Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Generalitati despre transportul in comun galatean
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 18, 19, 20
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 16 Oct 2013 21:10:20    Titlul subiectului: Trolee 168090

radub (in alt topic) a scris:
Chiar, la Galati mai circula troleibuze? Ar fi culmea sa nu, cu parcul relativ nou pe care-l are Transurb...


Da. Troleibuzele circula (10 MAZ-uri dintre care, in prezent, 9 sunt active, plus cele trei Astra/Ikarus).

Cat in privinta tramvaielor, Galati-ul nu renunta la ele. Tocmai au fost modernizate cateva tronsoane si urmeaza altele. Din pacate, nu se mai extinde reteaua de tramvai... Important este ca (macar) sa pastram ceea ce avem.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
DocPh



Data înscrierii: 08/Mai/2013
Ultima vizita: 05/Iun/2015
Mesaje: 19
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 10 Noi 2013 19:17:58    Titlul subiectului: 168736

Nu s-ar putea totusi si in orasul nostru sa se implementeze un sistem de transport construit in jurul tramvaielor?? Adica liniile principale sa fie deservite de trasee de tramvai si legaturile sa fie realizate de autobuze?? Cam asa ceva vad in Bordeaux. Spre exemplu, o prima linie de tramvai ar putea fi realizata pe Brailei prin desfiintarea escuarului cu "palmieri" si ingustarea strazii cu o banda(pe sens) acolo unde acesta lipseste. Stiu ca noi nu avem puterea financiara a unui oras ca Bordeaux-ul, dar cred ca se poate realiza cu fonduri UE. Bineinteles asta presupune si o noua organizare a transurbului, dar totul pare realizabil. Voi ce spuneti???
_________________
http://www.hifi-gadgets.org
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
amon82



Data înscrierii: 29/Iul/2009
Ultima vizita: 27/Noi/2014
Mesaje: 28
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 11 Noi 2013 15:42:11    Titlul subiectului: 168748

Sa scoatem si putinul spatiu verde care mai este? Nu cred ca e de preferat. O solutie mai la indemana ar fi achizitionarea de troleibuze si rezervarea primei benzi de circulatie pentru transportul in comun. Cred ca reteaua de troleibuze ar fi mai usor de implementat si mai ieftina decat o retea de tramvai.
Si, scuze, tu vorbesti de Bordeaux, oras civilizat intr-o tara civilizata. Nu Romania. Aici nu se pun in practica idei mai simple, daramite asa ceva.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BMC



Data înscrierii: 04/Noi/2013
Ultima vizita: 23/Noi/2017
Mesaje: 34
Locație: Braila

MesajTrimis: Lun 11 Noi 2013 21:18:26    Titlul subiectului: 168755

Dar Aradul? De ce a dat exemplu Bordeaux cand putea da exemplu Aradul de la noi? Si in Arad liniile majoritare sunt tramvaiele iar legaturile si perifericele autobuze. La fel ca si Bordeaux. Dar da poate ca in Bordeaux sistemul de transport ar fi organizat mai reusit. Eu nu am avut ocazia sa calaoresc in Bordeaux dar nu stiu daca cel ce a dat exemplu, a reusit el sa ajunga acolo sau comenteaza doar din auzite.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 6496
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Noi 2013 23:03:48    Titlul subiectului: 168758

Important este ca la Galati macar sa se modernizeze cat mai mult din actuala retea de tramvai. Pe urma ne putem gandi la extindere.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
DocPh



Data înscrierii: 08/Mai/2013
Ultima vizita: 05/Iun/2015
Mesaje: 19
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 12 Noi 2013 17:09:30    Titlul subiectului: 168780

Nu cred ca implementarea unei retele de tramvai ar insemna distrugerea spatiului verde. Din contra! Ar ajuta mediului. Plus ca se poate planta gazon intre sine. Retea de troleibuz, oricat de draga imi e, as renunta oricand la ea pentru un astfel de sistem. Si nu vorbesc din auzite despre Bordeaux. Locuiesc aici pentru un an. Nu stiam de modelul Aradului dar este un exemplu bun ca se poate si in Romania. Poate e doar un vis frumos acum, dar sper ca intr-o zi sa devina realitate. Meritam asta!
_________________
http://www.hifi-gadgets.org
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 06 Dec 2013 00:38:48    Titlul subiectului: 169361

Am inceput - cu sustinerea regiei noastre de transport local, Transurb - o expozitie care se va intinde pe parcursul lunii decembrie. Initial s-a dorit a fi o surpriza pe care am reusit s-o concretizez in prima duminica a acestei luni (si) cu ocazia Zilei Nationale. A fost doar debutul...

Alaturi de prietenii/colegii din urbea noastra pasionati de ceea ce inseamna transport ecologic cu... tramcarul, alaturi de colectionari si de nostalgici, voi dezvolta acest eveniment. In fiecare saptamana a lunii decembrie, se vor adauga lucruri noi in incinta ZGT-ului 1534, desemnat pentru promovarea acestui eveniment.

Asadar...



Expozitie 2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  439.64 kb
 Vizualizat:  de 6042 ori

Expozitie 2.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
DocPh



Data înscrierii: 08/Mai/2013
Ultima vizita: 05/Iun/2015
Mesaje: 19
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 15 Ian 2014 11:38:47    Titlul subiectului: 170413

Are cineva idee daca linia de tramvai pentru Gara CFR va mai fi vreodata repornita? Sau va fi si ea distrusa?
_________________
http://www.hifi-gadgets.org
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 15 Ian 2014 20:15:20    Titlul subiectului: 170443

Deocamdata este in stand-by, dat fiind faptul ca o parte dintre edilii "luminati" ai urbei noastre considera total necorespunzatoare deplasarea cu tramvaiul spre Gara iar pe o alta parte nu-i doare nici la bascheti de asa ceva...

Doar un nou proiect cu fonduri europene ar mai putea salva tronsonul Mihai Bravu - Gara C.F.R. Sa vedem ce se poate face in aceasta privinta.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
DocPh



Data înscrierii: 08/Mai/2013
Ultima vizita: 05/Iun/2015
Mesaje: 19
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 15 Ian 2014 21:13:54    Titlul subiectului: 170447

Dah...cam asa sta treaba la noi in Galati din 90 incoace. Multe s'ar putea face in orasul nostru din punct de vedere al transportului in comun cum ar fi o linie de troleu pe Cosbuc sau una care sa duca pana in Vanatori, dar se pare ca nu a existat vointa si nici acum nu sunt semne ca ar fi. Ma rog macar ca ceea ce a mai ramas din retelele de tramvai si troleu sa fie conservate.

Ma gandesc totusi ca singura salvare a transportului in comun galatean ar fi organizarea lui intr'un parteneriat public-privat.

_________________
http://www.hifi-gadgets.org
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
DocPh



Data înscrierii: 08/Mai/2013
Ultima vizita: 05/Iun/2015
Mesaje: 19
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 21 Ian 2014 12:21:03    Titlul subiectului: 170586

Stiu ca am mai adus vorba despre subiectul acesta, dar as vrea sa stiu ce credeti si voi (daca e o idee buna, daca ar fi posibil macar). Ma refer la ideea de a avea toate mijloacele de transport (incepand cu tramvaiele) intr-o singura schema de culoare - o combinatie de rosu si bej cum intalnim pe Den-uri si cum era o data pe tramvaiele T3R ??
_________________
http://www.hifi-gadgets.org
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
NightWishMaster



Data înscrierii: 03/Sep/2009
Ultima vizita: 21/Iul/2014
Mesaje: 133
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 28 Ian 2014 16:24:06    Titlul subiectului: 170753

Ideea e foarte buna, deja existand in practica asa ceva in Timisoara. Dar e greu de aplicat la noi, tinand cont de costuri si de vointa. Din pacate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
DocPh



Data înscrierii: 08/Mai/2013
Ultima vizita: 05/Iun/2015
Mesaje: 19
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 24 Mar 2014 21:55:37    Titlul subiectului: 171920

Deoarece consider ca o salvare a transportului public galatean (si nu numai) ar fi reprezentata de un advertising mai bun a acestuia, vin la voi cu 2 propuneri. Una reprezinta o noua sigla, cu un design modern, minimalist pentru transurb, precum si cu o schita a unei benzi ce ar urma sa fie aplicata pe lateralul mijloacelor de transport. As dori cat mai multe pareri de la voi, precum si alte sugestii.


logonoutransurb.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  8.85 kb
 Vizualizat:  de 5359 ori

logonoutransurb.png



banda_reclama_transurb.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.53 kb
 Vizualizat:  de 5359 ori

banda_reclama_transurb.jpg



_________________
http://www.hifi-gadgets.org
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 02 Mai 2015 00:21:31    Titlul subiectului: 178906

La capitolul conservatorism, orasul Galati sta exceptional! De ani de zile, Primaria si Consiliul Local nu au ochi pentru dezvoltarea si modernizarea Transurb-ului iar acest rezultat s-a vazut si dupa greva de patru zile, organizata in mod ilegal de catre operatorii privati.

Promisiunea autobuzelor noi, de tipul celor din Bucuresti, facuta de actualul primar inainte de a fi ales, in 2012, a ramas la nivelul de promisiune. Ca multe alte idei si vise furnizate presei locale. In locul autobuzelor noi au venit autobuze S.H. obtinute DOAR LA URGENTA (in urma casarii autobuzelor DAB, a midibuzelor Isuzu precum si a o parte dintre Prestij-uri, parcul Transurb-ului avea nevoie de masini noi).

Rezultatul modului "eficient" de guvernare locala s-a vazut la inceputul acestei saptamani, cand operatorii privati, speriati ca nu vor mai avea locuri de munca incepand cu ziua de 9 mai, au refuzat sa mai iasa la trasee. PARADOXAL, absenta lor nu a fost resimtita asa cum se anticipase! Si asta fiindca Transurb-ul A FACUT MINUNI si a DOVEDIT CA POATE GESTIONA TRANSPORTUL LOCAL CU BRUMA DE AUTOBUZE, TROLEIBUZE si TRAMVAIE PE CARE INCA LE MAI DETINE! Felicitari si respect conducerii institutiei, personalului care activeaza in autobaza 1 si in cele doua depouri de tramvaie precum si vatmanilor si soferilor care au renuntat la zilele libere pentru a demonstra ca se poate circula si fara maxi-taxi.

In patru zile n-a mai fost evaziune fiscala iar Transurb-ul si-a dovedit rentabilitatea prin incasarile inregistrate! Au fost scoase peste patruzeci de mijloace de transport la suplementare pe parcursul grevei, intr-un cuvant aproape toata flota Transurb-ului a iesit in circuitul local. La orele de varf s-a rulat intr-un mod aglomerat (aglomeratie care oricum exista si cand circula maxi-taxi) dar in rest a fost bine. Si se putea si mai bine daca Primaria ar fi improspatat parcul de autobuze asa cum ar fi fost normal. Dar NU SE VREA! Si prin urmare, maxi-taxi-urile au revenit la trasee, producand din nou haosul clasic iar avocatii primariei au gasit o portita de scapare pentru a permite continuarea activitatii acestora SI DUPA 9 MAI, atunci CAND LICENTELE LOR EXPIRA!

Nu am nimic cu soferii de maxi-taxi, si ei trebuie sa-si castige painea iar brambureala pe care o fac in trafic, sederile pe la semafoare precum si "competitiile N.F.S." au ca punct de plecare cerintele financiare ale patronilor. Ar fi fost frumos ca acesti soferi sa lucreze la Transurb, in conditii decente, pe autobuze, troleibuze sau tramvaie. Astfel (cred ca) toti ar fi mai multumiti.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 18, 19, 20
Pagina 20 din 20

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community