Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
neobluenet
Data înscrierii: 20/Iul/2011 Ultima vizita: 09/Iun/2023 Mesaje: 36 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 22 Ian 2015 19:45:30 Titlul subiectului: |
176653 |
|
515 Circula astazi in Floresti, nu avea numarul pe rulou, doar hartie in geam.
|
|
Sus |
|
|
spartastef
Data înscrierii: 12/Ian/2015 Ultima vizita: 07/Iul/2020 Mesaje: 33 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 22 Ian 2015 20:26:03 Titlul subiectului: |
176654 |
|
l-am vazut pe 607 pe 28B, cu hartie in geam, la ora 17
|
|
Sus |
|
|
razwy
Data înscrierii: 04/Sep/2009 Ultima vizita: 25/Mai/2019 Mesaje: 190 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 22 Ian 2015 20:27:01 Titlul subiectului: |
176655 |
|
515 a fost pe M26, linie introdusa dupa ce au fost facute rulourile cu linii. De aceea era cu hartie in geam.
|
|
Sus |
|
|
razwy
Data înscrierii: 04/Sep/2009 Ultima vizita: 25/Mai/2019 Mesaje: 190 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 22 Ian 2015 20:30:23 Titlul subiectului: |
176656 |
|
spartastef a scris: | l-am vazut pe 607 pe 28B, cu hartie in geam, la ora 17 |
Ai vrut sa scrii 697 caci el a fot pe 28b. 607 nu exista. Intr-adevar, 697 este cu hartie deoarece are probleme cu afisajul frontal. La inceput a avut doar cu o parte iar acum cu tot.
|
|
Sus |
|
|
macicasan
Data înscrierii: 09/Apr/2008 Ultima vizita: 27/Feb/2024 Mesaje: 302 Locație: Cluj
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 22 Ian 2015 21:58:48 Titlul subiectului: |
176660 |
|
Din câte am observat, 485-ul a fost condus de unul din șoferii care conduc, de regulă, 464. Mai exact de cel care pare mai în vârstă. Nu pot spune dacă mutarea e definitivă sau 464 a pățit ceva.
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Joi 22 Ian 2015 22:24:27 Titlul subiectului: |
176662 |
|
S-ar putea ca mutarea sa fie definitiva din moment ce unul din titularii de pe 485 a preluat 805-ul din ce am inteles ca ai spus.
S-ar putea ca 464 sa fie si el transferat la coloana metropolitana ca si 465, ceea ce nu este un lucru rau pentru ca lotul 462-471 pentru astfel de trasee a fost construit.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
BusFan
Data înscrierii: 18/Iul/2012 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 318 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 22 Ian 2015 22:50:34 Titlul subiectului: |
176664 |
|
În teorie, ce spune Volvo este aplicabil. În practică, un autobuz Agora L pierde la fel de mult timp stând în coloană pe liniile spre Florești (dacă nu chiar mai mult timp) decât pe o linie urbană. Adică avantajul unei motorizări destinate traseelor cu puține cicluri pornire - oprire este aproape inexistent în cazul de față, chiar dacă vorbim de o linie periurbană.
Ultima modificare efectuată de către BusFan la Vin 23 Ian 2015 10:26:09, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Joi 22 Ian 2015 23:00:26 Titlul subiectului: |
176667 |
|
BusFan ai perfecta dreptate. Dar eu nu ma gandeam neaparat numai la motorizare ci si la faptul ca au mai multe locuri pe scaune decat Agorele urbane.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
spartastef
Data înscrierii: 12/Ian/2015 Ultima vizita: 07/Iul/2020 Mesaje: 33 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 23 Ian 2015 10:08:17 Titlul subiectului: |
176674 |
|
Scuzati-ma, 697, nu 607...
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Sâm 24 Ian 2015 11:12:40 Titlul subiectului: |
176697 |
|
378 cred ca a fost transferat de la coloana Zorilor la coloana metropolitana pentru ca de cateva zile l-am tot vazut pe M32, M33, M34 si este condus de unul din soferii care de obicei conduceau 491.
In alta ordine de idei. Am observat ca de cateva zile soferii de pe 278 si 303 au fost mutati pe 381 respectiv 490. Ori 278 si 303 sunt defecte ori au fost retrase in ciuda prelungirii asigurarilor. Ceea ce ma face sa inclin inspre a doua varianta este ca pana acum acesti soferi chiar si cand erau 278 si 303 defecte lucrau tot cu autobuze SC10. Niciodata nu i-am vazut pe autobuze Renault R312.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 24 Ian 2015 18:06:28 Titlul subiectului: |
176700 |
|
374 a circulat pe M23. Apartine coloanei metropolitane?
|
|
Sus |
|
|
macicasan
Data înscrierii: 09/Apr/2008 Ultima vizita: 27/Feb/2024 Mesaje: 302 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 24 Ian 2015 18:42:20 Titlul subiectului: |
176701 |
|
Dl. Vasile de pe 278 a lucrat si pe Irisbus perioade scurte, iar Gabi de pe 303 a lucrat prima oara pe un R312 prin 2009 niste zile, cu 365 cred, pe vremea cand era titular pe 327. Volvo nu se mai satura din dezinformat...
In 490 insa, soferul de pe 303 si-a dus toate"catrafusele". Neavand vreo defectiune, revopsit fiind de curand si cu RCA inca 11 luni si de-acuma, inclin sa cred ca 303 ramane in stand-by, rezerva sau in asteptarea unui tanar titular.
Am fost surprins cand am vazut ca i-au prelungit asigurarea lui 278. Tehnic e impecabil, poate cel mai ingrijit SC10 al momentului, insa estetic e foarte obosit, fiind ultimul SC10 ne-revopsit la RATUC/CTP in cadrul vreunui RC. S-ar putea sa fie ultimul astfel de bus care primeste o revopsire in prag de ITP, chiar zilele astea...
_________________ www.macicasanul.com |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Sâm 24 Ian 2015 19:40:17 Titlul subiectului: |
176703 |
|
Eu ma refeream ca in general cei doi lucrau cu SC10, pentru ca pe titularul de pe 303 l-am vazut anul trecut de cateva ori si pe Rocarul de Simon 667. macicasan nu stii in aceste conditii soferii care au fost titulari pana acum pe 490 vor primi Solaris sau se vor muta pe Agora L?
In alta ordine de idei in ceea ce priveste 374, da acesta apartine coloanei metropolitane. A circulat la inceput pe M12, iar apoi mult timp pe M31. In ultimul timp l-am vazut pe M16.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 746 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 27 Ian 2015 23:21:40 Titlul subiectului: |
176760 |
|
S-a remediat problema afisajului si la 712.
Le-ati vazut recent la traseu pe 349 si 484?
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mie 28 Ian 2015 07:24:06 Titlul subiectului: |
176766 |
|
Eu nu am mai vazut recent Agorele Long 477 si 484, iar pe 538 l-am vazut o singura data. In ultimul timp unul din soferii de pe 477 conducea un SC10, iar pe 484 l-am vazut ultima data prin decembrie condus de fostul titular de pe 706 care acum conduce 480. Despre 349 nu stiu nimic. Dar oare cele 3 Agore Long enumerate mai sus sunt defecte, sau oare se doreste transformarea lor in troleibuze? In orice caz 484 in decembrie cand am fost ultima data cu el avea motorul foarte zgomotos si smucea foarte tare la schimbarea vitezelor.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
razwy
Data înscrierii: 04/Sep/2009 Ultima vizita: 25/Mai/2019 Mesaje: 190 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 28 Ian 2015 08:45:41 Titlul subiectului: |
176770 |
|
477 si 714 au avun un accident intre ele de aproximativ 3 saptamani din cauza unei dube. 714 este putin mai sifonat ca si 477. 349 este defect si au inceput sa ia piese jos de pe el, deci nu il mai vedem repede pe traseu.
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mie 28 Ian 2015 09:12:50 Titlul subiectului: |
176773 |
|
Probabil va fi completat cu piese si 349 nu va fi retras definitiv pentru ca si 351 a fost in aceiasi situatie. In perioada 2012-2013 a stat descompletat mai bine de un an, iar apoi a fost reparat.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Joi 29 Ian 2015 10:19:33 Titlul subiectului: |
176788 |
|
Cred ca 368 a fost transferat de la coloana Centru la coloana Grigorescu pentru ca l-am vazut pe 29, iar fostii titulari de pe 368 au fost mutati pe 472.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 29 Ian 2015 16:04:37 Titlul subiectului: |
176798 |
|
Iar eu l-am (re)văzut pe 476 pe linia 30 - cu rulouri - în condițiile în care șoferul tânăr care a fost titular pe 476 conduce 804.
512-le a circulat - doar cu tablă - pe M26.
Legat de 368. Știe careva care sunt motivele transferului unui autobuz de la o coloană la alta? 363-ul continuă să circule doar cu tablă, ca și cum mutarea la coloana 2 e doar temporară. Ne putem aștepta la un alt transfer la coloana metropolitană?
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Joi 29 Ian 2015 18:59:10 Titlul subiectului: |
176803 |
|
In principiu la coloana metropolitana vor mai fi transferate articulate.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 746 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 29 Ian 2015 19:02:07 Titlul subiectului: |
176804 |
|
Volvo a scris: | Cred ca 368 a fost transferat de la coloana Centru la coloana Grigorescu | Sau la coloana Zorilor deoarece pe 29 am vazut atat autobuze de la Grigorescu cat si de la Zorilor.
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 30 Ian 2015 12:36:23 Titlul subiectului: |
176850 |
|
Două noutăți - nu neapărat în sensul bun al cuvântului:
1. Autobuzul 685 - care știam că aparține coloanei 4 - a circulat pe 28 b cu afișaj, nu cu tablă; e posibil să revină Coloanei 2?
2. 464-le a circulat pe 30, dar pe rulouri scria doar "Cartierul Grigorescu", nu și celălalt capăt. Șoferul care îl conducea era cel cu ochelari care, din păcate, se pare că începe (din nou) să folosească abuziv goarna
Ce știți? Mai ține 464-le de Grigorescu sau e transferat altei coloane?
Precizez că celălalt șofer de pe 464 a condus - și poate mai conduce și în prezent - 485.
|
|
Sus |
|
|
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 746 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 30 Ian 2015 13:29:51 Titlul subiectului: |
176857 |
|
Indiferent de coloana irisbusurile circula cu afisaj. Am vazut 676 pe 9, 705 pe 31.
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Vin 30 Ian 2015 14:14:40 Titlul subiectului: |
176862 |
|
685 apartine de aproape un an coloanei metropolitane. A circulat pe M39 multa vreme, iar acum circula pe linile de Floresti. Fie a fost rezerva, fie a circulat dimineata pe una din linile de Floresti, iar apoi a trecut pe 28b. De asemenea si 676 si 705 apartin tot de coloana metropolitana. Pe linile M21 si M22 sunt niste orare care au program doar dimineata, de aceea in cursul zilei autobuze de la coloana metropolitana pot fi vazute si pe linii urbane.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
|