Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Iun/2024 Mesaje: 9958 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 19 Iun 2014 18:14:10 Titlul subiectului: |
173511 |
|
In timp ce pe unele linii, tramvaiele abia fac fata fluxului de calatori, cel mai bun exemplu fiind 41, alte linii sunt sau au devenit complet inutile. Cel mai bun exemplu este 46 !!!
S-au bagat bani pentru refacerea infrastructurii de tramvai pe calea Buzesti si pentru ce ? Pentru ca tramvaiele sa se plimbe goale ? Toate tramvaiele care ajung la Gara de Nord si anume 45, 46, precum si "fantoma" 42 circula goale. Pentru ce s-a facut atunci aceasta investitie ? Care a fost scopul ei ? Sa se plimbe doua babe si trei mosi cu tramvaiul o statie sau doua ? Asta este maretul "flux" de calatori spre Gara de Nord ?
Revenind la 46, cat timp se lucreaza pe Sos. Iancului si Sos. Pantelimon, cred ca este inutila forma traseului. Mai bine desfinteaa temporar traseul si redirectioneaza tramvaiele spre alte trasee, unde este mai mare nevoie de ele. Nici macar dublura pentru linia 1 nu il putem considera, deoarece de cele mai multe ori, pe Sos. Stefan cel Mare/B-dul Iancu de Hunedoara, vedem in tandem tramvaiele de pe linia 1 si 46, evident, 46 fiind mai mult gol
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
PSC
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 29/Oct/2020 Mesaje: 129 Locație: Bucuresti 2 (Colentina)
|
Trimis: Mar 01 Iul 2014 21:32:14 Titlul subiectului: Buzești |
173679 |
|
Diametrala Buzești-Berzei n-are nimic de-a face cu transportul în comun. Faptul că circulă tramvai pe acolo e de ochii lumii, inclusiv ai UE, ca să arătăm că, totuși, vrem să reducem poluarea în București. Diametrala a fost făcută pentru:
- a mai distruge câteva clădiri istorice, astfel bucureștenii putând fi mai ușor manipulați prin pierderea identității urbane;
- a crea culoar de trecere pentru numărul tot mai mare de SUV-uri și de mașini de lux conduse de sugative și pupători de nădejde;
- a le da peste nas acelorași din UE cu o pistă velo, singura din București care ar corespunde;
- a crea încă un loc pentru promovarea intereselor rechinilor imobiliari.
_________________ Munca în exces duce la deces! |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Iun/2024 Mesaje: 9958 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 12 Oct 2014 13:09:34 Titlul subiectului: |
175110 |
|
Am depus o reclamatie la RATB, iar daca nu voi primi raspuns voi depune reclamatie si la OPC. Pe scurt, ieri, la ora 19:00, frecventa lui 133 nu a fost respectata. Soferul autobuzului cu numar de parc #4896 a venit in statia Piata Gemeni, dinspre B-dul Tineretului dupa..........25 de minute, desi pe site-ul RATB-ului, intervalul de succedare pentru sambata seara, intre orele 18 si 21 era de 13 minute !
Ori soferul si dispecerii de la capat de linie nu respecta graficul de circulatie, ori cineva de la RATB a decis sa se circula toata ziua pe orarul de dupa ora 21:00 (cand intr-adevar, intervalul de succedare intre doua masini este de 31 de minute).
Sunt decis sa ii "umplu" de reclamatii pe cei de la RATB si apoi voi reclama si la OPC. Ori cei de la RATB sa isi upgrateze site-ul, daca intervalul de succedare in week-end, dintre doua autobuze ale liniei 133 a devenit TOATA ZIUA de 31 de minute (nu doar pe intervalul orar 21:23), ori cei de la RATB sa respecte ce scrie pe site.
Ori soferii si dispecerii de la cap de linie nu respecta programul, ori RATB nu informeaza corect cetatenii.
Astept un raspuns de la regie, in caz contrar voi merge mai departe. M-am saturat sa fiu bataia de joc a RATB-ului, in conditiile in care am abonamen lunar, valabil pe toate liniile,. eu imi indeplinesc obligatiile. Sper ca si regia sa isi indeplineasca obligatiile fata de calatori sau..............sa dea faliment si sa se privatizeze !!!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
144.29 kb |
Vizualizat: |
de 10197 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
vic
Data înscrierii: 26/Iun/2008 Ultima vizita: 17/Iul/2017 Mesaje: 37 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 12 Oct 2014 21:42:41 Titlul subiectului: |
175121 |
|
@ guest: Probabil un raspuns vei primi, dar in clasicul limbaj de lemn cu care este "solutionata" orice reclamatie la adresa regiei.
Un lucru este cert: fiecare sofer (de autobuz, troleibuz etc.) face aproape ce vrea la volan: unii gonesc si pun frane bruste, altii se "târâie" si prind aproape fiecare semafor pe rosu. Pot da un alt exemplu de nerespectare a intervalului de succedare: astazi, pe linia 104 (sens spre Cora), am pierdut la Unirii un autobuz care, in goana lui, a fortat virajul stanga si a venit pe portiunea de sosea cu fantanile, in loc sa circule ca de obicei pe breteaua sudica a Pietei Unirii, apoi sa faca dreapta pe Bd. Unirii. Iar urmatorul a venit abia peste 20 de minute (ora: 12:19), in conditiile in care intervalul de pe site este de 9 minute la acea ora. Asa cum era de asteptat, autobuzul era super plin, iar soferul a circulat cu cel mult 30km/ora, prinzand intentionat rosu la semaforul de la Nerva Traian.
Este foarte suparator faptul ca unii soferi incetinesc in mod intentionat la culoarea verde a semaforului, in speranta ca acesta sa devina rosu, parca ar avea prevazut in fișa postului sa prinda cat mai multe semafoare pe rosu. Nu mai spun ca sistemul "inteligent" de management al traficului nu a reusit sa "evolueze" la stadiul de a corela semaforizarea cu prezenta unui autobuz in intersectie (adica sa lase mai mult timp semaforul pe verde, sa reuseasca sa treaca si autobuzul) desi de prin 2008 am auzit despre aceasta posibilitate. Bataie de joc din ambele parti.
P.S. Urmatorul 104 a venit la 6 minute dupa cel despre care am vorbit, semn ca intervalul de succedare de pe site exista in principiu, dar este respectat doar de catre unii.
|
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 12 Oct 2014 22:45:26 Titlul subiectului: |
175124 |
|
Asteptati degeaba raspunsuri. RATB nu poate avea un program oficial, avand in vedere traficul din orasul deservit. Ganditi-va ca nici operatorii feroviari, cu toate rigorile de circulatie, nu pot ajunge intotdeauna la timp, desi au norme de viteza si macazele lor se schimba automat. Nimeni nu poate supravaghea masinile la modul in care sa se stie exact care pleaca si unde este localizat; nici nu ar fi posibil sa se dea penalitati in acest sens, pentru ca nu poti sa stipulezi in fisa postului ca soferul cutare sa prinda sau sa nu prinda semaforul cutare. Hai sa fim seriosi, suntem victimele propriului nostru oras...
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Iun/2024 Mesaje: 9958 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 12 Oct 2014 22:59:46 Titlul subiectului: |
175125 |
|
Situatia la care am facut referire in reclamatie este sambatya seara, cand nu ai voie sa intarzii cu 17 minute (cel putin) fata de cat prevede graficul de circulatie. Astept raspunsul RATB-ului, in caz contrar voi merge mai departe. M-am saturat de bataia de joc a regiei.
vic a scris: | Este foarte suparator faptul ca unii soferi incetinesc in mod intentionat la culoarea verde a semaforului, in speranta ca acesta sa devina rosu, parca ar avea prevazut in fișa postului sa prinda cat mai multe semafoare pe rosu. |
Pai ar trebui sa depui reclamatie. Se poate face direct pe site (exista o pagina speciala pentru asa) sau se poate face reclamatie in scris, direct la sediul regiei sau se poate face reclamatie telefonic (este un numar telefonic pe site). De asemenea se poate face reclamatie la OPC, o sa spun mai multe detalii pe forum cand voi face reclamatie si acolo. Daca toti calatorii ar face reclamatii, poate, i-ar pune un pic pe ganduri.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
ASTRA IRISBUS
Data înscrierii: 20/Ian/2009 Ultima vizita: 09/Ian/2021 Mesaje: 29 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 13 Oct 2014 16:05:23 Titlul subiectului: |
175152 |
|
In afara de reclamatii mai stiti si altceva?
Cum ar fi ca si voi sa fiti plini de reclamatii pe la serviciile voastre?
Sigur ar fi ......bine pentru voi
_________________ ASTRA IRISBUS |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Iun/2024 Mesaje: 9958 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 13 Oct 2014 22:05:03 Titlul subiectului: |
175157 |
|
Ia asteapta mataluta in statie 30 de minute dupa un mijloc de transport care trebuia sa vina la 13 min ute si apoi mai vorbim.
Dupa ce ca incalcati graficele de circulatie, dupa ce ca, duminica, dimineata, de exemplu, iesiti cum va taie capul din depou/garaj, tot voi faceti figuri ?????
Auzai mataluta, dar voi lucrati sambata sau duminica ????? La ce ora iesiti pe traseu din Vatra Luminoasa ????? Ca la prima ora mai mult ca sigur ca nu iesiti !!!!
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu
Ultima modificare efectuată de către guest la Lun 13 Oct 2014 22:20:49, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
doru
Data înscrierii: 15/Dec/2008 Ultima vizita: 03/Dec/2018 Mesaje: 10 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 13 Oct 2014 22:20:28 Titlul subiectului: |
175158 |
|
Mai exista si alta problema, uneori acele grafice puse pe site nu sunt identice cu cele de sunt la capete de linii...
Numarul de vehicule imobilizate( defecte, geamuri sparte , lipsa de piese) este mult prea mare si de aceea timpul de asteptare in statii pe unele linii estre de 20-25 de minute.
Mai bine am critica cu totii managementul defectuos si nu conducatorii de vehicul desi este drept ca doar ei intra in contact direct cu publicul calator iar cei de sus stau in birouri!!!
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Iun/2024 Mesaje: 9958 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 13 Oct 2014 22:21:58 Titlul subiectului: |
175159 |
|
Frate s-au cumparat 1000 de CITARO !!!
Cate sunt defecte ?
500-700 ????
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
doru
Data înscrierii: 15/Dec/2008 Ultima vizita: 03/Dec/2018 Mesaje: 10 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 13 Oct 2014 22:27:35 Titlul subiectului: |
175160 |
|
Aproximativ 450 . Mai bine le spunem imobilizate , unele sunt defecte alte au geamuri sparte... iar in zilele de week-end sunt foarte putine autobuze/tramvaie/troleibuze pe strada. Problema pleaca de sus nu de la soferi. Si sa nu uit sambata a fost ziua cu meciul , lucrarile pe iancu cavaler de flondor deci probleme de trafic ...
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Iun/2024 Mesaje: 9958 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 13 Oct 2014 22:29:11 Titlul subiectului: |
175161 |
|
Problema este exact cu lucrarile de pe Flondor. Lasi bulevardul Dacia in seama lui.............133, care vine o data la 30 de minute (in loc sa vina la 13). Troleeele nu circulau, dar 133 da, nu era afectat de lucrarile de pe Flondor. Ba mai mult, 133 ar fi trebuit suplimentat. Nu sa vina dupa..............30 de minute in statie, in conditiile in care troleele nu circulau, iar 656 nu prea venea nici el !!!
Mda, recunosc, doru are dreptate. Un articol despre aceasta situaite este postat la acest topic.
Totusi, in articol spune ca sunt doar 300 de autobuze trase pe dreapta.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu
Ultima modificare efectuată guest la Mar 14 Oct 2014 07:05:14, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
|
doru
Data înscrierii: 15/Dec/2008 Ultima vizita: 03/Dec/2018 Mesaje: 10 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 13 Oct 2014 22:40:50 Titlul subiectului: |
175162 |
|
Nu vreau sa ma gandesc in eventualitatea unei ierni geroase , cum va fi asteptarea de 25-30 de minute dupa un autobuz... Eu am impresia ca sunt mai mult de 300 imobilizate!
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Iun/2024 Mesaje: 9958 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 13 Oct 2014 22:44:27 Titlul subiectului: |
175164 |
|
De ce nu au fost mai vocali soferii in privinta asta ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
ASTRA IRISBUS
Data înscrierii: 20/Ian/2009 Ultima vizita: 09/Ian/2021 Mesaje: 29 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 14 Oct 2014 00:07:43 Titlul subiectului: |
175165 |
|
Sa te lamuresc guest:
Nu lucrez la Vatra Luminoasa si nici la schimbul 1
Sunt la alt depou de troleibuze si lucrez la schimbul 2
In privinta intervalelor de succedare problema este in directie,nu la soferi.
Am stat cu cei 2 copii la 137 sau 138 pe bulevardul Timisoara 20 minute in ploaie si nu am batut pe nimeni,nu am spart geamurile nimanui pentru ca nu soferii sunt problema.Si la autobuze si troleibuze se cumpara piese din bani proprii.Eu am cumparat perii pentru motor la troleibuz de 120 lei pentru a circula si evident pentru a avea cu ce sa ie pe strada.
In privinta geamurilor,poti sa le spargi ca nu le spargi pe ale mele de acasa,dar daca esti asa de interesat de vehiculele RATB,te anunt ca geamuri nu exista in magazii si se trage masina la gard si adio.
In concluzie fiecare face cat il duce capul
Succes
_________________ ASTRA IRISBUS |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Iun/2024 Mesaje: 9958 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 14 Oct 2014 06:50:40 Titlul subiectului: |
175168 |
|
ASTRA IRISBUS a scris: | In concluzie fiecare face cat il duce capul |
Inca o data va intreb, de ce nu ati facut publice toate chestiile astea ? De ce pe soferi nu i-a dus capul sa fie uniti si sa faca greva, cerand conditii decente de munca ?
Tie ti se pare normal sa stai in ploaie sa cu copii 20 de minute deupa 137 ? Mie nu mi se pare. Nu trebuie facut ceva in acest sens ?
Apropo de 137, intr-adevar este alta linie importanta care a avut probleme cu intervalul de succedare in ultimul timp. Cat despre 138, a devenit o bataie de joc, este o linie fantoma.
Eu ce vina am pentru situatia RATB-ului ? Eu am abonament lunar, de fiecare data mi-am indeplinit obligatiile finainciare (adica nu am mes pe gratis).
Constat ca ajungem de rasul tarii, nu stiu daca intr-alt oras din tara in care exista transport in comun, soferii vin cu bani de acasa !
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
ASTRA IRISBUS
Data înscrierii: 20/Ian/2009 Ultima vizita: 09/Ian/2021 Mesaje: 29 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 14 Oct 2014 14:00:44 Titlul subiectului: |
175181 |
|
Sper ca acum sa iti dai seama ca nu soferii sunt problema intervalelor de succedare intre vehicule,dar sunt primii care vin in contact cu publicul si de aici pornesc scandalurile.Referitor la 137 si 138,este adevarat ca nu este normal sa stai atat de mult in statie si nici mie,ca angajat al regiei,sa stau cu copiii in statie,dar NU SOFERII sunt de vina!!!!
In ceea ce priveste unirea dintre soferi,problema este in felul urmator.
Sunt o gramada de sindicate care nu fac absolut nimic concret de ani de zile.Noi doar cotizam si cand e o problema mai grava incep placile:pai sa vedem,sa vorbim etc.Daca te retragi din acel sindicat care nu vreau sa ii dau numele,nu mai te lasa sa lucrezi liberele(care sunt platite dublu),adica te afecteaza la bani
Culmea a fost acum cativa ani(cred ca 2),cand s-a facut un protest in fata regiei si cine a participat a luat 10%penalizare pe 3 luni si o nemotivata!!
Deci cumparam piese sa circulam sa ne luam si noi banii si sa fie si masini pe strada!!!
Iti multumesc pentru intelegere si iti multumesc anticipat daca iti mai schimbi impresiile si despre soferi!
_________________ ASTRA IRISBUS |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Iun/2024 Mesaje: 9958 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 14 Oct 2014 14:31:44 Titlul subiectului: |
175183 |
|
Am inteles problemele cu care se confrunta soferii, ce am scris ieri am facut-o la nervi. Pacat ca nu exista unitate intre ei. Francezii de exemplu sunt in extrema cealalta, dau exemplul cel mai recent, cu compania AirFrance. Timp de doua saptamani, mai mult de jumatate din avioane au ramas la sol. Poate este un exemplu fortat, dar in alte tari, au fost zile intregi cand transportul in comun nu a mers, ca urmare a grevelor.
Eu, sincer, as sustine o greva a celor de la RATB, chiar daca nu ar mai circula nimic cateva zile, dar poate asa ar realiza cei din pozitii mai inalte ca transportul in comun este important.
Este trist starea in care a ajuns transportul in comun din cel mai mare oras din tara, pe vremuri un mdel pentru celelalte orase.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
CLAXON
Data înscrierii: 09/Noi/2006 Ultima vizita: 15/Iun/2024 Mesaje: 166 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 14 Oct 2014 14:36:03 Titlul subiectului: |
175184 |
|
Asta patiti pentru ca nu sunteti uniti, ia sa fi iesit cu totii, dar nu sunteti uniti. Desigur ca fiecare se descurca cum poate...mai cu o pila la sefu mai cu o atentie ...asa cum am fost bine invatati in comunism.
Cum iese la strada autobuz cu defectiune cilindru de frana pe bord!?
Sunt o gramada de autobuze cu afisajele defecte sau care scartie suspensiile de nu poti sa stai in autobuz.
Nu mai zic de nesimtirea unora dintre soferi care fac orice altceva la volan decat sa fie atenti la condus. sau de tinuta la volan.
Atata timp cat imi platesc obligatiile fata de RATB, vreau sa fiu respectat si sa calatoresc in mod decent si in siguranta
VA BATETI JOC DE OAMENI, INCHIDETI SANDRAMAUA SI PLECATI ACASA!
Macar stim o treaba si nu ne mai bazam pe voi, o sa vina privatii si sa vedem atunci ce bine o sa va fie, sa vedeti acolo sindicate si libere platite dublu ....n-o sa le mai puteti duce
_________________ 611 |
|
Sus |
|
|
ASTRA IRISBUS
Data înscrierii: 20/Ian/2009 Ultima vizita: 09/Ian/2021 Mesaje: 29 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 14 Oct 2014 15:00:49 Titlul subiectului: |
175185 |
|
CLAXON eu iti inteleg nemultumirea si stiu ca exista si astfel de colegi.
Referitor la scartaitul din autobuze este vorba de niste bucse de balansiera(mai exact pe la fuzeta) care costa 450 ron,originale.Garajele nu le au si sa le cumperi personal,crede-ma ca nu merita.
Din cauza dezbinarii si celor din directie se intampla ce se intampla.Daca se va privatza sau faliment si sa vina un privat poate va fi mai bine si pentru noi si pentru masini si pentru calatori.
_________________ ASTRA IRISBUS |
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Mar 14 Oct 2014 15:08:57 Titlul subiectului: |
175186 |
|
Eu chiar nu inteleg de ce trebuie soferii sa cumpere pisele. Ai autobuzul/troleibuzul defect? Nu iesi pe traseu. Simplu. Apoi cand tot parcul va ajunge sa stea in garaj poate o sa se trezeasca si conducerea ca ar trebuii schimbat modul de administrare. Adica cum tu, un angajat, sa cumperi piese din salariul tau pentru un bun al soctietii/regiei? Nu te supara ASTRA IRISBUS, chiar daca este un gest frumos, e zic ca este o prostie foarte mare ce faceti.
|
|
Sus |
|
|
ASTRA IRISBUS
Data înscrierii: 20/Ian/2009 Ultima vizita: 09/Ian/2021 Mesaje: 29 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 14 Oct 2014 15:45:16 Titlul subiectului: |
175190 |
|
DM,cumparam piese pentru a avea cu ce iesi pe strada si evident pentru a ne lua salariu.Cat am avut masina defecta(troleibuzul),m-am chinuit 2 saptamani in speranta ca vor aduce perii de motor.Raspunsul unui inginer din depou a fost ca sa astept mult si bine,iar masina incepuse sa fie descompletata(cauciucuri,sursa statica si baterii)pentru a le pune pe alte masini.Intr-o zi in loc sa ies in traseu la tur normal,am facut doar 1 cursa cu o masina ce s-a retras mai devreme.In concluzie am cumparat perii de motor de 120 lei/set pentru a iesi cu masina pe strada si pentru a avea cu ce sa lucrez.
Ca sa nu mai spun de placute de frana pentru frana pe fata(Irusbusurile au la frana pe fata placute)
_________________ ASTRA IRISBUS |
|
Sus |
|
|
CLAXON
Data înscrierii: 09/Noi/2006 Ultima vizita: 15/Iun/2024 Mesaje: 166 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 14 Oct 2014 17:38:03 Titlul subiectului: |
175191 |
|
Ce salarii au sefii din regie raportat la cele ale soferilor?
De ce nu cumpara sefii din salariile lor aceste piese?
Trebuie sa va faceti singuri curat in curte, imi pare rau dar cumpararea pieselor din salariu nu e o solutie.
Si cei din conducere stiu situatia si mizeaza pe chetia asta, se intampla si in alte parti acelasi lucru, chiar si la privat, unde multi patroni straini s-au prins ca romanul e inimos si entuziast. Neglijeaza parcurile rulante sau echipamentele ca sa faca economie la intretinere pe seama angajatului care stie ca daca nu are pe ce sa lucreze nu-si ia salariu intreg si le intretin/repara din buzunarul propriu.
_________________ 611 |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Iun/2024 Mesaje: 9958 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 14 Oct 2014 17:53:45 Titlul subiectului: |
175192 |
|
Din punct de vedere economic, ce se intampla cu titularul unui vehicul defect, care nu iese cateva zile pe traseu ? Nu isi mai primeste toata leafa ?
CLAXON ai dreptate cu afisajele. Azi, la Piata Iancului, am vazut in cinci minute, patru autobuze fara afisaje electronice.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 14 Oct 2014 23:05:15 Titlul subiectului: |
175201 |
|
Eu credeam ca intr-un contract de munca se stipuleaza ca angajatorul este obligat sa-i asigure angajatului toate conditiile necesare pentru indeplinirea fisei postului
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
|