Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 25 Oct 2014 21:37:16 Titlul subiectului: |
175305 |
|
25 octombrie
Cacaiala continua...
- in intersectia de la Tesatura s-au finalizat sapaturile catre bd. Tutora
- a inceput montarea dulapurilor pentru echipamentele de automatizare necesare macazurilor de la Tesatura
- continua cu mare greutate turnarea betonului intre Tesatura si CET
- in intersectia de la CET s-au montat bordurile de granit pe bucatile de curba finalizate pe latura Tesatura <-> Tudor si cateva cupoane de sina in dreptul CET, catre linia veche spre Baza 3
- in Tatarasi Sud s-a turnat placa de beton pe care se vor monta macazurile din varful dinspre Metalurgie al triunghiului
Jalnic...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
131.63 kb |
Vizualizat: |
de 15126 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.55 kb |
Vizualizat: |
de 15126 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.12 kb |
Vizualizat: |
de 15126 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126 kb |
Vizualizat: |
de 15126 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.92 kb |
Vizualizat: |
de 15126 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.12 kb |
Vizualizat: |
de 15126 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.86 kb |
Vizualizat: |
de 15126 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.34 kb |
Vizualizat: |
de 15126 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.41 kb |
Vizualizat: |
de 15126 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.19 kb |
Vizualizat: |
de 15126 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.04 kb |
Vizualizat: |
de 15123 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.61 kb |
Vizualizat: |
de 15123 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.26 kb |
Vizualizat: |
de 15123 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.03 kb |
Vizualizat: |
de 15123 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.64 kb |
Vizualizat: |
de 15123 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Rhadoo
Data înscrierii: 16/Ian/2008 Ultima vizita: 29/Noi/2023 Mesaje: 124 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 28 Oct 2014 09:23:45 Titlul subiectului: |
175316 |
|
Conform celor de la Ziarul Evenimentul, s-a început și demontarea liniei de pe tronsonul Podu-Roș - Țuțora.
Citat: | Bulevardul Țuțora, excavat în mare taină!
În schimb, a fost atacat tronsonul Țesătura - Podu Roș, cel despre care edilii spuneau că poate fi modernizat cu bani de la bugetul local. „Țesătura - Podu Roș nu a fost prins în niciun proiect cu fonduri europene. Chiar zilele trecute discutam cu viceprimarul Mihai Chirica despre posibilitatea reabilitării acestui segment, lucru care s-ar putea produce doar cu bani de la bugetul local. Sunt șanse să fie alocate fonduri întrucât nu este vorba tronsoane lungi”, spunea zilele trecute Cosmin Coman, directorul executiv al Direcției Dezvoltare și Proiecte Europene din cadrul Primăriei Municipiului Iași. Deocamdată, excavările sunt la început, însă, oricum, cheful de muncă al muncitorilor părea cu totul altul, în comparație cu ceea ce se întâmplă în intersecția de la CET. |
SURSA
Chiar așa să fie, oare?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 28 Oct 2014 09:47:22 Titlul subiectului: |
175318 |
|
Nu. Sunt lucrarile de la limita proiectului in discutie in cadrul acestui topic. Exact cat se vede in imaginile de mai sus.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 02 Noi 2014 18:52:15 Titlul subiectului: |
175419 |
|
Actualizare, 2 noiembrie:
- la Tesatura s-a lucrat cu sarg in aceasta saptamana, ajungandu-se deja la montarea sinelor (se lucra si astazi);
- in dreptul CET mai sunt de facut legaturile cu sinele vechi spre Baza 3, urmand sa inceapa betonarea pana la macazuri;
- s-a finalizat montarea sinelor pe curba Tudor <-> Baza 3 de-o parte si de alta a zonei lasate deschisa pentru traficul auto, urmand sa inceapa betonarea;
- a inceput montarea primelor elemente necesare pentru dulapurile care vor adaposti echipamentele de automatizare pentru macazuri;
- la Tepro si Tatarasi Sud au fost aduse sine (probabil in incercarea de a mai ameliora situatia din intersectiile respective).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
141.43 kb |
Vizualizat: |
de 14822 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
142.27 kb |
Vizualizat: |
de 14822 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.2 kb |
Vizualizat: |
de 14822 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.77 kb |
Vizualizat: |
de 14822 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.74 kb |
Vizualizat: |
de 14822 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.37 kb |
Vizualizat: |
de 14822 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
166.21 kb |
Vizualizat: |
de 14822 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.02 kb |
Vizualizat: |
de 14822 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.18 kb |
Vizualizat: |
de 14822 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.69 kb |
Vizualizat: |
de 14822 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 09 Noi 2014 11:03:46 Titlul subiectului: |
175507 |
|
8 noiembrie
- pe bd. Tutora mai sunt de facut legaturile cu sinele vechi spre/dinspre Podu Ros si se pregateste turnarea primului strat de beton
- s-a betonat (primul strat) o ultima portiune in zona macazurilor de la Tesatura
- intre Tesatura si Moldoplast continua cacaiala cu turnarea celui de-al doilea strat de beton
- la Moldoplast, intre statii si macazuri, s-a turnat al doilea strat de beton
- pe laturile triunghiului (minus zonele neatacate lasate deschise traficului auto) s-a turnat al doilea strat de beton
- pe bd. T. Vladimirescu, pana la limita de proiect, a inceput turnarea primului strat de beton si montarea bordurilor de granit
- in dreptul CET, de la macazuri pana la linia veche, a fost turnat primul strat de beton si s-au montat bordurile de granit pe sensul spre Baza 3
- la intrarea pe linia veche spre/dinspre Baza 3 se fac lucrari pentru montarea temporara a unor aparate de dilatare (pe sensul spre Baza 3 s-au finalizat deja)
- la Tepro s-au montat cateva cupoane de sina de-o parte si de alta a macazurilor
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.67 kb |
Vizualizat: |
de 14688 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
131.36 kb |
Vizualizat: |
de 14688 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
124.31 kb |
Vizualizat: |
de 14688 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.36 kb |
Vizualizat: |
de 14688 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.94 kb |
Vizualizat: |
de 14688 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.15 kb |
Vizualizat: |
de 14688 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
128.08 kb |
Vizualizat: |
de 14688 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.1 kb |
Vizualizat: |
de 14688 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.41 kb |
Vizualizat: |
de 14688 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.24 kb |
Vizualizat: |
de 14688 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
132.75 kb |
Vizualizat: |
de 14686 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126.68 kb |
Vizualizat: |
de 14686 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.5 kb |
Vizualizat: |
de 14686 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.39 kb |
Vizualizat: |
de 14686 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 11 Noi 2014 17:12:09 Titlul subiectului: |
175540 |
|
11 noiembrie
La Tesatura a inceput turnarea primului strat de beton intre intersectie si limita de proiect de pe bd. Tutora.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.47 kb |
Vizualizat: |
de 14562 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 16 Noi 2014 19:15:15 Titlul subiectului: |
175634 |
|
Actualizare pentru tronsonul Tesatura - CET, 16 noiembrie:
- la Tesatura, la intrarea pe bd. Tutora, s-a finalizat turnarea primului strat de beton si se monteaza bordurile de granit; pe sensul spre Podu Ros linia noua a fost legata de cea veche, intermediar fiind introduse aparate de dilatare, operatiune aflata in desfasurare pe celalalt sens;
- dinspre Tesatura se lucreaza la repunerea pe pozitie a retelei de contact;
- in intersectia de la CET s-au finalizat lucrarile la cale si se asfalteaza, dupa care vor fi atacate micile portiuni lasate deschise traficului auto.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122.47 kb |
Vizualizat: |
de 14404 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122.86 kb |
Vizualizat: |
de 14404 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.89 kb |
Vizualizat: |
de 14404 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.68 kb |
Vizualizat: |
de 14404 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.98 kb |
Vizualizat: |
de 14404 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126.22 kb |
Vizualizat: |
de 14404 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.71 kb |
Vizualizat: |
de 14404 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
140.15 kb |
Vizualizat: |
de 14404 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
135.93 kb |
Vizualizat: |
de 14404 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.91 kb |
Vizualizat: |
de 14404 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.35 kb |
Vizualizat: |
de 14402 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.82 kb |
Vizualizat: |
de 14402 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Rhadoo
Data înscrierii: 16/Ian/2008 Ultima vizita: 29/Noi/2023 Mesaje: 124 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 16 Noi 2014 20:01:22 Titlul subiectului: |
175635 |
|
Vad ca aceste "bordurele" din granit lipsesc exact acolo unde ar fi fost mai importante: la macazuri. Eu chiar nu le vad rostul pe portiunile unde circula doar tramvaiele si nu pricep de ce taman în intersectii s-au gandit sa nu le mai pună. Probabil e o operațiune prea migăloasă și s-au plictisit și ei! Altă explicație nu găsesc.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 18 Noi 2014 20:03:43 Titlul subiectului: |
175670 |
|
Actualizare, 18 noiembrie:
- s-a facut legatura intre sinele vechi si cele noi pe bd. Tutora si era in curs de finalizare montarea bordurilor de granit;
- intre Tesatura si Moldoplast s-a turnat stratul de pietris si continua repozitionarea retelei de contact;
- in intersectia de la CET continua asfaltarile;
- la Tepro s-au montat cateva cupoane de sina catre Baza 3, a inceput montarea dulapurilor pentru echipamentele de automatizare pentru macazuri si a tubulaturii aferente diverselor instalatii pentru aparatele de cale;
- in Tatarasi Sud s-au amplasat macazurile si incrucisarile din varful dinspre Metalurgie al triunghiului, precum si cateva cupoane de sina de-o parte si de alta a macazurilor.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122.39 kb |
Vizualizat: |
de 14257 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.64 kb |
Vizualizat: |
de 14257 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.85 kb |
Vizualizat: |
de 14257 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.13 kb |
Vizualizat: |
de 14257 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.34 kb |
Vizualizat: |
de 14257 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.22 kb |
Vizualizat: |
de 14257 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.73 kb |
Vizualizat: |
de 14257 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
140.09 kb |
Vizualizat: |
de 14257 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.06 kb |
Vizualizat: |
de 14257 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.05 kb |
Vizualizat: |
de 14257 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
136.9 kb |
Vizualizat: |
de 14255 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.92 kb |
Vizualizat: |
de 14255 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 22 Noi 2014 19:03:42 Titlul subiectului: |
175722 |
|
22 noiembrie:
- la intrarea pe bd. Tutora s-au incheiat lucrarile la cale, ramanand de facut doar asfaltarea;
- la CET sunt aproape finalizate asfaltarile (a mai ramas de turnat stratul de uzura pe o portiune de la intrarea pe bd. T. Vladimirescu) si a fost atacata latura dreapta a "triunghiului", lasata pana acum deschisa traficului auto, fiind realizate sapaturile si zidurile de sprijin;
- la Tepro se sudeaza liniile amplasate recent (v. relatarile anterioare);
- in Tatarasi Sud se sudeaza partile componente ale macazurilor si incrucisarilor din varful dinspre Metalurgie al triunghiului.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.73 kb |
Vizualizat: |
de 14554 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.32 kb |
Vizualizat: |
de 14554 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
132.91 kb |
Vizualizat: |
de 14554 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.69 kb |
Vizualizat: |
de 14554 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122.01 kb |
Vizualizat: |
de 14554 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 01 Dec 2014 22:05:29 Titlul subiectului: |
175843 |
|
Actualizare 27.11 si 1.12:
- la intrarea pe bd. Tutora si intre macazuri si statia Tesatura s-a asfaltat, lucrarile din intersectie fiind, astfel, incheiate;
- intre Tesatura si Moldoplast se toarna stratul de pamant (nu inteleg de ce se intampla lucrul asta si in statia de la Tesatura, pe sensul spre CET, acolo unde ar trebui sa fie construit peronul);
- in intersectia de la CET s-au incheiat asfaltarile, s-a montat sina pe latura Moldoplast - CET, au fost atacate cele doua portiuni de pe curbe (pana in prezent s-au realizat sapaturile, turnarea zidurilor de sprijin si a straturilor de balast si AB2 si a inceput montarea sinelor) si au inceput sa prinda contur dulapurile pentru instalatiile de automatizare aferente macazurilor din varful dinspre Tesatura al triunghiului;
- la Tepro s-a turnat beton la macazuri si pe portiunile unde s-au incheiat lucrarile la linii (pe aceste portiuni se pregateste si montarea bordurilor de granit) si au fost amplasate linii pe curba de la intrarea pe bd. Metalurgiei pana la mica portiune lasata deschisa circulatiei auto.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.54 kb |
Vizualizat: |
de 14281 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.33 kb |
Vizualizat: |
de 14281 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
129.49 kb |
Vizualizat: |
de 14281 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.9 kb |
Vizualizat: |
de 14281 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.33 kb |
Vizualizat: |
de 14281 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
132.7 kb |
Vizualizat: |
de 14281 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.18 kb |
Vizualizat: |
de 14281 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.24 kb |
Vizualizat: |
de 14281 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.06 kb |
Vizualizat: |
de 14281 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
137.3 kb |
Vizualizat: |
de 14281 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.53 kb |
Vizualizat: |
de 14279 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.03 kb |
Vizualizat: |
de 14279 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.76 kb |
Vizualizat: |
de 14279 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.83 kb |
Vizualizat: |
de 14279 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.2 kb |
Vizualizat: |
de 14279 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 08 Dec 2014 20:25:35 Titlul subiectului: |
175915 |
|
7, 8 decembrie
- s-a turnat stratul de pamant pe intregul tronson Tesatura - Moldoplast
- la CET s-a turnat beton pe cele trei inchideri de pe triunghi (al doilea strat pe latura dreapta, unde s-au montat si bordurile, respectiv primul strat pe cele doua portiuni de pe curbe)
- la Tepro s-a turnat asfalt pe portiunile finalizate din intersectie
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.17 kb |
Vizualizat: |
de 14115 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
131.57 kb |
Vizualizat: |
de 14115 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.82 kb |
Vizualizat: |
de 14115 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.22 kb |
Vizualizat: |
de 14115 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126.81 kb |
Vizualizat: |
de 14115 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.88 kb |
Vizualizat: |
de 14115 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.61 kb |
Vizualizat: |
de 14115 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.85 kb |
Vizualizat: |
de 14115 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
115.63 kb |
Vizualizat: |
de 14115 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.52 kb |
Vizualizat: |
de 14115 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
mihail75
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Apr/2023 Mesaje: 43 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 09 Dec 2014 21:21:42 Titlul subiectului: |
175933 |
|
Se va planta cumva iarba (gazon) pe pamintul dintre linii ?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 10 Dec 2014 16:08:27 Titlul subiectului: |
175947 |
|
Da (cel putin asa se intentioneaza).
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 11 Dec 2014 19:30:48 Titlul subiectului: |
175966 |
|
11 decembrie
In mare graba:
- "peroane" provizorii la Tesatura si Moldoplast;
- finalizare betonari si montare de borduri in triunghiul de la CET si incepere asfaltare.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.69 kb |
Vizualizat: |
de 13848 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.4 kb |
Vizualizat: |
de 13848 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.69 kb |
Vizualizat: |
de 13848 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.35 kb |
Vizualizat: |
de 13848 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.07 kb |
Vizualizat: |
de 13848 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 16 Dec 2014 00:02:34 Titlul subiectului: |
176043 |
|
14 decembrie
S-a finalizat asfaltarea si in principiu s-au incheiat lucrarile la cale in intersectia de la CET (mai e de turnat masticul, situatie valabila pe intregul tronson Tesatura - CET).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.6 kb |
Vizualizat: |
de 13644 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.36 kb |
Vizualizat: |
de 13644 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.51 kb |
Vizualizat: |
de 13644 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
just me
Data înscrierii: 28/Feb/2009 Ultima vizita: 03/Oct/2015 Mesaje: 39 Locație: Bacau
|
Trimis: Mar 16 Dec 2014 14:43:48 Titlul subiectului: |
176052 |
|
Acum avand in vedere ca lucrarile sunt gata, cand urmeaza sa se rezume circulatia tramvaielor pentru cei ce vor sa ajunga de la Gara in Tudor cu tramvaiul? Practic mai trebuie facute doar testele cu tramvaie si circulatia se poate rezuma.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 16 Dec 2014 16:07:54 Titlul subiectului: |
176055 |
|
Circulatia se va relua cel mai probabil odata cu reinceperea scolii. Constructorul a solicitat programarea reluarii circulatiei tramvaielor in asa fel incat sa fie respectata perioada de maturare a betonului. S-ar putea ca probele sa fie facute inainte de sfarsitul anului, insa doar atat.
Traseele de tramvai propuse spre aprobare pentru Zona Industriala pana la primavara sunt: 1 (Copou-Pd. Ros-Baza 3), 5 (Dacia-Pd. Ros-Baza 3), 7 (Canta-T. Vladimirescu-Baza 3) si 8 (Copou-T. Vladimirescu-Baza 3). Pentru traseul 13 de tramvai se mentine parcursul Copou-Tatarasi Nord, iar traseul 11 ramane acoperit in totalitate cu autobuze. Intre Baza 3 si Tutora vor circula 2 autobuze.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 18 Dec 2014 22:40:27 Titlul subiectului: |
176094 |
|
In aceasta seara s-au facut probe pe tronsonul Vama - Cotnari - Tesatura - CET.
Foto 1: intrarea pe tronsonul reabilitat, in statia de la Vama
Foto 2: N. Iorga, in zona hotelului (C)Onest
Foto 3: Piata Nicolina (in statie)
Foto 4: bd. Primaverii (Tesatura)
Foto 5: statia Tesatura
Foto 6: Moldoplast
Foto 7, 8: curba dinspre Moldoplast spre Tudor Vladimirescu
Foto 9, 10: intrarea pe bd. Tudor Vladimirescu
Foto 11, 12: curba dinspre Tudor Vladimirescu spre Baza 3
Foto 13: latura dreapta a triunghiului de la CET, dinspre Baza 3 spre Tesatura
Foto 14: la macazul de la Tesatura
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.09 kb |
Vizualizat: |
de 14312 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.38 kb |
Vizualizat: |
de 14312 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.99 kb |
Vizualizat: |
de 14312 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.71 kb |
Vizualizat: |
de 14312 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.99 kb |
Vizualizat: |
de 14312 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.4 kb |
Vizualizat: |
de 14312 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.54 kb |
Vizualizat: |
de 14312 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.9 kb |
Vizualizat: |
de 14312 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.64 kb |
Vizualizat: |
de 14312 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.41 kb |
Vizualizat: |
de 14312 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.73 kb |
Vizualizat: |
de 14310 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.4 kb |
Vizualizat: |
de 14310 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.9 kb |
Vizualizat: |
de 14310 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.14 kb |
Vizualizat: |
de 14310 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 19 Dec 2014 11:00:15 Titlul subiectului: |
176100 |
|
Primaria a decis in final reluarea circulatiei pe 29 decembrie, in regim de probe cu calatori. Traseele de tramvai prevazute pentru Zona Industriala pana in primavara sunt:
- 1 - Copou - Pd. Ros - Baza 3;
- 5 - Dacia - Pd. Ros - Baza 3;
- 7 - Canta - T. Vladimirescu - Baza 3;
- 8 - Copou - T. Vladimirescu - Baza 3.
Intre Baza 3 si Rond Tutora vor circula 2 autobuze.
Traseul 11 va ramane acoperit in totalitate cu autobuze.
Traseul 13 de tramvai va ramane neschimbat, cu parcursul Copou - Tatarasi Nord.
Abonamentele pentru traseul comun 1/13 vor fi valabile pe parcursurile normale ale traseelor 1 si 13 (Copou <-> Pd. Ros <-> Tatarasi <-> Copou). Abonamentele pentru traseul 5 vor fi valabile pe intregul parcurs Dacia - Tutora. Biletele compostate in tramvaiele de pe traseul 5 vor putea fi folosite pentru continuarea calatoriei cu autobuzele care vor circula intre Baza 3 si Rond Tutora si viceversa. Plata calatoriei prin SMS pentru traseul 5 va asigura transbordarea la Baza 3 fara costuri suplimentare.
|
|
Sus |
|
|
yeeeeman
Data înscrierii: 05/Oct/2012 Ultima vizita: 08/Mar/2024 Mesaje: 391 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 19 Dec 2014 15:01:02 Titlul subiectului: |
176101 |
|
Refugiile din statii urmeaza sa fie facute la primavara, banuiesc? In orice caz, abia astept sa incerc linia din zona industriala
_________________ UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Sâm 20 Dec 2014 09:50:59 Titlul subiectului: |
176109 |
|
Care este motivul pentru care nu s'a infiintat linia 11 de tramvai pana la Baza 3 si un autobuz 11b de la Gara Nicolina sau Podul Ros pana in Tatarasi? Ar mai fi dat de lucru la niste vatmani si ar mai fi disponibilizat niste autobuze pentru alte trasee.
|
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 25/Apr/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 20 Dec 2014 13:21:40 Titlul subiectului: |
176111 |
|
Deci la Baza 3 vor intoarce 1,5,7 si 8. Cam multa inghesuiala in rondul al vechi cu o singura linie de intoarcere. Plus ca asa cum se zice mai sus ,tronsonul ala nou de pe N. Iorga ramana in continuare nefolosit.
Mai bine se facea 1 si 8(in sens invers) pe inelul Tudor-P. Ros. Tg Cucu. 5-Alex. Cel Bun-P. de Piatra- Gara Internationala -Tesatura-Baza 3(sau 11 in loc de 5) si eventual 2-Baza 3-Tesatura -P.Ros.-P de Piatra-Gara-Canta.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 20 Dec 2014 14:49:11 Titlul subiectului: |
176113 |
|
Sectionarea unui traseu inseamna doua lucruri: stres pentru calatori (si vorbim despre traseul 11, cu incarcare ridicata pe intregul parcurs) si cheltuieli suplimentare pentru regie (cred ca stiti foarte bine statutul actual al institutiei, ce impune o si mai riguroasa dramuire a deciziilor).
Punerea traseelor 1 si 8 in inel ridica, de asemenea, o serie de probleme: pe de o parte, traseele 7 si 8 se completeaza reciproc pe distanta Piata Unirii - Tg. Cucu - T. Vladimirescu - Baza 3 (de altfel, cat timp a fost scurtat traseul 7 si nu s-a putut suplimenta traseul 8 de autobuz, din lipsa de unitati, lumea a fost cam nemultumita), pe de alta parte se diminueaza incasarile. Valabilitatea abonamentelor pe traseele in inel genereaza in sistemul de taxare actual o serie de facilitati greu de sustinut financiar (de altfel, daca maine s-ar gasi o solutie de intoarcere pentru 13 in Tatarasi - fie o noua bucla in Tatarasi Sud, fie un rond de intoarcere la fostul Abator, variante propuse in nenumarate randuri de catre Biroul Exploatare al regiei, care are nevoie ca de aer de solutii de deviere in acea zona - va garantez ca de a doua zi 1 si 13 n-ar mai circula in inel). In plus, in acest moment, chiar daca sunt rupte unul de celalalt, traseele 1 si 13 se mentin in formatul normal dpdv al abonatilor (deci se permite utilizarea abonamentelor ca si cum s-ar circula normal). Daca s-ar pune 1 si 8 in inel, fie va fi rupt 1 de 13 (ca valabilitate a abonamentelor) pentru o perioada (si asta ar genera nemultumiri si bulversarea calatorilor - probabil e greu de imaginat pentru unii dintre voi ca poate fi asa, dar uite ca asa este si o spun din experienta), fie s-ar adauga si zona Tudor Vladimirescu ca valabilitate, ceea ce ar fi un dezastru financiar pentru regie. Pentru ultima problema, insa, trebuie gasita o solutie, pentru ca la primavara, cand se va inchide tronsonul CET-Baza 3, nu va prea exista alta varianta decat punerea in inel a traseelor 1 si 8.
Atentie, ceea ce am spus mai sus reprezinta realitatea obiectiva (in conditiile actuale, indiferent la ce ne referim prin asta) dpdv al regiei; mai sus nu am facut decat sa o prezint, deci va rog sa nu sariti la gatul meu! Personal am propriile solutii, insa, din motive pe care sigur le intelegeti (nu e vorba ca mi s-ar pune pumnul in gura, ci ca e normal sa fiu corect fata de institutia in care lucrez, chiar daca exista aspecte pentru care am o cu totul alta viziune), ma vad nevoit sa-mi pun zavor la degete.
Legat de faptul ca in varianta propusa pentru aceasta iarna se vor aduna 4 trasee la Baza 3, asta nu reprezinta o problema, din doua motive:
- pe de o parte, prin grafic, ar trebui ca situatiile in care vehicule de pe toate cele 4 trasee s-ar intalni in Baza 3 sa fie rare (ma rog, stiu ce veti zice ca se intampla in realitate si va dau dreptate pentru unele cazuri, dar macar pentru o serie de aspecte exista si explicatii obiective) - atentie, insa, la faptul ca nu e deloc nefiresc sa se intalneasca intr-un punct trasee cu adresabilitate diferita (trebuie doar facute reglaje daca au portiuni comune, in functie de caracteristicile acestora): de exemplu, daca ajung un 1 si un 5 simultan in Baza 3 - practic, intre Pd. Ros si Baza 3 ar merge aproape unul de celalalt - nu e foarte grav, cu conditia ca din Baza 3 sa plece decalat, pentru ca pe acest sens lucrurile stau putintel altfel; un alt exemplu ar fi situatia in care un 5 si un 8 ajung impreuna la CET si merg unul dupa celalalt pana la Baza 3, ceea ce nu e catusi de putin grav; problematic devine cand un 7 si un 8 merg impreuna intre Piata Unirii si Baza 3 (viceversa e si mai grav) si cu totul anapoda daca un 1 si un 8 pleaca din Copou aproape unul de celalalt (invers sa zicem ca e ceva mai putin problematic, chiar daca ar ajunge sa mearga aproape unul de altul intre Tg. Cucu si Copou, mai ales daca "statiile sunt negre" - adica e puhoi de lume - intre Tg. Cucu si Piata Unirii/uneori chiar Piata Eminescu, dar asta sa zicem ca e mai degraba "gri" decat "neagra", insa ridica probleme cand ajung tramvaie deja aglomerate)!
- pe de alta parte, in cazurile cand se vor intalni la Baza 3 vehicule de pe toate cele 4 trasee, dat fiind ca mai departe nu se circula, unul sau doua vagoane pot ramane in statia de la macaz pana se elibereaza rondul (4 vagoane GT 4 incap in rond, dar daca apare un vagon dublu articulat, acesta ocupa spatiul a doua vagoane GT 4 pe fiecare dintre cele doua portiuni ale buclei pe care se poate stationa).
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 20 Dec 2014 15:07:50 Titlul subiectului: |
176114 |
|
Evident, in exemplele date mai sus, implicit aspectele semnalate sunt prinse in grafic, nu intra in discutie ca transportul public la Iasi s-ar face pe baza de improvizatii ale dispecerilor. Aceasta este regula, dar realitatea romaneasca dura (trafic nereglementat sau reglementat fara favorizarea transportului public, lipsurile care genereaza defectarea vehiculelor in traseu si imobilizari in depouri dincolo de cele planificate) ii obliga pe dispeceri sa jongleze cu graficele.
|
|
Sus |
|
|
|