Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
trollino
Data înscrierii: 20/Feb/2010 Ultima vizita: 28/Dec/2018 Mesaje: 277 Locație: Brasov
|
Trimis: Lun 26 Aug 2013 16:04:49 Titlul subiectului: |
166665 |
|
A fost demontata reteaua de troleibuz pe un singur sens pe str Harmanului din directia Triaj spre centru la podul in reparatie peste calea ferata, se pare ca ii incurca pe santieristi, probabil asta e si motivul pentru care sunt in urma cu lucrarile.
Dupa "marea dragoste" pe care o poarta edilli pentru transportul electric a fost mai usor sa demonteze 100 m de fir decat sa-l devieze pe partea pe care se desfasoara acum traficul adica pe un sens si un sens, din patru benzi, doua sunt in reparatie. _________________ Pasiunile ne definesc, ne apropie si ne fac sa nu imbatranim degeaba ! |
|
Sus |
|
|
trollino
Data înscrierii: 20/Feb/2010 Ultima vizita: 28/Dec/2018 Mesaje: 277 Locație: Brasov
|
Trimis: Joi 07 Noi 2013 19:01:23 Titlul subiectului: |
168660 |
|
Saptamana viitoare vor incepe lucrarile la captul de la Saturn, probabil si aici vor demonta reteaua de troleibuz. Spre giratoriul cu Calea Bucuresti-Saturn au inceput sa monteze console pentru o eventuala retea, dar nu stiu pana unde pentru ca in giratoriu sunt montati stalpi de iluminat din tabla de "conserva" pe care este exclus sa se monteze reteaua. Vom vedea daca vor traversa giratoriul pana la capatul de la Roman sau vor lasa reteaua doar pana in giratoriul si vor introduce autobuze. _________________ Pasiunile ne definesc, ne apropie si ne fac sa nu imbatranim degeaba ! |
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Joi 07 Noi 2013 19:46:39 Titlul subiectului: |
168664 |
|
Am pus stirea pe site. TROLEIBUZELE vor intoarce acolo la capat. Scrie clar! In cel mai rau caz am vazut ca la multe dintre ele functioneaza si motorul termic alternativ. Se poate ca sa ajunga la capatul retelei si apoi sa intoarca pe motorul termic pana pe partea cealalta, de ce nu? _________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
trollino
Data înscrierii: 20/Feb/2010 Ultima vizita: 28/Dec/2018 Mesaje: 277 Locație: Brasov
|
Trimis: Lun 25 Noi 2013 20:34:07 Titlul subiectului: |
169153 |
|
A mai disparut o bucata de retea nefolosita din zona bartolomeu, dupa cum bine stiti dupa giratoriul str Mihai Viteazu- Stadionului pana la intersectia cu str De Mijloc pe amabele sensuri mai era o bucata de retea nedemontata. Pe sensul de mers dinspre Fartec spre str Lunga reteaua nefolosita dupa giratoirul cu Mihai Viteazu a fost demontata, pe celalalt sens spre centru dinspre Lunga inca l-au pastrat pentru ca exista un punct de alimentare al retelei, cu care probabil se alimenteaza capatul de linie al 3 si 5b. Se pare indivizii de la primarie/ratbv nu pierd nici o ocazie si demonteaza fiecare centimetru de retea care nu este folosita. Alta conducere aceleasi obiceiuri hotesti! _________________ Pasiunile ne definesc, ne apropie si ne fac sa nu imbatranim degeaba ! |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 25 Noi 2013 23:14:09 Titlul subiectului: |
169156 |
|
Acolo existau 300m de retea in dublu sens ce nu si avea rostul. Ea exista doar pentru alimentarea retelei ce se petrece in continuare pe unul din fire. Sincer personal as fi mers doar cu niste injectii groase pe stalp, acea retea fiind total inestetica. |
|
Sus |
|
|
Volvo 65
Data înscrierii: 29/Oct/2008 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 137 Locație: Brasov
|
Trimis: Lun 09 Iun 2014 10:46:07 Titlul subiectului: |
173352 |
|
S-a propus vreodată înlocuirea rețelei de troleibuz din Brașov ? |
|
Sus |
|
|
trollino
Data înscrierii: 20/Feb/2010 Ultima vizita: 28/Dec/2018 Mesaje: 277 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 10 Iun 2014 20:58:47 Titlul subiectului: |
173371 |
|
Acest lucru cred ca s-a facut prin anii '80, cei mai in varsta poate isi amintesc mai bine, dupa '90 insa a urmat decaderea sistemului si continua si astazi. Pana avem un ipocrit de primar pe care il deranjeaza aspectul estetic, sarmele suspendate, si nu cel economic sau ecologic, adica avantajele troleibuzlui si demonteaza reteaua pe nesimtite nu cred ca va fi schimbata. _________________ Pasiunile ne definesc, ne apropie si ne fac sa nu imbatranim degeaba ! |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mie 11 Iun 2014 18:39:21 Titlul subiectului: |
173385 |
|
Raspunzand punctual la intrebare nu cred ca stie nimeni din forum. Daca stam sa ne dam cu parerea cred ca in proportie de 99% nu s-a propus schimbarea retelei, insemnand schimbarea firului contact, nu si a izolatorilor, clemelor de prindere, consolelor. De-a lungul vremii reteaua a fost modificata in functie de noua intersectie. Dar exista si zone in care ea mai este originala ca si cale de rulare. Firul in sine cred ca a fost schmbat ultima data inainte de 89. Durata de viata in regim normal este 8 ani dar cred ca in majoritatea oraselor ea a trecut si a 3 a oara durata de viata. Avantajul Brasovului a fost si este in continuare echipa de intretinere a retelei: lipsa burtilor si ancorarea buna a retelei duce la o deraeire rara (aceasta daca exista este cu precadere in giratorii unde viteza de rulare este relativ mica) si implicit la o conservare buna. Mai multe detalii cred ca ne poate oferi cineva din oras. |
|
Sus |
|
|
trollino
Data înscrierii: 20/Feb/2010 Ultima vizita: 28/Dec/2018 Mesaje: 277 Locație: Brasov
|
Trimis: Lun 01 Dec 2014 19:41:48 Titlul subiectului: |
175831 |
|
Dupa doua zile de iarna si ploaie inghetata troleibuzele din Brasov nu circula, nici macar pe 7,8 si 30! Dupa ce vineri toata ziua a plouat bineinteles gheata s-a depus si pe reteaua de troleibuz si cum vineri seara toti sefii "raspunzatori" din RAT s-au dus linistiti la culcare sambata dimineata s-au trezit ca nu mai pot trimite pe traseu nici un troleibuz si au ramas mirati ca nu s-a mai intamplat niciodata asa ceva, sa se depuna atata gheata pe retea. Bineninteles ca s-a incercat prin metoda neolitica de a lovi cu bate si alte "instrumente" din autoturn reteaua, poate poate se va desprinde gheata, numai ca de data asta nu au avut noroc.
Nu s-a gandit nimeni ca vineri spre sambata noapte sa trimita 84 sa "sparga" gheata de pe retea, dar oare sefii astia "lasa-ma sa te las" nu au auzit de utilaj de degivrare, poate ar fi momentul sa cumpere unul!
Problema va fi maine cand va fi nevoie de vehicule mai ales pe 8 si nu vor avea ce si pe cine sa trimita pe trasee. Sunt destule troleibuze si soferi de troleibuze dar avem reteaua inghetata bocna, avem autobuze destule, dar surpriza nu sunt destui soferi. _________________ Pasiunile ne definesc, ne apropie si ne fac sa nu imbatranim degeaba ! |
|
Sus |
|
|
sorinache96
Data înscrierii: 15/Mai/2013 Ultima vizita: 16/Mai/2024 Mesaje: 434 Locație: Brasov
|
Trimis: Lun 01 Dec 2014 20:14:13 Titlul subiectului: |
175832 |
|
Astazi au iesit 310 si 124, de au dat ture pe toate linile de troleibuz ca sa dea jos gheata de pe retea. |
|
Sus |
|
|
trollino
Data înscrierii: 20/Feb/2010 Ultima vizita: 28/Dec/2018 Mesaje: 277 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 02 Dec 2014 18:30:03 Titlul subiectului: |
175852 |
|
Foarte desteapta solutia adoptata de cei de la RAT, sa trimita tocmai troleibuzele cele mai "noi" achizitionate, sa "sparga" gheata, poate se mai arde si vreun chooper sa ramanem cu troleibuze mai putine. Ma gandesc oare nu e facut totul premeditat sau e doar prostie pura? Dar ce avea daca trimiteau 84 la aceasta treaba? _________________ Pasiunile ne definesc, ne apropie si ne fac sa nu imbatranim degeaba ! |
|
Sus |
|
|
sorinache96
Data înscrierii: 15/Mai/2013 Ultima vizita: 16/Mai/2024 Mesaje: 434 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 02 Dec 2014 20:08:27 Titlul subiectului: |
175853 |
|
Deoarece ca sa iasa 84 din garaj este nevoie de cel putin 3-4 zile pentru punerea sa in functiune. |
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 494 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
Trimis: Mar 02 Dec 2014 21:36:00 Titlul subiectului: |
175854 |
|
Chiar daca este adevarat, nu-i un argument pentru situatia prezenta.
Readucerea lui 84 pe "linia de plutire" putea fi facuta cu mult timp inainte, ca doar aveau sa vina odata si odata zapezile si gheata. _________________ Proiecte românești pentru simulatorul OMSI 2:
https://www.facebook.com/roworksomsi |
|
Sus |
|
|
Volvo 65
Data înscrierii: 29/Oct/2008 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 137 Locație: Brasov
|
Trimis: Sâm 10 Ian 2015 16:15:45 Titlul subiectului: |
176391 |
|
Știe cumva cineva ce se întâmplă cu rețeaua de pe strada Zizinului ? Se va utiliza la ceva ? |
|
Sus |
|
|
impuls
Data înscrierii: 03/Noi/2013 Ultima vizita: 07/Apr/2024 Mesaje: 41 Locație: Vutcani (jud. VS)
|
Trimis: Dum 11 Ian 2015 20:00:27 Titlul subiectului: |
176410 |
|
Din cate cunosc, reteaua de pe strada Zizinului este in conservare de ani intregi. Cum nu am mai fost de mult acasa in Brasov, spune-mi daca s-a facut vreo racordare la aceasta retea cu cea de pe Saturn sau de pe Toamnei ? Multumesc _________________ Spune NU desfiintarii transportului electric ! Spune DA aerului curat |
|
Sus |
|
|
sorinache96
Data înscrierii: 15/Mai/2013 Ultima vizita: 16/Mai/2024 Mesaje: 434 Locație: Brasov
|
Trimis: Dum 11 Ian 2015 23:33:53 Titlul subiectului: |
176416 |
|
Reteaua a fost tinuta tot timpul sub tensiune. Cu aceasta retea se dorea la un moment dat infintarea liniei 6B care sa aiba traseul Saturn-Zizinului-Toamnei-Grivitei-Stadionul Tineretului si retur: Stadionul Tineretului-Grivitei-Patria-15 Noiembrie- Zizinului-Saturn.
Iar in cazul retelei de pe Victoriei, se dorea reelectrificarea liniei 32. |
|
Sus |
|
|
Volvo 65
Data înscrierii: 29/Oct/2008 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 137 Locație: Brasov
|
Trimis: Dum 11 Ian 2015 23:59:33 Titlul subiectului: |
176417 |
|
Și știi cumva dacă încă se dorește ca cel puțin una dintre aceste propuneri să fie pusă în practică ? |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Lun 12 Ian 2015 13:19:12 Titlul subiectului: |
176433 |
|
Aceste proiecte se vor materializa candva, insa nu in viitorul apropiat in conditiile in care nici pentru rutele actuale nu sunt destule troleibuze functionale. _________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
c4n1b4lul
Data înscrierii: 16/Aug/2012 Ultima vizita: 01/Mai/2020 Mesaje: 36 Locație: Oradea
|
Trimis: Sâm 17 Ian 2015 02:03:17 Titlul subiectului: |
176542 |
|
Este posibil să se extindă și pe Calea București o rețea de troleibuz ?
De pe un alt forum, ce spun unii despre această rețea :
Citat: | Troleibuzul nu va fi scos, chiar s-au introdus noi linii...Trebuie doar sa cumparam troleibuze noi... |
E adevărat că în ultimii 10 ani, perioada probabilă la care se referea respectivul coleg, s-a adăugat vreo linie, sau se înșeală ? |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Sâm 17 Ian 2015 10:54:43 Titlul subiectului: |
176543 |
|
In actuala politica a orasului tendinta este de renuntare la acest sistem. Linii infiintate au fost doar pe infrastructura existenta-vezi linia 11-cu mici modificari la ramificare. Troleibuzele in Brasov au fost tinute doar pe niste linii secudare cu exceptia liniei 8. Din anii 90 au fost achizitionate doar SH, un bun ”alimentator” fiind TitanTrade Sibiu, mai exact Omnibuscenter care se ocupa in principal cu achizitia SH din Elvetia/Austria si plasarea lor in Europa de Est, cu precadere Romania si Bulgaria. Am primit recent si o explicatie pt care Omnibus nu mai este interesat de achizitionare de troleibuze si anume faptul ca se scapa relativ greu de ele. Si aceste ultime 10 bucati aduse au fost achizitionate pe vechea relatie dintre ei. Dar in rest explicatia a fost ca majoritatea primarilor nu vor sa achizitioneze SH-de exemplu Tg.Jiu sua Vaslui. Astfel ca acestia se reprofileaza incet cu alimentare de SHuri f bune pt orase mai mici. Deci, parerea mea ca la Brasov in urmatorii 3 ani sansa de a fi inchis sistemul luand chiar exemplul Sibiului sau al Constantei este mare. |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 17 Ian 2015 14:29:23 Titlul subiectului: |
176559 |
|
Doar trebuie sa traiasca fabrica de MAZ-uri de la pretenii nostri belarusi. Doar nu trebuie sa ii lasam sa moara de foame. Traiasca MAZ-ificarea _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 16/Mai/2024 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Sâm 17 Ian 2015 14:36:44 Titlul subiectului: |
176560 |
|
Bun- dar uzina MAZ produce si troleibuze, de ce Brasovul sau Constanta nu au luat exemplul de la Galati, unde s-au achizitionat troleibuze- tot MAZ ?! |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Sâm 17 Ian 2015 14:43:04 Titlul subiectului: |
176561 |
|
Nu e vorba de mazificare. Mazul a fost o alternativa fiabila în anii 2002-2006. Din toate punctele de vedere ele au înlocuit bine lipsa parcului rulant al regiilor de transport. Mie unul mi au plăcut și ca design. Singurul dezavantaj ca au fost bieloruse. Din 40 bucăți achiziționate în Sibiu în intervalul 2002-2004 doar 2 sau 3 au cedat definitiv, ceea ce mă face sa afirm ca ele au înlocuit bine rocarul inclusiv cu șpaga aferenta. Sunt totuși curios cum vor fi înlocuite. Cat despre troleibuzele maz cred ca stau destul de prost la partea electrica. Galați este un exemplu. Mie sincer mi se par foarte rigide. Totodată trebuie remarcat faptul ca mulți edili asociază troleibuzul ca o relicva comunistă preferând distrugerea sistemului și nu îmbunătățirea lui. |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 17 Ian 2015 19:34:43 Titlul subiectului: |
176571 |
|
radu a scris: | trebuie remarcat faptul ca mulți edili asociază troleibuzul ca o relicva comunistă |
Insusi edilii in cauza sunt niste relicve vii ale comunismului, la fel ca si votantii lor....... _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
sorinache96
Data înscrierii: 15/Mai/2013 Ultima vizita: 16/Mai/2024 Mesaje: 434 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 20 Ian 2015 22:21:51 Titlul subiectului: |
176610 |
|
Dupa ce la Saturn a fost montata reteaua pana in dreptul cladirii, anul trecut, la o saptamana de la inaugurarea terminalului, azi noapte au mai aparut console pe 4 stalpi, cei aflati in curba. Se pare ca se doreste introducerea retelei in tot terminalul.
Probabil au realizat sefii de la RAT ca nu au destule troleibuze cu motor termic functional ca sa poata sa sustina linia 8. Tiinand cont ca de 2 saptamani pe linia 8 sunt in general 3 FBW si 3-4 Volvo si cel putin un autobuz, asta in zilele bune. |
|
Sus |
|
|
|