Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele Vxx (Vo1 . . .V58)
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Oct/2018
Mesaje: 6190
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 29 Feb 2012 12:26:54    Titlul subiectului: 153592

Sursa: www.flickr.com


028.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71 kb
 Vizualizat:  de 7039 ori

028.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tfa2003



Data înscrierii: 20/Mar/2006
Ultima vizita: 21/Sep/2018
Mesaje: 58
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 02 Noi 2014 11:43:35    Titlul subiectului: v09 175411




...Meganistu' inchis la culoare... out
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Oct/2018
Mesaje: 1096
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Dum 02 Noi 2014 18:02:13    Titlul subiectului: 175417

De pe ebay

http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/-mgAAOSwU9xUTXyQ/$_57.JPG linia 24 #160
http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/QpUAAOSwcu5UTXwy/$_57.JPG - linia 5 #385
http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/prwAAOSwZkJUTX0B/$_57.JPG - linia 5 #57
http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/mPsAAOSwr81UTX16/$_57.JPG - linia 5 #387
http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/GSgAAOSwU9xUTX3y/$_57.JPG 0 linia 15 #157
http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/tT8AAOSwDN1UTX42/$_57.JPG - linia 5 #110
http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/~x4AAOSwU9xUTXzJ/$_57.JPG - inia 5 #108
http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/k3QAAOSwr81UTX09/$_57.JPG - linia 12 #262

http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/kkkAAOSwGvhUGuM5/$_57.JPG #2030
http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/A5YAAOSwxH1UGuKb/$_57.JPG #104, #1173+#1161

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rinaldoparaipan



Data înscrierii: 09/Dec/2008
Ultima vizita: 10/Ian/2015
Mesaje: 2
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 07 Ian 2015 20:14:56    Titlul subiectului: 176336

Intr-adevar, V56/58 au circulat si dupa 1981.Eram in clasa a 11-a, adica 1985 si tin minte ca mergeam cu tramvaiul 20 pana la Liceul de Metrologie, la un cerc de electronica.
Ma urcam in 20 de la Ciperca(intre Chibrit si Domenii) si pana acolo faceam 1 ora jumate. Very Happy
Nu stiu cum RATB-ul a putut sa fac acea greseala.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 15/Oct/2018
Mesaje: 1815
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 07 Ian 2015 20:21:08    Titlul subiectului: 176337

V 58 ? Parca erau mai lungi cu "un geam", nu ? Nu prea erau multe, asa imi aduc aminte. Si le-am prins destul de mult timp...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
nbirna



Data înscrierii: 12/Mai/2010
Ultima vizita: 28/Mai/2018
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 07 Ian 2015 21:02:20    Titlul subiectului: 176338

Nu mai țin minte dacă erau mai lungi sau erau doar mai "robuste" (așa, ca aspect), cu geamurile fixate în garnituri de cauciuc etc.

În orice caz, într-adevăr, cam până pe vremea aia, prin 1985, poate 1986, au circulat pe linia 20. AM o fotografie făcută prin 1983, pe care nu am apucat s-o postez, cu un V56 pe linia 20...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 18/Sep/2018
Mesaje: 429
Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)

MesajTrimis: Joi 08 Ian 2015 15:26:27    Titlul subiectului: 176356

V58 cu 4 geamuri au existat doar la Arad. Diferenta este ca V56 avea canal de scurgere a apei de pe acoperis si nu avea lampi de gabarit, iar la V58 era exact invers. Totodata, din poze am vazut ca V56 are parbrizul trapezoidal cu baza mica jos, si mai inclinat inspre spatele tramvaiului decat la V58, care era cam la fel de drept ca EP/V3A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 15/Oct/2018
Mesaje: 1815
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 08 Ian 2015 21:59:25    Titlul subiectului: 176362

Vad ca te pricepi la tramvaiele vechi. Sunt convins ca prin Bucuresti a circulat cel putin un "V56" ( sa-i spun asa ) cu 4 geamuri, si asta prin zona mea, Piata Iancului. Stii cumva ce tip de tramvai a fost asta ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 18/Sep/2018
Mesaje: 429
Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)

MesajTrimis: Joi 08 Ian 2015 22:10:05    Titlul subiectului: 176363

Referitor la tramvaiul mentionat de dumneavastra, daca d.p.d.v al lungimii era in "familia V5x", este posibil sa fi fost V54. Au existat doar 24 de astfel de tramvaie in Bucuresti. Nu am vazut nicio poza cu V54 pana acum, ceea ce este putin suspect. Pana la noi lamuriri, se poate specula ca cel de care spuneti este V54.
Mai "sap"... Rolling Eyes
________
Later Edit:
Nu este V54!
Singurele tramvaie cu 4 ferestre intre usi (pe care le stiu) sunt V09.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2018
Mesaje: 1105
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Lun 19 Ian 2015 00:59:38    Titlul subiectului: 176581

Despre diferentele intre V56 si V58 s'a mai discutat pe aici si nu insist, insa trebuie facute clar niste observatii.

1. Nu prea este clar ce nume au acele remorci patratoase, modernizate dupa anii '50. Denumirea lor stiam ca este V08 si V08M. V08 aveau numere incepand de la 2001 inca din anii '30 si le-au pastrat si dupa modernizare, asa cum reiese din fotografii. Originalele aveau insa usi culisante ca la primele EP-uri, iar cele modernizate aveau usi ca V56. Daca aceste remorci erau V08(M), atunci remorca V56/V58 era V10 si o voi numi asa in continuare. Am vazut imaginea cu denumirea inversata, dar astept opinia unui mai bun cunoscator daca e corect sau nu.

2. Existau doua tipuri de remorci cu 4 ferestre, excluzand remorca V51 (nu V951 care era vagonul Festival): remorca V10 din Arad (mai multe bucati) si remorca V12. Diferenta intre ele era ca la remorca V10 cu 4 ferestre, acestea aveau aceeasi lungime totala ca si cele 3 ale variantei standard, in timp ce remorca V12 avea 4 ferestre cam de lungimea celor standard ale remorcii V10. Altfel spus, remorca V12 era mai lunga decat varianta de V10 de la Arad. De asemenea la Arad au existat si vagoane motor V56 sau V58 cu 4 ferestre, nefiind insa mai lungi nici ele fata de cele standard.

3. Canalul de scurgere de la acoperis, lampile de gabarit sau parbrizul trapezoidal sau drept nu sunt criterii de diferentiere intre V56 si V58.
Vagoanele V56/V58 din Bucuresti nu aveau lampi de gabarit, decat daca au fost montate ulterior, dupa anii '70. Remorcile aveau insa aceste lampi. In alte orase, toate vagoanele (motor sau remorci) aveau lampi de gabarit.

Majoritatea vagoanelor V56/58 din Bucuresti aveau canalul de scurgere, iar remorcile aveau lampile de gabarit montate sub acest canal, spre deosebire de cele din Iasi, care aveau lampile montate deasupra acestui canal doar la vagoanele motor, remorcile avandu-le ca la Bucuresti, sub canal. Vagoanele EP aveau lampile de gabarit (daca aveau) deasupra acestui canal, atat in fata, cat si in spate. Vagoanele V56/V58 aveau lampi de gabarit doar in fata (vagoane motor) sau in spate (remorci), cu anumite exceptii: la Iasi existau vagoane motor cu lampi de gabarit si in spate, insa in fotografii apar ca fiind inlaturate, observandu-se doar urma lor. La Galati existau vagoane motor avand si lampi de gabarit in spate, probabil fiind montate cand vagoanele au inceput sa circule solo. Vagoanele motor din Braila aveau un alt model de lampi de gabarit, montate una deasupra primei ferestre dupa prima usa si una in partea opusa.

Parbrizul trapezoidal apare la majoritatea vagoanelor din Bucuresti si din tara, exceptand: Braila, Timisoara si Oradea, unde vagoanele aveau parbrizul drept. A afrima ca acest tip de vagon este V58 nu este corect, deoarece practic toate vagoanele produse pentru alte orase erau noi si majoritatea dupa 1958. La Iasi, vagoanele au fost V58 (cel putin pe baza detaliilor tehnice nelegate de aspectul vizual), insa acolo nu au existat vagoane motor cu parbriz drept.

La majoritatea vagoanelor din Iasi, Galati si Sibiu, vagoanele nu au canal de scurgere, dar au parbriz trapezoidal.

Ca o paranteza, canalul de scurgere apare si la majoritatea vagoanelor EP, dar apare la foarte putine remorci V12. Unele dintre ele au pastrat acest canal si dupa tranformarea in V12/V3A (remorcile 6287 - prima, 6299 si una renumerotata 6285, posibil alte inca una sau doua).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
Pagina 4 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community