampla.
Sunt doar pensionarii care au terminat de facut piata .
Si unde se coboara acesti pensionari?....In Alexandru si Dacia,acolo unde sunt piete foarte bune.
Astfel decurge o calatorie cu sufocantul traseu 11.
In primul rand ma deranjeaza,ca cineva care are cu adevarat o problema,si are nevoie de o calatorie pe traseu,poate ca nu are loc de multe ori.
Si in al doilea rand sunt copii care ei nu gratuitati,iar aglomeratia din autobuz ii afecteaza. |
|
Sus |
|
|
MYSU
Data înscrierii: 09/Ian/2008 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 192 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 11 Aug 2014 15:18:10 Titlul subiectului: |
174254 |
|
Bine punctat era bine cand Simi le dadea cate,10 calatorii pe luna.Si mai este ceva cu batranii care de n ori am auzit din pensia mea esti platit.Sant curios cati bani se retine din pensia lui sa-l plateasca pe acel vatman sau sofer .LIPSA DE BUN SIMNT DIN PARTEA LOR UNIII NU TOTI |
|
Sus |
|
|
thevlad15
Data înscrierii: 01/Iul/2010 Ultima vizita: 06/Mai/2024 Mesaje: 47 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 11 Aug 2014 16:46:04 Titlul subiectului: |
174257 |
|
Nu cred ca genul asta de comportament e specific majoritatii pensionarilor din Iasi, deci nu-i asta un argument. Pensionarul obisnuit nu se plimba cu autobuzul doar din placerea de a se plimba (pentru nimeni nu e o placere sa stai intr-o cutie la 50 grade) Pensionarul obisnuit se duce cu autobuzul la piata, sa plateasca facturi, sa rezolve probleme. Pensionarul din Alexandru se duce la piata Nicolina? Posibil, dar cred ca o face doar din dorinta de a cumpara mai ieftin, nu pentru ca ii place drumul.
Din nou, problema nu e ca au libere, ci ca nimeni nu are o evidenta a modului in care acestia isi folosesc liberele. |
|
Sus |
|
|
fantt
Data înscrierii: 01/Noi/2005 Ultima vizita: 12/Ian/2024 Mesaje: 193 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 13 Aug 2014 20:33:33 Titlul subiectului: |
174283 |
|
In principiu ideea este buna, am vazut-o aplicata si in alte orase europene, in general in forma ca abonamentul redus e valabil dupa ora 9, daca vor sa calatoreasca mai devereme au nevoie de bilet sau abonament la pret intreg....insa pentru RATP principala problema pe care o vad e ca nu se incearca, acolo unde se poate, creerea de culoare pentru mijloacele de transport (autobuz+tramvai), ceea ce face ca viteza de deplasare sa scada mult la anumite intervale orare, si de asemenea, pe timpul verii, lipsa aeruclui conditionat in mijloacele de transport |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Vin 15 Aug 2014 10:30:42 Titlul subiectului: |
174298 |
|
Cred ca din momentul in care un titlu de calatorie este eliberat, emitentul nu poate impune alte reguli de utilizare a acestuia, altele decat cele care au fost stabilite in momentul emiterii sale.
Marea greseala facuta de primarie este faptul ca se lasa in sarcina RATP emiterea acestor abonamente speciale, in loc ca RATP sa emita abonamente absolut normale, pe care ulterior institutiile de specialitate sa le deconteze utilizatorilor care au acest drept.
Citat: | Transportul public are, pe lângă componenta economică, și o componentă socială, asumată explicit atât de operator, cât și de primarul Gheorghe Nichita. | Monsieur Nikita sa spuna asta sefilor sai social-democrati, care implementeaza capitalismul salbatic in Romania. Nu vreau sa fac politica, dar reamintesc ca se tot afirma ca in 1989 s'a strigat masiv "Jos comunismul", desi ne aflam atunci doar in drum spre "socialismul multilateral dezvoltat". Oricum, socialismul s'a dus si nu vad de ce managerul unei societati de transport ar trebui sa-si asume o obligatie sociala care il aduce in faliment.
Deci, Nikita sa-si caute prin buzunare si sa deconteze el sau daca nu el, institutia specializata din cadrul primariei, abonamentele pionierilor.
Si inca o problema pur capitalista: nu e problema mea ca piata Alexandru e mai ieftina decat Tatarasi. Nu e treaba mea sa suport plimbarea pionierului la piata, deci am tot interesul sa-i pun bete in roate, atat timp cat de facto, eu ii suport lui calatoria strict in sensul ca aduc un venit direct societatii care opereaza si intretine magauaia in care sunt nevoit sa-i suport "pionierului" si calatoria gratuita si mofturile de a se aseza pe scaun in locul meu.
Pe scurt, sa dam cezarului ce este al cezarului, adica sa punem in carca altor institutii specializate gestionarea subventiilor si decontarea abonamentelor gratutite sau reduse, iar la RATP sa se dea doar abonamente intregi, incasand astfel integral costul calatoriei.
Iar pentru defavorizatii uitati de Dumnezeu la soare, ar cam fi cazul ca jandarmii sa mai vina cu bastoanele si prin tramvaie, nu numai pe langa sonde americane si ambasade.
Observ ca metroul este ferit de aceasta problema, poate tocmai pentru ca obliga la plata integrala a legitimatiei de calatorie, urmand ca persoana in drept sa-si recupereze banii din alta parte.
Si apropo, Unistil este tot societate de transport public si nu si-a asumat "obligatia sociala" de a cara pionierii de la o piata la alta, pentru ca astazi puneau si ei stampile pe bilete! |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 15 Aug 2014 11:03:59 Titlul subiectului: |
174299 |
|
Legitimatiile nu sunt emise de RATP. In cazul pensionarilor standard, acestea sunt emise de catre Directia de Asistenta Comunitara (DAC) din cadrul Primariei Municipiului Iasi. RATP doar vizeaza aceste legitimatii trimestrial (face voluntariat, adica) la punctele proprii de vanzare a legitimatiilor de calatorie (chestiune care afecteaza calatorii platitori, care sunt bruscati atunci cand, pe buna dreptate - si, mai nou, prin regula impusa de catre RATP, dar care nu-i scuteste de nervi in unele cazuri - merg in fata pentru a-si cumpara legitimatii de calatorie, fiind absurd sa li se pretinda sa stea la cozile infernale pe care le fac pensionarii in primele zile de vizare - desi li s-a explicat de un milion de ori ca au la dispozitie 20 de zile pentru vizare, perioada in care pot circula cu viza anterioara, ei tot fac cozi in primele zile, iar uneori vin chiar inainte ca RATP sa primeasca documentele de la Primarie pentru noul trimestru), pe baza unor tabele primite de la DAC, care nu are capacitatea de prelucrare a numarului mare de beneficiari.
In cazul pensionarilor standard (pentru ca exista multe alte categorii de beneficiari de gratuitati, stabilite prin diverse legi la nivel local sau national) aceste facilitati sunt acordate prin HCL, care poate fi oricand modificata prin vointa politica, cum de altfel s-a si intamplat cu diverse ocazii, modificarile urmand a fi valabile incepand cu urmatorul trimestru.
Legitimatiile sunt valabile si la Unistil. Despre mecanismul prin care se achita municipalitatea de obligatiile fata de aceasta firma in privinta facilitatilor acordate unor categorii sociale nu am date si nu doresc sa ma lansez in speculatii. |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 16 Aug 2014 15:36:44 Titlul subiectului: |
174305 |
|
Apropo de subventii pentru pensionari. Sunt platite la timp de catre primarie ? _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Cipiotul
Data înscrierii: 29/Dec/2013 Ultima vizita: 12/Aug/2021 Mesaje: 24 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 18 Aug 2014 14:31:46 Titlul subiectului: |
174337 |
|
Acest post este o gluma. Cei ce n-o gusta, sa sara la urmatoarea postare.
Propunere ca in perioadele in care pensionarii nu vor mai putea folosi "liberele" (între orele 7-9:00 dimineața, între 15-17:00 sau între 16-18:00) sa circule asa:
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|