Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaie noi pentru Arad
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 01 Noi 2014 10:12:48    Titlul subiectului: 175402

In acest moment, situatia celor sase tramvaie pentru Arad este urmatoarea:

- primul este cel cu dungi albe, care a fost la InnoTrans 2012 si care a tot circulat prin oras in teste;
- al doilea este cel verde, prezentat pentru prima data publicului alaltaieri, la festivitatea de predare catre municipalitate;
- al treilea este in faza avansata de asamblare;
- al patrulea este cel rosu, aflat acum in curs de transformare (va arata la fel ca tramvaiele verzi);
- vagoanele 5 si 6 se prezinta deocamdata sub forma de sectiuni componente, primele doua sectiuni ale vagonului 5 fiind chiar prinse una de cealalta si asezate pe boghiuri, pe acoperisurile lor fiind in curs de montare echipamentele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 02 Noi 2014 14:15:29    Titlul subiectului: 175414

Actualul primar spune ca oferta sa pentru perioada urmatoare, pana in anul 2020, ar cuprinde inca 6 tramvaie noi. 12 tramvaie moderne in 2020?! Si restul parcului?!

http://www.aradon.ro/imperio-la-prima-cursa-oficiala/1472821

Citat:
Tramvaiele Imperio vor circula pe Linia 3

Primele două tramvaie Imperio au fost introduse joi în circulație. Primul tur a fost făcut doar cu oficialități arădene.

ARAD. Două tramvaie Imperio pline de oficialități au făcut o adevărată paradă pe șinele din municipiu. La ora 12 au plecat din depoul de la UTA, au traversat centrul orașului, au ajuns în Aradul Nou, de unde s-au reîntors spre centrul orașului. În fața Primăriei, administrația locală a pregătit o predare-primire oficială a primelor două tramvaie Imperio din calupul de șase achiziționate de Primărie de la Astra Vagoane pentru Compania de Transport Public.

S-a tăiat panglica

În fața Primăriei s-a tăiat panglica tricoloră, s-au dat câteva declarații, iar primarul a primit de la Valer Blidar o… cheie-gigant „a tramvaiului”.
„Acum 10 ani nimeni nu credea că vom reuși să modernizăm infrastructura de transport din Arad, sau că vom putea circula cu tramvaie de ultimă generație. Ne bucurăm că azi a câștigat și industria arădeană, și orașul Arad, cât și arădenii care, sperăm ca pe zi ce trece, să devină clienți ai transportului în comun, un transport ecologic”, a subliniat primarul Gheorghe Falcă. Acesta a mai precizat că ultimul tramvai nou a fost cumpărat în Arad în anul 1982.
Valer Blidar, proprietarul Astra Vagoane Călători Arad, a precizat: „Începând de azi, tramvaiul Imperio va circula în Arad”, și și-a exprimat speranța ca nivelul calității produsului pus la dispoziția arădenilor să răspundă pretențiilor publicului călător. Nu în utlimul rând, a subliniat că prețul la care tramvaiele au fost vândute Primăriei a fost unul promoțional, la licitațiile următoare unde va participa societatea urmând ca acesta să fie mai mare. Mariana Birău, directorul Companiei de Transport Public, a subliniat că tramvaiele Imperio vor circula pe Linia 3, care a fost recent modernizată prin creditul BERD.

Date tehnice

Tramvaiul este unul cu consum de energie scăzut. În plus, beneficiază și de un sistem de recuperare a energiei la frânare. Un vagon are lungimea de 27 metri și lățimea de 2,5 metri. Capacitatea totală este de 216 călători, dintre care 44 au locuri pe scaune.

12 tramvaie noi în 2019

Primarul Gheorghe Falcă a precizat că în perioada 2014-2020 există posibilitatea atragerii de fonduri europene pentru achiziția de tramvaie noi. „Sperăm ca în 2018-2019 să avem 12 tramvaie noi în municipiul Arad”, a precizat edilul. (Simona Butaru)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 03 Noi 2014 03:30:00    Titlul subiectului: 175427

Sa treaca numai febra Imperio că vom mai aduce niste SH-uri, daca vom avea de unde. Sau asta, sau destiintam transportul cu tramvaiul si ramanem doar cu linia 3 ca prin 1960.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Lun 03 Noi 2014 08:19:26    Titlul subiectului: 175429

Siemens Imperio sunt cele mai moderne tramvaie produse in Romania. Evident ca ar fi de dorit ca intreg parcul de tramvaie din Arad sa fie format numai din tramvaie noi Siemens-Imperio. Acum nu stiu cat ar costa treaba asta, si daca se pot obtine fonduri europene pentru asta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 03 Noi 2014 08:19:28    Titlul subiectului: 175430

Desi nu prea este topciul potrivit, dar fiindca s-au adus in discutie SH-urile. Care este starea parcului actual de tramvaie din Arad ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 03 Noi 2014 09:24:55    Titlul subiectului: 175433

fl82 a scris:
Siemens Imperio sunt cele mai moderne tramvaie produse in Romania. Evident ca ar fi de dorit ca intreg parcul de tramvaie din Arad sa fie format numai din tramvaie noi Siemens-Imperio. Acum nu stiu cat ar costa treaba asta, si daca se pot obtine fonduri europene pentru asta.

Crezi ca domnul Falca nu stie de aceasta posibilitate? Sigur ca stie, dar astea sunt prostii, ca doar "cine dracu' circula cu tramvaiu'?!", asa ca le spune aradenilor care inca se incapataneaza sa foloseasca transportul public asa: anul 2020 va va prinde, dragi aradeni, cu 12 tramvaie moderne care vor circula pe una sau doua linii, in rest ce-o da Domnu'... Este unul dintre motivele pentru care pe mine nu ma poate bucura aceasta achizitie: faptul ca este facuta fara vreo strategie, ci doar la plesneala, electoral. Asta nu vrea sa inteleaga colegul The Kid, ca eu n-am nimic cu dorinta oamenilor de a se plimba cu tramvaie noi, ci cu modul total anapoda in care se fac lucrurile in tara asta. Tocmai, eu doresc tuturor oraselor care exploateaza tramvaie sa aiba parte de vehicule noi, moderne, numai ca le spun ca e pacat de ele si de banii investiti in ele daca sunt achizitionate fara o strategie, fara a li se asigura conditiile de exploatare si intretinere de care au ele nevoie pentru a arata ca tramvaiul e o solutie eficienta pentru a rezolva problema mobilitatii urbane, asa cum e in Vest, si nu o piatra de gat (pentru ca asa e daca se actioneaza romaneste). Asta e tot, draga Kid, nu e nimic legat de invidie sau mai stiu eu ce...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Lun 03 Noi 2014 15:45:55    Titlul subiectului: 175439

Evident ca pentru ca un tramvai nou sa poate fi exploadat in conditii eficiente, la intreg potentialul sau, are nevoie si de o infrastructura pe masura.

Aici poate intai trebuia ca Aradul sa ia exemplul Clujului (unde calea de rulare a fost complet modernizata) sau a Iasului (unde calea de rulare este modernizata in mare parte sau in curs de modernizare).

Insa mai trebuie si alte dotari- sistemul de alimentare cu energie electrica, substatiile de tractiune, depourile, utilajele si aparatura de intretinere din depouri (pentru un tramvai nou trebuie si aparatura de intretinere si diagnosticare noua).

Intai trebuie rezolvate aceste aspecte, si abia apoi achizitionate tramvaie noi. Altfel operatorii de transport urban risca sa pateasca cum a patit CFR-Calatori cu Sageata Albastra.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 04 Noi 2014 18:47:32    Titlul subiectului: 175460

In creditul BERD folosit pentru cumpararea tramvaielor ar trebui sa fie prinsi bani si pentru modernizarea depoului, sau cel putin asa sustine primarul in declaratiile sale publice. Probabil ca tramvaiele vor fi reparate la Astra si dupa expirarea termenului de garantie sau cel putin se va folosi si infrastructura sau personalul lor. Dintr-un punct de vedere cei de la Astra le sunt datori celor din Primaria Arad pentru ca au dat o sansa acestei afaceri, cumparand primele bucati. Asa ca relatia dintre cele doua parti nu are cum sa nu fie buna, cel putin acum. Mai departe nu intru in detalii pentru ca avem parte de destula politica in zilele astea.

Din fericire infrastructura de tramvai din Arad a fost modernizata si in alte zone decat linia 3, chiar daca pe bucati mai mici. Strazile Cocorilor, Kogalniceanu, Dornei, Preparandiei, Voinicilor, Renasterii plus multe treceri "la nivel" (intersectii auto-tramvai) sunt modernizate. Sa se renunte la transportul cu tramvaiul dupa ce s-au facut aceste investiii ar fi falimentar atat economic, cat si politic pentru initiator. Ceea ce s-a facut pana acum cere si mai multe investiii si din cate am citit prin presa, in proiect pe anul viitor s-ar putea sa fie modernizarea liniilor pe strada Iuliu Maniu. Din punctul meu de vedere la infrastructura stam acceptabil, cel putin pe partea de linie. Mai ingrijoratoare ar fi situatia liniei de Ghioroc, dar acolo e treaba Consiliului Judetean care a incercat sa faca ceva proiect dar in ultima vreme nu am mai auzit nimic. Calatori sunt destui pe Arad-Ghioroc, cel putin pana la Vladimirescu, deci si acel tronson cred că are viitor. Plus ca ar fi o crima la adresa civilizatiei aradene sa inchizi linia de Podgorie.

Parcul de tramvaie se prezinta de asemenea acceptabil datorita masurilor "de austeritate" si profesionalismului tehnicienilor din CTP. Fata de prima parte a anului 2010 avem cu vreo 40% mai putine vagoane la strada (urmare a desfiintarii traseelor 8 si 17), orasul fiind acoperit de celelalte
trasee. Necesarul zilnic de vagoane poate fi acoperit in proportie de suta la suta, pe cele doua schimburi, cu vagoane diferite. Exista si exceptii cauzate de defectiuni sau preferinte pentru un anumit tip de vagoane, dar in general parcul de tramvaie nu este prea stresat. Exista defectiuni, deja se vede ca vagoanele GT8 din Essen, sau cele GT6 aduse in anii 90 obosesc, dar inca sunt mentinute pe linia de plutire. Vagoanele tatra cred ca se mentin mai bine.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 04 Noi 2014 22:13:55    Titlul subiectului: 175462

In privinta numerelor de parc care se vor aloca acestor tramvaie, o prima varianta luata in calcul de catre CTP este ca acestea sa fie formate din 4 cifre, primele doua reprezentand ultimele doua cifre ale anului receptiei, iar ultimele doua numarul de ordine din anul respectiv. In aceasta situatie, cele doua tramvaie predate saptamana trecuta ar primi numerele 1401 si 1402, iar restul 1501-1504.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 07 Noi 2014 11:48:03    Titlul subiectului: 175485

Ce proceduri mai trebuie indeplinite pentru ca tramvaiele sa iasa la strada? Primul am vazut ca are si validatoare. Mai trebuie sa faca vatmanii ore de curs?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 07 Noi 2014 11:53:42    Titlul subiectului: 175486

Cel complet verde (al doilea, recent asamblat) avea montate validatoare saptamana trecuta. Pe langa instruirea vatmanilor pentru aceste tramvaie, mai are nevoie si acest al doilea vagon de putin rodaj.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 11 Dec 2014 21:43:35    Titlul subiectului: 175968

Cel putin de vinerea trecuta, dar probabil de cateva zile inainte, cu exceptia zilelor de weekend, se pare ca vagonul complet verde a iesit la strada chiar cate doua schimburi. In weekend deocamdata nu prea are cum sa circule deoarece graficele de circulatie combina linia 3 cu 7, daca nu si cu 15 sau 18 b.

In aceasta seara l-am "ginit" si am parcurs cu el distanta dintre statiile Podgoria si Fortuna. Cateva impresii:
- deocamdata nu a fost numerotat "1401", asa cum spunea Radub mai sus. I-au montat doar placutele de inmatriculare galbene cu numarul 1064. Deci pana la alte evenimente, primul Imperio in circulatie regulata este 1064;
- din punct de vedere tehnic imi place foarte mult. Se aude un mic si scurt "tors" la accelerare/oprire si un scurt "suierat" ca la metrourile bucurestene (de la chopper?). In mers senzatia e ca aluneca perfect pe sine, pacat ca acestea au multe imbinari si strica putin din farmec;
- dar daca e vorba de zgomot, salonul e invaluit de sunetul climei/ventilatorului climei si la un moment dat am auzit si putina vibratie metalica ce poate in timp se va intensifica daca nu e identificata sursa;
- cred ca atunci prin anii 60 cand au fost scoase vagoanele GT 8 sau GT 4 cred ca erau mult mai...luxoase in comparatie cu modelele care au supravietuit razboiului decat e Imperio fata de ele. Stiu ca interiorul e in trendul european insa parca era mai fain lemnul vagoanelor vechi decat plasticul vagoanelor noi (sau fibra de carbon, nu stiu ce material este). Dar e probabil o chestie de nuanta, de preferinta. Stilurile au evoluat, acum totul e mai...minimalist;
- am gasit o mica problema de asamblare. Am stat in prima faza langa articulatia a doua iar intr-o margine, cea spre capatul vagonului in partea stanga, plasticul peretelui vertical facuse are o mica burta vizibila si putea fi impins inauntru cu mana (ca si cum ar fi fost prea lung fata de spatiul existent). Sper ca intelegeti ce explic aici. Smile
- sper ca in ritmul acesta de exploatare, cu cate doua schimburi zilnic, cei de la CTP sa asigure si salubrizarea corespunzatoare a vagonelor. Ele oricum sunt prada civilizatiei calatorilor, trasatura care deja si-a aratat coltii. Cand m-am pus pe un scaun din partea a treia a vagonului, am observat deja doua scrijelituri pe perete. Probabil vor aparea si inscriptii care nu vor fi sterse foarte usor. Ma mira faptul ca nu a fost pus un anunt referitor a pastrarea curateniei si la sanctiuni, asa cum mai sunt in vagoanele vechi. Tin minte ca pe vremea cand vagoanele GT 4 erau un lux, CTP ameninta calatorii cu retragerea lor de pe sine daca se va mai rupe tapiseria banchetelor...
- scaunele sunt destul de confortabile, insa unele au o lungime ce ii va induce in eroare pe unii calatori care nu vor sti daca acolo e doar un loc sau sunt doua; Laughing Acelasi lucru l-am vazut si la alte vehicule noi.
- se anunta statiile, este afisat traseul. Boxe la vedere nu exista, acolo unde sunt montate difuzoarele au fost facute niste gauri simple in plafon.

In concluzie, o calatorie foarte placuta, dar si o ingrijoare justificata fata de cum vor face fata aceste vagoane conditiilor tipic romanesti de exploatare. Drumuri bune vatmanilor care le vor conduce.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 11 Dec 2014 22:36:24    Titlul subiectului: 175973

quiksilver a scris:
de la chopper?

Invertoare, in cazul de fata, fiind vorba de motoare in curent alternativ.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 16 Dec 2014 15:49:34    Titlul subiectului: 176054

Circula si cel de-al doilea vagon, i-au dat insa jos acele dungi albe care probabil au fost folosite pentru a-l deosebi de celălalt la prezentarea oficiala.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 30 Dec 2014 23:32:53    Titlul subiectului: 176240

Dupa calculele mele "vizuale" incepand din 29 decembrie (cel putin) avem trei tramvaie Imperio la strada. Cel cu placuta 1064 poate fi identificat mai usor dupa forma placutelor de inmatriculare de forma alungita, lipite in locasul destinat lor, as zice. De asemenea, pe "tamponul" din spate al acestui vagon au fost lipite niste benzi fosforescente. Celelalte doua vagoane au placute normale, de forma patrata, si cel putin la unul din ele au pus placuta in cabina vatmanului, ca si cum ar fi o tablita cu numar de traseu. De la distanta sau din masina nu le pot deosebi. Mi-am dat seama ca sunt trei pentru ca ieri a trebuit sa fac un drum destul de lung cu tramvaiul si asa mi-a iesit "socoteala".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 06 Ian 2015 23:02:35    Titlul subiectului: 176309

Vagonul nr. 3* a fost dat CTP-ului cu scaunele de culoare crem ce i-au fost montate la construirea efectiva a lui, prin anul 2011. Ele sunt din ceva material plastic, pe cand scaunele celorlalte doua vagoane sunt acoperite cu o panza verde. Oricum la capitolul scaune traim un regres global as zice, daca ar fi sa comparam cu ce scaune au venit unele tramvaie din Germania si care e moda la vehiculele noi (fie tramvaie, autobuze sau troleibuze). Cele mai comode scaune pe care le-au avut tramvaiele din Arad sunt cele ce au echipat vagoanele OEG (seria 301-304) si cele trei (care au circulat si mai circula) din Ulm. Nu numai ca sunt scaune din burete, stratul e foarte gros si sunt chiar modelate dupa...posterior si spate.

* Numar de inventar 1066. Nu stiu ce numar de parc are, am vazut ca are validatoare dar nu am fost cu el ca sa compostez. Pe vagonul cu numarul de inventar 1064 validatoarele "bat" numarul de parc 1401.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 06 Ian 2015 23:56:07    Titlul subiectului: 176312

Banuiesc ca au lasat si covorul maro... "Uite dunga, nu e dunga!", diferente constructive si estetice, un tramvai gata reconditionat... Ce bataie de joc pe bani publici... Dar, daca lumea accepta (de fapt, vulgul e vulg, poti sa-i dai si un rahat, daca straluceste va aplauda si va face frumos, fericit, in jurul lui, si asta speculeaza din plin politicieni ticalosi ca Falcone si jnapani zgarciobi alde Blidar)... Validatoarele raman alea la mana a doua?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 07 Ian 2015 09:21:15    Titlul subiectului: 176317

Nu cred că au altele. Cele existente au venit de pe majoritatea vehiculelor aduse din orașul Halle (tramvaie și autobuze). De asemenea vagoanele M8S tin minte ca au venit cu propriile lor validatoare. Cand un vagon era casat sau tras pe dreapta, validatoarele se demontau si se puneau pe un vagon activ. De exemplu, cateva vagoane GT 8 au doar trei validatoare la patru usi, semn ca ele au provenit fie de la o tatra trasa pe dreapta, fie de la un autobuz.

Daca validatoarele de pe Imperio ar fi fost noi, atunci probabil ca ar fi fost cumparate pentru tot parcul de tramvaie si autobuze folosite in regim urban alaturi de acel sistem GPS de tracking. Inca mai avem destule vagoane cu compostoare clasice. Smile

Deocamdata mi-au sarit in ochi doar scaunele din vagonul Imperio de care aminteam. Posibil sa fie si alte lucruri care nu au fost modificate, dar pana acum nu mi-am dat seama.

Avand in vedere ca fabrica livreaza vagoanele cu un profit de un leu, conform declaratiilor, din punctul meu de vedere nu e un capat de tara faza cu vagonul construit acum vreo trei ani si tinut pana acum in hala. Din pacate acele scaune nu stiu cui pot placea, mai ales la ce avem pe unele tramvaie vechi - dupa cum aminteam anterior. Chiar nu inteleg moda asta pe vehiculele noi cum ar fi si troleibuzele Skoda din Timisoara...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 07 Ian 2015 09:32:49    Titlul subiectului: 176318

Pe voi, cetatenii orasului, nu trebuie sa va intereseze profitul firmei AVC. A fost decizia lor sa vanda orasului un produs cu un anumit pret (cum am mai spus, un compromis pe care s-a vazut nevoit sa-l faca Blidar tot in interesul sau, ca sa aiba si el cateva tramvaie in exploatare, astfel incat sa nu se mai loveasca la licitatii de acest handicap), iar asta nu inseamna ca trebuie sa-si bata joc. Lasand la o parte faptul ca e inadmisibil ca un producator sa faca rabat de la calitate fara sa avertizeze cumparatorul asupra acestui fapt (banuiesc ca nu a anuntat Falcone locuitorii Aradului ca vor primi niste tramvaie mai sleampate pe motiv de marinimie blidariana la pret, si, pe cale de consecinta, cred ca nici nu v-a cerut parerea daca le acceptati asa sau aveti, totusi, pretentia sa fiti tratati ca o comunitate civilizata), in discutie sunt bani publici (foarte, foarte multi) si o comunitate care trebuie respectata. Sigur, mai trebuie ca si ea sa se respecte pe ea insasi. Teoretic, aradenii ar trebui sa ceara socoteala primarului pentru porcaria pe care o face Astra cu acest contract.

Desi tehnic Imperio are un avantaj in fata modelului SWING (culmea, nevalorificat de Astra in lupta cu polonezii, dusa mai mult cu vrajeli - "cel mai ..." si alte prostii de astea), nu pot decat sa remarc diferenta uriasa de abordare a relatiei cu clientul din partea companiei poloneze fata de firma aradeana (de fapt, daca te uiti la Blidar si la unii dintre trepadusii sai, nici nu te poti astepta la mai mult).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 07 Ian 2015 10:04:20    Titlul subiectului: 176319

Apropo de tramvaiele noi. O intrebare legata de mentenanta acestora. Sunt pregatiti cei din Arad sa nu repete greselile celor de la Cluj, referitor la acest aspect ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 07 Ian 2015 10:10:00    Titlul subiectului: 176320

Da' de unde... Is rupti in cur ca si fosta RATUC, ca si RATT, ca si RATP, ca si RATB, etc. Probabil ca mentenanta se va desfasura cam asa: se va deschide poarta din spatele depoului, vor traversa cu tramvaiul aleea care separa depoul de hala Astra si-l vor baga in hala la reparatii. Asta e marele avantaj al Aradului in aceasta poveste (Blidar nu-si poate permite ca astea 6 tramvaie sa zaca la gard, ca ar naste imediat semne de intrebare).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
paul8299



Data înscrierii: 05/Mai/2010
Ultima vizita: 28/Noi/2016
Mesaje: 34
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 08 Ian 2015 14:58:25    Titlul subiectului: 176355

Deci, vom vedea la strada in Arad vreun vagon Imperio cu 2 cabine, precum cel rosu, prezentat prin 2011?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 08 Ian 2015 16:24:35    Titlul subiectului: 176358

Nu. Dar nici cel rosu - reconditionat, transformat in verzatura, predat municipalitatii si aflat deja in circulatie, dupa cum s-a discutat mai sus - nu era bidirectional (toate au doar post de conducere minimal in spate, pentru manevre).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Raul21



Data înscrierii: 03/Ian/2015
Ultima vizita: 16/Feb/2017
Mesaje: 15
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 12 Ian 2015 17:46:04    Titlul subiectului: Tramvaiele Imperio 176442

Azi am fost cu un tramvai Imperio Eco la ora două.Avantaje:totul e ok mai ales ca are avertizare care e următoarea statie sonora Surprised. Dezavantaje:scaunele sunt incomode pentru că există mai mult plastic decât burete (sau cum se zice ) Rolling Eyes .

Ultima modificare efectuată Raul21 la Mar 13 Ian 2015 17:41:12, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 1120
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 12 Ian 2015 17:48:27    Titlul subiectului: 176443

Vagonul ex rosu cu scaune crem poate fi recunoscut usor in trafic prin afisajul traseului pentru ca este numarul este afisat in forma 03, nu 3 simplu ca in cazul celorlalte doua vagoane. Posibil sa fi facut o greseala mai sus, in sensul ca 1066 ar fi numarul unui vagon cu scaunele verzi. Ma voi mai lamuri eu zilele urmatoare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 2 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community