Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele din Cluj-Napoca
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 12, 13, 14  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 26/Feb/2020
Mesaje: 482
Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)

MesajTrimis: Vin 21 Noi 2014 15:40:40    Titlul subiectului: 175709

O initiative interesanta a CTP Cluj:
Tramvai-cinematograf, cu ocazia implinirii a 25 de ani de la caderea Zidului Berlinului.
https://ro.stiri.yahoo.com/tramvai-cinematograf-pe-străzile-clujului-131531755.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 19/Feb/2020
Mesaje: 1273
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Mar 09 Dec 2014 21:31:16    Titlul subiectului: 175935

Stie cineva. Odata cu redeschiderea circulatiei tramvaielor pe linile 100 si 102 tramvaiele PESA 83 si 84 au fost reintrodu-se in circulatie? In alta ordine de idei azidimineata a avut loc un accident pe Splaiul Independentei in care a fost implicat unul din tramvaiele PESA. Stie cineva despre care tramvai este vorba?
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noimebrie 1959 - 7 noimebrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TatalLor



Data înscrierii: 21/Noi/2011
Ultima vizita: 25/Ian/2020
Mesaje: 119
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 09 Dec 2014 21:49:35    Titlul subiectului: 175936

Astazi l-am vazut pe 83 pe Horea pe linia 102, deci el sigur n-a fost implicat in accident.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
razwy



Data înscrierii: 04/Sep/2009
Ultima vizita: 25/Mai/2019
Mesaje: 190
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 10 Dec 2014 12:33:05    Titlul subiectului: 175945

81 este tramvaiul care a avut accident.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 19/Feb/2020
Mesaje: 1273
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Mie 10 Dec 2014 19:55:52    Titlul subiectului: 175951

Si nu se stie, 81 are avarii mari in urma accidentului?
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noimebrie 1959 - 7 noimebrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 28/Feb/2020
Mesaje: 658
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 12 Dec 2014 16:00:59    Titlul subiectului: 175979

Ieri l-am vazut la traseu pe 81.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
razwy



Data înscrierii: 04/Sep/2009
Ultima vizita: 25/Mai/2019
Mesaje: 190
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 12 Dec 2014 20:11:30    Titlul subiectului: 175985

Am citit pe un site un interviu al lui Neag care spunea ca este sparta masca din fata si spera ca pe joi sa il scoata la traseu. Deci s-au tinut de cuvant.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Ian/2020
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 13 Dec 2014 14:09:49    Titlul subiectului: 175998

Dacă e să dau crezare unor comentarii privitoare la unul din articolele despre achiziționarea autobuzelor noi, DNA-ul face o anchetă privitoare la achiziționarea tramvaielor PESA.
Citez comentariul:

Citat:
Citynews, daca sunteti un ziar online adevarat aflati ce se intampla cu cealalta licitatie organizata de Compania de Transport Public Cluj. Pe 27 octombrie a fost organizata licitatia pentru alte 10 autobuze noi. De atunci doar Liviu Neag si acolitii lui mai stiu ce se intampla. Sa fie o noua smecherie ca si cu tramvaiele Pesa si ca si cu cele 40 de autobuze care se chinuie sa ajunga in Cluj? Daca sunteti ziaristi adevarati investigati si aflati ce smecherii fac acolo. Si inca o idee de subiect: interesati-va in ce stadiu e ancheta DNA pentru tramvaiele mov. Ar fi interesant cine va raspunde pentru licitatia tramvaielor Pesa


Și dau adresa linkului:

http://citynews.ro/din-oras/foto-exclusiv-primele-autobuze-mov-au-ajuns-la-cluj-cati-bani-dat-primaria-pentru
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Ed



Data înscrierii: 01/Dec/2014
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 257
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 13 Dec 2014 15:22:01    Titlul subiectului: 176000

OAB a scris:
Dacă e să dau crezare unor comentarii privitoare la unul din articolele despre achiziționarea autobuzelor noi, DNA-ul face o anchetă privitoare la achiziționarea tramvaielor PESA.
Citez comentariul:

Citat:
Citynews, daca sunteti un ziar online adevarat aflati ce se intampla cu cealalta licitatie organizata de Compania de Transport Public Cluj. Pe 27 octombrie a fost organizata licitatia pentru alte 10 autobuze noi. De atunci doar Liviu Neag si acolitii lui mai stiu ce se intampla. Sa fie o noua smecherie ca si cu tramvaiele Pesa si ca si cu cele 40 de autobuze care se chinuie sa ajunga in Cluj? Daca sunteti ziaristi adevarati investigati si aflati ce smecherii fac acolo. Si inca o idee de subiect: interesati-va in ce stadiu e ancheta DNA pentru tramvaiele mov. Ar fi interesant cine va raspunde pentru licitatia tramvaielor Pesa


Și dau adresa linkului:

http://citynews.ro/din-oras/foto-exclusiv-primele-autobuze-mov-au-ajuns-la-cluj-cati-bani-dat-primaria-pentru



Asa este, exista o ancheta DNA legata de tramaviele Pesa, inca nu se cunosc rezultatele. Mai multe informatii mai jos


http://www.economica.net/probleme-la-primaria-cluj-dna-redeschide-dosarul-de-coruptie-pe-achizitia-tramvaielor-poloneze_67827.html

http://citynews.ro/eveniment/dna-cluj-redeschide-dosarul-de-coruptie-pe-achizitia-tramvaielor-poloneze-1257242

http://gazetadecluj.ro/stiri-cluj/probleme-la-primaria-cluj-dna-redeschide-dosarul-de-coruptie-pe-achizitia-tramvaielor-poloneze/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 28/Feb/2020
Mesaje: 658
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 06 Ian 2015 16:46:17    Titlul subiectului: 176296

76 a revenit la traseu. L-am zarit acum o ora pe Baritiu le 101.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Joldos



Data înscrierii: 06/Noi/2013
Ultima vizita: 08/Noi/2015
Mesaje: 88
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 09 Ian 2015 22:20:00    Titlul subiectului: 176383

76 este pe traseu din decembrie 2014, am circulat cu el inainte de Craciun pe linia 102 si pare a fii la fel ca inainte. Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 28/Feb/2020
Mesaje: 658
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 30 Ian 2015 21:10:42    Titlul subiectului: 176889

A mai fost scos la traseu si 21. L-am vazut azi pe 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 19/Feb/2020
Mesaje: 1273
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Vin 30 Ian 2015 21:39:24    Titlul subiectului: 176890

Poate sa faca cineva o lista cu tramvaiele KT4D care sunt active?
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noimebrie 1959 - 7 noimebrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 28/Feb/2020
Mesaje: 658
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 30 Ian 2015 23:26:59    Titlul subiectului: 176898

KT4D: 3, 4, 10, 12, 18, 19, 21, 22, 28, 36, 41, 42, 45, 46, 48, 49, 50, 52
KT4DM: 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Ian/2020
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 31 Ian 2015 22:03:16    Titlul subiectului: 176949

45-ul s-a comportat ca și cum ar fi avut o defecțiune. Cu puțin înainte de 19:30 m-am suit în el pe strada Horea. A mers normal până după "Pacul Central". De acolo, din ce în ce mai încet. De mai multe ori, vatmanul aprindea lumina în cabină, făcea ceva și o stingea. Din nou o aprindea, făcea ceva și o stingea. Cel puțin până la "Sala Sporturilor" a mers de parcă își dădea duhul.

Precizez că:
-nu am auzit sunete anormale
-nu am simțit niciun miros de ars
-nu am văzut să iasă fum de la rezistențe
În 1989, când călătorisem cu 033, s-a întâmplat ceva similar, dar, atunci, ieșea fum vizibil clar de acolo.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Ian/2020
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 03 Feb 2015 21:09:50    Titlul subiectului: 177035

În urmă cu mai puțin de o jumătate de oră, 71-le a avut un comportament anormal:
-a închis și deschis de mai multe ori ușile (în stația Parcul Central, sens spre Mănăștur)
- a pornit, dar, la câteva secunde, ceva decupla motoarele
-a oprit, a pornit avariile, vatmanul a ieșit și a făcut ceva la ușa din față; degeaba, până la stopul de la Napoca tot așa a mers
-la stop, s-a mai auzit semnalul de închidere al ușilor (nu știu pentru care dintre ele deoarece a treia și a patra, sigur, erau închise) și de acolo și până la Sala Sporturilor a mers normal; nu știu mai încolo ce s-a întâmplat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
pjswimmer



Data înscrierii: 07/Iul/2009
Ultima vizita: 28/Feb/2020
Mesaje: 25
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 23 Feb 2015 17:15:26    Titlul subiectului: 177501

KT4DM-ul 72 nu circula.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
soulcage



Data înscrierii: 17/Iun/2012
Ultima vizita: 24/Mar/2019
Mesaje: 42
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 07 Mar 2015 10:55:38    Titlul subiectului: Intrebare 177793

De ce si cand revine (daca nu a revenit deja)?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 26/Feb/2020
Mesaje: 482
Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)

MesajTrimis: Mie 08 Apr 2015 09:49:22    Titlul subiectului: 178458

Timisul 035-035, fotografiat in 1992 de Henrik Karl Nielsen


1_566.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  187.62 kb
 Vizualizat:  de 14227 ori

1_566.jpg



cju.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  181.63 kb
 Vizualizat:  de 14227 ori

cju.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Ian/2020
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 08 Apr 2015 15:10:04    Titlul subiectului: 178462

Tramvaiul a apărut pe străzile Clujului în toamna lui 1988, având numărul de parc 57-58. În toamna lui 1991 a primit numărul 035-035 iar apoi, 35-35. S-a "conformat" modei îndepărtării frânghiei care intră - în mod normal - în cabina vatmanului. Moda a avut loc în perioada anilor 1989-1992 cu o "pauză" în vara lui 1991, când a doua frânghie a revenit, dar numai pentru scurt timp. Lui 035, i s-a luat și scripetele mascat peste care era trecută frânghia; de altfel, în poză, se poate observa lipsa acelui scripete. Care e misterul dispariției scripetelui? Apariția lui 67-68 (devenit 038-038, apoi 38-38 ), acesta "luând " acel scripete de care ziceam. Chiar la început, ambele frânghii ale lui 038-038 intrau în cabina vatmanului. Ulterior, una dintre acestea (cea din lateral) a fost repoziționată afară, dar scripetele "șparlit" de pe 035 a continuat să existe pe partea din față a capotei vagonului motor 038. Nu m-aș fi așteptat ca unui tramvai care, practic, a circulat mult (în raport cu altele, care mai mult au stat) să i se fure scripetele împreună cu masca acestuia...

Când a reapărut uzanța frânghiei care intră în cabina vatmanului, 035 a primit un scripete de ITB VxA

Am indicii conform cărora paralelipipedele suplimentare (care, cred, că ascundeau disjunctoarele suplimentare) au "migrat", în unele azuri, de la un tramvai la altul. În poză, 035-035 nu are, încă, acel paralelipiped de care ziceam..
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
doodoo_74



Data înscrierii: 28/Iun/2007
Ultima vizita: 15/Ian/2020
Mesaje: 151
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 08 Mai 2015 13:06:49    Titlul subiectului: istorie 179015

Foarte interesant Smile
http://actualdecluj.ro/cum-au-inaugurat-comunistii-tramvaiul-clujului-cu-2-ani-inainte-de-revolutie/

Puțini clujeni știu că, spre deosebire de marile orașe ale lumii și chiar ale țării, care au introdus linia de tramvai încă din urmă cu un secol, în Cluj-Napoca tramvaiul funcționează doar din 1987, cu doar doi ani înainte de Revoluție. Linia de tramvai a fost inaugurată cu fast chiar de 23 august iar fotograful momentului vorbește cu actualdecluj.ro despre eveniment.
Linia de cale ferată a tramvaiului a fost inaugurată cu heirupism în 23 august 1987, chiar dacă lucrările încă nu erau gata; a fost nevoie de multe luni de zile de lucrări în plus pentru ca tramvaiul între Mănăștur și zona industrială să funcționeze.
Ivan Rohony e un fotograf vechi al Clujului iar la festivitățile de 23 august 1987 – care ca o excepție au fost ținute pe stadionul municipal, nu printr-o paradă prin centrul orașului – a imortalizat parada, dar și evenimentele de după ea – la ieșire, oficialitățile au fost așteptate de trei garnituri de tramvai, produse la București, care le-a dus într-o plimbare până la gară – dar nu una lipsită de peripeții.
Rohony explică: “a fost o paradă de 23 august care nu s-a mai ținut, în 1987, în piața Victoriei ca până atunci, foarte interesant, ci pe stadionul municipal. Au venit cei de la partid și de stat, au adus muncitori, dar nu erau mulți. Era cam dubios, a fost interesant. După treaba asta au ieșit conducătorii Județenei de partid și de stat. Erau înșirate trei tramvaie în spatele stadionului. În primul au urcat barosanii, primul secretar Moga, Negreț care era președintele Consiliului Județean cum era atunci, șeful Securității și a Miliției. Tramvaiul a făcut câteva zeci de metri pentru că s-a oprit exact după podul Napoca, și s-au dat jos ca să se ducă la petrecerea de după festivități. Restul tramvaielor au mers mai departe, dar foarte încet, pentru că linia era faorte dubioasă, încă nu era pusă la punct și mergea foarte încet.
Pe Barițiu chiar a oprit pentru că era curba către pod și acolo încă erau lucrări, era încă terasament. Tramvaiul a mers până la gară, acolo toți s-au dat jos și s-a inaugurat fântâna arteziană, fără protipendadă. A fost o fântână arteziană care dădea apa afară, așa era concepută că dădea peste. Toți erau înnebuniți că era iluminată subacvatic, nebunii; a dat drumul la fântână, asta era interesant că a împroșcat, dincolo de bazin. după aceeea au redus presiunea. Acesta a fost tot drumul tramvaiului, după aceea s-a dus gol la remiză, pe bulevardul Muncii”.
Abia în toamnă însă tramvaiul a început să funcționeze pentru muncitorimea care era angajată la marii coloși comuniști ai orașului – Combinatul de Utilaj Greu în special, dar și Sinterom sau alte fabrici mari. “Doar toamna a început să funcționeze normal, după ce a acoperit terasamentul cu asfalt”, a explicat Rohony.
Trebuie spus că fotograful a imortalizat nu doar inaugurarea tramvaiului, dar și etapele construcției, inclusiv proiectarea. “Negreț, care era prim-vicepreședintele Cnsiliului Județean, mă tot chema, să fac poze la linia de tramvai, cum se construia; era mare chestie că s-au făcut color fotografiile. așa au cerut ei, să fie color”.




_________________
SA CIRCULAM MAI BINE !!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ed



Data înscrierii: 01/Dec/2014
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 257
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 08 Mai 2015 14:17:40    Titlul subiectului: 179016

Dragut. De unde se vede ca unele lucruri nu se schimba niciodata in Cluj Very Happy Deci aceleasi naravuri le aveau si vechii politicieni comunisti. Arc peste timp, cam la fel s-a procedat si dupa modernizarea liniei de tramvai in urma cu cativa ani sau cand au fost aduse cele 4 tramvaie Pesa. Si la fel se va proceda si cand vor finaliza ultimele lucrari ce tin de linia de tramvai.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Ian/2020
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 08 Mai 2015 14:49:37    Titlul subiectului: 179017

Citat:
produse la București


Timiș 2-ul a fost o coproducție Electrometal Timișoara - Atelierele Grivița București
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 28/Feb/2020
Mesaje: 658
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 12 Mai 2015 12:55:21    Titlul subiectului: 179055

49 a primit o reclama. Eram prea departe sa vad la ce era, dar avea culoarea galbena.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
doodoo_74



Data înscrierii: 28/Iun/2007
Ultima vizita: 15/Ian/2020
Mesaje: 151
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 12 Mai 2015 13:03:49    Titlul subiectului: 179056

Alt tramvai KTD (nu stiu ce vagon anume...) a fost vopsit integral cu grafitti Smile Oare urmeaza si celelalte ? Nu as putea spune ca arata foarte grozav...
_________________
SA CIRCULAM MAI BINE !!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 12, 13, 14  Următoare
Pagina 9 din 14

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community