Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Telegondola din Sinaia

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Transport pe cablu
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Oct/2017
Mesaje: 6457
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 18 Feb 2008 00:15:06    Titlul subiectului: Telegondola din Sinaia 88801

Weekend-ul acesta am facut o tura la munte, ocazie cu care am vazut si noua telegondola Sinaia-Cota 1400. Traseul telegondolei este paralel cu cel al telecabinei (in poza 5 se poate observa un pilon al telegondolei paralel cu un pilon al telecabinei). Din cate am inteles telegondola a fost lansata de curand, in vara acestui an. Postez cateva poze. Pentru inceput sa vedem cu arata telegondola in sine.


Tura Miorita 00022.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.1 kb
 Vizualizat:  de 23175 ori

Tura Miorita 00022.JPG



Tura Miorita 00025.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.6 kb
 Vizualizat:  de 23175 ori

Tura Miorita 00025.JPG



Tura Miorita 00026.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.57 kb
 Vizualizat:  de 23175 ori

Tura Miorita 00026.JPG



Tura Miorita 00028.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.91 kb
 Vizualizat:  de 23175 ori

Tura Miorita 00028.JPG



Tura Miorita 00037.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.74 kb
 Vizualizat:  de 23175 ori

Tura Miorita 00037.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Oct/2017
Mesaje: 6457
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 18 Feb 2008 00:18:19    Titlul subiectului: 88802

Postez in continuare niste imagini in detaliu ai pilonilor telegondolei si doua link-uri cu referire la acest subiect
http://www.montania.ro/ro_News.htm
http://2007.informatia.ro/News-article-sid-217686-titlu-Telegondola_Sinaia.phtml
In poza 6 cateva specificatii tehnice.
In al doilea link se specifica:
Citat:
"Telegondola va rezolva, în primul rând, problema traficului din transportul pe cablu dintre stațiune și Cota 2000", a declarat Vlad Oprea, primarul orașului Sinaia. Această problemă apare mai ales în sezonul de schi, când la telefericul care pleacă din Sinaia se formează cozi.
Valoarea totală a investiției este de 7.705.950 Euro, din care Guvernul României a alocat 7,5 milioane RON. Pentru restul de fonduri au fost mobilizate resurse locale. Instalația a fost achiziționată în leasing.
Până la construcția acestei telegondole, telescaunul dintre Cota 1400 și Cota 2000, mijloc de transport cu o capacitate medie de aproximativ 2.000 de persoane pe oră, era deservit doar de telecabina Sinaia-Cota 1400, care are o capacitate medie reală de aproximativ 100 de persoane pe oră.
Telegondola are o capacitate de transport de 1.700 de persoane pe oră și parcurge traseul de 1310 m (lungime orizontală), cu o diferență de nivel de 442 m, în aproximativ 5 minute. Telegondola are 35 gondole cu capacitatea de 8 persoane pe cabină. Primarul Vlad Oprea a afirmat că instalația va fi montată până în viitorul sezon de schi.



Tura Miorita 00029.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  140.5 kb
 Vizualizat:  de 23174 ori

Tura Miorita 00029.JPG



Tura Miorita 00030.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  145.45 kb
 Vizualizat:  de 23174 ori

Tura Miorita 00030.JPG



Tura Miorita 00031.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.53 kb
 Vizualizat:  de 23174 ori

Tura Miorita 00031.JPG



Tura Miorita 00032.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.05 kb
 Vizualizat:  de 23174 ori

Tura Miorita 00032.JPG



Tura Miorita 00033.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.55 kb
 Vizualizat:  de 23174 ori

Tura Miorita 00033.JPG



Tura Miorita 00050.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.79 kb
 Vizualizat:  de 23168 ori

Tura Miorita 00050.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată guest la Lun 18 Feb 2008 21:46:35, modificat de 5 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Oct/2017
Mesaje: 6457
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 18 Feb 2008 00:20:15    Titlul subiectului: 88803

In continuare postez niste poze cu punctul terminus al telegondolei de la Cota 1400.


Tura Miorita 00045.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.62 kb
 Vizualizat:  de 23173 ori

Tura Miorita 00045.JPG



Tura Miorita 00047.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.04 kb
 Vizualizat:  de 23173 ori

Tura Miorita 00047.JPG



Tura Miorita 00048.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  146.98 kb
 Vizualizat:  de 23173 ori

Tura Miorita 00048.JPG



Tura Miorita 00049.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  140.95 kb
 Vizualizat:  de 23173 ori

Tura Miorita 00049.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată de către guest la Lun 18 Feb 2008 00:26:20, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Oct/2017
Mesaje: 6457
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 18 Feb 2008 00:25:47    Titlul subiectului: 88804

Preturile la telegondola sunt mai mici decat la telescaunul din Predeal. Accesul este similar cu cel de la metrou (tunicheti-poza 1).
Programul de functionare este intre orele 9 si 17, mai putin marti, cand incepe de la ora 12 (poza 3). Un drum dus costa 10 RON, dus-intors costa 18 RON, copii platesc jumatate din pret, iar cei mai mici de 5 ani au gratuitate (pozele 4-5).
Sper ca telegondola sa mai degreveze din cozile care se formau la telecabina pentru cota 1400.



Tura Miorita 00051.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  145.35 kb
 Vizualizat:  de 23171 ori

Tura Miorita 00051.JPG



Tura Miorita 00052.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.75 kb
 Vizualizat:  de 23171 ori

Tura Miorita 00052.JPG



Tura Miorita 00053.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.15 kb
 Vizualizat:  de 23171 ori

Tura Miorita 00053.JPG



Tura Miorita 00054.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.57 kb
 Vizualizat:  de 23171 ori

Tura Miorita 00054.JPG



Tura Miorita 00055.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.61 kb
 Vizualizat:  de 23171 ori

Tura Miorita 00055.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AndyNed



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 08/Sep/2010
Mesaje: 38
Locație: Piatra Neamt; Iasi

MesajTrimis: Vin 28 Mar 2008 12:09:35    Titlul subiectului: 90952

http://www3.ziare.ro/1206682128-Gondola_liberala

Mandria primarului din Sinaia este falimentara * Liberalul Vlad Oprea a cheltuit opt milioane de euro din bani publici, o parte asigurati de catre Guvernul Tariceanu, pe o instalatie pe cablu pe care nu o foloseste aproape nimeni * Edilul se gandeste acum sa vanda telegondola, la un pret mai mic decat investitia initiala

Telegondola a fost una dintre cele mai importante investitii facute in Sinaia
in ultimii ani. Sperand in cresterea numarului de turisti, pentru acest proiect primarul Vlad Oprea si ceilalti alesi locali au cheltuit aproape opt milioane de euro, o parte din ei fiind asigurati chiar de Guvernul Romaniei.
Insusi premierul Calin Popescu Tariceanu a participat la inaugurarea lucrarilor de constructie. Totul s-a dovedit a fi insa o mare teapa intrucat, in acest moment, telegondola este falimentara. In aceste conditii, alesii locali, in frunte cu primarul liberal Vald Oprea, iau in calcul vanzarea telegondolei. Desigur pentru mai putin de opt milioane de euro. Ceea ce devine, in sine, o alta afacere pentru clientela politica. De acest lucru poate profita unul dintre liderii PNL, Dan Radu Rusanu, un sustinator al edilului Oprea. O firma de-a familiei acestuia detine deja in concesiune parcarea de la poalele telegondolei, pe care este foarte aproape sa o cumpere cu doar 15 euro/mp. O data intamplat acest lucru, Rusanu ar avea cale deschisa catre telegondola din Sinaia.
Pe modelul brevetat cu succes de primarul Radu Mazare la Mamaia, consilierii locali din Azuga si Sinaia au hotarat construirea cate unei telegondole. Prima statiune a fost mai rapida, vechiul telescaun ce deservea trei partii de schi fiind inlocuit cu o instalatie moderna. Aceasta dispune de 49 de cabine a cate opt locuri, acopera un traseu de 1800 m si asigura o capacitate de transport de 2000 de persoane/ora. Telegondola din Sinaia a fost data in folosinta abia la inceputul lui decembrie 2007. Ea are o capacitate de doar 35 de cabine si acopera un traseu totalizand 1310 m, cu o capacitate de transport de 1700 persoane/ora. Daca initial costurile acestei investitii au fost estimate in jur de 3,5 milioane de euro, nota de plata finala a atins astronomicul pret de 7,85 milioane de euro. Si, ce este mai halucinant, a costat mai mult decat cea de la Azuga, care este cu 490 m mai lunga, avand inclusiv o capacitate superioara de transport.
Principalul ordonator de credite locale, primarul Vlad Oprea, a platit pentru construirea telegondolei de la cota 998 m, pana la cota 1400 m, fara ca aceasta sa deserveasca vreo partie de schi. In conditiile in care o parte a finantarii a provenit de la Guvernul Romaniei, proiectul facand parte dintr-un program de "dezvoltare a domeniului schiabil" al statiunii. Pana la cota de imbarcare 998 m este un traseu destul de anevoios de parcurs pe jos. Sa spunem ca jumatate din potentialii pasageri ai telegondolei, sau chiar trei sferturi dintre acestia, aleg sa se deplaseze pe jos ori cu mijloace proprii de transport. Dar tot mai ramane un sfert, format in special din bolnavi, batrani si copii, care au nevoie de un mijloc de transport in comun. Confruntat cu aceasta problema, liberalul Oprea si sustinatorii sai din Consiliul local au gasit o solutie aberanta.
Pasagerii in pericol
A fost infiintata o linie de transport auto, compusa din patru microbuze, ce transporta - la un interval de 20 de minute - pasagerii din oras la punctul de plecare al telegondolei. Masinile primarului nu sunt nici pe departe capabile sa transporte 425 de persoane pe ora, cat reprezinta un sfert din capacitatea maxima a telegondolei. Vechea telecabina, care pleaca din centrul orasului Sinaia, ajunge tot la cota 1400 m, ba chiar pana la cota 2000, functioneaza bine mersi in continuare, la concurenta.
Lasand la o parte faptul ca telegondola din Sinaia a fost data in folosinta fara avizele obligatorii din partea ISCIR, cele de mediu si alte cateva - deci, a fost pusa in pericol, cu buna stiinta siguranta pasagerilor - nimeni din primarie nu s-a gandit sa intocmeasca un studiu de raport intre costuri si incasari. Astfel incat, primarul Oprea, nici nu poate preciza daca investitia este rentabila - si nu e -, de vreme ce habar n-are la ce valoare se situeaza costul utilitatilor. Cert lucru, cabinele telegondolei din Sinaia circula aproape goale in cursul saptamanii, doar in week-end inregistrandu-se un oarecare profit in conditiile in care un transport dus-intors pentru un adult costa 18 lei.
Un faliment premeditat
Pentru ca investitia alesilor locali din Sinaia trebuia sa fie administrata de cineva, edilii au hotarat infiintarea, din bani publici, a unei societati comerciale intitulate SC TRANSPORT URBAN SINAIA SA. Inainte, transportul local era asigurat, pe baza de concesiune, de trei firme private. Pentru fiecare mijloc de transport se incasau 1,5 milioane ROL, in conditiile respectarii tuturor cerintelor impuse de primarie. Cu alte cuvinte, bugetul local era alimentat, iar localnicii si turistii puteau circula in bune conditii.
In urma intocmirii unui program de transport pe anii 2005 - 2008, Oprea a organizat o licitatie, la care s-au inscris mai multe societati comerciale, grupate in trei asocieri. Cu doua saptamani inainte de licitatie, caietul de sarcini a fost modificat, cu toate ca ofertele fusesera deja depuse. Era primul semn ca licitatia fusese organizata doar de ochii lumii, spre a fi ulterior masluita. In ziua licitatiei, la ora 12.00, a fost declarata castigatoare una dintre asocieri. Dupa numai o ora a fost desemnata alta. Vlad Oprea si consilierii locali n-au avut incotro, anuland licitatia. Dupa care le-a venit ideea infiintarii SC TRANSPORT URBAN SINAIA SA, despre care am amintit mai devreme. Excluzand abuziv orice fel de concurenta, edilii au mers pana acolo incat au interzis firmelor private de transport in comun sa duca pasageri la cota 998 m sau 1400 m. La aceasta masinatiune, Oprea a cooptat lucratori de politie, jandarmi si politisti comunitari, care ameninta la intimidare soferii sa nu calce in zona monopolizata ilegal de primarie. Ulterior, cum noua afacere a consilierilor locali a fost pusa pe picioare, si administrarea telegondolei a fost trecuta sub aceeasi umbrela.
Deoarece era nevoie de masini de transport in comun, firma edililor din Sinaia a cumparat la licitatie din Turcia patru microbuze si tot atatea autobuze. Acestea din urma, marca BMC, sunt corespunzatoare. Nu si cele de tip Ford, care sunt prost cotate pe piata transportului urban. E si normal, de vreme ce sunt concepute pentru transport turistic. Aduse la un atelier din Bucuresti, Fordurile au fost modificate, montandu-se geamuri suplimentare, iar canapelele pentru 14 pasageri au fost dispuse in alt mod. Problema e ca suspensiile microbuzelor sunt foarte rigide pentru transportul urban, iar treptele de urcare a calatorilor nu asigura un acces facil, fiind prea inalte. Pe deasupra, usile se inchid si se deschid doar impinse cu umarul de catre pasageri care vor sa urce ori sa coboare, la indemnurile soferilor disperati de situatie.
Familia Rusanu intra pe fir
La poalele punctului de plecare a telegondolei, de la cota 998 m, se intinde o apreciabila suprafata de teren pe care SC INTERNATIONAL SRL o detine in concesiune. Aceasta firma apartine sotiei, fiicei si altor rude ale lui Dan Radu Ruseanu, afacere cu care fruntasul liberal sustine ca n-are tangenta.
Pe ordinea de zi a Consiliului local Sinaia se afla de ceva vreme o dubioasa propunere privind vanzarea preferentiala a parcarii respective, cu doar 15 euro/mp. Pana acum, initiativa n-a fost luata in discutie. Dupa unele pareri, se asteapta apropierea alegerilor locale, pentru ca afacerea sa fie pusa in dezbatere. Atunci cand atentia alesilor prezenti si viitori va fi orientata spre alte scopuri, iar compromisurile sunt mai lesne de pus la cale. Scenariul la care ne referim are mai multe urmari. Daca SC TRANSPORT URBAN SINAIA SA se va dovedi falimentara - asa cum se preconizeaza - va putea fi vanduta unui investitor asa-zis strategic. Iar cum parcarea telegondolei ar apartine familiei Rusanu, cine ar indrazni sa concesioneze exploatarea telegondolei, in competitie cu liderul liberal? Acestea sunt tot atatea motive care ne indreptatesc sa credem ca primarul Vlad Oprea i-a pregatit sustinatorului sau de la centru o afacere profitabila minutios pusa la cale.

Pacat de bani si de munca oamenilor.



1206644929.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  9.29 kb
 Vizualizat:  de 22788 ori

1206644929.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Oct/2017
Mesaje: 6457
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 23 Mar 2009 12:15:53    Titlul subiectului: 108383

Daca la Cota 1400 punctul terminus al telegondolei este situat langa punctul terminus al telecabinelor Sinaia-Cota 1400/Cota 1400-Cota 2000 sau cel al telescaunului Cota 1400-Varful cu Dor, la Sinaia, statia terminus a telegondolei este situata destul de departe, la aproximativ 5 km de centrul orasului (pozele 1-3). La km 4 al drumului Sinaia-Cota 1400, se face o ramificatie la stanga catre telegondola. Exista si o linie de transport in comun care merge din centrul orasului pana la telegondola, dar lumea merge mai mult cu masina pana acolo (locul arata ca o uriasa parcare-poza Cool.
Telegondolele sunt aproape identice cu cele de la Poiana Brasov, fiecare cabina este numerotata (pozele 4 si 7), fiind prevazuta de-o parte si alta a usii cu locasuri pentru schiuri sau placi de snow-bord (pozele 5 si 6). Fata de Poiana Brasov, mi s-a parut mai mica viteza cabinelor in statia terminus, dupa ce acestea au fost trecute de pe cablu purtator pe sina. Duminica nu era foarte multa lume care sa urce cu telegondola pana la cota 1400, s-a vorbit de lipsa rentabilitatii acestei instalatii, problema este ca foarte multi oameni prefera sa mearga cu masina pana acolo. Ieri am coborat pe jos de la Cota 1400 pana la Sinaia, iar sus era un ambuteiaj mai ceva ca la Bucuresti.



Captured 2009-3-22 00012.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.88 kb
 Vizualizat:  de 21850 ori

Captured 2009-3-22 00012.JPG



Captured 2009-3-22 00018.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.17 kb
 Vizualizat:  de 21850 ori

Captured 2009-3-22 00018.JPG



Captured 2009-3-22 00015.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.03 kb
 Vizualizat:  de 21850 ori

Captured 2009-3-22 00015.JPG



Captured 2009-3-22 00016.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.41 kb
 Vizualizat:  de 21850 ori

Captured 2009-3-22 00016.JPG



Captured 2009-3-22 00019.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.84 kb
 Vizualizat:  de 21850 ori

Captured 2009-3-22 00019.JPG



Captured 2009-3-22 00021.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.17 kb
 Vizualizat:  de 21850 ori

Captured 2009-3-22 00021.JPG



Captured 2009-3-22 00017.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.14 kb
 Vizualizat:  de 21850 ori

Captured 2009-3-22 00017.JPG



Captured 2009-3-22 00022.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.13 kb
 Vizualizat:  de 21850 ori

Captured 2009-3-22 00022.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Oct/2017
Mesaje: 6457
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 23 Mar 2009 12:27:15    Titlul subiectului: 108384

In locasuri se pot pune 4 perechi de schiuri si 4 placi de snow-bord. Interiorul unei cabine este prevazut cu doua scaune, aflate fata in fata, capacitatea cabinei fiind de 8 calatori (poza 1). Sistemul de acces in punctul terminus este pe baza de tunicheti (poza 2). Tariful unei calatorii a ramas neschimbat fata de anul trecut, un bilet dus costa 10 RON, dus-intors 18 RON, un copil platind jumatate din pret. In pozele 4-5 puteti vedea cum arata un bilet pentru o calatorie dus.


Captured 2009-3-22 00023.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.02 kb
 Vizualizat:  de 21847 ori

Captured 2009-3-22 00023.JPG



Captured 2009-3-22 00026.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.97 kb
 Vizualizat:  de 21847 ori

Captured 2009-3-22 00026.JPG



Captured 2009-3-22 00027.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.34 kb
 Vizualizat:  de 21847 ori

Captured 2009-3-22 00027.JPG



Bilet telegondola Sinaia (fata).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  13.29 kb
 Vizualizat:  de 21847 ori

Bilet telegondola Sinaia (fata).jpg



Bilet telegondola Sinaia (verso).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  6.97 kb
 Vizualizat:  de 21847 ori

Bilet telegondola Sinaia (verso).jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
SprinterXP



Data înscrierii: 18/Iul/2009
Ultima vizita: 11/Aug/2014
Mesaje: 26
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Lun 20 Iul 2009 16:37:20    Titlul subiectului: 114304

Parcul este format din 27 de telegondole dintre care 17 sunt prezente la datorie Very Happy, celelalte 10 sunt rezerve si stau in magazia din terminalul Sinaia.
Daca gresesc sa ma corectati.



PIC_0005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.25 MB
 Vizualizat:  de 21302 ori

PIC_0005.jpg



PIC_0006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  895.02 kb
 Vizualizat:  de 21302 ori

PIC_0006.jpg



PIC_0007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1006.33 kb
 Vizualizat:  de 21302 ori

PIC_0007.jpg



PIC_0008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.3 MB
 Vizualizat:  de 21302 ori

PIC_0008.jpg



PIC_0009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.26 MB
 Vizualizat:  de 21302 ori

PIC_0009.jpg



PIC_0010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.31 MB
 Vizualizat:  de 21302 ori

PIC_0010.jpg



PIC_0013.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.31 MB
 Vizualizat:  de 21302 ori

PIC_0013.jpg



PIC_0014.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.61 MB
 Vizualizat:  de 21302 ori

PIC_0014.jpg



PIC_0016.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  740.25 kb
 Vizualizat:  de 21302 ori

PIC_0016.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
insider



Data înscrierii: 07/Ian/2010
Ultima vizita: 16/Aug/2017
Mesaje: 25
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Vin 08 Ian 2010 16:45:15    Titlul subiectului: cateva corectii 122079

Intr-adevar, vehiculele sunt asemanatoare cu cele din Poiana Brasov ("Postavarul Expres"), construite tot de firma elvetiana CWA dar sunt o generatie mai noua (Omega IV fata de III, la Poiana).

Suportii montati pe usile unei telegondole pot primi cel mult 8 perechi de schiuri, 4 snowboard-uri sau combinatii.

Parcul este format din 34 de telegondole plus una pentru activitati de intretinere ("cosul de intretinere"). Telegondolistii de la Piatra Neamt o numesc "nacela", iar cei de la Constanta "cabrioleta".
De obicei pe traseu se afla 17 telegondole, celelalte ramanand in garaj, fiind ferite de intemperii; tot in garaj se efectueaza si lucrari de intretinere (gresare, verificari sistem de prindere etc), acolo fiind amenajata si o rampa speciala pentru aceste activitati.
Sunt scoase pe traseu toate telegondolele doar in zilele in care se stie ca va fi un aflux mare de turisti (1 mai, in varful sezonului de schi etc.) sau cand au loc testele de sarcina sub supravegherea ISCIR. In rest cele 17 telegondole fac fata cu brio. Cand exista cate un "puseu" (de exemplu un grup compact sosit cu autocarul), se poate compensa lipsa celorlalte 17 telegondole marindu-se viteza instalatiei de la viteza "de croaziera" de 2.5 m/s pana la cea maxima de 6 m/s pentru golirea rapida a peronului.

Telegondolele sunt introduse in fiecare dimineata pe traseu, seara punandu-se inapoi in garaj. Deoarece aceste operatiuni se realizeaza manual, utilizarea a numai jumatate din vehicule este si in avantajul angajatilor.

Daca mai aveti ceva intrebari pe aceasta tema.....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Oct/2017
Mesaje: 6457
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 15 Ian 2010 09:22:27    Titlul subiectului: 122299

Intrebari referitoare la fluxul de calatori. Anul trecut se vehicula ca investitia nu a fost rentabila si telegondola este aproape de faliment ? Intre timp s-a mai schimbat situatia ? Sunt mai multi calatori ?
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
insider



Data înscrierii: 07/Ian/2010
Ultima vizita: 16/Aug/2017
Mesaje: 25
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Vin 15 Ian 2010 13:39:09    Titlul subiectului: 122320

Nu sunt mai multi calatori decat anul trecut, se simte si aici criza, mai cu seama ca n-a fost nici zapada din alti ani.

Ceea ce o trage putin inapoi este faptul ca aceeasi firma opereaza si microbuzele/autobuzele locale din Sinaia; acestea avand tarife extrem de mici (1 leu, respectiv 50 bani elevi), e clar ca telegondola trebuie sa sustina si o parte din costurile transportului in comun auto din Sinaia.

INSA, zvonurile de anul trecut nu sunt adevarate, instalatia a fost foarte rentabila; nu cunosc dedesubturile politice, dar economic vorbind, nici vorba de faliment.

Referitor la articolul postat mai sus, trebuie sa mentionez ca mai toate instalatiile similare circula cam goale in cursul saptamanii. Telecabina circula cu ceva mai multi oameni pentru ca modul de functionare al acesteia ii permite strangerea mai multor calatori inainte de pornire - dar per total in cursul saptamanii tot aia e.
Ganditi-va ca telegondola de la Mamaia functioneaza doar trei luni pe an. Nu produce nimic timp de 9 luni. NIMIC. Si nu e falimentara. La fel si telescaunul din Valea Dorului, tot cam asa si cel de la 1400 la 2000.
Telegondola de la Azuga, investitie privata, similara tehnic cu cea din Sinaia, are incasari minime pe timpul verii - Sorica nu are nimic din faima Cotei 1400. Si nu a vorbit nimeni de faliment.
Apropo, telegondola sinaiana este tot la 3 km de centrul orasului si de gara, ca si in Azuga. Singura diferenta este panta, la Azuga se urca mult mai domol spre telegondola.

Si inca ceva: nu este adevarat ca telegondola din Sinaia a fost in neregula vizavi de ISCIR. Inaugurarea a fost facuta intr-adevar cand inca nu existau toate avizele ISCIR, INSA LA INAUGURARE NU S-A URCAT NIMENI in telegondola, acest lucru facandu-se ulterior, cand toate avizele au fost obtinute. Inaugurarea a fost facuta deci putin fortat, probabil ca sa nu iasa in urma Azugii. Adevarata inaugurare, cu calatori, s-a facut putin mai tarziu, cand a fost totul in regula din punctul de vedere al autoritatilor tehnice.

La acel moment a existat o neintelegere provocata de faptul ca o televiziune (Realitatea, daca-mi aduc aminte bine) a difuzat un reportaj despre inaugurarea celor doua telegondole, din Sinaia si din Azuga, prezentand imagini de la Azuga, cu telegondole tot roz-oranj, precum cele de la Sinaia, pline de turisti; comentariul audio fiind in acel moment despre Sinaia, reprezentantii ISCIR s-au sesizat, crezand ca imaginile sunt de la Sinaia, iar ei stiind ca nu au emis inca avizele de functionare decat pentru Azuga... S-au linistit repede, cand au aflat ca inaugurarea la Sinaia a constat doar in pornirea instalatiei, fara calatori.
La inaugurare au participat si reprezentantii firmei constructoare, Doppelmayr, astfel incat chiar daca romanilor le-ar fi trecut prin cap niscaiva idei nastrusnice, acestia n-ar fi permis nicio miscare fara un dosar complet.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
insider



Data înscrierii: 07/Ian/2010
Ultima vizita: 16/Aug/2017
Mesaje: 25
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Lun 18 Ian 2010 17:26:06    Titlul subiectului: foto 122468

Iata cateva ipostaze mai putin cunoscute ale telegondolei.

Pentru mai multe detalii, consultati blogul pe cale de lansare...

http://telegondolasinaia.blogspot.com

... si nu ezitati sa postati comentarii, intrebari etc.



garaj.JPG
 Descriere:
Cuminti, in garaj
 Mărime fișier:  221 kb
 Vizualizat:  de 20347 ori

garaj.JPG



cos intretinere.JPG
 Descriere:
Vehiculul din care se fac lucrari de intretinere la stalpi
 Mărime fișier:  245.02 kb
 Vizualizat:  de 20347 ori

cos intretinere.JPG



acoperis statie.JPG
 Descriere:
De pe acoperisul statiei de actionare
 Mărime fișier:  296.9 kb
 Vizualizat:  de 20347 ori

acoperis statie.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Oct/2017
Mesaje: 6110
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 29 Mar 2010 17:36:16    Titlul subiectului: 125145

http://www.adevarul.ro/locale/ploiesti/Ploiesti-_Telegondola_din_Sinaia-avariata_grav_de_un_brad_0_233976958.html

ATENTIE: Conform articolului citat, se pare ca telegondola nu va funcționa de Paște

"Telegondola din Sinaia, avariată grav de un brad

Răzvan Bunea

Luni 29 mar 2010

Un brad înalt de 30 de metri s-a prăbușit peste un stâlp de susținere a cablurilor telegondolei din Sinaia, instalație care face legătura dintre stațiune și Cota 1400, înterupând transportul persoanelor.

Incidentul a avut loc noaptea trecută, în momentul în care telegondola nu funcționa și a fost provocat de vântul puternic. La fața locului au venit lucrătorii Parcului Natural Bucegi, ai Ocolului Silvic Sinaia și autoritățile locale, iar operațiunea de îndepărtare a copacului, desfășurată la o înalțime de aproximativ 20 de metri a fost extrem de dificilă și a durat peste două ore.

Silvicultorii și reprezentanții primăriei din Sinaia spun că precipitațiile abundente sub forma de ploaie și zapadă din ultimele 24 de ore au fost însoțite de un vânt foarte puternic, iar cel mai probabil bradul înalt de 30 de metri nu a rezistat intemperiilor vremii.

Vântul puternic a dărâmat bradul

“Datorită vijeliei extrem de puternice de noaptea trecută, un brad a căzut peste cablurile și stâlpul telegondolei. Acțiunea de degajare a arborelui a fost foarte periculoasă din cauza vântului puternic și a înălțimii mari la care au fost nevoiți să intervină silvicultorii pentru a tăia bradul aflat pe instalația de transport. “, ne spune Clementin Neguțescu, reprezentant al Parcului Natural Bucegi

În urma incidentului, au fost avariate mai multe componente ale instalației telegondolei, iar o comisie formată din specialisti ai firmei austriece Doppelmayr, care a livrat piesele evaluează în acest moment toate pagubele provocate.

“Situația este destul de gravă din cauza avariilor produse de căderea bradului pe stâlpul cinci. Bateriile de role și plăcile intinzătoare au fost deformate, reparația va fi de durată și vom consulta firma Doppelmayr care ne-a livrat instalația iar componentele distruse vor fi înlocuite cu cele aduse din Austria.”, spune Costel Hogea – Șef instalație – Telegondola Sinaia.

Telegondola nu va funcționa de Paște

Specialiștii români și austrieci urmează să stabilească dacă și structura de rezistență a pilonilor din zonă ai telegondolei, a fost afectată în urma căderii copacului, iar activitatea instalației va fi oprită până în momentul în care piesele avariate vor fi aduse în țară din Austria și montate. Costurile de reparație vor fi suportate de firma din Austria, instalația fiind încă în perioada de leasing. Până la repunea instalației de transport pe cablu în funcțiune, turistii care vor veni la munte de Paște, pot să foloseasca doar telecabina din Sinaia pentru a urca în Bucegi.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
insider



Data înscrierii: 07/Ian/2010
Ultima vizita: 16/Aug/2017
Mesaje: 25
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mie 16 Iun 2010 11:59:19    Titlul subiectului: Reluarea functionarii 128465

Telegondola din Sinaia s-a redeschis astazi, 16 iunie 2010.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Oct/2017
Mesaje: 6457
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Oct 2010 19:48:10    Titlul subiectului: 134616

Cu apropierea sezonului de iarna, in Sinaia, pe strada principala, in zona centrului si nu numai au aparut reclame la telegondola, sub forma unor cabine de carton (foto 1).


Tura Baiului, 9 octombrie 094.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.58 kb
 Vizualizat:  de 17542 ori

Tura Baiului, 9 octombrie 094.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Mar/2017
Mesaje: 929

MesajTrimis: Mie 28 Dec 2011 15:36:07    Titlul subiectului: 151454

Telegondola din Sinaia nu a mai fundtionat din luna mai. Oficial a fost oprita datorita unor probleme aparute la unul dintre piloni. Ulterior din cauza unor rate neplatite, telegondola era sa fie executata silit. Articolele privind acest subiesct se gasesc aici si aici

Articol din 2 noiembrie 2011 a scris:
Telegondola din stațiunea Sinaia, ce asigură transportul persoanelor de la stația Cota 998 (150 metri mai sus de Taverna Sârbului) până la stația Cota 1400, nu este nici acum funcțională.
La sfârșitul lunii mai a acestui an, instalația pe cablu a fost oprită pentru reparații la un pilon de susținere care se degradase și nu mai prezenta siguranță pentru transportul turiștilor care vroiau să admire Munții Bucegi de la înălțime.
În cele aproape șapte luni de lucrări, stâlpul 6, cel cu probleme, a fost mutat cu 45 metri în amonte, într-o zonă sigură, iar zilele acestea urmau să aibă loc probele tehnice pentru a repune în funcțiune telegondola.
Numai că instalația a ajuns, între timp, subiect de scandal în Primăria Sinaia. Edilul Vlad Oprea a intrat în conflict cu societatea Dunărea IFN SA, cea care trebuia să repare instalația, telegondola fiind, de altfel, o investiție publică, din fonduri locale și guvernamentale, pe care o operează SC Transport Urban Sinaia S.R.L, o firmă înființată de Consiliul Local Sinaia.
Potrivit reprezentanților Primăriei, Dunarea IFN SA avea obligația să asigure buna funcționare a telegondolei, însă lucrările de relocare a stâlpului 6 au început abia în luna septembrie a acestui an, motiv pentru care autoritatea locală a fost privată de sume importante de bani. Asta în condițiile în care lucrările nu au fost, nici la această oră, terminate. Reprezentanții autorităților locale speră ca măcar la 1 decembrie să poată da drumul telegondolei.
Până când lucrurile se vor limpezi, turiștii sunt cei care vor avea de suferit de pe urma nefuncționalității telegondolei.
M-am tot plimbat cu gondolele, de fiecare dată când mergeam la munte. De sus, totul se vede de vis. E spendid să admiri crestele munților. Și apoi, pentru o stațiune precum Sinaia, această instalație este indispensabilă", a spus Florin Enache, un ploieștean împătimit al sporturilor de iarnă.

Articol din 24 noiembrie 2011 a scris:
Continuă scandalul dintre Primăria Sinaia și firmele din grupul Dunărea, care au executat lucrările în 2007, în leasing. Executorul judecătoresc și-a anunțat prezența joi, începând cu ora 10.00, pentru a demonta instalația, după ce administrația locală a întârziat cu plata uneia dintre rate
Lucrarea, de 7,7 milioane de euro, a fost executată în 2007, în baza unui contract de leasing financiar în care au fost implicate Primăria Sinaia, Dunărea IFN și Dunărea SA. După ce, în luna mai a acestui an, unul din stâlpii de susținere s-a deplasat, punând în pericol întreaga instalație de transport prin cablu, Primăria a luat decizia să nu mai achite o rată, invocând faptul că oprirea telegondolei i-a redus din venituri.
În urma acestei întârzieri, societatea Dunărea IFN a anunțat că va executa silit Primăria, pentru a lua întreaga instalație. Lucru care urma să se petreacă încă de vineri, când Primăria a recuzat executorul și a apucat să întârzie procedura. Până astăzi, însă, când executorul a anunțat că va reveni la Sinaia.
Reprezentanții administrației locale din Sinaia au precizat, joi dimineață, că tocmai au plătit și ultimele rate, suma din contract fiind achitată integral. De asemenea, ei susțin că emiseseră bilete la ordin, de la începutul lucrărilor, care serveau drept garanție pentru a acoperi eventuale întâîrzieri ale ratelor, dar pe care firma executantă nu le-a utilizat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Oct/2017
Mesaje: 6457
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 28 Dec 2011 15:44:46    Titlul subiectului: 151457

In cele din urma se pare ca functioneaza din nou telegondola de la Sinaia, dupa o pauza de aproape sapte luni. Articolul se gaseste aici

Citat:
Turiștii din Sinaia pot folosi din nou telegondola

După jumătate de an de blocaje, telegondola din Sinaia a fost repornită, începând cu acest weekend. Iubitorii sporturilor de iarnă pot ajunge mult mai ușor la Cota 1.400

Telegondola Sinaia a primit aviz de funcționare, după ce activitatea fusese sistată mai bine de jumătate de an, inițial din cauza unei probleme la unul dintre piloni și ulterior din cauza unor probleme juridice între Primărie și firma care a realizat lucrarea. Astfel, începând din acest weekend, turiștii pot ajunge mult mai ușor la Cota 1.400, informează ziarul Prahova. Într-o lună din sezon, telegondola transportă între 15.000 și 20.000 de persoane, conform datelor Primăriei Sinaia.

Oricum este cam aiurea, o investitie mai mare de 7 milioane, sa stea nefolosita mai mult de jumatate de an ! Mai bine faceau altceva cu banii aia, fiindca majoritatea turistilor merg la Cota 1400 fie cu masina, fie cu telecabina.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Oct/2017
Mesaje: 6457
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 26 Feb 2012 18:40:36    Titlul subiectului: 153467

Ieri a fost o zi foarte frumoasa, conditii ideale pentru sporturile de iarna la Sinia. Teoretic telegondola de la Sinaia a capatat o importanta si mai mare, o data cu reamenajarea partiei vechi de schi de la Cota 1400 pana la Sinaia (cota 1000 unde este si punctul terminus al telegondolei). Din pacate ieri, pret de cateva ore telegondola nu a functionat din cauza vantului de la Cota 1400. Un lucru foarte interesant. Multi schiori au mers pana la Cota 1400 cu ... taxiul. Daca se cuplau 4 persoane la o masina, plateau doar 10 RON. Mai ieftin decat o calatorie cu telegondola. E drept ajungi mai greu pana sus, datorita zapezii se circula pe drumul care merge la cota doar pe o banda, in ambele sensuri. Totusi taximetristii au avut cel mai mult de castigat ieri.
La punctul terminus telegondolele inca mai mergeau dar cu viteza redusa (pozele 1-3). Cand am ajuns cateva ore mai tarziu la Cota 1400, la punctul terminus de acolo nu mai era nici o telegondola (poza 4).



Tura Cota 1400, 25 februarie 029.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.62 kb
 Vizualizat:  de 12348 ori

Tura Cota 1400, 25 februarie 029.jpg



Tura Cota 1400, 25 februarie 030.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.76 kb
 Vizualizat:  de 12348 ori

Tura Cota 1400, 25 februarie 030.jpg



Tura Cota 1400, 25 februarie 032.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.31 kb
 Vizualizat:  de 12348 ori

Tura Cota 1400, 25 februarie 032.jpg



Captured 2012-2-25 009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.36 kb
 Vizualizat:  de 12348 ori

Captured 2012-2-25 009.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Oct/2017
Mesaje: 6457
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 26 Feb 2012 18:47:58    Titlul subiectului: 153468

Preturile sunt destul de mari (poza 1). 16 RON pentru o calatorie dus si 12 RON pentru copii intre 5 si 12 ani. Dus intors costa ceva mai putin, 30 RON pentru un adult si 23 RON pentru copii intre 5 si 12 ani (poza 2). Mai iesftin ar fi sa achizitionam punte. In poza 3 este afisul cu tarifele. 24 de puncte inseamna 60 RON, 48 puncte inseamna 120 RON, iar 300 puncte inseamna 565 RON. O urcare sau o coborare cu telegondola anuleaza 6 puncte. Se pot lua abonamente pe una sau mai multe zile (poza 4). Abonamentul pentru o zi costa 120 RON, cel pentru 5 zile costa 475 RON, fiind mai convenabil daca stai mai multe zile la schiat. De asemenea suntem rugati sa nu stam langa tunicheti ca sa nu ni se anuleze accidental puncte (poza 5).


Captured 2012-2-25 017.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.5 kb
 Vizualizat:  de 12346 ori

Captured 2012-2-25 017.jpg



Captured 2012-2-25 018.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  45.34 kb
 Vizualizat:  de 12346 ori

Captured 2012-2-25 018.jpg



Captured 2012-2-25 016.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.74 kb
 Vizualizat:  de 12346 ori

Captured 2012-2-25 016.jpg



Captured 2012-2-25 015.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.16 kb
 Vizualizat:  de 12346 ori

Captured 2012-2-25 015.jpg



Captured 2012-2-25 014.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.29 kb
 Vizualizat:  de 12346 ori

Captured 2012-2-25 014.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Oct/2017
Mesaje: 6110
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 27 Feb 2012 15:27:44    Titlul subiectului: 153509

Sambata, 25.02, am fost si eu la Sinaia si am intentionat sa merg cu "faimoasa" telegondola pana la cota 1400, dupa care cu telescaunul de la Cota 1400 pana la cota 2000.
Bineinteles si de data asta turistul "normal" este scarbit de halul bisnitaresc in care inteleg "turismul" si "afacerile" anumiti cetateni din RRomanistan.
Mai concret: cand am ajuns si noi la telegondola, aceasta nu functiona. Chestionati asupra acestui lucru de catre cei 30-40 de turisti doritori de tele-plimbare, agaricii aia care isi faceau de lucru pe langa telegondola ne-au spus ca nu se circula din cauza vantului.
"- Bine, nu se circula acum, dar mai incolo se va relua?
- Nu, in niciun caz, nu va circula toata ziua..."
Ca din "intamplare" apare un "intreprinzator", bineinteles tigan, care ne "sopteste" ca daca vrem neaparat sa urcam ne poate face el "legatura" cu un taximetrist care sa ne duca acolo.
Fireste, nu venisem la munte ca sa merg cu taxiul, asa ca ne-am bagat picioarele in oferta lui. Cu toate astea, s-au gasit cativa mai naivi si cu bani care au "muscat" momeala si i-au bagat bani in buzunar taximetristului.
Dupa ce a fost preluata "spuma" de prosti, cei cu mai multi bani (sau mai disperati), acelasi "intreprinzator" si-a adus aminte ca mai exista o alternativa, un nene cu un ... maxi-taxi care ne poate duce sus cu "doar" 8 lei.
La asta a muscat si grupul nostru, astfel ca ne-am urcat in duba, am platit cei 32 lei (4 persoane), fieste, fara sa primim bilete!!!, ca asa-i in tigania maxi-taxi, doar stim! si, dupa cateva minute de asteptare duba se umpluse. Soferul s-a "asigurat" la "intreprinzatorul" de culoare ca nu e politie prin zona si hai la drum...
Pe drum a mai cules cativa turisti ocazionali, asa ca am mers cam 24-25 de insi intr-o duba pana la Cota 1400...
Acolo, dupa ce ne-am mai invartit cateva minute, ce sa vezi?!? Se reia circulatia telegondolei, asta dupa ce Lache flausat ala ne asigurase ca nu va circula toata ziua! Evil or Very Mad

Si uite asa se desfasoara minunatul turism in stil tiganesc in Romania!
Se fac la greu interesele piratilor cu taxiurile si maxi-taxi-urile!

Dar cu proxima ocazie va idemn si pe voi sa-i "coacem", sa inregistram discutiile atat cu gondolierii, cat si activitatile pirateresti, sa le cerem explicit sa ne comunice viteza vantului si sa-i inregistram cand o spun, apoi trimise petitii atat la Administratia de Metrorologie, cat si la Ministerul tursimului si Primaria Sinaia, ARR s.a.m.d. astfel incat sa-i determinam sa faca odata ceva, ca sunt satul pana-n gat de tigania asta de tursim! Evil or Very Mad

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Dum 10 Aug 2014 08:59:48    Titlul subiectului: 174217

Pretul unei urcari la Telegondola Sinaia este 20 lei iar bicicleta urca gratis. Nu am la indemana programul de functionare dar aseara am urcat la 18.40.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
insider



Data înscrierii: 07/Ian/2010
Ultima vizita: 16/Aug/2017
Mesaje: 25
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Dum 10 Aug 2014 09:17:19    Titlul subiectului: 174218

Programul de vara este in fiecare zi intre 09 si 19, iar martea fiind revizie tehnica este intre 12 si 19.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 24/Oct/2017
Mesaje: 6457
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Feb 2015 00:06:39    Titlul subiectului: 177169

Se va construi si al doilea tronson al telegondolei din Sinaia intre Cota 1400 si Cota 2000. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Sinaia: până la sfârșitul anului, telegondolă între Cota 1.400 și Cota 2.000

Luna următoare la Sinaia va începe construirea unei noi telegondole, care să lege Cota 1.400 de Cota 2.000. Investiția este de 34.000.000 lei, iar lucrarea ar trebui să fie gata la începerea următorului sezon.

Transport Urban Sinaia, compania care administrează domeniul schiabil, transportul public, parcările și bazele sportive ale orașului, a anunțat acest lucru în cadrul unei conferințe de presă care a anunțat o nouă identitate de brand pentru serviciile sale. Rebranding-ul semnat de agenția Brandtailors vine în completarea schimbărilor majore de strategie și viziune ale companiei din ultimii patru ani și face parte dintr-un proces de transformare a organizației prin realizarea unor proiecte ample de modernizare ce vor fi derulate în 2015. Principala noutate rezultată în urma procesului de rebranding constă în adoptarea unor noi identități pentru cele șase servicii publice aflate în portofoliul organizației: Pârtiile de Ski Sinaia, Gondola Sinaia, Bike Resort Sinaia, Transport Public Sinaia, Parcări Publice Sinaia și Facilități Sportive Sinaia.

Tot în 2015, compania și-a propus înlocuirea mijloacelor de transport de mică capacitate cu autobuze noi de până la 100 de persoane, îmbunătățirea sistemului de informare a consumatorilor prin instalarea unor panouri iluminate cu sisteme LED și dezvoltarea Bike Resort Sinaia, prin crearea a două noi trasee de downhill. În plus, toate mijloacele de transport în comun vor beneficia de conexiune Wi-Fi gratuită și vor fi personalizate cu noua identitate vizuală.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Transport pe cablu Ora este GMT + 3 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community