Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
doodoo_74
Data înscrierii: 28/Iun/2007 Ultima vizita: 26/Mar/2024 Mesaje: 163 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 07 Iun 2015 22:18:27 Titlul subiectului: |
179475 |
|
Bilete prin sms = jecmaneala
_________________ SA CIRCULAM MAI BINE !!! |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Lun 08 Iun 2015 06:38:02 Titlul subiectului: |
179479 |
|
Nu e nicio jecmaneala. E un mod civilizat de a plati biletele ca in marile orase europene, in conditiile in care casele de bilete se inchid la ora 21.00, modalitatea de plata prin sms te scapa de o posibila amenda din partea controlorilor.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
doodoo_74
Data înscrierii: 28/Iun/2007 Ultima vizita: 26/Mar/2024 Mesaje: 163 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 09 Iun 2015 05:38:13 Titlul subiectului: |
179501 |
|
Atunci de ce sunt mai scumpe binisor ?
_________________ SA CIRCULAM MAI BINE !!! |
|
Sus |
|
|
Ed
Data înscrierii: 01/Dec/2014 Ultima vizita: 30/Noi/2017 Mesaje: 257 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 09 Iun 2015 19:22:37 Titlul subiectului: |
179509 |
|
Adevarul e ca pretul biletelor si al abonamentelor e urias in comparatie cu facilitatiile oferite. O flota imbatranita si depasita, preturi mari. Intrebati-i, de exemplu, pe colegii din Bucuresti cat platesc pentru un bilet si pentru un abonament. RATB are tarife mult mai avantajoase, in unele cazuri cu peste 50% mai mici decat CTP Cluj, asta in conditiile in care Bucurestiul are o flota auto formata exclusiv din autobuze Mercedes Citaro, evident cumparate noi-noute, nu la second hand, asa cum e 80% din flota celor de la CTP Cluj. Si ca exemplu, un abonament lunar pe toate liniile in Bucuresti, unde distantele parcurse sunt cu mult mai mari, costa mai putin de 55 de lei. In Cluj e peste 120 de lei si clar nu se justifica. Din contra. Iar cu biletele prin sms e nesimtire curata. Un bilet in Bucuresti (o calatorie) costa 1,3 lei. La Cluj nici macar nu exista bilete pentru o singura calatorie, esti obligat sa cumperi bilet cu doua calatorii pentru 4 lei, iar prin sms e chiar mai scump. Asa ca haideti sa nu mai laudam gratuit CTP mai ales cand sar calul. Mai jos e lun link cu preturile practicate de RATB
http://www.ratb.ro/abonamente.php
|
|
Sus |
|
|
ikarus
Data înscrierii: 20/Iun/2007 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 135 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 09 Iun 2015 20:09:40 Titlul subiectului: |
179511 |
|
80% din flota este second-hand?Serios?40 de Solaris noi+45 de Agora+1 Citelis+2MJT+cele 10 Iveco-uri care trebuie sa vina.Deci 98 de autobuze cumparate noi noute,celelalte R312,Agora L sunt second-hand dar parerea mea ca sunt foarte bune chiar daca au o varsta si ele.La troleibuze ai 27 de Agora Scurte,10 Citelis 12,10Citelis 18.Troleibuzele transformate nu le pun ca si noi(desi poate ar trebuii sa le pun ca si noi)Poate la Tramvaie sa ai 80%din flota second hand.Deci nu ai cum sa ai 80% din flota second!NU poti compara niciodata Bucurestiul cu Clujul,uita-te ce probleme are RATB.
_________________ ikarusurile viata mea |
|
Sus |
|
|
Ed
Data înscrierii: 01/Dec/2014 Ultima vizita: 30/Noi/2017 Mesaje: 257 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 09 Iun 2015 21:01:43 Titlul subiectului: |
179512 |
|
ikarus a scris: | 80% din flota este second-hand?Serios?40 de Solaris noi+45 de Agora+1 Citelis+2MJT+cele 10 Iveco-uri care trebuie sa vina.Deci 98 de autobuze cumparate noi noute,celelalte R312,Agora L sunt second-hand dar parerea mea ca sunt foarte bune chiar daca au o varsta si ele.La troleibuze ai 27 de Agora Scurte,10 Citelis 12,10Citelis 18. |
Spune-mi si mie, te rog, cand au fost cumparate acele 45 de Agora. Daca nu ma inseala memoria, primul lot a venit in 2004, ultimul in 2006. Le poti trece la autobuze noi-noute? Au totusi intre 11 si 9 ani... E adevarat, sunt noi-noute cele 40 de Solaris luate anul trecut, plus cele 10 Iveco care ar trebui sa ajunga luna asta, conform contractului, pentru ca se vor implini in urmatoarele zile 6 luni de cand au fost semnate actele. Deci vor fi in total 50 de autobuze noi-noute cand vor sosi si acelea. Nici la capitolul troliebuze nu mi se pare ca stam grozav daca ne raportam la cate DAC si Rocar exista in continuare. Ok, imi spuneai sa nu compar Clujul cu Bucurestiul. Rectific. Cu Timisoara e in regula daca fac o comparatie? Sau cu orase mai mici gen Baia Mare. Sau cu Pitestiul. Sau cu un oras si mai mic, Alba Iulia. Daca tu vezi jumatatea plina a paharului, te invidiez. Recunosc, e bine sa vezi partea buna a lucrurilor. Dar cred ca daca inaintasii nostri se multumeau cu putin si nu tindeau spre progres, chiar si azi am fi avut tramvaie trase de cai. Iti respect opinia, dar eu raman la parerea mea.
|
|
Sus |
|
|
Carligu
Data înscrierii: 20/Ian/2015 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 162 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 09 Iun 2015 22:40:44 Titlul subiectului: |
179516 |
|
Nici macar starea autobuzelor nu este principala problema la CTP dupa parerea mea . Cea mai mare problema este programul de transport si configuratia rutelor . Spre exemplu eu circul zilnic cu 30 . Foarte des se intampla sa nu se respecte programul de circulatie. Spre exemplu eu ma urc pe 30 la a doua statie din Grigorescu . De foarte multe ori se intampla ca la ora plecarii din capat autobuzul deja sa fie plecat din a doua statie . Adica pe program arata ca la si 12 pleaca din capat dar de multe ori poate si la si 19 el e deja la a doua statie . Sambata , Duminica si seara dupa ora 8 daca esti la sala polivalenta si ai pierdut un 30 decat sa astept pana vine urmatorul mai bine pornesc pe jos pe traseul autobuzului si in cel mai rau caz ajungem deodata in penultima statie unde trebuie sa cobor . Pai atunci de ce sa mai platesc bilet ? De la sala polivalenta pana in centru mai faci pe jos intre 5-10 minute deci daca e vreme frumoasa nu merita sa platesti bilet . Sa nu vorbim daca vrei sa ajjungi din grigorescu la Kaufland in Manastur ajungi mai repede pe jos decat sa mergi cu 2 autobuze .
|
|
Sus |
|
|
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 746 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 09 Iun 2015 23:48:52 Titlul subiectului: |
179517 |
|
Nerespectarea programului e data si de traficul din oras. Eu locuiesc aproape de capatul lui 35 din Zorilor. De multe ori in intervalul 16-18, desi pe orar sunt intervale medii de 5 minute aceasta linie circula la interval de week-end (fara sa stationeze la capat) datorita ambuteiajelor existente in acest interval.
|
|
Sus |
|
|
macicasan
Data înscrierii: 09/Apr/2008 Ultima vizita: 27/Feb/2024 Mesaje: 302 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 10 Iun 2015 00:45:29 Titlul subiectului: |
179518 |
|
Oradea, la aproximativ 2/3 din populatia Clujului cere 5 Ron / 2 calatorii...
Din perspectiva platitorului mai relevanta mi se pare starea vehiculelor si a sezutului decat marca si vechimea acestora. Punctual, subiectiv, prefer autobuze pariziene la mana a doua cu scaune moi, tapitate, bare cromate si geamuri fumurii in locul Mercedesurilor albe, cu scaune gri de plastic, bare oranj si geamuri clare din capitala...
_________________ www.macicasanul.com |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mie 10 Iun 2015 09:56:06 Titlul subiectului: |
179523 |
|
macicasan ai perfecta dreptate. Sau mai bine zis mai bine Renault decat MAZ sau BMC cum sunt in majoritatea oraselor de provincie. Mai bine troleibuze DAC 217 articulate decat BMC probus cum este cazul Brasovului unde s-a trecut in centru vechi direct de la troleibuze articulate la autobuze de 8,5 metri. Un transport civilizat nu inseamna sa ai numai autobuze noi, ci o combinatie intre vehicule noi si vehicule vechi si bine intretinute. Nu o sa gasiti niciun oras nici in vest care sa aiba numai autobuze noi. De asemenea nici acolo preturile la bilete nu sunt ieftine si seara dupa ora 20.00 nu gasesti linii care sa circule la intervale de 5 minute.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
ikarus
Data înscrierii: 20/Iun/2007 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 135 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 10 Iun 2015 10:48:12 Titlul subiectului: |
179528 |
|
Ed,daca ii sa vorbim si la Bucuresti primele Citaro au sosit prin 2005-2006 deci au aproape 10 ani.CTP-ul incearca sa isi intretina autovehicule cat se paote de bine.Dac-uri mai avem maxim 25 de bucati,deci nu avem foarte multe.Vechi cum sunt ele isi fac foarte bine inca treaba,oricand prefer un Dac si nu un Irisbus Citelis/Agora pt simplu fapt ca sunt mult mai spatioase,in 2-3 ani nu o sa mai vezi Dac-uri,dar pana atunci Dac-urile o sa isi faca treaba in continuare.Cu Timisoara poti compara Clujul,dar crede-ma ca si ei au probleme lor cu RATT-ul lor.
Carligu,nu sunt deacord cu tine,Ctp-ul respecta orarele pe care le are,este normal ca la a doua statie sa fie la si 19 de exemplu daca are plecare la si 12 minute,ca mai mult de 7 minute nu face pana la a doua statie de la capat.Dupa ora 7-8 este si normal sa nu mai circule autobuzele la intervale de 4-5 minute ci la 10 minute pt ca nu mai au un grad asa mare de umplere.Eu zic ca totusi orarele pt weekend si dupa ora 7-8 in zile lucratoare sunt facute destul de bine,nu merita sa trimiti autobuze si dupa ora 7-8 la intervale de 4-5 minute doar de dragul sa ai intervale de 4-5 minute,nu merita sa ai autobuze la 4-5 minute dupa ora 8 si sa ai 4 calatori pe el,in weekend aceasi chestie.Normal si CTP-ul are minusurile lor dar pe care sunt sigur ca incearca sa le rezolve cum se poate.
_________________ ikarusurile viata mea |
|
Sus |
|
|
Carligu
Data înscrierii: 20/Ian/2015 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 162 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 10 Iun 2015 20:28:33 Titlul subiectului: |
179545 |
|
Ikarus scuze dar am scris eu gresit am vrut sa zic ca la si 20 ar trebuii sa plece din capat si la si 19 deja el ajunge in a doua statie ( adica pleaca mai devreme si cu 3-4 minute) i-ar ulterior pleaca mai tarziu cu 3-4 minute ( am prins de multe ori cand plecam de la capat) chiar am fost foarte atent la ora .
In weekend si seara nu zic ca ar trebuii sa circule mult mai des dar dupa parerea mea sa stai in statie mai mult de 15 minute ( am stat si 23 de minute ) si pe program intervalul sa fie din 15 in 15 minute mi se pare un pic prea mult . Inteleg , conditiile de trafic dar eu vb de weekend si seara tocmai cand traficul e destul de lejer .
|
|
Sus |
|
|
Carligu
Data înscrierii: 20/Ian/2015 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 162 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 10 Iun 2015 21:58:20 Titlul subiectului: |
179548 |
|
Uite axact azi la ora 21:45 trebuia sa plece din capat un 30 . La si 52 a ajjuns in a doua statie adica dupa 7 minute , deci a facut 7 minute pe 800m de drum fara nici un semafor si doar cu o singura trecere de pietoni si cu trafic aproape inexistent. De la si 52 am plecat din a doua statie{statia Buzau/Petuniei} si am coborat la Sala polivalenta la 21:58 cu toate ca am stat si la semaforul de dupa 14 iulie si la semaforul de la poduyl Garibaldi {in total aproape 3 minute} din totalul celor 6 . Deci e foarte clar ca a plecat din capat cu cel putin 5 minute mai tarziu fata de cat era programat .
|
|
Sus |
|
|
ikarus
Data înscrierii: 20/Iun/2007 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 135 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 10 Iun 2015 23:12:10 Titlul subiectului: |
179551 |
|
Probabil se mai intampla sa nu plece exact la ora stabilita,dar probabil a plecat la si vreo 21:48 sa zicem.Nu cred sa fi plecat la 21:50 facem vreo 3 minute pana in prima statie de dupa capat.Se mai intampla si cazuri in care nu se respecta orarul dar sunt destul de rare dupa parerea mea.Rar am patit sa nu se respecte orele de plecare la CTP.
Probabil dupa ora 21:30 ajunge un autobuz articulat la 15 minute,in weekend din cate m-am uitat la orar pana seara la 21:00 am vazut ca 30-ul are o frecventa de 10-12 minute dupa 21:00 circula din 15 in 15 minute.Seara dupa ora 21:00 in timpul saptamanii am patit-o de foarte multe ori sa vin cu Agora L si sa fie maxim 10 persoane pe autobuz,chiar daca autobuzul din fata lui a plecat de 15 minute.
_________________ ikarusurile viata mea |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Joi 11 Iun 2015 06:09:59 Titlul subiectului: |
179554 |
|
Parerea mea este ca numai pe linia 25 ar trebui pastrate si dupa ora 21.00 intervale de 8-10 minute datorita faptului ca trece pe la Campusul Universitar si pe la Iulius Mall, unde seara in jurul orelor 21.00-23.00 tot timpul se umple troleibuzul datorita celor care vin de la cumparaturi.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 11 Iun 2015 18:07:20 Titlul subiectului: |
179562 |
|
Poate că pare exagerat ce zic, dar toate casele de bilete de pe traseul liniei 25 ar trebui să fie deschise pe toată durata programului liniei 25 (până la implementarea integrală a sistemului de achiziționare automată a biletelor). Nu mi se pare OK ideea de a cumpăra bilete de la șofer.
|
|
Sus |
|
|
razwy
Data înscrierii: 04/Sep/2009 Ultima vizita: 25/Mai/2019 Mesaje: 190 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 12 Iun 2015 08:14:12 Titlul subiectului: |
179569 |
|
De ce sa nu fie ok?? E foarte normal si mai ales ca nu poti sa tii peste 15 case de bilete deschise, sa platesti femeile alea si sa nu ai incasari in perioada de noapte din care sa le dai banii incasatoarelor. Nu se vand foarte multe bilete nici de la sofer.
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Vin 12 Iun 2015 12:01:53 Titlul subiectului: |
179573 |
|
Sunt nopti in care soferii vand 2-3 bilete doar. Rar se intampla sa vinda peste 10 bilete. Deci mentinerea caselor de bilete deschise nu si-ar avea rostul.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
Ed
Data înscrierii: 01/Dec/2014 Ultima vizita: 30/Noi/2017 Mesaje: 257 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 12 Iun 2015 17:17:15 Titlul subiectului: |
179580 |
|
Normal ar fi fost inainte de toate sa fie functionale automatele de bilete din statii. Sistemul de ticketing cu care s-au laudat atat de mult Boc si Neag trebuia sa fi fost gata de aproape 2 ani, timp in care au fost deja de cel putin 5 amanari. Asa nu se mai ajungea in situatia in care sa fie probleme cu casele de bilete inchise sau cu cumpararea biletelor de la soferi. Din pacate astia nu sunt capabili sa faca ceva nici atunci cand UE le baga banii in traista.
|
|
Sus |
|
|
MYSU
Data înscrierii: 09/Ian/2008 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 192 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 12 Iun 2015 23:57:08 Titlul subiectului: |
179586 |
|
Cea mai buna varianta este cum este sistemul de taxare in Anglia eficient la urcarea in autobus bagi monezile intr-o fanta si la sofer apare cati bani ai bagat si tasteaza pe o tasta si in afara cabinei soferului ii iese biletul
|
|
Sus |
|
|
TatalLor
Data înscrierii: 21/Noi/2011 Ultima vizita: 28/Apr/2020 Mesaje: 119 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 13 Iun 2015 15:36:29 Titlul subiectului: |
179594 |
|
Stie cineva daca si RATB-ul este subventionat de stat precum Metrorex-ul?
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Sâm 13 Iun 2015 16:18:35 Titlul subiectului: |
179596 |
|
RATB-ul este subventionat masiv de primaria Bucuresti. Daca nu ar fi subventionat ar falimenta.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
TatalLor
Data înscrierii: 21/Noi/2011 Ultima vizita: 28/Apr/2020 Mesaje: 119 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 13 Iun 2015 16:45:01 Titlul subiectului: |
179597 |
|
Deci de Primarie nu de Guvern...
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 13 Iun 2015 16:53:18 Titlul subiectului: |
179598 |
|
Practic, CGMB.
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Lun 15 Iun 2015 14:32:09 Titlul subiectului: |
179644 |
|
Abonament pentru o zi.
La primul ghiseu unde am cerut un abonament de o zi, cel de vis-a-vis de gara, mi s-a spus ca nu se vand astfel de abonamente, iar la chioscul unde opresc autobuzlele liniei 9 doamna a fost foarte amabila, mi-a dat astfel de abonament si chiar mi-a spus ce autobuz sa iau si la ce statie sa ma dau jos pentru Gradina Botanica.
Cam inconfortabile acele chioscuri de bilete la temeperaturi de peste 25* celsius.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.92 kb |
Vizualizat: |
de 13412 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|