|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 30 Dec 2014 23:27:44 Titlul subiectului: |
176239 |
|
I think that the Arad County Council managed to change the company that had won the first auction, and a second company started work this autumn. Trams will go to Ghioroc again but I am not sure when. I would say that in march the works will not be finished.
|
|
Sus |
|
|
muhle
Data înscrierii: 20/Iun/2009 Ultima vizita: 24/Sep/2017 Mesaje: 20 Locație: Almere (Olanda)
|
Trimis: Vin 02 Ian 2015 16:00:21 Titlul subiectului: |
176249 |
|
Thanks for your information. I looked on the internet, but I can't find anything about the bridge in Ghioroc.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 27 Ian 2015 18:26:14 Titlul subiectului: |
176754 |
|
Citat: | Primăria alocă 5,58 milioane de lei pentru modernizarea unor tramvaie
Primăria va aloca, din bugetul local pe 2015, suma de 5,58 milioane de lei pentru modernizarea a cel puțin opt garnituri de tramvaie de tipurile GT6 și GT8.
Primarul Gheorghe Falcă a declarat, marți, că după achiziția a șase tramvaie Imperio de la Astra Vagoane Călători, în acest an se va investi în modernizarea mai multor vagoane vechi, pentru a se spori confortul călătorilor.
”Licitația va stabili dacă putem moderniza mai multe garnituri cu suma disponibilă, dar noi estimăm că cel puțin opt vor intra în acest proiect”, a spus Falcă.
Tramvaielor vechi li se vor aduce îmbunătățiri tehnice, iar confortul oferit va crește, urmând ca interioarele să fie recondiționate și să beneficieze de aer condiționat, atât pentru vară cât și pentru anotimpul rece.
De asemenea, în cadrul altui proiect, vor fi schimbate pantografele de la toate tramvaiele vechi care circulă în oraș, operațiune care va costa alți 268.000 de lei.
Primarul a spus că Aradul a parcurs ”două etape importante în modernizarea transportului în comun”, după investițiile realizate în infrastructura pentru tramvaie și achiziția a șase garnituri noi.
”În continuare, pe fondurile europene din perioada 2014 -2020, vrem să accesăm bani pentru procedura de reabilitare a liniilor de tramvai, rețeaua nemodernizată. Investim în studiul de fezabilitate și proiectul de execuție 150.000 de lei. Odată cu finalizarea acestor noi investiții, Aradul se va încadra în una din cele zece condiții pentru a fi definit ca oraș verde, având un transport public ecologi”, a spus Falcă.
Conform primarului, o a doua condiție pentru titlul de ”oraș verde” va fi îndeplinită după finalizarea, în acest an, a pistei de biciclete de pe faleza Mureșului și a celor 122 de kilometri de piste din municipiu, finanțate cu fonduri europene.
Tot în acest an, va începe implementarea sistemului de taxare electronică a călătoriilor, care presupune inclusiv plata prin sms. |
http://www.arq.ro/primaria-aloca-5-58-milioane-de-lei-pentru-modernizarea-unor-tramvaie
Era clar ca se ajunge si aici, desi eu ma gandeam mai repede la aducerea unor vagoane SH de generatie mai noua, daca mai exista (stiu ca erau aici discutii despre terminarea stocului de SH-uri pe 1000 mm prin tarile vestice). Probabil ca cei de la Astra impreuna cu Pascaniul vor castiga licitatia, sunt curios sa vad cum arata proiectul lor pentru GT 8. Vazand cum arata modernizarea pe la Timisoara, poate ar fi o idee sa facem un fel de programul rabla: le dam un GT8, ne dau un Imperio nou. Vorbind insa serios, in banii anuntati nu cred ca vor fi cuprinse modernizari atat de drastice, in sensul de a face din tramvaie vehicule noi.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 27 Ian 2015 19:02:39 Titlul subiectului: |
176755 |
|
Achizitia de tramvaie second-hand este aproape imposibila pe termen scurt. Nu exista vagoane disponibile in urmatorii cativa ani (ma rog, exista cate un ciuruc aici, unul dincolo, dar nimic demn de luat in considerare). Singura varianta ar fi achizitia ultimelor 20 de T4D-C-uri de la Halle (plus 10 B4D-C) ce inca n-au fost casate in 2013-2014 pentru ca a aparut o situatie neplanificata ce a impus reactivarea lor (dar inca e incerta data pana la care vor circula). Iar ce se va scoate la vanzare pe termen mediu va fi extrem de putin divers si putin raportat la cerere.
Tramvaie din generatia celor fabricate la inceputul anilor '90 nu cred ca vom vedea prea curand in Romania. Halle a vandut anul trecut la Brandenburg a.d. Havel primele sale vagoane cu podea joasa, doua MGT6D facute de Duewag (prototipurile), pentru cca. 800 de mii de euro pe bucata.
Companiile de transport public din Europa Centrala si de Est trebuie sa uite cornul abundentei care a fost pana nu demult, situatia s-a schimbat dramatic, piata este secatuita. De-acum trebuie avuta mare grija cu parcurile existente. Deci, intretinere facuta serios si, pe cat posibil, modernizare.
Noi, la Iasi, incercam sa cumparam anul acesta cateva vagoane second-hand, insa pentru ca lucrurile stau extrem, extrem de prost pe piata de tramvaie rulate, cel mai probabil va trebui sa ne reorientam si sa gasim alte variante de actiune.
|
|
Sus |
|
|
The_Kid
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Iun/2022 Mesaje: 149
|
Trimis: Mar 27 Ian 2015 22:06:33 Titlul subiectului: |
176759 |
|
Nu vreau sa mi-o luati in nume de rau insa nu inteleg prea bine de ce are nevoie Astra sa castige licitatia impreuna cu Pascaniul?
Sunt doua entitati comerciale diferite, know-how exista la Arad nu cred ca e nevoie de Pascani, locatie in Arad deci nu vom avea probleme de logistica.
Sincer sa fiu nu am inteles nici pana acum cum functioneaza proiectul de modernizare a tramvaielor timisorene. Ma refer la partea comerciala.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 28 Ian 2015 00:43:03 Titlul subiectului: |
176763 |
|
Radu Czech/Cristina Albu a scris: | Achizitia de tramvaie second-hand este aproape imposibila pe termen scurt. Nu exista vagoane disponibile in urmatorii cativa ani (ma rog, exista cate un ciuruc aici, unul dincolo, dar nimic demn de luat in considerare). Singura varianta ar fi achizitia ultimelor 20 de T4D-C-uri de la Halle (plus 10 B4D-C) ce inca n-au fost casate in 2013-2014 pentru ca a aparut o situatie neplanificata ce a impus reactivarea lor (dar inca e incerta data pana la care vor circula). Iar ce se va scoate la vanzare pe termen mediu va fi extrem de putin divers si putin raportat la cerere.
Tramvaie din generatia celor fabricate la inceputul anilor '90 nu cred ca vom vedea prea curand in Romania. Halle a vandut anul trecut la Brandenburg a.d. Havel primele sale vagoane cu podea joasa, doua MGT6D facute de Duewag (prototipurile), pentru cca. 800 de mii de euro pe bucata.
Companiile de transport public din Europa Centrala si de Est trebuie sa uite cornul abundentei care a fost pana nu demult, situatia s-a schimbat dramatic, piata este secatuita. De-acum trebuie avuta mare grija cu parcurile existente. Deci, intretinere facuta serios si, pe cat posibil, modernizare.
Noi, la Iasi, incercam sa cumparam anul acesta cateva vagoane second-hand, insa pentru ca lucrurile stau extrem, extrem de prost pe piata de tramvaie rulate, cel mai probabil va trebui sa ne reorientam si sa gasim alte variante de actiune. |
Si ce vagoane are in vizor Iasiul Radu?
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 28 Ian 2015 09:00:54 Titlul subiectului: |
176771 |
|
Nu stiu de ce Arad plus Pascani, poate ca impreuna au mai multe sanse sa castige licitatia si e spre interesul ambelor firme sa aiba lucrari, fiind la inceput.
Intrebarea e ce fel de modernizare va fi pentru ca vagoanelor din Timisoara li se schimba si partea de tractiune, iar in declaratiile celor din Primaria Arad apare ca va fi introdus aerul conditionat si vor fi facute modificari "la interior si exterior". Mi-e teama ca fara interventii/modernizari la sistemele de tractiune (tot ce inseamna electric-mecanic), vagoanele modernizate nu vor avea o fiabilitate mult mai mare. Niste exemple:
Din cate am observat eu, cei din CTP fac o treaba foarte buna cand vine vorba de a trece prin reparatii capitale unele tipuri de vagoane. E vorba in special de GT 4 si de Tatre. In ultimii ani au fost renovate cateva si chiar nu ar fi ce sa reprosezi dpdv al aspectului: rugina eliminata, exterior si interior vopsit, tapiserie noua, pereti interiori inlocuiti (la GT 4). Vagoanele 03,09,011,014, 486, 608 (GT 4), sau 1069, 1180, 1129,1179, 1165 (tatre) arata foarte bine. Ritmul reparatiilor de acest fel cred ca e de vreo 2-3 pe an din fiecare tip. Numai ca si aceste vagoane se strica, 011 de exemplu a stat vreo 6 luni pentru ceva problema dupa ce a trecut prin "renovare". La fel si 608, care sta de cateva luni, sau statea pentru ca ieri l-am vazut in probe cu tot cu remorca 611 care pare ca e doar mentinuta in stare de functionare.
In rest din cate vad la strada Tatrele cam circula toate, pe rand, in timp ce duwag-urile par mai coapte. Probabil se simte si diferenta de varsta, dar mai ales diferenta anilor de exploatare romaneasca. Avem vagoane in circulatie aduse acum 20 de ani (cateva GT 4 plus GT 6 din seria 107,108), GT8-urile din Essen au venit acum 15 ani, in timp ce T4D sunt la noi de doar vreo 10 ani.
|
|
Sus |
|
|
muhle
Data înscrierii: 20/Iun/2009 Ultima vizita: 24/Sep/2017 Mesaje: 20 Locație: Almere (Olanda)
|
Trimis: Joi 02 Apr 2015 15:27:53 Titlul subiectului: |
178320 |
|
I was in Arad last week. I have made some nice pictures. Hope to come back soon.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.95 MB |
Vizualizat: |
de 21157 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.79 MB |
Vizualizat: |
de 21153 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.96 MB |
Vizualizat: |
de 21152 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 07 Iun 2016 11:00:52 Titlul subiectului: |
185538 |
|
Pullman, construite in atelierele proprii in perioada 1954 - 1964.
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Joi 20 Apr 2017 13:27:03 Titlul subiectului: |
189699 |
|
Care este situația actuală a parcului de tramvaie in Arad? Cate tramvaie circulă si cate sunt in conservare? Exista si tramvaie cu dublă comanda?
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 26 Apr 2017 08:29:46 Titlul subiectului: |
189836 |
|
Situatia nu e prea diferita fata de anii trecuti in privinta tramvaielor care circula.
Depou Micalaca:
GT4: 406-584, 625-604, 407-627, 608-611, 697 -623 (remorca e de vreo cateva luni in reparatie capitala, nu cred ca se caseaza pentru ca si 697 a avut RK), 486, 493, 494, 561, 633, 01,08,09,011,012,014. 02 si 03 sunt oprite, ambele cu probleme de caroserie. 02 a avut un accident despre care a scris presa, 03 cred ca a avut si el accident, de pe podul Micalaca se vede ca parca ar fi afectat la articulatie. Ambele vagoane sunt pe linie moarta si nu cred ca vor mai fi reparate.
M8S - dubla comanda functionala la toate. Active: 1003, 1005, 1006, 1008, 1016, 1018, 1019. Inactive: 1007, 1017.
GT6 ex Innsbruck: 33,35,36,41,42,71,74,76,77. Gt8: 51
OEG: 303-313, 304-314. Mai exista fizic 301-311 lovit si nemiscat de la accident.
Mai sunt in depou cateva utilitare.
UTA:
T4R: 140 - functional, 163 nu stiu in ce stare dar teoretic ar trebui sa existe
T4D: 903-213, 1046-215,1069-150,1078-177, 1119-167, 1120-199, 1122-169, 1124-175, 1126-209, 1165-171, 1189-170, 1159-194 (nu l-am vazut de multa vreme), 1127, 1129, 1170, 1174, 1179, 1180, 1100, 1111, 1115, 1085 (absent de ceva vreme), 1087.
Mai exista in depou, pentru piese: 1077, 1107, 1123, 1076, 1185.
GT6: 107,108,122,130,132,133,138
35, 43, 44 (bifunctionale din constructie, dar mai e folosita doar o cabina)
240
271, 274, 276
GT8: 263, 264, 1751, 1756 (ultimele doua bifunctionale, doar o cabina folosita), 1852, 1853, 1854, 1856, 1857, 1859, 1860-1865. 1855 are ceva probleme la caroserie dupa ceva accident de cativa ani, nu cred ca-l mai fac.
Imperio: 1401-1403, 1504-1506.
Mai multe despre tipul fiecarui vagon se mai gaseste aici pe forum de anii trecuti.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 11 Oct 2017 22:24:16 Titlul subiectului: |
192007 |
|
Am observat niste lucruri interesante intr-una din trecerile pe podul Micalaca, fapt ce m-a determinat sa ma reactivez pe aici dupa ceva vreme.
Se pare ca CTP a mutat (si poate mai muta) toate vagoanele inactive temporat sau permanent in depoul Micalaca. Au fost duse la Micalaca toate tatrele ce stau de cativa ani si nu au fost casate, plus vagoanele GT 6 sau 8 oprite din diferite motive. Pe langa cele scrise de mine in ultima postare de pe acest topic (la capitolul inactive), am mai vazut vagoanele GT6 271 si GT8 1865 - surprize tinand cont ca au circulat zilele trecute, plus GT6 138 care sta de cateva luni. Nu am vazut niciun transport, desi ar fi fost spectaculos de vazut care vagoane au venit ”pe picioarele lor” si care trase-impinse. Posibil ca 271 sa fi fost folosit la transport si manevre.
Cat despre vagoane din depoul Micalaca, unele GT4 par retrase in parcul rece, cum ar fi 561,633, 608-611, 625-604 - ultimele doua cupluri plus 633 cred fiind mutate langa gardul de langa calea ferata. In total sa fie vreo trei sau patru randuri cu tramvaie inactive in depoul Micalaca.
Ce se intampla? Clar se face loc in depoul UTA si deocamdata nu stiu care e planul. De curand s-a anuntat modernizarea lui pentru vagoanele Imperio plus alte facilitati, deci posibil sa se schimbe si din linii. Posibil de asemenea sa se mute toate vagoanele active la UTA pentru a mai scadea din costurile de intretinere ale depoului Micalaca? Oare fac fata la UTA cu doar cateva hale, sau in caz de avarii le vor mai folosi si pe cele din Micalaca? Daca vor cumpara instalatii noi de ridicat (de ex) pentru UTA, normal sa le foloseasca pe alea si nu pe cele vechi de zeci de ani. La un moment dat se va moderniza linia si pe Calea Radnei, moment cand temporar depoul Micalaca va fi izolat de retea. Sigur lucrarile nu incep anul asta, deci e vorba de una din primele variante.
Am uitat sa zic mai devreme, a fost aprobata in ceva plan si cumpararea a 20 de vagoane de capacitate medie, nu se precizeaza daca noi sau vechi - deci banuiesc ca e vorba de SH-uri. Deci va trebui loc si pentru alea, dar cum nu mai suntem in anii 90 si banuiesc ca trebuie licitatie, poate vor veni la anul.
|
|
Sus |
|
|
smilex
Data înscrierii: 27/Feb/2008 Ultima vizita: 11/Mai/2022 Mesaje: 84 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 13 Oct 2017 06:35:35 Titlul subiectului: |
192009 |
|
Are loc unificarea depourilor.
Deocamdata cel de la micalaca devine parc rece. Posibil a dispare in viitor.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 13 Oct 2017 07:30:08 Titlul subiectului: |
192010 |
|
Care este motivul acestei miscari ? A scazut numarul de tramvaie ?
In Arad este o retea mare de tramvaie, ar trebui mai multe depouri, dupa parerea mea.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 13 Oct 2017 11:49:26 Titlul subiectului: |
192024 |
|
Numarul vagoanelor nu a scazut semnificativ, necesarul de vagoane la strada e mai mic decat in 2010 inainte de renuntarea la liniile 8 si 17 plus largirea unor timpi de asteptare.
Deocamdata exista destule vagoane pentru doua schimburi, cu exceptia unor Imperio plus unul-doua vechi (GT 8 de la UTA mai ales) nu exista vagoane care sa stea doua schimburi pe traseu. Dovada ca vor trece in parcul rece si vagoane care, teoretic, sunt in stare buna de functionare (practic daca au fost alese sa fie oprite probabil au mici defectiuni fata de altele ramase in traseu).
Despre desfiintarea posibila a depoului Micalaca...terenul unde este e urat intr-adevar, dar foarte inaccesibil cu mijloace auto. Posibil insa, fiind aproape de centru, sa faca cu ochiul pentru imobiliare. Langa sunt si depozite Recons, una peste alta o zona centrala uratica, dar si greu accesibila. Accesul spre depou e pe o singura linie. Urmeaza sa fie reabilitata linia pe Radnei, iar atunci oricum depoul va fi izolat. In jurul depoului UTA au fost modernizate toate liniile, se poate iesi si cu spatele pentru directia spre strada Cocorilor. Nu stiu daca se vor incaleca sau nu vagoanele active la UTA, probabil vor fi mutate acolo, treptat, toate vagoanele active. Probleme logistice poate vor fi la intrarea in depou, daca se merge pe sistemul cu vatmanul de manevra care parcheaza vagonul preluat din poarta depoului de la colegul sau din schimb. Nu stiu cum se procedeaza.
|
|
Sus |
|
|
smilex
Data înscrierii: 27/Feb/2008 Ultima vizita: 11/Mai/2022 Mesaje: 84 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 13 Oct 2017 13:28:56 Titlul subiectului: |
192025 |
|
Argumente sunt si pro si contra. Motivul principal este financiar.
De luni, 16.10.17, toate tramvaiele vor parca in depoul UTA. Tot personalul isi va incepe serviciul la noul loc de munca, dupa o noua organigrama, probabil aprobata de CA in aceste zile. Este un proces care s-a desfasurat cu multe pregatiri anterioare si care se concretizeaza vizibil abia acum.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 13 Oct 2017 17:41:38 Titlul subiectului: |
192027 |
|
Au fost aduse azindoua cupluri Tatra, 1078-177 și 1122-169. 1078 are și validatoarele pe el, deci ar fi gata de drum cred. Probabil plătește tribut caroseriei mai urâte și ruginite. 1122 mai mult a stat decât a circulat în ultimii ani. Mai e in depou și 1853, vagin ce a circulat mult in ultimele luni, la fel că 1865. Cu 1855 fara pantograf care clar a fost tractat spre Micalaca, avem trei gt8 seria 18 retrase. Cu cele două deja casate, mai circula 10 vagoane din 15. Dar au fost baza parcului câțiva ani de zile in care s-a tras de ele intensiv.
Mă gândeam că e vorba de bani...la Micalaca poate mai rămân paznicii plus câțiva mecanici in caz de probleme și hale puține la UTA.
Probabil se vor mai amesteca și vatmanii și tramvaiele pe linii și va dispărea astfel regula de decenii cu trasee pe care merg mai ales tramvaiele unui anumit depou. Eu zic că vom vedea mai multe m8s pe 3 și gt8-urile vor mai prelua sarcini de Vladimirescu-Ghioroc.
|
|
Sus |
|
|
smilex
Data înscrierii: 27/Feb/2008 Ultima vizita: 11/Mai/2022 Mesaje: 84 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 14 Oct 2017 05:48:06 Titlul subiectului: |
192032 |
|
Raman doar paznici, s-au facut niste angajari in sensul asta.
Motivul financiar nu inseamna neaparat lipsa banilor, ci viziunea noii conduceri despre eficienta si productivitate. Personal imi pare o miscare foarte indrazneata si riscanta, dar cu posibile rezultate spectaculoase privind productivitatea.
Nu toate vagoanele duse acolo sunt sortite casarii, unele sunt retrase direct din circulatie si necesita reparatii care nu pot fi facute in perioada imediat urmatoare. E nevoie de spatiu. 1122 nici macar nu e defect, pur si simplu a stat din lipsa de personal de bord.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 14 Oct 2017 12:03:09 Titlul subiectului: |
192033 |
|
Nu stiu cate hale pentru reparatii sunt la UTA, dar banuiesc ca oricum sunt mai putine echipe de muncitori decat hale, astfel ca nu va mai fi nevoie si de halele de la Micalaca - deci economie la curent, apa, incalzire pe timp de iarna. De aici, insa, si degradari.
De pe 1078 nici nu s-au dat jos validatoarele, deci cel putin cele doua cupluri de tatra cred ca pot oricand suplini alte vagoane, daca e nevoie. Insa va trece timpul, si cu cat va trece mai mult timp, cu atat devine mai improbabil sa fie reabilitate vagoane din cele trase pe dreapta. Se asteapta si cele 20 de vagoane "de capacitate medie", care vor provoca un val de casari. Dar asta e viata, frica noastra - a pasionatilor - poate fi ca restrangerea activitatii din depoul Micalaca sa nu insemne si mai putine vagoane in circulatie sau abandonarea de trasee/tronsoane. Nu cred ca e cazul, din fericire.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 18 Oct 2017 13:46:35 Titlul subiectului: |
192090 |
|
Din cate am putut observa ieri, din masina, situatia din depoul Micalaca nu e radical diferita fata de ce a fost saptamana trecuta. O noutate ar fi doar vagonul 35 de la Micalaca, primul TG din Innsbruck tras pe dreapta, cel putin pentru o vreme, dupa aproape 10 ani de exploatare romaneasca a celor 10 vagoane. Un record zic eu! Daca nu mai sunt si alte vagoane inchise in hale, situatia celor aflate deocamdata in parcul rece ar fi urmatoarea:
Ramase in depoul Micalaca: GT4 625-604, 608-611, 561, 633. Cu defectiuni majore vizibile inainte de operatiune: 02 si 03. GT6: 35. Cuplul OEG 301-311, 301 tot asa lovit/incarnit. M8S 1007,1017 - oprite de multa vreme, 1017 de vreo 8 ani.
Transferate de la UTA: Direct din circulatie sau cu pauza nesemnificativa T4D-B4D: 1078-177, 1122-169. GT8: 1853, 1865. GT6: 271. Neutilizate de la cateva luni la ani buni: T4R 163, T4D, B4D: 1077, 1185, 1107, 1123, 1076, 173, 174. GT8: 1754 (bidirectional), 1855. Interesant ca pe 1751, ars recent, nu l-au dus - poate e netransportabil. GT6: 138, 33 (bidirectional). Mai sunt doua utilitare, cel portocaliu si unul ce seamana pe cele vechi, rosu.
Deci a fost destul de mult loc in depoul UTA pentru ca in total a primit cel putin de doua ori mai mult „volum” de vagoane decat a cedat. Nu inseamna ca nu mai sunt vagoane stricate sau in stare destul de proasta. Ma asteptam sa nu mai vad deloc vagoane Bogestra dupa operatiunea cu cele doua depouri. Dar dupa cum spunea si Smilex, poate ca unele transferate au ceva probleme mai mari ce nu pot fi reparate atat de rapid, sau au ramas fara titulari.
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Joi 21 Dec 2017 20:28:05 Titlul subiectului: |
192857 |
|
Am o intrebare cam veche. Stie cineva care tramvai a devenit tramvaiul de vara (daca mai exista si ala)
Ultimele poze sunt din cca 2006 cu numarul 01 iar cele mai vechi sunt din August 1998.
Problema e ca in perioada aceea sunt multe poze cu 001 si 002 ca dezapezitoare 2VU. A existat cumva 003 dezapezitor din care s-a modificat acest 01 de vara?
Merci
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Sâm 23 Dec 2017 23:33:48 Titlul subiectului: |
192902 |
|
Am gasit raspunsul la ITBurile de lucru din Arad.
001 si 002 nu au fost nici unul tramvaiul de vara. Indiciul e in lungimea lui 01 (vara) si boghiurile B-B. 2VU au doar doua osii si sunt scurte. (Lasa ca existau intregi amandoua concomitent cu tramvaiul de vara).
01 e modificat din 2VB, vagon basculant. El e la fel de lung si are 4 osii ca si cel de vara. Nu sunt poze cu basculanta de cat prin anii 80 (deci nu sunt contraziceri in poze). Numarul lui nu il cunosc, dar nu e imposibil ca sa fie si el tot un 01 ca nu era plug. Asta nu stiu, si poate cineva care stie exact istoria lor in Arad.
Despre boghiuri, ele sunt originale ale lor, de noi. Nu sunt de Timis.
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
Silviu T-S
Data înscrierii: 03/Noi/2007 Ultima vizita: 03/Mai/2024 Mesaje: 1336 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 20 Iul 2019 12:07:09 Titlul subiectului: |
201749 |
|
Tramvaiele din Arad - video:
https://www.youtube.com/watch?v=8apjEn2-Qaw
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
437.46 kb |
Vizualizat: |
de 10296 ori |
|
_________________ ASOCIAȚIA PASIONAȚILOR DE TRANSPORT PUBLIC TRAMCLUB IAȘI |
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mie 04 Mar 2020 23:48:27 Titlul subiectului: |
205987 |
|
Depoul Micalaca. Pe prima linie , sunt parcate 4 GT4 si un M8S.
Pe celelalte linii se afla un GT4 fara pantograf , doua remorci Tatra B4D , doua GT8-uri si un M8S. In departare , incercuit cu rosu se vede ceea ce pare a fi un tramvai cu etaj.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.38 MB |
Vizualizat: |
de 8773 ori |
|
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|