Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzul potrivit pentru Bucuresti
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
cos



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2012
Mesaje: 83
Locație: Bucuresti; Sibiu

MesajTrimis: Sâm 01 Noi 2008 23:15:48    Titlul subiectului: 100389

bus_andrei a scris:
Din cate am auzit in Bucuresti s-ar mai aduce inca 500 de autobuze
Citaro Razz
bus_andrei a scris:
...noul Man Lion's City...
Mi se pare mie sau e mai lung de 12m? Asa pare din poza...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 21/Feb/2017
Mesaje: 253
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Dum 02 Noi 2008 01:11:17    Titlul subiectului: 100403

Are tot 12m dar pare mai lung pentru ca ii lipseste usa a treia. Referitor la urmatoarele 500 de autobuze cred ca ar trebui sa se mearga pe aceeasi linie, sa se aduca tot Citaro cu A/C. Aceste autobuze au demonstrat ca sunt fiabile, chiar daca pe unele trasee circula aproape la capacitate maxima din punct de vedere al numarului de calatori.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 29/Noi/2017
Mesaje: 309
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 12 Noi 2008 11:30:28    Titlul subiectului: 100955

Fiabile zici tu ca sunt. Abia ieri am dat de 2 colegi de facultate care lucreaza la Evobus si mi-au zis ca in special cele euro5 au multe de patimit. Deocamdata sunt in garantie, dar si cand s-o termina....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
citarito



Data înscrierii: 21/Noi/2007
Ultima vizita: 12/Noi/2008
Mesaje: 22
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 12 Noi 2008 12:37:34    Titlul subiectului: 100957

Se vede cat de bine cunosc colegii tai sau tu autobuzele din Bucuresti.
Modelul Citaro 1 are motor euro 3 iar modelul Citaro 2 are motor euro 4 deci nu avem autobuze cu motor euro 5!!!

NU vreau sa o luati ca o critica dar mi se pare personal ca bucurestenii nu merita astfel de autobuze foarte bune. Ce vina au ele ca se defecteaza daca mai mereu merg cu suprasarcina ori scaune zgariate, pereti murdariti si mazgaliti, elementele ce acopera suruburile sunt furate si exemplele pot continua, de ce mai au camera autobuzele cand sunt vandalizate in acest fel?

Citaro sunt foarte bune iar pentru etapele inaintate din varsta cand vor ajunge la 8-10 ani bineinteles ca benefic ar fi sa avem aceeasi marca pentru ca asa se mai pot lua si piese de la unele la altele si alte avantaje...

_________________
Jerysor
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dimitrios



Data înscrierii: 31/Iul/2008
Ultima vizita: 10/Oct/2015
Mesaje: 30
Locație: Bucuresti; Ploiesti

MesajTrimis: Mar 02 Dec 2008 10:16:30    Titlul subiectului: Re: *Autobuzul potrivit pentru București 101996

Lixus a scris:
Ce credeti ca trebuie sa indeplineasca un autobuz pentru Bucuresti, cum trebuie sa arate, ce dotari suplimentare credeti ca sunt necesare?

Mie solutia cu tramvaie si troleibuz mi se pare cea mai buna d.p.vd ecologic. Autobuzele sa fie mentinute doar pt trasee intre cartiere si trasee suburbane.

_________________
pasionat de tot ce inseamna miscare
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
doctorusat



Data înscrierii: 02/Ian/2008
Ultima vizita: 20/Aug/2011
Mesaje: 28
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 16 Feb 2009 09:14:30    Titlul subiectului: 106165

Eu unu, as vota pentru tipul de autobuz hibrid, in special acest model care nici nu are nevoie de sofer, am vazut alaltaieri seara pe Discovery, o emisiune unde l-au si prezentat pe "Phileas hibrid bus" lasand deoparte faptul ca nu are nevoie de sofer, deact asa in caz ca..., este fooarte spatios si confortabil, pe trasee precum 104.


3phileas2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.38 kb
 Vizualizat:  de 9156 ori

3phileas2.jpg



_________________
Paza Vegheaza, Dar, Nu Garanteaza
http://www.q3metrou.home.ro/images/anim.gif
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 6508
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 16 Feb 2009 09:26:43    Titlul subiectului: 106166

Am vazut si eu documentarul respectiv, o sa vorbesc mai multe despre el in topicul de la Cafenea: "Transportul in comun vs masina personala". Autobuz de acest tip ar fi eficient in Bucuresti numai daca ar fi o banda speciala pentru RATB dupa modelul columbian, in Bogota.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Lixus



Data înscrierii: 23/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Mar/2017
Mesaje: 23
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 05 Mar 2009 01:49:46    Titlul subiectului: Re: *Autobuzul potrivit pentru București 107233

Dimitrios a scris:
Mie solutia cu tramvaie si troleibuz mi se pare cea mai buna d.p.vd ecologic. Autobuzele sa fie mentinute doar pt trasee intre cartiere si trasee suburbane.
In momentul actual, autobuzele pot ocoli acele zone cu lucrari de infrastructura.
1000 de autobuze Mercedes nu are nicio capitala din lume, nu oras.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 23 Ian 2010 18:27:24    Titlul subiectului: 122621

Eu propun omnibuzele, celebrele double-deckere din Londra! Fac fata la aglomeratie, nu sunt articulate sa aiba probleme pe strazi si cred ca se pot produce la comanda.
Am vazut pe site-ul uzinelor MAN ca la comanda, au produs o serie de omnibuze pentru Dubai, doatate cu tot ce trebuie. Nu stiu daca ar incurca retelele de troleu si tramvai, dar, dupa modelul Constantei, s-ar putea salta firele un pic, cred.
Problema la momentul actual este aceea a tonelor de fire ale retelistilor, care atirna de stalpii Capitalei...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
hotwhells



Data înscrierii: 09/Sep/2009
Ultima vizita: 26/Iun/2011
Mesaje: 3
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 23 Ian 2010 23:07:29    Titlul subiectului: 122625

mrM a scris:
Cred că ar trebui să fie 3 tipuri.
1) Pentru liniile foarte aglomerate: cu mai puține locuri pe scaun
2) Pentru liniile cu aglomerație medie: ceva mai multe scaune
3) Pentru liniile cu solictare mică: midibuze.


1.Mercedes Benz CapaCity, desi cred ca e de ajuns Citaro L (15 m, cu 3 axe) sau Citaro G(articulat)
2.Mercedes Benz Citaro2 , iar pt linnile mai spre periferie Conecto 2
3.Mercedes Benz Cito

E bine sa fie aceeasi marca , deoarece o sa fie mai usor de reparat , avand multe piese comune.



Capacity_kaiserslautern.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  142.78 kb
 Vizualizat:  de 7474 ori

Capacity_kaiserslautern.jpg



Mercedes-Benz_Cito_Mannheim_100_4903.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.5 MB
 Vizualizat:  de 7474 ori

Mercedes-Benz_Cito_Mannheim_100_4903.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 13/Dec/2017
Mesaje: 417
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 18 Mar 2015 21:13:20    Titlul subiectului: 178052

Cred ca in cazul articulatelor ar fi bune Mercedes Citaro sau Solaris-uri, pentru liniile cu flux mediu de calatori tot Mercedes Citaro(se descurca excelent) iar pentru liniile cu flux mic/foarte mic de calatori si care circula de strazi inguste ar fi bune niste midibuze mici, gen Karsan.
_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community