Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
nu_konteaza
Data înscrierii: 18/Noi/2008 Ultima vizita: 04/Iun/2015 Mesaje: 29 Locație: Pitesti
|
Trimis: Vin 21 Sep 2012 16:06:51 Titlul subiectului: |
159147 |
|
Distanta este de aproximativ15 km. Alte detalii deocamdata nu am. _________________ Transport Ecologic = Transport electric |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 21 Sep 2012 21:17:01 Titlul subiectului: |
159161 |
|
Peste putin timp se implinesc patru ani de cand se tot discuta despre nenorocita de legatura electrica spre Mioveni... Pana la urma, in toti acesti patru ani (propaganda pentru doua mandate!) s-a facut vreo ceva concret (exceptand, desigur, visele frumoase de pe fluturasii electorali sau schitele SF menite sa fure logica celor mai naivi?
Adica, s-a inceput montarea retelei, s-a pus macar un cancioc de ciment pentru viitorul proiect?! Sau peste inca patru ani, fraierii absoluti vor fi din nou castigati cu aceasta placa?! _________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 16 Apr 2014 07:33:41 Titlul subiectului: |
172420 |
|
Mai se stie ceva despre acest proiect ? _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
nu_konteaza
Data înscrierii: 18/Noi/2008 Ultima vizita: 04/Iun/2015 Mesaje: 29 Locație: Pitesti
|
Trimis: Joi 24 Apr 2014 08:37:48 Titlul subiectului: |
172571 |
|
Mai apare cate ceva prin presa dar sa fim seriosi este an electoral asa ca... Vrajeala...
Ziarul Argesul
http://ziarulargesul.ro/30799-proiecte-avem-drumuri-ne-mai-trebuie.html
Pe hârtie arată bine
Așadar, ce proiecte are în vedere Consiliul Județean Argeș pentru dezvoltarea și modernizarea infrastructurii de transport? Multe, rămâne de văzut și câte se vor realiza. Iată care sunt acestea și sumele preconizate a fi necesare: dezvoltarea infrastructurii rutiere (pasaje, parcaje subterane și supraterane) în Pitești – 6.500.000 euro; înființarea unei linii de transport în comun tip “metrou ușor” (Pitești – Mioveni) – 24.400.000 euro; rețea de piste de biciclete în zona metropolitană Pitești – Mărăcineni – Mioveni – 2.500.000 euro; construirea unui pod peste râul Argeș în Pitești – 10.000.000 euro; finalizarea liniei de cale ferată Pitești – Râmnicu Vâlcea – 21.000.000 euro; îmbunătățirea infrastructurii și echipamentelor din domeniul transportului feroviar – 5.000.000 euro (a se observa că există proiecte pentru dezvoltarea transportului feroviar în condițiile în care numărul călătorilor din Argeș s-a redus dramatic în ultimii ani, iar calea ferată Vâlcelele – Râmnicu Vâlcea reapare pe agendă de fiecare dată când se apropie campaniile electorale); reabilitarea de drumuri comunale – peste 7.000.000 euro; construcție drum expres Pitești – Slatina – 100.000.000 euro; reabilitare DN 73 Pitești – Brașov – 40.000.000 euro; modernizarea aerodromului Geamăna – 3.400.000 euro; realizarea unui aeroport multifuncțional în zona Câmpulung Muscel – 40.000.000 euro; reabilitarea, modernizarea și realizarea infrastructurii rutiere de acces la stațiunile Vidraru, Iezer-Portăreasa, Leaota (care, și acestea, sunt tot pe hârtie deocamdată) – 120.000.000 euro; construcție autostradă Pitești – Sibiu (tronson Pitești – Sălătruc: sector km 57 +600 – km 116+640) – 1.282.000.000 euro; modernizarea drumului județean Arefu – Barajul Vidraru – Cumpăna – 1.500.000 euro. Ca și în cazul altor proiecte, Consiliul Județean mizează pentru dezvoltarea infrastructurii de transport pe bani de la UE, din fonduri publice și de la investitori privați. _________________ Transport Ecologic = Transport electric |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 24 Apr 2014 09:00:29 Titlul subiectului: |
172572 |
|
Totusi nu inteleg un lucru. Pentru "metroul usor" Pitesti-Mioveni se aloca 24 de milioane de euro iar pentru calea ferata Pitesti-Ramnicu Valcea doar 21 de milioane de euro ? _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 24 Apr 2014 12:30:23 Titlul subiectului: |
172574 |
|
Pai depinde cine va "manui" banii... Una-i daca-i manuieste Consiliul Judetean sau Consiliile Locale, alta-i Ministerul Transporturilor, depinde carei "culori" sunt alocati banii. Nu uita ca vin alegeri grele si de unde bani pentru ele daca nu se deruleaza astfel de marete "studii" si "lucrari" cu pixul pe hartie?!? Ce, crezi ca sponsorii smenarilor politici dau bani asa, de la ei, sau fara sa primeasca inapoi de cateva ori sub forma de studii, lucrari etc etc? _________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
nu_konteaza
Data înscrierii: 18/Noi/2008 Ultima vizita: 04/Iun/2015 Mesaje: 29 Locație: Pitesti
|
Trimis: Vin 16 Mai 2014 09:01:31 Titlul subiectului: Electoral |
172903 |
|
17 aprilie 2014
http://www.dezbaterea.ro/index.php/interviu/384-florin-tecau-lumea-se-schimba-va-trebui-sa-ne-schimbam-si-noi-o-data-cu-lumea
-Despre metroul care leagă Mioveniul de Pitești se discută de vreo 8 ani. Până acum, nimic.
-Metroul ușor Pitești-Mioveni a fost o temă de discuție, chiar astăzi, la Universitatea din Pitești. Iar săptămâna trecută m-am întâlnit cu directorul pe sud-estul Europei al investitorului japonez care se ocupă de întocmirea proiectului tehnic pentru acest metrou. Acesta a ținut să facă prima vizită la Mioveni. Sediul său este în Slovacia. Ne-am întâlnit cu toate persoanele care lucrează la acest proiect. Acum suntem în etapa de a încheia studiul de fezabilitate. La Facultatea de Inginerie Mecanică de la Universitatea din Pitești, am avut o întâlnire cu cei care ne-au asigurat documentația tehnică. Suntem în parametrii de timp pe care ni i-am propus, în legătură cu acest proiect. În Bulgaria, un astfel de metrou ușor leagă Sofia de aeroport. Efectul? Reducerea consumului de combustibil și al noxelor cu 70%. _________________ Transport Ecologic = Transport electric |
|
Sus |
|
|
nu_konteaza
Data înscrierii: 18/Noi/2008 Ultima vizita: 04/Iun/2015 Mesaje: 29 Locație: Pitesti
|
Trimis: Mie 10 Dec 2014 23:24:53 Titlul subiectului: Tramvaie electrice fara stalp |
175955 |
|
Sursa: http://epitesti.ro/administrativ-2/tramvaie-electrice-pentru-transportul-local-pitestean/
Autoritățile locale din Pitești iau în calcul introducerea unor mijloace electrice de transport pe traseul Bascov-Pitești-Arpechim.
Este vorba de tramvaie moderne, care nu mai au nevoie de stâlpi și de fire pentru alimentare. Tramvaiele ar urma să fie încărcate în cursul nopților la stații speciale, iar la capăt de linii ar urma să existe, de asemenea, stații de alimentare cu energie electrică, în caz de nevoie. Ar fi nevoie, în total, de circa 40 de astfel de mijloace de transport, care să se adauge celor 70 de autobuze pe care municipalitatea le va cumpăra cu un credit de la Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare.
Aceste tramvaie se pretează doar pe linia centrală de transport a municipiului, acolo unde nu există pante, ca pe celelalte linii din oraș. În perioada următoare se va face o analiză privind posibilitatea achiziționării mijloacelor de transport respective (se vor căuta surse de finanțare).
Asta e buna rau de tot. Asa de sarbatori _________________ Transport Ecologic = Transport electric |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 11 Dec 2014 08:31:14 Titlul subiectului: |
175956 |
|
Pana la tramvaie "fara stalpi" autoritatile pitestene vor trebui sa dea cu subsemnatul pe la DNA _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
|