Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Spre un transport modern in Zona Metropolitana Brasov

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mie 17 Dec 2014 13:53:59    Titlul subiectului: Spre un transport modern in Zona Metropolitana Brasov 176069

Deschid acest topic, practic preluand ideea unui subiect asemanator de la judetul Iasi.
O fac din cateva motive. Primo, Brasovul nu este promovat absolut deloc in ceea ce priveste dezvoltarea de care beneficiaza in ultimii 10-15 ani.
Va reamintesc ca este locul unde industria revine incet incet, unde este cel mai mare turism din Romania, unde aprecierile strainilor este ca se apropie cel mai bine de standardele straine.
Este locul unde sunt cel mai bine implementate programele Regio, dar nu apare in absolut nici o reclama la TV unde sunt date exemple ca Pascani, Husi parca si alte locuri cu mai mica importanta.
De Brasov nu se stie mai nimic la Bucuresti, decat ca s-ar fi vrut o autostrada, dar nu o mai face nimeni si ca se merge la ski si la preturi mari de revelion iarna.
Tin sa va reamintesc ca Brasovul nu este legat de absolut nici un fel de infrastructura serioasa cu capitala tarii, sau cu vreun aeroport mare. DN1 este o mizerie, iar calea ferata mai are mult pana departe.
Astfel, Brasovul se dezvolta pe forte proprii si pe atragerea masiva de fonduri europene. Pe scurt, stiu unii de pe-acolo sa scrie proiecte si sa ia banii cuveniti de la oamenii aia.
Din tot acest amgrenaj face parte si RAT Brasov, care de prin 2007 a intrat intr-un proces de modernizare. Nu intru in polemica despre dinamica acestui proces, incerc sa spicuiesc cum vrea RAT Brasov (din cate inteleg eu) sa duca spre un transort modern.
Procesul a inceput in 2007 cu schimbarea INTEGRALA a parcului auto al RAT Brasov. S-au adus peste 100 de masini noi de diverse capacitati, revenindu-se masiv la autobuzele articulate. Este o situatie unica impreuna cu capitala, care a afacut acelasi lucru cam in aceeasi perioada. Dar capitala a renuntat definitiv la masinile de capacitate mare.
Astazi acest parc auto reinnoit in 2007 circula foarte bine, dandu-i Brasovului chiar si multe masini de rezerva, astfel ca la moente de rascruce se poate asigura necesarul de vehicule pe strada. De exemplu, la Bucuresti, nu se poate, totul fiind pe muchie de cutit.
O a doua masura a fost aceea a introducerii, printre primele orase din tara a validatoarelor ceva mai moderne, in loc de perforatoarele alea de fier comuniste, care sunt inca prezente in tara.
Sa nu uit, Brasovul a fost aproape primul oras care a introdus INTEGRAL in TOATE statiile , programele de circulatie ale autovehiculelor.
Deci deja cam pana prin 2010, multe au inceput sa se schimbe.

Ce se doreste azi?
1. S-a incheiat procesul de modernizare a principalelor capete de linii RAT. Este ceva fabulos si modern, facut pe bani europeni (deci pe banii "mei" nu "ai vostri"). Acestea ofera niste conditii foarte bune de pregatit si asteptat calatoria la capatul de linie. Deasemenea ofera facilitati si pentru personalul RAT. Sunt convons ca nicaieri in tara nu mai exista astfel de autogari. Nici la Cluj, nici la Arad, nici la Oradea, nici la Constanta, nicaieri. Este un progres masiv din care pot si ceilalti sa invete. Va aduc aminte ca primul cap de linie RAT modernizat complet a fost cel de la St. Municipal, singurul in regim P&R din Brasov si poate chiar din RO.

2. Se va introduce si la Brasov e-ticketing. UTI a castigat implementare proiectului si se spera ca pana la vara sa avem cartele de transport reincarcabile si toate facilitatile care decurg de aici.

3. Modernizarea continua a mobilierului stradal RAT, inceputa undeva in 2008.

4. Transformarea in operator regional de transport si poate trasformarea in societate comerciala, implicit ordonator de credite.

5. Continuarea modernizarii parcului auto RAT dupa posibilitati. In 2012 s-au adus 15 autobuze noi si moderne BMC (intre timp aia au dat faliment) cu de toate (AC, sistem de informare, etc).

Mai sunt multe lucruri si detalii pe care nu am timp sa le expun acum, dar voi incerca, din stirile si informatiile aflate sa mobilez acest topic cum se cuvine, sa se stie ca la Brasov exista stradanie pentru un transport modern si util.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 23 Mai 2015 22:12:34    Titlul subiectului: 179243

Bucurie am sa va spun ca Brașovul alături de Cluj si Arad, sunt în MOOOOVIT!!!
Cea mai mare aplicație de transport ever! This is great!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 20/Iun/2018
Mesaje: 452
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 23 Mai 2015 22:27:20    Titlul subiectului: 179244

De asmenea si Bucuresti este inclus in aceasta aplicatie.
_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 30 Mai 2015 13:53:09    Titlul subiectului: 179364

Da si mai nou su Cluj. In alta ordine de idei, check this out:

http://brasovromania.net/2015/05/brasov-50-de-autobuze-noi-care-sa-circule-spre-poiana-din-5-in-5-minute/

Se pare ca se pregateste o reimprospatare serioasa a parcului auto! Succes! Stam cu ochii pe treaba asta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 19/Iun/2018
Mesaje: 334
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 10 Iun 2015 20:32:29    Titlul subiectului: 179546

Ia uite, mai nou Domnul Primar e deacord cu troleibuzele. Aceste doreste troleibuze pe ruta Brasov - Sanpetru. Acuma nu mai incurca reteaua de troleibuz si cablurile.
Urmariti de la minutul 12.
http://www.mixtvbrasov.ro/32856-mix-actual-09-06-2015/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community