Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Spre un transport civilizat, la standarde europene...
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 01/Feb/2020
Mesaje: 253
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 22 Mai 2013 21:10:50    Titlul subiectului: 164665

radub a scris:
Categoric, avantaje ar fi fost, intai de toate pe relatia CUG-Copou, tramvaiele intrand pe Stefan cel Mare si autobuzele ramanand pentru legatura CUG-Tg. Cucu-Independentei. Partea cu tramvaiele istorice care ar fi adus un plus zonei in ochii turistilor nici nu e cazul s-o comentam, pentru ca e evident ce efect ar fi avut o astfel de initiativa.

Din pacate ideea cu tramvai pe Stefan cel mare nu s-ar mai putea realiza decat, eventual, cu tramvai istoric. Si ar fi o idee foarte buna! O linie simpla de la Palat pana in Piata Unirii cu o posibila varianta pe I.C. Bratianu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Feb/2020
Mesaje: 8003
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 06 Iun 2013 08:09:18    Titlul subiectului: 164940

radub a scris:
Unii au o mare problema cu dorinta - sper - majoritatii de a avea transport public civilizat. Inevitabil, a venit randul autobuzelor Berkhof. Imagini din masina 214, una dintre cele inca nemonitorizate...


Intre timp, tot mai multe masini Berkhof au fost vandalizate, culminand cu povestea de mai jos:

Evenimentul, 6 iunie, a scris:
Autobuz DAF vandalizat!

Unul dintre cele mai noi autobuze deținute de RATP Iași, DAF-ul cu număr de parc 208, s-a retras ieri la garaj cu tapițeria a patru scaune din spate distrusă de persoane rămase încă neidentificate. Acestea au profitat de faptul că în interiorul autobuzului nu au fost montate camere video. Autobuzul a circulat ieri pe ruta 42, Copou - Tudor Vladimirescu - CUG I. „Facem apel la simțul civic al călătorilor noștri și îi rugăm să ne semnaleze orice incident de acest gen la Telverde 0800110427 (gratuit din orice rețea ) sau să informeze conducătorul auto”, sună solicitarea reprezentanților regiei adresată publicului călător. (T. Damaschin)



untitled2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  24.6 kb
 Vizualizat:  de 13049 ori

untitled2.jpg



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Feb/2020
Mesaje: 8003
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 26 Ian 2014 12:13:58    Titlul subiectului: 170693

De două săptămâni, pe ecranul WINK amplasat recent în fața Moldova Mall rulează un spot, parte a unei campanii a RATP și WINK Public Multimedia pentru încurajarea călătorilor să folosească mijloacele moderne de achiziționare a legitimațiilor de călătorie. Ȋn această perioadă este promovat SMS-ul ca metodă rapidă și comodă de plată. Ecranul digital outdoor cu două fețe de 12 mp este primul ecran digital cu format gigant și orientare portrait din Iași. De curând au fost instalate în jurul său bănci și au mai rămas de amplasat coșuri de gunoi. Ȋn timpul nopții (între orele 18 și 6) ecranul este evidențiat prin ledurile ce îl înconjoară.

Vezi film AICI Exclamation



IMG_0019.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  180.27 kb
 Vizualizat:  de 12483 ori

IMG_0019.JPG



IMG_0021.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  152.29 kb
 Vizualizat:  de 12483 ori

IMG_0021.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Feb/2020
Mesaje: 8003
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 01 Aug 2014 22:31:16    Titlul subiectului: 174109

De astazi a revenit pe trasee, dupa o perioada mai lunga de stationare (din martie) in care a trecut si prin RC, vagonul GT 4 cu numarul de parc 146. Ce ii face revenirea demna de mentionat este noul sistem de afisaj electronic cu leduri - o premiera pentru parcul de tramvaie din Iasi, daca nu luam in calcul vagonul modernizat la Pascani - care a fost montat pentru testare de catre firma Opendev Software Development din Bucuresti (aceeasi care testeaza un validator in MAZ-ul cu numarul de parc 23). Display-urile sunt comandate prin intermediul unui computer de bord, iar textele de afisat sunt preluate dintr-un fisier text aflat pe un banal card de memorie, ceea ce permite operarea de modificari intr-un mod cat se poate de simplu, fara a fi nevoie de manevre sau dispozitive iesite din comun.

Sa vedem pas cu pas transformarea si cateva imagini din aceasta seara:



IMG_2406.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.79 kb
 Vizualizat:  de 11655 ori

IMG_2406.JPG



IMG_3430.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.36 kb
 Vizualizat:  de 11655 ori

IMG_3430.JPG



IMG_3445.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.57 kb
 Vizualizat:  de 11655 ori

IMG_3445.JPG



IMG_3447.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.45 kb
 Vizualizat:  de 11655 ori

IMG_3447.JPG



IMG_3448.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.98 kb
 Vizualizat:  de 11655 ori

IMG_3448.JPG



IMG_3457.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.13 kb
 Vizualizat:  de 11655 ori

IMG_3457.JPG



IMG_3454.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.16 kb
 Vizualizat:  de 11655 ori

IMG_3454.JPG



IMG_3459.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.87 kb
 Vizualizat:  de 11655 ori

IMG_3459.JPG



IMG_3460.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.08 kb
 Vizualizat:  de 11655 ori

IMG_3460.JPG



IMG_3125.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94 kb
 Vizualizat:  de 11655 ori

IMG_3125.JPG



IMG_3144.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.18 kb
 Vizualizat:  de 11654 ori

IMG_3144.JPG



IMG_3131.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.54 kb
 Vizualizat:  de 11654 ori

IMG_3131.JPG



IMG_3400.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.64 kb
 Vizualizat:  de 11654 ori

IMG_3400.JPG



IMG_3402.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.87 kb
 Vizualizat:  de 11654 ori

IMG_3402.JPG



IMG_3404.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.31 kb
 Vizualizat:  de 11654 ori

IMG_3404.JPG



IMG_3405.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.19 kb
 Vizualizat:  de 11654 ori

IMG_3405.JPG



IMG_3406.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.58 kb
 Vizualizat:  de 11654 ori

IMG_3406.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 15/Feb/2020
Mesaje: 372
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 02 Aug 2014 00:35:31    Titlul subiectului: 174112

O mica sugestie: afisajul lateral sa afiseze patru puncte ale traseului. De exemplu: 3 Gara - Tg Cucu - Doi Baieti - Dancu, pe doua linii.

Iar la afisajul principal sa afiseze textul mai mic, sa incapa doua destinatii. Asta daca e posibil.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
yeeeeman



Data înscrierii: 05/Oct/2012
Ultima vizita: 13/Feb/2020
Mesaje: 189
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 02 Aug 2014 08:35:17    Titlul subiectului: 174113

Subscriu la ce a spus tramfan. Pe laterală ar fi necesară mai multă informație, dacă nu patru puncte ale traseului, măcar trei. În față nu are rost să fie doar un singur capăt de traseu.
Oricum, arată minunat. Dacă reușim, într-un viitor apropiat, să recondiționăm tramvaiele astea (și aici mă gândesc doar la partea electrică/tracțiune) ar fi de ajuns.
Nu cred că trebuie să le facem pătrațoase cum sunt cele din vest și nici cum e cel de la Pașcani, care datorită panourilor interioare și a modificărilor de la exterior, te simți înghesuit în el.

_________________
UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dexter23



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Ian/2020
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 02 Aug 2014 19:26:21    Titlul subiectului: 174117

tramfan a scris:
O mica sugestie: afisajul lateral sa afiseze patru puncte ale traseului. De exemplu: 3 Gara - Tg Cucu - Doi Baieti - Dancu, pe doua linii.

Iar la afisajul principal sa afiseze textul mai mic, sa incapa doua destinatii. Asta daca e posibil.


Afisajul frontal are practic aceeasi inaltime precum cel lateral, insa din cauza spatiului la tramvaiele GT4, se pierd aproximativ 4cm, lucru care face imposibila afisarea pe doua linii a unui text vizibil.

In ceea ce priveste afisajul lateral, problema este un pic mai complexa:
Se pot afisa puncte alternative, dar spatiul de afisare este limitat, drept urmare cred ca cea mai buna solutie ar fi un punct de tip "via" care sa se afiseze alternativ de tip:

Ecran 1:
3 Dancu
Gara

Ecran 2:
Gara
via Tg. Cucu

_________________
We are just a small, lonely piece in the world of computers.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Baertram



Data înscrierii: 15/Feb/2010
Ultima vizita: 18/Feb/2020
Mesaje: 25
Locație: Darmstadt (Germania)

MesajTrimis: Sâm 02 Aug 2014 22:37:11    Titlul subiectului: 174130

Get the other typs of streetcars (ST 10 f. e.) this kind of Information, too?
_________________
Greatings out of Darmstadt
Jörg D.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 19/Feb/2020
Mesaje: 904
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 03 Aug 2014 11:44:26    Titlul subiectului: #146 174139

Radu Czech/Cristina Albu a scris:
noul sistem de afisaj electronic cu leduri


Inca nu am vazut "pe viu" vagonul #146 cu afisaj electronic insa pe baza imaginilor prezentate mai sus pot spune ca arata bine.

Pentru partea de sugestii: Afisajul din partea frontala poate ramane neschimbat, sa fie afisat doar capatul spre care se indreapta mijlocul de transport (nu-mi dau seama ce se afiseaza in cazul traseului inelar 1/13 care are doar un singur capat, Rond Copou).

Daca sunt afisate aceleasi informatii legate de ruta si in partea din fata dar si lateral, ma gandesc ca dimensiunea caracterelor se va micsora, pentru a se incadra si pe de alta parte ar fi redundant.

Inclusiv in orasul Halle pe dispozitivul de afisare frontal la vagoanele GT4 era mentionat doar capatul spre care se indreapta tramvaiul, asadar nu este nimic iesit din comun.

Informatii suplimentare, legate de ruta, se pot obtine de pe afisajul lateral, unde sunt de acord ca ar trebui introduse mai multe puncte ale itinerariului 3-4, in functie de lungimea traseului, de exemplu: 3 - Dancu - Tg. Cucu -Gara sau 13 Copou - Tatarasi - Podu Ros - Copou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Feb/2020
Mesaje: 8003
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 04 Aug 2014 13:24:07    Titlul subiectului: 174156

In Romania exista aceasta obisnuinta, ca pe tablele de traseu (si mai nou pe afisajele electronice) sa sa fie enumerate, pe langa capetele de linie, cateva puncte de pe parcurs (de multe ori fara a se tine cont de sensul de parcurgere). Altii, mai la vest de Romania, au alte abordari, ce permit informarea calatorilor intr-un mod simplu, logic, complet, lizibil, astfel incat oricine sa aiba in statie acces la toate datele necesare calatoriei.
Astfel, in statii sunt afisate date complete pentru fiecare traseu (sensul de parcurgere, uneori cu specificarea suplimentara, de sine statatoare, a destinatiei, o serie de puncte de interes de pe sensul respectiv al traseului, statiile ramase de parcurs - uneori si cele deja parcurse, reprezentate grafic distinct - si legaturile din acestea, graficul de circulatie, harta retelei de transport public, zonele tarifare, in unele cazuri operatorul de transport, uneori harta zonei in care se afla statia, s.a.). Studiind aceste elemente, calatorul stie precis ca se afla in statia corecta pentru destinatia sa si tot ce il mai intereseaza este ca punctul terminus afisat de vehicul sa coincida cu indicatiile din statie.
In privinta afisajelor vehiculelor exista mai multe abordari, insa de departe cea mai raspandita este cea care permite indicarea numarului traseului si a directiei (este simpla, concisa, lizibila, elimina orice posibilitate de confuzie, este logica, combinata fiind cu informatiile disponibile in statie).
Oricum, indiferent de situatie, trebuie sa intelegem un lucru (care s-a spus si in cazul validatorului din autobuzul 23): trebuie sa fim deschisi cu totii la noi abordari pentru rezolvarea unei probleme, nicidecum sa refuzam orice altceva prin prisma obisnuintelor sau a propriilor convingeri. In acelasi timp, trebuie sa gasim solutii care sa mentina echilibrul intre a nu bulversa oamenii (mai ales aici, in Romania, unde oamenii sunt extrem de refractari la schimbari) si a evolua.

Pentru traseele 1 si 13 sunt o multime de variante care pot fi adoptate.

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
crissbc



Data înscrierii: 13/Iun/2014
Ultima vizita: 20/Iul/2018
Mesaje: 33
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 12 Sep 2014 14:21:48    Titlul subiectului: 174720

As avea o intrebare legata de transportul asta civilizat. Stie cineva cum se circula cu adevareat pe traseul 27 intre orele 7-9 respectiv 16-18? Poate face cineva niste poze sa vada lumea ce transport la standarde europene avem? Eu sincer am facut la primarie in jur de 10-15 sesizari dar degeaba... nu s-a chinuit nimeni sa raspunda macar ... sa schimbe ceva cred ca mai trebuiesc vreo 50 ani. Am facut si cateva propuneri... spre ex sa prelungeasca 42/43/19 pana la tehnopolis. Nimic, aceeasi nepasare romaneasca.

Asa ca am o propunere pentru Radu care are antrenament la facut fotografii si cred ca inca 2-3 fotografii in plus nu e f mult.

Dimineata spre ex in statia de la Selgros pe sensul spre Tataras si la amiaza in jur de 16:30 pe sensul spre CUG sa zicem undeva la Granit/Siraj?
Or sa ramana multi surprinsi cand or sa vada ca nici vitele nu se transporta asa !!! Si totusi suntem in 2014!!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Feb/2020
Mesaje: 8003
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 06 Dec 2014 00:03:49    Titlul subiectului: 175888

In aceasta saptamana, firma Opendev Software Development a inlocuit afisajele electronice montate anterior in vagonul 146 cu o varianta imbunatatita a acestora, modularizata, mai bine protejata si mai estetica.


IMG_7998.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.04 kb
 Vizualizat:  de 9763 ori

IMG_7998.JPG



IMG_8000.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.24 kb
 Vizualizat:  de 9763 ori

IMG_8000.JPG



IMG_8003.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.6 kb
 Vizualizat:  de 9763 ori

IMG_8003.JPG



IMG_8017.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.41 kb
 Vizualizat:  de 9763 ori

IMG_8017.JPG



IMG_8024.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.15 kb
 Vizualizat:  de 9763 ori

IMG_8024.JPG



IMG_8006.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.53 kb
 Vizualizat:  de 9763 ori

IMG_8006.JPG



IMG_8014.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.35 kb
 Vizualizat:  de 9763 ori

IMG_8014.JPG



IMG_8007.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.27 kb
 Vizualizat:  de 9763 ori

IMG_8007.JPG



IMG_8008.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.52 kb
 Vizualizat:  de 9763 ori

IMG_8008.JPG



IMG_8011.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.03 kb
 Vizualizat:  de 9763 ori

IMG_8011.JPG



IMG_8012.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.33 kb
 Vizualizat:  de 9761 ori

IMG_8012.JPG



IMG_8023.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.94 kb
 Vizualizat:  de 9761 ori

IMG_8023.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
mihail75



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mai/2017
Mesaje: 43
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 09 Dec 2014 21:23:23    Titlul subiectului: 175934

Astazi am remarcat la un 13 noul afisaj. Foarte stralucitor si vizibil! Bravo!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
KTLYN



Data înscrierii: 25/Ian/2013
Ultima vizita: 10/Feb/2020
Mesaje: 57
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 11 Dec 2014 09:42:31    Titlul subiectului: 175960

Avand in vedere ca luni se preconizeaza deschiderea circulatiei rutiere prin pasajul Mihai Eminescu, ma intrebam care sunt intentiile regiei de transport in privinta autobuzelor si microbuzelor folosite pe traseele 20,43, 43c si 46?

Daca se va lua decizia ca acestea sa nu circule prin pasaj, nu va exista nici o problema, cu exceptia celei in care microbuzele si autobuzelor vor trebui sa astepte destul de mult pe breteaua de la BCU pana vor da prioritate tuturor masinilor care vor circula prin pasaj pe directia Independentei-Pacurari.

Daca se va lua decizia ca acestea sa circule prin pasaj apare o problema.
In conditiile in care ceilalti soferi se vor plasa pe banda de langa axul drumului care sa le permita o intrare cat mai usoara in pasaj, iar masinile care vor merge spre Copou vor ocupa urmatoarea banda, cum vor ajunge autobuzele si microbuzele sa intre in pasaj la orele de varf in conditiile in care distanta dintre statia de la Fidelio si intrarea in pasaj este destul de scurta?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Bogdan A.



Data înscrierii: 14/Noi/2007
Ultima vizita: 26/Feb/2019
Mesaje: 70
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 11 Dec 2014 10:03:33    Titlul subiectului: 175961

Poate că se va merge pe o soluție mixtă? Adică traficul spre Păcurari să aibă loc prin intersecție, profitînd de prioritatea de trecere, și traficul dinspre Păcurari prin pasaj. În felul ăsta, nu se vor încrucișa două autobuze prin pasaj...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
d4n



Data înscrierii: 25/Mai/2009
Ultima vizita: 25/Dec/2015
Mesaje: 53
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 11 Dec 2014 11:04:41    Titlul subiectului: 175962

Nu va mai exista acea prioritate de trecere dinspre CCS spre Pacurari. Toti cei ce coboara Copoul vor avea prioritate (pana acum acolo aveau Cedeaza Trecerea). Dar probabil semafoarele vor ramane.

Statia de autobuz ar putea fi mutata mai inapoi, in dreptul Statuii Independentei. Autobuzele s-ar putea incadra pe banda din mijloc atunci cand semaforul de la Spitalul Sf. Spiridon va fi rosu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MYSU



Data înscrierii: 09/Ian/2008
Ultima vizita: 18/Feb/2020
Mesaje: 137
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 11 Dec 2014 18:46:03    Titlul subiectului: 175964

Eu cred cel mai sigur, nu vor circula prin Pasaj
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Feb/2020
Mesaje: 8003
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 11 Dec 2014 19:16:12    Titlul subiectului: 175965

Din motive obiective nu am date mai noi fata de ce stiam oficial in urma cu o saptamana, cand mi s-a spus ca autobuzele vor circula prin pasaj. Problema iesirii din statie s-a mai pus (aici sau pe SSC, nu mai retin exact), dar in momentul discutiei cu directorul n-am avut-o in minte pentru a-l intreba ce se are in vedere cu privire la acest aspect. Revin cand/daca am noutati.

Din ce am vazut pe plansa prezentata ziaristilor la Primarie, accesul Independentei-Pacurari pare a fi blocat la suprafata: https://www.youtube.com/watch?v=LdLsrMFuBcw

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Bogdan A.



Data înscrierii: 14/Noi/2007
Ultima vizita: 26/Feb/2019
Mesaje: 70
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 11 Dec 2014 21:54:30    Titlul subiectului: 175969

Bullshit.

30 km/h înseamnă 8.33 m/s. Regula de 2 secunde presupune că o cadență normală între mașini înseamnă ca mașina pe care o conduci să treacă în dreptul reperului pe lîngă care a trecut mașina din față la două secunde după aceea. De fapt e regula celor 3 secunde, dar hai să zicem... la 30 km/h merg și 2 secunde între mașini.

Presupunînd că doar mașini mici trec prin pasaj. O lungime medie este de 4 metri la mașini. La viteza de 30 km/h, conform regulii 2s, ar trebui lăsat un spațiu de 16,66 metri între mașini. N-o să se întîmple așa ceva, o să se lase tot 4 m, dar să zicem că sîntem în legalitate.

Cu 4m + 16.6 m distanță, cadența realizată este de o mașină la fiecare 2,48 secunde. Normal, conform regulii 2s...

Într-o oră vor trece pe sens un număr de 1451 mașini. Dublăm pentru că sînt două sensuri, și avem mai puțin de 3000 de mașini.

Cît ar trebui ca să încapă mai mult de 5000 mașini pe oră? 4 metri între mașină și cea din față, conform calculului.

Eu unul nu mă simt confortabil la o distanță de 4 metri de cea din față, la 30 km/h. 4 metri îi parcurgi în ceva mai puțin de o jumătate de secundă, o frînă bruscă la cel din față și timpul de reacție, care și așa e cam de un sfert de secundă în cel mai bun caz, face ca un carambol să fie inevitabil.

Evident, 5000 mașini pe oră în condițiile în care e trafic în permanență. Și n-o să fie.

Eh.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
d4n



Data înscrierii: 25/Mai/2009
Ultima vizita: 25/Dec/2015
Mesaje: 53
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 13 Dec 2014 11:18:26    Titlul subiectului: 175996

Bogdan A. a scris:
Evident, 5000 mașini pe oră în condițiile în care e trafic în permanență. Și n-o să fie.

Cifra aia de 5000 de masini era capacitatea pasajului. "Debitul maxim" daca vrei. Nu are legatura cu cate masini vor trece pe acolo in realitate. Spatiul de 16m intre masini o fi el corect, insa iti garantez ca, la o limita de 30 km/h, fie se va pastra distanta de o masina, fie se va circla cu 40 sau chiar 50 Smile Totusi parca e mai bine sa se circule cu 30 la ora decat sa astepti semafor dupa semafor.

Ma astept ca acest pasaj sa fluidizeze directiile Copou --> Centru (atat pt tramvaie, cat si pt autobuze) si Pacurari --> Centru (pentru atobuze).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Feb/2020
Mesaje: 8003
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 13 Dec 2014 18:03:43    Titlul subiectului: 176002

Probe cu doua masini Berkhof in aceasta seara:


IMG_8130.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.97 kb
 Vizualizat:  de 9253 ori

IMG_8130.JPG



IMG_8134.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.12 kb
 Vizualizat:  de 9253 ori

IMG_8134.JPG



IMG_8136.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  81 kb
 Vizualizat:  de 9253 ori

IMG_8136.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Feb/2020
Mesaje: 8003
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 13 Dec 2014 19:56:21    Titlul subiectului: 176003

Daca tot suntem la capitolul asta, am pus pe Facebook un album cu fotografii de astazi cu pasajul Mihai Eminescu: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.771388292914224.1073741852.100001291823367&type=1.
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Feb/2020
Mesaje: 8003
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 15 Dec 2014 17:33:31    Titlul subiectului: 176036

Astazi, inaugurare:


IMG_8153.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.87 kb
 Vizualizat:  de 9115 ori

IMG_8153.JPG



IMG_8154.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.21 kb
 Vizualizat:  de 9115 ori

IMG_8154.JPG



IMG_8157.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.46 kb
 Vizualizat:  de 9115 ori

IMG_8157.JPG



IMG_8158.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.83 kb
 Vizualizat:  de 9115 ori

IMG_8158.JPG



IMG_8160.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.57 kb
 Vizualizat:  de 9115 ori

IMG_8160.JPG



IMG_8162.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.66 kb
 Vizualizat:  de 9115 ori

IMG_8162.JPG



IMG_8163.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.61 kb
 Vizualizat:  de 9115 ori

IMG_8163.JPG



IMG_8169.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.85 kb
 Vizualizat:  de 9115 ori

IMG_8169.JPG



IMG_8170.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.28 kb
 Vizualizat:  de 9115 ori

IMG_8170.JPG



IMG_8173.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.85 kb
 Vizualizat:  de 9115 ori

IMG_8173.JPG



IMG_8177.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.7 kb
 Vizualizat:  de 9114 ori

IMG_8177.JPG



IMG_8183.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.07 kb
 Vizualizat:  de 9114 ori

IMG_8183.JPG



IMG_8187.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.72 kb
 Vizualizat:  de 9114 ori

IMG_8187.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Feb/2020
Mesaje: 8003
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 15 Dec 2014 21:00:02    Titlul subiectului: 176039

Un colaj video: https://www.youtube.com/watch?v=Dw45OY5DWe4
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Feb/2020
Mesaje: 8003
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 23 Dec 2014 20:58:28    Titlul subiectului: 176151

Ce confortabil e sistemul gandit de cei de la Opendev pentru modificarea listei traseelor gestionate de computerul de bord... Astazi am pregatit vagonul 146 pentru traseele valabile de pe 29 decembrie. Din cativa pasi, traseul 1 si-a gasit si el locul in lista, cu parcursul pe care-l va avea in urmatoarele luni. Excelent!


IMG_8219.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.74 kb
 Vizualizat:  de 8908 ori

IMG_8219.JPG



IMG_8220.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.31 kb
 Vizualizat:  de 8908 ori

IMG_8220.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
Pagina 5 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community