Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 22/Feb/2023 Mesaje: 490 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mar 09 Dec 2014 21:31:16 Titlul subiectului: |
175935 |
|
Stie cineva. Odata cu redeschiderea circulatiei tramvaielor pe linile 100 si 102 tramvaiele PESA 83 si 84 au fost reintrodu-se in circulatie? In alta ordine de idei azidimineata a avut loc un accident pe Splaiul Independentei in care a fost implicat unul din tramvaiele PESA. Stie cineva despre care tramvai este vorba?
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
TatalLor
Data înscrierii: 21/Noi/2011 Ultima vizita: 28/Apr/2020 Mesaje: 119 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 09 Dec 2014 21:49:35 Titlul subiectului: |
175936 |
|
Astazi l-am vazut pe 83 pe Horea pe linia 102, deci el sigur n-a fost implicat in accident.
|
|
Sus |
|
|
razwy
Data înscrierii: 04/Sep/2009 Ultima vizita: 25/Mai/2019 Mesaje: 190 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 10 Dec 2014 12:33:05 Titlul subiectului: |
175945 |
|
81 este tramvaiul care a avut accident.
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mie 10 Dec 2014 19:55:52 Titlul subiectului: |
175951 |
|
Si nu se stie, 81 are avarii mari in urma accidentului?
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 745 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 12 Dec 2014 16:00:59 Titlul subiectului: |
175979 |
|
Ieri l-am vazut la traseu pe 81.
|
|
Sus |
|
|
razwy
Data înscrierii: 04/Sep/2009 Ultima vizita: 25/Mai/2019 Mesaje: 190 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 12 Dec 2014 20:11:30 Titlul subiectului: |
175985 |
|
Am citit pe un site un interviu al lui Neag care spunea ca este sparta masca din fata si spera ca pe joi sa il scoata la traseu. Deci s-au tinut de cuvant.
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 13 Dec 2014 14:09:49 Titlul subiectului: |
175998 |
|
Dacă e să dau crezare unor comentarii privitoare la unul din articolele despre achiziționarea autobuzelor noi, DNA-ul face o anchetă privitoare la achiziționarea tramvaielor PESA.
Citez comentariul:
Citat: | Citynews, daca sunteti un ziar online adevarat aflati ce se intampla cu cealalta licitatie organizata de Compania de Transport Public Cluj. Pe 27 octombrie a fost organizata licitatia pentru alte 10 autobuze noi. De atunci doar Liviu Neag si acolitii lui mai stiu ce se intampla. Sa fie o noua smecherie ca si cu tramvaiele Pesa si ca si cu cele 40 de autobuze care se chinuie sa ajunga in Cluj? Daca sunteti ziaristi adevarati investigati si aflati ce smecherii fac acolo. Si inca o idee de subiect: interesati-va in ce stadiu e ancheta DNA pentru tramvaiele mov. Ar fi interesant cine va raspunde pentru licitatia tramvaielor Pesa |
Și dau adresa linkului:
http://citynews.ro/din-oras/foto-exclusiv-primele-autobuze-mov-au-ajuns-la-cluj-cati-bani-dat-primaria-pentru
|
|
Sus |
|
|
Ed
Data înscrierii: 01/Dec/2014 Ultima vizita: 30/Noi/2017 Mesaje: 257 Locație: Cluj
|
|
Sus |
|
|
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 745 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 06 Ian 2015 16:46:17 Titlul subiectului: |
176296 |
|
76 a revenit la traseu. L-am zarit acum o ora pe Baritiu le 101.
|
|
Sus |
|
|
Joldos
Data înscrierii: 06/Noi/2013 Ultima vizita: 08/Noi/2015 Mesaje: 88 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 09 Ian 2015 22:20:00 Titlul subiectului: |
176383 |
|
76 este pe traseu din decembrie 2014, am circulat cu el inainte de Craciun pe linia 102 si pare a fii la fel ca inainte.
|
|
Sus |
|
|
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 745 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 30 Ian 2015 21:10:42 Titlul subiectului: |
176889 |
|
A mai fost scos la traseu si 21. L-am vazut azi pe 102.
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Vin 30 Ian 2015 21:39:24 Titlul subiectului: |
176890 |
|
Poate sa faca cineva o lista cu tramvaiele KT4D care sunt active?
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 745 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 30 Ian 2015 23:26:59 Titlul subiectului: |
176898 |
|
KT4D: 3, 4, 10, 12, 18, 19, 21, 22, 28, 36, 41, 42, 45, 46, 48, 49, 50, 52
KT4DM: 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 31 Ian 2015 22:03:16 Titlul subiectului: |
176949 |
|
45-ul s-a comportat ca și cum ar fi avut o defecțiune. Cu puțin înainte de 19:30 m-am suit în el pe strada Horea. A mers normal până după "Pacul Central". De acolo, din ce în ce mai încet. De mai multe ori, vatmanul aprindea lumina în cabină, făcea ceva și o stingea. Din nou o aprindea, făcea ceva și o stingea. Cel puțin până la "Sala Sporturilor" a mers de parcă își dădea duhul.
Precizez că:
-nu am auzit sunete anormale
-nu am simțit niciun miros de ars
-nu am văzut să iasă fum de la rezistențe
În 1989, când călătorisem cu 033, s-a întâmplat ceva similar, dar, atunci, ieșea fum vizibil clar de acolo.
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 03 Feb 2015 21:09:50 Titlul subiectului: |
177035 |
|
În urmă cu mai puțin de o jumătate de oră, 71-le a avut un comportament anormal:
-a închis și deschis de mai multe ori ușile (în stația Parcul Central, sens spre Mănăștur)
- a pornit, dar, la câteva secunde, ceva decupla motoarele
-a oprit, a pornit avariile, vatmanul a ieșit și a făcut ceva la ușa din față; degeaba, până la stopul de la Napoca tot așa a mers
-la stop, s-a mai auzit semnalul de închidere al ușilor (nu știu pentru care dintre ele deoarece a treia și a patra, sigur, erau închise) și de acolo și până la Sala Sporturilor a mers normal; nu știu mai încolo ce s-a întâmplat.
|
|
Sus |
|
|
pjswimmer
Data înscrierii: 07/Iul/2009 Ultima vizita: 24/Apr/2024 Mesaje: 25 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 23 Feb 2015 17:15:26 Titlul subiectului: |
177501 |
|
KT4DM-ul 72 nu circula.
|
|
Sus |
|
|
soulcage
Data înscrierii: 17/Iun/2012 Ultima vizita: 09/Iul/2021 Mesaje: 43 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 07 Mar 2015 10:55:38 Titlul subiectului: Intrebare |
177793 |
|
De ce si cand revine (daca nu a revenit deja)?
|
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 22/Feb/2023 Mesaje: 490 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
Trimis: Mie 08 Apr 2015 09:49:22 Titlul subiectului: |
178458 |
|
Timisul 035-035, fotografiat in 1992 de Henrik Karl Nielsen
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
187.62 kb |
Vizualizat: |
de 18949 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
181.63 kb |
Vizualizat: |
de 18949 ori |
|
_________________ Proiect OMSI "Rocar De Simon" - https://www.facebook.com/pg/roomsicorner/posts/?ref=page_internal |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 08 Apr 2015 15:10:04 Titlul subiectului: |
178462 |
|
Tramvaiul a apărut pe străzile Clujului în toamna lui 1988, având numărul de parc 57-58. În toamna lui 1991 a primit numărul 035-035 iar apoi, 35-35. S-a "conformat" modei îndepărtării frânghiei care intră - în mod normal - în cabina vatmanului. Moda a avut loc în perioada anilor 1989-1992 cu o "pauză" în vara lui 1991, când a doua frânghie a revenit, dar numai pentru scurt timp. Lui 035, i s-a luat și scripetele mascat peste care era trecută frânghia; de altfel, în poză, se poate observa lipsa acelui scripete. Care e misterul dispariției scripetelui? Apariția lui 67-68 (devenit 038-038, apoi 38-38 ), acesta "luând " acel scripete de care ziceam. Chiar la început, ambele frânghii ale lui 038-038 intrau în cabina vatmanului. Ulterior, una dintre acestea (cea din lateral) a fost repoziționată afară, dar scripetele "șparlit" de pe 035 a continuat să existe pe partea din față a capotei vagonului motor 038. Nu m-aș fi așteptat ca unui tramvai care, practic, a circulat mult (în raport cu altele, care mai mult au stat) să i se fure scripetele împreună cu masca acestuia...
Când a reapărut uzanța frânghiei care intră în cabina vatmanului, 035 a primit un scripete de ITB VxA
Am indicii conform cărora paralelipipedele suplimentare (care, cred, că ascundeau disjunctoarele suplimentare) au "migrat", în unele azuri, de la un tramvai la altul. În poză, 035-035 nu are, încă, acel paralelipiped de care ziceam..
|
|
Sus |
|
|
doodoo_74
Data înscrierii: 28/Iun/2007 Ultima vizita: 26/Mar/2024 Mesaje: 163 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 08 Mai 2015 13:06:49 Titlul subiectului: istorie |
179015 |
|
Foarte interesant
http://actualdecluj.ro/cum-au-inaugurat-comunistii-tramvaiul-clujului-cu-2-ani-inainte-de-revolutie/
Puțini clujeni știu că, spre deosebire de marile orașe ale lumii și chiar ale țării, care au introdus linia de tramvai încă din urmă cu un secol, în Cluj-Napoca tramvaiul funcționează doar din 1987, cu doar doi ani înainte de Revoluție. Linia de tramvai a fost inaugurată cu fast chiar de 23 august iar fotograful momentului vorbește cu actualdecluj.ro despre eveniment.
Linia de cale ferată a tramvaiului a fost inaugurată cu heirupism în 23 august 1987, chiar dacă lucrările încă nu erau gata; a fost nevoie de multe luni de zile de lucrări în plus pentru ca tramvaiul între Mănăștur și zona industrială să funcționeze.
Ivan Rohony e un fotograf vechi al Clujului iar la festivitățile de 23 august 1987 – care ca o excepție au fost ținute pe stadionul municipal, nu printr-o paradă prin centrul orașului – a imortalizat parada, dar și evenimentele de după ea – la ieșire, oficialitățile au fost așteptate de trei garnituri de tramvai, produse la București, care le-a dus într-o plimbare până la gară – dar nu una lipsită de peripeții.
Rohony explică: “a fost o paradă de 23 august care nu s-a mai ținut, în 1987, în piața Victoriei ca până atunci, foarte interesant, ci pe stadionul municipal. Au venit cei de la partid și de stat, au adus muncitori, dar nu erau mulți. Era cam dubios, a fost interesant. După treaba asta au ieșit conducătorii Județenei de partid și de stat. Erau înșirate trei tramvaie în spatele stadionului. În primul au urcat barosanii, primul secretar Moga, Negreț care era președintele Consiliului Județean cum era atunci, șeful Securității și a Miliției. Tramvaiul a făcut câteva zeci de metri pentru că s-a oprit exact după podul Napoca, și s-au dat jos ca să se ducă la petrecerea de după festivități. Restul tramvaielor au mers mai departe, dar foarte încet, pentru că linia era faorte dubioasă, încă nu era pusă la punct și mergea foarte încet.
Pe Barițiu chiar a oprit pentru că era curba către pod și acolo încă erau lucrări, era încă terasament. Tramvaiul a mers până la gară, acolo toți s-au dat jos și s-a inaugurat fântâna arteziană, fără protipendadă. A fost o fântână arteziană care dădea apa afară, așa era concepută că dădea peste. Toți erau înnebuniți că era iluminată subacvatic, nebunii; a dat drumul la fântână, asta era interesant că a împroșcat, dincolo de bazin. după aceeea au redus presiunea. Acesta a fost tot drumul tramvaiului, după aceea s-a dus gol la remiză, pe bulevardul Muncii”.
Abia în toamnă însă tramvaiul a început să funcționeze pentru muncitorimea care era angajată la marii coloși comuniști ai orașului – Combinatul de Utilaj Greu în special, dar și Sinterom sau alte fabrici mari. “Doar toamna a început să funcționeze normal, după ce a acoperit terasamentul cu asfalt”, a explicat Rohony.
Trebuie spus că fotograful a imortalizat nu doar inaugurarea tramvaiului, dar și etapele construcției, inclusiv proiectarea. “Negreț, care era prim-vicepreședintele Cnsiliului Județean, mă tot chema, să fac poze la linia de tramvai, cum se construia; era mare chestie că s-au făcut color fotografiile. așa au cerut ei, să fie color”.
_________________ SA CIRCULAM MAI BINE !!! |
|
Sus |
|
|
Ed
Data înscrierii: 01/Dec/2014 Ultima vizita: 30/Noi/2017 Mesaje: 257 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 08 Mai 2015 14:17:40 Titlul subiectului: |
179016 |
|
Dragut. De unde se vede ca unele lucruri nu se schimba niciodata in Cluj Deci aceleasi naravuri le aveau si vechii politicieni comunisti. Arc peste timp, cam la fel s-a procedat si dupa modernizarea liniei de tramvai in urma cu cativa ani sau cand au fost aduse cele 4 tramvaie Pesa. Si la fel se va proceda si cand vor finaliza ultimele lucrari ce tin de linia de tramvai.
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 08 Mai 2015 14:49:37 Titlul subiectului: |
179017 |
|
Citat: | produse la București |
Timiș 2-ul a fost o coproducție Electrometal Timișoara - Atelierele Grivița București
|
|
Sus |
|
|
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 745 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 12 Mai 2015 12:55:21 Titlul subiectului: |
179055 |
|
49 a primit o reclama. Eram prea departe sa vad la ce era, dar avea culoarea galbena.
|
|
Sus |
|
|
doodoo_74
Data înscrierii: 28/Iun/2007 Ultima vizita: 26/Mar/2024 Mesaje: 163 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 12 Mai 2015 13:03:49 Titlul subiectului: |
179056 |
|
Alt tramvai KTD (nu stiu ce vagon anume...) a fost vopsit integral cu grafitti Oare urmeaza si celelalte ? Nu as putea spune ca arata foarte grozav...
_________________ SA CIRCULAM MAI BINE !!! |
|
Sus |
|
|
|