Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 29 Ian 2015 18:44:01 Titlul subiectului: |
176802 |
|
Se adauga la lista cu vagoanele cu afisaje digitale 42-142 si KT4D 204.
Referitor la textul afisat nu exista un standard sa zici ca la fiecare vagon e identicQqaDe exemplu este si vagon care arecafisat"3NOLOSIG".si "spreGara" in loc de "3N OLOSIG" si"spre GARA". Pe linia 2 afisarea textului la mai multe vegoane este exact pe dos. Ex. 217 la Pta Unirii directia Iosia afisa saptaman trecuta "NUFARUL", iar un alt vagon la Pta 1 Decembrie mergand spre Nufarul avea afisat IOSIA. Ieri 19-119 pe Magheru avea "1N P-ta 1 Decembrie" si "spre GARA" (cand de fapt venea de la Gara).
|
|
Sus |
|
|
Timi
Data înscrierii: 07/Feb/2008 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 151 Locație: Oradea
|
Trimis: Sâm 31 Ian 2015 18:52:34 Titlul subiectului: |
176938 |
|
Sistemul este la inceput si inca e posibil sa mai apara tot felul de disfunctionalitati. Referitor la faptul ca 19-119 se afla pe Magheru si avea afisat "spre gara" cand el venea de la gara, e normal. Atunci cand tramvaiul porneste pe 1N de la Pod CFR, afisajul arata Piata 1 Decembrie spre gara, pentru ca 1N merge pe la gara. Acest afisaj ramane asa si dupa ce tramvaiul trece de gara, urmand ca el sa se schimbe in Pod CFR spre Decebal, imediat ce se apropie de parc. Faptul ca 19-119 se afla pe Magherul si afisajul inca indica spre gara, inseamna ca nu s-a facut inca schimbarea afisajului.
|
|
Sus |
|
|
pisti91
Data înscrierii: 28/Mai/2008 Ultima vizita: 07/Iun/2016 Mesaje: 89 Locație: Oradea
|
Trimis: Dum 01 Feb 2015 15:51:54 Titlul subiectului: |
176967 |
|
Din cate am vazut, totul este legat de gps.
Vinerea cand am venit de la lucru, vagonul avea afisat depou spre decebal adica avea setat PODR parca.
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Dum 15 Feb 2015 23:40:12 Titlul subiectului: |
177323 |
|
Garniturile 2-102 si 22-122 in Piata Unirii.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.85 MB |
Vizualizat: |
de 17200 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.83 MB |
Vizualizat: |
de 17200 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Joi 19 Feb 2015 20:30:56 Titlul subiectului: |
177407 |
|
O poza cu 24-124 in apropiere de Catedrala Ortodoxa.Vroiam sa surprind modul de afisare a traseului dar chiar atunci se schimbase.
Tramvaele care merg din Nufarul spre Pod CFR au afisat "1R Pod CFR spre Gara" iar cele care merg de la Pod CFR spre Nufarul afiseaza 3N "Nufarul spre Gara".
Cele care nu au afisaj , au in fata si in spate o hartie cu "1R Nufarul-Gara-Pod CFR" respectiv "3N Pod CFR-Gara-Nufarul".
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
252.77 kb |
Vizualizat: |
de 17121 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Sâm 21 Feb 2015 18:58:31 Titlul subiectului: |
177453 |
|
Ce a mai ramas din pantograful lui 42.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.8 MB |
Vizualizat: |
de 17044 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Lun 23 Feb 2015 07:17:58 Titlul subiectului: |
177484 |
|
Am o intrebare? Ce se va intampla cu o parte din vatmani pe parcursul lucrarilor, dat fiind faptul ca numarul de tramvaie a fost redus. Vor fi trimisi in concediu fara plata? Sau vor fi trecuti pe autobuze? Pentru ca la Cluj cat s-a lucrat la linia de tramvai, vatmanii fie au trecut pe troleibuze, fie pe autobuze fie au fost trecuti la serviciul control, lucrand ca si controlori de bilete.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
Timi
Data înscrierii: 07/Feb/2008 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 151 Locație: Oradea
|
Trimis: Lun 23 Feb 2015 13:15:51 Titlul subiectului: |
177497 |
|
Pe perioada lucrarilor vatmanii nu vor fi in concediu fara plata. Unii lucreaza pe unica linie de tramvai pe care se circula in aceasta perioada, iar altii au fost trimsi sa lucreze la alte sectii, astfel incat fiecare sa-si faca norma de ore. Cei cu categoria D au fost trimisi la autobuze, altii portari, altii la linii etc.
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mie 25 Feb 2015 22:52:39 Titlul subiectului: |
177572 |
|
Stie cineva cat de bune sunt noile afisaje pe tramvaie?Saptamana trecuta sau acum doua saptamani la 32 fusese demontat afisajul frontal , iar astazi la garnitura 13-113 nu functiona nici unul din panouri.
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 26 Feb 2015 20:33:49 Titlul subiectului: |
177597 |
|
zsizsi a scris: | Iata o posibila schema unica a OTL SA. Fiind atat cele doua culori din steagul Oradiei cat si culorile din logoul OTL.
Pareri?
Credeti ca invers ar arata mai bine? |
Am ''rasfoit'' putin acest topic si m-am gandit sa fac cateva scheme de vopsire a tatrelor in culorile OTL.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.43 kb |
Vizualizat: |
de 16808 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Dum 01 Mar 2015 23:07:14 Titlul subiectului: |
177664 |
|
Seria defectiunilor la displayuri continua. Astazi la turbogiratie , un cuplu T4D-B4D , nu i-am retinut numarul, avea functional doar afisajul din spatele remorcii , iar la Solarisul 154 sau 156 , afisajul de pe lateral cu statia era scris cu susul in jos.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Dum 15 Mar 2015 11:16:42 Titlul subiectului: |
177956 |
|
tcm a scris: | Ce a mai ramas din pantograful lui 42. |
Nu cred sa fie o componenta a unui pantograf. Daca e galben nu inseamna ca a fost din pantograful lui 42... oricum pantograful lui 42 era mai spre portocaliu. Eu zic ca este o piesa intermediara (interfata) de ancorare-ridicare cu ajutorul macaralei al unui utilaj sau a boghiurilor, In poza anexata e cea pentru strungul automat.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
826.17 kb |
Vizualizat: |
de 16565 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mar 31 Mar 2015 17:01:32 Titlul subiectului: |
178265 |
|
In prezent toate cuplurile active de Tatre T4D-B4D au panaouri cu afisaje digitale. Vagoane care nu au (nu stiu sa aiba) 3-103, 30-130 , 47-147 , 1168 , 1169 , 1183 , vechille vagoane 23 si 24 + plugurile.
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Dum 17 Mai 2015 00:09:48 Titlul subiectului: |
179127 |
|
Astazi 44 era in fata halei 3 , dupa vreo 2-3 luni in care a stat pe aceeasi linie cu 3-103 130-30 si 47-147.
Se pare ca 31-131 a luat din nou pauza , aproximativ de la inceputul lunii , sta pe prima linie din depou.
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Lun 18 Mai 2015 19:45:28 Titlul subiectului: |
179149 |
|
44 era astazi la Pod CFR pe linie moarta , loc unde nu l-am vazut de mult timp.Se pare ca acum are si usile rosii
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.79 MB |
Vizualizat: |
de 16012 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Vin 22 Mai 2015 23:53:23 Titlul subiectului: |
179233 |
|
35-135 era azi parcat pe "contra sens" , adica spate in spate cu vagoanele solo retrase.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.83 MB |
Vizualizat: |
de 15876 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Timi
Data înscrierii: 07/Feb/2008 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 151 Locație: Oradea
|
Trimis: Sâm 23 Mai 2015 10:49:01 Titlul subiectului: |
179236 |
|
Nu era parcat pe contrasens. A intrat in depou si a folosit linia 13 pentru a merge spre hala. Doar ca e posibil ca in fata lui sa mai fi fost si alte vagoane cand a intrat el in depou si atunci a ramas oprit acolo. Din drum iti da impresia ca e parcat pe contrasens, dar nu e
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Joi 18 Iun 2015 11:58:22 Titlul subiectului: |
179686 |
|
25-125 a iesit din randul de incative , ieri cand l-am vazut se retragea la depou. Acum pe prima linie din depou sunt 31-131 , 10-110 , 4-104 , 14-114 , 20-120 si ultimul adusin acest rand , 29-129.
Scuzati calitatea , poza facuta cu telefonul.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
407.84 kb |
Vizualizat: |
de 15557 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mie 01 Iul 2015 00:24:48 Titlul subiectului: |
179905 |
|
47-147 a circulat cumva zilele acestea? Astazi se afla in curba din capatul depoului , cu pantograful ridicat si motorul pornit. Vagonul motor are montate panourile digitale , iar la remorca erau in curs de montare , cred , pentru ca erau doi muncitori in ea.
Ce este piesa din poza a 2-a? Se afla deasupra primei usi a vagonului motor.Am observat-o doar la ultimul lot de tramvaie aduse din Magdeburg.
Si niste nedumeriri legate de reclamele de pe tramvaie : pe cat timp este inchiriat tramvaiul pentru a purta o reclama?Daca un cuplu nu circula mai mult timp , se calculeaza si perioada de inactivitate , sau doar cea in care este activ?
Si inca o intrebare , pentru tramvaie care nu au iesit din depou de ceva timp , cum sunt 3-103 sau 30-130 se plateste RCA?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.88 MB |
Vizualizat: |
de 15396 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.79 MB |
Vizualizat: |
de 15396 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Dum 05 Iul 2015 20:15:34 Titlul subiectului: |
180030 |
|
47-147 si-a reluat locul in depou pe linie cu 3-103 si 130-30.
Vechiul 24 a fost casat.A mai ramas din el doar caroseria si boghiurile.Maine cred ca va fi dus in curtea din spate.Momentan se afla in fata halei 9.
Am impresia ca si vechiul 23 va avea cat de curand aceeasi soarta pentru ca a fost mutat in spatele plugurilor.Daca ar fi dupa mine le-as casa si pe 3 si 30 si in locul lor le-as pune pe 1168 si 1169 care ruginesc degeaba.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.85 MB |
Vizualizat: |
de 15249 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mie 08 Iul 2015 23:10:13 Titlul subiectului: |
180148 |
|
24 era azi in curtea din spate.
23 era in hala , in curs de descompletare.In curand , cei doi "frati de suferinta" vor fi din nou impreuna , de data aceasta pe beton , nu pe linie , in asteptarea autogenului.
Scuzati vegetatia , nu am gasit un loc mai bun pentru poza.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.8 MB |
Vizualizat: |
de 15153 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 09 Iul 2015 20:04:29 Titlul subiectului: |
180155 |
|
Uite unu loc mai bun.
tcm a scris: | ...Daca ar fi dupa mine le-as casa si pe 3 si 30 si in locul lor le-as pune pe 1168 si 1169 care ruginesc degeaba. |
Cred-ma ca chiar si un prieten din Magdeburg (vatman la MVB) a reusit sa faca rost de la atelierul de intretinere de documantatia originala a acestor doua vagoane, insa pana acum nu s-a avansat nimica in a le reactiva.Unul are controlerul defect, celalalt la sarcina intra in mod de avarie. Cele doua vagoane au fst un experiment doar insa ua si cicrculat destul de des, dar fiabilitatea lor lasa de dorit. Prietenul meu neamt crede ca singura solutie pentru a reactiva aceste vagonae este reconvertirea pe sistemul original de control al tractiunii cu accelerator, care necesita un pic de timp si nu e sigur ca va functiona fara probleme.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.28 MB |
Vizualizat: |
de 15112 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mie 15 Iul 2015 10:36:39 Titlul subiectului: |
180248 |
|
Remorca 126 era ieri in spatele lui 3 (1183) in fata halei de mecatronica.NU erau cuplate.Nu stiu unde era vagonul 26.
20-120 si 25-125 erau pe linia paralela cu hala , la iesirea din curba.In locul lor au fost trase 39-139 , vopsit in galben-albastru si 46-146.
@Zsizsi cum l-ai fotografiat pe 24 in curtea din spate din drum , pentru ca eu nu am reusit din cauza inaltimi gardului?Pentru a nu pleca cu "mana goala" le-am pozat pe 23 si 24 tot de pe malul Petei.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.82 MB |
Vizualizat: |
de 14973 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.78 MB |
Vizualizat: |
de 14973 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.87 MB |
Vizualizat: |
de 14973 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
pisti91
Data înscrierii: 28/Mai/2008 Ultima vizita: 07/Iun/2016 Mesaje: 89 Locație: Oradea
|
Trimis: Vin 17 Iul 2015 11:48:09 Titlul subiectului: |
180304 |
|
Hehe, 39 in schema noua imi aduce aminte de vechiul T4 cu reclama Oranciata
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Lun 20 Iul 2015 19:31:16 Titlul subiectului: |
180363 |
|
Vagoanele cu reclama Oranciata (1154+1078, 1053+2018) erau albastre cu fusta galbena. Un singur vagon a mai fost vopsit in schema asta 1069 in anii 1999-2001. Nu imi amintesc sa fi avut reclama Oranciata.
Foto: Gayer Mark anul 2000
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
210.35 kb |
Vizualizat: |
de 14771 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|