Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Minibuze

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuze
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 05/Iun/2018
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Joi 20 Feb 2014 12:38:21    Titlul subiectului: Minibuze 171326

Deschid acest nou topic pentru a discuta despre modelele noi de midibuze produse pe plan mondial, care, in orasele mai mici din Romania (unde cererea mai mica de transport nu ar justifica utilizarea autobuzelor) sa fie potrivite- in special pentru a inlocui microbuzele, total improprii unui transport civilizat.

Modele de midibuze noi, produse astazi pe plan mondial, si care ar trebui folosite pentru înlocuirea dubelor Mercedes-Sprinter sau Iveco, in orase mici (cu o populatie de 25.000- maxim 50.000 locuitori) ar fi

-Solaris-Alpino (motor diesel tip Cummins, cu o putere de pana la 209 Kw, cutie de viteza automata tip Voith Diwa sau ZF-6HP-504, capacitate totala de transport 46-60 calatori din care 9-15 calatori pe scaune, dotari ABS, ASR, EBS si optional aer conditionat. In 2007 incepe productia de serie a modelului 8.6, iar din 2008 a modelului 8.9.LE Pret ?)

-in trecut s-a produs si modelul Mercedes-Cito (produs din pacate pentru scurt timp, din 1999 pana in 2003. Ar fi util de realizat o varianta de minibuz a autobuzului Mercedes-Citaro)

-midibuze MAN noi

-midibuze IRISBUS noi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mihaiatanasie



Data înscrierii: 02/Noi/2008
Ultima vizita: 10/Ian/2017
Mesaje: 373
Locație: Rosiorii de Vede

MesajTrimis: Joi 20 Feb 2014 12:44:55    Titlul subiectului: 171327

Sigur ca un midibus made in Romania ar fi in afara discutiei, nu? De ce sa se vanda in RO un Igero Maxi, de exemplu?
http://www.ziuacargo.ro/articole/made-in-romania

_________________
Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 05/Iun/2018
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Joi 20 Feb 2014 12:57:16    Titlul subiectului: 171328

Bineinteles ca nu ar fi in afara discutiei- imi cer scuze ca l-am omis! Motorul fiind MAN este reusit, aspectul este placut. Singura intrebare este daca Roman-ul daca ar avea comenzi ar putea sa-l produca in serie mare, intr-un timp mai scurt.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 05/Iun/2018
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Joi 20 Feb 2014 15:56:55    Titlul subiectului: Minibuze 171333

Cate date si despre modelul Irisbus-Europolis
Produs in 3 serii, astfel

-prima serie intre 1996-1998, purtând numele Cacciamali TCM 890/TCN 105, avand motor diesel tip Fiat, in doua versiuni (una de 5861 cmc si 207 cp, iar a doua de 7685 cmc si 264 cp), cutie de viteza automata, lungimea de 9- 10,5 m, capacitatea de transport de 80 sau 96 pasageri.

-a doua seria intre 1999-2002, purtând numele de Iveco-200-Europolis, avand motor diesel tip Fiat (5861 cmc, 207 cp), cutie de viteza automata, lungimea 7,5- 9 m, capacitatea de transport 64 de pasageri. A existat in versiunile hibrida si electrica, avand un motor electric trifazat tip Siemens ce dezvolta 140 Kw, alimentat de la baterii electrice cu o capacitate de 256 Ah.

-a treia serie, intre 2003- 2010, purtând numele de Irisbus-203-Europolis, electric.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 05/Iun/2018
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Joi 20 Feb 2014 16:06:06    Titlul subiectului: 171334

-Midibuze MAN Lyon s City M (motor diesel tip MAN de 240/260/280 cp, lungime 10,5 m)

-Midibuze Van Hool A-308/A-309

-Midibuze Heuliez-Access-Bus-GX-127/127-L (motor diesel Iveco Tector, lungime 9420 mm sau 10645 mm, capacitatea de transport 70 sau 90 pasageri. Versiunea 127-L este hibrida sau electrica. A fost lansat in 2005)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 05/Iun/2018
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Vin 21 Feb 2014 08:35:46    Titlul subiectului: mINIBUZE 171348

Datele tehnice pentru Van-Hool-A-309
Motor diesel tip MAN-D-0836-LOH (6871 cmc, 250 Kw) sau Cummins-ISBe-225 (6690 cmc, 225 Kw), cutie de viteza automata ZF-Ecolife-AP-1000, lungime 9390 mm, frana cu disc, suspensii integral pneumatice, doua usi, capacitatea de transport 76 pasageri din care 9 pe scaune si un loc pentru persoane cu dizabilitati.

-Datele pentru MAN Lyon s City M- A66 sau A35
Motor diesel MAN-D-0836-LOH, cutie de viteza automata ZF, lungimea intre 8,61 m si 10,49 m

-Datele pentru IGERO-MAXI
Motor diesel MAN (280 cp la 2300 rotatii/minut), cutie de viteza ZF (dar manuala), sistem de franare Wabco pneumatic cu disc, alte dotari ABS, ASR, ECAS, lungime 10.240 mm, capacitatea de transport 80 pasageri (din care 26 pe scaune).

Asadar ar fi destule oferte si pentru midibuze. Primariile din orasele mai mici, unde din cauza numarului mai mic de calatori nu ar fi necesara utilizarea autobuzelor, in momentul in care concesioneaza serviciul de transport in comun urban catre diverse firme private, ar trebui sa le impuna acestora- prin caietul de sarcini- sa aiba in parc midibuze noi (din una din marcile prezentate mai sus) si nu microbuze!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George_Catalin



Data înscrierii: 29/Mai/2007
Ultima vizita: 01/Ian/2017
Mesaje: 382
Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti

MesajTrimis: Vin 14 Mar 2014 10:04:28    Titlul subiectului: 171742

Am vazut de la mare distanta azi la 09:50 vreo 5 bucati Isuzu pe alb cu A/C pe centura de Vest la Ploiesti din directia Bucuresti spre Brasov, nu am vazut numerele de inmatriculare ca eram din lateral, e noul model de Isuzu cum e la Bacau si la Braila, stie cineva daca e vreo Regie urmeaza sa achizitioneze modelul acesta ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Horia Radulescu



Data înscrierii: 28/Iul/2006
Ultima vizita: 18/Iun/2018
Mesaje: 77
Locație: Mulhouse (Franta)

MesajTrimis: Lun 24 Mar 2014 17:25:05    Titlul subiectului: 171916

Citat:
in trecut s-a produs si modelul Mercedes-Cito (produs din pacate pentru scurt timp, din 1999 pana in 2003. Ar fi util de realizat o varianta de minibuz a autobuzului Mercedes-Citaro)


MB Citaro exista si in versiune midi de 10m lungime si este urmasul lui Cito insa cu conceptia tehnica clasica a lui Citaro, renuntand la "dulapul" care a pus multe probleme tehnice.

MB Citaro in versiunea midi circula in multe orase, de exemplu Lindau (Bodensee) unde au inlocuit midibuzele Neoplan din generatia trecuta.

_________________
Toate cele bune,

H
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 05/Iun/2018
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Mar 25 Mar 2014 08:04:53    Titlul subiectului: 171922

O poza cu el ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Horia Radulescu



Data înscrierii: 28/Iul/2006
Ultima vizita: 18/Iun/2018
Mesaje: 77
Locație: Mulhouse (Franta)

MesajTrimis: Mar 25 Mar 2014 09:55:29    Titlul subiectului: 171928

Ca de obicei, poti gasi singur cu Google insa de data asta mi-am dat osteneala eu pentru tine.

La inaugurare:
http://www.stadtbus2.de/nachrichten/n_foto_1010_stadtbus-lindau-206.jpg

In trafic de zi cu zi:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/ca/Stadtbus-lindau.jpg

Midibuzele Neoplan din generatia anterioara, acum scoase din uz pentru ca si-au trait "prima viata":
http://www.nahverkehr-ingolstadt.de/4images/data/media/724/comp_LI-LI_51_Lindau_02.07.2009.jpg

_________________
Toate cele bune,

H
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Iun/2018
Mesaje: 6179
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 08 Iul 2015 11:19:06    Titlul subiectului: 180125

O varianta interesanta de midibuz, utilizata pe cursele "satesti" spre localitatile din jurul Bucurestiului. Paradoxal, aceasta traznaie mi se pare destul de OK, chiar mult mai buna decat ce se foloseste pe trasee "urbane" in unele "municipii" din Romania.

Midibuzul e surprins pe Soseaua Berceni, langa Hala (fostului) I.M.G.B. (cladirea cu "geamuri" de plexiglas din spate).



2015-03-20 07.23.06.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  657.66 kb
 Vizualizat:  de 4850 ori

2015-03-20 07.23.06.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuze Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community