Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Pasajul Muncii. Reabilitare. Propuneri
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Iul/2018
Mesaje: 6755
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 12 Mar 2015 09:52:45    Titlul subiectului: 177888

Statiile lui 1 respectiv 40 si 56 de pe Basarabia/Calea Calarasi sunt nou, prevazute cu refugii pentru calatori similare cu cele de la celelalte statii modernizate.
Desi nu este de foarte mult timp, deja refugiul de pe Basarabia a inceput sa fie "ornat" cu reclame, anunturi si chiar cu un inceput de grafitti (pozele 3-4).



INCDA Fundulea, 11 martie 053.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.25 kb
 Vizualizat:  de 2035 ori

INCDA Fundulea, 11  martie 053.jpg



INCDA Fundulea, 11 martie 054.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.92 kb
 Vizualizat:  de 2035 ori

INCDA Fundulea, 11  martie 054.jpg



INCDA Fundulea, 11 martie 055.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.58 kb
 Vizualizat:  de 2035 ori

INCDA Fundulea, 11  martie 055.jpg



INCDA Fundulea, 11 martie 056.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.55 kb
 Vizualizat:  de 2035 ori

INCDA Fundulea, 11  martie 056.jpg



INCDA Fundulea, 11 martie 057.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.42 kb
 Vizualizat:  de 2035 ori

INCDA Fundulea, 11  martie 057.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Iul/2018
Mesaje: 6755
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 12 Mar 2015 09:54:44    Titlul subiectului: 177889

Liniile de tamvai au fost inlocuite pe o portiune de aproximativ 50 de metri si pe Basarabia, in zona statiei. In continuare avem infrastructura clasica, care are separatoare pe mijloc, pe o portiune de aproximativ 100 de metri.


INCDA Fundulea, 11 martie 058.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.18 kb
 Vizualizat:  de 2034 ori

INCDA Fundulea, 11  martie 058.jpg



INCDA Fundulea, 11 martie 059.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.01 kb
 Vizualizat:  de 2034 ori

INCDA Fundulea, 11  martie 059.jpg



INCDA Fundulea, 11 martie 060.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.02 kb
 Vizualizat:  de 2034 ori

INCDA Fundulea, 11  martie 060.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Iul/2018
Mesaje: 6755
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 12 Mar 2015 09:58:10    Titlul subiectului: 177891

Am indentificat si o mica (de fapt MARE) problema la intersectia de la Muncii. Practic masini vin si de pe bulevardul Decebal si de pe Calea Calarasilor inspre Basarabia. Problema este, ca imediat dupa intersectia de la Muncii, la inceputul b-dul Basaarabia, pe o bucata de vreo 20-30 de metri se circula pe o singura banda !!! Motivul este simplu, cei care parcheaza aiurea. Din aceasta cauza, uneori centrul intersectiei se blocheaza.


INCDA Fundulea, 11 martie 061.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  128.09 kb
 Vizualizat:  de 2033 ori

INCDA Fundulea, 11  martie 061.jpg



INCDA Fundulea, 11 martie 062.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.44 kb
 Vizualizat:  de 2033 ori

INCDA Fundulea, 11  martie 062.jpg



INCDA Fundulea, 11 martie 063.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.47 kb
 Vizualizat:  de 2033 ori

INCDA Fundulea, 11  martie 063.jpg



INCDA Fundulea, 11 martie 064.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.71 kb
 Vizualizat:  de 2033 ori

INCDA Fundulea, 11  martie 064.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Iul/2018
Mesaje: 6755
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 12 Mar 2015 10:01:20    Titlul subiectului: 177892

Revenind la linia de tramvai reabilitata in zona Pasajului Muncii, am vazut ca intre sina si pasaj este si un trotuar de aproape un metru latime. Stalpii noi sunt din beton si sunt numerotati. Ce m-a mirat este faptul ca avem iar stalpi de beton, contrar "trendului" modernizarilor din ultimii ani cand vechii stalpi din beton erau inlocuiti cu cei metalici.
In final ma intreb totusi de ce a luat asa de mult timp modernizarea unei portiuni relativ mici de linie de tramvai (breteaua pasaj Muncii+intersectia) ?
Se putea moderniza in maxim o luna.



INCDA Fundulea, 11 martie 065.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.19 kb
 Vizualizat:  de 2032 ori

INCDA Fundulea, 11  martie 065.jpg



INCDA Fundulea, 11 martie 066.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.88 kb
 Vizualizat:  de 2032 ori

INCDA Fundulea, 11  martie 066.jpg



INCDA Fundulea, 11 martie 067.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.72 kb
 Vizualizat:  de 2032 ori

INCDA Fundulea, 11  martie 067.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community