Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Reabilitare cale rulare Pasaj Nicolina - Tatarasi Sud
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 16, 17, 18  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 25 Oct 2014 21:37:16    Titlul subiectului: 175305

25 octombrie

Cacaiala continua...

- in intersectia de la Tesatura s-au finalizat sapaturile catre bd. Tutora
- a inceput montarea dulapurilor pentru echipamentele de automatizare necesare macazurilor de la Tesatura
- continua cu mare greutate turnarea betonului intre Tesatura si CET
- in intersectia de la CET s-au montat bordurile de granit pe bucatile de curba finalizate pe latura Tesatura <-> Tudor si cateva cupoane de sina in dreptul CET, catre linia veche spre Baza 3
- in Tatarasi Sud s-a turnat placa de beton pe care se vor monta macazurile din varful dinspre Metalurgie al triunghiului

Jalnic...



IMG_6722.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.63 kb
 Vizualizat:  de 15125 ori

IMG_6722.JPG



IMG_6723.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.55 kb
 Vizualizat:  de 15125 ori

IMG_6723.JPG



IMG_6727.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.12 kb
 Vizualizat:  de 15125 ori

IMG_6727.JPG



IMG_6728.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  126 kb
 Vizualizat:  de 15125 ori

IMG_6728.JPG



IMG_6729.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.92 kb
 Vizualizat:  de 15125 ori

IMG_6729.JPG



IMG_6730.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.12 kb
 Vizualizat:  de 15125 ori

IMG_6730.JPG



IMG_6731.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.86 kb
 Vizualizat:  de 15125 ori

IMG_6731.JPG



IMG_6732.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.34 kb
 Vizualizat:  de 15125 ori

IMG_6732.JPG



IMG_6733.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.41 kb
 Vizualizat:  de 15125 ori

IMG_6733.JPG



IMG_6734.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.19 kb
 Vizualizat:  de 15125 ori

IMG_6734.JPG



IMG_6737.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.04 kb
 Vizualizat:  de 15122 ori

IMG_6737.JPG



IMG_6736.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.61 kb
 Vizualizat:  de 15122 ori

IMG_6736.JPG



IMG_6738.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.26 kb
 Vizualizat:  de 15122 ori

IMG_6738.JPG



IMG_6739.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.03 kb
 Vizualizat:  de 15122 ori

IMG_6739.JPG



IMG_6740.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.64 kb
 Vizualizat:  de 15122 ori

IMG_6740.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Rhadoo



Data înscrierii: 16/Ian/2008
Ultima vizita: 29/Noi/2023
Mesaje: 124
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 28 Oct 2014 09:23:45    Titlul subiectului: 175316

Conform celor de la Ziarul Evenimentul, s-a început și demontarea liniei de pe tronsonul Podu-Roș - Țuțora.

Citat:
Bulevardul Țuțora, excavat în mare taină!

În schimb, a fost atacat tronsonul Țesătura - Podu Roș, cel despre care edilii spuneau că poate fi modernizat cu bani de la bugetul local. „Țesătura - Podu Roș nu a fost prins în niciun proiect cu fonduri europene. Chiar zilele trecute discutam cu viceprimarul Mihai Chirica despre posibilitatea reabilitării acestui segment, lucru care s-ar putea produce doar cu bani de la bugetul local. Sunt șanse să fie alocate fonduri întrucât nu este vorba tronsoane lungi”, spunea zilele trecute Cosmin Coman, directorul executiv al Direcției Dezvoltare și Proiecte Europene din cadrul Primăriei Municipiului Iași. Deocamdată, excavările sunt la început, însă, oricum, cheful de muncă al muncitorilor părea cu totul altul, în comparație cu ceea ce se întâmplă în intersecția de la CET.


SURSA

Chiar așa să fie, oare?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 28 Oct 2014 09:47:22    Titlul subiectului: 175318

Nu. Sunt lucrarile de la limita proiectului in discutie in cadrul acestui topic. Exact cat se vede in imaginile de mai sus.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 02 Noi 2014 18:52:15    Titlul subiectului: 175419

Actualizare, 2 noiembrie:

- la Tesatura s-a lucrat cu sarg in aceasta saptamana, ajungandu-se deja la montarea sinelor (se lucra si astazi);
- in dreptul CET mai sunt de facut legaturile cu sinele vechi spre Baza 3, urmand sa inceapa betonarea pana la macazuri;
- s-a finalizat montarea sinelor pe curba Tudor <-> Baza 3 de-o parte si de alta a zonei lasate deschisa pentru traficul auto, urmand sa inceapa betonarea;
- a inceput montarea primelor elemente necesare pentru dulapurile care vor adaposti echipamentele de automatizare pentru macazuri;
- la Tepro si Tatarasi Sud au fost aduse sine (probabil in incercarea de a mai ameliora situatia din intersectiile respective).



IMG_7139.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  141.43 kb
 Vizualizat:  de 14821 ori

IMG_7139.JPG



IMG_7140.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  142.27 kb
 Vizualizat:  de 14821 ori

IMG_7140.JPG



IMG_7141.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.2 kb
 Vizualizat:  de 14821 ori

IMG_7141.JPG



IMG_7142.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.77 kb
 Vizualizat:  de 14821 ori

IMG_7142.JPG



IMG_7143.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.74 kb
 Vizualizat:  de 14821 ori

IMG_7143.JPG



IMG_7146.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.37 kb
 Vizualizat:  de 14821 ori

IMG_7146.JPG



IMG_7144.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  166.21 kb
 Vizualizat:  de 14821 ori

IMG_7144.JPG



IMG_7149.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.02 kb
 Vizualizat:  de 14821 ori

IMG_7149.JPG



IMG_7148.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.18 kb
 Vizualizat:  de 14821 ori

IMG_7148.JPG



IMG_7147.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.69 kb
 Vizualizat:  de 14821 ori

IMG_7147.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 09 Noi 2014 11:03:46    Titlul subiectului: 175507

8 noiembrie

- pe bd. Tutora mai sunt de facut legaturile cu sinele vechi spre/dinspre Podu Ros si se pregateste turnarea primului strat de beton
- s-a betonat (primul strat) o ultima portiune in zona macazurilor de la Tesatura
- intre Tesatura si Moldoplast continua cacaiala cu turnarea celui de-al doilea strat de beton
- la Moldoplast, intre statii si macazuri, s-a turnat al doilea strat de beton
- pe laturile triunghiului (minus zonele neatacate lasate deschise traficului auto) s-a turnat al doilea strat de beton
- pe bd. T. Vladimirescu, pana la limita de proiect, a inceput turnarea primului strat de beton si montarea bordurilor de granit
- in dreptul CET, de la macazuri pana la linia veche, a fost turnat primul strat de beton si s-au montat bordurile de granit pe sensul spre Baza 3
- la intrarea pe linia veche spre/dinspre Baza 3 se fac lucrari pentru montarea temporara a unor aparate de dilatare (pe sensul spre Baza 3 s-au finalizat deja)
- la Tepro s-au montat cateva cupoane de sina de-o parte si de alta a macazurilor



IMG_7193.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.67 kb
 Vizualizat:  de 14687 ori

IMG_7193.JPG



IMG_7194.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.36 kb
 Vizualizat:  de 14687 ori

IMG_7194.JPG



IMG_7197.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.31 kb
 Vizualizat:  de 14687 ori

IMG_7197.JPG



IMG_7195.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.36 kb
 Vizualizat:  de 14687 ori

IMG_7195.JPG



IMG_7198.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.94 kb
 Vizualizat:  de 14687 ori

IMG_7198.JPG



IMG_7199.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.15 kb
 Vizualizat:  de 14687 ori

IMG_7199.JPG



IMG_7201.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  128.08 kb
 Vizualizat:  de 14687 ori

IMG_7201.JPG



IMG_7200.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.1 kb
 Vizualizat:  de 14687 ori

IMG_7200.JPG



IMG_7202.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.41 kb
 Vizualizat:  de 14687 ori

IMG_7202.JPG



IMG_7203.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.24 kb
 Vizualizat:  de 14687 ori

IMG_7203.JPG



IMG_7204.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.75 kb
 Vizualizat:  de 14685 ori

IMG_7204.JPG



IMG_7205.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.68 kb
 Vizualizat:  de 14685 ori

IMG_7205.JPG



IMG_7206.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.5 kb
 Vizualizat:  de 14685 ori

IMG_7206.JPG



IMG_7207.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.39 kb
 Vizualizat:  de 14685 ori

IMG_7207.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 11 Noi 2014 17:12:09    Titlul subiectului: 175540

11 noiembrie

La Tesatura a inceput turnarea primului strat de beton intre intersectie si limita de proiect de pe bd. Tutora.



IMG_7226.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.47 kb
 Vizualizat:  de 14561 ori

IMG_7226.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 16 Noi 2014 19:15:15    Titlul subiectului: 175634

Actualizare pentru tronsonul Tesatura - CET, 16 noiembrie:

- la Tesatura, la intrarea pe bd. Tutora, s-a finalizat turnarea primului strat de beton si se monteaza bordurile de granit; pe sensul spre Podu Ros linia noua a fost legata de cea veche, intermediar fiind introduse aparate de dilatare, operatiune aflata in desfasurare pe celalalt sens;
- dinspre Tesatura se lucreaza la repunerea pe pozitie a retelei de contact;
- in intersectia de la CET s-au finalizat lucrarile la cale si se asfalteaza, dupa care vor fi atacate micile portiuni lasate deschise traficului auto.



IMG_7689.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.47 kb
 Vizualizat:  de 14403 ori

IMG_7689.JPG



IMG_7690.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.86 kb
 Vizualizat:  de 14403 ori

IMG_7690.JPG



IMG_7691.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.89 kb
 Vizualizat:  de 14403 ori

IMG_7691.JPG



IMG_7701.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.68 kb
 Vizualizat:  de 14403 ori

IMG_7701.JPG



IMG_7700.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.98 kb
 Vizualizat:  de 14403 ori

IMG_7700.JPG



IMG_7699.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.22 kb
 Vizualizat:  de 14403 ori

IMG_7699.JPG



IMG_7695.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.71 kb
 Vizualizat:  de 14403 ori

IMG_7695.JPG



IMG_7694.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  140.15 kb
 Vizualizat:  de 14403 ori

IMG_7694.JPG



IMG_7693.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.93 kb
 Vizualizat:  de 14403 ori

IMG_7693.JPG



IMG_7696.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.91 kb
 Vizualizat:  de 14403 ori

IMG_7696.JPG



IMG_7698.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.35 kb
 Vizualizat:  de 14401 ori

IMG_7698.JPG



IMG_7697.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.82 kb
 Vizualizat:  de 14401 ori

IMG_7697.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Rhadoo



Data înscrierii: 16/Ian/2008
Ultima vizita: 29/Noi/2023
Mesaje: 124
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 16 Noi 2014 20:01:22    Titlul subiectului: 175635

Vad ca aceste "bordurele" din granit lipsesc exact acolo unde ar fi fost mai importante: la macazuri. Eu chiar nu le vad rostul pe portiunile unde circula doar tramvaiele si nu pricep de ce taman în intersectii s-au gandit sa nu le mai pună. Probabil e o operațiune prea migăloasă și s-au plictisit și ei! Smile Altă explicație nu găsesc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 18 Noi 2014 20:03:43    Titlul subiectului: 175670

Actualizare, 18 noiembrie:

- s-a facut legatura intre sinele vechi si cele noi pe bd. Tutora si era in curs de finalizare montarea bordurilor de granit;
- intre Tesatura si Moldoplast s-a turnat stratul de pietris si continua repozitionarea retelei de contact;
- in intersectia de la CET continua asfaltarile;
- la Tepro s-au montat cateva cupoane de sina catre Baza 3, a inceput montarea dulapurilor pentru echipamentele de automatizare pentru macazuri si a tubulaturii aferente diverselor instalatii pentru aparatele de cale;
- in Tatarasi Sud s-au amplasat macazurile si incrucisarile din varful dinspre Metalurgie al triunghiului, precum si cateva cupoane de sina de-o parte si de alta a macazurilor.



IMG_7712.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.39 kb
 Vizualizat:  de 14256 ori

IMG_7712.JPG



IMG_7714.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.64 kb
 Vizualizat:  de 14256 ori

IMG_7714.JPG



IMG_7715.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.85 kb
 Vizualizat:  de 14256 ori

IMG_7715.JPG



IMG_7716.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.13 kb
 Vizualizat:  de 14256 ori

IMG_7716.JPG



IMG_7718.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.34 kb
 Vizualizat:  de 14256 ori

IMG_7718.JPG



IMG_7721.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.22 kb
 Vizualizat:  de 14256 ori

IMG_7721.JPG



IMG_7720.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.73 kb
 Vizualizat:  de 14256 ori

IMG_7720.JPG



IMG_7722.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  140.09 kb
 Vizualizat:  de 14256 ori

IMG_7722.JPG



IMG_7723.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.06 kb
 Vizualizat:  de 14256 ori

IMG_7723.JPG



IMG_7729.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.05 kb
 Vizualizat:  de 14256 ori

IMG_7729.JPG



IMG_7728.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  136.9 kb
 Vizualizat:  de 14254 ori

IMG_7728.JPG



IMG_7726.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.92 kb
 Vizualizat:  de 14254 ori

IMG_7726.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 22 Noi 2014 19:03:42    Titlul subiectului: 175722

22 noiembrie:

- la intrarea pe bd. Tutora s-au incheiat lucrarile la cale, ramanand de facut doar asfaltarea;
- la CET sunt aproape finalizate asfaltarile (a mai ramas de turnat stratul de uzura pe o portiune de la intrarea pe bd. T. Vladimirescu) si a fost atacata latura dreapta a "triunghiului", lasata pana acum deschisa traficului auto, fiind realizate sapaturile si zidurile de sprijin;
- la Tepro se sudeaza liniile amplasate recent (v. relatarile anterioare);
- in Tatarasi Sud se sudeaza partile componente ale macazurilor si incrucisarilor din varful dinspre Metalurgie al triunghiului.



IMG_7780.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.73 kb
 Vizualizat:  de 14553 ori

IMG_7780.JPG



IMG_7751.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.32 kb
 Vizualizat:  de 14553 ori

IMG_7751.JPG



IMG_7756.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.91 kb
 Vizualizat:  de 14553 ori

IMG_7756.JPG



IMG_7755.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.69 kb
 Vizualizat:  de 14553 ori

IMG_7755.JPG



IMG_7749.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.01 kb
 Vizualizat:  de 14553 ori

IMG_7749.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 01 Dec 2014 22:05:29    Titlul subiectului: 175843

Actualizare 27.11 si 1.12:

- la intrarea pe bd. Tutora si intre macazuri si statia Tesatura s-a asfaltat, lucrarile din intersectie fiind, astfel, incheiate;
- intre Tesatura si Moldoplast se toarna stratul de pamant (nu inteleg de ce se intampla lucrul asta si in statia de la Tesatura, pe sensul spre CET, acolo unde ar trebui sa fie construit peronul);
- in intersectia de la CET s-au incheiat asfaltarile, s-a montat sina pe latura Moldoplast - CET, au fost atacate cele doua portiuni de pe curbe (pana in prezent s-au realizat sapaturile, turnarea zidurilor de sprijin si a straturilor de balast si AB2 si a inceput montarea sinelor) si au inceput sa prinda contur dulapurile pentru instalatiile de automatizare aferente macazurilor din varful dinspre Tesatura al triunghiului;
- la Tepro s-a turnat beton la macazuri si pe portiunile unde s-au incheiat lucrarile la linii (pe aceste portiuni se pregateste si montarea bordurilor de granit) si au fost amplasate linii pe curba de la intrarea pe bd. Metalurgiei pana la mica portiune lasata deschisa circulatiei auto.



IMG_7982.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.54 kb
 Vizualizat:  de 14280 ori

IMG_7982.JPG



IMG_7984.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.33 kb
 Vizualizat:  de 14280 ori

IMG_7984.JPG



IMG_7807.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  129.49 kb
 Vizualizat:  de 14280 ori

IMG_7807.JPG



IMG_7812.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.9 kb
 Vizualizat:  de 14280 ori

IMG_7812.JPG



IMG_7813.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.33 kb
 Vizualizat:  de 14280 ori

IMG_7813.JPG



IMG_7809.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.7 kb
 Vizualizat:  de 14280 ori

IMG_7809.JPG



IMG_7987.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.18 kb
 Vizualizat:  de 14280 ori

IMG_7987.JPG



IMG_7989.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.24 kb
 Vizualizat:  de 14280 ori

IMG_7989.JPG



IMG_7996.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.06 kb
 Vizualizat:  de 14280 ori

IMG_7996.JPG



IMG_7802.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  137.3 kb
 Vizualizat:  de 14280 ori

IMG_7802.JPG



IMG_7804.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.53 kb
 Vizualizat:  de 14278 ori

IMG_7804.JPG



IMG_7803.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.03 kb
 Vizualizat:  de 14278 ori

IMG_7803.JPG



IMG_7806.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.76 kb
 Vizualizat:  de 14278 ori

IMG_7806.JPG



IMG_7991.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.83 kb
 Vizualizat:  de 14278 ori

IMG_7991.JPG



IMG_7990.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.2 kb
 Vizualizat:  de 14278 ori

IMG_7990.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 08 Dec 2014 20:25:35    Titlul subiectului: 175915

7, 8 decembrie

- s-a turnat stratul de pamant pe intregul tronson Tesatura - Moldoplast
- la CET s-a turnat beton pe cele trei inchideri de pe triunghi (al doilea strat pe latura dreapta, unde s-au montat si bordurile, respectiv primul strat pe cele doua portiuni de pe curbe)
- la Tepro s-a turnat asfalt pe portiunile finalizate din intersectie



IMG_8026.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.17 kb
 Vizualizat:  de 14114 ori

IMG_8026.JPG



IMG_8027.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.57 kb
 Vizualizat:  de 14114 ori

IMG_8027.JPG



IMG_8028.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.82 kb
 Vizualizat:  de 14114 ori

IMG_8028.JPG



IMG_8037.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.22 kb
 Vizualizat:  de 14114 ori

IMG_8037.JPG



IMG_8036.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.81 kb
 Vizualizat:  de 14114 ori

IMG_8036.JPG



IMG_8030.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.88 kb
 Vizualizat:  de 14114 ori

IMG_8030.JPG



IMG_8038.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.61 kb
 Vizualizat:  de 14114 ori

IMG_8038.JPG



IMG_8029.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.85 kb
 Vizualizat:  de 14114 ori

IMG_8029.JPG



IMG_8032.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.63 kb
 Vizualizat:  de 14114 ori

IMG_8032.JPG



IMG_8039.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.52 kb
 Vizualizat:  de 14114 ori

IMG_8039.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
mihail75



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Apr/2023
Mesaje: 43
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 09 Dec 2014 21:21:42    Titlul subiectului: 175933

Se va planta cumva iarba (gazon) pe pamintul dintre linii ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 10 Dec 2014 16:08:27    Titlul subiectului: 175947

Da (cel putin asa se intentioneaza).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 11 Dec 2014 19:30:48    Titlul subiectului: 175966

11 decembrie

In mare graba:

- "peroane" provizorii la Tesatura si Moldoplast;
- finalizare betonari si montare de borduri in triunghiul de la CET si incepere asfaltare.



IMG_8052.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.69 kb
 Vizualizat:  de 13847 ori

IMG_8052.JPG



IMG_8053.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.4 kb
 Vizualizat:  de 13847 ori

IMG_8053.JPG



IMG_8057.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.69 kb
 Vizualizat:  de 13847 ori

IMG_8057.JPG



IMG_8058.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.35 kb
 Vizualizat:  de 13847 ori

IMG_8058.JPG



IMG_8059.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.07 kb
 Vizualizat:  de 13847 ori

IMG_8059.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 16 Dec 2014 00:02:34    Titlul subiectului: 176043

14 decembrie

S-a finalizat asfaltarea si in principiu s-au incheiat lucrarile la cale in intersectia de la CET (mai e de turnat masticul, situatie valabila pe intregul tronson Tesatura - CET).



IMG_8138.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.6 kb
 Vizualizat:  de 13643 ori

IMG_8138.JPG



IMG_8139.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.36 kb
 Vizualizat:  de 13643 ori

IMG_8139.JPG



IMG_8140.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.51 kb
 Vizualizat:  de 13643 ori

IMG_8140.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
just me



Data înscrierii: 28/Feb/2009
Ultima vizita: 03/Oct/2015
Mesaje: 39
Locație: Bacau

MesajTrimis: Mar 16 Dec 2014 14:43:48    Titlul subiectului: 176052

Acum avand in vedere ca lucrarile sunt gata, cand urmeaza sa se rezume circulatia tramvaielor pentru cei ce vor sa ajunga de la Gara in Tudor cu tramvaiul? Practic mai trebuie facute doar testele cu tramvaie si circulatia se poate rezuma.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 16 Dec 2014 16:07:54    Titlul subiectului: 176055

Circulatia se va relua cel mai probabil odata cu reinceperea scolii. Constructorul a solicitat programarea reluarii circulatiei tramvaielor in asa fel incat sa fie respectata perioada de maturare a betonului. S-ar putea ca probele sa fie facute inainte de sfarsitul anului, insa doar atat.

Traseele de tramvai propuse spre aprobare pentru Zona Industriala pana la primavara sunt: 1 (Copou-Pd. Ros-Baza 3), 5 (Dacia-Pd. Ros-Baza 3), 7 (Canta-T. Vladimirescu-Baza 3) si 8 (Copou-T. Vladimirescu-Baza 3). Pentru traseul 13 de tramvai se mentine parcursul Copou-Tatarasi Nord, iar traseul 11 ramane acoperit in totalitate cu autobuze. Intre Baza 3 si Tutora vor circula 2 autobuze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 18 Dec 2014 22:40:27    Titlul subiectului: 176094

In aceasta seara s-au facut probe pe tronsonul Vama - Cotnari - Tesatura - CET.

Foto 1: intrarea pe tronsonul reabilitat, in statia de la Vama
Foto 2: N. Iorga, in zona hotelului (C)Onest
Foto 3: Piata Nicolina (in statie)
Foto 4: bd. Primaverii (Tesatura)
Foto 5: statia Tesatura
Foto 6: Moldoplast
Foto 7, 8: curba dinspre Moldoplast spre Tudor Vladimirescu
Foto 9, 10: intrarea pe bd. Tudor Vladimirescu
Foto 11, 12: curba dinspre Tudor Vladimirescu spre Baza 3
Foto 13: latura dreapta a triunghiului de la CET, dinspre Baza 3 spre Tesatura
Foto 14: la macazul de la Tesatura



IMG_8192.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.09 kb
 Vizualizat:  de 14311 ori

IMG_8192.JPG



IMG_8193.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.38 kb
 Vizualizat:  de 14311 ori

IMG_8193.JPG



IMG_8194.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.99 kb
 Vizualizat:  de 14311 ori

IMG_8194.JPG



IMG_8195.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.71 kb
 Vizualizat:  de 14311 ori

IMG_8195.JPG



IMG_8197.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.99 kb
 Vizualizat:  de 14311 ori

IMG_8197.JPG



IMG_8198.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.4 kb
 Vizualizat:  de 14311 ori

IMG_8198.JPG



IMG_8200.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.54 kb
 Vizualizat:  de 14311 ori

IMG_8200.JPG



IMG_8203.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.9 kb
 Vizualizat:  de 14311 ori

IMG_8203.JPG



IMG_8202.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.64 kb
 Vizualizat:  de 14311 ori

IMG_8202.JPG



IMG_8204.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.41 kb
 Vizualizat:  de 14311 ori

IMG_8204.JPG



IMG_8206.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.73 kb
 Vizualizat:  de 14309 ori

IMG_8206.JPG



IMG_8207.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.4 kb
 Vizualizat:  de 14309 ori

IMG_8207.JPG



IMG_8210.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.9 kb
 Vizualizat:  de 14309 ori

IMG_8210.JPG



IMG_8212.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.14 kb
 Vizualizat:  de 14309 ori

IMG_8212.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 19 Dec 2014 11:00:15    Titlul subiectului: 176100

Primaria a decis in final reluarea circulatiei pe 29 decembrie, in regim de probe cu calatori. Traseele de tramvai prevazute pentru Zona Industriala pana in primavara sunt:

- 1 - Copou - Pd. Ros - Baza 3;
- 5 - Dacia - Pd. Ros - Baza 3;
- 7 - Canta - T. Vladimirescu - Baza 3;
- 8 - Copou - T. Vladimirescu - Baza 3.

Intre Baza 3 si Rond Tutora vor circula 2 autobuze.
Traseul 11 va ramane acoperit in totalitate cu autobuze.
Traseul 13 de tramvai va ramane neschimbat, cu parcursul Copou - Tatarasi Nord.

Abonamentele pentru traseul comun 1/13 vor fi valabile pe parcursurile normale ale traseelor 1 si 13 (Copou <-> Pd. Ros <-> Tatarasi <-> Copou). Abonamentele pentru traseul 5 vor fi valabile pe intregul parcurs Dacia - Tutora. Biletele compostate in tramvaiele de pe traseul 5 vor putea fi folosite pentru continuarea calatoriei cu autobuzele care vor circula intre Baza 3 si Rond Tutora si viceversa. Plata calatoriei prin SMS pentru traseul 5 va asigura transbordarea la Baza 3 fara costuri suplimentare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
yeeeeman



Data înscrierii: 05/Oct/2012
Ultima vizita: 08/Mar/2024
Mesaje: 391
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 19 Dec 2014 15:01:02    Titlul subiectului: 176101

Refugiile din statii urmeaza sa fie facute la primavara, banuiesc? In orice caz, abia astept sa incerc linia din zona industriala Very Happy
_________________
UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Sâm 20 Dec 2014 09:50:59    Titlul subiectului: 176109

Care este motivul pentru care nu s'a infiintat linia 11 de tramvai pana la Baza 3 si un autobuz 11b de la Gara Nicolina sau Podul Ros pana in Tatarasi? Ar mai fi dat de lucru la niste vatmani si ar mai fi disponibilizat niste autobuze pentru alte trasee.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 414
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 20 Dec 2014 13:21:40    Titlul subiectului: 176111

Deci la Baza 3 vor intoarce 1,5,7 si 8. Cam multa inghesuiala in rondul al vechi cu o singura linie de intoarcere. Plus ca asa cum se zice mai sus ,tronsonul ala nou de pe N. Iorga ramana in continuare nefolosit.
Mai bine se facea 1 si 8(in sens invers) pe inelul Tudor-P. Ros. Tg Cucu. 5-Alex. Cel Bun-P. de Piatra- Gara Internationala -Tesatura-Baza 3(sau 11 in loc de 5) si eventual 2-Baza 3-Tesatura -P.Ros.-P de Piatra-Gara-Canta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 20 Dec 2014 14:49:11    Titlul subiectului: 176113

Sectionarea unui traseu inseamna doua lucruri: stres pentru calatori (si vorbim despre traseul 11, cu incarcare ridicata pe intregul parcurs) si cheltuieli suplimentare pentru regie (cred ca stiti foarte bine statutul actual al institutiei, ce impune o si mai riguroasa dramuire a deciziilor).

Punerea traseelor 1 si 8 in inel ridica, de asemenea, o serie de probleme: pe de o parte, traseele 7 si 8 se completeaza reciproc pe distanta Piata Unirii - Tg. Cucu - T. Vladimirescu - Baza 3 (de altfel, cat timp a fost scurtat traseul 7 si nu s-a putut suplimenta traseul 8 de autobuz, din lipsa de unitati, lumea a fost cam nemultumita), pe de alta parte se diminueaza incasarile. Valabilitatea abonamentelor pe traseele in inel genereaza in sistemul de taxare actual o serie de facilitati greu de sustinut financiar (de altfel, daca maine s-ar gasi o solutie de intoarcere pentru 13 in Tatarasi - fie o noua bucla in Tatarasi Sud, fie un rond de intoarcere la fostul Abator, variante propuse in nenumarate randuri de catre Biroul Exploatare al regiei, care are nevoie ca de aer de solutii de deviere in acea zona - va garantez ca de a doua zi 1 si 13 n-ar mai circula in inel). In plus, in acest moment, chiar daca sunt rupte unul de celalalt, traseele 1 si 13 se mentin in formatul normal dpdv al abonatilor (deci se permite utilizarea abonamentelor ca si cum s-ar circula normal). Daca s-ar pune 1 si 8 in inel, fie va fi rupt 1 de 13 (ca valabilitate a abonamentelor) pentru o perioada (si asta ar genera nemultumiri si bulversarea calatorilor - probabil e greu de imaginat pentru unii dintre voi ca poate fi asa, dar uite ca asa este si o spun din experienta), fie s-ar adauga si zona Tudor Vladimirescu ca valabilitate, ceea ce ar fi un dezastru financiar pentru regie. Pentru ultima problema, insa, trebuie gasita o solutie, pentru ca la primavara, cand se va inchide tronsonul CET-Baza 3, nu va prea exista alta varianta decat punerea in inel a traseelor 1 si 8.

Atentie, ceea ce am spus mai sus reprezinta realitatea obiectiva (in conditiile actuale, indiferent la ce ne referim prin asta) dpdv al regiei; mai sus nu am facut decat sa o prezint, deci va rog sa nu sariti la gatul meu! Personal am propriile solutii, insa, din motive pe care sigur le intelegeti (nu e vorba ca mi s-ar pune pumnul in gura, ci ca e normal sa fiu corect fata de institutia in care lucrez, chiar daca exista aspecte pentru care am o cu totul alta viziune), ma vad nevoit sa-mi pun zavor la degete.

Legat de faptul ca in varianta propusa pentru aceasta iarna se vor aduna 4 trasee la Baza 3, asta nu reprezinta o problema, din doua motive:
- pe de o parte, prin grafic, ar trebui ca situatiile in care vehicule de pe toate cele 4 trasee s-ar intalni in Baza 3 sa fie rare (ma rog, stiu ce veti zice ca se intampla in realitate si va dau dreptate pentru unele cazuri, dar macar pentru o serie de aspecte exista si explicatii obiective) - atentie, insa, la faptul ca nu e deloc nefiresc sa se intalneasca intr-un punct trasee cu adresabilitate diferita (trebuie doar facute reglaje daca au portiuni comune, in functie de caracteristicile acestora): de exemplu, daca ajung un 1 si un 5 simultan in Baza 3 - practic, intre Pd. Ros si Baza 3 ar merge aproape unul de celalalt - nu e foarte grav, cu conditia ca din Baza 3 sa plece decalat, pentru ca pe acest sens lucrurile stau putintel altfel; un alt exemplu ar fi situatia in care un 5 si un 8 ajung impreuna la CET si merg unul dupa celalalt pana la Baza 3, ceea ce nu e catusi de putin grav; problematic devine cand un 7 si un 8 merg impreuna intre Piata Unirii si Baza 3 (viceversa e si mai grav) si cu totul anapoda daca un 1 si un 8 pleaca din Copou aproape unul de celalalt (invers sa zicem ca e ceva mai putin problematic, chiar daca ar ajunge sa mearga aproape unul de altul intre Tg. Cucu si Copou, mai ales daca "statiile sunt negre" - adica e puhoi de lume - intre Tg. Cucu si Piata Unirii/uneori chiar Piata Eminescu, dar asta sa zicem ca e mai degraba "gri" decat "neagra", insa ridica probleme cand ajung tramvaie deja aglomerate)!
- pe de alta parte, in cazurile cand se vor intalni la Baza 3 vehicule de pe toate cele 4 trasee, dat fiind ca mai departe nu se circula, unul sau doua vagoane pot ramane in statia de la macaz pana se elibereaza rondul (4 vagoane GT 4 incap in rond, dar daca apare un vagon dublu articulat, acesta ocupa spatiul a doua vagoane GT 4 pe fiecare dintre cele doua portiuni ale buclei pe care se poate stationa).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 20 Dec 2014 15:07:50    Titlul subiectului: 176114

Evident, in exemplele date mai sus, implicit aspectele semnalate sunt prinse in grafic, nu intra in discutie ca transportul public la Iasi s-ar face pe baza de improvizatii ale dispecerilor. Aceasta este regula, dar realitatea romaneasca dura (trafic nereglementat sau reglementat fara favorizarea transportului public, lipsurile care genereaza defectarea vehiculelor in traseu si imobilizari in depouri dincolo de cele planificate) ii obliga pe dispeceri sa jongleze cu graficele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 16, 17, 18  Următoare
Pagina 12 din 18

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community