Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Dezafectarea liniei de tramvai Podu de Piatra - Podu Ros
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Aug/2019
Mesaje: 8017
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 28 Oct 2014 09:46:00    Titlul subiectului: 175317

Ar trebui totusi "trasi de urechi" reporterii de la BZI. Dau dovada de lipsa de profesionalism pentru informatiile gresite pe care le prezinta. Sigur, este libertatea presei si libertatea de exprimare, dar oare libertatea presei este similara cu a scrie tampenii si informatii aiurea ? Si "confratii" lor de la Bucuresti (B.365) o mai dau in balarii, dar parca nu in asemenea hal.

Din punct de vedere al pasionatului de transport, imi pare rau ca se desfiinteaza linia de tramvai intre Podul de Piatra si Pod Ros. Dar, avand in vedere, ca am drum doar cateva zile pe an in Iasi, ii las pe colegii ieseni sa se pronnte daca aceasta este o masura benefica sau nu.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
yeeeeman



Data înscrierii: 05/Oct/2012
Ultima vizita: 12/Aug/2019
Mesaje: 179
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 28 Oct 2014 10:59:36    Titlul subiectului: 175323

Dupa parerea mea nu ar fi trebuit sa scoata linia. Era singura cale de a ajunge intr-un timp rezonabil in Pod Ros sau in zona industriala (din Alexandru, Dacia). De ce se putea ajunge repede? Fiindca nu erau masini care sa incurce tramvaiele. Dar, mergem spre congestie totala...
_________________
UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rhadoo



Data înscrierii: 16/Ian/2008
Ultima vizita: 28/Feb/2019
Mesaje: 124
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 18 Noi 2014 21:46:46    Titlul subiectului: 175673

Luni dimineata in intersectia de la Podul de Piatră se curățau macazurile de nisipul depozitat înăuntru de apa pluvială. Ce rost mai are operațiunea asta în cazul în care nu se va mai vira la stânga, pe splai? Sau s-a razgandit domnul primar in legatura cu eliminarea căii de rulare din zona?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Aug/2019
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 18 Noi 2014 22:33:26    Titlul subiectului: 175674

Se va putea relua circulatia tramvaielor pe traseul 5, pana in Baza 3, pana in primavara. Poate si dupa finalizarea lucrarilor intre CET si Tepro se va mai circula pe traseul 5 pana cand vor exista fondurile necesare proiectului ce include dezafectarea liniei de pe Splai. In ultimele doua saptamani s-a lucrat la cale si pe Splai (s-au mai facut carpeli pe unde situatia o impunea).
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Rhadoo



Data înscrierii: 16/Ian/2008
Ultima vizita: 28/Feb/2019
Mesaje: 124
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 19 Noi 2014 09:33:18    Titlul subiectului: 175678

O veste foarte bună care ne (mai) poate da speranțe.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cipricherr



Data înscrierii: 25/Iul/2012
Ultima vizita: 28/Sep/2017
Mesaje: 108
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 01 Apr 2015 07:30:00    Titlul subiectului: 178281

Conform cotidianului Evenimentul,cel tarziu in luna mai a acestui an se va dezafecta calea de rulare Podul de Piatra-Podul Ros.
Cel mai probabil vom folosi ambarcatiunile de pe Bahlui,pe aceasta portiune.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 20/Aug/2019
Mesaje: 371
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 01 Apr 2015 08:27:36    Titlul subiectului: 178282

Cea mai trista veste. Simirad isi dorea asta din anii '90. Ce nu a reusit Simirad, a reusit Nichita.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
just me



Data înscrierii: 28/Feb/2009
Ultima vizita: 03/Oct/2015
Mesaje: 39
Locație: Bacau

MesajTrimis: Mie 01 Apr 2015 14:36:45    Titlul subiectului: 178288

Probabil ca va coincide cu inaintarea lucrarilor de pe calea de rulare din Cug la capatul rondului in continuarea liniei care coboara de la Palat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
yeeeeman



Data înscrierii: 05/Oct/2012
Ultima vizita: 12/Aug/2019
Mesaje: 179
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 01 Apr 2015 21:42:30    Titlul subiectului: 178302

Si era printre putinele trasee de tramvai in care puteai avea incredere ca ajungi mereu la timp. Primaria a luat o multime de decizii fara logica in ultima vreme. Un exemplu ar fi teii.
Chiar nu inteleg de ce tot insista sa scoata tramvaiul din zona respectiva. Avand in vedere planurile de amenajare a Bahlului si a fluxului de oameni din zona, consider ca tramvaiul ar fi solutia cea mai eleganta. In fine...

_________________
UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Condurache Florin



Data înscrierii: 23/Oct/2007
Ultima vizita: 11/Feb/2019
Mesaje: 250
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 02 Apr 2015 08:15:38    Titlul subiectului: 178310

Sper sa se revina inapoi la varianta de tramvai pe traseul 5 la terminarea acestor lucrari deoarece la orele de virf cand masinile stau blocate si jumatate de ora intre Podu de Piatra si Podu Ros tramvaiul strabatea fara probleme in 10 minute, la fel se intampla si cu tramvaiul de pe traseul cu numarul 2 care strabatea mult mai rapid zona fata de autobuzul de pe traseul cu numarul 19.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
yeeeeman



Data înscrierii: 05/Oct/2012
Ultima vizita: 12/Aug/2019
Mesaje: 179
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 02 Apr 2015 11:30:58    Titlul subiectului: 178318

Da, asa este. Ei se gandesc probabil sa faca inca o strada in locul liniei de tramvai ca sa mai "fluidizeze traficul". Din pacate, intersectia e buba nu faptul ca strada care duce acolo (Soseaua Nationala) e ingusta.
_________________
UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Aug/2019
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 19 Apr 2015 19:47:37    Titlul subiectului: 178696

Se pare ca se apropie momentul...

De adio:



IMG_2828.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.59 kb
 Vizualizat:  de 7236 ori

IMG_2828.JPG



IMG_2829.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.66 kb
 Vizualizat:  de 7236 ori

IMG_2829.JPG



IMG_2832.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.99 kb
 Vizualizat:  de 7236 ori

IMG_2832.JPG



IMG_2833.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.45 kb
 Vizualizat:  de 7236 ori

IMG_2833.JPG



IMG_2834.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.77 kb
 Vizualizat:  de 7236 ori

IMG_2834.JPG



IMG_2835.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.4 kb
 Vizualizat:  de 7236 ori

IMG_2835.JPG



IMG_2836.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  142.77 kb
 Vizualizat:  de 7236 ori

IMG_2836.JPG



IMG_2837.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  150.43 kb
 Vizualizat:  de 7236 ori

IMG_2837.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
yeeeeman



Data înscrierii: 05/Oct/2012
Ultima vizita: 12/Aug/2019
Mesaje: 179
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 20 Apr 2015 15:50:49    Titlul subiectului: 178708

Macar de ar fi un adio, cu sufletul impacat...
De ce oare se iau atatea decizii contradictorii in cadrul primariei, nu inteleg. Zic ca vor un oras cu aer curat, verde si taie toti copacii din centru. Zic de transportul electric (si nu doar zic, ci investesc in noi tronsoane, cum ar fi CUG), dar dau cu bata-n balta si scot singura linie neafectata de traficul rutier (cu exceptia zonei industriale, care oricum face parte din acelasi traseu).
Cine oare o sa fie dispus sa mearga cu tramvaiul 11 pana la Bazar, ca mai apoi sa mearga spre Palas? Linia 28, care vine din Alexandru spre Pod Ros e mereu blocata. Vor sa transforme malul Bahluiului intr-o zona de agrement (ma abtin de la comentarii), dar sunt dispusi sa mai bage inca o strada (poluare fonica, atmosferica) in locul transportului electric.
Probabil ca in calitate de arhitect al orasului (nu stiu cine se ocupa cu asa ceva), nu circuli in viata ta cu tramvaiul. Nu percutezi decat atunci cand vine vorba de "fluidizarea traficului". Poate daca darama vreo 3 blocuri in intersectia din Pod Ros, o sa obtina si asta.

_________________
UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Aug/2019
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 20 Apr 2015 16:33:59    Titlul subiectului: 178709

Evident, aceea ar fi trebuit sa devina o zona verde, plaman pentru cele doua zone aflate pe primele locuri in privinta poluarii (Podu de Piatra si Podu Ros), zona Podu Ros ar fi trebuit organizata ca punct major de transbordare intre cele doua axe mari de transport care o traverseaza, respectiv intre acestea si traseele de autobuz aferente (pana la urma trebuie sa se inteleaga faptul ca echilibrul intre componenta sociala si cea economica sta in acest principiu de organizare a transportului public). Si cate si mai cate. Dar, toate astea se adreseaza unui oras civilizat, unei comunitati care-si intelege corect nevoile si care-si cauta cu atentie liderii. Nu e cazul Iasului...
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
ciubex



Data înscrierii: 20/Apr/2015
Ultima vizita: 21/Mai/2018
Mesaje: 20
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 20 Apr 2015 22:42:51    Titlul subiectului: Nu inteleg un aspect? 178725

Primarul Nichita si ceilalti chiar iau decizi fara a se consulta cu cei ce locuiesc in orasul asta?
Din pacate eu nu am timp sa ma perind prin oras in timpul zilei cand au cei de la Primarie deschis si probabil pe asta se bazeaza cand iau asemenea decizii.
Asistatii sociali primesc un malai si tac din gura, ceilalti ce muncesc nu au timp de proteste, petitii sau altceva, trebuie sa fie la munca.
Iar ei, cei de la Primarie iau decizii fara a anunta ce urmeaza sa faca ori daca anunta, ingroapa repede un articol mic printr-un ziar ce nu-l citeste nimeni.
Asemenea decizii trebuiesc luate printr-o larga consultare si eventual supus la votul cetatenilor.



20150420_162731_4.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  180.56 kb
 Vizualizat:  de 7083 ori

20150420_162731_4.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Aug/2019
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 21 Apr 2015 05:35:34    Titlul subiectului: 178729

Uau, ce perspectiva! Incredibil! Ce bine ar arata aceasta zona reabilitata si transformata in spatiu verde de recreere in cadrul proiectului de amenajare a malurilor Bahluiului, desigur cu liniile de tramvai reabilitate si ele!
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 20/Aug/2019
Mesaje: 371
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 21 Apr 2015 13:48:50    Titlul subiectului: 178732

Ar fi superb, dar pentru asta societatea civila trebuie sa se implice. Nu putem sta cu mainile in san. Am postat pe diverse grupuri de fb pe forumuri etc. Sa vedem ce va iesi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Aug/2019
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 21 Apr 2015 16:33:04    Titlul subiectului: 178738

Nu iese absolut nimic, pentru ca romanul adolescent in '89 este astazi dependent de gustul emanciparii, iar masina personala este un ingredient de baza, la loc de cinste in mai toate familiile. A renunta la masina personala, chiar si daca transportul public ar fi ireprosabil, organizat similar oraselor occidentale, ar fi semn de slabiciune fata de rude, prieteni, dusmani, colegi, vecini, etc., astfel ca revenirea la tramvai/autobuz pentru deplasarile ce nu impun utilizarea masinii personale este putin probabila pentru majoritatea covarsitoare a celor la care fac referire. Iar copiii acestora sunt educati in acelasi spirit (nu doar parintii, ci mai toata societatea ii invata astfel). Mai mult decat atat, acesti indivizi sunt preocupati aproape exclusiv de propria existenta (a lor si a familiei restranse), iar notiunea de comunitate este aproape o necunoscuta pentru ei, fapt ce se vede la fiecare pas, de la lucruri marunte pana la cele cu efecte asupra intregii comunitati (dezinteresul este maxim, pana in zona nesimtirii).

Deci, linia de tramvai de pe Splai nu doar ca nu intereseaza decat pe foarte, foarte putini, dar multi chiar asteapta frematand deschiderea unei noi piste asfaltate pe care sa ruleze (sau unde sa zaca, blocati in trafic, fara sa realizeze ca ei insisi reprezinta un anumit procent din cosmarul lor zilnic - macar de-ar fi doar al lor, dar este al intregii comunitati) cu masinile lor dragi.

Totul este o chestiune de mentalitati, care trebuie educate, iar asta se va intampla in zeci de ani (asta ca tara sa ajunga la nivelul de astazi al occidentalilor, care, insa, nu stau pe loc, ci evolueaza, si o fac intr-un ritm infinit mai alert). Este extrem de trist, dar astea sunt realitatile si, din pacate, ele ii acopera pe putinii oameni care inteleg civilizatia, care viseaza la ea, care au idei, dar care nu au loc de nulitatile care compun majoritatea (si care isi aleg lideri pe masura).

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 20/Aug/2019
Mesaje: 371
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 21 Apr 2015 18:18:46    Titlul subiectului: 178742

E dureros ca nu s-a gasit intelegere nicaieri. Nici la Primarie, nici la altii. Si eu m-am lovit de aceia care abia asteapta sa inceapa sa ruleze pe noua pista.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Aug/2019
Mesaje: 8017
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 21 Apr 2015 19:32:44    Titlul subiectului: 178744

Facem greselile occidentalilor din trecut. Puteam sa invatam din grselile lor, dar noi le repetam si mai mult, cred ca le amplificam.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
julius



Data înscrierii: 17/Iul/2012
Ultima vizita: 26/Mar/2019
Mesaje: 13
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 21 Apr 2015 20:42:40    Titlul subiectului: 178746

Din punctul meu de vedere acesta linie este mult mai importanta decat cea de pe Nicolae Iorga, fiindca oamenii au interes in Podu-Ros - Palas nu la fostul Bazar.
Pt fluidizarea circulatiei in Podu Ros as propune introducerea ca sens unic catre Podu -Ros pe Soseaua Nationala intre intersectia cu B-dul D. Cantemir si Podu-Ros.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 09/Aug/2019
Mesaje: 1128
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Mie 22 Apr 2015 09:19:28    Titlul subiectului: 178748

Din câte observ, există suficient spațiu astfel încât să se poată asfalta o bandă și o linie de tramvai, dacă nu ar fi posibilă chiar crearea de două benzi. Ideal ar fi sens unic dinspre Podul Roș spre Podul de Piatră și invers pe Șoseaua Națională. Nu înțeleg cu ce îi încurcă linia de tramvai, mai ales că se tot discută de un rond în Podul Roș, astfel încât tramvaiul să nu mai taie intersecția ca acum. Singurul inconenient probabil ar fi necesitatea în cazul unei singure benzi + cea cu linia de tramvai că ar trebui renunțat la peroane pe sensul Podul Roș - Podul de Piatră (stații fără refugiu).

Legat de mentalități, cunosc foarte bine cele două extreme: (1) să cobori din casă/bloc și să iei autobuzul/troleul/tramvaiul și (2) să trebuiască să mergi 1-2 km până la ceva decent în materie de transport public. Așa că nu cred că e o soluție pentru cineva care și-a permis "nepermisul" lux să aibă o casă pe undeva pe la Bucium sau Breazu și să-i pretinzi să se înghesuie în duba sau otobelul comunal doar pentru a satisface frustrările unora care se cred în occident, uitând că occidentului îi convine să țină estul în mizerie, ca să aibă ei forță de muncă ieftină și acces ușor la resurse naturale. Că România este extrema în domeniul aservirii față de occident prin corupție, asta e cu totul altceva, dar să nu transferăm combinația de mentalități + corupție + nepăsarea autorităților în cârca unor oameni care vor mai mult decât să se înghesuie cu tot felul de nespălați și indivizi dubioși în otobele care întârzie și vin din oră în oră!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ciubex



Data înscrierii: 20/Apr/2015
Ultima vizita: 21/Mai/2018
Mesaje: 20
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 22 Apr 2015 11:00:34    Titlul subiectului: 178749

Sens unic dinspre Podul Ros spre Podul de Piatra exista deja pe celalat mal, splaiul stang. Nu prea ar exista un argument in a mai face un sens unic dinspre Podul Ros.
Totodata, crearea unui alt sens unic de asta data spre Podul Ros, in conditiile in care exista Sos. Nationala, ar insemna "alimentarea" cu masini a unei intersectii deja subdimensionata pentru traficul existent. Actualmente Sos. Nationala, prin stramtoarea ei lasa patrunderea in intersectie doar a catorva masini, tinand astfel cat de cat sub control tendinta de supraaglomerare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Aug/2019
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 22 Apr 2015 15:38:49    Titlul subiectului: 178752

Trix a scris:
Din câte observ, există suficient spațiu astfel încât să se poată asfalta o bandă și o linie de tramvai, dacă nu ar fi posibilă chiar crearea de două benzi. Ideal ar fi sens unic dinspre Podul Roș spre Podul de Piatră și invers pe Șoseaua Națională. Nu înțeleg cu ce îi încurcă linia de tramvai, mai ales că se tot discută de un rond în Podul Roș, astfel încât tramvaiul să nu mai taie intersecția ca acum. Singurul inconenient probabil ar fi necesitatea în cazul unei singure benzi + cea cu linia de tramvai că ar trebui renunțat la peroane pe sensul Podul Roș - Podul de Piatră (stații fără refugiu).

Legat de mentalități, cunosc foarte bine cele două extreme: (1) să cobori din casă/bloc și să iei autobuzul/troleul/tramvaiul și (2) să trebuiască să mergi 1-2 km până la ceva decent în materie de transport public. Așa că nu cred că e o soluție pentru cineva care și-a permis "nepermisul" lux să aibă o casă pe undeva pe la Bucium sau Breazu și să-i pretinzi să se înghesuie în duba sau otobelul comunal doar pentru a satisface frustrările unora care se cred în occident, uitând că occidentului îi convine să țină estul în mizerie, ca să aibă ei forță de muncă ieftină și acces ușor la resurse naturale. Că România este extrema în domeniul aservirii față de occident prin corupție, asta e cu totul altceva, dar să nu transferăm combinația de mentalități + corupție + nepăsarea autorităților în cârca unor oameni care vor mai mult decât să se înghesuie cu tot felul de nespălați și indivizi dubioși în otobele care întârzie și vin din oră în oră!

Exista oameni pe lumea asta (inclusiv in Romania) pentru care viata inseamna ceva mai mult decat "a se ajunge" cu vila la Bucium si masina "si gata". Pot fi printre oamenii "simpli", la fel cum pot fi inclusiv printre cei ce au vila la Bucium si masina. Pe astia nu "Occidentul cel rau" (tot altii sunt vinovati si pentru miserupismul dintotdeauna si pentru totdeauna din sangele romanilor, numai romanii insisi nu?!) ii face sa vrea sa traiasca intr-o tara civilizata, ci natura lor. Cum am spus mai sus, in Romania, oamenii astia nu reprezinta deocamdata (si nici niste zeci de ani de-acum inainte) un pericol pentru mentalitatile celorlalti romani (fie ei "simpli" si ignoranti, fie ei "rafinati" si vazandu-si doar de propria existenta).

Pentru cei ce nu pricep esenta: nu fac o pledoarie anti masina personala, ci pro civilizatie! Iar asta inseamna implicare in viata comunitatii, inseamna grija pentru a avea si a mentine conditiile de trai dintr-o localitate la un nivel de decenta care sa aiba legatura cu civilizatia. Asta inseamna sa dai lideri adevarati, sa ceri de la ei totul pentru binele comunitatii si sa contribui tu insuti la acest "bine". Atunci cand aproape toata "comunitatea" (pun intre ghilimele pentru ca nu poate fi vorba de asa ceva in Romania, cata vreme judecata fiecaruia sau macar a unei majoritati nu trece de propria osanza) se gandeste doar la binele personal al fiecaruia, absolut totul se prabuseste si efectele sunt cele care se vad la tot pasul in aceasta tara complet nefunctionala. Intr-o comunitate civilizata fiecare lucru este utilizat rational (inclusiv masina personala), astfel incat viata intregii comunitati sa nu devina un calvar. Iar daca unii chiar nu pot renunta la confortul propriei case nici cand ies pe usa acesteia, exista solutii de reglare a lucrurilor (cata vreme nu se trece dincolo de limitele bunului simt), astfel incat sa-si satisfaca si ei capriciile (pe unii atat ii duce mintea si n-ai ce le face, numai ca trebuie sa inteleaga ca exista un pret pentru asta cata vreme nu-s singuri pe lume), dar fara afectarea comunitatii in intregul ei.

Deci, pe Splai nu e nevoie de o noua strada, ci de spatiu verde amenajat in cadrul proiectului mai larg ce vizeaza malurile Bahluiului. Strazi sunt si in acest moment, se pot reglementa sensuri unice, se pot face pasaje subterane, iar pentru construirea de parcari adevarate (etajate, supraterane si/sau subterane, dupa cum permit solul si cuceririle tehnicii, dar nu simple dungi pe asfalt, ca astea nu rezolva nimic pe termen lung) exista spatiu.

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
just me



Data înscrierii: 28/Feb/2009
Ultima vizita: 03/Oct/2015
Mesaje: 39
Locație: Bacau

MesajTrimis: Mie 22 Apr 2015 16:37:37    Titlul subiectului: 178753

In dimineatza asta am vazut muncitori "renovand" unele refugii de pe linia care trece prin fata la Gara Internationala deci e posibil sa fie maxim cateva zile pana la momentul inchiderii acestei linii.

Vestea "buna" e ca nu se vor intrerupe tramvaiele inspre Alexandru ci doar vor ocoli destul de mult prin fata la Gara Internationala, in cazul in care nu a fost mentionat deja acest detaliu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 4 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community